Verwijderd

Seal64 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:11:
[...]

De ultieme gear-less build is voor zover ik weet nog altijd de Summon Necro, die schijnen zelfs op Hell niveau mee te kunnen komen zonder gear. Maar ze zijn relatief passief, omdat je skellies het meeste werk doen.
nou, ik zal je even uit die droom halen, maar pak een goede hoge necro en haal alles eraf en in solo player game is het echt niks meer. Ok, in multi player is het wel gaaf, zolang er maar een lijk te pikken is... Maar dat is dus voor MF niet handig, dat doe je volgens mij solo. En hell kan met een necro erg tegen vallen. Het komt allemaal op je merc aan. Nu kunnen we je vast wel helpen met een leuk merc wapen, dus is dit wel te doen.

Maar echt snel MFen met een necro zit er niet in. Ik zou voor de sorc gaan, of de assa trapper. Welke ook heel leuk is (zeker als je ooit een torch weet te bemachtigen) is een java ama. Hoe dan ook, zat keuze... En laat even weten als je onlie bent (type /msg *baafje heee) dan heb ik nog wel wat MF dingen en een berg poen, kan je misschien wat leuks kopen voor de eerste lvl's. Verder hebben vele hier veel gave spullen (ik ook) die we op de een of andere manier niet meer nodig hebben (omdat we nog beter zooi hebben >:) ) dus die ongebruikte spullen moeten dan af en toe weer nodig in gebruik genomen worden ;) Wie weet zit er wat voor jou tussen?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

En is dat op hardcore of softcore waar jullie spelen?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Bijna iedereen speelt hier Softcore LADDER. Ik heb ook nog wel wat zooi op me mules staan dus /w cabel maar als je nog wat moet.

btw heeft iemand hier nog Mavina's Diadem? heb gister mavina's bow gevonden en leek me wel leuk om keer die set uit te proberen.
JAVA Lightning zon heeft heel veel aan +skills items.

Een Shako, Skullders, +amaskills en MF amu, wellicht een rare/crafted java gloves met MF.
Nadeel is als je een MF Javazon heb, veel +skills en MF is weinig resist.

Daarbij is dan aan te raden om 1 punt in Freezing arrow te doen i.c.m. cheap ass melody runeword in een +3 Stagbow (ama bow) zo heb je dan al meteen een lvl 7 FA en met de +skills die je krijg 5 a 6 met een bow is een lvl 12 a 13 FA voor de lightning immunes. FA is een always hit skill dus AR heb je niet nodig. Een torch geeft een lvl 15a16 FA het gaat om de cold damage niet om de physical ;)

Valk rond de lvl 17 (een lvl 25 valk spawn met alle items in rare en elite)
lvl 1 Decoy, Werkt super om monster van de valk, jezelf en de merc af te houden.
CS voor de bosses, LF voor monster packs (cows bijv.) LS ook voor de packs.

Je zou ook voor JAB kunnen gaan maar daar mis je de AR voor.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 08:30:
Bijna iedereen speelt hier Softcore LADDER. Ik heb ook nog wel wat zooi op me mules staan dus /w cabel maar als je nog wat moet.

btw heeft iemand hier nog Mavina's Diadem? heb gister mavina's bow gevonden en leek me wel leuk om keer die set uit te proberen.
Heb een Belt en Armor voor je, wou ook voor de set gaan maar ben een nieuwe bowie begonnen.
Vanavond alleen niet online en ook de rest van de week niet, kansje dat ik er zondag wel ben. Middag of avond wellicht beide ;) ligt aan de brakheid die je krijgt op zondag na stappen in duitsland i.c.m. Geen BoB zijn :D.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Iemand die toevallig vandaag ergens tijd heeft mij te boosten naar hell oid? Dan schiet het allemaal wat meer op :d.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Flapmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:15:
Iemand die toevallig vandaag ergens tijd heeft mij te boosten naar hell oid? Dan schiet het allemaal wat meer op :d.
Welk lvl heb je en waar zit je nu? Ik wil vanavond wel even meeliften door NM en wat exp puntjes halen :)

Ik ben lvl 57 barb, Act 3 NM

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

lvl 12 normal act2 ;p. Maar miss dat ik zo al ff speel. Kan me nog herinneren dat je met een uurtje naar hell kan komen en dan ff stiekem wat runs mee liften en snel lvlup gaan.

Weet alleen nog niet echt hoeveel STR en DEX en NRG ik wil voor me lightning trappersin. Ligt er aan of ik iets van SoJs snel kan krijgen dat scheelt weer NRG en STR en DEX hangt van wapen af maar geen idee wat dat tegenwoordig is :d. Zal ff wat guides zoeken vandaag.

[ Voor 43% gewijzigd door Flapmo op 17-08-2006 11:20 ]

Flapmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:19:
lvl 12 normal act2 ;p. Maar miss dat ik zo al ff speel. Kan me nog herinneren dat je met een uurtje naar hell kan komen en dan ff stiekem wat runs mee liften en snel lvlup gaan.

Weet alleen nog niet echt hoeveel STR en DEX en NRG ik wil voor me lightning trappersin. Ligt er aan of ik iets van SoJs snel kan krijgen dat scheelt weer NRG en STR en DEX hangt van wapen af maar geen idee wat dat tegenwoordig is :d. Zal ff wat guides zoeken vandaag.
NRG base, neem act2 merc geef hem (als hij lvl 27 is) een insight polearm (cheap runeword).
Deze geeft lvl 14-17 mediation aura (heeeeele hoop mana regen) zo heb je geen mana problemen meer.
Neem een PRAYER merc met zo'n insight polearm, deze heeft 2xLife regen van prayer en mana regen.
Werkt heerlijk, mijn sorc gebruikt deze combi ook.

Prayer geeft namelijk synergie aan mediation.
Mijn lvl 7x merc heeft 27 life regen met insight heeft hij nu dus 54 life regen :D ben zelf in no time full of health en in nood heb ik nog potions ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 17-08-2006 11:41 ]

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Okay :) Ik ga nu maar is spelen :d.

[ Voor 66% gewijzigd door Flapmo op 17-08-2006 11:54 ]

Ik gebruik insight eigenlijk helemaal niet meer, met mana/rejuvpots werkt het meestal prima. :9
Het is nu niet dat er een gebrek aan manapotions is in dit spel :)
Pheno79 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:12:
Ik gebruik insight eigenlijk helemaal niet meer, met mana/rejuvpots werkt het meestal prima. :9
Het is nu niet dat er een gebrek aan manapotions is in dit spel :)
Als mijn merc dood gaat dan merk je best dat je geen insight heb :D
Maar een sorc heeft altijd 1 punt in warmth met +skills ;) (+11 in totaal)
zodat je niet te afhankelijk wordt. Een enlightment armor geeft iedere class +1 warmth.
Zou eventueel goed zijn voor trapper sin, met +skills + equipment zou je een aardig mana regen kunnen krijgen.

Maar insight heeft ook nog een redelijke damage en +6 critical strike (2x damage)
Mijn merc heeft skullders en shako aan en dat is samen +3skills dus een lvl 9 CS (54% kans op CS)
Denk alleen een Obediance polearm qua goedkoop+veel damage op kan tegen insight.
Beide missen IAS dat is enigste nadeel.

Derr_Hans schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:42:
[...]

Als mijn merc dood gaat dan merk je best dat je geen insight heb :D
Maar een sorc heeft altijd 1 punt in warmth met +skills ;) (+11 in totaal)
zodat je niet te afhankelijk wordt. Een enlightment armor geeft iedere class +1 warmth.
Zou eventueel goed zijn voor trapper sin, met +skills + equipment zou je een aardig mana regen kunnen krijgen.

Maar insight heeft ook nog een redelijke damage en +6 critical strike (2x damage)
Mijn merc heeft skullders en shako aan en dat is samen +3skills dus een lvl 9 CS (54% kans op CS)
Denk alleen een Obediance polearm qua goedkoop+veel damage op kan tegen insight.
Beide missen IAS dat is enigste nadeel.
Sorcs doe ik zonder, met base energy. Ze zijn wel handig bij het levelen, maar als je sorc 80+ is dan heb je insight niet zo hard meer nodig, ik tele/CL/L wel met pots ;)
Mijn barb en hammerdin hebben ook geen insight nodig, ik doe alles met pots. Mijn barb moet zelfs nog een huurling trainen, ik loop al rustig door hell zonder zo'n gast. Wat past er bij een warcry/beserk barb?
Een rogue vind ik zonde, te weinig damage denk ik (of ik moet wf nog vinden).
Van act 2 is een holy freeze nutteloos, ze staan al stil als ik gil :)
Might zou ik dus zeggen.
Act 3 mercs heb ik nog nooit genomen, op hell doen ze niet zo heel veel meer, de cold versie is wederom nutteloos.
Een tweede barb als huurling zou ook nog kunnen, om ook flink mee te slaan :)

Luxeproblemen :)

Ondertussen ben ik al met een andere build in gedachte bezig....pondering.....

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 17-08-2006 13:33 ]

Pheno79 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:32:
[...]

Sorcs doe ik zonder, met base energy. Ze zijn wel handig bij het levelen, maar als je sorc 80+ is dan heb je insight niet zo hard meer nodig, ik tele/CL/L wel met pots ;)
Mijn barb en hammerdin hebben ook geen insight nodig, ik doe alles met pots. Mijn barb moet zelfs nog een huurling trainen, ik loop al rustig door hell zonder zo'n gast. Wat past er bij een warcry/beserk barb?
Might zou ik dus zeggen.
Act 3 mercs heb ik nog nooit genomen, op hell doen ze niet zo heel veel meer, de cold versie is wederom nutteloos.

act3 is in trek als je super gear hebt, kan je 300k damage ofzo krijgen door bug toch??

kgeloof dat act2 might en holy freeze toch de meest gebruikte mercs zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 08:30:

Ik heb wel de armor en de boots of gloves :? weet niet meer 1 van de 2 dus... Dus als iemand die diadeem heeft ben je compleet...

Ik heb zelf nog geen bow ama, komt nog wel een keer... Dus die spullen kan je wat mij betreft wel gebruiken. :)

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:32:
[...]

Might zou ik dus zeggen.

Ik heb zelf een warcry barb + bo (verder 1 puntje in wat andere dingen, maar volledige synergy met warcry moet lukken + max bo (zonder max synergy). En die heeft dus een act1 merc uit Normal. Nu zal je misschien denken waarom uit normal dat maakt toch geen bal uit? jawel, uit normal heeft meeste str + meste health en ok, het scheelt niet veel, maar voor de str net genoeg. En die heb ik (over cheap ass runewords gesproken) een edge gegeven. Met lvl 15 thorns en een eeenrome berg helth die je als barb hebt is die returning dmg wel aadrig dacht ik zo...

Maar die warcry is wel leuk, met1 puntje in find poison kan je je lol op met mana... Maar die stun... die is echt SUPER, de dmg is als ie helemaal max is niet echt top, alleen tegen crowds omdat je dan zoveeel tegelijk aanvalt.

PS mocht er iemand een Famine over hebben voor heeeeeel weining >:) dan kan ie wel op me barb :9

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

(15:49:50) * Connecting to irc.tweakers.net (6667)
(15:49:50) * Unable to connect to server (Software caused connection abort)
(15:50:02) * Cancelled connect
(15:50:03) * Connecting to irc.tweakers.net (6665)
(15:50:04) * Unable to connect to server (Connection refused)
(15:50:07) * Cancelled connect
(15:50:08) * Connecting to irc.tweakers.net (6666)
(15:50:08) * Unable to connect to server (Software caused connection abort)
(15:50:09) * Cancelled connect
(15:50:10) * Connecting to irc.tweakers.net (6667)
(15:50:10) * Unable to connect to server (Software caused connection abort)
(15:50:12) * Cancelled connect
(15:50:13) * Connecting to irc.tweakers.net (6668)
(15:50:13) * Unable to connect to server (Software caused connection abort)
(15:50:17) * Cancelled connect
(15:50:18) * Connecting to irc.tweakers.net (6669)
(15:50:18) * Unable to connect to server (Software caused connection abort)
(15:50:20) * Cancelled connect
uhm.. right.Geen firewall niets..

Iemand die met mij dia wil killen? Sta al in act4, heb wp. Need high lvl :d

Flapmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:51:
[...]

uhm.. right.Geen firewall niets..

Iemand die met mij dia wil killen? Sta al in act4, heb wp. Need high lvl :d
wat is je account, wisp me maar *dalyxia

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dalyxia schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:20:
[...]

wat is je account, wisp me maar *dalyxia
Oki ben er, en done :D. Je bent afk it seems ;(

Flapmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:33:
[...]

hmm, ik zie niks hoor

maak anders een game gotdiablo//got

Verwijderd

Flapmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:33:
[...]

*weasel85 ... ik help wel

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik ben super geboost thx boys! Nu lekker aan het runnen, zo eerst ff studeren en dan vanavond/vanacht ff lvlen :d.

temp banned tijdens proberen op server 216 te komen

kutzooi

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
ik was te laat voor 216 probeerde nu op 211 te komen.

temp ban

aarrghh :P

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Yeah, beetje NM gespeeld, lvl 58 en 'mijn' phase blades (2x) are go :D

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn bnet -.- temp inet ban =/

klote lagg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weer tempbanned

gvd, zo krijg ik nooit een anni

[ Voor 6% gewijzigd door Dalyxia op 18-08-2006 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:19:
weer tempbanned

gvd, zo krijg ik nooit een anni
Ik heb eens zitten denken en er zijn hier vast wel mensen die verstand hebben van IP-filters enzo... Kunnen we het niet zo instellen dat je alleen maar een game kan aanmaken op een "hot" ip? Ik las wel dat er dus een DC-finder bestaat. Maar dat is net als MH makkelijk door blizzard te detecteren. Dus dat lijkt me niet hadnig...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mitt, harstikke bedankt voor het omleggen van DiabloClone!! Ik kon niet langer wachten :) , moest even slapen tussen 2 kolf-sessies. Heeft niet meer lang geduurd dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZzzzZzzz... vanaf 2 uur zat ik in een .216 server en nog steeds geen enkele soj verkocht..

kreeg tussendoor ( rond 3 uur ) n pc-melding dat door de updates pc opnieuw gestart moest worden xD...

meteen de reset knop ingeramd zodat hij meteen reboote :P

kon game nog joinen, ik laat m nu open staan, moet ff langs school, dus rond 12-1 weer terug denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit verkeerde server om DC te kunnen doen....ik heb die gast nog nooit gezien. Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:06:
ZzzzZzzz... vanaf 2 uur zat ik in een .216 server en nog steeds geen enkele soj verkocht..

kreeg tussendoor ( rond 3 uur ) n pc-melding dat door de updates pc opnieuw gestart moest worden xD...

meteen de reset knop ingeramd zodat hij meteen reboote :P

kon game nog joinen, ik laat m nu open staan, moet ff langs school, dus rond 12-1 weer terug denk ik..
Wat is de prijs van je soj?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Iemand enig idee wat deze moet kosten?

Harlequin Crest
Shako

Defense: 98-141 (varies)

Required Level: 62
Required Strength: 50
Durability: 12

+2 To All Skills
+ (1.5 Per Character Level) 1-148 To Life (Based On Character Level)
+ (1.5 Per Character Level) 1-148 To Mana (Based On Character Level)
Damage Reduced By 10%
50% Better Chance of Getting Magic Items
+2 To All Attributes
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)

of deze?

Herald Of Zakarum
Gilded Shield

Defense: 422-507 (varies)(Base Defense: 144-168)
Required Level: 42
Required Strength: 89
Durability: 50
Chance To Block: 82%
Smite Damage: 20 To 28
(Paladin Only)

+150-200% Enhanced Defense (varies)
30% Increased Chance Of Blocking
30% Faster Block Rate
20% Bonus To Attack Rating
+20 To Strength
+20 To Vitality
All Resistances +50
+2 To Paladin Skill Levels
+2 To Combat Skills (Paladin Only)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Wat is dat met dat server .216 en .211 dan? Wat is daar zo goed aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:56:
Iemand enig idee wat deze moet kosten?

Harlequin Crest
Shako

Defense: 98-141 (varies)

of deze?

Herald Of Zakarum
Gilded Shield

Defense: 422-507 (varies)(Base Defense: 144-168)
de shako is vaak wel tekrijgen van mede GoT players.
De HoZ (shield) is wat duurder maar geloof een PUL of UM voor low stats HoZ.
Flapmo schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:12:
Wat is dat met dat server .216 en .211 dan? Wat is daar zo goed aan?
Dat zijn de ip adressen waar de Diablo Clone spawned, deze clone dropped de Anni charm.
Met behulp van het verkopen van SoJ's aan charsi heb je kans dat hij komt. Mits er genoeg soj's over alle players zijn verkocht. Er zijn hele websites die bij houden waar hij is (ip nummers) en hoeveel soj's er verkocht moeten worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Derr_Hans op 18-08-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Vraagje: Ik zit nu op een .216-server op Nonladder (op ladder heb ik geen char's die DC kunnen doden). Maar spawmt DC uberhaubt wel op Nonladder?

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand een 2de account zodat die op de uberclone server kan komen? .216 .... en ER NIET leaved?!....

kan ik verder mffen .. .sta al 14 uur in de server oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tobias schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:55:
Vraagje: Ik zit nu op een .216-server op Nonladder (op ladder heb ik geen char's die DC kunnen doden). Maar spawmt DC uberhaubt wel op Nonladder?
geloof dat hij op HC SC L en NL spawend. Maar alleen op HELL Diff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Derr_Hans: wanneer ben je in de gelegenheid om je Shako te ruilen tegen m'n shaftstop? Ben strax tot ~16:00 online, anders vanavond na 22:00.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
tollo71 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 06:20:
Mitt, harstikke bedankt voor het omleggen van DiabloClone!! Ik kon niet langer wachten :) , moest even slapen tussen 2 kolf-sessies. Heeft niet meer lang geduurd dus?
Half uur nadat je weg ging ofzo was die er :)
Derr_Hans schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:40:
Misschien als je veel mazzel hebt, normaliter betaal je minimaal ist voor een HoZ.

[ Voor 30% gewijzigd door Mitt3nz op 18-08-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:40:
Derr_Hans: wanneer ben je in de gelegenheid om je Shako te ruilen tegen m'n shaftstop? Ben strax tot ~16:00 online, anders vanavond na 22:00.
Neem aan dat ik jou kan vertrouwen, kan je een email sturen met mijn account gegevens.
Dan mag je de shako er zelf af halen. Vanaaf komen mensen op visite, morgen boodschappen halen, stappen. Zondag op zijn vroegst.

Als je me je email adres kan geven of sturen naar r(punt)janssen(appestaartje)telektra(punt)nl dan zal ik mijn gegevens toe sturen. BTW dit is van mijn werk ;) enigste mail die ik check :D

--edit
oja de shako heeft een naam gekregen van een d2 player, en zit een cold facet in. Deze heb ik gekregen van kwakke.

[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 18-08-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Derr_Hans schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:08:
[...]

Neem aan dat ik jou kan vertrouwen, kan je een email sturen met mijn account gegevens.
Dan mag je de shako er zelf af halen. Vanaaf komen mensen op visite, morgen boodschappen halen, stappen. Zondag op zijn vroegst.

Als je me je email adres kan geven of sturen naar r(punt)janssen(appestaartje)telektra(punt)nl dan zal ik mijn gegevens toe sturen. BTW dit is van mijn werk ;) enigste mail die ik check :D

--edit
oja de shako heeft een naam gekregen van een d2 player, en zit een cold facet in. Deze heb ik gekregen van kwakke.
Ik heb je een mail gestuurd, dat je het weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme weer een tempban.. Met al die mislukte baalruns heb je die zo te pakken. :(

Tollo feli met je anni :P

Vanavond ga ik voor 2weken weg naar frankrijk voor me werk dus ik ben ff 2weekies inactive. Denk dat me ban ook blijft staan voordat ik wegga dus ik kan niets tijdelijk uitlenen ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:52:
Verdomme weer een tempban.. Met al die mislukte baalruns heb je die zo te pakken. :(

Tollo feli met je anni :P

Vanavond ga ik voor 2weken weg naar frankrijk voor me werk dus ik ben ff 2weekies inactive. Denk dat me ban ook blijft staan voordat ik wegga dus ik kan niets tijdelijk uitlenen ofzo :/
zit nu op server 216, ip staat op site nog steeds hot, maar denk dat tie al weer cold is :(

verdorie mij

cabel veel plezier in frankrijk, ik zit nu halverwege in antwerpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabel, groeten in het lekkere warme zuiden (dat hopen we dan maar voor jou...)

En die DC clone... tja.. volgens mij moet je gewoon heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel mazzel hebben om een anni te krijgen. Kan es blijkbaar een dag duren voor je een clone hebt op een hot server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
[...]

de shako is vaak wel tekrijgen van mede GoT players.
Als ie voor een pul over de bank gaat is het goed, dat kan ik net betalen!
De shako vind ik hopelijk dan zelf nog (of iemand anders)...

Begint terug beweging te komen in rechterarm dus binnenkort ben ik weer online!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
yago schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:59:
[...]

Als ie voor een pul over de bank gaat is het goed, dat kan ik net betalen!
De shako vind ik hopelijk dan zelf nog (of iemand anders)...

Begint terug beweging te komen in rechterarm dus binnenkort ben ik weer online!
je enigma zit iig weer op je pala..

Ik ben van lan om een mf necro te maken maar heb nof 4 dingetjes nodig:

shako
skullders
marrowwalks
necro torch

als iemand 1 van deze items heeft en het weg wil doen meld je dan ff en zeg erbij wat je ervoor wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:04:
[...]

shako
skullders
marrowwalks

necro torch

als iemand 1 van deze items heeft en het weg wil doen meld je dan ff en zeg erbij wat je ervoor wilt
marrowwalks heb ik nog ergens liggen geloof ik

zeg wat je ervoor over hebt en je krijgt hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
btw, loopt mijn pc om de haverklap vast als ik diablo speel, dus is beetje klote op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

shako
skullders
marrowwalks
necro torch

wou dr ook 1 maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Dalyxia schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:06:
[...]

marrowwalks heb ik nog ergens liggen geloof ik

zeg wat je ervoor over hebt en je krijgt hem :)
heb op het moment wienig to niks in voorraad (qua runes) maar we komen dr vast wel uit ;)
wou dr ook 1 maken
ja maar ik voor een nogal ongebruikelijke summoner:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/24xnzwg.jpg

zojuist gedaan, anni 20/11/5 bedankt voor t openhouden van de game meelzakje!

k molde m gewoon met hammerdin :P 1 minuutje _/-\o_ nix moeilijk... hij deed geen kut damage tegen me

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorry wouter was druk op werk en had geen tijd meer voor mijn mail.. :(
Excusses,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
[...]

shako
skullders
marrowwalks
necro torch

heb nog wel een topazed skullders voor je.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Nu online
Woei :D:D Ik heb ook een anni (weliswaar op NL). _/-\o_

17 all attributes
14 all res
9% exp

Mijn eerste ontmoeting met Big DClone en zeker niet de laatste :D

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Derr_Hans schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:43:
sorry wouter was druk op werk en had geen tijd meer voor mijn mail.. :(
Excusses,
Absoluut geen probleem hoor, heb genoeg andere dingen te doen naast D2 ;) Laat het me maar weten als je online bent, ik kijk hier regelmatig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fuck had ik toch moeten wachten op server 216 dus?

[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 18-08-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Wie heeft er een Lo rune over? Ik bied er 3 Ist voor :)

Edit: heb hem al.

[ Voor 16% gewijzigd door Mitt3nz op 19-08-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net dan maar ubers gedaan samen met baaf

alleen meph met zijn klote attack deed ff moeilijk, maar ging toch best makkelijk neer

ama 16-15

das dan weer wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
mrboomblaster schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:46:
[...]

heb nog wel een topazed skullders voor je.
sorry ben al voorzien van een skullders onderweg naar mephi liet iemand em vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Wat moet ik farmen met Mf runs om een Occy te krijgen?

The Oculus
Swirling Crystal
One-Hand Damage: 18 To 42 (30 Avg)
Required Level: 42
Durability: 50
Base Weapon Speed: [10]
(Sorceress Only)
+3 To Sorceress Skill Levels
+5 To Mana After Each Kill
All Resistances +20
25% Chance To Cast Level 1 Teleport When Struck
30% Faster Cast Rate
+20 To Vitality
+20 To Energy
+20% Enhanced Defense
50% Better Chance Of Getting Magic Items

Heb momenteel niet echt de middelen om er 1 te traden, het duurste wat ik ongeveer heb is een Eth Skullders en die heb ik zelf nodig om te MF'en. Verder werd ik uitgelachen omdat ik m'n Spirit-zwaardje wilde traden :+

Hell Mephi of wellicht een boss op Nightmare? Ben atm L78, dus Hell Mephi is nog een.... uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:50:
ja maar ik voor een nogal ongebruikelijke summoner:P
Nou, die wil ik dan wel eens zien als ie een beetje vorm begint te krijgen... Ongebruikelijk is geen skaletjes geen revive, geen golem???

PS. ik zou als je skaletjes neemt niet voor mages alleen gaan, dat heb ik 1 keer gedaan en dan doe je met max mages en max revive helemaal niks op hell. Die skaletjes zijn echt het sterkst, zeker als je de juiste spullen hebt. Die van mij zijn nu lvl 47 en doen bijna 1K dmg per stuk. Daar komt dan dus nog een lvl 18 Might overheen en amp dmg. en dat voor alle 17 skaletjes is best aardig. Als ik ooit de runes voor een pride bij elkaar weet te rapen, dan ... dan... :z :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:35:
[afbeelding]

zojuist gedaan, anni 20/11/5 bedankt voor t openhouden van de game meelzakje!

k molde m gewoon met hammerdin :P 1 minuutje _/-\o_ nix moeilijk... hij deed geen kut damage tegen me
wat voor geile praat stond er in dat witte vlakje dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbeek
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:40
Heej vraagje, hoe kom je erachter of je in .216 / .211 game zit?
/fps werkt niet natuurlijk maar kom er ook niet achter hoe het wel moet:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:51:
[...]

Nou, die wil ik dan wel eens zien als ie een beetje vorm begint te krijgen... Ongebruikelijk is geen skaletjes geen revive, geen golem???

PS. ik zou als je skaletjes neemt niet voor mages alleen gaan, dat heb ik 1 keer gedaan en dan doe je met max mages en max revive helemaal niks op hell. Die skaletjes zijn echt het sterkst, zeker als je de juiste spullen hebt. Die van mij zijn nu lvl 47 en doen bijna 1K dmg per stuk. Daar komt dan dus nog een lvl 18 Might overheen en amp dmg. en dat voor alle 17 skaletjes is best aardig. Als ik ooit de runes voor een pride bij elkaar weet te rapen, dan ... dan... :z :z :z
wat voor gear gebruik je??

ik ga voor

Shako (pt)*
Skullders (pt)
Wizzy
Homunculus(pd)
marrowwalks*
Thundergods
+2/3c necro skill amu*
30% nagel (2x)
40% chance quards
necro torch*
en heb nbog een 37% gheeds

switch

Ali baba
splendor*/rhyme*

* miss ik nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:38:
[...]

ik ga voor

Shako (pt)*
Skullders (pt)
Wizzy
Homunculus(pd)
marrowwalks*
Thundergods
+2/3c necro skill amu*
30% nagel (2x)
40% chance quards
necro torch*
en heb nbog een 37% gheeds

switch

Ali baba
splendor*/rhyme*

* miss ik nog
Een echte MF necro dus.. Maar je gaat voor curse? En die ali B zou ik toch snel voor een gull ruilen. :9 en ik heb dan zo'n MF riem om voor de rest een beetje het zelfde (shako met Ptopaz) als ik ga MF-en met me necro. Moet wel zeggen dat je niet echt heel hard door loopt dan. Ik zou wel een paar puntjes in CE stoppen, dan beuk je nog een beetej door grote groepen heen, scheelt enorm veel tijd... (Hoewel ik het idee heb dat je CE bijna nooit leuke drops hebt... Maar dat kan ook allen in mijn hoofd zo zijn...) Oja en die skulders... nog een piep klein beetje en dan ben ik lvl 91, heel handig met dat armor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Derr_Hans: hartstikke bedankt man, een Shako & een Occy, zeeeer nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:38:
[...]

ik ga voor
marrowwalks*

* miss ik nog
heb ik nog voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
eey mense

ben weer terug van vakantie
viel me nog mee hoeveel er geschreven is in 6 dagen

maja, ik zag dat iemand (dalyxia) barb torches offerde
vroeg me af of je ze nog had en hoeveel je ervoor moet
hebben

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbeek
ik word genegeerd :P waaa, kan iemand me helpen :P

nogmaals hoe kom ik erachter of ik in een .216 of .211 game zit.
heb hele /help zitten doorzoeken maar nergens iets :O

dank je wel alvast :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
markbeek schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:01:
ik word genegeerd :P waaa, kan iemand me helpen :P

nogmaals hoe kom ik erachter of ik in een .216 of .211 game zit.
heb hele /help zitten doorzoeken maar nergens iets :O

dank je wel alvast :*)
ik heb het ooit geweten, en je kan het niet in game zien

je moet in je command (start/run/cmd) zoeken naar een game die poort 4000 gebruikt dacht ik en dat ip dat daar uit komt rollen is je game ip, maar ik weet niet meer wat je in je command venster moet typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
ja weet ik heb alleen nog niks als tegenprestatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbeek
Frunz schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:04:
[...]

ik heb het ooit geweten, en je kan het niet in game zien

je moet in je command (start/run/cmd) zoeken naar een game die poort 4000 gebruikt dacht ik en dat ip dat daar uit komt rollen is je game ip, maar ik weet niet meer wat je in je command venster moet typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbeek
hmm was handig als ik gewoon ook niet iets had getypt:O iig bedankt, dan weet ik voorlopig genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbeek
Heej ik was benieuwd, aangezien jullie allemaal SCL spelen, en die anni op SCNL is, wat moet je ervoor? :O Laat maar even weten aub of whisper me op b.net

Account is bOrrie. (met puntje)
Tobias schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:06:
Woei :D:D Ik heb ook een anni (weliswaar op NL). _/-\o_

17 all attributes
14 all res
9% exp

Mijn eerste ontmoeting met Big DClone en zeker niet de laatste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HEEJ frunz, ik heb beide torches nog dus zeg maar welke je graag wil hebben en wat je ervoor wil geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Nu online
markbeek schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:27:
Heej ik was benieuwd, aangezien jullie allemaal SCL spelen, en die anni op SCNL is, wat moet je ervoor? :O Laat maar even weten aub of whisper me op b.net

Account is bOrrie. (met puntje)

[...]
Mijn anni op NL wil ik niet wegdoen. Ik ben op NL begonnen en ben daar ook een stuk "rijker" dan op Ladder. En ik wacht tot de ladderreset zodat mijn ladderspullen (oa Forti) op NL komen en ik die daar kan gebruiken. (Frenzy-Barb met dual BOTD-ba's op NL met strakjes dus een Forti _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbeek
Hehe okee!, naja ik wil zelf ook met Ladder beginnen om het zelfde idee, zodat ik met reset wat spulletjes had zoals faith enzo, dus ruil je misschien Ladder tegen non ladder?
Tobias schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:11:
[...]

Mijn anni op NL wil ik niet wegdoen. Ik ben op NL begonnen en ben daar ook een stuk "rijker" dan op Ladder. En ik wacht tot de ladderreset zodat mijn ladderspullen (oa Forti) op NL komen en ik die daar kan gebruiken. (Frenzy-Barb met dual BOTD-ba's op NL met strakjes dus een Forti _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Nu online
Ik heb oa een paar Spirit-monarch-schildjes gemaakt op Ladder om die strakjes na de reset te ruilen (lees: verhandelen >:) ) voor waardevolle runes enzo. Ik maak dan een beetje misbruik van het ontbreken van Ladder items op Nonladder >:)

Oeh, I'm evilllll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er gewoon vanuit dat die reset nog minstens een paar maanden duurt en als ik eenmaal veel leuke spullen heb, maakt het mij geen bal meer uit of het ladder is of niet. Ik hoop gewoon op geen reset in het jaar 2006 liefst ook niet in 2007 |:(

Oja en hoe kan je zien op welke server je zit??? Laat ik beginnen met de basis regel (zo uit me bolle kop) van GoT als je iets wil weten tik je het in in google... En dan zal je heel snep vinden dat het met netstat -n moet.

Maar 216 moet je nu dus niet hebben... dat was toevallig 2 keer achterelkaar interessant, nu is het weer een ander nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ben nu online als iemand zin heeft om te mee te baalrunnen *Don_Holio

Effe tussendoor: als hier nog iemand een shako heeft ik heb nog een pul die ik wel wil ruilen...

edit: heb m al

[ Voor 47% gewijzigd door yago op 20-08-2006 12:32 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Nominatie voor 'blunder van de week':

Ik heb Arreat's Face zojuist gesocket, na in NM de eerste quest in Act 5 te hebben gedaan. Ik dacht: Yes, lekker een perfect Topaz erin (of zo). Hij zat dus in m'n inventory, toen bedacht ik me, dat ik nog een reward open had staan bij Qual-Kek, Ral-Ort-Tal.. Effe ophalen!

En reshuffelen die inventory, om nog iets in mijn Stash te stoppen.
Een server-hickup... en er zit ineens een 'Ral' in mijn AF :(

Dat socketen en un-socketen mogen ze in een eventuele D3 wel wat gemakkelijker maken! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Dat is toch niet erg? Nu heb je mooi 30 fire res erbij.
Dat hele mf gedoe vind ik maar niks, je kan beter max speed gear dragen zodat je dubbel zoveel killed, dan vind je vanzelf meer stuff en runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
qua blunder tel ik ook mee vandaag!

In mijn vreugde om een shako te vinden heb ik er zonet een gekocht, bnlijkt at ie ethereal is...
Kanker!

wel nog iets gevonden maar weet niet of 't iets waard is:

Rarescra war axe
en
Glyph knell tomb wand:
+2 necro skill levels
+1 summon resist
+1 con,fuse
+18 energy
+87 mana
level 2 lower resist 52/75 charges
50 % dam to undead
socketed (1)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Ramzzz schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 14:20:
Nominatie voor 'blunder van de week':

Ik heb Arreat's Face zojuist gesocket, na in NM de eerste quest in Act 5 te hebben gedaan. Ik dacht: Yes, lekker een perfect Topaz erin (of zo). Hij zat dus in m'n inventory, toen bedacht ik me, dat ik nog een reward open had staan bij Qual-Kek, Ral-Ort-Tal.. Effe ophalen!

En reshuffelen die inventory, om nog iets in mijn Stash te stoppen.
Een server-hickup... en er zit ineens een 'Ral' in mijn AF :(

Dat socketen en un-socketen mogen ze in een eventuele D3 wel wat gemakkelijker maken! :/
gwoon weer unsocken (item+hel rune+scroll of tp) in cube
ral en hel zijn toch niet veel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Glyph knell tomb wand:
+2 necro skill levels
+1 summon resist
+1 confuse
+18 energy
+87 mana
level 2 lower resist 52/75 charges
50 % dam to undead
socketed (1)
Die is echt nice voor een sorc als sec. Daarmee kan je dan 75 keer lower res casten op moeilijke packs of bosses en daarna met runes rechargen.
Gewoon houden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
hezb geen sorc, dus als iemand hem kan gebruiken dan hoor ik 't wel

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbeek
Ok baafje ^^ sorry voor me domme gezeik dan eh, iig toch bedankt dat je moeite voor me wou doen... _/-\o_ volgende keer zal ik er aan denken:) normaal google ik ook, maar las het toevallig hier dus vandaar:)
yago schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:26:
Ben nu online als iemand zin heeft om te mee te baalrunnen *Don_Holio

Effe tussendoor: als hier nog iemand een shako heeft ik heb nog een pul die ik wel wil ruilen...

edit: heb m al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbeek
Hoo druk ik zo op de verkeerde quote :D
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 00:18:
Ik ga er gewoon vanuit dat die reset nog minstens een paar maanden duurt en als ik eenmaal veel leuke spullen heb, maakt het mij geen bal meer uit of het ladder is of niet. Ik hoop gewoon op geen reset in het jaar 2006 liefst ook niet in 2007 |:(

Oja en hoe kan je zien op welke server je zit??? Laat ik beginnen met de basis regel (zo uit me bolle kop) van GoT als je iets wil weten tik je het in in google... En dan zal je heel snep vinden dat het met netstat -n moet.

Maar 216 moet je nu dus niet hebben... dat was toevallig 2 keer achterelkaar interessant, nu is het weer een ander nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Frunz schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 14:45:
[...]

gwoon weer unsocken (item+hel rune+scroll of tp) in cube
ral en hel zijn toch niet veel waard
Hoogste rune die ik heb is 1x Shael :/
Verder wel -tig thul en zo, maar geen Hel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbeek
ik heb wel hels van mij mag je hebben, maar je bent zeker ladder? want dan kan ik je niet helpen :/
Ramzzz schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:55:
[...]

Hoogste rune die ik heb is 1x Shael :/
Verder wel -tig thul en zo, maar geen Hel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Yep, ladder only...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mede-gamers,

Ik heb zojuist diablo II + LoD gekocht omdat ik vind dat ik het een keer moet hebben gespeelt en voor die 18 euro kan het nooit tegenvallen.
Gezien het feit dat ik het spel nog niet eerder heb gespeelt zou ik jullie willen vragen of jullie enige tips voor mij hebben, er zijn bij ieder spel wel dingen die je niet zomaar ergens in een handleiding kan vinden dus: Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten of kom ik die vanzelf tegen als ik het eenmaal speel?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist diaclone tegengekomen in server 47, ik joinede, en meteen een counter en hij walkede meteen... helaas. zat er ook een andere speler in t spel, ik droppede mijne anni ergens, en molde dia, helaas pakte hij m eerder :(

maarja ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 19:33:
hallo mede-gamers,

Ik heb zojuist diablo II + LoD gekocht omdat ik vind dat ik het een keer moet hebben gespeelt en voor die 18 euro kan het nooit tegenvallen.
Gezien het feit dat ik het spel nog niet eerder heb gespeelt zou ik jullie willen vragen of jullie enige tips voor mij hebben, er zijn bij ieder spel wel dingen die je niet zomaar ergens in een handleiding kan vinden dus: Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten of kom ik die vanzelf tegen als ik het eenmaal speel?

Bij voorbaat dank
MULE ALLEEN MET ONS....

-.-

en voor de rest... kijk uit als je traded.. scammers etc...

voor personen toe te voegen aan je vriendenlijst:

/f a naam van persoon ( zijn account naam dus)

als je mij wilt toevoegen:

/f a weasel85

om prive met me te praten :

/w *weasel85 hallo

om in een keer met je hele lijst te praten ( makkelijkste... )

/f m hallo allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:17:
[...]

MULE ALLEEN MET ONS....

-.-

en voor de rest... kijk uit als je traded.. scammers etc...

voor personen toe te voegen aan je vriendenlijst:

/f a naam van persoon ( zijn account naam dus)

als je mij wilt toevoegen:

/f a weasel85

om prive met me te praten :

/w *weasel85 hallo

om in een keer met je hele lijst te praten ( makkelijkste... )

/f m hallo allemaal
Bedankt voor de tips, ik kom er vast nog wel eens achter wat "mule'en" is maar de rest begrijp ik dus zal ik ze eens uitproberen :)

edit:
met google gevonden wat mule'en is, alleen begrijp ik nog niet waarom je dat met andere spelers zou doen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mede-gamers,

Bij voorbaat dank
Wijze raad hierboven, maar belangrijkste is denk ik, geniet van het verzamellen van spulletjes. >:)

Kijk alsjeblieft uit met baal runs. ok, als je lekker aan het spelen bent is het leuk om snel je quests klaar te hebben, maar die laatste quest van het spel (act5) die wil je pas doen als je lvl 40-45 bent. WAnt dan begint het spel opnieuw, je zit nu in NM (kort voor NightMare) . En moet je weer alles opnieuw doen. Maar alles is een stuk moeilijker dus die hogere lvls heb je wel nodig. Als je toch te vroeg gaat is we nog geen man overboord, maar van NM naar hell wil je echt niet op lvl 42 ofzo doen... Dan is alle speel plezier weg. Je zal alleen nog maar mee kunnen lopen met andere en hopen dat je niet meer geraakt wordt, je bent zo dood. Wacht hiermee zeker tot lvl 72-75, of vraag een van ons je te helpen in de quests om weer bij baal te komen.

Eigelijk is het een heel suf spelletje, voor lvl's doe je baal runs (kom je vanzelf wel achter wat dit is. (Je moet ervoor in act5 zijn, dat wel) en spullen verzamellen doe je het liefst in een zo hoog mogelijke moeilijkheid en act. Traden zou ik zeker flink mee uitkijken, zoek op sites als deze uit of iets waardevol is voordat je ja of nee zegt.

Oja, en ook niet onbelangrijk, voor lvl 25 krijg je nauwelijks XP in act 5. Met nauwelijks bedoel ik dat je nog beter in act1 de meest simpelle monsters kan gaan killen en daar per kill meer XP uit krijgt dan in act5. Dus voordat je in act5 aan de slag wil zorg dat je lvl 25 bent (je kan natuurlijk al veel eerder in act5 arriveren,en de quests uitvoeren, maar voor X moet je er niet zijn). Verder moet je voor Quest 5 uit act5 (ancients) minimaal lvl 20 zijn, deze quest heb je nodig om te kunnen baal runnen.

Veel plezier en misschien tot ergens in de game...

PS. Markbeek, was niet lullig bedoeld hoor... ik had alleen weer eens z'n bui ;) dan moet ik alles even beter weten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
hallo mede-gamers,

Bij voorbaat dank
ik raad aan om eerst wat guide's te lezen over verschillende characters, de ene build is toch veel moeilijker te spelen dan de andere. vooral als je nog geen goede spullen hebt

naar mijn mening zijn mf-sorcs (magic-find sorcs, om spullen mee te zoeken) of summoners (necromancer die skelleten oproept) voor beginners die nog geen goede spullen hebben het makkelijkst te spelen

vooral de summoner is erg goed en je kan zonder echt goede gear tot het begin van hell dificulty spelen

voorderest als je vragen hebt kan je ze ook ingame stellen zoals hierboven ook werd genoemd
mijn acc staat in me sign

[ Voor 6% gewijzigd door Frunz op 20-08-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
en ga niet teveel baalruns achtereen doen want dan krijg je een temp ban zolas ik op het moment...

PS: Heb 2x 4 socket armour gavondern (150 en 250 def) is niet super maar is het de moeite om ze bij te houden of niet?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yago schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:05:
en ga niet teveel baalruns achtereen doen want dan krijg je een temp ban zolas ik op het moment...

PS: Heb 2x 4 socket armour gavondern (150 en 250 def) is niet super maar is het de moeite om ze bij te houden of niet?
Kan je een temp. ban krijgen voor iets wat gewoon in het spel zit? :/

Nog een vraagje, ik hoorde dingen over het solo'en van een bepaalde plek "hell".
Het lijkt mij zeer leuk om dit ook te kunnen en nu weet ik dat ik me daar eigenlijk nu nog niet mee bezig moet houden maar weten jullie wat voor "class" en build ik daarvoor nodig heb?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.