Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:12:
[...]

Kan je een temp. ban krijgen voor iets wat gewoon in het spel zit? :/

Nog een vraagje, ik hoorde dingen over het solo'en van een bepaalde plek "hell".
Het lijkt mij zeer leuk om dit ook te kunnen en nu weet ik dat ik me daar eigenlijk nu nog niet mee bezig moet houden maar weten jullie wat voor "class" en build ik daarvoor nodig heb?
ik denk dat je de ubers bedoeld, beste build daarvoor is een Zmiter (paladin)
maar als ik jouw was zou ik beginnen met een sorcje of een necro zoals ik al een paar posts hierboven zei

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:59:
[...]

ik denk dat je de ubers bedoeld, beste build daarvoor is een Zmiter (paladin)
maar als ik jouw was zou ik beginnen met een sorcje of een necro zoals ik al een paar posts hierboven zei
Ik ben idd een sorc begonnen en zal zo de posts waar jij het over hebt maar eens door gaan lezen.

Ik ben nu aan het uitvolgelen hoe de multiplayer optie werkt, dat is nogal wat anders dan world of warcraft.
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:14:
[...]

solo-en op hell of ubers, zou ik de komende 2 maanden nog maar even niet aan denken. (en dat is dan als je een uurtje of wat per dag speelt) Als je echt goed wil zijn, moet je niet bang zijn om fouten te maken. Ga anders eerst lekker single player aan de slag (niet online dus) en zoek via google wat editers ofzo zodat je kan zien wat wat kan... (pas wel op voor virussen enzo als je dit gaat doen) Of speel lekker online en rommel wat aan. Probeer eerst het eind van NM te halen en daar lekker ront te rennen. Als je het gevoel hebt dat je met 2 vingers in je neus NM act5 aan kan, kan je hell proberen. Maar hoogstwaarschijnlijk is act1 hell dan echt heeel zwaar. En het nadeel van in hell zitten is dat elke game die je wil joinen een hell game is. Even snel een paar baal runs voor XP doen zit er dan dus niet meer in, immers je weet de juiste game-namen niet. En de hulp die nog veel aanwezig is in NM is er zelden in hell. Hell is voor heeeeel veel mensen toch wel een echte hell. Tot je goede spullen (hoeft nu ook weer niet perfect te zijn) hebt, blijft hell echt afzien.

Oja, neems eens een kijkje hier hier kan je bij skills de verschillen zien tussen de chars, bij items (waar de link heen gaat) kan je zien wat er allemaal te vindne is in de game. En als je echt super spullen wil zien, kijk dan eens (na klikken op de link rechtsboven bij Unique Items.

Veel plezier
Bedankt voor de tips en ik heb mezelf idd voorgenomen om eerst maar eens singleplayer te proberen.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:12:
[...]

Kan je een temp. ban krijgen voor iets wat gewoon in het spel zit? :/

Nog een vraagje, ik hoorde dingen over het solo'en van een bepaalde plek "hell".
Het lijkt mij zeer leuk om dit ook te kunnen en nu weet ik dat ik me daar eigenlijk nu nog niet mee bezig moet houden maar weten jullie wat voor "class" en build ik daarvoor nodig heb?
solo-en op hell of ubers, zou ik de komende 2 maanden nog maar even niet aan denken. (en dat is dan als je een uurtje of wat per dag speelt) Als je echt goed wil zijn, moet je niet bang zijn om fouten te maken. Ga anders eerst lekker single player aan de slag (niet online dus) en zoek via google wat editers ofzo zodat je kan zien wat wat kan... (pas wel op voor virussen enzo als je dit gaat doen) Of speel lekker online en rommel wat aan. Probeer eerst het eind van NM te halen en daar lekker ront te rennen. Als je het gevoel hebt dat je met 2 vingers in je neus NM act5 aan kan, kan je hell proberen. Maar hoogstwaarschijnlijk is act1 hell dan echt heeel zwaar. En het nadeel van in hell zitten is dat elke game die je wil joinen een hell game is. Even snel een paar baal runs voor XP doen zit er dan dus niet meer in, immers je weet de juiste game-namen niet. En de hulp die nog veel aanwezig is in NM is er zelden in hell. Hell is voor heeeeel veel mensen toch wel een echte hell. Tot je goede spullen (hoeft nu ook weer niet perfect te zijn) hebt, blijft hell echt afzien.

Oja, neems eens een kijkje hier hier kan je bij skills de verschillen zien tussen de chars, bij items (waar de link heen gaat) kan je zien wat er allemaal te vindne is in de game. En als je echt super spullen wil zien, kijk dan eens (na klikken op de link rechtsboven bij Unique Items.

Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yago schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:05:
en ga niet teveel baalruns achtereen doen want dan krijg je een temp ban zolas ik op het moment...
Ik doe regelmatig (eens in de 1 a 2 weken) een nachtje lang niks anders dan elke 2 a 4 minuten de volgende baal run joinen. Om ooit lvl 95 ofzo te worden moet je volgens mij wel in de buurd van honderden baal rusn doen... Nog nooit last van gehad, een temp ban (behalve met mulen, maar nu ik 2 accounts heb is dat probleem ook weg) Dus wat doe jij dan anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
d2 nokte ermee, daarom was het maar tijd om te slapen
moeten we trouwens wel vaker doen een GoTbaalrun
werkt wel lkkr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 01:12:
d2 nokte ermee, daarom was het maar tijd om te slapen
moeten we trouwens wel vaker doen een GoTbaalrun
werkt wel lkkr
Ja, we hebben de sorc's en een barb die een bo geeft. Dus echt moeilijk is het niet...

Dus mitt3nz & Frunz mijn necro van lvl 91 moet in de ladder terecht komen, wanneer kunnen jullie een weekje non-stop? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 03:48:
[...]

Ja, we hebben de sorc's en een barb die een bo geeft. Dus echt moeilijk is het niet...

Dus mitt3nz & Frunz mijn necro van lvl 91 moet in de ladder terecht komen, wanneer kunnen jullie een weekje non-stop? >:)
voordat jij lvl 95 bent kan ik lvl 97-98 zijn ik stel voor dat de 1ste 5 ronden van elk gecreatede game, ( 3 pala's geloof ik?) dus elke 5-10 ronden een andere laten teleporten zodat hij kan uitrusten en de plezier er blijft??

dus, 4 uur non-stop baalrunnne? en dan een half uur pauze voor iedereen en dan weer verder _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Pfoei.... gisteravond NM Baal neergeklopt en in Hell gestart, met hulp van een bevriende lvl 90+ sorc met cold masteries. Man, wat is dat zwaar... ik krijg met moeite een falen neer, een rogue is haast niet te doen en een boss is... sneuvelen. En op het WP, dus 3x in plaats van 1x. K.u.t.

Maar we houden er de moed in ;)

Eerst nog maar eens exp vergroten in Baalruns op NM.

En een plan de campagne om een ieuwe Barb op te tuigen. Zodat ik alle puntjes goed verdeel, en niet zo voor de vuist weg als met deze. Ik had veel moeite bij de Oblivoin/Abyss knights (bij Diablo) vanwege IM, maar daar heb ik inmiddels een aantal punten voor in warcry zitten. Werkt redelijk.

Iemand nog suggesties voor een Barb-speler die de voorkeur heeft voor whirlwind met 2 zwaarden?

Ik heb o.a. 2x Gladius, 2x Phase Blades, 2x Ataghan 'op voorraad' om 'm op te tuigen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 21-08-2006 09:08 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:06:
Pfoei.... gisteravond NM Baal neergeklopt en in Hell gestart, met hulp van een bevriende lvl 90+ sorc met cold masteries. Man, wat is dat zwaar... ik krijg met moeite een falen neer, een rogue is haast niet te doen en een boss is... sneuvelen. En op het WP, dus 3x in plaats van 1x. K.u.t.

Maar we houden er de moed in ;)

Eerst nog maar eens exp vergroten in Baalruns op NM.

En een plan de campagne om een ieuwe Barb op te tuigen. Zodat ik alle puntjes goed verdeel, en niet zo voor de vuist weg als met deze. Ik had veel moeite bij de Oblivoin/Abyss knights (bij Diablo) vanwege IM, maar daar heb ik inmiddels een aantal punten voor in warcry zitten. Werkt redelijk.

Iemand nog suggesties voor een Barb-speler die de voorkeur heeft voor whirlwind met 2 zwaarden?

Ik heb o.a. 2x Gladius, 2x Phase Blades, 2x Ataghan 'op voorraad' om 'm op te tuigen.
Als je in NM zit kan je geen games meer zien in normal, vandaar dus blijven tot 40-45.
Ik blijf vaak tot 45 omdat je dan dwarf star en raven kan dragen ;)
Whirlwind snelle wapens met range :D Frunz heeft 12K damage Whirlwind hij weet het wel ;)

Hoemeer IAS op het wapen zelf hoe snellere whirlwind geloof ik.
6xsheal in phaseblade is goed alleen weining damage.
Dus je moet een goede tussen weg vinden tussen speed en damage.

2handed sword wordt behandeld als 1handed met whirlwind heb ik gelezen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Derr_Hans schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:30:
[...]

Als je in NM zit kan je geen games meer zien in normal, vandaar dus blijven tot 40-45.
Ik blijf vaak tot 45 omdat je dan dwarf star en raven kan dragen ;)
Whirlwind snelle wapens met range :D Frunz heeft 12K damage Whirlwind hij weet het wel ;)

Hoemeer IAS op het wapen zelf hoe snellere whirlwind geloof ik.
6xsheal in phaseblade is goed alleen weining damage.
Dus je moet een goede tussen weg vinden tussen speed en damage.

2handed sword wordt behandeld als 1handed met whirlwind heb ik gelezen.
Klopt.

Ik zat ineens in NM, toen ik per ongeluk niet snel genoeg een spel verliet waar iemand Baal neerlegde in een paar seconden. Maar op NM spelen gaat me goed af. Ik denk alleen dat Hell op lvl 66 een beetje te vroeg is.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:18:
[...]

Ik doe regelmatig (eens in de 1 a 2 weken) een nachtje lang niks anders dan elke 2 a 4 minuten de volgende baal run joinen. Om ooit lvl 95 ofzo te worden moet je volgens mij wel in de buurd van honderden baal rusn doen... Nog nooit last van gehad, een temp ban (behalve met mulen, maar nu ik 2 accounts heb is dat probleem ook weg) Dus wat doe jij dan anders??
Geen idee baaf, maar gisteren was ik effectief "restricted from this realm"
vandaag alles terug in orde!
Ondertussen lvl87 en dringend goeie items nodig!
Die Gotbaalrun zie ik ook wel zitten als jullie nog een pala hammer zien zitten?!

edit; heb nog butcher's pupil (unique cleaver) en 2 x 4 sockets armour vor de liefhebbers

[ Voor 6% gewijzigd door yago op 21-08-2006 09:48 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:35:
[...]

Klopt.

Ik zat ineens in NM, toen ik per ongeluk niet snel genoeg een spel verliet waar iemand Baal neerlegde in een paar seconden. Maar op NM spelen gaat me goed af. Ik denk alleen dat Hell op lvl 66 een beetje te vroeg is.
Valt mee, heb ook nog altijd gedaan tot mijn laaste char dan ;)
lvl 65 in hell gegaan en mee liften op andere gotters.
Laaste char wou ik non boost door hell heen, tot dat ik gister in act3 kwam en geen zin meer had in act3 <-- klote act. ben dus tot lvl 75 in NM gebleven (om zo ook sneller torch te gebruiken)

Frunz kwam in mijn game om te mulen, en gaf mij een fortitude en dacht nou dank je wel.
Hij moest hem helaas terug ;) en heeft meteen mephi, diablo en ancients gedaan met zijn barb.

Men eigen damage is goed in hell, act 4 niet geprobeerd maar merk wel dat ik minder raak heb toch met lvl 10enchant erbij 8 a 9K Attack rating en +/- 350 dex. Life wordt nu toch echt te laag :D 628 life ;)

BTW Wouter , NP stuff gekregen van GoT en werd niet gebruikt dus het beste is dat het naar een andere gotter gaat ;) have fun ermee.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 21-08-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben hammerdin + tele ...

dus meer mensen die ff kunnen telen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:36:
ik ben hammerdin + tele ...

dus meer mensen die ff kunnen telen?
.

ik, li sorc, groepen ghouls zijn lastig en grote groepen in het algemeen, maar meestal goed te doen

[ Voor 22% gewijzigd door Dalyxia op 21-08-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Ramzzz schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:06:

zoals ik ook al tegen impulse heb gezegd lees wat guide's door (kan je nieuw inzicht geven)

daarbij tegen IM kan je berserk doen (heb ik 1 punt in en doet meer dmg dan ww, maar daar heb ik op de een of andere manier maar heel weinig Life leech en ook life tap werkt niet, dus dat is niet echt relaxed)

waar je ook voor moet zorgen is dat je zoveel mogelijk attack range hebt (alles wat jij noemt heeft een attack range van 2 dacht ik), en 3 is het hoogste voor zwaarden (collosus blade)

daarbij zag ik dat je 2 zwaarden zou willen dragen, dat betekent dat je 1.5 keer meer hit dan met 1 zwaard.
neem als runewords Breath of the Dying of Grief. ik weet het, ze zijn duur en je zult ze niet meteen hebben, maar ik kwam er achter toen ik eenmaal een BotD had dat ik ongeveer 5 keer zo sterk werd en eindelijk overleefde in hell (ga nog wel is dood, maar zonder goede equip is het meestal instant death op hell), dus met die gladiussen en PB ga je het denk ik niet redden.

ook zit er op die runewords veel IAS en je merkt echt dat je veel meer raakt, ook mana leech (is bij mij altijd een probleem) zit op BotD en life leech, maar dat zit ook op de rest van je equip

voorderest zorg dat je goede Attack rating hebt, ander raak je echt niets (goedkope arcanna's amu en ring doen wonderen, cker met 2 ringen (per ring 12 attack rating per lvl))

mijn skill verdeling
5 in prerequist ww
20 ww
1 berserk

1 howl (zeer handig, monster lopen van je weg, ook handig als je last hebt van IM)
20 shout
20 battle orders
1 battle command

20 swords mastery (geld voor jouw ook)
5 iron skin
5 natural resistance (hele handige resist)

stat verdeling
str genoeg voor je equip (je zal merken je hebt altijd te veel)
dex genoeg voor equip (je hebt geen schild dus ook geen last van max block)
vit zoveel mogelijk
nrg niets (in het begin heb je wel mana problemen maar later heb je net zoveel mana als een sorc :D )

als je nog vragen hebt, je roept maar als ik online ben of op got en ik heb denk ook wel wat leuke spullen voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dalyxia schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:51:
[...]
.

ik, li sorc, groepen ghouls zijn lastig en grote groepen in het algemeen, maar meestal goed te doen
ik kan niet tele-en maar bo-en kan ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Kijk aan, daar kunnen we wat mee :) Thanx!

Ik heb 'm niet slecht opgebouwd, maar het moet dus nóg specifieker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:13:
[...]

daarbij tegen IM kan je berserk doen (heb ik 1 punt in en doet meer dmg dan ww, maar daar heb ik op de een of andere manier maar heel weinig Life leech en ook life tap werkt niet, dus dat is niet echt relaxed)

20 swords mastery (geld voor jouw ook)
5 iron skin
5 natural resistance (hele handige resist)
Berserk is 100% MAGIC damage en convert alle physical naar magic vandaar geen LL maar wel heeeel veeel killing power.

De 5 iron en 5 natural resist zou ik zelf voor 1 gaan met +skills haal je de 5 makkelijk.
Heb zelf max resist met 1 in natural resist. Iron Skin gewoon 1 doen, shout geeft ook defence bonus en ook aan je merc, houd je 8 punten over. Stop die weer in beserk voor meer 1hit kill ;) alleen je def wordt 0 voor een tijdje met beserk dus zorg voor max resist gebruikt StormShield en Belt voor max damage reduction ;) of battle cry (1 point wonder) voor 3x% minder damage van monsters.

-edit-
Mits ik aanwezig ben ik kan teleporten, zolang er niet te veel gloams zijn ;)
Fire/ice sorc (Hydra FB FO)

[ Voor 49% gewijzigd door Derr_Hans op 21-08-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gloams ghouls? hoe heten die dingen nou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Derr_Hans schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:49:
[...]

Berserk is 100% MAGIC damage en convert alle physical naar magic vandaar geen LL maar wel heeeel veeel killing power.

De 5 iron en 5 natural resist zou ik zelf voor 1 gaan met +skills haal je de 5 makkelijk.
Heb zelf max resist met 1 in natural resist. Iron Skin gewoon 1 doen, shout geeft ook defence bonus en ook aan je merc, houd je 8 punten over. Stop die weer in beserk voor meer 1hit kill ;) alleen je def wordt 0 voor een tijdje met beserk dus zorg voor max resist gebruikt StormShield en Belt voor max damage reduction ;) of battle cry (1 point wonder) voor 3x% minder damage van monsters.

-edit-
Mits ik aanwezig ben ik kan teleporten, zolang er niet te veel gloams zijn ;)
Fire/ice sorc (Hydra FB FO)
berserk is niet meer dan 1 punt nodig (in een 8 player game is het een 2hit killer op normale monsters in act 5), omdat bo (of shout) een synergy is en die zijn toch beide gemaxed

ik heb 5 in natural resist omdat ik dan op lvl 13 of 15 uitkom, waardoor ik dan precies op het punt zit waar het 2 resist per lvl omhoog gaat (samen met battle command)

iron skin het ik ook 5 omdat ik dan minder geraakt wordt (met berserk maakt dat idd niet uit, maar zo vaak gebruik ik die ook niet)

ook gebruik ik vaak concentrate (berserk of concentrate staat bij mij onder linkermuisknop), waarbij ik dus ook nog meer defence krijg, kom nu op 25k uit als ik concentrate gebruik, maar die gebruik ik alleen als er nog 1 monster over is, voorderest is ww een geweldig crowd controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor het al, allemaal een grote mond maar als het om tele-en gaat is het stil...

Mits... dan...

Ja ja, het is dat ik deze week wel druk ben dus zal niet al te vaak online zijn. Maar als ik online ben, en we gaan voor een gotbaalrun, dan heb ik er geen moeite mee om een uurtje achtereen door te gaan. Doe dit dus wel vaker, vooral 's nachts, dan zijn er niet zoveel mensen online met een laag lvl. En dat tele-en gaat bijna altijd goed, tot nu toe in (ik gok) 150-200 hell tele-runs maar 1 keer dood gegaan. Dus dat gaat wel prima. Alleen heb ik wel eens een noob party gehad, lvl 85 was max de rest veel lager, en niks mis mee natuurlijk, alleen kan ik wel naar de room tele-en maar als die erg vol is, dan zie je meteen het nadeel van een sorc die 2 dingen kan. Ok, voordeel er is niemand immune, nadeel ik doe niet zo heel veel dmg, dus als het fire immune is, doe ik 2-2.4K dmg met lightning storm en 0-2K dmg met chain lightning. Gelukkig kunnen ze tegelijk dmg doen, maar het haalt het natuurlijk niet bij een pure light sorc met ??16K ?? 30K ?? dmg. En dan is 7 niet zo beste spelers helpen ineens bijna onmogelijk...

Oja, en over die ladder dat is wel leuk en aardig, was meer als grap bedoeld, maar ik heb met mijn sorc wel wat aan de lvl's voor de dmg die ik doe en voor me necro gaat het vooral om de mogelijkheid om mijn merc weer wat sterker te maken. Wan of me clay golem nu 60 of 62 dmg doet maakt niet uit en of ie nu 23K of 25K life heeft ook niet... Ik zou zelf wel eens een clay golem willen zijn, dikke 20K life en dan een barb erbij :-P knappe jongen als je dan nog dood gaat 8)7 Alleen die dmg ??? dat is echt helemaal niks... maarja hij slowt de monstertjes die die raakt met 69% en dat is wel heeel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:53:
gloams ghouls? hoe heten die dingen nou dan?
ik ken alleen dolls:
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/animations/bestiary/act3/bonefetish.gif

en Black Souls:
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/animations/bestiary/act3/willowisp.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:19:
[...]

ik ken alleen dolls:
[afbeelding]

en Black Souls:
[afbeelding]
volgens mij heetten ze in hell black souls, in nightmare ghouls en in normal gloams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zullen we vanavond rond 7 uur een baalparty organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ghouls zijn zombies

gloams, burning souls en black souls.
zijn het zelfde alleen andere stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik hoor het al, allemaal een grote mond maar als het om tele-en gaat is het stil...
Ooit al eens aan gedacht dat hier ook hardcore spelers zitten? ;)
Ik bvb.
Breng jij maar eens een sorc naar lvl92 zonder dood te gaan op de ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
Die gotbaalruns zie ik wel zitten ik kan voor 7 uur vanavond wel lv 60 worden en dan door hell heen laten boosten (iemand die dat voor me kan doen?..)

ben een summon necro altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas ben ik vanavond niet online :| , misschien vannacht.... Ik ga nu nog wel heeel even spelen O-) , maar dat zal niet al te lang zijn en ik moet nodig keys zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:21:
[...]

Ooit al eens aan gedacht dat hier ook hardcore spelers zitten? ;)
Ik bvb.
Breng jij maar eens een sorc naar lvl92 zonder dood te gaan op de ladder.
Maar als jij hardcore bent... dan kan je toch niet mee doen met ons? of wij niet met jou (net hoe je het bekijkt...) En al ben je lvl 10 op hardcore, dan ben je in mijn ogen nog beter dan lvl 99 op normaal. Echt petje af voor de hardcore spelers... Niks voor mij dat hardcore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me pala is nu lvl 87 en ben van plan nu een MF lightning sorc te gaan maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KAN IEMAND GAME joinen...
QADF /// Q

Mijn duress 24xx def ligt daar en heb temp ban :( :( helllp

mmmm hele korte tamp ban heb hem weer :D :D vaaaaag, dacht onee he gaat me net gevonden um uit hellforge :(

[ Voor 35% gewijzigd door Derr_Hans op 21-08-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde gisteravond nog hulp vragen om me even door nm te rushen, maar ik ben er zelf maar even doorheen gerend. Het voordeel van baalruns normal maken om je huurling meteen mee te levellen: je gaat zelf ook nog wel lvl up :)

Ik ben nu nog een impalazon aan het maken, maar daar wil ik graag eth perf steel pillar als wapen voor. Volgens mij verkoopt iedereen dat ding, hij is geen ruk waard (bij elk trade lijstje zeggen ze 4pgems max). Een trade spel opstarten is nutteloos heb ik al gemerkt. Bij wie kan die eigenlijk droppen? Dan ga ik er zelf maar voor op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 06:31:
Ik wilde gisteravond nog hulp vragen om me even door nm te rushen, maar ik ben er zelf maar even doorheen gerend. Het voordeel van baalruns normal maken om je huurling meteen mee te levellen: je gaat zelf ook nog wel lvl up :)

Ik ben nu nog een impalazon aan het maken, maar daar wil ik graag eth perf steel pillar als wapen voor. Volgens mij verkoopt iedereen dat ding, hij is geen ruk waard (bij elk trade lijstje zeggen ze 4pgems max). Een trade spel opstarten is nutteloos heb ik al gemerkt. Bij wie kan die eigenlijk droppen? Dan ga ik er zelf maar voor op zoek.
Impalazon, suc6 met een Attack speed van 1.5 per 2 seconden of zo.
Impale is bugged en veeeeeeeeelste traag om echt succes vol te zijn.
Enigste spear skill die goed werkt is Jab, Fend is ook bugged als je in dodge achtige animatie gaat, zelfde als strafe btw ;)

Impale or Jab

En goede fendazon is 1tje zonder Dodge/Avoid/Evade skill betekend ook zonder valk, tenzij je harmony op switch heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 22-08-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga het gewoon proberen. Mocht het niet lukken dan trek ik haar door hell heen om de hellforge te doen, misschien heeft ze dan nog enig nut gehad ;)
Cookie builds vind ik toch niet leuk, al heb ik er wel een paar om items te zoeken, trapasa, hammerdin, did it, done it, doing it tomorrow.

En barb/ama heb iknog weinig mee gedaan sinds de synergies, dus die probeer ik wat uit :)

Maar gezien de link die je geeft zuigt het echt aars. Iets wat me ook al begon op te valen, maar dat komt door een crappy spear tot nu toe. Hellforge hell dan maar en dan wegmieteren :)

[ Voor 19% gewijzigd door Pheno79 op 22-08-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Diablo2 is humor :D

Toelichting: het afgelopen 1,5 jaar heb ik veel WoW gespeeld. De character die me het meest heeft boeien al die tijd was een dual wield warrior met serieuze suicidale neigingen ;) Base HP zat op 3800 en dat is in WoW voor een melee bagger weinig. De dmg die er echter uitkwam was best wel ziek :P

Ik ben een week ofzo geleden een zealot begonnen. Basis-layout is meestal sword+board, maar ik heb een gigantische moker in m'n klauwen (Windhammer) :P Ofc, dit is nog wel noobgear, maar het spelgenot is erg hoog. Tís namelijk bij iedere mobpack dezelfde uitdaging: of je raakt genoeg om je HP bij te leechen (level 70 atm: ~800hp unbuffed) en ragt je tegenstanders in een paar tikken dood, of je bent het bokje.

Momenteel druk op zoek naar Gore Riders en een Um voor in m'n Vamp.gaze.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:00:
Diablo2 is humor :D

Toelichting: het afgelopen 1,5 jaar heb ik veel WoW gespeeld. De character die me het meest heeft boeien al die tijd was een dual wield warrior met serieuze suicidale neigingen ;) Base HP zat op 3800 en dat is in WoW voor een melee bagger weinig. De dmg die er echter uitkwam was best wel ziek :P

Ik ben een week ofzo geleden een zealot begonnen. Basis-layout is meestal sword+board, maar ik heb een gigantische moker in m'n klauwen (Windhammer) :P Ofc, dit is nog wel noobgear, maar het spelgenot is erg hoog. Tís namelijk bij iedere mobpack dezelfde uitdaging: of je raakt genoeg om je HP bij te leechen (level 70 atm: ~800hp unbuffed) en ragt je tegenstanders in een paar tikken dood, of je bent het bokje.

Momenteel druk op zoek naar Gore Riders en een Um voor in m'n Vamp.gaze.
Ik heb alleen D2 op mijn hd staan, nou ja, op twee pc s dan....ik speel na al die tijd alleen dit spel, met ooit een pauze toen ik 1.09 en zijn bugs zat was. Nu speel ik ook nog af en toe D2 classic, oldschool zonder merc en ubergear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cookie builds ben ik ook niet gek op :D

zo heb ik nu een hydra sorc, een 35K defence barb met maar max 1,xK max damage ;), witchy/proc ama, een magic arrow ama (speel ik niet meer mee), Inferno sorc (speel ik niet meer me, tenzij ik goeie gear vind) en een zealot (speel ik ook niet meer mee).

Wil nog een Bonemancer die alleen synergies heeft voor de proc lvl 20 bonespirit van oath ;)
Of een melee firesorc met alleen synergies voor fire met demon limb lvl 23 enchant en enlightment (lvl 15 FB on striking) en Rift (lvl xx FO met alleen synergies) of cresent moon met synergies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Derr_Hans schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:07:
Cookie builds ben ik ook niet gek op :D

zo heb ik nu een hydra sorc, een 35K defence barb met maar max 1,xK max damage ;), witchy/proc ama, een magic arrow ama (speel ik niet meer mee), Inferno sorc (speel ik niet meer me, tenzij ik goeie gear vind) en een zealot (speel ik ook niet meer mee).

Wil nog een Bonemancer die alleen synergies heeft voor de proc lvl 20 bonespirit van oath ;)
Of een melee firesorc met alleen synergies voor fire met demon limb lvl 23 enchant en enlightment (lvl 15 FB on striking) en Rift (lvl xx FO met alleen synergies) of cresent moon met synergies ;)
Klinkt goed :P Zelf houd ik ook wel van dergelijke builds, vooral omdat niet iedereen er 1 van heeft. Maargoed, eerst maar even weer m'n rijkdom vergaren en dat is zonet in 1 run een stuk beter geworden. Voor de ~30ste keer bezocht ik zonet Hell Mephi voor een bliksembezoekje en hij dropte een unique amu. Ik dacht gelijk;"bah, weer een kutding". Toch maar ff langs Cain en voila: Mara 30 :*)

Ik zit er aan te denken om die zelf te houden, maar mocht ik em willen traden, wat is dan ongeveer de richtprijs? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:29:
[...]

Klinkt goed :P Zelf houd ik ook wel van dergelijke builds, vooral omdat niet iedereen er 1 van heeft. Maargoed, eerst maar even weer m'n rijkdom vergaren en dat is zonet in 1 run een stuk beter geworden. Voor de ~30ste keer bezocht ik zonet Hell Mephi voor een bliksembezoekje en hij dropte een unique amu. Ik dacht gelijk;"bah, weer een kutding". Toch maar ff langs Cain en voila: Mara 30 :*)

Ik zit er aan te denken om die zelf te houden, maar mocht ik em willen traden, wat is dan ongeveer de richtprijs? ;)
30 mara is perfect toch..
geloof een aantal ists ;)
volgens een site is 30% 5 ists ;) suc6 :D

Mara's Link

Dan doet die shako en occu het goed ;)

-edit-
Die builds klinken erg leuk ja, wellicht dat als ik de spullen krijg nog deze ladder gaat doen.
Anders de volgende ;)
Zal wel lastig worden een melee sorc die geen skills gaat gebruiken.
De skills waar punten in gaat is Warmth (synergie enchant) Fire Mastery, Cold Mastery, Light mastery met teleport natuurlijk, en wat skills in charged bolt rest in een cold armor.

[ Voor 25% gewijzigd door Derr_Hans op 22-08-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Na een 10 minuten eenzaam in m'n game "O mara30 N5ist" gezeten te hebben, kreeg ik eindelijk bezoek. Een pally. Hij wilde em wel kopen en er stonden zomaar 5 ists in het tradevenster. Toen ik twijfelde heb ik er nog 1 ist bij weten te toveren. M'n Mara 30 is dus na een krap half uurtje zelf dragen van eigenaar veranderd voor 6 ists :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Ik had hem gehouden.. zo vaak kom je niet perfecte mara's tegen :)

Zonde om hem dan voor 6 ists te verkopen imo.

[ Voor 27% gewijzigd door Mitt3nz op 22-08-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dan koop je een 25% mara voor een ist of 2. 5% resist is wel te missen ;)
heb je altijd een winst van 4 ist's ;)

en 4 ist's kan je weer wat leuk voor kopen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 22-08-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Kek, dit is heerlijk:

Mara 30 -> 6 Ist
1 Ist -> 3x Um + Pul
3x Ist -> Ber
Lum -> Shael Dol

Nu nog een 4 skt armordingetje en we hebben binnen een aantal uur een Chains of Honor :P +65 res to all > Mara 30, voor de neck heb ik toch al Metalgrid (34, gisteren gevonden :P).

Het begint er weer op te lijken :D

Edit:

voor welk type body armor zou ik gaan? heb atm toch 180 str nodig voor m'n Hel'ed mokertje.

[ Voor 14% gewijzigd door Wouter185 op 22-08-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:33:
Kek, dit is heerlijk:

Mara 30 -> 6 Ist
1 Ist -> 3x Um + Pul
3x Ist + Um -> Ber
Lum -> Shael Dol

Nu nog een 4 skt armordingetje en we hebben binnen een aantal uur een Chains of Honor :P +65 res to all > Mara 30, voor de neck heb ik toch al Metalgrid (34, gisteren gevonden :P).

zo te zien hou je nog wat over ;)
had beter die occu en shako zelf kunnen houden lol, die 2 geven geluk :D.

-edit-

tussen kraken shell en ancient armor in (str 174 - 230) van 417 - 600 def ligt aan armor ;) 523 max voor kraken en 600 ancient of archon plate (type is light)

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 22-08-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Of anders een Archon Plate:

Armor: 410-524
Str.req: 103
Max Skt: 4
Type: Light

Archon plate is, dacht ik, tradewise beter om te doen. Niet alleen melee'ers dragen em, dus een te "zwaar" type armor doet de waarde dalen.

Is het trouwens zo dat je met de socketquest een normal item kan socketen zodat je max sockets krijgt? Dat zou wel ideaal zijn, zitten er gelijk 4 op :P

[ Voor 22% gewijzigd door Wouter185 op 22-08-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:43:

Is het trouwens zo dat je met de socketquest een normal item kan socketen zodat je max sockets krijgt? Dat zou wel ideaal zijn, zitten er gelijk 4 op :P
Nee, je krijgt random sockets volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De socket quest geeft bij mij altijd max, via cube is het random..
niet 100% zeker maar wel zeer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Heeft er hier iemand een (4skt) archon plate? Die krengen zijn niet te betalen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Pheno79 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:52:
[...]

Nee, je krijgt random sockets volgens mij.
Quest is max sockets, cube is random, geloof wel dat item qualitie er ook nog iets mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Heb nog 2x 4 sockets liggen, weet wel niet vanbuiten wat def. erop zit...

Kan trouwens ook tele als baaf niet kan, resis is echter barak dus ik haal 't niet helemaal tot bij baal vrees ik...
ALs er gerunt wordt wil ik ook nog wel mee als er plaats is voor me!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

yago schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:00:
Heb nog 2x 4 sockets liggen, weet wel niet vanbuiten wat def. erop zit...

[...]
Zou je kunnen kijken? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ancient armor 226
Gothic plate 131

niet gestoefd dus, maar je mag ze hebben als je wilt.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

yago schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:34:
Ancient armor 226
Gothic plate 131

niet gestoefd dus, maar je mag ze hebben als je wilt.
Hmm, da's denk ik zonde van de runes, moet wel in een elite type armor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

522 Archon plate in mijn bezit, ik mag een rune-woordje gaan spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Iemand interesse in rising sun?
Anders verkoop ik m (sparen voor HoZ)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:33:
Kek, dit is heerlijk:

Mara 30 -> 6 Ist
1 Ist -> 3x Um + Pul
3x Ist -> Ber
Lum -> Shael Dol

Edit:

voor welk type body armor zou ik gaan? heb atm toch 180 str nodig voor m'n Hel'ed mokertje.
godverdorie, hoelang speel je nu d2? 2 weken ofzo? en je bent nu al rijker als de meesten

kutlucker met je mara's 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Wouter schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:40:
522 Archon plate in mijn bezit, ik mag een rune-woordje gaan spellen :P
Hoeveel % ED is dat? Ik wil een fortituudje daarin maken :D Edit: nevermind :) Heb al een betere.

Frunz? Dalyxia? Zin in uberrun zo?? Heb weer 3x3 keys bij elkaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Mitt3nz op 22-08-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitt3nz schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:24:
[...]

Hoeveel % ED is dat? Ik wil een fortituudje daarin maken :D Edit: nevermind :) Heb al een betere.

ik heb tot 21:00 uur, dus tot dan kan ik uber run doen

edit: tempban te pakken omdat ik je aan het spammen was :P

tot morgen

[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 22-08-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
Mitt3nz schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:24:
[...]

als je hulp nodig heb ben ik ook van de party. whisp me maar als het nodig is.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Dalyxia schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:40:
[...]
edit: tempban te pakken omdat ik je aan het spammen was :P

tot morgen
lol, dacht ik al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Dalyxia schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:12:
[...]
godverdorie, hoelang speel je nu d2? 2 weken ofzo? en je bent nu al rijker als de meesten
6 weken ;)
kutlucker met je mara's 30
Thnx :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hidieho!

vanmorgen eff een ubertje tussendoor gedaan en een druid 12/18 gevonden... heb alleen geen druid...

moest ik hem maar weer gaan traden voor keys of runes. laatste tijd alleen maar van die losertorches gevonden...

heb inmiddels een assa gemaakt; nu lvl 36 ofzo. kan met m'n sorc m'n eigen baalies normal hosten :)
assa wordt denk ik een death sentry met blades, maar ik heb nog een paar levels om echt te beslissen...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Luitjes, ik zie dat er weer een aantal nieuwe spelers op GOT actief zijn. Daarom heb ik voor de startende spelers, samen met Blom, weer een flink aantal (vooral Blom's) spullen op Gotrentagear//GOT gezet.
Geen Uber-spul, maar leuk als je nog niet lang bezig bent. Haal het niet meteen helemaal leeg AUB maar neem wat je nu kunt gebruiken. Misschien dat, als het niet opnieuw wordt misbruikt, andere ervaren spelers ook weer wat gaan doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:58
Fuck, ff snel m'n characters activaten voordat ze *POEF* doen :P

kut :X 2 mules expired (volgens mij geen boeiende stuff) en de rest 12 days :P

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 22-08-2006 23:01 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
Angeloonie schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:59:
Fuck, ff snel m'n characters activaten voordat ze *POEF* doen :P

kut :X 2 mules expired (volgens mij geen boeiende stuff) en de rest 12 days :P
Jonguh lamer ga gewoon weer spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:58
Idifix schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:03:
[...]

Jonguh lamer ga gewoon weer spelen :P
Geen tijd :+

(Titan Quest, EVE Online, GTA:SA MP, binnenkort een Xbox360 :+)

Woot O+ M'n trapsin doet het nog :+

Shako "Um"
"Cunning Amulet Of The Whale" (+3 traps/86 life)
HotO
Enigma
Spirit
Laying Of Hands
Arachnid Mesh
Natalya's Soul
Bul-Kathos' Wedding band
_
Hellfire Torch 18/13
8 Trap charms

_O_ Ze is nog altijd megasnel O+

[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 22-08-2006 23:21 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

tollo71 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:57:
Luitjes, ik zie dat er weer een aantal nieuwe spelers op GOT actief zijn. Daarom heb ik voor de startende spelers, samen met Blom, weer een flink aantal (vooral Blom's) spullen op Gotrentagear//GOT gezet.
Geen Uber-spul, maar leuk als je nog niet lang bezig bent. Haal het niet meteen helemaal leeg AUB maar neem wat je nu kunt gebruiken. Misschien dat, als het niet opnieuw wordt misbruikt, andere ervaren spelers ook weer wat gaan doneren.
Ik heb de vrijheid genomen om de characters ff door te nemen. Ik kwam er een Tal's belt tegen en die heb ik geleend. Verder een leuke verzameling low-level-gear. Ik heb geloof ik een nieuwe dumpplek gevonden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Das nou mooi zie!

Jammer dat ik er niet direct iets van kan gebruiken maar een leuk initiatief!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Wie kan me vandaag ff helpen met mulen? Ik wil namelijk het GotRentAGear idee steunen door m'n low-level-meuk er ook op te zetten. Komen dus waarschijnlijk 1 of 2 characters bij. Als dat mag tenminste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Goed, omdat gisteren geheel onverwacht mijn eerste projectje (het verkrijgen van een CoH) vroegtijdig afgerond is, is het tijd voor de volgende :P Een grief, voor dezelfde character (zealot).

Grief
5 Socket Swords/Axes
Eth + Tir + Lo + Mal + Ral

35% Chance To Cast Level 15 Venom On Striking
+30-40% Increased Attack Speed (varies)
Damage +340-400 (varies)
Ignore Target's Defense
-25% Target Defense
+(1.875 per character level) 1.875-185.625% Damage To Demons (Based on Character Level)
Adds 5-30 Fire Damage
-20-25% To Enemy Poison Resistance (varies)
20% Deadly Strike
Prevent Monster Heal
+2 To Mana After Each Kill
+10-15 Life After Each Kill (varies)

Maar met dit nieuwe projectje zit ik gelijk weer met een dilemma:

De meeste Griefs zijn snelle 1-handers. De damage komt voornamelijk van de proc. Dit zou het einde van m'n pally's suicidale loopbaan betekenen, aangezien er dan een shield bij moet. Een HoZ zal dat waarschijnlijk worden, totdat ik weer een mara 30 vind om een Exile te maken (Dalyxia <3). Tevens is de damage modifier op dit runeword niet procentueel, maar absoluut (zoals ik het begrijp): Damage +340-400 (varies). Nog een argument voor een ubersnelle 1hander.

En toch stuit het me tegen de borst, ik wil eigenlijk helemaal geen shield. Ik wil met een dikke 2hander rammen en het volhouden totdat ik zelf helemaal aan gort gemept wordt :P Hoewel dat meevalt, want ik heb zonet solo m'n Hell HF-quest gedaan (Level 81, Metalgrid equiped :P), 0 deaths. Over het resultaat van die quest hebben we het nu even niet :'(
Een 2 hander heeft sowieso een hogere min-max dmg. Qua snelheid zal het iets achterblijven, maargoed: ik zeal met fanatism, waarschijnlijk kan het toch al niet sneller. Maar zal dit veel uitmaken? Ik weet het niet. Ik vrees van niet eigenlijk.

In welk wapen zal ik die Grief trouwens gaan zetten, mocht het een 1 hander worden: Phase Blade of Berserker Axe?

Phase Blade: 31 to 35 (33 Avg) / Indestructible / Base speed: [-30]
Berserker Axe: 24 to 71 (47.5 Avg) / Base speed: [0]

Zal ik dan, om dezelfde reden als het afzien van een 2 hander, ook maar gewoon gaan voor een Phase Blade? Indestructible is natuurlijk altijd mooi meegenomen 8).

Da's dus nog niet allemaal duidelijk. Wat wel duidelijk is, is dat ik nu weer verderga met een paar MF-runs, die Mal en Lo runes komen niet aanwaaien ;). Daarna lekker aan de studie :X.

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter185 op 23-08-2006 08:47 . Reden: tpyo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil je wat anders dan iedereen, neem een 2hander anders toch een phase blade.
Indestructable is zeer handig.

Zoek anders een runeword die indestructable is en goed werkt met zealot en past in een 2hander ;)

100% Chance To Cast Level 44 Chain Lightning When You Die
25% Chance To Cast Level 18 Glacial Spike On Attack
Indestructible
+300-385% Enhanced Damage (varies)
20% Bonus To Attack Rating
+50 To Attack Rating
Adds 1-50 Lightning Damage
7% Mana Stolen Per Hit
50% Chance of Crushing Blow
+0.5-50% (per Character Level) Deadly Strike (Based on Character Level)
+1 To Light Radius
Level 22 Blood Golem (15 Charges)
Requirements -20%

zet hem in een eth 2hander sword/axe en je heb een aardig weapon 50% CB en in de 40% DS (je bent al lvl 8x ;) )

[ Voor 57% gewijzigd door Derr_Hans op 23-08-2006 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:53
Die cube is vet. Ik had toen in die barbare town een vette armor gekocht en toen ging ik ermee lopen klote in die cube en als resultaat had ik toen een armor met meer dan 1000 def :P Maar ik speel Diablo 2 al een tijdje niet meer en die armor en me character heb ik helaas niet meer. Ik moet wel zeggen dat ik dit echt een vette game vond. Ik hoop dat ze nog is een keer Diablo 3 gaan maken. :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Derr_Hans schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:14:
Wil je wat anders dan iedereen, neem een 2hander anders toch een phase blade.
Indestructable is zeer handig.

Zoek anders een runeword die indestructable is en goed werkt met zealot en past in een 2hander ;)

100% Chance To Cast Level 44 Chain Lightning When You Die
25% Chance To Cast Level 18 Glacial Spike On Attack
Indestructible
+300-385% Enhanced Damage (varies)
20% Bonus To Attack Rating
+50 To Attack Rating
Adds 1-50 Lightning Damage
7% Mana Stolen Per Hit
50% Chance of Crushing Blow
+0.5-50% (per Character Level) Deadly Strike (Based on Character Level)
+1 To Light Radius
Level 22 Blood Golem (15 Charges)
Requirements -20%

zet hem in een eth 2hander sword/axe en je heb een aardig weapon 50% CB en in de 40% DS (je bent al lvl 8x ;) )
Hmm, nadeel is dat er geen IAS-modifier op zit. Wat echter weer een voordeel is, is de Attack Rating bonus. Ik mis nog redelijk wat namelijk. Moeilijk moeilijk...

Edit:
lol, Hel + El + Vex + Ort + Gul. Dat verandert de zaak al ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Wouter185 op 23-08-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:37:
[...]

Hmm, nadeel is dat er geen IAS-modifier op zit. Wat echter weer een voordeel is, is de Attack Rating bonus. Ik mis nog redelijk wat namelijk. Moeilijk moeilijk...

Edit:
De glacial spike zorg voor freeze effect en met zeal zal dat wel vaak komen ;)
IAS is dat nodig ? Fanatic en Zeal ?
Met een 2hander (Balrog Blade) heb je aan 34% ias met lvl 20 fana en zeal genoeg voor laatste BP 5 frame zeal.

-edit-
Balrog heeft max 4 socs :S
EEn colosus sword heeft max 5 socks en meeste damage 91.x average:D
alleen een base speed 10, maar 10% ias heb je een 6frame en 52% een 5 frame.
Een collosus blade heeft base van 5 max 6 socks en ias van 42% voor 5 frame.
Maar je moet gokken om 5 sock te krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Derr_Hans op 23-08-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Derr_Hans schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:46:
[...]

Met een 2hander (Balrog Blade) heb je aan 34% ias met lvl 20 fana en zeal genoeg voor laatste BP 5 frame zeal.
Death in een Balrog gaat lastig, want waar laat die je laatste run? :P Verder heb ik (nog) niet veel verstand van BP's etc. Maar een Cryptic Axe (Polearm, 5 yard range) of een Colossus Blade, gaat het dan ook werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:37:
[...]

Edit:
Alleen de Vex is wat moeilijk te krijgen, de Gul kan nog droppen uit de hellforge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Flapmo

and back is gigi!

in welk wapen is het slim om insight te maken? Is daar een specifiek wapen voor of volstaat een normal socketed wapen?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Flapmo schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:53:
in welk wapen is het slim om insight te maken? Is daar een specifiek wapen voor of volstaat een normal socketed wapen?
Als je ff online komt krijg je mijn insight. Huphup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:46:
[...]

-edit-
Balrog heeft max 4 socs :S
EEn colosus sword heeft max 5 socks en meeste damage 91.x average:D
alleen een base speed 10, maar 10% ias heb je een 6frame en 52% een 5 frame.
Een collosus blade heeft base van 5 max 6 socks en ias van 42% voor 5 frame.
Maar je moet gokken om 5 sock te krijgen.
had me al verbeterd ;)

Red je de 5 frame niet, 10% ias is makkelijk te krijgen, neem LoH gloves en je heb al 20% ;)
Andariels helm 20% met een 15% ias jewel er in samen 55% ;) alleen je mist wat fire res.
Andariel heeft -30% fire res, maar LoH geeft weer 50% fire resist kom je op 20%fire res uit.

Anders lava gout gloves geeft je met enchant lvl10, 101% AR, fire damage, 20% ias en 24% fire res.
Zou je op -6% komen icm andariels helm

[ Voor 22% gewijzigd door Derr_Hans op 23-08-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:53:
zolang 4 sockets polearm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad geen uberspul, maar d'r zaten zeker wat leuke dingen tussen. oa.: goldwrap, ravenfrost, Tal's helm, aantal +1 skill armours, een aantal +3 skill amu's, bonehew, waterwalks, infernostrides, IK boots en wapen. Verder nog wat leuke schildjes en leuke wapens. Doe je voordeel ermee met je low-level chars.

Laat dit voor iedereen weer een stimulans zijn om ook weer te doneren. :)

Edit: Verder tollo nog wat runes en 2 rainbow facet's gegeven... vind ie mij ook weer lievvv! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet toch eens nodig aan de rune runs gaan wederom, ik wil nu ook wel eens een hr hebben. gul is het hoogste wat ik heb, dus best triest :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:24:
[...]

Het is inderdaad geen uberspul, maar d'r zaten zeker wat leuke dingen tussen. oa.: goldwrap, ravenfrost, Tal's helm, aantal +1 skill armours, een aantal +3 skill amu's, bonehew, waterwalks, infernostrides, IK boots en wapen. Verder nog wat leuke schildjes en leuke wapens. Doe je voordeel ermee met je low-level chars.

Laat dit voor iedereen weer een stimulans zijn om ook weer te doneren. :)

Edit: Verder tollo nog wat runes en 2 rainbow facet's gegeven... vind ie mij ook weer lievvv! ;)
Goed idee, ik heb nog wat donorspul liggen wat alleen maar mules nodeloos zit te belasten... kan ik evt. best daarin gooien - geen absolute topspullen, maar wel bruikbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ramzzz schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:42:
[...]

Goed idee, ik heb nog wat donorspul liggen wat alleen maar mules nodeloos zit te belasten... kan ik evt. best daarin gooien - geen absolute topspullen, maar wel bruikbaar. :)
Exact mijn gedachte. Don_Holio was zo aardig om me zonet ff te helpen mulen. 2 Nieuw chars vol met bruikbare items.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wouterscholtens/GRAG1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

thx wouter voor insight :). Uit hellforge hell kreeg ik een KO rune. Iets waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Flapmo schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:56:
thx wouter voor insight :). Uit hellforge hell kreeg ik een KO rune. Iets waard?
Omg, ook geen geluk met Forge dus :S Ik zou em houden, handig om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik keek net even op rent a gear, ik kan ume's wel gebruiken die erop zit. Als iemand online is kan die ff helpen mulen? Heb meteen ook input :d. Zooi items waar me stash te klein voor is :/.

/w *flapmo dus :)

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 23-08-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:04:
Ik keek net even op rent a gear, ik kan ume's wel gebruiken die erop zit. Als iemand online is kan die ff helpen mulen? Heb meteen ook input :d. Zooi items waar me stash te klein voor is :/.

/w *flapmo dus :)
Maak een game op nivo van de mule, speel 5 a 8 minuten. (is gotrenta gear allemaal HELL ?)
Ik doe vaak Baal mephi countess run en aan het einde mulen.

Zo blijft de game open.
Als je mule gewoon op de grond dropen (neem hier een potion) en re joinen wacht in de game een minutje voor dat je leaved anders ben je temp banned als je te vaak en te snel rejoin. Ligt de potion er nog ? drop dan de item en leave en re join met je char / mule. Alleen als niemand er is die je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben op dit moment wat items op gotrentagear aan het zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
8K per zeal slag, 40K per klik dus :)

Gisteravond m'n eerste forti ooit gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wstokkin/forti.JPG

Redelijk goede roll :) M'n smiter is nu meteen weer een stukkie sterker.

Paar dagen daarvoor ook een grief gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wstokkin/grief.JPG

Slechte roll maar IAS boeit gelukkig totaal niet voor smiter :)

[ Voor 47% gewijzigd door Mitt3nz op 23-08-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
netjes mittenz,

vraagje: hoeveel -res doet de conviction aura van uber meph? is dat gewoon -100 all res? samen met hell diffi betekent dat dus dat je minsten 275 res all moet hebben om de conviction te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 1 sleutel en dan is het eindelijk eens ubertristram time. Ik ben benieuwd hoe mijn broertje en ik het er vanaf gaan brengen :)
Vanavond maar eens op sleuteljacht bij nithla, hij is al 2x eerder zo aardig geweest om iets te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Dalyxia schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:04:
vraagje: hoeveel -res doet de conviction aura van uber meph? is dat gewoon -100 all res? samen met hell diffi betekent dat dus dat je minsten 275 res all moet hebben om de conviction te verslaan?
Meph's conviction doet -125 all res, dus je hebt minimaal 300 res nodig om toch max resists tegen hem te hebben :)

Maar da's denk ik niet echt de moeite waard. Meph heb je immers zo om. Tot die tijd maar rejuvs pompen als je geen life tap hebt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Mitt3nz op 23-08-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:04:
netjes mittenz,

hij heeft een lvl 18 of 20 aura ? dat is dan -115% of -125% Plus de -100 van hell diff en dan nog 75 om max res te krijgen als lvl 20 is dan is het 300% all resist succes om dat te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:19:
[...]

hij heeft een lvl 18 of 20 aura ? dat is dan -115% of -125% Plus de -100 van hell diff en dan nog 75 om max res te krijgen als lvl 20 is dan is het 300% all resist succes om dat te halen :D
Jammer dat die constriction ring het nooit gehaald heeft :')
Al is zoveel res halen wel mogelijk, maar niet nodig, rejuvs helpen ook vaak zat, vita is altijd je reddende attrib.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:28:
[...]

Jammer dat die constriction ring het nooit gehaald heeft :')
Al is zoveel res halen wel mogelijk, maar niet nodig, rejuvs helpen ook vaak zat, vita is altijd je reddende attrib.
mja, mijn probleem is dus dat de combo meph en minions mij met geluk in 1 klap dood kunnen krijgen (1300 hp) is echt irri, waardoor ik nu dus maar li res op 300 heb zitten, kijken of dat werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:36:
[...]

mja, mijn probleem is dus dat de combo meph en minions mij met geluk in 1 klap dood kunnen krijgen (1300 hp) is echt irri, waardoor ik nu dus maar li res op 300 heb zitten, kijken of dat werkt
Ik hoop vanavond ook eens die gasten te kunnen doen, het lijkt me wel leuk. Ik moet alleen nog een char kiezen om ze te gaan raggen met mijn broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:41:
[...]

Ik hoop vanavond ook eens die gasten te kunnen doen, het lijkt me wel leuk. Ik moet alleen nog een char kiezen om ze te gaan raggen met mijn broer.
mittenz had bijna een setje klaar geloof ik, denk dat je wel met hem mee kan doen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Ik heb ze gisteravond al met Rudy omgelegd ;)

Ging erg lekker.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.