AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Wat bedoel je met TS?KhaZ schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:25:
Jullie zitten op TS neem ik aan als jullie racen?
Misschien kan ik dan nog wat leren, aangezien mijn tijden nog 5 a 6 seconden lager moeten
Ik gok dat ie teamspeak bedoeld. Maar negative, kan misschien wel grappig zijn. Volgens mij heb ik nog steeds een Teamspeak server draaien.Dutch3men schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:26:
Wat bedoel je met TS?
Ik heb niet eens een microfoonOzBoz schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:38:
[...]
Ik gok dat ie teamspeak bedoeld. Maar negative, kan misschien wel grappig zijn. Volgens mij heb ik nog steeds een Teamspeak server draaien.
Als er dan geen lag optreed ofzo, kan het misschien best wel is een leuk idee zijn! Is wel zo lachen en gezellig als je ook gewoon met elkaar kunt praten toch ?OzBoz schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:38:
[...]
Ik gok dat ie teamspeak bedoeld. Maar negative, kan misschien wel grappig zijn. Volgens mij heb ik nog steeds een Teamspeak server draaien.
Ik vind Zhuhai tot nu toe eigenlijk best een klote baan. Frustrerend dat elke bocht (behalve de knikjes en de laatste bocht) in zn 1/2 genomen moet worden

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Hehe ja het is een vrij lastig baantje, maar vind hem wel gaaf. Lekker snel enzo en ook wat uitdaging.Joss schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:12:
Teamspeak veroorzaakt geen lag neeIs altijd wel grappig om te gebruiken, leer je elkaar ook wat beter kennen en het is lachen
![]()
Ik vind Zhuhai tot nu toe eigenlijk best een klote baan. Frustrerend dat elke bocht (behalve de knikjes en de laatste bocht) in zn 1/2 genomen moet worden![]()
Doe je vanavond ook mee Jozz? Aangezien je gisteren op Monza mij miste voor wat competitie?
Ik heb nog geen lag kunnen vinden, dus ik vind het een prima tijdelijke oplossing.KhaZ schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:20:
Yep Teamspeak: evt heb ik een server draaien (v/d clan) die we kunnen gebruiken. Ik heb GTR2 nog niet online of via LAN kunnen spelen, maar is er online (in dit geval via Hamachii) lag?
[ Voor 24% gewijzigd door FabiandJ op 18-09-2006 12:22 ]
Ben vanavond vrij laat thuis, dus het hangt af van hoeveel/of ik huiswerk heb dat ik vanavond nog ff meeraceDutch3men schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:21:
[...]
Hehe ja het is een vrij lastig baantje, maar vind hem wel gaaf. Lekker snel enzo en ook wat uitdaging.
Doe je vanavond ook mee Jozz? Aangezien je gisteren op Monza mij miste voor wat competitie?
[...]
Ik heb nog geen lag kunnen vinden, dus ik vind het een prima tijdelijke oplossing.
Met een standaard setup?Dutch3men schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:05:
[...]
Als je 3 a 4 sec harder kunt gaan dan kun je wel meekomen. Denk ik heb er nog niet echt getest.
Ik zie echt niet waar ik harder kan hoor. In welke bocht ik het ook probeer, als ik harder dan 1:46 ga dan vlieg ik eruit
Of rijden jullie 1:42 met aangepaste setups?
Hehe, ik heb jou trouwens in mijn msn toegevoegd.Joss schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:28:
[...]
Ben vanavond vrij laat thuis, dus het hangt af van hoeveel/of ik huiswerk heb dat ik vanavond nog ff meeraceMaar jullie hebben wel een verschrikkelijke Zhuhai-voorsprong natuurlijk, ik heb er pas 6 rondjes gereden
Met een standaard setup zonder veel veranderd te hebben heb ik op Monza met de F550 een 1:43 gereden.vosss schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:53:
[...]
Met een standaard setup?
Ik zie echt niet waar ik harder kan hoor. In welke bocht ik het ook probeer, als ik harder dan 1:46 ga dan vlieg ik eruit
Of rijden jullie 1:42 met aangepaste setups?
Ik bedenk me net iets. Als ik timetrial speel, heb ik dan elke ronde een ghost van mn snelste ronde?
Dat zou wel handig zijn als dat zo is. Dat ik daar nog niet opgekomen ben om te proberen zeg, dan kan je precies zien waar je sneller/langzamer was zegmaar
Ik vind het een standaard setup waarmee ik gereden heb aangezien ik niets gedaan heb aan de anti-roll bar, springs etc. Alleen wat fuel eruit, soft banden en de rij hoogte naar beneden.vosss schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:00:
Standaard setup zonder veel veranderd te hebben is toch niet meer standaard
Ik bedenk me net iets. Als ik timetrial speel, heb ik dan elke ronde een ghost van mn snelste ronde?
Dat zou wel handig zijn als dat zo is. Dat ik daar nog niet opgekomen ben om te proberen zeg, dan kan je precies zien waar je sneller/langzamer was zegmaar
En ja in de timetrial heb je telkens de snelste ronde als ghost car.
Ow, waarschijnlijk mn oude dan, die stond nog fout hier op GoTDutch3men schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:53:
[...]
Hehe, ik heb jou trouwens in mijn msn toegevoegd.

Nu trouwens niet gaan denken dat ik een top-simmer ben. Kon nooit echt mee komen in GTR1, maar sinds ik een MOMOtje heb gaat het wel steeds beter draaien hier
Oke ik heb je toegevoegd, ik had jou namelijk erg lang onder de oude msn naam aangezien wij twee volgens mij een tijd geleden ook wel F1C tegen elkaar hebben gereden.Joss schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:05:
[...]
Ow, waarschijnlijk mn oude dan, die stond nog fout hier op GoTHeb m ff veranderd
![]()
Nu trouwens niet gaan denken dat ik een top-simmer ben. Kon nooit echt mee komen in GTR1, maar sinds ik een MOMOtje heb gaat het wel steeds beter draaien hier
Zijn jullie er vanavond om 23:00 ook nog, of ben ik dan alleen?
Kwestie van afwachtenKhaZ schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:12:
Puik Puik![]()
En maar hopen dat die bak up blijft aan gezien zodra hij alt-tabt die op zijn bek gaat
[ Voor 17% gewijzigd door FabiandJ op 18-09-2006 14:30 ]
Zie jullie spoedig online.
Logitech® G25 Racing Wheel toch maar es kopen
[ Voor 13% gewijzigd door JohnB op 18-09-2006 14:41 ]
Je bent niet de enige die hem wilt aanschaffen.Winnetou schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:29:
Eindelijk, er is weer een game voor mij die ik wil kopen!! Geweldig. Wel lastig en moeilijk maar merk dat mijn live for speed ervaring goed van pas kom.
Zie jullie spoedig online.
Logitech® G25 Racing Wheel toch maar es kopen
Verwijderd
Ben alleen niet bekend met dat hamachi ... en dat netwerk kan ik niet vinden
Ik zal vanavond LAAT eens komen kijken.KhaZ schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:12:
Puik Puik![]()
Morgen ben ik vrij.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Kom vanavond of zo maar eff op MSN dan help ik je wel eff daarmee.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:22:
Ik kom vanavond ook even kijken
Ben alleen niet bekend met dat hamachi ... en dat netwerk kan ik niet vinden
Edit: hehe Dutch3men ^^
[ Voor 10% gewijzigd door KhaZ op 18-09-2006 15:29 . Reden: ^^ ]
Het lijkt me dat je wel langzamer wordt met schakelen? Je bent immers nooit sneller dan wanneer je de 'auto-clutch' optie gebruikt lijkt mij?KhaZ schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:17:
Ik heb nu een Logitech Momo Racing, heeft die clutch op de G25 zoveel voordelen tov de Momo Racing, of is het de moeite niet waard?
Maar het is natuurlijk wel een stuk realistischer, en het lijkt mij ook wel gaaf.
Ik ken enkele hele snelle simmers die met Auto clutch uit rijden. Je hebt dan wat meer gevoel in je auto en kan ook meer gebruik maken van engine braking. Zij doen dit zelfs zonder clutch pedaal, dat heb je dus helemaal niet nodigRazr schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:01:
[...]
Het lijkt me dat je wel langzamer wordt met schakelen? Je bent immers nooit sneller dan wanneer je de 'auto-clutch' optie gebruikt lijkt mij?
Maar het is natuurlijk wel een stuk realistischer, en het lijkt mij ook wel gaaf.
Ik kan me wel voorstellen dat je clutch als je van 3 naar 2 of van 2 naar 1 schakelt, om zo te voorkomen dat je al auto instabiel wordt bij 't terugschakelen.
En je kunt tussengas geven bij het terugschakelen. Althans dat is in het echt zo. Neem aan dat het hier ook werkt. Of het sneller is?Requiem19 schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:07:
[...]
Ik ken enkele hele snelle simmers die met Auto clutch uit rijden. Je hebt dan wat meer gevoel in je auto en kan ook meer gebruik maken van engine braking. Zij doen dit zelfs zonder clutch pedaal, dat heb je dus helemaal niet nodig. Je kan dus gewoon schakelen zonder de koppeling te gebruiken, dat doet men in een GT auto ook, alleen moet je dus even oppassen met terugschakelen. Wat wel een voordeel is met een Clutch is het wegrijden bij een staande start. Je heb dan veel meer controle.
Ik kan me wel voorstellen dat je clutch als je van 3 naar 2 of van 2 naar 1 schakelt, om zo te voorkomen dat je al auto instabiel wordt bij 't terugschakelen.
PSN: Shiver23
Bij deze bedankt OzBoz =)
w00tCrusher77 schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:24:
OzBoz heeft zojuist voor 1 maand een Hamachi-licentie gekocht, en die is geactiveerd op het channel dat hier gepost is. Er kunnen nu dus max 256 man op de VLAN
Verwijderd
(Ik heb wel de RGT gekocht, DFP is redelijk moeilijk aan te komen. MOMO vondt ik de pedaaltjes duidelijk minder.)
Of je moet geluk hebben en bij de 16 horen of je moet dokken....In other words, a network can contain 1 owner, up to 16 basic members and up to 256 premium members.
PSN: Shiver23
[ Voor 57% gewijzigd door Joss op 18-09-2006 20:11 ]
Nice. Misschien kom ik ook een keertje kijken binnenkort.Crusher77 schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:24:
OzBoz heeft zojuist voor 1 maand een Hamachi-licentie gekocht, en die is geactiveerd op het channel dat hier gepost is. Er kunnen nu dus max 256 man op de VLAN
Dat is vrij persoonlijk, als jij vindt dat het zwaar stuurt zet je bij de controls gewoon je FF lager.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:07:
Wat me wel opvalt is dat het redelijk zwaar stuurt. Welke instellingen hebben de pro's hier voor hun Force Feedback e.d.?
Nu ff de handjes rust, stuurtje schuurt toch een beetje en ik ben het niet meer gewent zo lang te rijden. De start ging trouwens redelijk beheerst, volgens mij was er maar 1 botsing in de 1e bocht.
Dat heb ik wel is anders gezien

Tnx jongens voor de race!
Ok dit klopt dus niet. Dat je zo'n licentie hebt betekent dat je zelf andere netwerken kan joinen, waar max 16 basic mensen inzitten. De gene die de server host moet maar ff 4 of 5 hamachi channels aanmaken, en dan kan iedereen >1< netwerk joinen en kunnen we allemaal op dezelfde server spelenCrusher77 schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:24:
Wat betreft de race, die was lekker idd. Eerste bocht ging ook lekker met 9 man tegelijk. Alleen jammer dat ik zelf een pop-up van Firefox Update tussendoor kreeg, waardoor ik recht de bandenstapel in ging met 200 en de pits in moest om alles te repareren. Kostte met meer dan 2,5 minuut
Anyways, hopelijk blijven de mensen de volgende keer ook wat meer in de server, want met z'n 4-en eindigen is net iets minder
Verwijderd
Deden die Slovenen mee met racen?Joss schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:10:
ik zag gisteren dat er zeker 6 slovenen in "ons" netwerk zaten...)
Ze zouden er namelijk ook met andere motieven kunnen zitten..
Sowieso wel verstandig om je security op orde te hebben als je Hamachi met derden gebruikt.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Voor de liefhebbers een moviefile [fraps]
http://www.megaupload.com/?d=VPSMG7EI
[ Voor 51% gewijzigd door JohnB op 19-09-2006 01:57 ]
Stop editing those gdb's you know its madness
here's the real way to do it.
Make a new empty file called SDNDTG.DYN it must NOT have any other file extension on the end of it and must be in cap's.
Put it in the root folder of GTR2 e.g. C:\ProgramFiles\GTR2 or where ever else you have it installed.
EDIT: no need to make a new player it will work with an existing one.
Have fun guys and gals
Ja heb ik al een keer gehad in een Ferrari 575. Wel iets minder, maar lijkt er wel aardig op.Winnetou schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:37:
Iemand dit al es meegemaakt? (ik rij in de Porsche)
Verwijderd
Het ziet er vet uit, maar ik kan het filmpje niet bekijken. Er zit alleen geluid bij. Beetje raar.Winnetou schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:37:
Iemand dit al es meegemaakt? (ik rij in de Porsche)
Voor de liefhebbers een moviefile [fraps]
http://www.megaupload.com/?d=VPSMG7EI
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
probeer http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=27211Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:35:
[...]
Het ziet er vet uit, maar ik kan het filmpje niet bekijken. Er zit alleen geluid bij. Beetje raar.
Kan iemand mij vertellen waar je clutch precies voor nodig hebt? Als je net iets te hard door een bocht gaat moet je dan clutchen? En moet ik dan vol gas geven ?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Klein detail maar ik irriteer mij daar wel aan.
Is er ergens een optie om dat te veranderen (of zelf de besturing in de pits overnemen).
Ik denk dat ik iets bij de instellingen over het hoofd gezien heb, maar kan het echt niet vinden.
Je moet even simulation ipv novice kiezen. Dan mag je zelf je auto besturen in de pits.dikkiedik schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:04:
Het uitrijden van de pitstraat gebeurt bij mij automatisch en met een zeer verschrikkelijk lelijke animatie. (stuur slaat ineens om en weer terug, ipv soepel )
Klein detail maar ik irriteer mij daar wel aan.
Is er ergens een optie om dat te veranderen (of zelf de besturing in de pits overnemen).
Ik denk dat ik iets bij de instellingen over het hoofd gezien heb, maar kan het echt niet vinden.
Kwestie van zelf even moeite doen:kutkip schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:06:
Wanneer ligt het spel hier in de winkels eigenlijk?
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=2301
[ Voor 20% gewijzigd door Requiem19 op 19-09-2006 11:15 ]
Maarja, pluspuntje vind ik dan wel weer dat ik het wel realitisch vind. En leuk
Gelukkig gaat het dan ook om de realisme en als er goeie graphics bij zitten is mooi meegenomen, en opzich vind ik de graphics goed genoeg.CdD schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:37:
Heb gister de demo gedownload, maar ik vond de graphics een beetje tegenvallen eigenlijk, en dat terwijl alles op high kan op m'n pc..
Oh en vanavond weer zin in een raceje? Waarschijnlijk kan ik wel weer die 100mbit fixen, en ja ik zorg eff dat die sessie duur etc wat korter wordt.
[ Voor 13% gewijzigd door FabiandJ op 19-09-2006 12:01 ]
Overigens bij CDWoW voor maar 32,-
De graphics niet goed genoeg??CdD schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:37:
Heb gister de demo gedownload, maar ik vond de graphics een beetje tegenvallen eigenlijk, en dat terwijl alles op high kan op m'n pc..

Welke Race-game heeft dan nog betere graphics als ik vragen mag... En welke videokaart heb je?
Je kan btw ook nog de textures van de wielen en die van het dashboard, op extra hoog zetten.
Ik vind hem er echt superstrak uitzien.
[ Voor 13% gewijzigd door eXe op 19-09-2006 12:16 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Voor degenen die 'm niet zo snel kunnen vinden (zoals ikRayzman schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:02:
Overigens bij CDWoW voor maar 32,-
Ik heb aan een kant wel zin in GTR2 maar m'n grootste probleem is dat ik het tunen niets vind... Ik wil gewoon racen! Eigenlijk zou het veel realistischer zijn (denk ik) als je op een of andere manier bepaalde dingen kon aangeven ('teveel overstuur!') en dat de crew dat dan automatisch oplost! Ik zie irl ook geen coureur onder de motorkap duiken.
Verwijderd
Is het ook aan te bevelen om de pedaalsensitivity op 100% te zetten? Of is dit ook persoonlijke voorkeur?
Mooi gedaan hoe de auto begint te trillen als je dan toch de bocht instuurt met wheellock. Het beeld en geluid alleen al vertellen je veel hoe de auto reageert.
Je zou een race-engineer kunnen inhuren?Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:18:
[...]
Voor degenen die 'm niet zo snel kunnen vinden (zoals ik): linkje!
Ik heb aan een kant wel zin in GTR2 maar m'n grootste probleem is dat ik het tunen niets vind... Ik wil gewoon racen! Eigenlijk zou het veel realistischer zijn (denk ik) als je op een of andere manier bepaalde dingen kon aangeven ('teveel overstuur!') en dat de crew dat dan automatisch oplost! Ik zie irl ook geen coureur onder de motorkap duiken.In ieder geval: als ik GTR2 koop doe ik dat voornamelijk voor het online racen. Offline racen tegen AI boeit me niet meer, eigenlijk... En tja, als je online gaat dan moet je toch goede setups hebben... Maken jullie allemaal je eigen setups?
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 12:24 ]
Vroeger had MS een indycar race simulator waar zoiets in zat. Aan de hand van een aantal vragen werd je auto dan bijgewerkt. Opzich best handig. Maar met m'n GP3 en Gp4 ervaring weet ik wel ongeveer wat ik moet aanpassen om een stabielere auto te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:18:
[...]
Ik heb aan een kant wel zin in GTR2 maar m'n grootste probleem is dat ik het tunen niets vind... Ik wil gewoon racen! Eigenlijk zou het veel realistischer zijn (denk ik) als je op een of andere manier bepaalde dingen kon aangeven ('teveel overstuur!') en dat de crew dat dan automatisch oplost! Ik zie irl ook geen coureur onder de motorkap duiken.In ieder geval: als ik GTR2 koop doe ik dat voornamelijk voor het online racen. Offline racen tegen AI boeit me niet meer, eigenlijk... En tja, als je online gaat dan moet je toch goede setups hebben... Maken jullie allemaal je eigen setups?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Voor GTR1 was dit niet zo'n probleem. Er is een aantal mensen dat gewoon heel goed setups kan maken. Gelukkig zijn sommige van deze mensen zo vriendelijk hun setups op hun site te zetten. Voor de GT auto's gebruikte ik meestal de setups van Huttu. Huttu is een van de allersnelste simracers van de afgelopen jaren.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:18:
[...]
http://www.teamredline.co.uk/
De setups staan bij ->Download-> Setups.
Als GTR2 een tijdje uit zal Huttu wel z'n nieuwe setups uploaden.
Voor de NGT auto's van GTR1 gebruikte ik de setups van Claus Juel:
http://home1.stofanet.dk/cjay/
Kortom, na een tijdje kan je op diverse sites goede setups downloaden. Desalniettemin heeft iedereen een verschillende rijstijl en zal je zelf altijd kleine dingen moeten blijven aanpassen.
Verwijderd
Ik heb er een keer een spel besteld (Need For Speed Most WantedVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:27:
Iemand ervaring bij CDWoW? Staat niet bij de shop survey.
Als een spel echt een heel stuk goedkoper is bij cdwow dan zal ik 'm wel weer daar bestellen. Maar meestal wil ik een game METEEN hebben en tja... dan moet je toch gewoon naar de winkel.
Je kan hem al downloaden maar ik wil liever de originele game hebben.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 12:45 ]
Ik verwacht hem deze week binnen, de orginele dan aangezien die uit Engeland moet komen. Ik wacht nu alleen op de bevestiging van de aanbieder dat die het geld heeft en die verwacht ik vandaag. En dan heb ik hem vrijdag wel binnen.Evertt schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:41:
Zijn er al mensen die GTR2 al hebben?????
Je kan hem al downloaden maar ik wil liever de originele game hebben.
Ik ken anders al wel een paar mensen die hem orgineel hebben hoor. En zoals je leest krijg ik hem ook waarschijnlijk deze week binnenVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:44:
Hij is nog niet officieel uit dus niemand kan 'm al officieel hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door FabiandJ op 19-09-2006 13:06 ]
Verwijderd
Okay... maar is die aanbieder een winkel of...? Want ik weet niet beter of hij is gewoon officieel nog niet uit...Dutch3men schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:00:
[...]
Ik verwacht hem deze week binnen, de orginele dan aangezien die uit Engeland moet komen. Ik wacht nu alleen op de bevestiging van de aanbieder dat die het geld heeft en die verwacht ik vandaag. En dan heb ik hem vrijdag wel binnen.
[...]
Ik ken anders al wel een paar mensen die hem orgineel hebben hoor. En zoals je leest krijg ik hem ook waarschijnlijk deze week binnen![]()
![]()
![]()
.
In Finland is het spel al te koop en in Engeland krijgen ze hem ook al binnen, ik weet niet of die daar al in de winkel ligt, maar weet wel dat mensen hem daar al te koop aanbieden via bijvoorbeeld Ebay.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:09:
Eerlijk gezegd krijg ik ook zin in GTR door die uitgebreide trainingschool... In GTR had ik het idee dat ik niet verder kwam en bleef steken op een bepaald (laag) niveau. Maar met die school denk ik toch wel verder te kunnen komen!
[...]
Okay... maar is die aanbieder een winkel of...? Want ik weet niet beter of hij is gewoon officieel nog niet uit...
En mensen van het RSC forum hebben ook bij diezelfde gast het spel aangeschaft en waren er positief over.
Verder denk ik dat die trainingschool en erg goeie toevoeging is voor GTR2 hierdoor kunnen de nieuwkomers namelijk sneller op een beter niveau terecht komen. En krijgen we hoop ik minder kamikaze piloten op de servers online.
Ik heb alles op sim staan, behalve clutch op auto, maar bij mij stuurt ie ook zo klote door de pits.Requiem19 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:14:
[...]
Je moet even simulation ipv novice kiezen. Dan mag je zelf je auto besturen in de pits.
Ofja, in de pitstraat zelf kan ik wel sturen, maar bij mn pitcrew stuurt de pc automatisch, en met wegrijden ook. Ik denk dattie dat bedoeld?
Verwijderd
(Iemand overigens enig idee waar je zo'n ding snel kunt kopen?)
Ergens bij een opties kan je dit uitzetten volgens mij, maar weet niet precies waar.vosss schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:43:
[...]
Ik heb alles op sim staan, behalve clutch op auto, maar bij mij stuurt ie ook zo klote door de pits.
Ofja, in de pitstraat zelf kan ik wel sturen, maar bij mn pitcrew stuurt de pc automatisch, en met wegrijden ook. Ik denk dattie dat bedoeld?
De ene vind het fijn en de andere word er kots misselijk van, het enige voordeel wat ik kan ontdekken is dat je eerder de uitgang van de bocht ziet en dus eerder kan bepalen wanneer je op je gas kan. Of je ziet eerder een gespinde wagen staan.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:49:
Is hier trouwens iemand die Track-IR gebruikt met GTR? Werkt dat een beetje? Ik zit er al aan te denken om zo'n ding te kopen voor FS X, maar in GTR2 schijnt het ook te werken. Geeft het iets extra's in GTR of is het alleen maar een gimmick en lastig?
(Iemand overigens enig idee waar je zo'n ding snel kunt kopen?)
Maarja het is simpel zo van of je vind het fijn of niet.
Hier zou je hem kunnen bestellen.
[ Voor 48% gewijzigd door FabiandJ op 19-09-2006 15:23 ]
Ik zou voor de Lotus Elise of de BMW nog wat gaan niet de BMW M3 GTR.Bart1983 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:26:
Weet iemand zo welke auto de minste pk's heeft? Eergisteren zij iemand dat het de Lotus was. Ik race namelijk met het toetsenbord en daarmee krijg ik die paardekrachten gewoon niet onder controle. Gas geven en sturen werkt gewoon niet samen want dan ga je gewoon dwars. Heeft iemand nog tips voor mij?
met toetsenbord is het redelijk te doen met traction control op high.Bart1983 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:26:
Weet iemand zo welke auto de minste pk's heeft? Eergisteren zij iemand dat het de Lotus was. Ik race namelijk met het toetsenbord en daarmee krijg ik die paardekrachten gewoon niet onder controle. Gas geven en sturen werkt gewoon niet samen want dan ga je gewoon dwars. Heeft iemand nog tips voor mij?
Als je in de gelegenheid bent, zou ik zeker een stuurtje aanschaffen(tweedehands anders) dit scheelt echt enorm en is veel leuker!
Ik heb mijn oude Logitech Wingman Formula Force GP uit de kast gehaald en dan kan je pas echt op simulation spelen!
Beginnend met training van 30 min, qualify van 15 en een race van 25 min
Baan? Zhuhai?Crusher77 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:59:
Vanavond om 20.30 een race in mijn planning. Als de 100mbit server up is daar op, anders host ik =)
Beginnend met training van 30 min, qualify van 15 en een race van 25 min
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
kreng zit volsilencedead schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:43:
Server?? die über???
Ik krijg altijd wheel lock aan het eind van de remweg.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:20:
Hmmm.. ik krijg het remmen nog niet echt super onder de knie. Ik versla de instructor wel in de Driving School scenario's maar ik blijf wheel-lock houden hoewel ik toch het pedaal rustig intrap. Enige tips iemand?
Dus wat ik doe: vol remmend beginnen en langzam rempedaal laten opkomen, insturen en dan opbouwend gas erop.
Volgens mij is dat de snelste manier.
Overigens kan je ook horen als je blokkerende wielen hebt. (En dan dus rem tikke loslaten.)
[ Voor 4% gewijzigd door Kurios op 19-09-2006 20:37 ]
Verwijderd
Ik lees net dat dhr. Huttu de remsens in GTR1 op maar 5-10% heeft staan omdat je anders te snel lock-up hebt met remmen. Als ik weer een stuurtje heb ga ik het gelijk eens met zijn instellingen proberen.Kurios schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:27:
[...]
Ik krijg altijd wheel lock aan het eind van de remweg.
Dus wat ik doe: vol remmend beginnen en langzam rempedaal laten opkomen, insturen en evt langzaam gas erop.
Volgens mij is dat de snelste manier.
Overigens kan je ook horen als je blokkerende wielen hebt.
RGT vandaag teruggebracht, DFP zal hoop ik ergens volgende week binnenkomen.
Nu ben ik wel weer toe aan een leuk (online) racespel dat een beetje serieus is en volgens mij heb ik nu wel de goede. Ik moet dus helaas wel een nieuw stuurtje aanschaffen. 't Zal wel een DFP worden, zo'n G25 (mooi ding!) is leuk, maar wel erg duur voor mijn zoveelste hobby...
Ik deed het vroegâh best aardig met DTM2 en ik hoop met dit spel toch ook wel goed mee te kunnen met de snelle jongens. Maar dat zien we vanzelf wel
Ik ga deze week ff het spel halen (als die er al ligt ofcourse...) en vh weekend ook een goed stuurtje!
HANDIG!!Requiem19 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:27:
[...]
Voor GTR1 was dit niet zo'n probleem. Er is een aantal mensen dat gewoon heel goed setups kan maken. Gelukkig zijn sommige van deze mensen zo vriendelijk hun setups op hun site te zetten. Voor de GT auto's gebruikte ik meestal de setups van Huttu. Huttu is een van de allersnelste simracers van de afgelopen jaren.
http://www.teamredline.co.uk/
De setups staan bij ->Download-> Setups.
Als GTR2 een tijdje uit zal Huttu wel z'n nieuwe setups uploaden.
Voor de NGT auto's van GTR1 gebruikte ik de setups van Claus Juel:
http://home1.stofanet.dk/cjay/
Kortom, na een tijdje kan je op diverse sites goede setups downloaden. Desalniettemin heeft iedereen een verschillende rijstijl en zal je zelf altijd kleine dingen moeten blijven aanpassen.
ik ging op barcelona van 1:38.585 naar 1:37.195!
maarre hoe krijg ik die dan op GTRank????
Is nu ook een netwerk voor gtr2.
Nadeel is dat je dan op een public bak zit en dus met de hele wereld rond rijd, met een stel Nederlanders (Gotters) is toch leuker.mikenl schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:29:
Ik denk ik post even dit : http://www.hamachi-games.sk/old/en/index.php?page=34.
Is nu ook een netwerk voor gtr2.
Verwijderd
Maar ik was ook verbaasd. Ik dacht 'laat ik ook nog ff en race doen: gewoon ff rammen met die hap'. Dus ik start een losse race en verwachtte eerlijk gezegd (na mijn ervaringen met GTR1) er in de eerste bocht al uit te liggen: of door botsingen of door slippartijen. Maar niet dus! Ik kon in 1 keer op Monza (zowat) een redelijk rondje rijden! Niet dat ik toen vooraan zat, maar ik had totaal niet de moeite die ik had met GTR1, waar ik elke bocht uitvloog... Nu kan het misschien al komen door die Driving School (ik rem nu anders en schakel niet IN een bocht) maar het lijkt er toch echt op dat deze auto's veel vaster op de weg liggen... Ik had alles trouwens ingesteld op Simulation (en alle groene lichtjes op dat scherm uit). Wat me ook opviel was dat ik in de eerste bocht nergens tegenaan botste. Ik startte echt met het idee van 'en NU ga ik iedeen inhalen voor de 1e bocht' maar op een of andere manier werd ik vanzelf nogal realistisch voorzichtig... Samen met de betere wegligging was dit eerlijk gezegd een zeer positieve ervaring...! Morgen verder..
Je rijdt toch wel met cockpit view?Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:06:
Vanavond maar ff tijd gehad jammergenoeg, maar nog net ff GTR@2 kunnen spelen. Die Driving School is leuk!Meestal denk ik in het begin 'dat gaat me niet lukken' maar ff later lukt het toch. Op zo'n manier krijg je denk ik echt wel een goede basis.
Maar ik was ook verbaasd. Ik dacht 'laat ik ook nog ff en race doen: gewoon ff rammen met die hap'. Dus ik start een losse race en verwachtte eerlijk gezegd (na mijn ervaringen met GTR1) er in de eerste bocht al uit te liggen: of door botsingen of door slippartijen. Maar niet dus! Ik kon in 1 keer op Monza (zowat) een redelijk rondje rijden! Niet dat ik toen vooraan zat, maar ik had totaal niet de moeite die ik had met GTR1, waar ik elke bocht uitvloog... Nu kan het misschien al komen door die Driving School (ik rem nu anders en schakel niet IN een bocht) maar het lijkt er toch echt op dat deze auto's veel vaster op de weg liggen... Ik had alles trouwens ingesteld op Simulation (en alle groene lichtjes op dat scherm uit). Wat me ook opviel was dat ik in de eerste bocht nergens tegenaan botste. Ik startte echt met het idee van 'en NU ga ik iedeen inhalen voor de 1e bocht' maar op een of andere manier werd ik vanzelf nogal realistisch voorzichtig... Samen met de betere wegligging was dit eerlijk gezegd een zeer positieve ervaring...! Morgen verder..
Ik heb me anders net wel even vermaakt hoor!Dutch3men schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:59:
[...]
Nadeel is dat je dan op een public bak zit en dus met de hele wereld rond rijd, met een stel Nederlanders (Gotters) is toch leuker.
Ik rij eigelijk altijd met motorkap vieuwRequiem19 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:17:
[...]
Je rijdt toch wel met cockpit view?Dat kan ik je in ieder geval erg aanraden. Als je serieus wilt simmen tenminste. In veel league's is het zelfs verplicht om zo te rijden. Natuurlijk geeft het je ook meer immersie.
te snel teruggeschakeld zekerMRCL schreef op woensdag 20 september 2006 @ 00:24:
Ik reed altijd met nose view. Heb net met cockpit gereden, is even wennen maar rijdt wel lekker. Heb ook een klein foutje gemaakt bij het schakelen.
[afbeelding][/URL][/img]
Verwijderd
Jaaaaaaaa, maar natuurlijk! Als ik echt wil simmen doe ik het goed ook, dus compleet in sim mode, ALLE opties en extra's uit, en in de cockpit view. Dat deed ik ook met GTR1 en Papyrus Nascar en Richard Burns etc. etc. Niet dat dat echt heel goed ging altijd...Requiem19 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:17:
[...]
Je rijdt toch wel met cockpit view?Dat kan ik je in ieder geval erg aanraden. Als je serieus wilt simmen tenminste. In veel league's is het zelfs verplicht om zo te rijden. Natuurlijk geeft het je ook meer immersie.
Iemand anders ook nog opgevallen dat je in GTR2 makkelijker door de bochten lijkt te komen? Ik was altijd als de dood voor de curbs in GTR1 maar nu kan ik eroverheen raggen zonder direct te spinnen! Maar misschien lag het wel aan de auto, bedenk ik me nu: ik nam gewoon het standaard aangeboden model...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 08:38 ]
www.beneluxracingonline.com
Dit topic is gesloten.