Ik koop never meer iets van TRUST. Gierende hartkleppen krijg ik van die zooi!!
Never trust a Trust product.
Never trust a Trust product.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
creative is wel goed je moet niet alles gaan afzeikenOp zondag 28 januari 2001 01:12 schreef minus0ne het volgende:
Ik koop nooit meer een Creative produkt, omdat hun geluidskaarten sucken (slechte kwaliteit, veel ruis, bagger drivers) en hun DVD drives slecht en duur zijn, en hun CDRom's (48x) je computer laten vastlopen (met 8 verschillende modellen op 3 computers getest)!!!
Verwijderd
philips is wel cool goede brandersOp zondag 28 januari 2001 01:28 schreef SALLY het volgende:
quote:
Ik koop nooit meer een Philips product omdat hun klote cdd 3610 schijnbaar een selfdestruct-timertje heeft die 53 weken na aankoop (dus een week na de garantietijd )in werking treedt!!!
Uberhaupt nix meer met dat merkje erop omdat het ook nog eens lelijke troep is.
JA DIT OOK INDERDAAD!
PHILIPS KOMT ER BIJ MIJ ZEKER WETEN ECHT NIET MEER IN! WAT EEN ROMMEL IS DAT TOCH ALTIJD.
/dev/null
Verwijderd
Verwijderd
realtek rules lekker goedkoop en ze geven nooit probsOp zondag 28 januari 2001 02:02 schreef -OverSoft- het volgende:
Philips CDD3610 (1 week na garantie kaduuk)
Goedkope Realtek kaartje (veel te veel probs)
MSIVIA
AMD
Samsung (niet alles, maar wel deze brander)
Maxtor
HP (netwerk kaarten, die hebben ze ook al...)
Canon(BJC-210, lekker oud)
Creative is relaxed en 3Com ook wel.
PHILIPS ZUIGT DUS
en als je met realtek geen probs hebt is ie perfect, maar anders is het een HEL!
1 kaartje in de pc heb ik helemaal geen problemen meeOp zondag 28 januari 2001 02:06 schreef __ELD__ het volgende:
[..]
realtek rules lekker goedkoop en ze geven nooit probs
? weet jij wat.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Als het dan (stomme?) gebruikers fouten zijn wil ik met plezier mijn CD 3610 omruilen voor die van jouw. Die van mij ligt al 2 jaar ergens op zolder en het frontje ziet er nog als nieuw uit.Op zondag 28 januari 2001 03:59 schreef Gump het volgende:
Wat is dat nou voor een onzin over die Philips branders, heb al ongeveer 3 jaar die 3610 brander. Werkt perfect, heb zelden buffer underuns en dat soort shit.
Volgens mij zijn dat gewoon allemaal (stomme?) gebruikersfouten.
PHILIPS regeert!!!!!!!!!!!
? weet jij wat.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Kubuntu
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu
Pak je rust!
Verwijderd
Daar sluit ik mij bij aan That's Write is echt rottende!!:( shit!!Op zondag 28 januari 2001 12:09 schreef den the man het volgende:
Ik koop nooit meer een cd-r van het merk That's Write, omdat ze binnen de kortste keren gaan schimmelen/corroderen
Dit geld ook voor andere: KOOP NOOIT CD'S VAN HET MERK THAT'S SCHIJT!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
tjeetjes.... das nou een echt beschimmelde CD.Op zondag 28 januari 2001 12:09 schreef den the man het volgende:
Ik koop nooit meer een cd-r van het merk That's Write, omdat ze binnen de kortste keren gaan schimmelen/corroderen
ziet hier: [afbeelding]
Dit geld ook voor andere: KOOP NOOIT CD'S VAN HET MERK THAT'S SCHIJT!
Verwijderd
Verwijderd
Creative produkten zijn echt slecht, hun soundcards zijn.. redelijk, maar met bagger drivers (voor bijv. win2k) en bij hoge cpu belasting skipt alles de hele tijdOp zondag 28 januari 2001 01:39 schreef __ELD__ het volgende:
Creative is wel goed je moet niet alles afzeiken
[..]
philips is wel cool goede branders
debeerzietzevliegen.nl
Verwijderd
Verwijderd
Skattig zo'n helios3d heb ik ook nog in de 2e pc zitten. Werkt nog altijd perfect.ik koop nooit meer iets met de naam helios erop, omdat ik dit al een keer heb gedaan... goede oude voodoo tijd... kocht toen een helios3d kaart -> kaput... ingeruild voor nog zo'n kaart -> kaput... ingeruild voor een diamond monster 3d -> draaide als een zonnetje....
Verwijderd
Verwijderd
Je moet em ook eerst uit de verpakking halen...... :y)Op zondag 28 januari 2001 11:42 schreef Emperor het volgende:
ik koop nooit meer unox rookworst omdat ik er al meerdere keren van moest overgeven!!!!!
Verwijderd
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik heb ook CDD 3610 van philips, en hij draait nog steeds lekker goed. Ik heb 'm geloof ik al een jaar of drie, en nooit problemen mee gehad, hij draait onder Linux, en onder windows draait hij ook in elk proggie dat ik tot nu toe gebruikt heb.Op zaterdag 27 januari 2001 21:49 schreef Marchu het volgende:
[..]
------------
Heb je helemaal gelijk in.......
Die CDD 3610 van mij stopte ook enkele weken na de garantie termijn met branden. Dacht dat het toeval was totdat de CDD3610 van mijn broer OOK enkele weken na zijn garantie termijn ermee nokte. Philips heeft bij mij ook afgedaan.....mischien alleen nog voor een tosti ijzer.....
LinuxFox, because penguins aren't even furry
Verwijderd
Mijn 5 jaar oude 850 MB harde schijf van seagate draait nog perfect (vaak gebruikt).nooit een Seagate of WD HD.
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Verwijderd
Ik was ff vergeten dat ik trust speakers heb...Op zondag 28 januari 2001 13:49 schreef BBL the 2nd het volgende:
*Trust speakers (brommen zelfs als ze uit
staan)
Verwijderd
Verwijderd
Linux aanhanger!
Dan kan je beter LG monitoren kopen. Dit zijn dezelfde als de philips modellen, maar aangezien LG minder uitval heeft op z'n produktielijnen zijn ze goeikoper. Dit heb ik trouwens van iemand die bij philips werkt.Op zaterdag 27 januari 2001 21:40 schreef LenL het volgende:
Philips monitoren (nieuwe generatie) zijn heel goed...
(Uit betrouwbare bron)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Ik koop nooit geen CD's meer van Megadeth, omdat het MegadeAth moet zijnA tout le monde, a tout les amis, je vous aime, je dois partis, these are the last words i'll ever speak and they'll set me free...
Volvo V70 D5 my2011
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
moet je wel de iets nieuwere driver installen en niet die jij had, dan had er niks aan de hand geweest, staat op de site.........Op vrijdag 02 februari 2001 09:35 schreef trooper het volgende:
Hello...Diamond maakt best nog wel goede videokaarten...alleen moet je niet de Bijgeleverde CD gebruiken maar de drivers bij NVIDIAdownen... Mijn eerste V550 met CD geinstalleerd en Windows 98 wilde nooit meer starten...bleek com32ctr.dll ofzoiets te zijn overschreven...|:( Met de drivers van NVIDIA
nooit problemen....
grtx
Verwijderd
ASUS P3C 2000 > :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:rOp zaterdag 27 januari 2001 21:38 schreef Phreak het volgende:
ASUS V7700 32MB Pure >
ASUS A7V >
ASUS >
Verwijderd
Verwijderd
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Omdat iemand [rml][ MISKOOP]Ik koop nóóit meer een..... omdat.... [ deel 2][/rml] kwijt was wellicht
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door jhead22 op 07-09-2004 23:40 ]
ARME AOW’er
Dit topic is gesloten.
![]()