nou, ik zal je even uit die droom halen, maar pak een goede hoge necro en haal alles eraf en in solo player game is het echt niks meer. Ok, in multi player is het wel gaaf, zolang er maar een lijk te pikken is... Maar dat is dus voor MF niet handig, dat doe je volgens mij solo. En hell kan met een necro erg tegen vallen. Het komt allemaal op je merc aan. Nu kunnen we je vast wel helpen met een leuk merc wapen, dus is dit wel te doen.Seal64 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:11:
[...]
De ultieme gear-less build is voor zover ik weet nog altijd de Summon Necro, die schijnen zelfs op Hell niveau mee te kunnen komen zonder gear. Maar ze zijn relatief passief, omdat je skellies het meeste werk doen.
Maar echt snel MFen met een necro zit er niet in. Ik zou voor de sorc gaan, of de assa trapper. Welke ook heel leuk is (zeker als je ooit een torch weet te bemachtigen) is een java ama. Hoe dan ook, zat keuze... En laat even weten als je onlie bent (type /msg *baafje heee) dan heb ik nog wel wat MF dingen en een berg poen, kan je misschien wat leuks kopen voor de eerste lvl's. Verder hebben vele hier veel gave spullen (ik ook) die we op de een of andere manier niet meer nodig hebben (omdat we nog beter zooi hebben