[PC] GTR2: FIA GT Racing Game

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 18.469 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

YAY! Net m'n stuurtje bestelt (DFP) dus hopelijk is die voor het weekend nog binnen.
Daarna maar eens GTR2 kopen, want dan kan ik online. Nu nog niet :(

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Winnen jullie eik van de AI bij offline racen?

Ik ben nog nooit verder gekomen dan een 6de plek (wel met een volledig veld dan) :)

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Laar schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:09:
De Hamachi lukt me wel, en geraak ook in uber, maar in het spel krijg ik geen games available. Tips hoe ik dit ingesteld krijg ? Zou graag al wat opwarmen totdat mijn spel arriveert, vind het serieus bagger als de release datum tot 2 maal toe wordt uitgesteld... zit ik dan met mijn pre-order... Normaal zit ik in team FOG (www.teamfog.us), maar zou me wel eens met jullie willen meten :+
ff ALT-TAB en de windows firewall opheffen voor GTR2.exe!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De Hamachi lukt me wel, en geraak ook in uber, maar in het spel krijg ik geen games available. Tips hoe ik dit ingesteld krijg ?
Heb je GTR2 al toegang door je firewall gegeven?
Bj mij bleef de windows firewall popup onzichtbaar achter het GTR2 scherm, waardoor ik geen online games zag. Bij afsluiten van GTR2 was de popup al weer weg.
Alt-tab na het opvragen van lan-games in GTR2 was de oplossing.

Als er geen game beschikbaar is, host je er zelf een, duurt vast niet lang voordat er iemand joint.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:37

Phydomir

Dennis

Zow. Maar eens even wat rondje gereden om Monza om eens even te kijken of het wat is. Moet zeggen dat het er veel belovend uitziet. Auto's voelen goed aan, maar moet echt weer m'n stuurtje gaan aansluiten want het insturen met een keyboard is vrij hopeloos.

Denk wel dat dit een aanschafferd wordt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02

Tortelli

mixing gas and haulin ass

vosss schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:58:
Winnen jullie eik van de AI bij offline racen?

Ik ben nog nooit verder gekomen dan een 6de plek (wel met een volledig veld dan) :)
Ik heb net een klein racetje (7 minuten) gereden (op monza), ai op 100% en kon behoorlijk gemakkelijk winnen (3 sec voorsprong).

• vosss
oefff, wat voor tijden zet je neer dan? :)

Mij butsen ze vaak ook gewoon lomp van de baan als ze achter me rijden. Kijk dan uit je doppen, je past er niet langs lamlul :P

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:59
De Hamachi lukt me wel, en geraak ook in uber, maar in het spel krijg ik geen games available. Tips hoe ik dit ingesteld krijg ? Zou graag al wat opwarmen totdat mijn spel arriveert, vind het serieus bagger als de release datum tot 2 maal toe wordt uitgesteld... zit ik dan met mijn pre-order... Normaal zit ik in team FOG (www.teamfog.us), maar zou me wel eens met jullie willen meten :+
Je moet de refreshrate bij Local Area Network wel op LAN zetten ipv de standaard ISDN die daar staat...

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Normaal zit ik in team FOG (www.teamfog.us), maar zou me wel eens met jullie willen meten :+
Ik neem de uitdaging aan, maar kan vandaag niet heb namelijk een 75min race op Spa met GTR >:)

Verwijderd

vosss schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:58:
Wat is eigenlijk officieel een 'volledig veld'? Hoeveel AI-racers moet je inzetten om een realistische race te krijgen?

• vosss
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:16:
[...]

Wat is eigenlijk officieel een 'volledig veld'? Hoeveel AI-racers moet je inzetten om een realistische race te krijgen?
Geen idee, ik heb gewoon de slider helemaal naar rechts gezet ;)

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zijn die setups op de teamredline website ook te gebruiken in GTR2 ?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Voor de mensen die balen dat Hamachi vaak vol zit. Als je het er voor over hebt dan koop je voor $ 4,95 (via Paypal of CC) een maandje een premium account en kun je tot je de echte GTR2 in huis hebt makkelijk joinen op Hamachi en zie je als je paar netwerkjes joint wat meer servers met wat geluk. Net even zelf getest en werkt prima.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• FabiandJ
  • Niet online
OzBoz schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:47:
Voor de mensen die balen dat Hamachi vaak vol zit. Als je het er voor over hebt dan koop je voor $ 4,95 (via Paypal of CC) een maandje een premium account en kun je tot je de echte GTR2 in huis hebt makkelijk joinen op Hamachi en zie je als je paar netwerkjes joint wat meer servers met wat geluk. Net even zelf getest en werkt prima.
Ik ben nu wat aan het testen, maar je zit niet in het irc channel van GTR2.

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
DenniZ schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:34:
Zijn die setups op de teamredline website ook te gebruiken in GTR2 ?
De setups die er staan voor GTR, neen.

Er zit te veel verschil in beide sims, grip (GTR2 lagere rear wing settings), weight feel (i.e.g. rembalans normaler dan in GTR; verder naar achteren), etc om de oude GTR setups te gebruiken.

T.z.t. komen die setups vanzelf wel en tot die tijd gewoon oefenen om strakke lijnen te rijden, daar win je uiteindelijk toch het meestte mee ;)

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

• FabiandJ
  • Niet online
Zo ik heb ervoor gezorgt dat er nu max 32 man op de 100mbit server kunnen komen, al kunnen er eigenlijk, maar max 28 man in aangezien meer man GTR2 niet ondersteund.
Ik heb hiervoor twee nieuwe Hamachi netwerken opgezet!

Om te voorkomen dat er wazige buitenlanders uit Polen of zo joinen deel ik deze gegevens alleen, maar uit in het irc channel van ons op de server van tweakers.net.

En dus voor diegene die deze gegevens al heeft zet ze aub niet hier neer!

Eff gejat uit een ander forum, maar Simbin heeft een site opgezet waar timetrial tijden op staan die je kan opslaan op je pc en dan als ghost car kan gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door FabiandJ op 20-09-2006 15:19 ]

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dutch3men schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:45:
Zo ik heb ervoor gezorgt dat er nu max 32 man op de 100mbit server kunnen komen, al kunnen er eigenlijk, maar max 28 man in aangezien meer man GTR2 niet ondersteund.
Leg uit :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Laar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06 20:11
Dutch3men schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:45:

Om te voorkomen dat er wazige buitenlanders uit Polen of zo joinen deel ik deze gegevens alleen, maar uit in het irc channel van ons op de server van tweakers.net.
Ik zou het helemaal niet erg vinden mocht ik met jullie mee rijden, maar ik weet niet precies welk het GTR2 channel is, zit nu op de tweakers.net irc op SorceryNet, zit ik ik in de juiste richting ?

www.beneluxracingonline.com

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 21:32

Rayzman

+31 Rayzman

Ik heb gtr2 op simulation staan en alles uit behalve auto clutch, maar toch gaat elke keer als ik de pits uitrijd uit zichzelf de limiter uit. Met welke instelling is dit te verhelpen?

Verder heb ik gemerkt dat je niet zo ver naar achter kan in de stoel als in GTR1. Dat is wel balen want daardoor kan je niet standaard in je buitenspiegel kijken zonder "look left" te doen.
Ook kan je niet in elke auto de bandentemperatuur meer zien op het display.. ;(

specs pc

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Rayzman schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:02:
Ik heb gtr2 op simulation staan en alles uit behalve auto clutch, maar toch gaat elke keer als ik de pits uitrijd uit zichzelf de limiter uit. Met welke instelling is dit te verhelpen?

Verder heb ik gemerkt dat je niet zo ver naar achter kan in de stoel als in GTR1. Dat is wel balen want daardoor kan je niet standaard in je buitenspiegel kijken zonder "look left" te doen.
Dat laatste valt onder het kopje realisme ;). Ik vind het zelf ook best irritant, maar kennelijk werken de echte GT auto's ook zo.

• charrel
  • Laatst online: 17:38

charrel

Cortisol4life..

2x16 van hamachi, terwijl er in gtr2 maar 28 tegelijk kunnen....
Ik heb je net een mailtje gestuurd over die hamachi server, ik zit niet op irc nl. :|

• OzBoz

OzBoz

Ach, in de Lambo zie ik de snelheid niet eens, terwijl dat ook wel leuk/handig is. Of ik doe iets debiel verkeerd. Banden temp is ook wel handig maar ik moet zeggen dat ik de bandenkeuze een beetje af stem op de track-temp en ach, na een paar rondjes geloof ik het dan wel :)

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De opties wbt het lcd scherm waar je o.a. je banden-temp kunt zien verschilt per auto.
Tenminste zoiets heb ik gelezen.
Ik neem niet aan dat dit ook betrekking heeft op de km teller dus je zult wel iets debiels hebben gedaan. :P

Net ook even meegedaan op Brno.
Ik ken het circuit amper maar het ligt mij [nog?] niet echt.
Metname de laatse sector gaat klote, daar verlies ik 6/10 op iemand die 1/10 langzamer was in het totale rondje.
Nog even met Alex meegekeken, super strak rondje. 8) [die 1.53 in de 575]

Only fools are enslaved by time and space.

• Bertuss
  • Laatst online: 06-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:36:
[...]

Iemand anders ook nog opgevallen dat je in GTR2 makkelijker door de bochten lijkt te komen? Ik was altijd als de dood voor de curbs in GTR1 maar nu kan ik eroverheen raggen zonder direct te spinnen! Maar misschien lag het wel aan de auto, bedenk ik me nu: ik nam gewoon het standaard aangeboden model...
Ja dat valt iedereen wel op denk ik, die GTR1 ook speelde. Maar ik vind het er niet minder op geworden ! In tegendeel, je komt veel makkelijker in je ritme enzo. Maar ik moet erbij zeggen, als je ECHT hard wil gaan ... 'on the edge' zeg maar .... dat je dan bij het minste of geringste foutje er nog steeds naast ligt. Dus het is wel echt realistisch gebleven, maar iets speelbaarder ... naja dat lijkt me alleen maar een vooruitgang !

Weet iemand trouwens wat er zo speciaal is aan die 'super fidelity replays' ? Ik wil soms beelden zo graag in slow motion afspelen, maar ik weet niet of dat wel kan en hoe. Ik weet dat je tijdens het rijden zelf, dat wel kan doen ... met 'shift - G' geloof ik. Maar in de replay wil ik dat juist ... en dat wil dan niet.

Ik ben ook nog steed op zoek naar een virtual mirror ... bij wagens als de saleen is dat erg handig.
Want je ziet anders echt niets ... heb al een keer op valencia (super gevaarlijke pit-exit) bij het uitgaan van de pits een medespeler, met gangetje 200+ in mijn nek gehad :o ;)
LoneRanger schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:32:
Metname de laatse sector gaat klote, daar verlies ik 6/10 op iemand die 1/10 langzamer was in het totale rondje.
Ow das wel grappig ... ik vind het laatste gedeelte op Brno juist het lekkerste gaan. Verder is Brno ook niet mijn Favoriete circuit hoor ... veel te veel langzame mochten ... weinig uitdaging in de bochten ook. Vooral (uit mijn hoofd) bocht 3 en 4 vind ik erg lastig > veel onderstuur daar omdat je hem al gauw te hard neemt !

[ Voor 32% gewijzigd door Bertuss op 20-09-2006 17:43 ]

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online

De baan ligt mij ook niet.
Bertuss schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:34:
[...]

Ik ben ook nog steed op zoek naar een virtual mirror ... bij wagens als de saleen is dat erg handig.
Want je ziet anders echt niets ...
Weet je die niet te vinden ofzo?

[ Voor 25% gewijzigd door MRCL op 20-09-2006 17:42 ]

• Bertuss
MRCL schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:38:
[...]

De baan ligt mij ook niet.

[...]

Weet je die niet te vinden ofzo?
Nee die kan ik niet vinden ... staat wel ergens in het opties menu, maar dan gaan bij mij de spiegel 'uit' zeg maar :?

• LoneRanger
  • Niet online
@Bertuss:

Die virtual mirror, druk eens op "2" als je in de auto zit.
Verder moet je mirrors uitzetten en virtual mirror aan in de opties.
Ik heb er ook even naar moeten zoeken voordt ik het werkend had.

• Bertuss
LoneRanger schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:46:
@Bertuss:

Die virtual mirror, druk eens op "2" als je in de auto zit.
Verder moet je mirrors uitzetten en virtual mirror aan in de opties.
Ik heb er ook even naar moeten zoeken voordt ik het werkend had.
Okey thx !

• MRCL
  • Niet online
Je kan ook op 1 drukken.

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29

• Tortelli

Tortelli

Fatsoenlijke mirrors:

Nordschleife 24h

Jarama

Assen

met dank aan een vriend van me voor de webhost :)

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
De opties wbt het lcd scherm waar je o.a. je banden-temp kunt zien verschilt per auto.
Tenminste zoiets heb ik gelezen.
Ik neem niet aan dat dit ook betrekking heeft op de km teller dus je zult wel iets debiels hebben gedaan. :P

Tnx :P Later ging dat rondje nog naar een 1.52.9 :P

• Laar
  • Laatst online: 25-06 20:11
Was best gezellig vandaag, thanks guys :9

www.beneluxracingonline.com

Verwijderd

Ik zit zo naar dit forum te kijken, heel leuke thread en zo.
Zelf GTR1 gespeeld, GT3 en GT4 op de PS2.
Ik kan zelf met een auto, in het echt, redelijk makkelijk driften zonder rare dingen.
Met GT3 en GT4 krijg ik het met een stuurtje ook wel voor elkaar om drifts te maken van 4-5 seconden, en dan volledig onder controle.

Ik ken geen een spel op de pc, ook niet GTR, waar je gecontroleerd meerdere seconden achter elkaar kunt driften. Ik vind ik GTR de auto's veel te oncontroleerbaar. Ik heb de demo van GTR2 gedownload en het rijd allemaal wel leuk en zo hoor, maar ik vind nog steeds dat het bij dit spel is:
OF je hebt de zaak onder controle en glijd vrijwel niet, afgezien van een lichte trailbrake, OF je verliest meteen de controle en bent de auto kwijt.

Kan iemand mij laten zien dat GTR2 inderdaad een verbetering is ten opzichte van GTR1, en mij een paar gecontroleerde drifts laten zien van meerdere seconden? Met 3 seconden ben ik al heel blij. (das lang hoor!)

Zie bijvoorbeeld:
Real life car:
http://www.youtube.com/watch?v=BC0uciQvCnc

GT3 car
http://www.youtube.com/watch?v=WhVFpL-IOmw

GT4 drift tutorial
http://www.youtube.com/wa...NQVw&mode=related&search=

Even ter duidelijkheid: ik weet dat driften niks met racen te maken heeft. Je smoked je banden op in 1 ronden en het is veel trager. Het gaat er mij om dat naar mijn mening, in GTR, je vrijwel geen grens hebt van 'controle' en 'geen controle'. Zelfs een F1 auto laten ze nog met meer controle driften/glijden op tv als een computerspelletjesauto. Behalve dus in GT3 en GT4.

Laat mij nou eens een filmpje zien van iemand die met GTR2 zijn auto in een hoek van 45 graden gooit, en dan 3 seconden stabiel houdt en zo de bocht door glijd.

Thnx :)

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:22:
Ik zit zo naar dit forum te kijken, heel leuke thread en zo.
Zelf GTR1 gespeeld, GT3 en GT4 op de PS2.
Ik kan zelf met een auto, in het echt, redelijk makkelijk driften zonder rare dingen.
Met GT3 en GT4 krijg ik het met een stuurtje ook wel voor elkaar om drifts te maken van 4-5 seconden, en dan volledig onder controle.

Ik ken geen een spel op de pc, ook niet GTR, waar je gecontroleerd meerdere seconden achter elkaar kunt driften. Ik vind ik GTR de auto's veel te oncontroleerbaar. Ik heb de demo van GTR2 gedownload en het rijd allemaal wel leuk en zo hoor, maar ik vind nog steeds dat het bij dit spel is:
OF je hebt de zaak onder controle en glijd vrijwel niet, afgezien van een lichte trailbrake, OF je verliest meteen de controle en bent de auto kwijt.

Kan iemand mij laten zien dat GTR2 inderdaad een verbetering is ten opzichte van GTR1, en mij een paar gecontroleerde drifts laten zien van meerdere seconden? Met 3 seconden ben ik al heel blij. (das lang hoor!)

Zie bijvoorbeeld:
Real life car:
http://www.youtube.com/watch?v=BC0uciQvCnc

GT3 car
http://www.youtube.com/watch?v=WhVFpL-IOmw

GT4 drift tutorial
http://www.youtube.com/wa...NQVw&mode=related&search=

Even ter duidelijkheid: ik weet dat driften niks met racen te maken heeft. Je smoked je banden op in 1 ronden en het is veel trager. Het gaat er mij om dat naar mijn mening, in GTR, je vrijwel geen grens hebt van 'controle' en 'geen controle'. Zelfs een F1 auto laten ze nog met meer controle driften/glijden op tv als een computerspelletjesauto. Behalve dus in GT3 en GT4.

Laat mij nou eens een filmpje zien van iemand die met GTR2 zijn auto in een hoek van 45 graden gooit, en dan 3 seconden stabiel houdt en zo de bocht door glijd.

Thnx :)
Vergeet niet dat deze wagens absoluut niet gebouwd zijn om te driften, en met name de banden hebben een andere slip-angle curve dan een gewone band heeft of een band waar je mee gaat driften. Daarnaast is die curve in GTR2 verkeerd, namelijk lineair. Maar ik denk dat het daarmee juist makkelijker moet worden.

GT als vergelijking gebruiken vind ik verraderlijk, het is een veel te beperkte sim (als het dat al is) die veel factoren niet berekent.

Ik denk dat je de wagens in GTR2 best kunt afstellen op driften. Heb je dat al geprobeerd?
Nu heb ik weinig kaas gegeten van driften zelf, maar ik weet wel hoe je overstuur krijgt en het kunt verhelpen.
Dus ik zou achter de vering vrij stijf zetten, en dan je anti-rol bar, camber, etc. afstellen om de achterkant zo makkelijk mogelijk uit te laten breken. Dan je diff zo dicht mogelijk houden om het geheel controleerbaar te maken.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Merquise
Heb je rFactor al geprobeerd? Daar zijn al behoorlijk wat mods. Ik heb ze nog niet allemaal uitgeprobeerd maar die community heeft al best wat dingen gemaakt... zie rfactorcentral.com. zit misschien best iets tussen waarmee je kunt driften. En idd anders wat met instellingen klooien.

• Ew0ut
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:22:
...
...
Check dit maar eens:
Klik

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door -whodini- op 21-09-2006 02:34 . Reden: dubbel ]

iRacing Profiel

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Zamorano schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:47:
Ik quote even Dangerous Beans van het RSC forum, die een manier uitlegt om alle banen en kampioenschappen te unlocken zonder er voor te hoeven rijden of gdb's te editten:

Stop editing those gdb's you know its madness

here's the real way to do it.
Make a new empty file called SDNDTG.DYN it must NOT have any other file extension on the end of it and must be in cap's.

Put it in the root folder of GTR2 e.g. C:\ProgramFiles\GTR2 or where ever else you have it installed.

EDIT: no need to make a new player it will work with an existing one.

Have fun guys and gals

[...]
Iemand dit al geprobeerd?
Wat voor bestand moet je maken?
ik kan me er niks bij voorstellen. :?

iRacing Profiel

• LoneRanger
  • Niet online
kladblok openen -> bestand-> opslaan als -> SDNDTG.DYN .
Dat filetje zet je dan in je GTR2 directory.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Gisteren maar weer eens m'n stuurtje onder het stof vandaan gehaald en dat rijdt toch al een stuk beter. Zijn alleen wel paar dingen die mij op zijn gevallen.

- De force feedback effecten lijken mij wat overdreven, zelfs op een laagste stand gaat dat ding als een gek bewegen, iets want niet echt prettig en realistisch overkomt.
- De snellere auto's lijken wel extreem veel onderstuur te hebben met de standaard set-up. Ligt dit aan mij of is dat gewoon zo?
- Bij de training mode lijkt die pc soms een beetje te cheaten, kom je op een bocht af en krijg je zelf de controlle, dan loopt de pc ineens op je uit?

Maar verder lijkt het er op dat dit mijn aandacht wel een poos kan vast houden. Als hij straks uit is lijkt me online ook erg vet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:59
Phydomir schreef op donderdag 21 september 2006 @ 08:20:
- Bij de training mode lijkt die pc soms een beetje te cheaten, kom je op een bocht af en krijg je zelf de controlle, dan loopt de pc ineens op je uit?
Ja daar heb ik ook last van, had het eerst bij elke training bleken me pedalen niet goed gecalibreerd te staan, kon ik maar 95% gas geven. Maar nu die op 100% staat heb ik het bij sommige trainingen ook. Helemaal op Spa is het extreem bij die proef voor de laatste sector.

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Schijnt dat je je setup kunt veranderen bij de driving school..

Verwijderd

Zamorano, Tom en Ewout thnx, ik zal toch GTR2 eens aanschaffen want ik denk dat er wel wat van te maken is ;)

ps, zit de Nurburgring standaard in GTR2? Want dat is de gaafste baan ooit gemaakt.
Ik heb op GT4 ongeveer 1500 laps op die baan.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik ben nu niet thuis dus heb het nog niet kunnen proberen, maar is dat de (20,7km lange) Nordschleife of de Nurburgring waarop ze de GP rijden? Ik hoop de volledige/oude ring, dat zou super zijn.. :9 zoals de mod voor rFactor zegmaar.

edit: beide aan elkaar lijkt me?

[ Voor 7% gewijzigd door Tom op 21-09-2006 09:47 ]

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
GEIL !!!! _/-\o_

Jaaaaa ik wil de Nordschleife!
Eens kijken of ik daar onder de 6:37 minuten kan rijden met de Lister Storm.
Was et maar vrijdag dan kon ik hem halen... hoop ik...

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Tom schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:27:
[...]

Ik ben nu niet thuis dus heb het nog niet kunnen proberen, maar is dat de (20,7km lange) Nordschleife of de Nurburgring waarop ze de GP rijden? Ik hoop de volledige/oude ring, dat zou super zijn.. :9 zoals de mod voor rFactor zegmaar.
De link heet nota bene "Nordschleife" .....

• Tom
  • Niet online

Tom

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:47:
[...]

De link heet nota bene "Nordschleife" .....
Ik zat nog te slapen :O
d:)b

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Het is inderdaad "The Mother". Oh ja: als je spint met de Saleen in de Caroussel, moet je niet op het lumineuze idee komen om de auto dmv. een burnout te draaien. Sta je daar met je $400.000 kostende GT auto in de lucht te malen :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 21:32

Rayzman

+31 Rayzman

Heeft er iemand nog een tip welke instelling ik hiervoor uit moet zetten?

specs pc

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Aaahhhhhhh hou op met mij plagen!
Hoe komen jullie allemaal al aan dat spel!
Ik wil ook hebben.
Vraag morgen vrij van werk ga ik lekker gassen.

Bahn frei! Hier komm ich aan gereden! Saleen powaaahhhh.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Rayzman schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:36:
[...]

Geen idee, volgens mij kan het niet, of je moet de .plr-file eens doorspitten misschien. In de handleiding staat trouwens ook dat de pit limiter vanzelf aangaat, je hoeft alleen maar te remmen tot 60 km/u bij pit inrijden. Dat heb ik nog niet getest eigenlijk.

• Zamorano
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:43:
[...]

Geen idee, volgens mij kan het niet, of je moet de .plr-file eens doorspitten misschien. In de handleiding staat trouwens ook dat de pit limiter vanzelf aangaat, je hoeft alleen maar te remmen tot 60 km/u bij pit inrijden. Dat heb ik nog niet getest eigenlijk.
Er is volgens mij gewoon een instelling, hij heet alleen een een beetje vreemd.
Ik heb die uitgezet en heb iig geen auto-pitlimiter.

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:46
4de rondje ooit op Donington Park GT (lang dus): 1:34 in een Lamborghini. Niet slecht voor een newbie ;)

En btw hoe krijg je dat motec gebeuren aan de slag? Ik heb die software geinstalleerd en een nieuwe project aangemaakt maar hij geeft/doet niets :S

[ Voor 42% gewijzigd door M@rijn op 21-09-2006 16:18 ]

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
M@rijn schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:25:
4de rondje ooit op Donington Park GT (lang dus): 1:34 in een Lamborghini. Niet slecht voor een newbie ;)

En btw hoe krijg je dat motec gebeuren aan de slag? Ik heb die software geinstalleerd en een nieuwe project aangemaakt maar hij geeft/doet niets :S
Met deze beginners guide moet je er wel uit komen denk ik :)

KLIK (pdf)

Verwijderd

Rayzman schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:36:
[...]

Heb je de "Pitlane control system" uitgeschakeld in menu Options - Advanced?

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:41:
[...]

Heb je de "Pitlane control system" uitgeschakeld in menu Options - Advanced?
Nee het klopt wel dat de pitlimiter automatisch uit gaat, ik merkte het zelf eerst ook niet, maar druk het knopje maar eens niet in, dan merk je het wel :)

Hoe laat is het racen vandaag? Stapte net ff van een 575 in een 550 en reed meteen 1.1 sec van mn PB op Donington eraf... Aangezien iedereen voorin toch weer met de 550 rijd en ik wil laten zien dat ik bij die top hoor.... :9

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

nieuwe www.hamaci.cc server

naam: SKGTR
pass: celica

gtr2 server draait ! mensen die willen komen kunnen joinen :)

Hoe kick je mensen van je server

een paar van die klootz*kken lopen iedereen te beuken en tegen de richting in
(van die figuren die t toch neit kopen )

ik draai ingame server waar ik zelf ook in zit

[ Voor 48% gewijzigd door BruceLee op 22-09-2006 00:02 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

BruceLee schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:52:
nieuwe www.hamaci.cc server

naam: SKGTR
pass: celica

gtr2 server draait ! mensen die willen komen kunnen joinen :)

Hoe kick je mensen van je server

een paar van die klootz*kken lopen iedereen te beuken en tegen de richting in
(van die figuren die t toch neit kopen )

ik draai ingame server waar ik zelf ook in zit
Let beter op jongentje ;)

Dutch3men heeft al 2 hamachi servers en daarop zit een 100MBIT, gegevens vraag je maar op mijn msn want dat werd alleen via irc verspreid

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23
binnenkort ook eens stukkie meerijden :)
heb nog amper gespeeld en ben er niet goed in maargoed elke deelnemer is er 1 zal ik maar denken ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
yonexfreak schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:43:
binnenkort ook eens stukkie meerijden :)
heb nog amper gespeeld en ben er niet goed in maargoed elke deelnemer is er 1 zal ik maar denken ;)
Leuk!!! En ja elke rijder is er 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:56
1. Heb TM-RGT stuur en geen force feedback in GTR2. Iemand anders hier ook last van?
Al geprobeerd: reverse effects, andere presettings (voor andere stuurtjes)
2. TheMother draait erg langzaam, met een beetje en vertraging zeg maar.
Ben ik daarmee de enige? Erg lastig zeg want als je wil sturen moet je het doen voor dat je het eigenlijk wilt.Zal dat an de extra bomen liggen welke ik ook heb geinstalleerd?
De rest van de tracks zijn erg soepel.

Verder is GTR2 wel lekker. Realistischer als GTR vind ik.
Je kunt tegenwoordig gewoon fouten opvangen en herstellen.
M3 is lekker zeg.
Timetrail zat ik op te wachten, daarmee kun je jezelf echt verbeteren, hulpmiddel voor de setups.

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:56
Dutch3men schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:49:
[...]

Leuk!!! En ja elke rijder is er 1.
Dutch3men,

Er is nog een serieuze rijder die wel eens mee wil scheuren.
Ikke! (39jr :-) )

Maar ik heb geen idee hoe het werkt om mee te kunnen doen met je servers.
Wordt er voor de tijd afgesproken of werkt het een beetje hetzelfde als 'GTR online'?

Ik heb alleen veel geracet met de standaard online optie in GTR maar helaas beukt men daar te veel de laatste tijd.

Zou je mij willen vertellen wat de geheimen zijn om in te loggen op je servers?
mail het anders maar naar planetonix@hotm.....

dank dank dank...

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Del

[ Voor 114% gewijzigd door Sander H op 22-09-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al heel lang GTR maar eigenlijk nooit online :/ .
Nu heb ik samen met GTR het race stuur DFP gekocht.Via google kwam ik uit op een forum waar er instellingen stonden voor zowel ingame als voor het stuur zelf. Heb deze ingesteld en ik reed veel beter, had meer controle over de wegligging en dergelijke.
Nu heb ik mijn PC geformateerd en dacht heb de link van het forum nog, kan deze terug opzoeken.
PC geformateerd, gelijk GTR 2 geinstalleerd, kwil settings terug ophalen maar forum werkt niet meer.

Nu ben ik niet goed in zelf instellingen zoeken (één voor één de settings aanpassen en resultaat bekijken, ...) en dergelijke. Nu vraag ik jullie hulp, want ik kan zonder enige instellingen niet goed rijden. Heb totaal geen controle op mijn wegligging en slinger gewoon over de baan.

Heeft er iemand van jullie een link of zelf instellingen genomen voor het race stuur; Driving Force Pro en het spel GTR2 ?? Kzou jullie enorm dankbaar zijn.
Voor het moment staan mijn instellingen het volgende:

Stuur instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/NaWaN/DFP/Instellingen%20DFP.JPG

Game instellingen

Logitech G25 instellingen genomen en anders niet veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ik zou iig de "gecombineerd" optie uit schakelen. Dit rijdt echt vele malen beter.
Dan kan je tenminste gas en remmen tegelijkertijd :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
die optie mis ik helaas bij mn Micosoft Sidewinder stuur (zonder FF)
maja heb er geen drivers cd van (ja die werkte alleen onder 98/ME) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Centreerveer heb ik ook uitgeschakeld, vind ik persoonlijk nogal vrij irritant. Dat is namelijk dat het stuur automatisch terugdraait naar het middenpunt. Dus als je in een bocht zit wil het stuur terug draaien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:59
Razr schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:58:
Centreerveer heb ik ook uitgeschakeld, vind ik persoonlijk nogal vrij irritant. Dat is namelijk dat het stuur automatisch terugdraait naar het middenpunt. Dus als je in een bocht zit wil het stuur terug draaien :p
Dat is in het echt toch ook dat je stuur weer naar het midden trekt??? Ik vind het namelijk ook wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 13:09
Ik moet het nog steeds doen met de demo, ik ben blijkbaar niet zo'n downloadwonder, maar het valt wel vies tegen zeg! Rijdt rondjes rond de 1:40 nou..

Officieel komt deze dus pas volgende week uit, maar iemand al in NLse winkels gespot?

Morgen ff shoppen voor een beter stuurtje als die nog ergens te krijgen is (rotterdam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 06:37
yonexfreak schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:57:
En die werken prima onder XP. ;) ....gewoon installeren en seperate pedals instellen.
Ik heb hier wel een Sidewinder met FF maar dat moet toch niet uitmaken neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ow oke...das dan jammer aangezien die cd al tijd bij oud vuil ligt hehe
naja eens zien wat google vind :)

maargoed ook zonder pakket werkt stuur prima alleen ff geen seperate pedals :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
hmm werkt niet bij me (gevonden bij Microsoft downloads) (maybe kan je me anders ff contacten @msn/mail ;))

maargoed terug naar GTR2 :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:53

KhaZ

Alfa Romeo

nvm :)

[ Voor 90% gewijzigd door KhaZ op 22-09-2006 20:47 ]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
De server die is up hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
Waar zijn tracks te vinden op internet voor GTR2? Zoek eigenlijk Monaco, leuke track vind ik. :9 En laguna seca is ook goed. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door -DG- op 22-09-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
Op welk hamachi netwerk?
Ik zie geen Got-ers online...
jammer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zou handig zijn al er vote op de server zat... We zaten met 10 man in de practice zonder Fabian... moesten nog 65 minuten wachten op de quali, met als gevolg dat iedereen weg ging dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:11:
Ik speel al heel lang GTR maar eigenlijk nooit online :/ .
Nu heb ik samen met GTR het race stuur DFP gekocht.Via google kwam ik uit op een forum waar er instellingen stonden voor zowel ingame als voor het stuur zelf. Heb deze ingesteld en ik reed veel beter, had meer controle over de wegligging en dergelijke.
Nu heb ik mijn PC geformateerd en dacht heb de link van het forum nog, kan deze terug opzoeken.
PC geformateerd, gelijk GTR 2 geinstalleerd, kwil settings terug ophalen maar forum werkt niet meer.

Nu ben ik niet goed in zelf instellingen zoeken (één voor één de settings aanpassen en resultaat bekijken, ...) en dergelijke. Nu vraag ik jullie hulp, want ik kan zonder enige instellingen niet goed rijden. Heb totaal geen controle op mijn wegligging en slinger gewoon over de baan.

Heeft er iemand van jullie een link of zelf instellingen genomen voor het race stuur; Driving Force Pro en het spel GTR2 ?? Kzou jullie enorm dankbaar zijn.
Voor het moment staan mijn instellingen het volgende:

Stuur instellingen:

[afbeelding]

Game instellingen

Logitech G25 instellingen genomen en anders niet veranderd
Ik heb de volgende instellingen:

240
100
150
100
0
Heb onderste hokje geen vinkje staan dus. Bovenste 2 wel.

en in de game heb ik 'wheel' geselecteerd en dus niet DFP. Bevalt prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:53

KhaZ

Alfa Romeo

Net een 30 mins race incl. quali gedaan (nog nooit gedaan, voor 't echie zegmaar ;) ), met Laar, Rimjob en Gugeleb, erg puik :)

Prachtige game! Nu nog even een puike setup maken/vinden, rij nog met alles stock (F550).

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik Hamachi aan de gang krijg kwa instellingen in een sweex broadband router(5porter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Laatst online: 21-09 10:09
yonexfreak schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:11:
ow oke...das dan jammer aangezien die cd al tijd bij oud vuil ligt hehe
naja eens zien wat google vind :)

maargoed ook zonder pakket werkt stuur prima alleen ff geen seperate pedals :P
Sidewinder zonder FF doet het idd ook met de win98 driver. Ik had die sidewinder ook. Heb hier de cd nog liggen wil de driver wel ergens uploaden.

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Joss schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:59:
Zou handig zijn al er vote op de server zat... We zaten met 10 man in de practice zonder Fabian... moesten nog 65 minuten wachten op de quali, met als gevolg dat iedereen weg ging dus ;(
Ja dat is dus het nadeel van als je zo wilt hosten, aangezien het vote systeem wel in de dedicated versie zit.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
yonexfreak schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:57:
De drivers van de cd werkt gewoon met WindowsXP hij zegt wel dat het niet kan gewoon negeren dus.

• Psychokiller
  • Niet online
Volgens mij is het niet mogelijk, maar ik vraag het toch even. Is het mogelijk in GTR je controller te calibreren ?
Ik heb op dit moment wederom problemen dat mijn gas maar tot een 75-80% gaat vaak, en mis dus continu tractie en topsnelheid. Ik kon het in ieder geval nergens terug vinden tussen de opties van GTR, en ook in Windows zit de optie om te calibreren sinds Win98 ofzo al niet meer helaas.

Ik vond het al vreemd dat ik zonder TC vaak volgas uit de bochten kon acceleren in de driving school, terwijl het spel toch nieuw voor me is :)

• Zamorano
  • Niet online
Psychokiller schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:41:
Volgens mij is het niet mogelijk, maar ik vraag het toch even. Is het mogelijk in GTR je controller te calibreren ?
Ik heb op dit moment wederom problemen dat mijn gas maar tot een 75-80% gaat vaak, en mis dus continu tractie en topsnelheid. Ik kon het in ieder geval nergens terug vinden tussen de opties van GTR, en ook in Windows zit de optie om te calibreren sinds Win98 ofzo al niet meer helaas.

Ik vond het al vreemd dat ik zonder TC vaak volgas uit de bochten kon acceleren in de driving school, terwijl het spel toch nieuw voor me is :)
Even Google'en op DxTweak2.

• MRCL
  • Niet online
Psychokiller schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:41:

Je kan in windows nog steeds je controller kalibreren hoor! configuratiescherm -> printers en andere hardware -> spelbesturingen. Heeft bij mij iig wel gewerkt.

• yonexfreak
jlve schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:29:
[...]

Sidewinder zonder FF doet het idd ook met de win98 driver. Ik had die sidewinder ook. Heb hier de cd nog liggen wil de driver wel ergens uploaden.
als je wil heel graag :)
setupje wat ik van de microsoft site had geeft aan dat ie niet compatible is met xp en dan klapt ie eruit..

• mikenl
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Bij logitech sturen heb je de 'profiler' software, waamee je per spel de instellingen kunt opslaan.
ook kun je hier de controller per knop/as configureren.
Omdat ik hetzelfde probleem had/heb (95% gas, met pieken en dalen). in gtr trap ik het pedaal helemaal in en schuif dan de sensetivity zover terug zodat ie op max blijft staan.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Jongens, heb ook wel zin om es online te racen. Kan iemand mij misschien de hamachi gegevens eens mailen?

• jlve
  • Laatst online: 21-09 10:09
yonexfreak schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:03:
[...]

als je wil heel graag :)
setupje wat ik van de microsoft site had geeft aan dat ie niet compatible is met xp en dan klapt ie eruit..
KLIK VOOR DOWNLOAD

Je krijgt wel een melding van niet compatible, gewoon op doorgaan klikken moet het doen. Success ermee.

PSN ID: JLvanEs0305

• OzBoz

OzBoz

Phydomir schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:09:
Jongens, heb ook wel zin om es online te racen. Kan iemand mij misschien de hamachi gegevens eens mailen?
Kom anders gewoon op IRC, daar zitten altijd wel mensen die graag ff helpen. Direct linkje naar het goede channel vind je stukkie terug.

• Tortelli

Tortelli

jlve schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:15:
[...]

KLIK VOOR DOWNLOAD

Je krijgt wel een melding van niet compatible, gewoon op doorgaan klikken moet het doen. Success ermee.
Ik zocht deze software ook al, bedankt!

alleen werkt bij mij het gas wel goed, de rem gaat alleen maar max een 85% :(

• yonexfreak
jlve schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:15:
[...]

KLIK VOOR DOWNLOAD

bedankt! :)
we gaan eens een poging wagen, kijken wat dit oplevert ;)

Verwijderd

Hey....

Ik heb het spel nu ook, en ik wil het via hamachi spelen....
Dit heb ik geinstaleerd, en het werkt ook....ik kan het hamachi netwerk joinen.
Maar nu komt het....ik zie de server ook staan in het spel bij Local Network oid....maar als ik wil joinen zegt ie dat ik aleen kan joinen tijdens Practise??????

Hoe zorg ik er voor dat ik gewoon kan joinen????

BVD :)

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:39:
Hey....

Ik heb het spel nu ook, en ik wil het via hamachi spelen....
Dit heb ik geinstaleerd, en het werkt ook....ik kan het hamachi netwerk joinen.
Maar nu komt het....ik zie de server ook staan in het spel bij Local Network oid....maar als ik wil joinen zegt ie dat ik aleen kan joinen tijdens Practise??????

Hoe zorg ik er voor dat ik gewoon kan joinen????

BVD :)
Door te wachten tot de race is afgelopen en vervolgens in de Practice of Qualify te joinen ;)

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 16:20
Weet iemand hoe ik aan de motec pro software v12 kom, die moet ik installeren om gebruik te maken ervan in GTR2

[ Voor 10% gewijzigd door michelc85 op 23-09-2006 16:49 ]

Verwijderd

michelc85 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:47:
Weet iemand hoe ik aan de motec pro software v12 kom, die moet ik installeren om gebruik te maken ervan in GTR2
Van de MoTeC website zelf. Neem de i2 Pro software. Pas daarna even je .plr file aan zodat de telemetrie ook in de juiste directory wordt bewaard.

• OzBoz

OzBoz

Ik heb een dedicated servertje opgezet voor tijdelijk. Heb geen mega upload maar de eerste test net ging wel goed volgens de peeps... Momenteel te joinen via één van de via GoT verspreide netwerkjes.

Status: Afbeeldingslocatie: http://my.hamachi.cc/status/image.php?5.72.105.208

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.