[PC] GTR2: FIA GT Racing Game

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 18.462 views sinds 30-01-2008

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

elduderino schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:02:
Is er hier iemand die al een servertje heeft draaien? Of maybe een Hamachi netwerkje?

Ik wil graag online racen tegen wat lui...
Topic-search: Hamachi, doet wonderen :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:57

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Tom schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:15:
[...]

Bij een Ferrari 360 ligt de motor ook achter.. alleen niet zover (dus voor de achteras) als bij een Porsche :)
f360 MM middenmotor dus :P (voor de achter as)
porsche is motor achter (achter de 8er as) dus wel rear engined
f550 is ook middenmotor omdat de motor achter de vooras licht

oke thrue maar theoretisch is het dus een middenmotor :P
maar mij ging het vooral om het vershil tussen de middenmotor ferrari en de porsche die hem er echt achter heeft hangen

[ Voor 20% gewijzigd door BruceLee op 27-09-2006 16:19 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Met die redenering is bijna elke auto mid engined SK. F550 zou ik toch echt front engined willen noemen, kijk maar naar de gewichtsverdeling. De meeste huistuinkeukenmobielen hebben de engine ook achter de vooras ivm stabiliteit.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

BruceLee schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:09:
[...]

f550 is ook middenmotor omdat de motor achter de vooras licht
Dat dacht ik dus ook, maar volgens mij ligt ie (grotendeels) voor de vooras?! Zou wel raar zijn als dat echt zo is?
aph3x schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:29:
Met die redenering is bijna elke auto mid engined SK. F550 zou ik toch echt front engined willen noemen, kijk maar naar de gewichtsverdeling. De meeste huistuinkeukenmobielen hebben de engine ook achter de vooras ivm stabiliteit.
Nee hoor, bijna elke FWD heeft de motor voor de vooras (FF). Ook Audi heeft de motoren altijd voorin de neus zitten (ook bij de Quattro modellen). BMW daarintegen weer niet, daarvan liggen de motoren heel ver naar achteren (FM). Die hebben voor ook een hele korte overhang.

[ Voor 50% gewijzigd door Tom op 27-09-2006 16:50 ]

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 22:46
Ondersteunt deze game ook joysticks? (Meerbepaald de Saitek ST90) ?

Verwijderd

Phydomir schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:02:
Bij Dynabyte komt hij vanmiddag binnen. Straks even snel langs wippen :)
Hij is inderdaad daar binnen, wel 1 minder want ik heb dr een mee genomen :9

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nikolas schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:49:
Ondersteunt deze game ook joysticks? (Meerbepaald de Saitek ST90) ?
Alle gamecontrollers zijn te gebruiken in GTR2, dus ongetwijfeld ook die Saitek ST90.

• BruceLee

BruceLee

heb net de morgan eens geprobeert @ donnignton .

die morgan is echt een fijne uitdagende auto

de remmen blokkeren teminste nog eens :) en je moet hem afstellen voordat hij een beetje op de weg ligt,hij stuitert nochal op de donnington hobbels omdat hij standaart erg stug geveert is

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 22:46
Zamorano schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:54:
[...]

Alle gamecontrollers zijn te gebruiken in GTR2, dus ongetwijfeld ook die Saitek ST90.
Super! Ik ga hem gauw gaan kopen :) :+

• Zamorano
  • Niet online
Nikolas schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:19:
[...]

Super! Ik ga hem gauw gaan kopen :) :+
Je kunt het natuurlijk altijd even testen met de demo. ;)

@BruceLee: Misschien een keer een typcursusje? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Zamorano op 27-09-2006 17:22 ]

Verwijderd

BruceLee schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:02:
hoppa hij is binnen ^^ hier de hele collectie

[afbeelding]
heyyyyy dezelfde muis! Lekker he?

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb m binnen, maar ik heb een probleem....wat ik met de demo niet had.

Wanneer ik in de showroom een auto bekijk werkt alles prima, dus DirectX en m'n drivers lijken goed te werken, maar als ik b.v. een training laad zie je de laad-balk vollopen t/m het vlaggetje, dan verdwijnt de track-plattegrond en freezed het beed. Ik hoor nog wel het geluid op de achtergrond. Ook als ik b.v. gas geef. Het spel loopt dis door, maar ik krijg geen beeld.

Ik heb een Ati X800GTO2 met de laatste drivers en de laatste versie van DirectX9

iemand al iets gehoord over een bug ofzo??? Ik wil racen!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Bram77 op 27-09-2006 18:34 ]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

elduderino schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:02:
Is er hier iemand die al een servertje heeft draaien? Of maybe een Hamachi netwerkje?

Ik wil graag online racen tegen wat lui...
Ik heb weer ff wat offline lui van mijn Hamachi dingetje gegooid (ozboz/ozboz) dus mocht je op die anderen geen succes hebben kun je die even joinen. Dan zie je als het goed is ook de overige servers (als die draaien) en zou je sowieso OzBoz oid moeten zien :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:56

Phydomir

Dennis

Straks ook dus mijn schijfje opgehaald. maar kan iemand mij vertellen of de versie die al op internet rondzwierf hetzelfde is als de uiteindelijke release. Want in dat geval hoef ik alleen maar even m'n key in te vullen en kan ik lekker online gaan prutsen :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Phydomir schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:33:
Straks ook dus mijn schijfje opgehaald. maar kan iemand mij vertellen of de versie die al op internet rondzwierf hetzelfde is als de uiteindelijke release. Want in dat geval hoef ik alleen maar even m'n key in te vullen en kan ik lekker online gaan prutsen :)
Is precies dezelfde dus key erin rammen en gaan met die banaan.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

En even de 'alternatieve' executable vervangen door de originele, anders krijg je alsnog allerlei mismatches.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Verwijderd

Phydomir schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:33:
Ik uninstall en verwijder altijd alles ervan. Om in iedergeval te voorkomen dat mijn key ineens niet goed is ofzo. Toch zonde dan van het geld.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:23:
En even de 'alternatieve' executable vervangen door de originele, anders krijg je alsnog allerlei mismatches.
er is geen "cracked" exe, omdat het spel niet beveiligd is.
Er is alleen een serial voor het online spelen, wat reden genoeg is om het spel te kopen..! ;)

• Mighty 5nake
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-04 18:10
ja hier bij ons is em noch nie uit,messchien morge ofzo,spijtige is dat ik geen enkele auto setup heb,saleen rijdt vrij goed op Dubai standaard,enkel zoek ik een goeie setup om een noch beter tijd te plaatse,messchien kan iemand me helpe ?

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Nu draai ik deze game ook alleen helaas niet zo lekker zeker met een aantal andere auto's erbij
Eigenlijk valt er geneens met anderen te racen :O

Zou het eerder aan mij x1600pro 256 pci-e 8X of aan mijn single 512 Ddr 550 + ?

en het virtueel geheugen opkrikken miss ook een optie ?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Verwijderd

Je AA en AAF omlaag zetten.... ook ingame de kwaliteit omlaag zetten ....uiteraard allemaal op DX7 en ik denk dat hij het wel doet

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
wat een superleuk spel is dit toch
Ik ben er nog wel slecht in, maar elk rondje wordt een klein beetje beter. Dus we komen er wel :p

Heb gisteren iets van 30 rondjes achter elkaar gereden op die korte versie van donington. Toch wel erg leuk om te doen!

• OzBoz

OzBoz

Kurios schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:19:
er is geen "cracked" exe, omdat het spel niet beveiligd is.
Er is alleen een serial voor het online spelen, wat reden genoeg is om het spel te kopen..! ;)
Er is wel degelijk een andere exe om te zorgen dat er geen cd-check plaats vindt. Ze zijn dan afgestapt van StarForce (thank god) maar die CD check zit er volgens mij echt wel in.

Maar goed, vanavond es ff langs de shop voor een orgineeltje. Gaat weer hoop uren speelplezier opleveren.
snaketrooper schreef op donderdag 28 september 2006 @ 03:25:
ja hier bij ons is em noch nie uit,messchien morge ofzo,spijtige is dat ik geen enkele auto setup heb,saleen rijdt vrij goed op Dubai standaard,enkel zoek ik een goeie setup om een noch beter tijd te plaatse,messchien kan iemand me helpe ?
In principe kun je door rijden van strakke lijnen en standaard setup best aardige tijden rijden. Setup is ook afhankelijk van rijstijl. In dit topic staan wel goede tips om het onderstuur wat veel setups hebben een beetje op te vangen.

@rijders van gisteren op OzBoz:
Vond het leuke race, beetje zooitje op Hockenheim in het begin maar goed. verder leuk rijden :) Josh-hill, ben benieuwd of je met langere races genoeg hebt aan je banden. Echt zo grappig, ik reed elke bocht ongeveer een rookwolkje in van je :)

• R-B

R-B

Blokkert

OzBoz schreef op donderdag 28 september 2006 @ 08:26:
[...]

@rijders van gisteren op OzBoz:
Vond het leuke race, beetje zooitje op Hockenheim in het begin maar goed. verder leuk rijden :) Josh-hill, ben benieuwd of je met langere races genoeg hebt aan je banden. Echt zo grappig, ik reed elke bocht ongeveer een rookwolkje in van je :)
Hihi, het was weer leuk ja. Jammer dat SK wegviel, anders had ik wat meer competitie gehad :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Bram77
Bram77 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:34:
Ik heb m binnen, maar ik heb een probleem....wat ik met de demo niet had.

Wanneer ik in de showroom een auto bekijk werkt alles prima, dus DirectX en m'n drivers lijken goed te werken, maar als ik b.v. een training laad zie je de laad-balk vollopen t/m het vlaggetje, dan verdwijnt de track-plattegrond en freezed het beed. Ik hoor nog wel het geluid op de achtergrond. Ook als ik b.v. gas geef. Het spel loopt dis door, maar ik krijg geen beeld.

Ik heb een Ati X800GTO2 met de laatste drivers en de laatste versie van DirectX9

iemand al iets gehoord over een bug ofzo??? Ik wil racen!!!
Ik ben er achter wat het probleem was. Ik had in de configuratie DirecX9 geselecteerd. Wanneer deze op "Auto" staat werkt het wel (ik weet nu niet of DirectX9 wel werkt.... kan ik dat ergens checken?). Toch wel prettig dat ze als prioriteit hebben gesteld dat het spel speelbaar moet zijn op ook de wat minder snelle pc's.
Ik draai hem op 1600x1200 AA op z'n max en alle ingame Graphics instellingen op z'n max. Draait als een zonnetje.

De training is nog best leuk, ondanks dat ik GTR1 redelijk grijs gespeeld heb. Hij zou nog wel iets moeilijker mogen alleen. Het is een eitje om overal Gold te halen.

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 08:19:
Je AA en AAF omlaag zetten.... ook ingame de kwaliteit omlaag zetten ....uiteraard allemaal op DX7 en ik denk dat hij het wel doet
ja en dan heb ik AA en AAF nog aan 8)7
alles low.

en Dx 7 ? ...

bestaat die dan :D

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• FabiandJ
  • Niet online
Bram77 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:39:
[...]De training is nog best leuk, ondanks dat ik GTR1 redelijk grijs gespeeld heb. Hij zou nog wel iets moeilijker mogen alleen. Het is een eitje om overal Gold te halen.
Ga eens voor de gein online spelen dan piep je wel anders >:), tenzij je een natuurtalent ben.

• Bram77
Ik heb al flink wat online geraced (o.a. in de locale (GoT) league :) ). Een natuurltalent wil ik mezelf niet noemen, maar ik kon aardig meekomen in de Viper! Ik heb het seizoen niet afgemaakt omdat het erg veel tijd kostte, die ik op dat moment niet had.
Ik hoop dat ik dit jaar meer tijd heb en wel het 'seizoen' kan uitrijden, als er al een league komt.

Ik moet weer even inkomen, maar denk dat het met GTR2 ook wel zal gaan lukken.

Ik vind het echt geniaal hoe ze hun deel 2 hebben uitgebracht. Eenvoudig te kraken Single Player versie (zal de populariteit zeker goed doen), een onderdeel waarin je geleerd wordt hoe de auto te besturen (zal veel mensen die afhaken door de moeilijkheidsgraat over de streep trekken) en het spel moeten kopen om aan de 'echte' races mee te kunnen doen. Dit gaat hun bakken met geld opleveren en ons genoeg compeitie om langer dan een jaar online te kunnen spelen. De open GTR1 servers waren helaas toch redelijk uitgestorven de laatste maanden....

Ik race nu met de clutch uit, iets wat ik in GTR altijd op auto had staan, dat rijd toch wel erg lekker ondanks dat ik geen clutch pedaal heb.
Als ik even wat geld over heb binnenkort maar eens de G25 aanschaffen, voor het serieuzere werk. Te gek dat er eindelijk een stuurtje is wat 'betaalbaar' is en van semi-pro kwaliteit. Ik heb nu de Driving Force Pro, echt geen slecht stuurtje maar toch beperkt het de mogelijkheden.

[ Voor 28% gewijzigd door Bram77 op 28-09-2006 10:51 ]

Verwijderd

GTR2 is echt mega bruut :) _/-\o_

Heb nu al zin in alle competities die gestart gaan worden. 8)7

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Mijn snelste rondje op Zuhai, met de F550, Tim_Mosmans_-_1_27_949.GTT

Wie biedt meer? :)

• Kurios
  • Niet online
Requiem19 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:26:

Super! ik ga er zeker even proberen voorbij de komen :)

heb jij overigens ook zo'n file van je setup?
Het rijden bij mij gaat best goed (als n00b met simracing) maar het maken van een fatsoenlijke setup daar gaat het bij mij "mis".

• FabiandJ
  • Niet online
Bram77 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:46:
Ik heb al flink wat online geraced (o.a. in de locale (GoT) league :) ). Een natuurltalent wil ik mezelf niet noemen, maar ik kon aardig meekomen in de Viper! Ik heb het seizoen niet afgemaakt omdat het erg veel tijd kostte, die ik op dat moment niet had.
Ik hoop dat ik dit jaar meer tijd heb en wel het 'seizoen' kan uitrijden, als er al een league komt.

Ik moet weer even inkomen, maar denk dat het met GTR2 ook wel zal gaan lukken.

Ik vind het echt geniaal hoe ze hun deel 2 hebben uitgebracht. Eenvoudig te kraken Single Player versie (zal de populariteit zeker goed doen), een onderdeel waarin je geleerd wordt hoe de auto te besturen (zal veel mensen die afhaken door de moeilijkheidsgraat over de streep trekken) en het spel moeten kopen om aan de 'echte' races mee te kunnen doen. Dit gaat hun bakken met geld opleveren en ons genoeg compeitie om langer dan een jaar online te kunnen spelen. De open GTR1 servers waren helaas toch redelijk uitgestorven de laatste maanden....
Ja ik zou zelf weer erg graag een GoT League willen opzetten, maar wil dan eerst even wachten tot meerdere mensen het spel hebben en al wat online test races gedaan hebben. En ik wil ook eff wachten tot de meeste mensen hun G25 binnen hebben.

En omdat je GTR2 makkelijk de illegale versie kon spelen was omdat ze geen starforce meer gebruiken. Al is die driving school en erg slimme zet. Verder zullen ze al helemaal bakken met geld verdienen zodra WTCC uit is. En heb gehoor dat die rond November uit kwam dit jaar :9 :9~.

Ik :P, heb al een week een tijd staan van 1:27,713. Een timetrial bestand heb ik niet aangezien ik dit had gereden online. Heb er wel een replay file van die je hier kan vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 28-09-2006 11:52 ]

Verwijderd

Hallo,

Ik heb dit spel nu ook, maar nu ben ik aan het rijden en knal dan ergens tegen aan. De motor valt dan uit, maar hoe krijg ik deze nou weer aan. Ik heb al bij de controls gekeken maar niks gevonden. Iemand die weet hoe dit moet? Of kan dit helemaal niet?

Angelo

Verwijderd

ik ben em nu aan het installeren, maar zag dat het versie 1.0 was oid?
Intussen staat op de download site al 1.5, is dat de moeite waard om eroverheen te zetten? Oftewel wat zijn de veranderingen? Nieuwe auto's en banen bv?

• Bram77
Versie 1.5 lijkt me sterk. Ik denk dat je het over GTR hebt, niet GTR2.
Het spel wordt officieel pas over +/- 10 uur in Europa gereleased.

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:45:
Hallo,

Ik heb dit spel nu ook, maar nu ben ik aan het rijden en knal dan ergens tegen aan. De motor valt dan uit, maar hoe krijg ik deze nou weer aan. Ik heb al bij de controls gekeken maar niks gevonden. Iemand die weet hoe dit moet? Of kan dit helemaal niet?

Angelo
helaas dan istie waarschijnlijk stuk :)
anders even in neutraal zetten en gas geven.(staat auto clutch aan?)

Maar het beste is gewoon niet ergens tegenaan knallen :)

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:45:
Hallo,

Angelo
Bij de controls kun je "Starter" en "Ignition" functies vinden, kijk even waar die op gemapt staan of map ze evt. aan knoppen op je stuur.

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:50:
ik ben em nu aan het installeren, maar zag dat het versie 1.0 was oid?
Intussen staat op de download site al 1.5, is dat de moeite waard om eroverheen te zetten? Oftewel wat zijn de veranderingen? Nieuwe auto's en banen bv?
Als je nu nog eens een keer kijkt en even goed oplet op de 2 achter GTR, kom je er zelf wel achter ;)

edit:
't is druk zie ik, of ik traag ;)

,

[ Voor 5% gewijzigd door Markao645 op 28-09-2006 14:03 ]

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

• R-B

R-B

Blokkert

Dutch3men idd :P Ik was erbij toen hij die tijd noteerde :P Ik bleef steken op 1.28.2

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
woei, straks even mijn momo stuurtje onder het stof vandaan halen

update:
hmm jammer, draait niet goed ofzo

athlon 64 3500+
2gb ram
radeon x700 xt 256mb
clean install windows (draait pas 2 weken)
nieuwste ati drivers
alle updates van windows
in game resolutie: 1280x720

hij draait op zich wel, maar hij geeft aan framerate rond de 50 maar het schokt heel erg, beeld schiet steeds 20 meter vooruit zeg maar, niet vloeiend, maar wel redelijke framerate

iemand tips?

[ Voor 76% gewijzigd door Phusebox op 28-09-2006 18:33 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 21:32

Rayzman

+31 Rayzman

Staat je cool & Quiet uit?

specs pc

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
draait prima hier... op sommige tracks wat minder, en online oo kwat minder.. maar nog steeds goed te spelen..

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Phusebox schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:21:
woei, straks even mijn momo stuurtje onder het stof vandaan halen

update:
hmm jammer, draait niet goed ofzo

athlon 64 3500+
2gb ram
radeon x700 xt 256mb
clean install windows (draait pas 2 weken)
nieuwste ati drivers
alle updates van windows
in game resolutie: 1280x720

hij draait op zich wel, maar hij geeft aan framerate rond de 50 maar het schokt heel erg, beeld schiet steeds 20 meter vooruit zeg maar, niet vloeiend, maar wel redelijke framerate

iemand tips?
Dat probleem heb ik dus ook, maar dan bij GTL. Ik dacht ook dat die op dezelfde engine draaide als GTR(2). Bij de GTR2 demo heb ik nergens last van. Dan mag ik toch aannemen dat het echte spel toch minstens net zo goed draait als de demo?

Verwijderd

/me Komt ook even binnenvallen.

Wie rijdt er hier nog met een toetsenbord?,zoja is dat een beetje te doen?
Ik zie veel mensen met een stuurtje, helaas heb ik alleen een trust dingetje staan, en vraag me af wat goeie stuurtjes+pendaaltjes zijn. Suggesties?

• Phusebox
jep staat uit

update:
omega drivers geinstalleerd
vertical sync uitgezet

lijkt nu stuk beter te gaan

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 28-09-2006 22:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:56:

Ik zie veel mensen met een stuurtje, helaas heb ik alleen een trust dingetje staan, en vraag me af wat goeie stuurtjes+pendaaltjes zijn. Suggesties?
Ik doe het momenteel met het toestenbord, bijna onmogelijk om een goede tijd te rijden.
Barcalona in een Lamborghini Murcielago: 1,40,305 1,39,817. Daar kan volgens mij nog 5 sec af of meer met een stuur.

En goed stuur is er al te koop voor 100 euro. Logitech Driving Force Pro, het is voor de playstation 2(USB), maar hij werkt ook op de computer met de goede drivers. Ik krijg hem ongeveer volgende week dinsdag binnen, dus dan zou ik meteen even een mooie test plaatsen hier en in het racesim topic!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:56:

wbt je laatste vraag: [PC] Racesim Hardware Topic - Deel 2
staat alles in wat je weten wilt over stuurtjes.

wbt spelen met het toetsenbord: [PC] GTR2: FIA GT Racing Game

Kost een minuutje om die info te zoeken.

Only fools are enslaved by time and space.

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:17
Ik zit nu op computer:

amd 3200+
radeon 9600 pro :(
1 gig ram

Maar het spel loopt elke keer vast als ik naar practise school ga, moet de computer dan restarten omdat deze nergens meer op reageert, heb alle resoluties al getest maar dit mocht niet baten.

Wilde altijd al iets over computers weten

Verwijderd

Bram77 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:58:
Versie 1.5 lijkt me sterk. Ik denk dat je het over GTR hebt, niet GTR2.
Het spel wordt officieel pas over +/- 10 uur in Europa gereleased.
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt :)
Ik heb wel GTR2 zitten spelen, maar de patch was voor GTR :P
ik wist niet eens dat het nog niet uitwas, ik zag zo'n groot topic op GoT, en aangezien ik GTR1 ook heel tof vond wilde ik deze ook :P

Wel een vet spel, die driving school is ook erg gaaf om te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
SirDarkAngel schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:13:
Ik zit nu op computer:

amd 3200+
radeon 9600 pro :(
1 gig ram

Maar het spel loopt elke keer vast als ik naar practise school ga, moet de computer dan restarten omdat deze nergens meer op reageert, heb alle resoluties al getest maar dit mocht niet baten.
Probeer dit eens, misschien dat het zo lukt;
shader ipv auto op dx 8 of dx 7
starten in window mode (Config.ini en dan windowmode=1)

s6,

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! Vandaag het spel opgehaald, schitterend. Heb al de nodige uurtjes vermaak achter de rug. Driving School is echt een hele goede zet geweest. Online gaat ook prima trouwens. Maar eerst maar een beetje serieuze tijden neer gaan zetten. Ik blijf wel trouw GTL spelen btw.

Ik vind het btw nog wel netjes met mijn oude systeempje dat het nog wil draaien, en heb alles op med of high staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Volgens mij nog niet tegengekomen in dit topic. Maar ik had ook eerst de wat minder legale versie ivm het late uitbrengen. Dus vanavond maar ff naar de Dynabyte gegaan voor de echte. Voor de zekerheid een uninstall gedaan van de oude en het orgineel vanaf DVD geinstalleerd. Alleen.. suf genoeg krijg ik um niet meer opgestart. Iemand dit al gehad die nu met orgineel spelen na eerst de wat minder orginele? Hij geeft niet echt een melding, gewoon dat programma onverwacht is gestopt bladiebla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:17
Markao schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:19:
[...]

Probeer dit eens, misschien dat het zo lukt;
shader ipv auto op dx 8 of dx 7
starten in window mode (Config.ini en dan windowmode=1)

s6,
Werkte helaas niet, toch bedankt. Echter als ik me AGP versnelling uitzette werkte het wel, maar dan loopt het spel voor geen meter natuurlijk. Als ik vanavond weer thuis ben even naar bios en drivers kijken, moet het goed komen... toch? :)

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:28
Nu de hamvraag aan de hardcore racers (hoef geen namen te noemen he?):

Gezien we nu een aardige indruk hebben van GTR2 t.o.v. GTR.

Heeft het nog zin om GTLegends aan te schaffen?

Ik hou van rauw racewerk zeg maar, hard, veel kabaal en goede controle van de wagens.
En hou draait GTL met The Mother bijvoorbeeld?

Is er nog goede activiteit online met GTL?
Of zaten veel GTL racers juist te wachten op GTR2?

ps. ik ga GTR2 ook anschaffen.

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Mag ik mezelf tot hardcore racer benoemen ?:p
Ik heb hier wel GTL liggen maar eerlijk gezegt nooit echt aangeraakt hoe vreemd het ook klinkt. Die oude barrels die trokken me niet echt na die paar keer het spel te hebben aangeraakt. Aangezien ik meer heb met de wagens van nu. Tevens sta ik ook al te trappelen om WTCC het spel waar hun ook mee bezig zijn. Die in November schijnt uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
antonyv schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:41:
Nu de hamvraag aan de hardcore racers (hoef geen namen te noemen he?):

Gezien we nu een aardige indruk hebben van GTR2 t.o.v. GTR.

Heeft het nog zin om GTLegends aan te schaffen?

Ik hou van rauw racewerk zeg maar, hard, veel kabaal en goede controle van de wagens.
En hou draait GTL met The Mother bijvoorbeeld?

Is er nog goede activiteit online met GTL?
Of zaten veel GTL racers juist te wachten op GTR2?

ps. ik ga GTR2 ook anschaffen.
GTL vind ik meer echt racen dan die moderne wagens, en qua physics vind ik GTL ook beter.
GTL op The Mother is geweldig, probeer die maar eens te temmen met de DeTomaso Pantera. :P

Wat mij betreft zijn het twee compleet verschillende sims, het enige nadeel aan GTL is dat er te grote verschillen zitten tussen al de auto's onderling waardoor je geen groot competitief veld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ik heb dit spel nu al een paar rondes meegemaakt maar met het toetsenbord is het gewoon echt moeilijk. Nu wil ik dus een stuur aanschaffen met van die pedalen. Is dit echt veel beter en leuker? Ik heb deze gevonden:

Trust Racing Wheel Race Master GM-3100R Racing Wheel voor 30 euro.
of
10600 Trust Racing Wheel VibraForce GM-3300 Racing Wheel voor 34 euro die heeft zelfs ook nog vibraforce (trillen als ik in de grindbak kom denk ik).
of
Logitech Formula Vibration Feedback Wheel ook rond de 35 euro

Dat is echt geen geld. Maar is dit wat of heb je er helemaal niets aan omdat het gewoon prul is voor 30 euro. Misschien dat ik ff moet wachten tot dat de aldi of lidle weer een stuurtje aanbieden?

[ Voor 17% gewijzigd door Bart1983 op 29-09-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:34:
Ik heb dit spel nu al een paar rondes meegemaakt maar met het toetsenbord is het gewoon echt moeilijk. Nu wil ik dus een stuur aanschaffen met van die pedalen. Is dit echt veel beter en leuker? Ik heb deze gevonden:

Trust Racing Wheel Race Master GM-3100R Racing Wheel voor 30 euro.
of
10600 Trust Racing Wheel VibraForce GM-3300 Racing Wheel voor 34 euro die heeft zelfs ook nog vibraforce (trillen als ik in de grindbak kom denk ik).
of
Logitech Formula Vibration Feedback Wheel ook rond de 35 euro

Dat is echt geen geld. Maar is dit wat of heb je er helemaal niets aan omdat het gewoon prul is voor 30 euro. Misschien dat ik ff moet wachten tot dat de aldi of lidle weer een stuurtje aanbieden?
Met een stuur wordt het echt veel en veel leuker.
Zeker met een goed ff stuur.

De stuurtjes die jij noemt ken ik verder niet, maar mijn ervaring met Trust is slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Logitech DFP aanschaffen :Y)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Hoe duur is die dan? Ik kan ook nergens hier een algemeen up to date topic vinden over stuurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:49:
[...]

Hoe duur is die dan? Ik kan ook nergens hier een algemeen up to date topic vinden over stuurtjes.
Er is wel een racesim hardware topic: [PC] Racesim Hardware Topic - Deel 2

Als we het hebben over Force Feedback stuurtjes, dan staat of valt de kwaliteit daarvan bij de drivers, maar vooral bij de gebruikte FF-motor en de stevigheid van de constructie. Bij goedkope stuurtjes is daar juist vaak op bespaard, dus verwacht er niet al te veel van. Ik zou ook eens reviews van de stuurtjes zoeken als ik jou was, dan krijg je een indruk.

[ Voor 8% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 29-09-2006 13:55 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:49:
[...]Hoe duur is die dan? Ik kan ook nergens hier een algemeen up to date topic vinden over stuurtjes.
Euro of 100. Prima stuurtje.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Arfman schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:32:
[...]

Euro of 100. Prima stuurtje.
Lol beetje duur. Zoveel zal ik dat stuur echt niet gebruiken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OzBoz schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:43:
Volgens mij nog niet tegengekomen in dit topic. Maar ik had ook eerst de wat minder legale versie ivm het late uitbrengen. Dus vanavond maar ff naar de Dynabyte gegaan voor de echte. Voor de zekerheid een uninstall gedaan van de oude en het orgineel vanaf DVD geinstalleerd. Alleen.. suf genoeg krijg ik um niet meer opgestart. Iemand dit al gehad die nu met orgineel spelen na eerst de wat minder orginele? Hij geeft niet echt een melding, gewoon dat programma onverwacht is gestopt bladiebla.
Ik had eerst een 'proef en vermaak'-versie gespeelt op mijn computertje. Dus ook die geuninstalled, en darna gewoon de 'Dynabyte Echte Coole Betaalte'-versie erop gezet, en die deed het gewoon in een keer! Misschien was je DVD vies, dus ff schoonmaken en een re-install doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:34:
[...]

Lol beetje duur. Zoveel zal ik dat stuur echt niet gebruiken!!
De Momo Racing van Logitech is misschien nog iets goedkoper (euro of 85?). Alles daaronder zou ik niet de moeite waard noemen, het meeste is gewoon zonde van je geld.

Als je een stuur niet veel gaat gebruiken moet je er geen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Zamorano schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:56:
[...]

De Momo Racing van Logitech is misschien nog iets goedkoper (euro of 85?). Alles daaronder zou ik niet de moeite waard noemen, het meeste is gewoon zonde van je geld.

Als je een stuur niet veel gaat gebruiken moet je er geen kopen.
Hebben we het nog niet gehad over de G25 terwaarde van ~€220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
R-B schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:02:
[...]

Hebben we het nog niet gehad over de G25 terwaarde van ~€220
Lol ja die ga ik halen als die uit is !! Voor het dubbele bedrag kun je al een mooie laptop kopen !! Niet normaal die prijs >:)

Ik denk dat ik gewoon wacht tot dat er weer een in de aanbieding is bij de aldi/lidl dan kan ik hem teminste zonder reden terug brengen als het toch niets is _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Bart1983 op 29-09-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Dit is een prettig stuurtje voor een redelijke prijs.
http://www.mycom.nl/Produ...mula_Force_EX/102656.aspx

Logitech maakt eigenlijk geen slechte bedieningsapperatuur is mijn ervaring. Dus misschien zou je het hier misschine npg wel mee kunnen doen...
http://www.mycom.nl/Produ...Wheel_racestuu/76072.aspx

De MOMO is bij de MyCom 119,- .... Daar zou ik voor gaan. Je zult zien dat als je een goed stuur hebt, je er vanzelf meer gebruik van gaat maken. :)

edit: Je vergist je Bart, 220,- is niet duur. De fanatiekere sim-racers rijden met stuurtjes van 1000+ euro.
Je kunt een semi-professioneel sim-stuur niet vergelijken met de allergoedkoopste laptop. Dat is zoiets als een recaro interrieur vergelijken met een Fiat Panda.

[ Voor 20% gewijzigd door Bram77 op 29-09-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:04:
Ik denk dat ik gewoon wacht tot dat er weer een in de aanbieding is bij de aldi/lidl dan kan ik hem teminste zonder reden terug brengen als het toch niets is _/-\o_
Dan kan je beter gewoon die afrekenen en als je de bon hebt meteen zeggen dat je hem terug wilt brengen omdat het niks is. Omdat het namelijk ook niks is.
Logitech Momo, Logitech Driving Force Pro, dat zijn stuurtjes die goed zijn en een redelijke prijs hebben. Dus je moet over na denken hoe vaak je race't, en of je het racen wel leuk vind.
En dan nog eens na denken of je een stuur voor 100 euro nog steeds duur vind als je er 200 uur(bijv) mee speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Wat ik me ook afvraag is hoe zet je die pedalen vast? Die schieten toch gelijk weg als je flink gas geeft of remt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:30:
Wat ik me ook afvraag is hoe zet je die pedalen vast? Die schieten toch gelijk weg als je flink gas geeft of remt :?
Ja je moet wel een paar gaten boren in het laminaat, maar dan heb je ook wat. :)

Nee zonder gekheid, de betere pedalen hebben anti-slip noppen en op zowel gladde oppervlakken als op vloerbedekking zullen ze niet snel wegglijden.

Maar volgens mij gaat dit topic over GTR2, voor de hardware hebben we een apart topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Laatst online: 15-08 19:35
Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:30:
plakband ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 21-09 21:32

Rayzman

+31 Rayzman

:( |:( 7(8)7
Krijg net een mailtje van cdWOW dat ze hem waarschijnlijk pas 3 oktober binnen hebben om te versturen.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hier bij GCshop besteld, ook nog niet binnen.. Naja geen haast ofzo

Update,
kijk net op site: Hij is reeds verschenen. Hij is ook uit pre-order gehaald. Ze hebben de site dus na 14.00 uur bijgewerkt, en ik hoop dat mijne vandaag nog verzonden is :)

[ Voor 60% gewijzigd door R-B op 29-09-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

@Bart1983: ik denk dat je in het verkeerde "segment" zit hier. De DFP is een prima betaalbaar stuurtje, alles daaronder is (zoals gezegd) IMHO de moeite niet waard. Vind je dat teveel geld, dan zit je echt in het verkeerde topic, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL die driving school is fucking nep :D

Als er staat hold trottle oid, dan krijg je daarna de besturing van die wagen en dan zie ik die schim van de "instructor" gewoon van me wegrijden, op het rechte stuk :')
Zo ben ik gelijk al wat tienden kwijt en dat is moeilijk goed te maken. Ook lijkt het wel alsof ik geen remkracht heb, als ik precies op hetzelfde moment rem als de pc, dan schiet ik altijd door :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:24

KhaZ

Alfa Romeo

Het gaat ook om de manier hoe je remt.. doe het geleidelijk, trap niet meteen vol de rem in (net zoals in het echt ja ;) ).

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb een probleem met mijn momo force lijkt het: net zoals hierboven werd gezegd rijdt de instructor bij me weg bij driving school, ik rijd de bocht beter, maar bij uit accellereren haalt hij me weer in...
bij de controls setup zie ik de throttle balk ook niet helemaal vol lopen als ik vol gas geef, bij de rem is dit wel zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
En calibreer je pedaal. Ik rijd telkens exact even hard tot ik op de rem trap. Als je vol wil remmen moet je inderdaad (afhankelijk van welke auto) +/- 95% remmen en tegelijkertijd getimed terugschakelen. Niet te snel en niet te langzaam. Dat scheelt je ook nog eens een paar meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:24

KhaZ

Alfa Romeo

Kalibreer je set met de Logitech software.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
OzBoz schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:43:
Ik heb net ook de legale versie gehaald, nog niet geinstalled echter. Ik had wel laatst zo'n foutmelding toen ik liep te rommelen, probeer eens GTR2Config.exe en alles opnieuw instellen, dat hielp toen bij mij.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
KhaZ schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:19:
Kalibreer je set met de Logitech software.
ehm die antieke software van hun? ik zie nergens een calibratie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal ik proberen wat zachter aan te remmen, maargoed dan is het nog steeds lame dat ie me bij het moment van zelf de controle krijgen eruit rijdt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net als beginnende simmer toch maar wel dat 360 tournooi gewonnen. Wat een tricky wagentje met aanremmen in de bochten. Echt een heel voorzichtig voetje moet je hebben qua remmen. Maar wel magnycour - national unlockt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:03:
Dan zal ik proberen wat zachter aan te remmen, maargoed dan is het nog steeds lame dat ie me bij het moment van zelf de controle krijgen eruit rijdt :/
Je kan in de driving school ook de set-up aanpassen. Daarmee kan je dat oplossen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:23:
[...]

Je kan in de driving school ook de set-up aanpassen. Daarmee kan je dat oplossen.
Dat werkt niet. Ik dacht namelijk slim te zijn door er ipv 40 liter maar 1 liter benzine in te gooien, lekker licht en heb toch maar een klein beetje nodig :+ Maar als je dan gaat rijden staat in je hud weer gewoon 40 liter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik heb hem bij game vision besteld en heb hem nu al een paar dagen in huis :P

http://img174.imageshack.us/img174/4752/gtrcolletieuh1.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door BruceLee op 29-09-2006 23:53 ]

• R-B

R-B

Blokkert

BruceLee schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:52:

Je valt in de herhaling?

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
De postbode is net langsgeweest! _/-\o_

• Phydomir

Phydomir

Dennis

BruceLee schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:52:

fijn stuurtje :)

Trouwens. Hoeveel rondjes moet je normaal gesproken met zo'n Gt wagen kunnen rijden voordat je de pits in moet. Volg dat kampioenschap niet echt. Dus heb eigenlijk gene idee wat normaal is.

[ Voor 26% gewijzigd door Phydomir op 30-09-2006 11:52 ]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:31

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Zit zelf nog met Trustmasters Guillemot FFB wheel, nu heb ik wel correct draaien ook de pedals enzo, maar in de controls settings zijn enkel wat logitech (momo en g25) en TM ralley te selecteren, maar t lijkt telkens alsof ik typisch bij de vooraf ingestelde keuzes typisch de reverb FFB moet in- óf uitschakelen... 8)7

Iemand ook ervaring met dit TM ferrari stuurtje (zowel op ps2 als pc te gebruiken..) , en wat stellen jullie dan in voor keuze wheel/ FFB effects (reversed of niet!?)

word toch eens tijd om zo een usb adapter voor me ActLabs Force RS te fixen, of is dit ondertussen verouderde techniek en eventueel stukken minder dan de tegenwoordige mainstream stuurtjes, en ben ik beter af met een DFP, die onderhand net zo duur is als zo een adapter importeren?! :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:52:
[...]

Dat werkt niet. Ik dacht namelijk slim te zijn door er ipv 40 liter maar 1 liter benzine in te gooien, lekker licht en heb toch maar een klein beetje nodig :+ Maar als je dan gaat rijden staat in je hud weer gewoon 40 liter :?
Dan doe je toch echt iets niet goed, want ik als ik hem op bijvoorbeeld 1ltr zet, dan gaat het lampje op de dash al knipperen. Dus hier werkt het wel, en je merkt het ook zeker met rijden.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik nu ook de volledige versie ipv de 'testversie'. Hebben mensen het spel helemaal opnieuw geinstalleerd of net als ik alleen het serienummer ingevoerd?
Wat zou de reden zijn om hem wel te installeren?

PSN: Shiver23

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:48:
Ik nu ook de volledige versie ipv de 'testversie'. Hebben mensen het spel helemaal opnieuw geinstalleerd of net als ik alleen het serienummer ingevoerd?
Wat zou de reden zijn om hem wel te installeren?
Zoals je een paar posts hier boven leest, doe ik het altijd. Wel zo veilig vind ik.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 17:02 . Reden: t vergeten ]

• OzBoz

OzBoz

AcXeller schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:51:
Ik heb net ook de legale versie gehaald, nog niet geinstalled echter. Ik had wel laatst zo'n foutmelding toen ik liep te rommelen, probeer eens GTR2Config.exe en alles opnieuw instellen, dat hielp toen bij mij.
Ik heb al van alles geprobeerd maar nog steeds weinig succes. Maar goed, als ik er niet uit kom dan ga ik het maandag wel ff bij Dynabyte op een PC daar installeren en zien of zij het spel kunnen opstarten :)

• mikenl
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

@ozboz : heb je ook in de registry alles verwijderd ? heb het spel nl. wel opnieuw geinstalleerd, maar alle instellingen+rondetijden etc. waren gewoon bewaard gebleven.
Ook had ik problemen na de install, doordat ie zei dat er een wrong disc inzat, na een minuut of 5 kwam ik erachter dat daemon-tools nog de iso van de probeerversie gemount had.... :D

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb gewoon de probeerversie laten staan en hij doet het prima. (en met de crack geen DVD in de drive nodig). Werkt prima.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:27:
[...]

Dan doe je toch echt iets niet goed, want ik als ik hem op bijvoorbeeld 1ltr zet, dan gaat het lampje op de dash al knipperen. Dus hier werkt het wel, en je merkt het ook zeker met rijden.
ook in de driving school modus?

of mis ik wat en moet je in de garage ergens nog op ok, of apply oid duwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukt het jullie trouwens om mooi te driften? Het lijkt wel onmogelijk namelijk :P
Het enige glijden wat zon ding doet is keihard een rondje als je teveel gas geeft in een bocht ofzo, maar als je aan komt rijden en geeft een mooi zwiepje aan het stuur en daarna een stoot gas, niks, ding glijdt hoogstens gewoon rechtdoor... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Er is zeker te driften emt deze wagens !! redelijk makkelijk zelfs ! in GTR1 was wel anders zeg...

in gtr2 is het zeer goed te doen maar het vereist wel wat skills / inzicht ( en de default setups zijn er inderdaad niet zo goedvoor bij de meeste wagens) alhoewel de salleen kan je gelijk lekker mee smijten

[ Voor 27% gewijzigd door BruceLee op 01-10-2006 16:54 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.