Acties:
  • 0 Henk 'm!
mmm wellicht dat ik mijn pala eens gaat lvlen zit nu vanaf november 2005 op lvl 42 :D
Wil ook smiten en ubereren.

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 23-08-2006 14:00 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een dezer dagen wordt het ook een torch voor 1 van mijn chars. Moet lukken.
Welke chars zijn trouwens handig om voor de sleutels te gaan zoeken?
COuntess lukt wel met mijn snelle tele/cl sorc, mijn broer heeft veel baat bij zijn coldsorc bij de summoner. Maar nithla is voor de light sorc lastiger heb ik gemerkt, ik heb dan ook geen natures peace (slain monsters , blablabla).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 170953 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:24:
[...]

Edit: Verder tollo nog wat runes en 2 rainbow facet's gegeven... vind ie mij ook weer lievvv! ;)
En ik jou een Shako en wat klein spul. Vinden we elkaar lief :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:23:
[...]

En ik jou een Shako en wat klein spul. Vinden we elkaar lief :+
aaaaaah een got diablo 2 romance..
trouw datum ?
feest?
taart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:20:
een dezer dagen wordt het ook een torch voor 1 van mijn chars. Moet lukken.
Welke chars zijn trouwens handig om voor de sleutels te gaan zoeken?
COuntess lukt wel met mijn snelle tele/cl sorc, mijn broer heeft veel baat bij zijn coldsorc bij de summoner. Maar nithla is voor de light sorc lastiger heb ik gemerkt, ik heb dan ook geen natures peace (slain monsters , blablabla).
lightning sorc is erg handig, mijn li sorc doet 19k en heeft natures peace en heb werkelijk geen enkel probleem met nita, mja alleen af en toe is nita zelf li immune, en mijn merc sucked best hard dus das dan nog een probleem

dus natures peace is aan te raden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Mitt3nz schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:50:
Paar dagen daarvoor ook een grief gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wstokkin/grief.JPG

Slechte roll maar IAS boeit gelukkig totaal niet voor smiter :)
um.. nofi enzo, maar ignore target def doet smite al (of erger nog zelfs) voor die deadly strike zou ik het ook niet doen.. prevent monster heal is wel tof, maar dat zit ook een aantal andere items

is die 350 extra damage nu echt zoveel waard? (en werkt dat zelfs wel bij een smiter?)

[ Voor 7% gewijzigd door BasieP op 23-08-2006 15:56 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasieP schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:53:
[...]

um.. nofi enzo, maar ignore target def doet smite al (of erger nog zelfs) voor die deadly strike zou ik het ook niet doen.. prevent monster heal is wel tof, maar dat zit ook een aantal andere items

is die 350 extra damage nu echt zoveel waard? (en werkt dat zelfs wel bij een smiter?)
ja dat werkt zo :D
je krijgt gewoon 350 damage meer met smiten.

-edit-
en ITD werkt beter met smite.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 23-08-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-05 22:25
Grief is beste wapen dat er is voor een zmiter (zealer met 1 pt in smite) ;) Zelfs beter dan Last Wish.

Je haalt laatste IAS breakpoint met gemak, en je doet gruwelijk veel damage met zowel zealen als smiten. ITD is natuurlijk ook altijd lekker bij het zealen.

[ Voor 76% gewijzigd door Mitt3nz op 23-08-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:46:
[...]

lightning sorc is erg handig, mijn li sorc doet 19k en heeft natures peace en heb werkelijk geen enkel probleem met nita, mja alleen af en toe is nita zelf li immune, en mijn merc sucked best hard dus das dan nog een probleem

dus natures peace is aan te raden:)
Mhh, ik zal toch eens een trade moeten gaan doen, want die vind ik niet zo snel. Wat is het kreng tegenwoordig nog waard? Ik kan niet bij de tradelijstjes op het werk, prachtig zo'n webblocker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
lem ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41986

Het is dat ik vandaag eigelijk geen tijd voor D2 heb, maar ik moet nodig eens wat gaan doen om aan hoge runes te komen. Ik denk dat ik mitt3nz z'n wijze raad maar ga opvolgen. ;) (dan komt die fire / light sorc + necro + zmiter misschien toch nog af voor de kerst)

Verder ben ik bezig met een bow ama. En ik ga misschien een heel gekke maken, maar misschien ook weer niet zo heel gek... Wordt wel een heel dure merc, maar er komt dus een might merc met pride en verder ben ik er nog niet uit wat armor / helm. Waarom dan zo'n maffe ama, nou, het wordt een bow ama met maar een paar puntjes in bow skills.

Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/amazon/amazon-passive.jpg

Ik ga vooral passive en magic gebruiken...
Innersight max (laat even weten als dit een heeeeel slecht idee is) geeft def reduction van ongeveer 1K op lvl 20 (radius 13.5)
Critical Strike niet al te hoog, met items zo rond lvl 20 hoop ik...
Penetrate max
Valkyrie hoog, nog geen idee of dat max wordt
Pierce max
Strafe lvl 10 uiteindelijk is goed genoeg, kan meer als ik punten over heb.

Dus al met al maar 1 bow skill en die nog niet eens max...

Ik heb alleen M'avina's True Sight niet verder is de set compleet. Alleen heb ik ook al een bow: Buriza-Do Kyanon
Two-Hand Damage: (82-99) To (139-412) (110.5-255.5 Avg)
Required Level: 41
Required Strength: 110
Required Dexterity: 80
Base Weapon Speed: [10]
+150-200% Enhanced Damage(varies)
+ (2.5 Per Character Level) 2-247 To Maximum Damage (Based On Character Level)
Adds 32-196 Cold Damage - 8 Second Duration
Piercing Attack (100)
Freezes Target +3
+75-150 Defense(varies)
+35 to Dexterity
80% Increased Attack Speed
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)

En als ik deze up, dan moet ie ongeveer dezelfde min dmg hebben en de max moet ongeveer 40% a 50% hoger uitkomen. (gok ik)

Dus dit is wel een heeel lekker hoog dmg wapen.

Al met al erg leuk dus die set, maar denk niet dat ik die ooit ga dragen :/

Z'n WWs lijkt me ook wel handig als 2de bow (magic dmg), dus als iemand er 1 tegen komt, denk even aan mij (heeft allemaal geen haast)
Maar iemand nog ideeën om mijn passive en magic lekker te boosten die ook nog lekker +dmg doen?

Voorlopig ben ik lvl 15 en duurt het nog wel even voor ik in hell echt goede items kan gaan gebruiken.

Maar ik zat zelf dus te denken:
helm: shako (kan ik lenen van me andere char)
armor: M'avina's Embrace (heb ik)
edit:
waarschijnlijk heb ik meer aan een forti

bow: Buriza-Do Kyanon (heb ik)
gloves: ?? zijn er leuke +passive en magic gloves? anders iets met veel enhanced dmg
riem: ?? geen idee
boots: Gore Riders?? (heb ik niet)

en dan sieraden... iets met + dex dus:
ring: Raven Frost (heb ik)
ring: Nature's Peace ?? (moet ik er toch minstens 1 van kopen)
amu: +3 pasive and magic (heb +2)

Laat even weten als je tips hebt... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 41986 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:43:
Het is dat ik vandaag eigelijk geen tijd voor D2 heb, maar ik moet nodig eens wat gaan doen om aan hoge runes te komen. Ik denk dat ik mitt3nz z'n wijze raad maar ga opvolgen. ;) (dan komt die fire / light sorc + necro + zmiter misschien toch nog af voor de kerst)

Verder ben ik bezig met een bow ama. En ik ga misschien een heel gekke maken, maar misschien ook weer niet zo heel gek... Wordt wel een heel dure merc, maar er komt dus een might merc met pride en verder ben ik er nog niet uit wat armor / helm. Waarom dan zo'n maffe ama, nou, het wordt een bow ama met maar een paar puntjes in bow skills.

[afbeelding]

Ik ga vooral passive en magic gebruiken...
Innersight max (laat even weten als dit een heeeeel slecht idee is) geeft def reduction van ongeveer 1K op lvl 20 (radius 13.5)
Critical Strike niet al te hoog, met items zo rond lvl 20 hoop ik...
Penetrate max
Valkyrie hoog, nog geen idee of dat max wordt
Pierce max
Strafe lvl 10 uiteindelijk is goed genoeg, kan meer als ik punten over heb.

Dus al met al maar 1 bow skill en die nog niet eens max...

Ik heb alleen M'avina's True Sight niet verder is de set compleet. Alleen heb ik ook al een bow: Buriza-Do Kyanon
Two-Hand Damage: (82-99) To (139-412) (110.5-255.5 Avg)
Required Level: 41
Required Strength: 110
Required Dexterity: 80
Base Weapon Speed: [10]
+150-200% Enhanced Damage(varies)
+ (2.5 Per Character Level) 2-247 To Maximum Damage (Based On Character Level)
Adds 32-196 Cold Damage - 8 Second Duration
Piercing Attack (100)
Freezes Target +3
+75-150 Defense(varies)
+35 to Dexterity
80% Increased Attack Speed
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)

En als ik deze up, dan moet ie ongeveer dezelfde min dmg hebben en de max moet ongeveer 40% a 50% hoger uitkomen. (gok ik)

Dus dit is wel een heeel lekker hoog dmg wapen.

Al met al erg leuk dus die set, maar denk niet dat ik die ooit ga dragen :/

Z'n WWs lijkt me ook wel handig als 2de bow (magic dmg), dus als iemand er 1 tegen komt, denk even aan mij (heeft allemaal geen haast)
Maar iemand nog ideeën om mijn passive en magic lekker te boosten die ook nog lekker +dmg doen?

Voorlopig ben ik lvl 15 en duurt het nog wel even voor ik in hell echt goede items kan gaan gebruiken.

Maar ik zat zelf dus te denken:
helm: shako (kan ik lenen van me andere char)
armor: M'avina's Embrace (heb ik)
edit:
waarschijnlijk heb ik meer aan een forti

bow: Buriza-Do Kyanon (heb ik)
gloves: ?? zijn er leuke +passive en magic gloves? anders iets met veel enhanced dmg
riem: ?? geen idee
boots: Gore Riders?? (heb ik niet)

en dan sieraden... iets met + dex dus:
ring: Raven Frost (heb ik)
ring: Nature's Peace ?? (moet ik er toch minstens 1 van kopen)
amu: +3 pasive and magic (heb +2)

Laat even weten als je tips hebt... _/-\o_
ik heb nog 2 passive and magic skillers, mag je voor een vrienden prijsje overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Het lijkt me dat je beter GA maxed ipv inner sight, met GA heb je 100% hits wat zeer handig is bij bosses. -1K def is eigenlijk vrij nutteloos, je kan net zo goed je wapen socketen met ith (of was het eth).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou rabies werewolf is ook een super slecht idee, 15k damage en normal baal is gewoon nog lastig, opzich ga ik niet dood @ level 40 40% ll, maar poison werkt gewoon niet ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
zo ook net ff een kleine bij drage geleverd aan de got rent gear. niet echt veel maar ja je kan het maar nodig hebben. als iemand resis te kort komt zit er op een van de mules een 29 resist amu. altijd lkkr.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

corpseflayer schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:24:
Het lijkt me dat je beter GA maxed ipv inner sight, met GA heb je 100% hits wat zeer handig is bij bosses. -1K def is eigenlijk vrij nutteloos, je kan net zo goed je wapen socketen met ith (of was het eth).
Nog heel erg bedankt :*)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het verbaast me niet dat high runes zo'n waarde hebben zeg. Ik speel nu alweer een aardig tijdje, en ik kan slechts pochen met 1x Amn en 2x Shael als 'hoogste runes'. Véél Thul, en lager, maar poe poe wat duurt het effe voor je ze bij elkaar hebt. :|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

corpseflayer schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:24:
Voor PVP is inner sight best wel goed.
OMDAT ?

Nou, het haalt de defence van je base af, niet van je totale defence na skills en aura.
een barb/pala met 3500 def en 800% defence erbij met skills en aura's zou op 31K komen.
Na inner sight heeft de pala/barb maar 2500 en met 800% defence erbij houd hij maar 22K over.

Dus die -1K is in feite dan -10K geworden.
Dan is 22K def nog steeds een hoop :D

Max penetrate in plaats van inner sight want pvp gebruik je toch GA ;) en je zal waarschijlijk toch niet pvp ;) en penetrate help je toch al hoge AR van een ama ( door de DEX )

GA kan wel geblocked worden dus 100% hit kan niet ;)

baafje
En bowazon leeft van de DEX dit geeft ze damage en AR voor bow en xbow.
Buriza heeft een hoop str nodig en doe vooral geen upgrade ;)
Str is minder damage, want uiteindelijk wil je toch een WindForce of Faith bow.

WWS bow is leuk spelen gebruik het zelf ook (upgraded) en de 11x% DS (incl. highlord) + ctc AmplifyDamage werk verukkelijk. Had er 2, 1tje heb ik al weg gegeven. De damage komt dus van de DS per clvl tot een max van 99% en de amplify damage, vergis je dus niet in deze bow.

Mocht je dus een Windforce / faith hebben gebruik ATMA's amu voor de amplify damage want met strafe gaat dat echt goed en komt vaker dan je denk en werkt goed tegen physical immunes.

Andere oplossingen voor physical immunes?

een harmony bow geeft ook nog lvl 10 vigor en +6 (capped op 3 voor amazons) valk. en 66-150 cold,66-150 fire en 66-150 lightning damage.

of

Freezing arrow skill.
Gebruik hier voor 1 skill point en de rest van een melody runeword.
Geeft +3 bow skills, als je deze doet in een ama bow (mag makkelijk met een normal ama bow (stag bow) ) die ook +3 skills geeft, heb je al snel lvl 7 FA en met torch en rest van de skills ong. rond de lvl 11, dit geeft 178-184 colddamge met 2sec freeze duration (met coldcharms kan je de freeze duration op krikken)

Str neem je wat de Windforce nodig heb, anders als een GMB voor faith runeword ;)
Vit ik heb base 80 points, ik heb 18% LL (hell penalty zou ik op 5% uit komen) en dat is genoeg om 1 blow te overleven en weer vol te "strafen" Mis ik te veel met 80% kans to hit in act 4/5 hell (nu 9K AR) dan gebruik ik GA om terug te leechen :D altijd raak (gaat ook snel met 8frame BP totaal 105%ias)

Wil je meer life is 100 vaak genoeg ;)

DEX zit nu op de 360 met dex van items, dus dat is dan meteer een hoop AR en 360% enhanced damage :D

Critical Strike ga voor lvl 10 en met +skills (torch en items + skilles) voor 65% (totaal lvl 16)
Meer als voldoende, lvl 20 geeft maar 68% en lvl 26 maar 71%

CS en DS gaan wel samen maar berekening hiervoor is vaag. maar als je 30% DS heb en 65% CS dan zou je ongeveer 75-80% kans hebben op dubbele damage. bedenk dus wat je gaat doen, DS van items krijgen of de skill CS. heb zelf 1 punt er in want highlord en WWS geeft me nu al 11x% DS en met CS en +skills (totaal 4) 42%. Het kan je 10 skill points schelen als je de DS van je items neemt.

Pierce van razor tail en pierce skill (5 met 4+skills) geven mij samen 102% pierce.
lvl 20 pierce geeft 80% pierce.

Zou hou je dus ook weer een hoop punten over.

1 skill in strafe is al voldoende (zolang je maar op lvl 6 uit komt) maar een lvl 20 strafe geeft een klein beetje meer damage (niet veel tegen over multi) maar schiet wel meer arrows op een single target.
Als je met lvl 6 op een single target strafe, dan schiet er maar 5 arrow uit i.p.v. 10 (kan ook minder zijn) en niet alle pijltjes zijn raak om dat strafe kampt met Next Delay. Een lvl 20 strafe geeft mij sneller AD op een single target om dat er toch 10 pijltjes gaat en als er dan maar 5 raak is dan is dat toch meer kans op AD dan met GA die in die zelfde tijd 2a3 keer schiet. Zodra AD actief is dan gebruik ik GA omdat deze ITD heeft en meer damage.

lvl 1 GA is ook voldoende op lvl 20 heb je 95% meer damage, en is 95% meer damage echt 20 skill points waard ? ik heb wel lvl20 GA maar had beter lvl10 en iets meer in multi kunnen stoppen.

Multi arrow is ook een goede skill in open arreas zoals choas is multi fijner als strafe, nadeel is dat alleen met multi de middelste 2 arrows de effecten overdraagt zoals CB, OW enz. DS gaat wel op alle arrows en LL/ML ook alle change to cast skills niet.

Zorg voor 15-21 arrows (lvl 14 a 20 met +skills) Ik heb 8 arrows en dat is toch te weinig, ben nog lvl 80 dus komt hoger.

---edit nr zoveel ;) ---

Als je toch veel str neemt kan je ook een tankbowazon maken.
Upped buriza en op switch Hellrack ( beide 163 str ;) )
Hellrack heeft met 50% ias een 4 frame strafe en dat betekend dat de hellrack geen last heeft van next delay en een seriueze boss killer is met strafe. heeft ook een leuke AR boost 100-150%
Zorg dus dat je een 4 frame strafe heb ;)

Buriza is al te snel daarvoor.
Neem hoge def armor duress geeft cold damage en zorg voor langere freezeeffect van buriza.
Gore ride voor de extra CB (werkt minder goed op een bowie maar de snelle attack van strafe maakt het een hoop goed)

Zo heb je een apparte bowazon met veel def en xbows :D

[ Voor 71% gewijzigd door Derr_Hans op 24-08-2006 13:12 ]

Anoniem: 170953

damn * Anoniem: 170953 was het al na 3 regels kwijt :/

Wanneer gaat de grote Rudy_v weggeef actie weer verder? :o

• Mitt3nz
Ramzzz schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:37:
Het verbaast me niet dat high runes zo'n waarde hebben zeg. Ik speel nu alweer een aardig tijdje, en ik kan slechts pochen met 1x Amn en 2x Shael als 'hoogste runes'. Véél Thul, en lager, maar poe poe wat duurt het effe voor je ze bij elkaar hebt. :|
Ik heb ook nog nooit een high rune gevonden hoor, ik spaar ists en koop ze vervolgens :) Dat doe ik echter pas als ik ze direct kan socketen, daar 99% van die high runes geduped is en dus zomaar kan verdwijnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mitt3nz op 24-08-2006 14:00 ]

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Mitt3nz schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:59:
[...]

Ik heb ook nog nooit een high rune gevonden hoor, ik spaar ists en koop ze vervolgens :) Dat doe ik echter pas als ik ze direct kan socketen, daar 99% van die high runes geduped is en dus zomaar kan verdwijnen.
ik heb ooit is en Jah rune gevonden, dag erna werd men account gebanned

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Idifix schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:08:
[...]

ik heb ooit is en Jah rune gevonden, dag erna werd men account gebanned
Dat risico loop ik toch niet, hè, met 2 sets volledig legale D2 + LoD :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Mitt3nz
Gewoon geen maphack gebruiken, dan kan je weinig gebeuren :)

• Idifix
Mitt3nz schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:07:
Gewoon geen maphack gebruiken, dan kan je weinig gebeuren :)
Juist.

Heeft iemand BTW nog een shako over??

Derr_Hans schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:39:
[...]

Voor PVP is inner sight best wel goed.
OMDAT ?

Nou, het haalt de defence van je base af, niet van je totale defence na skills en aura.
een barb/pala met 3500 def en 800% defence erbij met skills en aura's zou op 31K komen.
Na inner sight heeft de pala/barb maar 2500 en met 800% defence erbij houd hij maar 22K over.

Dus die -1K is in feite dan -10K geworden.
Dan is 22K def nog steeds een hoop :D

Max penetrate in plaats van inner sight want pvp gebruik je toch GA ;) en je zal waarschijlijk toch niet pvp ;) en penetrate help je toch al hoge AR van een ama ( door de DEX )

GA kan wel geblocked worden dus 100% hit kan niet ;)

baafje
En bowazon leeft van de DEX dit geeft ze damage en AR voor bow en xbow.
Buriza heeft een hoop str nodig en doe vooral geen upgrade ;)
Str is minder damage, want uiteindelijk wil je toch een WindForce of Faith bow.

WWS bow is leuk spelen gebruik het zelf ook (upgraded) en de 11x% DS (incl. highlord) + ctc AmplifyDamage werk verukkelijk. Had er 2, 1tje heb ik al weg gegeven. De damage komt dus van de DS per clvl tot een max van 99% en de amplify damage, vergis je dus niet in deze bow.

Mocht je dus een Windforce / faith hebben gebruik ATMA's amu voor de amplify damage want met strafe gaat dat echt goed en komt vaker dan je denk en werkt goed tegen physical immunes.

Andere oplossingen voor physical immunes?

een harmony bow geeft ook nog lvl 10 vigor en +6 (capped op 3 voor amazons) valk. en 66-150 cold,66-150 fire en 66-150 lightning damage.

of

Freezing arrow skill.
Gebruik hier voor 1 skill point en de rest van een melody runeword.
Geeft +3 bow skills, als je deze doet in een ama bow (mag makkelijk met een normal ama bow (stag bow) ) die ook +3 skills geeft, heb je al snel lvl 7 FA en met torch en rest van de skills ong. rond de lvl 11, dit geeft 178-184 colddamge met 2sec freeze duration (met coldcharms kan je de freeze duration op krikken)

Str neem je wat de Windforce nodig heb, anders als een GMB voor faith runeword ;)
Vit ik heb base 80 points, ik heb 18% LL (hell penalty zou ik op 5% uit komen) en dat is genoeg om 1 blow te overleven en weer vol te "strafen" Mis ik te veel met 80% kans to hit in act 4/5 hell (nu 9K AR) dan gebruik ik GA om terug te leechen :D altijd raak (gaat ook snel met 8frame BP totaal 105%ias)

Wil je meer life is 100 vaak genoeg ;)

DEX zit nu op de 360 met dex van items, dus dat is dan meteer een hoop AR en 360% enhanced damage :D

Critical Strike ga voor lvl 10 en met +skills (torch en items + skilles) voor 65% (totaal lvl 16)
Meer als voldoende, lvl 20 geeft maar 68% en lvl 26 maar 71%

CS en DS gaan wel samen maar berekening hiervoor is vaag. maar als je 30% DS heb en 65% CS dan zou je ongeveer 75-80% kans hebben op dubbele damage. bedenk dus wat je gaat doen, DS van items krijgen of de skill CS. heb zelf 1 punt er in want highlord en WWS geeft me nu al 11x% DS en met CS en +skills (totaal 4) 42%. Het kan je 10 skill points schelen als je de DS van je items neemt.

Pierce van razor tail en pierce skill (5 met 4+skills) geven mij samen 102% pierce.
lvl 20 pierce geeft 80% pierce.

Zou hou je dus ook weer een hoop punten over.

1 skill in strafe is al voldoende (zolang je maar op lvl 6 uit komt) maar een lvl 20 strafe geeft een klein beetje meer damage (niet veel tegen over multi) maar schiet wel meer arrows op een single target.
Als je met lvl 6 op een single target strafe, dan schiet er maar 5 arrow uit i.p.v. 10 (kan ook minder zijn) en niet alle pijltjes zijn raak om dat strafe kampt met Next Delay. Een lvl 20 strafe geeft mij sneller AD op een single target om dat er toch 10 pijltjes gaat en als er dan maar 5 raak is dan is dat toch meer kans op AD dan met GA die in die zelfde tijd 2a3 keer schiet. Zodra AD actief is dan gebruik ik GA omdat deze ITD heeft en meer damage.

lvl 1 GA is ook voldoende op lvl 20 heb je 95% meer damage, en is 95% meer damage echt 20 skill points waard ? ik heb wel lvl20 GA maar had beter lvl10 en iets meer in multi kunnen stoppen.

Multi arrow is ook een goede skill in open arreas zoals choas is multi fijner als strafe, nadeel is dat alleen met multi de middelste 2 arrows de effecten overdraagt zoals CB, OW enz. DS gaat wel op alle arrows en LL/ML ook alle change to cast skills niet.

Zorg voor 15-21 arrows (lvl 14 a 20 met +skills) Ik heb 8 arrows en dat is toch te weinig, ben nog lvl 80 dus komt hoger.

---edit nr zoveel ;) ---

Als je toch veel str neemt kan je ook een tankbowazon maken.
Upped buriza en op switch Hellrack ( beide 163 str ;) )
Hellrack heeft met 50% ias een 4 frame strafe en dat betekend dat de hellrack geen last heeft van next delay en een seriueze boss killer is met strafe. heeft ook een leuke AR boost 100-150%
Zorg dus dat je een 4 frame strafe heb ;)

Buriza is al te snel daarvoor.
Neem hoge def armor duress geeft cold damage en zorg voor langere freezeeffect van buriza.
Gore ride voor de extra CB (werkt minder goed op een bowie maar de snelle attack van strafe maakt het een hoop goed)

Zo heb je een apparte bowazon met veel def en xbows :D
Ik hoor het al, ik ga (ben nu lvl 16) nog maar een keer opnieuw beginnen, en dan zal ik eerst maar eens flink skills gaan sparen en alleen maxen wat nu echt nodig is. En of ik dus voor max dex ga of voor 163 str ben ik ook nog niet uit... voorlopig ga ik die bow zeker niet uppen, nu kan ik hem al met lvl 41 gebruiken, dus dat moet in normal al lukken. Skillers kicken in met lvl 42. Dus na normal moet ik al een aardig eind op weg zijn...

Dank voor de input. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185336

Wat is druid torch 10-16 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Druids zijn niet zo veel waard, UM ? gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:16:
Druids zijn niet zo veel waard, UM ? gok ik.
heb zoiets weggedaan voor travs 35, en die weer geruild voor pul.. zijn niet veel waard meer, tenzij ze near-perfect zijn of palatorch heten.

voor alles behalve sorc/pala krijg je over het algemeen pul-um, aangezien er al dusdanig veel in omloop zijn dat je er vrij makkelijk aan kan komen.

vanmorgen eff voor m'n mule en m'n to-be-built assa ef NM HF gedaan; dol en een pul, dus die pul was ik wel blij mee...
m'n assa kan nu NM trav alleen, dus die gaat goed. heeft 3shadow amu en een 3 shadow hoedje.
zit nu op lvl46

daarnaast tijdens een heel baalie een eth cv gevonden, dus daar kunnen weer 4 sox in en dan runes sparen voor iets mooit.

m'n assa heeft een act 1 cold arrow, en die wil ik ice geven, dus ik mag nog wel eff sparen.
heb nu 2 pul um, dus ik ben voorlopig wel aan het sparen.

vanmorgen ook nog een baal GC gevonden. tot nu to alleen warcries en elemental plain skillers gerolled, dus ik ga nog eff verder met pg's sparen...

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 25-08-2006 11:37 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb em voor lem, io geruild

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:36:
[...]

heb zoiets weggedaan voor travs 35, en die weer geruild voor pul.. zijn niet veel waard meer, tenzij ze near-perfect zijn of palatorch heten.

voor alles behalve sorc/pala krijg je over het algemeen pul-um, aangezien er al dusdanig veel in omloop zijn dat je er vrij makkelijk aan kan komen.

vanmorgen eff voor m'n mule en m'n to-be-built assa ef NM HF gedaan; dol en een pul, dus die pul was ik wel blij mee...
m'n assa kan nu NM trav alleen, dus die gaat goed. heeft 3shadow amu en een 3 shadow hoedje.
zit nu op lvl46

daarnaast tijdens een heel baalie een eth cv gevonden, dus daar kunnen weer 4 sox in en dan runes sparen voor iets mooit.

m'n assa heeft een act 1 cold arrow, en die wil ik ice geven, dus ik mag nog wel eff sparen.
heb nu 2 pul um, dus ik ben voorlopig wel aan het sparen.

vanmorgen ook nog een baal GC gevonden. tot nu to alleen warcries en elemental plain skillers gerolled, dus ik ga nog eff verder met pg's sparen...
sheal thul um in een 3 sox archon plate heet treachery toch? heb die nu op mijn fury/feral rage druid (jaja, werkt stukken beter als rabies) en die resists is echt super handig + 3 sox aldurs weap met 3 shaels = 90% ias + 45% ias van treachery = 135% ias, hakt er lekker in

@level 45 nu 1100 damage met fury, maar komt doordat die aldurs weap maar 90damage doet, zogauw ik hellslayer of ribbcracker (ja idee is idd gejat) gaat dat dik goed komen denk ik

of is 135% ias overkill?

en hoe zorg ik dat ik veel blijf raken, is dat de ias? of moet ik dan gewoon heel veel attack rating krijgen a veeeeeeel dex punten?

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 25-08-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-05 12:04
Me LOD CD is zojuist gebroken... :'( Weet iemand waar ik een iso. file van D2 LOD kan krijgen? Ik heb de legale CD-key hier nog liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Aubergine schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:06:
Me LOD CD is zojuist gebroken... :'( Weet iemand waar ik een iso. file van D2 LOD kan krijgen? Ik heb de legale CD-key hier nog liggen...
Staat het spel niet meer op je hdd dan?
Indien wel hoef je maar de nocd te gebruiken, die staat toevallig nog op mijn webspace.
http://users.telenet.be/fdr.be/dia
Misschien eens googlen naar welke files en reg keys je moet backuppen om het spel te kunnen draaiiende krijgen. De setup heb je niet per se nodig. Als je alle video en audio files op je hdd hebt en mss ook enkele reg keys werkt de game wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Het mf-en met men necro gaat niet zo goed, naja het killen gaat als een trein maar de items willen niet komen. Heb nu wel geteld 374% mf en kan alle bazen aan (incl baal).

Moet alleen nog aan een enigma zien te komen (Rudy?? :P) dan zal het wat sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-05 12:04
corpseflayer schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:10:
[...]

Staat het spel niet meer op je hdd dan?
Indien wel hoef je maar de nocd te gebruiken, die staat toevallig nog op mijn webspace.
http://users.telenet.be/fdr.be/dia
Misschien eens googlen naar welke files en reg keys je moet backuppen om het spel te kunnen draaiiende krijgen. De setup heb je niet per se nodig. Als je alle video en audio files op je hdd hebt en mss ook enkele reg keys werkt de game wel.
Heb er al 1 gevonden, maar toch bedankt!

Maar nu waneer ik LOD wil installeren staat er "Instert Play Disc", eerst doe ik er de LOD CD in, werkt niet, en dan de D2 Play disc. Werkt ook niet (hij zit nu op z'n 50%, bij de music files). Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 16:22

trenjeska

there can be only one (WC)

Pheno79 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:37:
Ik moet toch eens nodig aan de rune runs gaan wederom, ik wil nu ook wel eens een hr hebben. gul is het hoogste wat ik heb, dus best triest :')
vast niks op tegen als ik ze ook een beetje level en vooral van die expires in 9 days status afhaal?

njiestnag Trenjeska! (of zo iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Aubergine schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:51:
[...]

Heb er al 1 gevonden, maar toch bedankt!

Maar nu waneer ik LOD wil installeren staat er "Instert Play Disc", eerst doe ik er de LOD CD in, werkt niet, en dan de D2 Play disc. Werkt ook niet (hij zit nu op z'n 50%, bij de music files). Wat doe ik fout?
Geen idee eigenlijk.
Als je iemand kent in je vriendenkring die lod speelt kan je zijn map kopiëren en bij jou plakken.
Je moet dan zelf maar zoeken in de registry welke key's je moet kopiëren. De cd key vul je daar dan ergens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38358

hey, ik zag dit topic en ik dacht: ik ga 't ook weer eens proberen ^^

probeer hem nu te installeren, heb dr nogal wat moeite mee (oude cd's, krassen..) maar 't moet lukken...

ben wel hardcore, accname wss *webje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 38358 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:02:
hey, ik zag dit topic en ik dacht: ik ga 't ook weer eens proberen ^^

probeer hem nu te installeren, heb dr nogal wat moeite mee (oude cd's, krassen..) maar 't moet lukken...

ben wel hardcore, accname wss *webje
hardcore doen er hier niet veel aan, dus kweet niet of je veel hulp kan verwachten

alleen corpseflayer doet hc geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:15:
[...]

hardcore doen er hier niet veel aan, dus kweet niet of je veel hulp kan verwachten

ok jammer :)

nouja ik zal iig een poppetje langs baal normal moeten jagen om HC te 'mogen', dus ik kan er natuurlijk wel eentje high lvl pompen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik heb daarstraks een perfect Duriel's shell gevonden. Is dat nog wat waard? Of nuttig? Ik zou em evt kunnen upgraden en em aan mijn merc geven, maar of dat die pul (voor het upgraden) waard is :?

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Is die ethereal? Dan heb ik dr wel interesse in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
woehoe, net een 5% fhr 5% all res small charm gevonden

vet cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Tobias schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:46:
Ik heb daarstraks een perfect Duriel's shell gevonden. Is dat nog wat waard? Of nuttig? Ik zou em evt kunnen upgraden en em aan mijn merc geven, maar of dat die pul (voor het upgraden) waard is :?
Perfect gear is altijd belachelijk veel meer waard dan non-perfect, soms 3-4 keer meer gewoon omdat het zo uber rare is en er genoeg statgeile nerds rondlopen in lod.
Gewoon verkopen voor het dubbel van de prijs, hangt natuurlijk ook af van wat de base def was vh armor of wat dit ook perfect? :D
Dalyxia schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:15:
[...]

Dat klopt, mijn account is echter gebanned dus ik begin pas vanaf 1 september met een nieuwe acc of tot de reset als die al komt.

[ Voor 23% gewijzigd door peke op 26-08-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg, kan je aldurs jagged star eigenlijk uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 01:14:
zeg, kan je aldurs jagged star eigenlijk uppen?
Volgens mij kan je sets zoiezo niet uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Ik ben een bowazon begonnen en heb het volgende van gotrentagear gehaald:
Lycanders aim
sandstorm trek
que-heagans wisdom

Als ik het nit meer nodig heb zet ik het weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb besloten toch maar even SCL te blijven, heb 'n necro gemaakt en ben nu normal door aan het slenteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 38358 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:21:
ik heb besloten toch maar even SCL te blijven, heb 'n necro gemaakt en ben nu normal door aan het slenteren :P
tristram runs tot level 15
tombruns tot level 20
cows tot level 25
baalruns tot level 40
dan nightmare rush
baalruns tot level 70-75
hell rush
baalruns tot level 99

pas op de high levels wordt het leuk vind ik, dus suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Net m'n 2e SoJ in 2 dagen tijd gevonden :D

Gister 1 in Ancient Tunnels, nu 1 bij Hell Duriel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Mitt3nz schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:33:

Lol wel ik heb in 4 jaar tijd 1 soj gevonden. :D ;(
Komt er nu eigenlijk nog een ladder reset aan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

corpseflayer schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:31:
[...]

Lol wel ik heb in 4 jaar tijd 1 soj gevonden. :D ;(
Komt er nu eigenlijk nog een ladder reset aan of niet?
Ik denk / hoop van niet. Kijk maar eens naar de ladder, die staat niet eens vol met lvl 99 dus als je echt wil, is het niet moeilijk om op die ladder te komen. En zolang er niet alleen lvl 98 / 99 in de ladder staat zie ik het nut niet van een reset. Verder denk ik dat ze bij blizard veel drukker met WoW zijn en dat D2 misschien wel nooit meer een reset / update krijgt. Waarom zouden ze, ze verdienen er niks aan. En WoW brengt bakken met geld op... Ik zou wel weten waar ik mijn programmeurs op in zou zetten...

En soj gevonden??? kan dat? |:( Nog nooit gedaan zo iets... maar mijn MF sorc is dan ook nog niet eens lvl 1 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Om te ladder te resetten hoeven ze enkel de huidige ladder spelers te verplaatsen naar non ladder. Dit doen ze met 1 klikje of met enkele sql commando's. Duurt minder dan een minuut. :)
Vorige keer ging het ook zo.
De grap was dat enkelen zo slim waren om al hun gear van de mules te halen in een ladder game om dan na de reset met nieuwe chars het terug op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Dat kan helemaal niet joh ;)

Tijdens reset gaan alle realms toch down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Mitt3nz schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:44:
Dat kan helemaal niet joh ;)

Tijdens reset gaan alle realms toch down?
dat is ook zo :)

er kwam een rode tekst in beeld:

All servers will shut down in 10:00, 09:59 etcc....

iedereen gekicked

dan kan je direct de nieuwe versie downloaden

maar dat mule gedoe is onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Zeker weten?
Het is helemaal niet bevestigd dat die servers effectief afsluiten.
Het kan net zo goed zijn dat iedereen gekicked wordt met een temp ban waarna de database geupdate wordt, de games kunnen in principe gewoon blijven bestaan tot ze expired zijn.
Ik had het ook maar ergens gelezen dus mss is het zo mss niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou het wel kunnen proberen ;)
NON ladder speel ik toch niet :D

Als ladder reset is dan gaat alle gear in een game en iedereen mag het hebben.
GOT eerst natuurlijk ;) omdat het meeste spul toch van GOT af komt.

BTW lig er ergens nog een atma's amulet rond ?
Mijn paladin zou hem eventueel wel kunnen gebruiken.

Wil ook een nieuwe char maken.
benodigd heden: Grote 2handed AXE 3 sockets, Sheal Um Tir ? (cresent moon runeword), Demon Limb (lvl 23 enchant charges). Heb een Superior Ancient armor gister gevonden (14% endef totaal 684 alleen str 230 nodig :( ) waar duress in mag anders stone. Amu wellicht de atma's amu of highlord's. Helm kan van alles zijn :D zelfde voor belt maar een string of nosferatu zou leuk zijn.

Skills MAX Warmth, MAX FM, MAX LM, MAX telekenesis, Energy shield ??, 1punt in enchant, 1 punt in CM en 1 in frozen armor.

Prebuff items dus de demon limb, memory in een energy shield staff (duur :( ) en leaf in een enchant staff om de party te enchanten.

bedoeling, geen skills gebruiken alleen melee, en eventueel de mogelijk te kunnen tanken :D
Resist niet nodig vanwegen energy shield :D

Gebruik maken van de CtC skills van cresent moon, de Chain lightning doet met max LM en wat +skills max 1.6 a 1.7 K damage en heeft -35% LR en CtC Static Field :D samen met de damage van enchant max +/- 800 firedamage. CB van de duress en gore rider (heb ik nog) zal ook wel helpen.

BTW wat is een 684def ancient armor waard ? en een 11% endam Phase blade ?

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 28-08-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitt3nz schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:33:

welke ringen draag jij op dat moment? toevallig een manald heal ring en een nagel ring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:41:
Je zou het wel kunnen proberen ;)
NON ladder speel ik toch niet :D

Als ladder reset is dan gaat alle gear in een game en iedereen mag het hebben.
GOT eerst natuurlijk ;) omdat het meeste spul toch van GOT af komt.

BTW lig er ergens nog een atma's amulet rond ?
Mijn paladin zou hem eventueel wel kunnen gebruiken.

Wil ook een nieuwe char maken.
benodigd heden: Grote 2handed AXE 3 sockets, Sheal Um Tir ? (cresent moon runeword), Demon Limb (lvl 23 enchant charges). Heb een Superior Ancient armor gister gevonden (14% endef totaal 684 alleen str 230 nodig :( ) waar duress in mag anders stone. Amu wellicht de atma's amu of highlord's. Helm kan van alles zijn :D zelfde voor belt maar een string of nosferatu zou leuk zijn.

Skills MAX Warmth, MAX FM, MAX LM, MAX telekenesis, Energy shield ??, 1punt in enchant, 1 punt in CM en 1 in frozen armor.

Prebuff items dus de demon limb, memory in een energy shield staff (duur :( ) en leaf in een enchant staff om de party te enchanten.

bedoeling, geen skills gebruiken alleen melee, en eventueel de mogelijk te kunnen tanken :D
Resist niet nodig vanwegen energy shield :D
ik heb een atma's amu in gotrentagear gedaan een week geleden, in Dalyxiasitems

btw, wie onderhoud de gotrentagear chars eigenlijk zodat ze niet expiren?

en zit er nog wat op gotrentagear of zijn ze al leeg gejat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
BTW wat is een 684def ancient armor waard ? en een 11% endam Phase blade ?
Vrij weinig, bijna niemand heeft 230str. Het lijkt me enkel nuttig voor een runeword dat -xx% req heeft.
Oh wacht, op softcore heeft men misschien meer str, op hc is het iig nauwelijks iets waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geloof dat er nog wel wat in zit, anders kan idifix er ook niks uit halen.

Dan zal ik die atma's eruit halen.
Leg er een rising sun en mahim oak amulets in
corpseflayer schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:51:
[...]

Vrij weinig, bijna niemand heeft 230str. Het lijkt me enkel nuttig voor een runeword dat -xx% req heeft.
Oh wacht, op softcore heeft men misschien meer str, op hc is het iig nauwelijks iets waard.
Ja de 230 is idd een nadeel maar heeft nu al een hoop def, hopen 2 sockets en wellicht dat ik hem op mijn barb zet en de prudence op de sorc zet (24xx def) armor.

[ Voor 60% gewijzigd door Derr_Hans op 28-08-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:54:
geloof dat er nog wel wat in zit, anders kan idifix er ook niks uit halen.

Dan zal ik die atma's eruit halen.
Leg er een rising sun en mahim oak amulets in

[...]

Ja de 230 is idd een nadeel maar heeft nu al een hoop def, hopen 2 sockets en wellicht dat ik hem op mijn barb zet en de prudence op de sorc zet (24xx def) armor.
230 is idd wel een hoop str voor een sorc, ook al is het een melee sorc, maar hoe werkt dat nou precies? als je demon limb level 23 enchant hebt en +12 skills van gear heb je dan level 35 enchant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:09:
[...]

230 is idd wel een hoop str voor een sorc, ook al is het een melee sorc, maar hoe werkt dat nou precies? als je demon limb level 23 enchant hebt en +12 skills van gear heb je dan level 35 enchant?
Nope, je blijft lvl 23 houden.
maar je kan de synergies op krikken en daardoor wordt de damage hoger.
De +skills is dan voor de masteries.

Een echte enchanter heeft 62 skills nodig voor max enchant,fm en warmt.
Ik heb dus maar 40 nodig waardoor ik een sterke energy shield kan krijgen, een echte melee enchanter kan dus alleen FO gebruiken of een zwake energy shield zonder daarbij high level te zijn :D

Alleen voor de party is de enchant van demon limb niet handig ;) vandaar de leaf staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:15:
[...]

Nope, je blijft lvl 23 houden.
maar je kan de synergies op krikken en daardoor wordt de damage hoger.
De +skills is dan voor de masteries.

Een echte enchanter heeft 62 skills nodig voor max enchant,fm en warmt.
Ik heb dus maar 40 nodig waardoor ik een sterke energy shield kan krijgen, een echte melee enchanter kan dus alleen FO gebruiken of een zwake energy shield zonder daarbij high level te zijn :D

Alleen voor de party is de enchant van demon limb niet handig ;) vandaar de leaf staff.
maarre, hoeveel damage denk je daarmee te gaan doen dan?

en waar ben je die crescent moon voor nodig? ik snap de char nog niet helemaal

quote:
/quote

energy shield:

level: absorb
1: 20%
2: 25%
3: 30%
4: 35%
5: 40%
6: 45%
7: 50%
8: 55%
9: 57%
10: 59%
11: 61%
12: 63%
13: 65%
14: 67%
15: 69%
16: 71%
17: 72%
18: 73%
19: 74%
20: 75%

[ Voor 23% gewijzigd door Dalyxia op 28-08-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met 6+ skills wat ik wel gaat redden.
Torch shako highlord's.

Dan doe je 746-947 fire damage extra.
Daarbij heb je met enchant en melee dubble fire damage.
FM boost enchant en daarna nogmaals de fire damage per melee attack.
dus 1492-1894 fire damage,

Plus de physical damage van een 2handed axe (champion axe 92 avg damage).
Met een leuke Runeword, cresent heeft niet supper endam maar is niet duur.
Dus even kijken welke axe ik als hoofd wapen gebruik.

De lightning damage van cresent moon en static field help tegen fire immunes.

energy shield met +Skills en memory staff (minimaal +6 ES max +9 ES) zou ik al op +12 of 15 zijn ;)
op een SOL na en 4 sockets staff heb ik memory al ;) lvl 35 heeft 90% absorb en 32 heeft 87%.

[ Voor 28% gewijzigd door Derr_Hans op 28-08-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:42:
Met 6+ skills wat ik wel gaat redden.
Torch shako highlord's.

Dan doe je 746-947 fire damage extra.
Daarbij heb je met enchant en melee dubble fire damage.
FM boost enchant en daarna nogmaals de fire damage per melee attack.
dus 1492-1894 fire damage,

Plus de physical damage van een 2handed axe (champion axe 92 avg damage).
Met een leuke Runeword, cresent heeft niet supper endam maar is niet duur.
Dus even kijken welke axe ik als hoofd wapen gebruik.

De lightning damage van cresent moon en static field help tegen fire immunes.

energy shield met +Skills en memory staff (minimaal +6 ES max +9 ES) zou ik al op +12 of 15 zijn ;)
op een SOL na en 4 sockets staff heb ik memory al ;) lvl 35 heeft 90% absorb en 32 heeft 87%.
mja 1400 damage vind ik nog niet zo heel veel

sol wil ik wel doneren, vanavond ben ik heel de avond online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben er zelf vanavond niet,
Beetje druk deze week.

Een pure enchanter heeft zeer gemakkelijk lvl 32 enchant.
Dit heeft 1387-1669 x2 als je melee bent. Nadeel is dat je niet veel andere skills krijgt.

een maxed ES zorgt ervoor dat je blijft leven, zelfs dark souls / gloams achtige dingen ;)

Maar dan moet je een heleboel damage inleveren.
Tis niet een standaard build en dat is gewoon leuker ;)

Als je genoeg Magic Damage Reduce heb dan doen die gloams niets.
Dwarf star, String en prudence armor / Gladiators bane geeft je al snel 40 MDR.
Wat betekend dat ik -100% res mag hebben ;) (wel voorzichtig blijven doen ;) )

Physical geld het zelfde, string shako 20% prudance 3 PDR gladiators bane 10-15 PDR
de 20% zelf doet niet veel maar de PDR van gladiator werkt een stuk beter.

Door de ES en MDR/PDR combi kan je gewoon beter tanken als een barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
een maxed ES zorgt ervoor dat je blijft leven, zelfs dark souls / gloams achtige dingen
Tot je mana op is natuurlijk.

Enchant is heel vet om te hebben op een aparte account zodat je iemand uit je list jou kan laten enchen. Op die manier kan je eenvoudig melee gaan door normal en de eerste delen van nightmare zonder dat je ook maar 1 skill of wapen nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Max Warmth en +skills (voorlopig 6 in mijn geval) is 330% regen.
zal voldoende moeten zijn. Wellicht een insight in een staf met warmth op switch als het echt niet gaat ;). Merc zal wel minder overleven als ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Derr_Hans schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:12:
zal voldoende moeten zijn. Wellicht een insight in een staf met warmth op switch als het echt niet gaat ;). Merc zal wel minder overleven als ik ;)
Dat lijkt het weer wel hier... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:12:
mja, een beetje insight doet natuurlijk zo rond de 800% mana regeneration, daar kan je met je warmth niet tegen op

enne, over die -100% res, tja, 3x anya quest zowiezo is dus -70 res

shael thul lem < treachery, level 15 fade en 45% IAS

Fade
raise all resistances and resist curses
for a period of time

Current Skill Level: 15
Reduces curse duration by 79 percent
Resist All: 60 percent
Duration: 288 seconds
Mana Cost: 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Dalyxia schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:44:
[...]

welke ringen draag jij op dat moment? toevallig een manald heal ring en een nagel ring?
2 x nagel 30, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh, omdat ik ooit ergens gelezen heb dat als je een nagel en een manald in de game hebt, dat dan automatisch elke manald of nagel die valt een SOJ wordt, maar das een fabeltje volgens mij

maar wel vet relaxed man, 2 soj's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:44:
[...]

mja, een beetje insight doet natuurlijk zo rond de 800% mana regeneration, daar kan je met je warmth niet tegen op

enne, over die -100% res, tja, 3x anya quest zowiezo is dus -70 res

shael thul lem < treachery, level 15 fade en 45% IAS

Fade
raise all resistances and resist curses
for a period of time

Current Skill Level: 15
Reduces curse duration by 79 percent
Resist All: 60 percent
Duration: 288 seconds
Mana Cost: 10
Treachery heb ik op mijn ama en zo vaak gaat hij eigenlijk niet. maar tis wel lekker als fade aan is.
Zit dan op 75% res all in hell en lvl 15 fade geeft ook hidden bonus 15% damage reduce.

De resist in de -% is minder erg met ES dan dat je geen ES heb.
BTW ben van de axe af gestapt en neem nu een mace. Demon limb haal ik zelfde snelheid en deze geeft nog een 222-333 fire damage, wat dus x2 met 200% FM. Daarbij kan ik de shield Gerke's sanctuary dragen. Deze heeft 20-30% res all en 11-16 PDR en 14-18 MDR i.c.m. Prudence res all 25-35% en 17 mdr en 3 pdr kom je al een aardig eindje met resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon ff in een flammetje ergens gaan staan totdat fade aanspringt

btw, litg het aan mij of is tweakers.net ff traag, kan der haast niet opkomen terwijl mijn verbinding wel goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Laatst online: 23-06-2012
Dalyxia schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:57:
[...]

oh, omdat ik ooit ergens gelezen heb dat als je een nagel en een manald in de game hebt, dat dan automatisch elke manald of nagel die valt een SOJ wordt, maar das een fabeltje volgens mij

maar wel vet relaxed man, 2 soj's
Dat heb ik toch ook ergens gelezen, je moet ze niet an hebben maar wel bij hebben. Dan verhoogt de kans op SOJ

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Je reinste onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:52

Flapmo

and back is gigi!

Vond net uit HF nightmare met mijn necro een Lum, zou je daar iets voor een necro mee kunnen kopen? Summoner necro. Miss een deeltje van trang set?

want op die pricelists uit TS variert een piece van IST tot 4 PGEMS dus weet niet wat echt kost..

[ Voor 25% gewijzigd door Flapmo op 28-08-2006 18:58 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:53:
Vond net uit HF nightmare met mijn necro een Lum, zou je daar iets voor een necro mee kunnen kopen? Summoner necro. Miss een deeltje van trang set?

want op die pricelists uit TS variert een piece van IST tot 4 PGEMS dus weet niet wat echt kost..
toevallig heb ik net trang gloves gevonden, mag je hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

voor? Hoef niet alles gratis te hebben ofzo. Tenzij je kwijt wilt :d. ik PM je ingame even. Heb eventueel wel andere PGEMS of miss rune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Zucht weer een temp ban aan de broek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska

trenjeska

niet helemaal...
voor versie 1.09 of iig in de eerdere versies, voor lod was het zo dat een unique ook echt unique was.
als er een unique in de game was kon die niet meer vallen (werd automatisch een botched unique-> rare 3x durability iets wat voor sommige items juist gebruikt werd omdat men juist een rare wilde en geen unique) voor jewelery gold een uitzonderings regel, er waren immers 3 unique rings. ze dropten in de volgorde nagel, manald, soj. als de eersteer was dropte de 2e als de eerste en 2e er waren, dan pas dropte er een soj. Deze regels zijn in latere patches dus losgelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Laat ik het zo zeggen, in patch 1.11 je reinste onzin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:11:
voor? Hoef niet alles gratis te hebben ofzo. Tenzij je kwijt wilt :d. ik PM je ingame even. Heb eventueel wel andere PGEMS of miss rune.
ik was ff behoorlijk afk, ben nu weer aanwezig, dus pm me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska

trenjeska

Mitt3nz schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:27:
Laat ik het zo zeggen, in patch 1.11 je reinste onzin ;)
cant agree less :P
maar nik smis met nostalgische verhaaltjes toch ;)
trouwens is acc naam ook *mittenz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dalyxia schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:07:
[...]

ik was ff behoorlijk afk, ben nu weer aanwezig, dus pm me maar
we afk-en langs elkaar heen. Je bent er niet :)
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Gaat lekker met MF'en opeens :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wstokkin/nightwing.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Wat kost een trang oul scales?

@boven:
netjes :)

[ Voor 26% gewijzigd door Flapmo op 28-08-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waar mf jij altijd? gewoon met cold sorc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Yep.. Countess -> Andy -> Lost City -> Summoner -> Duriel -> Meph :)

Tijd voor een nieuw deeltje? Of gaan we tot de 1K?

[ Voor 28% gewijzigd door Mitt3nz op 28-08-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitt3nz schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:04:
Yep.. Countess -> Andy -> Lost City -> Summoner -> Duriel -> Meph :)

Tijd voor een nieuw deeltje? Of gaan we tot de 1K?
duriel dropped toch geen hol?

en hoe vind jij de juiste tomb? duurt veels te lang lijkt me

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 28-08-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Niet als je via summoner gaat, dan weet je het juiste teken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Dalyxia schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:32:
[...]

duriel dropped toch geen hol?

en hoe vind jij de juiste tomb? duurt veels te lang lijkt me
Noob's guide to find Duriel's tomb, written by corpseflayer. ;)
1. Go to where the Summoner stands.
2. Make sure he stands no longer.
3. Watch the symbols on the ground under the Summoner's fresh corpse.
6. There is one tomb more then there are symbols, the missing symbol marks Duriel's tomb.
7. Now go and play nub.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corpseflayer schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:37:
[...]

Noob's guide to find Duriel's tomb, written by corpseflayer. ;)
1. Go to where the Summoner stands.
2. Make sure he stands no longer.
3. Watch the symbols on the ground under the Summoner's fresh corpse.
6. There is one tomb more then there are symbols, the missing symbol marks Duriel's tomb.
7. Now go and play nub.
>:)
man dan moet ik 7 symbolen onthouden, dat lukt me nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Dalyxia schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:45:
[...]

man dan moet ik 7 symbolen onthouden, dat lukt me nooit :P
Ff denken,

driehoek, vierkant, bol, ster, maan, >>, maan+bol als ik me niet vergis.
Zo dat weet je ook alweer. :)
Het enige nadeel aan deze methode is dat je nu ook weer moet weten waar de Summoner zit. :P
Maar iig gaat het sneller op deze manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Ach ja, als je 105 fcr hebt tele je die 4 paden zo af met je sorc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitt3nz schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:02:
Ach ja, als je 105 fcr hebt tele je die 4 paden zo af met je sorc :)
145% fcr < maar wel li sorc, dus die kan bosses nie goed killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duriel dropt toch net als andy wat voornamelijk ringen en amulets ?

[ Voor 17% gewijzigd door Derr_Hans op 29-08-2006 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:38
Ik ben nu 1 week bezig met diablo 2 LOD. Account op SCL is *Janie0

Op mijn Meteorb sorc heb ik volgende gevonden/getrade:
Skullders/Shako/Nightwing veil/Wizzy/Lidless/magefist/alibaba/2X dwarf star en nog wat andere crap.
Mijn Merc heeft nu rare 1400 defence armor en Tal helm met een rare wapen 50-200 damage.

Ben nu aan het Hell Andy aan het runnen en dat gaat goed. Maarjah voor de echt mooie items moet ik toch Mephisto meepakken. Probleem is dat ik hier genadeloos in de pan wordt gehakt. Mephisto zelf wil wel via de moattrick alleen kom ik niet lang al die beesten heen die je moet afmaken voordat je daar kan staan.

Me Merc houdt het ongeveer 5 sec uit daar :( Zodra die dood is rennen die beesten op mij af en omdat ze immune to cold zijn kan ik ze niet afmaken omdat ik de kans niet krijg om meteors/fireballs te schieten.

Ik gebruik een nm act def merc hij is nu lvl 79 net zoals ik. Denk dat ik toch stuk betere uitrusting voor hem moet regelen?

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Een dikke pole.
Crushing blow.
Res all.
Cannot be frozen.
15-20 ll.
Meer heeft een merc niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haat failed to join games, die constant over mijn scherm flitsen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.