Voor PVP is inner sight best wel goed.
OMDAT ?
Nou, het haalt de defence van je base af, niet van je totale defence na skills en aura.
een barb/pala met 3500 def en 800% defence erbij met skills en aura's zou op 31K komen.
Na inner sight heeft de pala/barb maar 2500 en met 800% defence erbij houd hij maar 22K over.
Dus die -1K is in feite dan -10K geworden.
Dan is 22K def nog steeds een hoop
Max penetrate in plaats van inner sight want pvp gebruik je toch GA

en je zal waarschijlijk toch niet pvp

en penetrate help je toch al hoge AR van een ama ( door de DEX )
GA kan wel geblocked worden dus 100% hit kan niet
baafje
En bowazon leeft van de DEX dit geeft ze damage en AR voor bow en xbow.
Buriza heeft een hoop str nodig en doe vooral geen upgrade

Str is minder damage, want uiteindelijk wil je toch een WindForce of Faith bow.
WWS bow is leuk spelen gebruik het zelf ook (upgraded) en de 11x% DS (incl. highlord) + ctc AmplifyDamage werk verukkelijk. Had er 2, 1tje heb ik al weg gegeven. De damage komt dus van de DS per clvl tot een max van 99% en de amplify damage, vergis je dus niet in deze bow.
Mocht je dus een Windforce / faith hebben gebruik ATMA's amu voor de amplify damage want met
strafe gaat dat echt goed en komt vaker dan je denk en werkt goed tegen physical immunes.
Andere oplossingen voor physical immunes?
een harmony bow geeft ook nog lvl 10 vigor en +6 (capped op 3 voor amazons) valk. en 66-150 cold,66-150 fire en 66-150 lightning damage.
of
Freezing arrow skill.
Gebruik hier voor 1 skill point en de rest van een melody runeword.
Geeft +3 bow skills, als je deze doet in een ama bow (mag makkelijk met een normal ama bow (stag bow) ) die ook +3 skills geeft, heb je al snel lvl 7 FA en met torch en rest van de skills ong. rond de lvl 11, dit geeft 178-184 colddamge met 2sec freeze duration (met coldcharms kan je de freeze duration op krikken)
Str neem je wat de Windforce nodig heb, anders als een GMB voor faith runeword

Vit ik heb base 80 points, ik heb 18% LL (hell penalty zou ik op 5% uit komen) en dat is genoeg om 1 blow te overleven en weer vol te "strafen" Mis ik te veel met 80% kans to hit in act 4/5 hell (nu 9K AR) dan gebruik ik GA om terug te leechen

altijd raak (gaat ook snel met 8frame BP totaal 105%ias)
Wil je meer life is 100 vaak genoeg
DEX zit nu op de 360 met dex van items, dus dat is dan meteer een hoop AR en 360% enhanced damage
Critical Strike ga voor lvl 10 en met +skills (torch en items + skilles) voor 65% (totaal lvl 16)
Meer als voldoende, lvl 20 geeft maar 68% en lvl 26 maar 71%
CS en DS gaan wel samen maar berekening hiervoor is vaag. maar als je 30% DS heb en 65% CS dan zou je ongeveer 75-80% kans hebben op dubbele damage. bedenk dus wat je gaat doen, DS van items krijgen of de skill CS. heb zelf 1 punt er in want highlord en WWS geeft me nu al 11x% DS en met CS en +skills (totaal 4) 42%. Het kan je 10 skill points schelen als je de DS van je items neemt.
Pierce van razor tail en pierce skill (5 met 4+skills) geven mij samen 102% pierce.
lvl 20 pierce geeft 80% pierce.
Zou hou je dus ook weer een hoop punten over.
1 skill in strafe is al voldoende (zolang je maar op lvl 6 uit komt) maar een lvl 20 strafe geeft een klein beetje meer damage (niet veel tegen over multi) maar schiet wel meer arrows op een single target.
Als je met lvl 6 op een single target strafe, dan schiet er maar 5 arrow uit i.p.v. 10 (kan ook minder zijn) en niet alle pijltjes zijn raak om dat strafe kampt met Next Delay. Een lvl 20 strafe geeft mij sneller AD op een single target om dat er toch 10 pijltjes gaat en als er dan maar 5 raak is dan is dat toch meer kans op AD dan met GA die in die zelfde tijd 2a3 keer schiet. Zodra AD actief is dan gebruik ik GA omdat deze ITD heeft en meer damage.
lvl 1 GA is ook voldoende op lvl 20 heb je 95% meer damage, en is 95% meer damage echt 20 skill points waard ? ik heb wel lvl20 GA maar had beter lvl10 en iets meer in multi kunnen stoppen.
Multi arrow is ook een goede skill in open arreas zoals choas is multi fijner als strafe, nadeel is dat alleen met multi de middelste 2 arrows de effecten overdraagt zoals CB, OW enz. DS gaat wel op alle arrows en LL/ML ook alle change to cast skills niet.
Zorg voor 15-21 arrows (lvl 14 a 20 met +skills) Ik heb 8 arrows en dat is toch te weinig, ben nog lvl 80 dus komt hoger.
---edit nr zoveel

---
Als je toch veel str neemt kan je ook een tankbowazon maken.
Upped buriza en op switch Hellrack ( beide 163 str

)
Hellrack heeft met 50% ias een 4 frame strafe en dat betekend dat de hellrack geen last heeft van next delay en een seriueze boss killer is met strafe. heeft ook een leuke AR boost 100-150%
Zorg dus dat je een 4 frame strafe heb
Buriza is al te snel daarvoor.
Neem hoge def armor duress geeft cold damage en zorg voor langere freezeeffect van buriza.
Gore ride voor de extra CB (werkt minder goed op een bowie maar de snelle attack van strafe maakt het een hoop goed)
Zo heb je een apparte bowazon met veel def en xbows
[
Voor 71% gewijzigd door
Derr_Hans op 24-08-2006 13:12
]