[PC] GTR2: FIA GT Racing Game

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 18.460 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:09:
LOL die driving school is fucking nep :D

Als er staat hold trottle oid, dan krijg je daarna de besturing van die wagen en dan zie ik die schim van de "instructor" gewoon van me wegrijden, op het rechte stuk :')
Zo ben ik gelijk al wat tienden kwijt en dat is moeilijk goed te maken. Ook lijkt het wel alsof ik geen remkracht heb, als ik precies op hetzelfde moment rem als de pc, dan schiet ik altijd door :?
dat hij wegrijdt komt doordat die pc op een dom moment schakelt.. Net wanneer jij het overneemt gaat hij schakeln. Dit was echter nog niet nodig, vandaar dat jke snelheid verliest ;)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Twee dagen geleden ook GTR gekocht en het bevalt prima :) Online racen gaat meestal goed en vrij sportief, en zonder lag. Het val me zoiezo mee aangezien mijn pc ongeveer hetzelfde is als de 'recommended' pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ja hoor driften is mogelijk zie maar.
klik
Je kijk mee vanaf de wagen van Mark S naar mijn wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Precies, het gaat juist heel makkelijk :) FF een versnelling lager in een lange doordraaiende bocht, vol gas en doorschakelen naar de volgende versnelling terwijl je vol de bocht instuurt en vervolgens tegenstuurt wanneer nodig.

Vanavond een heerlijke race gereden op Imola, 15 laps. In mn viper 7e tijdens de kwali, kleine startcrash waardoor ik over het gras moest met de 8e plaats al gevolg. 3 ronden voor het einde lag ik 3e, daar een F550 op klasse ingehaald en vervolgens in de laatste ronde de nummer 1 ingehaald die opgehouden werd door Takuma Sato een achterligger. Daarna nog vanaf Aque Minerali met het zweet onder mn oksels en trillende vingers naar de finish gereden met een Lambo op mn hielen (0.6s) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een onnodige reactie hier maar zat net de PCGameplay te lezen en op de allerlaatste pagina staat een advertentie van GTR2 met daaronder een stuurwiel waarbij staat Best played with van Thrustmaster , maar dit stuurwiel is toch van Logitech gezien het plaatje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:53:
Misschien een onnodige reactie hier maar zat net de PCGameplay te lezen en op de allerlaatste pagina staat een advertentie van GTR2 met daaronder een stuurwiel waarbij staat Best played with van Thrustmaster , maar dit stuurwiel is toch van Logitech gezien het plaatje ?
Nee, dat is inderdaad de Thrustmaster Rallye GT Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
komen hiervoor eigenlijk ook extra banen en/of auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiaX schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 08:32:
komen hiervoor eigenlijk ook extra banen en/of auto's?
Zandvoort zou wel leuk zijn na het spektakel met de A1GP! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 10:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:08:
[...]

Zandvoort zou wel leuk zijn na het spektakel met de A1GP! :9
Ik gebruik daarvoor de GTL variant, alleen helemaal bugvrij is die nog niet. Bij een rolling start race blijft de pacecar (safety car) maar doorrijden en bij een standing start staat de pacecar mooi op de baan bij de start/finish lijn. Bij een open practice is dit wel goed.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Peedjeeh schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:03:
[...]

Ik gebruik daarvoor de GTL variant, alleen helemaal bugvrij is die nog niet. Bij een rolling start race blijft de pacecar (safety car) maar doorrijden en bij een standing start staat de pacecar mooi op de baan bij de start/finish lijn. Bij een open practice is dit wel goed.
maar het kán dus wel?
dat is mooi :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou de nordschleife wel willen rijden, zoals in forza :9~ _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar heeft er iemand tips om te driften? welke auto? En welke speciale instellingen?

Als ik namelijk in een standaardconfig 911 in een bocht het gas intrapt glijdt ie namelijk niet eens weg, en als er een auto is die dat zou moeten doen is het die porsche wel :+

en hoe kan ik de camera vanachter de auto wat verder uitzoomen, of kan dat niet :? Hij staat er nu nl zo dicht op...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:45:en hoe kan ik de camera vanachter de auto wat verder uitzoomen, of kan dat niet :? Hij staat er nu nl zo dicht op...
+ en - van je Numpad, werkt in de pits of op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je eigenlijk de namen in online-modus zien? Ik word namelijk elke keer vol gebeukt als ik online ga, en dat is zwaar irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:25:
Hoe kan je eigenlijk de namen in online-modus zien? Ik word namelijk elke keer vol gebeukt als ik online ga, en dat is zwaar irritant!
druk is op tab :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha folks!
Ik heb vandaag EINDELIJK GTR2 kunnen ophalen woohoo!
Ik heb een vraag en ik hoop die hier te mogen stellen.

http://img304.imageshack.us/my.php?image=untitledsu2.jpg

Dit is hoe ik de track zie.
Bij (1) vervaagt het al best erg, bij (2) is de vervaging echt huge. Das allemaal niet zo erg, maar het zijn 2 echte 'grenslijnen' door mijn beeld.
Best wel irritant.
Iemand enig idee hoe je dat wat vloeiender over kunt laten gaan?
Ik heb een FX55 met 7800GTX, nieuwste drivers etc.
Alle instelling staan op max, bij 1280*960@32bit.

ps als deze vraag hier niet mag zal ik hem bij 'spielerij problemen' neer zetten.

Verder mijn 1e indruk: de auto's zijn veeeel leuker te rijden! Ik merk nu tenminste echt grote verschillen in de auto's, de ene ligt heerlijk over de curbstones en de andere ligt weer heerlijk in een snelle bocht. Ook dat je auto een beetje schuift als je maximaal de bocht door haalt vind ik geweldig!
En... deze auto's zijn zowaar op te vangena ls je net iets fout doet. Ze plakken niet meer zo aan de curbs, je merkt het echt als je een keer door het gras bent gereden (aaahhh mijn grip!) en slipstreamen werkt heel goed vind ik :)
Ik wil vacantie!
Woohoo! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:45:
Maar heeft er iemand tips om te driften? welke auto? En welke speciale instellingen?

Als ik namelijk in een standaardconfig 911 in een bocht het gas intrapt glijdt ie namelijk niet eens weg, en als er een auto is die dat zou moeten doen is het die porsche wel :+

en hoe kan ik de camera vanachter de auto wat verder uitzoomen, of kan dat niet :? Hij staat er nu nl zo dicht op...
Repeat ik hou erg van driften, en mijn preferred car is de Saleen. Simpelweg een stuk hoger op de vering gooien en ietsje slappere vering er onder, en schuiven maar! (wel beetje bij beetje anders kun je hem niet meer dwars houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:45:

Fout. Een 911 heeft eigenlijk nooit last van power-oversteer, juist omdat het gewicht van de motor op de achterwielen drukt en je dan enorme tractie hebt. Dat is ook de reden dat je met een Porsche heel vroeg op het gas kan.

Maar als je eenmaal overstuur hebt op hoge snelheid zal het gewicht aan de achterkant hem nog verder naar buiten drukken. Je zal het dus van lift-off oversteer moeten hebben.
Probeer eens het gas los te laten in een snelle bocht en misschien een handje te helpen door de rem even kort in te drukken, hierdoor gaat het gewicht van de wagen naar voren en kan de achterkant los komen. Daar moet je je auto op afstellen als je wilt driften.

Er is al vaker een link gepost naar het Engineers Handbook, daar zul je ook vinden wat die instellingen allemaal doen. Verder is het veel testwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:36:

Bij (1) vervaagt het al best erg, bij (2) is de vervaging echt huge. Das allemaal niet zo erg, maar het zijn 2 echte 'grenslijnen' door mijn beeld.
Hoe staat je "Track Draw Vission" in GTR2?
Kun je vinden onder options-video.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die staat al op Far ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Even een vraagje aan mensen die de game al gekocht hebben:

Hoeveel servers zijn er eigenlijk gemiddeld beschikbaar via internet? zijn deze beetje vol (10+)
Ik heb het nu via hamachi geprobeerd, maar krijg daar erg vaak lag, wat natuurlijk het rijden niet ten goede komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:36:
Ha folks!
Ik heb vandaag EINDELIJK GTR2 kunnen ophalen woohoo!
Ik heb een vraag en ik hoop die hier te mogen stellen.

http://img304.imageshack.us/my.php?image=untitledsu2.jpg

Best wel irritant.
Iemand enig idee hoe je dat wat vloeiender over kunt laten gaan?
Ik heb een FX55 met 7800GTX, nieuwste drivers etc.
Alle instelling staan op max, bij 1280*960@32bit.
*knip*
Ik schrik gewoon van jou graphics.
Ik heb een 6600GT, speel op 1680*1050@32bit, en het ziet er 100 keer mooier uit. Ik heb niet de nieuwste drivers, en die ga ik ook nog niet installeren.

De settings die ik heb is DX9, en ingame alles op medium. Anders trekt die het niet echt. Misschien heb jij hem op DX7 staan? (Start -> Alle Programma's -> SimBin -> GTR2 -> Configure GTR2)
Want zo ziet hij er echt totaal niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:09:
[...]

+ en - van je Numpad, werkt in de pits of op de baan.
ik heb geen numpad ;(

Bedankt voor de tips voor het driften! Ga het gelijk proberen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:43:
[...]

Ik heb een 6600GT, speel op 1680*1050@32bit, en het ziet er 100 keer mooier uit. Ik heb niet de nieuwste drivers, en die ga ik ook nog niet installeren.

De settings die ik heb is DX9, en ingame alles op medium. Anders trekt die het niet echt. Misschien heb jij hem op DX7 staan? (Start -> Alle Programma's -> SimBin -> GTR2 -> Configure GTR2)
Nou Jepz,
Ik heb DX9 en DX7 geprobeert. Full details en low details. Maakt geen bal uit, de witte lijn verdwijnt op mijn beeld gewoon na pakweg 10 meter. Ik speel met nosecam trouwens.
Het plaatje is zo slecht omdat ik altijd zonder fsaa speel (heb het net aangezet, witte lijn verdwijnt nog steeds na 10 meter) en het is een jpeg ipv een bmp ;)
De track is Enna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb AA en al die andere zooi ook uit staan, want anders heb ik een FPS van 10 ofzo.
Al eens oude drivers geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

Hmm, mensen rijden zeker niet meer via hamachi? Logisch ook als je orgi heb :P

Naja morgen heb ik hem ook binnen 8)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Hmm, net een rare bug ontdekt.
Ik heb 2 races van 8 ronden gereden met allemaal M3's.[er zijn al aardig wat extra M3's te vinden op het net]
Alle AI rijders zetten hun snelste ronde in lap 6 en die tijd die ze dan rijden is seconden sneller dan hun race-pace.
Sterker nog, ik heb het vermoeden dat het hun qualy tijden zijn.
Gister koste me dat nog de overwinning, ik was in een ronde een voorsprong van 3 seconden kwijt terwijl ik niet langzamer ging.

Overigens waren het wel leuke races.
De AI op angry is trouwens een stuk realistischer, ze laten hun auto staan, blokken en meer van dat soort truckjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

waar o waar is dit spel te koop, ik bij frs, Mediamarkt, dynabyte, dixons, music store in rotterdam geweest en ik kon em niet vinden..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shva schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:40:
waar o waar is dit spel te koop, ik bij frs, Mediamarkt, dynabyte, dixons, music store in rotterdam geweest en ik kon em niet vinden..........
Dynabyte heeft hem toch echt wel, misschien even vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com, vandaag besteld voor 19.00h en morgen in huis. Ze duwen hem door de brievenbus als je een creditcard hebt. Anders probeer Dixons.
Hier in mijn dorp heb ik afgelopen vrijdag gebeld, en ze kregen er op maandag maar 1 binnen (wtf). Meteen gereserveerd. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:34
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:43:
[...]

Ik heb net op barcelona gereden en er niet echt op gelet, maar reed daarna op enna en zag gelijk hetzelfde wat jij ook hebt. De witte lijn wordt een paar meter voor me getekend en ook over het asfalt loopt op gelijke afstand een iets donkerdere strook. Licht dus niet aan jouw systeem dnek ik aangezien ik een compleet andete videokaart en drivers heb. Denk dat het ergens in de instellingen zit of het ligt aan Enna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah shit :(
Jammer want Enna is mijn favo do-or-die baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb em vandaag besteld bij gcshop.nl voor 40,50 euro incl. verzendkosten. Weet niet of die lui snel zijn, eerste keer dat ik er bestel, maar heb er toch weinig aan.. moet wachten op m'n G25 en dat gaat nog even duren (en anders heb ik de "testversie" nog ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Tom op 02-10-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 13:09
Nou, ik heb de game ook binnen eindelijk. Lekker druk al online! Maarre, zijn er nog iets van servers waar veel Nederlanders zitten of? Maakt op zich niet zo heel veel uit, maar dat is altijd wel leuk. Komt er nog een GoT-server?

Tis wel wennen aan al die banen, ken er gelukkig al een paar van de DTM spellen en nog een paar van de F1 van vroegâh.

Zal nog wel ff duren voordat ik een hoop auto's en banen onder de knie heb en dán moet ik nog gaan 'sleutelen' ook aan die dingen.. m.a.w. ik hoop dat het nog veel gaat regenen in Nederland 's avonds. :)

Even een kort stuur-vraagje. Ik kan de DFP niet echt meer vinden, wel de MOMO-force (die ene die ook 100+ euro kost zegmaar), zijn die met elkaar te vergelijken qua kwaliteit en beleving? Of is de DFP beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Tom schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:08:
[...]

Ik heb em vandaag besteld bij gcshop.nl voor 40,50 euro incl. verzendkosten. Weet niet of die lui snel zijn, eerste keer dat ik er bestel, maar heb er toch weinig aan.. moet wachten op m'n G25 en dat gaat nog even duren (en anders heb ik de "testversie" nog ;))
Zodra hij op voorraad is zijn ze snel, ik had de pre-order daar en na uitkomen was er weekend.. Daarom is hij vandaag pas vanzonden richting mij.

[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 02-10-2006 22:38 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Zeg, ik heb die Nurburgring track gedownload hier uit de posts, maar in de zip-file staat niet waar ik deze dingen moet neer zetten zodat het werkt in GTR2...
Kan iemand mij dat aub uitleggen?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Die kopieer je naar de map 'GameData\Locations'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Bedankt Peedjeeh !
Ik ga proberen of alle GTL tracks er ook werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Noin schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:47:
Bedankt Peedjeeh !
Ik ga proberen of alle GTL tracks er ook werken ;)
Zowel CPZ als TT Assen werken, dit heb ik gedaan door de .gtl files te hernoemen naar .gtr. En vervolgens in het .trk bestand de MASFile naar deze 2 .gtr files laten verwijzen. Is niet helemaal bugvrij, maar het kan er mee door. Er schijnt ook een converter te zijn, maar heb legends niet in mijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Dj Daniel schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:23:
Nou, ik heb de game ook binnen eindelijk. Lekker druk al online! Maarre, zijn er nog iets van servers waar veel Nederlanders zitten of? Maakt op zich niet zo heel veel uit, maar dat is altijd wel leuk. Komt er nog een GoT-server?
Ik heb zelf even een dedicated server aangemaakt.
server naam: Tweakers.net
password: got
Zet wel je datarate op ISDN!!

Let wel op deze zal niet altijd online zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 03-10-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor GTR2 tracks kan men het beste hier kijken. http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=1101

[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 03-10-2006 19:03 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Zow.. even een php dingetje gefrut om career.blt uit te lezen. Hoewel, ik rij dat nooit op Dubai dus GTR2 is nog niet echt bugfree volgens mij :) Als iemand blik wil werpen: http://gtr.fizion.nl/ het is nog WIP maar goed.

Verder wil ik iedereen oproepen om Pilgrim bij de eerst volgende keer dat ze um zien van de baan te rossen. Tering wat een gladiool. Leuk dat GTR2 wat makkelijker is geworden maar mensen met keyboard die denken dat ze in SIM kunnen rijden en vervolgens echt iedereen van de baan beuken moeten ze gewoon de handen afhakken.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
OzBoz schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:12:
Zow.. even een php dingetje gefrut om career.blt uit te lezen. Hoewel, ik rij dat nooit op Dubai dus GTR2 is nog niet echt bugfree volgens mij :) Als iemand blik wil werpen: http://gtr.fizion.nl/ het is nog WIP maar goed.
Tenzij je dit speciaal voor GoT doet, wil ik je graag even wijzen op http://gtr2.gplrank.info/ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Joss schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:14:
[...]

Tenzij je dit speciaal voor GoT doet, wil ik je graag even wijzen op http://gtr2.gplrank.info/ :9
Lijkt me wel leuk een GoT ranking :)

Heb m'n career.blt ook maar eens geupload en zowaar een 1e plaats. :9
Zuhai met een 360 gtc. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:25:
[...]

Lijkt me wel leuk een GoT ranking :)

Heb m'n career.blt ook maar eens geupload en zowaar een 1e plaats. :9
Zuhai met een 360 gtc. 8)
eehh...

1 Jietse Melotte Belgium PORSCHE GT3-RSR NGT Simulation 01:34.343

:)

overigens sta ik nergens echt goed :) wel jammer dat je time-trial laps niet meetellen... :?

[ Voor 20% gewijzigd door Kurios op 03-10-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Kurios schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:32:
[...]

eehh...

1 Jietse Melotte Belgium PORSCHE GT3-RSR NGT Simulation 01:34.343

:)

overigens sta ik nergens echt goed :)
Oh sorry ik bedoelde puur op auto, niet op klasse.
Ik rijdt niet met alle auto's vandaar dat ik kijk per auto per track.
[had ik er even bij moeten zetten]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:39:
[...]

Oh sorry ik bedoelde puur op auto, niet op klasse.
Ik rijdt niet met alle auto's vandaar dat ik kijk per auto per track.
[had ik er even bij moeten zetten]
:) er rijdt dan ook vrijwel niemand met die 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Kurios schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:08:
[...]

:) er rijdt dan ook vrijwel niemand met die 360 :)
Normaal niet mijn stijl maar.. :O

Anders lees je mijn oorspronkelijke post nog eens?
Ik pretendeer niks, ik zeg alleen maar verwonderd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Joss schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:14:
Die ken ik, maar wilde zelf ff dingetje hebben. Hoef ik GTR2 niet op te starten als ik tijden wil zien. Maar goed, zoals die Dubai bij mij.. eerst de bugs maar es uit GTR2.

Gezien GPLRank was ik dan 1e en ging voorlopig niemand me inhalen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door OzBoz op 04-10-2006 00:08 ]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:59:
[...]

Normaal niet mijn stijl maar.. :O

Anders lees je mijn oorspronkelijke post nog eens?
Ik pretendeer niks, ik zeg alleen maar verwonderd te zijn.
ik ben ook niet boos, ik lach... check de smileys ;)
vond het ook wel grappig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Beter laat dan nooit: Zandvoort voor GTR2: Klik

Uitpakken in je GTR2\gamedata\locations folder.

[ Voor 18% gewijzigd door Ew0ut op 04-10-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ew0ut schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:01:

_/-\o_ _/-\o_
Ik ga em zo meteen uit proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is iemand bezig met een nordschleife baan :D D: _O_

zo vet _O_

http://forum.rscnet.org/s...ad0d9e91dcb72da5&t=268784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

woei, vandaag gtr2 binnen, net me 1e race online gewonnen 8)

Zaten gelukkig aantal snelle tussen die goed meekonden. Waren ff leuke gevechten :D

edit:

Race 2 vandaag ook gewonnen.

Ik had laatste 4 ronden 20 sec voorsprong, ben zo langzaam gaan rijden dat ik er 11 overhielt, omdat me fuel niet klopte, had voor 22 ronden benzine, en we moesten er 20. En ik redde het er niet mee. Dus laatste ronden ff bezuinigen op benzine :D

[ Voor 49% gewijzigd door R-B op 05-10-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmn, Zandvoort is geen bal aan met een toetsenbord. Toch maar wachten op me stuur.

Net online gespeelt, en het was wel leuk in de race. tot dat we in ronde 10 disconnected waren. Daarna in andere server, en daar was het de kermis met botsauto's. Kon geen eens fatsoenlijk de pit uit rijden op barcelona. En als je dr uit was dan kwam er iemand van het rechte stuk je een zetje geven. Hop, vleugel eraf.

Hopelijk, als ik me stuur heb, dat er dan minder van die kermis-gangers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Inderdaad super irritant, die kermisklanten idd. Ben zelf ook geen ster-coureur, maar ik weet nog wel dat je bij de eerste bocht vroeg moet remmen omdat..... Precies. gisteren 2 keer met pijn en moeite op een redelijke plek gequalificeerd, komt er in de 1e bocht wel weer een pipo die mijn vleugel eraf rijdt, en nog een paar van de baan ramt :( . om daarna snel te quitten natuurlijk.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:19
hm ik heb nou al een paar keer gehad dat als ik joinde dat ik er direct na het laden uit lag met de mededeling:

Booted as possible cheat

:( waar slaat dat op

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Ik heb gister even samen met m'n broer Zandvoort geprobeerd, we kwamen uit rond de 1:42 in een Porsche GT3 RSR :) De baan is erg mooi trouwens, ziet er heel strak uit, misschien niet helemaal correct (in vergelijking met andere racegames, maar wat is nou de goeie? :P ) maar wel errug leuk om op te racen!!

Wel een vraagje mbt multiplayer: is het mogelijk AI toe te voegen bij een MP sessie? Lijkt me leuk aangezien ik meestal tegen / met m'n broer race, wat 'echte' concurrentie op de baan is dan wat gezelliger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34
zal ook eens x rijden als ik tijd heb, ben al aantal x met mn auto over het circuit geweest en ken zodoende circuit wel aardig denk ik :)

wel gaaf om zandvoort te rijden met een gt wagen

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Heb net ook ff zandvoort geïnstalleerd en is best goed gedaan moet ik zeggen. Ik kwam met de porsche gt3 rsr op 1.41.360.

Ik heb vaak het probleem dat als ik even via alt-tab terug ga naar windows dat het spel vast loopt. is daar een oplossing voor. (behalve geen alt-tab te gebruiken)

[ Voor 41% gewijzigd door silencedead op 05-10-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zandvoort ook meer even proberen in afwachting van de nordschleife :P

welke hebben jullie het over met die rondetijden en wat is de beste? zandvoor club, national of grand prix?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:52
Is er ook ergens een car-raking lijst in acceleratie / top speed etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:46:
Ik ga zandvoort ook meer even proberen in afwachting van de nordschleife :P

welke hebben jullie het over met die rondetijden en wat is de beste? zandvoor club, national of grand prix?
Zandvoort grand prix is het normale zandvoort waar meestal op wordt gereden. National is volgens mij het zandvoort van iets van 6 jaar geleden en club is alleen het nieuwe gedeelte (of andersom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:11:
Is er ook ergens een car-raking lijst in acceleratie / top speed etc ?
Ik denk het niet want je kan natuurlijk wel 100 verschillende hebben ivm de setups die je kan regelen. Maar een lijst voor standaard acceleratie / top speed zou wel mooi zijn ja. Maar nog nergens gesignaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
silencedead schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:19:

Ik heb vaak het probleem dat als ik even via alt-tab terug ga naar windows dat het spel vast loopt. is daar een oplossing voor. (behalve geen alt-tab te gebruiken)
geen windows gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Kurios schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:07:
[...]

ik ben ook niet boos, ik lach... check de smileys ;)
vond het ook wel grappig:)
Sorry, vatte het veels te serieus op, gebeurt me wel eens. [lange dag enzo]

Net even een race gedaan op Monza met 19 M3's.
Lekker close racing met een agressieve AI. :9

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/3042/m3fullmq1.th.jpg

De M3's zijn allemaal te vinden op rsc.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk ook zoals bij gtr1 een default fast en race setup per baan per auto?
Ik zie namelijk wel allemaal mapjes met de circuits, maar die kan ik niet laden?
Of ik er maar gewoon 1 default die eigenlijk niet toegespitst is op een baan en dus maar middelmatig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:37:
Is er eigenlijk ook zoals bij gtr1 een default fast en race setup per baan per auto?
Ik zie namelijk wel allemaal mapjes met de circuits, maar die kan ik niet laden?
Of ik er maar gewoon 1 default die eigenlijk niet toegespitst is op een baan en dus maar middelmatig is?
Dat tweede is het ja, dat was ook zo bij GTL. Je moet ze gewoon downloaden van hun servers :), die zetten anderen er dan op :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Ha folks.
Ik heb een klein vraagje.
Ik doe nogal graag time trial tegen een vriend van mij, maar wij rijden vrijwel dezelfde tijden.
Probleem is dan dat de Ghost car heeeeeeeeel erg in de weg rijd, en als je 'in' de Ghost car rijd zie je de weg niet meer (wij rijden met bumpercam).
Op de PS2 heb ik GT4 en daar kan ik tijdens het rijden de Ghost car aan en uit zetten.
In het boekje staat echter niks daarvan, alleen dat ik voor aanvrang van de track de Ghost car aanen uit kan zetten.

Weet iemand of dat ook nog kan tijdens het rijden?
Thnx!

Edit:
Op http://gtr2.gplrank.info/ zie ik bij Simulation, Spa, GT een tijd staan van boven de 2:08:000
Ik rij met een standaard 550M en 14 laps benzine een 2:07:900
Kloppen die tijden wel die daar staan?
Op Enna rij ik bijvoorbeeld niet eens in de buurt van die toptijden dan zit ik er 4 sec vanaf, maar op Barcelona met een standaard setup en 3 rondjes benzine rij ik dan weer dezelfde tijd als de #2...
Hoe betrouwbaar zijn die tijden?

[ Voor 28% gewijzigd door Noin op 06-10-2006 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Noin schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 07:10:
Ha folks.
Ik doe nogal graag time trial tegen een vriend van mij, maar wij rijden vrijwel dezelfde tijden.
Probleem is dan dat de Ghost car heeeeeeeeel erg in de weg rijd, en als je 'in' de Ghost car rijd zie je de weg niet meer (wij rijden met bumpercam).
Op de PS2 heb ik GT4 en daar kan ik tijdens het rijden de Ghost car aan en uit zetten.
In het boekje staat echter niks daarvan, alleen dat ik voor aanvrang van de track de Ghost car aanen uit kan zetten.

Thnx!

Edit:
Op http://gtr2.gplrank.info/ zie ik bij Simulation, Spa, GT een tijd staan van boven de 2:08:000
Op Enna rij ik bijvoorbeeld niet eens in de buurt van die toptijden dan zit ik er 4 sec vanaf, maar op Barcelona met een standaard setup en 3 rondjes benzine rij ik dan weer dezelfde tijd als de #2...
wow, als jij met standaard 550 een 2.07 rijd ben je echt snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:40
Ik merk dat er met de snelle tijden met de GT vooral met 550 gereden worden.

Nu ik rij voornamelijk op 04Spa mijn rondjes en dat lukt meer dan aardig blijkbaar als ik zie waar ik terecht kom op GTR2 rank, maar met die 550 lukt het me echt niet.Ik rij met de Corvette sneller....

Ik merk met die 550 voornamelijk een grote vertraging bij het insturen.
Het is niet hetzelfde als onderstuur (er is wel degelijk grip) maar het voelt echt aan als ik niet diep genoeg instuur. Beetje moeilijk te verwoorden natuurlijk. Het lijkt een beetje alsof je niet genoeg aan je stuur draait. Als je dan doordraait dan lukt het alsnog om de bocht te halen, maar dan is er de snelheid al vaak uit. en mooie lijnen rijden is dan helemaal uit den boze... bij de andere auto's heb ik dat niet. Heb zelfs de steering angle al verandert maar ook dat helpt niet echt.

Heeft er iemand een suggestie om dit probleem op te lossen ? zijn er misschien nog anderen die dit ook zo aanvoelen ?.

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Eehh nou..
Ik ken Spa best wel goed maar ik geloof er geen bal van dat dat klopt.
14 laps benzine dat is 50 liter of zo en dan met medium banden.
Met de Saleen rij ik 2:09:000 en de Maserati kan ik niet op de weg houden.
En op andere banen ben ik echt seconden trager als andere mensen dus ik zit me echt af te vragen of die tijden op die link kloppen.

En wat informatie:
In het drivers manual stond dat de bandenmerken verschil uit maakten.
Ik heb gisteren de hele dag op Spa gereden dus, en dan bij elke auto gekeken welke banden en dan rondjes rijden.
Onder de Saleen liggen bijvoorbeeld Pirelli's en Dunlops.
Ik heb een heel agressieve rijstijl en fricandelliseer mijn banden nogal snel, maar dit is wat ik ervan vind: (Time trial, skip out lap dan zijn de banden al perfect voorverwarmd en ik rij alles op medium tires)
Pirellis: doen het 1 ronde op Spa heel goed, dan worden ze heel erg bagger de 2e ronde. Temps voor rond de 80-85 en achter 95-99 (Pirelli's mogen tot 105 volgens het boekje) Geven voor het meeste grip en achter ook, tot de gefricandelliseerd worden en dat is nogal snel. Bij mij dus al na 1 ronde en dan is er niet meer mee te rijden.
Dunlops: vlees noch vis. Matig de 1e ronde, zakken daarna redelijk af maar blijven dan wel constant matig.
Michelins: Ondersturen een beetje en zijn moeilijk warm te krijgen. Denk dat deze het makkelijkst zijn om voor Soft onder te gooien, en ze blijven heel dan. Voelen de 1e en 2e ronde op Spa precies hetzelfde aan en ik kan er 3 rondjes mee precies dezelfde tijd rijden.
De 550M2004 heeft Michelins, de Murcielago heeft ook Michelins. Deze zijn in mijn ogen ook meteen de beste auto's (vanaf de basis).
De Saleen vind ik het gaafste geluid hebben en ik kan bijna net zo snel 1 de 1e ronde, maar de Saleen heeft Pirelli's (en een paar Dunlops) en de 2e ronde rij ik mezelf dood met die dingen.

Ps: iemand enig idee hoe ik de ghost car uit zet tijdens het rijden net als bij gt4 op de ps2?

Meer testing results to follow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Noin schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 07:10:
Ha folks.

Thnx!

Edit:
Rijdt je wel in simulation mode? Met alle hulpjes uit. In principe rijden de meeste hier zonder traction control, zonder abs, zonder steering hulp etc etc. Alleen auto-clutch wordt wel door veel mensen gebruikt, aangezien weinigen een clutch pedaal hebben. Tevens is het normaal om vanuit de cockpit view te rijden. Als jij op deze manier een 2.07.9 rijdt ga je erg hard hoor. Maar niet onmogelijk hard :).

Je kan de ghost uitzetten in je plr file ergens. Je .PLR file staat in de map C:GTR2/Userdata.
Ik weet niet precies waar het staat in je PLR file, maar dat kan je vast zelf vinden.
Noin schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 08:52:
Eehh nou..
Ik ken Spa best wel goed maar ik geloof er geen bal van dat dat klopt.
14 laps benzine dat is 50 liter of zo en dan met medium banden.
Met de Saleen rij ik 2:09:000 en de Maserati kan ik niet op de weg houden.
En op andere banen ben ik echt seconden trager als andere mensen dus ik zit me echt af te vragen of die tijden op die link kloppen.

En wat informatie:
In het drivers manual stond dat de bandenmerken verschil uit maakten.
Ik heb gisteren de hele dag op Spa gereden dus, en dan bij elke auto gekeken welke banden en dan rondjes rijden.
Onder de Saleen liggen bijvoorbeeld Pirelli's en Dunlops.
Ik heb een heel agressieve rijstijl en fricandelliseer mijn banden nogal snel, maar dit is wat ik ervan vind: (Time trial, skip out lap dan zijn de banden al perfect voorverwarmd en ik rij alles op medium tires)
Pirellis: doen het 1 ronde op Spa heel goed, dan worden ze heel erg bagger de 2e ronde. Temps voor rond de 80-85 en achter 95-99 (Pirelli's mogen tot 105 volgens het boekje) Geven voor het meeste grip en achter ook, tot de gefricandelliseerd worden en dat is nogal snel. Bij mij dus al na 1 ronde en dan is er niet meer mee te rijden.
Dunlops: vlees noch vis. Matig de 1e ronde, zakken daarna redelijk af maar blijven dan wel constant matig.
Michelins: Ondersturen een beetje en zijn moeilijk warm te krijgen. Denk dat deze het makkelijkst zijn om voor Soft onder te gooien, en ze blijven heel dan. Voelen de 1e en 2e ronde op Spa precies hetzelfde aan en ik kan er 3 rondjes mee precies dezelfde tijd rijden.
De 550M2004 heeft Michelins, de Murcielago heeft ook Michelins. Deze zijn in mijn ogen ook meteen de beste auto's (vanaf de basis).
De Saleen vind ik het gaafste geluid hebben en ik kan bijna net zo snel 1 de 1e ronde, maar de Saleen heeft Pirelli's (en een paar Dunlops) en de 2e ronde rij ik mezelf dood met die dingen.

Ps: iemand enig idee hoe ik de ghost car uit zet tijdens het rijden net als bij gt4 op de ps2?

Meer testing results to follow.
Ik heb een heel uitgebreide test gedaan met alle auto's een paar weekjes terug. Waar in uitkwam dat de Michelins in principe de beste banden zijn. Ze slijten het minst en zijn net iets sneller dan de Pirelli's. De Pirelli's zijn ook vrij goede banden. Worden iets makkelijker warm, maar gaan net wat langzamer dan de Michelins en slijten iets harder. De Dunlops zijn het ergst. Slijten als de neten en zijn zo traag als stroop.

Ook heb ik de auto's vergeleken. De 550 lijkt inderdaad het snelste te zijn. Maar de Lamborghini is op veel circuits ongeveer even snel. Vooral als er weinig rechte stukken zijn. De 575 is ook behoorlijk snel, net als de Saleen en de Maserati.

[ Voor 66% gewijzigd door Requiem19 op 06-10-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
ghost car kan je ook gewoon in het menu uitzetten, als je de ghost inlaad. Je kan dan 3 opties kiezen:

-persistent
-show raceline
-show ghost car

persistent betekent dat de ghost car rondjes blijft rijden, ookal sta jij in de pits. Dan kan je mooi zien hoe hij zn rondjes rijdt nl.

Ik blijf het jammer vinden dat bij een site als GTR2Rank de time-trial tijden niet meetellen, alleen de racetijden.
Mijn time-trial tijden zijn veeeel sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Ik rij op simulation mode dat weet ik zeker :)
Anders zou ik niet zo snel gare banden hebben (en het staat ook aangevinkt ;) )
Maar goed om te weten dan daag ik alleen mensen uit op Spa.
Dan kan ik het tenminste een keer winnen :D

Nog even over die auto's:
Ik test ook altijd uit wat de beste curbbutsers zijn.
Die Saleen is wel heel erg fijn om flink lomp over de curbs te rammen. Blijft lekker stabiel in de Busstop en op Monza ook door de 2e chicane. Kun je echt dikke seconden tijd mee winnen.

En jammer dat je niet tijdens het rijden de Ghost aan en uit kunt zetten, das echt een voordeel in GT4. Maar ja.. dan zal ik gewoon harder moeten gaan dan die vent dan heb ike r geen last van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:16

Phydomir

Dennis

Ik rij nu veel in de Lister en daar liggen ook Dunlops onder (die zwarte iig) maar die vind ik toch wel behoorlijk. Ben net zo snel in de Lister als ik met de 550 ben. Daarbij heb ik een race van 30 ronde gedaan en na zo'n 16 rondje werd hij wel wat lastigere aan de achterkant maar goed op de baan te houden. Dus echt veel slijtage heb ik niet.

Met de 550 heb ik veel meer moeite om deze op de baan te houden. Heb een enorme bak onderstuur en is ook heel erg nerveus bij het gas geven. Zeer lastig in de wat langere races.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Ik moet ook zeggen dat ik laatst een gouden tip heb gehad van mijn vriend:
Ik heb een racestuur met 6 knopjes en ik gebruik er 2 voor de rembalans.
Gewoon EEN tikje naar voor of naar achter kan makkelijk 1,5 seconden in de rondetijd schelen.
Bij de Ferrari360 gooi ik hem 20 (!!) tikken naar voren anders breekt die bak te erg uit aan de achterkant.
Ik dacht: ik zeg het effe hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Noin schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:57:
Ik moet ook zeggen dat ik laatst een gouden tip heb gehad van mijn vriend:
Ik heb een racestuur met 6 knopjes en ik gebruik er 2 voor de rembalans.
Gewoon EEN tikje naar voor of naar achter kan makkelijk 1,5 seconden in de rondetijd schelen.
Bij de Ferrari360 gooi ik hem 20 (!!) tikken naar voren anders breekt die bak te erg uit aan de achterkant.
Ik dacht: ik zeg het effe hier.
Waarom zo moeilijk doen als je het ook in je setup kunt instellen?

De rembalans via knoppen veranderen is handig als je tijdens de race aanpassingen maakt om een lichtere tank te compenseren bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rijd nu nog gewoon op die middelste stand, dus vanalles aan, behalve rem-hulp, stuurhulp etc. Komt omdat ik met het toestenbord rijd en als je dan op Simulation gaat rijden dan vlieg je er aan alle kanten af. Mijn stuur bevind zit momenteel in een PTT/TPG/TNT, wat het ook is, busje om naar mijn voordeur vervoert te worden. Het nadeel is alleen dat ik straks moet werken :(
Morgen voetballen, dan racen voor het leven!

Ik vind trouwens de Murcielago het beste om te rijden met een toetsenbord. Ik begin niet in de Maserati want daar kan ik niks in zien, en de Salleen + 550 zijn nauwelijks te berijden met een toetsenbord, want die hebben te veel power en dan vlieg je dr zo af.

Snelste tijd op Barcalona met de Murcielago is nog steeds 1.39.3 kan nog genoeg af! en MOET erook af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Noin schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:41:
Ik rij op simulation mode dat weet ik zeker :)
Anders zou ik niet zo snel gare banden hebben (en het staat ook aangevinkt ;) )
Maar goed om te weten dan daag ik alleen mensen uit op Spa.
Dan kan ik het tenminste een keer winnen :D
Lol een keer racen op Spa en je wilt graag winnen. Vervolgens zeg je dat je banden snel gaar zijn :X suc6 met winnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Dutch3men schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:10:
[...]

Lol een keer racen op Spa en je wilt graag winnen. Vervolgens zeg je dat je banden snel gaar zijn :X suc6 met winnen dan.
Ik doe dan een 3 laps race.
Anders heb ik geen aap kans idd :|
Misschien moet ik daar nog wat aan werken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Noin schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:23:
[...]

Ik doe dan een 3 laps race.
Anders heb ik geen aap kans idd :|
Misschien moet ik daar nog wat aan werken.....
dat lijkt me wel als je serieus mee wilt doen in een GoT League waarbij je 35-40 ronden rijdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

35/40 ronden? Holy shit dan ben je een uur full-time aan het racen. Dat is stoer maar ook weer niet :9

Ik ga zeker proberen mee te doen met de GoT Cup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:04:
35/40 ronden? Holy shit dan ben je een uur full-time aan het racen. Dat is stoer maar ook weer niet :9

anders heet het ook geen racen ;)

volgens mij ging het zo dat iedereen binnen kon komen vanaf half 7 / 7 uur voor practice 1, om 8 uur begon de Qualify welke eindigde om 20:30, 5 min warming up / instellen en dan de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
jeehaa schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:11:
[...]

volgens mij ging het zo dat iedereen binnen kon komen vanaf half 7 / 7 uur voor practice 1, om 8 uur begon de Qualify welke eindigde om 20:30, 5 min warming up / instellen en dan de race.
en is/was er in die league ook plek voor de... wat minder ervaren racer? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hmmz, ga zo maar eens de lister uittesten op hockenheim. Kijken wat voor tijd de lister daar haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
NiaX schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:29:
[...]

natuurlijk, zolang je je maar aan de 'regels' houdt en geen wangedrag vertoont ;) er was ook een GT2 kampioenschap opgezet en dat was volgens mij net zo spannend, al reden daar minder mensen mee. (correct me if I'm wrong maar ik dacht dat Frits of Fred ofzoiets dat klassement won).

ik hoop mede door de komst van de G25 tzt (!!!!@##@#) dat de opkomst nog groter is dan vorige jaargang en dat we iets van een leuke competitie kunnen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
NiaX schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:29:
[...]

Leagues staan meestal open voor minder ervaren racers. Mits je je uiteraard volwassen gedraagt op de baan en de raceafstanden aan kunt.

Als dat niet het geval is zul je moeten oefenen met pick-up en offline races tot je dat wel kunt.

Ik moet wel zeggen dat als er een sim is waar je makkelijk 30-40 rondjes kunt rondrijden zonder al te veel moeite en crashes, dan is het GTR2 wel. Misschien was dat ook wel het hele idee bij Simbin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
jeehaa schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:44:
[...]

natuurlijk, zolang je je maar aan de 'regels' houdt en geen wangedrag vertoont ;) er was ook een GT2 kampioenschap opgezet en dat was volgens mij net zo spannend, al reden daar minder mensen mee. (correct me if I'm wrong maar ik dacht dat Frits of Fred ofzoiets dat klassement won).
Yup Frits of Fred had gewonnen. En het lijkt mij igg weer leuk zodra IK weer een league opzet, aangezien ik de vorige ook gedaan had. Dat er dan zowel mensen rijden in GT en NGT zodat we dus 2 kampioenschappen hebben.

Maar met het opzetten wacht ik eerst eff tot het meeste gros hier hun G25 binnen hebben.
En die races in het vorige seizoen war 75minuten lang.

[ Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 06-10-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Dutch3men schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:50:
[...]

Yup Frits of Fred had gewonnen. En het lijkt mij igg weer leuk zodra IK weer een league opzet, aangezien ik de vorige ook gedaan had. Dat er dan zowel mensen rijden in GT en NGT zodat we dus 2 kampioenschappen hebben.

Maar met het opzetten wacht ik eerst eff tot het meeste gros hier hun G25 binnen hebben.
En die races in het vorige seizoen war 75minuten lang.
ja dat was errug lang, maar daarnaast vind ik eigenlijk ook wel dat het iets later mag starten, dus naar 9 uur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:04:

Laatst ook al een full race gedaan op Assen, was iets van 106 ronden. Duurde bijna 3 uur, daarna ben je ook wel aardig genezen moet ik zeggen. Maar icm stuurtje is dit wel vol te houden, moet er niet aan denken om dit met toetsenbord te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ew0ut schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:01:

Geweldig weer een conversie van mij voor GTL die onfatsoenlijk geripped wordt. Ik wed dat die niet eens fatsoenlijk in GTR 2 werkt. Geen regen reflecties, verkeerde lucht etc etc.

Was van plan om te proberen al men conversies ook fatsoenlijk over te zetten naar GTR2 maar dat kost wat meer tijd dan alleen wat GDB-tjes en TRK's veranderen.

Ben nu nog druk bezig met Nordschleife die wordt alleen maar uitgebreider. Zullen ook wat updates in zitten die nog niet uit zijn voor rFactor. Alex (Com8) heeft nog wat dingen aangepast aan de track.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
vraagje; ik ben nieuw in de gtr-scene, om het zo maar even te noemen, maar hoe kom ik in die servers waar GoT-ers op zitten?
ik lees iets over hamaci.cc maar die site werkt niet

update: download gevonden, installed, maar alles zit vol?

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 06-10-2006 18:32 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
pur_DutchDevil schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:12:
[...]

Geweldig weer een conversie van mij voor GTL die onfatsoenlijk geripped wordt. Ik wed dat die niet eens fatsoenlijk in GTR 2 werkt. Geen regen reflecties, verkeerde lucht etc etc.

Was van plan om te proberen al men conversies ook fatsoenlijk over te zetten naar GTR2 maar dat kost wat meer tijd dan alleen wat GDB-tjes en TRK's veranderen.

Ben nu nog druk bezig met Nordschleife die wordt alleen maar uitgebreider. Zullen ook wat updates in zitten die nog niet uit zijn voor rFactor. Alex (Com8) heeft nog wat dingen aangepast aan de track.
Zie idd op RSC ook steeds meer posts waar ik mij hard op af vraag of er überhaupt wel permissie voor is.

En erg goed om te horen dat er aan een goede versie van de NS voor GTR2 gewerkt wordt, nu ik eindelijke een fatsoenlijke PC heb om er in volle glorie van te genieten ;)

Alvast dank DD _/-\o_

ps; Denk dat de meeste Gotters in dit draadje het spel ondertussen wel hebben en dus in de Lobby te vinden zijn en niet meer op hamachi

,

[ Voor 11% gewijzigd door Markao645 op 06-10-2006 18:43 ]

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
jeehaa schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:11:
[...]

Mja ik deed toen ook mee, maar van mij mocht de race ook wel 30 minuten duren en dan gewoon 1 verplichte stop ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
GTR is endurance racen. 30 minuten is net een sprintrace. Ik denk dat RACE (WTCC) dan meer iets voor je is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 21-09 21:32

Rayzman

+31 Rayzman

Ik heb nu eindelijk m'n pakje van cdwow uit singapore binnen, dus jullie zien me van de week wel online. :)

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
wat is eigenlijk het verschil tussen deze:
http://www11.cd-wow.nl/de...uct_code=390565&subcat=pc
en deze:
http://www11.cd-wow.nl/de...2.php?product_code=390514
De ene staat specifiek bij dat het een DVD is. En die is dus 20 EUR duurder dan de ander :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 21-09 21:32

Rayzman

+31 Rayzman

Geen idee. Ik heb die van 31.99 en het is gewoon 1 dvd.

BTW GTRank is down. :(

specs pc

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.