Toon posts:

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 649 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik maak wel een begin hier aan:

Ik koop nooit meer een product van Asus omdat het duur en slecht support is.

vraag me niet waarom ik Asus kies. heb al genoeg ervaringen met dat troep. maar ik wil graag dat een ieder zijn hart hier lucht zodat we voortaan weten wat we NIET moeten kopen. :)

suc6

Verwijderd

Is dit niet heel persoonlijk? Ik heb prima ervaringen met Asus, en anderen wellicht ook. Misschien heb je wel een maandagmorgen monster, of een combinatie van andere hardware die net niet lekker loopt met Asus. Waarom dan gaan roepen dat we het niet moeten kopen? Als iedereen dat doet kunnen we niets meer kopen, omdat er altijd wel iemand rondloopt die een nare ervaring met een bepaald product heeft.

Verwijderd

Asus rulez

wil nix anders meer !!

ze beiden zo veel meer dan de andere merken.

Verwijderd

mijn halve pc is van asus, no probs here.
dus ook nooit support getest ;)

Verwijderd

Ik koop nooit meer een ... ja.. oh ja... een Soyo moederbord... alleen maar problemen mee gehad.... voor de rest,... nog nooit echt grote problemen gehad met hardware... en ik zit al bijna 10 jaar in de business...

Roeland

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik koop nooit meer een Acer CD-ROM speler, omdat deze erg instabiel zijn en veel te veel problemen opleveren :r.

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 00:03
ik koop nooit meer iets met de naam helios erop, omdat ik dit al een keer heb gedaan... goede oude voodoo tijd... kocht toen een helios3d kaart -> kaput... ingeruild voor nog zo'n kaart -> kaput... ingeruild voor een diamond monster 3d -> draaide als een zonnetje....
:)

Verwijderd

Ja mijn ASUS bordje RULEZ ook behoorlijk moet ik zeggen.
Maar ik vind dit best een aardige post, het is inderdaad totaal iets persoonlijks, dat wel, maar daar is nix mis mee. Post gewoon JOUW ervaringen.

Ik zou zeggen ik koop nooit meer een ABIT moederbordje! Na mijn ervaringen met een Abit BE6 waar ik allemaal problemen had met een SB Live die met geen mogelijkehied (nee ook niet met de nieuwste drivers, in de registry editen, omhangen, etcetc) aan de praat kreeg en later ook ALLEEN MAAR vastlopers had met een GF2 kaartje die nu superprobleemloos werkt. En na wat ik allemaal heb gelezen aan onstabiliteits-gebeuren met Abit mobo's..... nee die ASUS CUSL2-c is echt een opluchting, nog nooit zo'n stabiel en probleemloos systeem gehad! (tot nu toe uiteraard ;) )

Verwijderd

Ik koop nooit meer een Philips product omdat hun klote cdd 3610 schijnbaar een selfdestruct-timertje heeft die 53 weken na aankoop (dus een week na de garantietijd :r )in werking treedt!!!

Uberhaupt nix meer met dat merkje erop omdat het ook nog eens lelijke troep is.

• Dizzy
  • Laatst online: 18-03 13:23

Dizzy

Where am I?

heb zelf over het algemeen weinig slechte ervaring met hardware..

merken die bij mij alleen de deur niet meer binnenkomen zijn:

Hauppage (wat een kutkaarten zijn voor ej die een eker fatsoenlijk aan de praat heb geef mij maar miro)
DFI: leuke goedkope moederborden, werken op zich ookw el goed, maar OC'en hoef je niet te proberen.

En dan wil ik nog 1 ding kwijt over creative sblive. Ontzettend leuke kaarten, maar die lui moeten es een fatsoenlijke driver uitbrengen, heb ik toch behoorlijk wat problemen mee gehad in het verleden, en al helemaal onder winme (ook met de winme drivers)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

mjah, lijkt me best wel persoonlijke questie. ik was altijd best wel enthousiast over hp, maar toen ik op me werk support nodig had sloeg dat inene om... totaal 2 uur aan de foon gehangen... de meest rare xq6s gehoord, je kan het zo gek niet bedenken...

uiteindelijk probleem "nieuw" aangemeld als doa, en toen was het inene wel goed :?
pretty strange...

je moet gewoon zorgen dat je geen support nodig hebt eigenlijk...

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 13:23

SG

SG surft naar info hardewaren

Heb slechte ervaring gehad met a-open socket 7
met via chipie.
Ik huiver voor via en aopen.

Nu stap ik over op amd en shit via,
dus toch via met de kt133(a),
maar met 430 Watt's voeding.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 20:39
ASUS V7700 32MB Pure > :)
ASUS A7V > :)

ASUS > :)

Verwijderd

Philips monitoren (nieuwe generatie) zijn heel goed...
(Uit betrouwbare bron)

Verwijderd

ik ben het wel eens met dizzle , nooit meer een dfi moederbord , ik heb er twee , is totaal niet over te clocken.

Verwijderd

Ik koop nooit meer een product van Trust omdat het niet te vertrouwen is.

Het is slecht of het gaat vanzelf kapot
(als het al niet kapot is als het nieuw is)

Scanner - na < 200 x scannen: dood

Cordless mouse - baterijen snel leeg en werkt voor geen meter. (slechte verbinding en kutknoppen)

Digital photocam: KUT! kwalitijt, vaak errors met het overzenden naar de PC, batterij van Fl.30,- in een half uur leeg!, kutflitser flitst als hij niet moet flitsen en andersom.
Hij vern*****t de kleuren ook nog eens. (bijv. een groen ledje lijkt ineens blauw |:( )

Genoeg redenen om dat merk te mijden dacht ik zo.

Verwijderd

TRUST
trust zuigt.. muis gaat gauw kapot, cd-tjes klote en ow ja .. ik heb wel een tijdje (shame on me) een trust soundcard uit de opruiming gehad.. ( maar nu niet meer..)
OMDAT DIE KLOTE TRUST SUPPORT WEIGERDE DRIVERS VOOR WIN2K TE RELEASEN..
toen maar een soundblaster aangeschaft :) no probs..

Verwijderd

Ik koop nooit meer een product van Compaq omdat :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

O ja was wel 5 jaar geleden ofzo.

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 21:20 schreef ZarroX het volgende:
Ik koop nooit meer een Philips product omdat hun klote cdd 3610 schijnbaar een selfdestruct-timertje heeft die 53 weken na aankoop (dus een week na de garantietijd :r )in werking treedt!!!

------------
:?
Heb je helemaal gelijk in.......
Die CDD 3610 van mij stopte ook enkele weken na de garantie termijn met branden. Dacht dat het toeval was totdat de CDD3610 van mijn broer OOK enkele weken na zijn garantie termijn ermee nokte. Philips heeft bij mij ook afgedaan.....mischien alleen nog voor een tosti ijzer..... :9

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 16:25

yGiDoRp

Sawasdee

ASUS is Kei-Goed om het maar op zen Brabants te zeggen.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

trust :(, helios :(, msi :)... stabiel..., asus 7700 snel :), phillips lekkere cdrretjes :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 08:04
asus a7v :(
asus 50x :) :)

abit is vaak krom :( maar als je een goede heb dan is het :)

trust/comwrak/pietje bell is zoiezo :'(

Verwijderd

Ik koop nooit meer een trust scanner omdat het goedkope troep is die na een paar keer gebruiken niet meer werkt :(

• zomertje
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Ik koop nooit meer n videokaart waar Diamond op staat..... Ik heb nog geen OS meegemaakt wat daar wel goed mee overweg kon...

En ik koop nooit meer een proc en een mobo bij verschillende bedrijven. Ik heb hier een Abit kt7 die het niet wil doen, en het nog nooit gedaan heeft ook, ze noemen dat n DOA (dead on arrival). Als je dan niet weet of het moederbord of de cpu kapot is heb je een probleem, wie moet je vragen om dat voor je te testen. Ga je naar de een, blijkt het door hem geleverde artikel in orde, dan gaat het je geld kosten.

Daniel was echter zo aardig om even de duron voor me te testen, en die werkte gewoon. Tnx :) Dus nu blijft alleen het moederbord nog over als de boosdoener(de rest van de testverhalen zal ik jullie besparen) Dat mobo gaat dus terug.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Verwijderd

Diamond maakte vroeger perfect viedeokaarten. Sinds de v770 is dat (helaas) afgelopen. De Viper 550 is echt een hele goeie... (Ik draai nu zelf op een stealth II s220 en een monster 3d)

• monterey
  • Laatst online: 30-11-2025
asus is absoluut geen rommel en bij 99 % van de gevallen is het simpelweg onkunde van de gebruiker en het totaal verkeerd behandelen van sommige hardware dit ivm statische electriciteit om er bv maar 1 te noemen.

Verwijderd

ASUS RULEZZZZZZZ

Verwijderd

nooit meer AOpen CDrom speler
nooit meer Philips (is in alles bagger, behalve cd's)
nooit meer Opel (off-topic :))
nooit meer IBM :(
en nooit een Teles kaart, geeft trauma's

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ik koop nooit meer een WINDOWS omdat <Vul hier uw eigen reden in> ... ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

DUBBELPOST...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Ik koop nooit meer een onderdeel bij MEMO Systems omdat dat dozenschuivers zijn. letterlijk, ze schuiven (door de pakketjesdienstgeleverd) een doos met een pc zo je kamer in en rotte dan gauw op omdat anders de koper er achter komt dat je een 2e hands niet werkend apparaat hebt. en dan maar belluh...

Verwijderd

Topicstarter
aan alle Asus fans: check de K7V forum

[url="http:// <a href="http://www.k7v.com/"]http://www.k7v.com/[/url] " target="_blank"> http://www.k7v.com/ </a>

en ik ben niet onhandig. ik bouw systeempjes her en der. en ik zie vaak troep van Asus dat niet werkt |:(

voorbeel: de V6x00 series van videokaarten zijn errug crappy.

maar svp. dit is mijn mening en laten we het bij meningen houden. Post aub ongemotiveerde stellingen :)

• gcb
  • Laatst online: 30-08-2023

gcb

Ik koop nooit meer Teles, omdat het een uiterst vervelend werk is die 16.3 aan de gang te krijgen.

Het verbaast me dat nog niemand dit merk heeft genoemd.

Verwijderd

MSI rules hehe daar heb ik nog nooit probs mee gehad. en ook niet super duur

Verwijderd

misschien kennen jullie die ene versie van asus met de intel 820 chipset die waren zwaar bagger.

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ik denk dat ik de eeste ben met dit product, maar het moest er toch maar eens van komen:

*Een cyrix processor
*Een ALI SHITSET

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04 07:20

BEVEL

s9.BeVeL

Ik koop nooitmeer een fiets.. voortaan jat ik er ook eentje..
klotezooi..

• hilgo
  • Nu online

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik koop nooit meer een moederbord van ABIT omdat alle moederborden van ABIT die ik tot nu toe voor mijzelf of voor anderen heb gekocht vroegtijdig naar de kloten gingen. Iets wat mij met andere merken nog nooit gebeurd is !

Discogs

Verwijderd

Ik koop never meer iets van TRUST. Gierende hartkleppen krijg ik van die zooi!!

Never trust a Trust product.

Verwijderd

koop nooit meer VIA producten.

de chip en de drivers zijn zwaar klote

Verwijderd

ik koop nooit meer een aldi pc...'k weet het,dom dat ik het ooit gedaan heb,maar dacht toen dat ik hem nog wel met goeie onderdelen kon upgraden..NIET DUS..

Verwijderd

Ik koop nooit meer een Creative produkt, omdat hun geluidskaarten sucken (slechte kwaliteit, veel ruis, bagger drivers) en hun DVD drives slecht en duur zijn, en hun CDRom's (48x) je computer laten vastlopen (met 8 verschillende modellen op 3 computers getest)!!!

Verwijderd

Ik koop nooit meer een Packard Bell (was trouwens niet eens mijn keus )

Oh ja en een 486 :)

Verwijderd

NOOIT meer een CTX monitor met een trinitron beeldbuis.

Heb een 15" en een 17" gehad en alle twee op EXACT dezelfde manier kapot gegaan |:(|:(|:( , buiten de garantie om (plof, zwart beeld en een vaag geluid richting hoogspannings circuit)

Verwijderd

Mijn asus video kaart (V7700) ruled zwaar en mijn Asus Mobo toch wel, nergens problemen mee. Asus rulez the world!

Verwijderd

quote:

Ik koop nooit meer een Philips product omdat hun klote cdd 3610 schijnbaar een selfdestruct-timertje heeft die 53 weken na aankoop (dus een week na de garantietijd )in werking treedt!!!

JA DIT OOK INDERDAAD!
PHILIPS KOMT ER BIJ MIJ ZEKER WETEN ECHT NIET MEER IN! WAT EEN ROMMEL IS DAT TOCH ALTIJD.

Verwijderd

Ik koop nooit meer een yoko portable geluidsysteem.

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 01:12 schreef minus0ne het volgende:
Ik koop nooit meer een Creative produkt, omdat hun geluidskaarten sucken (slechte kwaliteit, veel ruis, bagger drivers) en hun DVD drives slecht en duur zijn, en hun CDRom's (48x) je computer laten vastlopen (met 8 verschillende modellen op 3 computers getest)!!!
creative is wel goed je moet niet alles gaan afzeiken

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 01:28 schreef SALLY het volgende:
quote:

Ik koop nooit meer een Philips product omdat hun klote cdd 3610 schijnbaar een selfdestruct-timertje heeft die 53 weken na aankoop (dus een week na de garantietijd )in werking treedt!!!

JA DIT OOK INDERDAAD!
PHILIPS KOMT ER BIJ MIJ ZEKER WETEN ECHT NIET MEER IN! WAT EEN ROMMEL IS DAT TOCH ALTIJD.
philips is wel cool goede branders

• I_stealth_I
  • Laatst online: 07:29

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ow zo ken ik er ook nog een paar:
- Compaq Presario pc's
- HP SUPPORT !!! echt slecht!
- Samsung 750s leuke monitor, maar die supportdesk zuigt, en maken loze beloften

/dev/null

Verwijderd

*Nooit meer een A-Open CD-Rom, want die maken veelste veel herrie en zijn retetraag

*Nooit meer iets van trust, me 486 was nog van trust, een en al problemen en de daar nog van overgebleven Monitor is sinds vandaag een permanente dienstweigeraar geworden..

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 16:36
Philips CDD3610 (1 week na garantie kaduuk) :(
Goedkope Realtek kaartje (veel te veel probs) :(
MSI :) VIA :) AMD :) Samsung (niet alles, maar wel deze brander) :) Maxtor :) HP (netwerk kaarten, die hebben ze ook al...) :)
Canon :r (BJC-210, lekker oud)
Creative is relaxed en 3Com ook wel.

PHILIPS ZUIGT DUS
en als je met realtek geen probs hebt is ie perfect, maar anders is het een HEL!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Zal het maar even zeggen: Intel :)

Ik koop nooit meer Maxtor bdw, hd was zo kaduuk, en de vervangende ook weer ;(

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 02:02 schreef -OverSoft- het volgende:
Philips CDD3610 (1 week na garantie kaduuk) :(
Goedkope Realtek kaartje (veel te veel probs) :(
MSI :) VIA :) AMD :) Samsung (niet alles, maar wel deze brander) :) Maxtor :) HP (netwerk kaarten, die hebben ze ook al...) :)
Canon :r (BJC-210, lekker oud)
Creative is relaxed en 3Com ook wel.

PHILIPS ZUIGT DUS
en als je met realtek geen probs hebt is ie perfect, maar anders is het een HEL!
realtek rules lekker goedkoop en ze geven nooit probs

• OverSoft
  • Laatst online: 28-04 16:36
Op zondag 28 januari 2001 02:06 schreef __ELD__ het volgende:

[..]
realtek rules lekker goedkoop en ze geven nooit probs
1 kaartje in de pc heb ik helemaal geen problemen mee
maar als ik er 2 of meer in dauw, werkt het voor geen meter!

• TimMer
  • Niet online
Ik koop nooit meer een Microtekscanner of Vobis-shit... >:)

• PokkeNoise
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

[negatieve modus]
Philips 3610 CDRW - 2 weken na garantie termijn op de schroothoop :( toch een tellertje erin) :?
Philips 248 24speed CDspeler - van de 4 in een half jaar jaar in 4 PC's ingebouwd er 4 van naar de kl... binnen 36 maanden :(
Tru(s)t geluidkaart - alleen met veel gepruts met IRQ enzo leven in te krijgen.
LADA = auto - wat een barrelbak maar deed het altijd wel
SEIKO horloge van 300 piek - na 2 jaar kaduk (nu al 8 jaar een HEMAtik van 5 tientjes
[/negatieve modus]

[positieve modus]
Creative Geluidskaarten - doen het altijd
ASUS moederborden - in al m'n PC's
[/positieve modus]

? weet jij wat.

Verwijderd

Ik koop nooit meer zomaar een voeding, fluisterstil moet m'n volgende zijn

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 21:19
Ik koop nooit meer een Tsjeng labs W32P omdat ze niet meer te koop zijn |:(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 12:29

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb opzich tot nu toe goede ervaring met ASUS. mijn vaders asus 40 speed cd-rom speler pakt perfect alle cd's en met de mobo's ben ik ook tevreden.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• _Gump_
  • Niet online
Wat is dat nou voor een onzin over die Philips branders, heb al ongeveer 3 jaar die 3610 brander. Werkt perfect, heb zelden buffer underuns en dat soort shit.
Volgens mij zijn dat gewoon allemaal (stomme?) gebruikersfouten.

PHILIPS regeert!!!!!!!!!!!

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 11:32
Ik koop nooit meer:
- een A-open kast. Die maken een boel herrie!
- een Seagate schijf. Er zijn er al drie kapot gegaan. M'n Maxtorretje en IBM gaan wel goed.
- niks van Compaq! :r
- geen A-open cd-rom
- geen nieuw toetsenbord. Kep een ouwe van Philips (jawel!) en heb nog geen betere kunnen vinden.
- geen headset van boeder. Van wat? Van boeder. Die zijn veel te zacht qua geluid.
- en ik koop al helemaal nooit meer een hostingpakket bij q-prime. Dat krijg je namelijk de garantie dat vanaf het begin niks meer werkt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• PokkeNoise
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Op zondag 28 januari 2001 03:59 schreef Gump het volgende:
Wat is dat nou voor een onzin over die Philips branders, heb al ongeveer 3 jaar die 3610 brander. Werkt perfect, heb zelden buffer underuns en dat soort shit.
Volgens mij zijn dat gewoon allemaal (stomme?) gebruikersfouten.

PHILIPS regeert!!!!!!!!!!!
Als het dan (stomme?) gebruikers fouten zijn wil ik met plezier mijn CD 3610 omruilen voor die van jouw. Die van mij ligt al 2 jaar ergens op zolder en het frontje ziet er nog als nieuw uit.
Aan de andere (stomme?) gebruikers (slachtoffers) met die CD3610 die net na de garantie niet meer wilde werken en hetzelfde willen voorstellen IKKE was eerst! :)

[wijze mensen modus]
Als er in deze draad al 3 reacties zijn van mensen met dezelfde ervaring met die CD3610 reageer dan niet met die mensen (stomme?) gebruikers te noemen.
Plaats dan liever een reactie van wat JIJ nooit meer zou kopen, dat was namelijk de vraag in de topic en als je er dan bij vermeld dat jouw brander nog goed werkt komt dit al heel wat verstandiger over.
[/wijze mensen modus]

? weet jij wat.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05-2025

StratoFarmer

Anke :*

Hp nooit meer!!
als het werkt is het leuk, maar hun support komt neer op 0,niks.
geen drivers, geen oplossingen, geen vergoeding....niks. :r

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• NEOTEK
  • Laatst online: 18-11-2025

NEOTEK

Neotek

De Kwomintang heeft in China tegen de communisten van Tsang Kai Tsjek geknokt en dat verloren. Ze zijn toen naar Formosa oftwel tegenwoordig Taiwan gevlucht. In plaats van thee plukken zijn ze maar een electronicafabriekje begonnen. Dit slaat natuurlijk nergens op, maar ASUS uit Taiwan is volgens mij een heel goed merk. :9~

Kubuntu

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Trust=:(:(:( dit is gewoon 100% zooi webcams doen af en toe erg raar als je het mij vraagt..
Asus=:):)
Creative=:)
Sitecom=:)
Matrox (in combinatie met Win2k) = :(:(

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

Amd :)
Asus :)
Abit :)
Intel :(
Creative:(

Verwijderd

ik koop nooit meer unox rookworst omdat ik er al meerdere keren van moest overgeven!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb oppgemerkt dat veel posters het Asus merk heel goed waarderen (um ik niet, maar ligt dan blijkbaar aan mij). :?

en ook is er heel veel negatiefs >:) gezegd over MAxtor HD's.

Handig om te onthouden dus *D

dus pas op met: Maxtor en trust producten :)

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:34

wiewatwaar

whatever

Ook ik koop nooit meer een philips CDR3610 om dat die het na 1,5 jaar en +/-40 cd begaf:?

Daarnaast koop ik ook nooit meer goedkoop geheugen van een man op een markt met een stand en nota's zonder bedrijfsnaam l:(

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ik koop nooit meer een cd-r van het merk That's Write, omdat ze binnen de kortste keren gaan schimmelen/corroderen

ziet hier: Afbeeldingslocatie: Http://www.casema.net/~rjjkolk/schimmel2.jpg

Dit geld ook voor andere: KOOP NOOIT CD'S VAN HET MERK THAT'S SCHIJT!

Pak je rust!

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 12:09 schreef den the man het volgende:
Ik koop nooit meer een cd-r van het merk That's Write, omdat ze binnen de kortste keren gaan schimmelen/corroderen

Daar sluit ik mij bij aan That's Write is echt rottende!!:( shit!!

• Yucko
  • Laatst online: 11:11

Yucko

One clown to rule them all !

Nooit meer een HP Printer. Ik heb hier dus een HP 540 staan (jaja ... z/w of kleur ... kunt ze niet tegelijkertijd gebruiken :(), misschien 500 vel mee geprint. Daarna, als je een printjob start, bij de 2e pagina beginnen de 2 ledjes te knipperen (om en om) waarna ik printer uit kan zetten en job annuleren. Dat schiet dus niet op ... drivers zijn het probleem niet. KLOTEDING |:(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 januari 2001 12:09 schreef den the man het volgende:

ziet hier: [afbeelding]

tjeetjes.... das nou een echt beschimmelde CD.

voor mij maar geen thats-not-right cd's meer.

Verwijderd

Goh... vobis is nog maar 1x genoemt. MAAR ALS ER 1 BEDRIJF IS DAT K*T IS IS HET VOBIS EL! (whoow... 3x is in 1 zin 8-) )
dus nog ff oficieel:

Ik koop nooit meer bij vobis omdat de service zo enurm k*t is

Aju Leon

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 01:39 schreef __ELD__ het volgende:

Creative is wel goed je moet niet alles afzeiken
[..]
philips is wel cool goede branders
Creative produkten zijn echt slecht, hun soundcards zijn.. redelijk, maar met bagger drivers (voor bijv. win2k) en bij hoge cpu belasting skipt alles de hele tijd |:(

Philips maakt juist de slechste branders sukkel, ze doen het na 2 jaar al niet meer en kunnen niet overburnen, ONGELOOFLIJK veel Buffer Underrun errors. Maarja als je plextor kende zou je dit niet zeggen (newbie |:()

• debeer
  • Laatst online: 01-05 21:16
philips goeie branders:r

Ik koop nooit meer iets van trust.
echt een c merk, toetsenbord valt zo uit elkaar.

debeerzietzevliegen.nl

Verwijderd

Trust toetsenborden (multimedia) zijn gewoon Silitek SK2500 toetsenborden.

Maar goed, ik koop nooit meer:

*goedkope PLASTIC removable hdd-rekjes bij
de Mycom. (Mycom is wel een goeie winkel)
Harddisk doet de boel smelten...

*ESS geluidskaarten. Creative SB16 ISA en SB!
Live zijn perfect.

*Trust speakers (brommen zelfs als ze uit
staan)

* gewone muizen, optisch is :9~

* ide cdroms, losse scsi cdrom is al veel
handiger (no offence)

* merkloze rommel (te onbetrouwbaar), maar
merkspullen zijn wel duur :+

* dit was het wel even...

Verwijderd

ik koop nooit meer iets met de naam helios erop, omdat ik dit al een keer heb gedaan... goede oude voodoo tijd... kocht toen een helios3d kaart -> kaput... ingeruild voor nog zo'n kaart -> kaput... ingeruild voor een diamond monster 3d -> draaide als een zonnetje....
Skattig zo'n helios3d heb ik ook nog in de 2e pc zitten. Werkt nog altijd perfect.

Wat ik nooit meer zou kopen: Goedkope no-name muisjes..kan ik gwoon niet mee werken en gaan altijd vies worden enzow.

Nvidia Riva 128 ook niet meer....kan ik toch nix mee :)

Verwijderd

Ik koop nooit meer een creative 52x omdat het de kleur van het plastic niet bij die van mijn kast past :(

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 11:42 schreef Emperor het volgende:
ik koop nooit meer unox rookworst omdat ik er al meerdere keren van moest overgeven!!!!!
Je moet em ook eerst uit de verpakking halen...... :y)

Verwijderd

ik koop nooit meer een printer omdat ik dat echt flinke onzin vind, we moeten eens af van dat idee iets in onze handen te willen hebben, "live bij de code"

Verwijderd

ik koop nooit meer een Slagschip omdat ie niet in m'n garage past :P

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
NOOIT meer een philips cd-rom drive... die pakken het eerst half jaar alles maar daarna niets meer.. maar ben ook te lui om 'm te ruilen (tis de pc van m'n broertje :P)

Brander van philips heb ik nagenoeg geen problemen mee en ik heb 'm nu meer dan 1,5 jaar, hij heeft alleen een sterke voeding nodig en natuurlijk NERO only :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Beaves
  • Laatst online: 05-05 16:53

Beaves

Usque ad Finem

nooit een VIA chipset.
nooit een Aopen cd-rom speler.
nooit een gewone muis.
nooit een Seagate of WD HD.
nooit een AMD K6 :r

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 08:36
Ik koop geen philips 3610 brander meer, omdat dat ding ZUIGT. brand nu geen cd meer en RW wissen doet ie ook niet. (heb dat ding al een heeele tijd dus die 750 die ik er toen voor betaald heb heb ik allang terug verdiend :) )

• FoxMan
  • Laatst online: 21-08-2025
Op zaterdag 27 januari 2001 21:49 schreef Marchu het volgende:

[..]
------------
:?
Heb je helemaal gelijk in.......
Die CDD 3610 van mij stopte ook enkele weken na de garantie termijn met branden. Dacht dat het toeval was totdat de CDD3610 van mijn broer OOK enkele weken na zijn garantie termijn ermee nokte. Philips heeft bij mij ook afgedaan.....mischien alleen nog voor een tosti ijzer..... :9
Ik heb ook CDD 3610 van philips, en hij draait nog steeds lekker goed. Ik heb 'm geloof ik al een jaar of drie, en nooit problemen mee gehad, hij draait onder Linux, en onder windows draait hij ook in elk proggie dat ik tot nu toe gebruikt heb.

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Verwijderd

nooit een Seagate of WD HD.
Mijn 5 jaar oude 850 MB harde schijf van seagate draait nog perfect (vaak gebruikt).

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-05 21:02
Ik koop dus echt nooit meer een Maxtor :( Heb dat ding net 4 maanden, allemaal tiktgeluiden en is heeeeel traag (nog trager dan een 4 gig EIDE schijf). Check m'n Topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/115958/1

Verder vind ik me Asus A7V mobo niet alles omdat ik niet op 100FSB kan draaien :r 95FSB lukt wel. Alles hoger dan 100 lukt ook niet.

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:17

Paddo

¿Ik hier?

FoxMan is net zoals ik een van de weinige gelukkige:) met een Philips 3610. Heb em nu bijna 2 jaar en toch zeker over de 100 Cdtjes gebrand:9 En het was toch een leuke aanbieding van Funprice..... 350,-- voor een brander die tijd was echt spotgoedkoop:):)

Maar wees gerust alle Philips haters... als ie kapot gaat komt er een Plextor in mij compu*D. Overigens een van de weinige merken die niet wordt afgekraakt;)

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 13:49 schreef BBL the 2nd het volgende:

*Trust speakers (brommen zelfs als ze uit
staan)
Ik was ff vergeten dat ik trust speakers heb...

Soundforce 1200, prima ding vindt ik.
Beukt wel lekker door als je glaswol in de subwoofer doet.

En dat brommen....GA JE KAST AARDEN MAN!

:) - had ik ook heel ff toen ik de aarde eraf had.

Voor de rest koop ik nooit trust meer, aleen die speakerset is errug goed voor een redelijk prijsje (3 jaar geleden, en dat ding werkt nog steeds)

Binnenkort ff vervangen voor een dolby digital surround versterker, 4 JBL boxjes en een zelfgemaakte subwoofer (muahahah, dit gaat roeleren)

* Tweakers barricadeert de deur vast tegen boze buuren en overbuuren

Verwijderd

hallo beste tweakers ik ben beginnend verslaafd maar weet weinig van computers ik heb pas geleden een p166 aan geschaft en weet eigenlijk niet wat ik er allemaal mee kan doen. uit mijn vorige bericht is dus wel gebleken dat ik niet eens weet wat een moederbord is graag zou ik hier over meer reactie over krijgen B.V.D :)

Verwijderd

never nooit meer een :r sky computer !!
was me eerste 3 jaar terug na 3 maanden deed 50% van me cd roms het nie meer omdat ze de cdrom nie stopte als ik klaar was met een cdrom
ik bellen met sky nee kan de pc of cd rom niet zijn wij leveren goed spul na 1 week van heen en weer bellen ging ik met het hele systeem naar de pc boer
ja meneer die cdrom is naar ze klote
om een al lang verhaal kort te maken de cdrom player bleek de cds nie afteremmen of zo ik had sky al gemeld dat ik het na liet kijken en als het wel de cdrom was hunie aan spakelijk zou stellen voor de schade aan cd roms f1200,-- niewwaarde
na 6 maanden zeiken een advocaat genomen en ze voor het gerecht gedaagd
toen de zitting was gaf hunie dr advo me een envelop met daarin 1200,-- en een kortings bon voor een niewe pc 25%
conclusie
beroerde service !

• joennie
  • Laatst online: 04-08-2025

joennie

Certified SCRUM Professional

Ik denk dat het totaal aan support e.d. vooral persoonlijk is. De 'tweaker' die probeert toch meestal zelf wat aan te klooien om zodoende niet naar de helpdesk/supportdesk te hoeven bellen. Opzich is dit natuurlijk alleen maar een goede trend. Ik denk dat ik niet met iedereen mee kan gaan: ik heb een Asus Mobo (K7M) en die rulez big time voor mij. Verder is mij videokaart (V770) ook erg goed bevallen tot nog toe. Ook HP doet 't bij mij erg goed (ik heb nu een HP laserjet, en mijn eerdere HP Deskjet is zelfs op reparatie gegaan.Nog nooit zo'n goeie supportdesk gehad als HP!). Bij merken als Compaq kijk ik ook verder omdat ze als Server-merk erg stabiel zijn, en mooi in een 19"rack hangen!
Het enige dat ik dus NOOIT meer aan zal schaffen is waarschijnlijk mijn scanner: een Mustek! Drivers voor zowel Win2k als Linux zijn onvindbaar voor dit usb-flitsertje!

Linux aanhanger!

• zeef
  • Laatst online: 08:16
k7 systeem, omdat mijn p3 veel stabieler is.

• charlie
  • Laatst online: 07-03 11:08

charlie

?*?

Ik heb hier ook nog ee 3610 liggen, heeft het ook begeven een beetje na het einde van de garantieperiode...
Er moet toch wel iets van zijn, die timertheorie...

• WiD
  • Laatst online: 24-04 10:58

WiD

Op zaterdag 27 januari 2001 21:40 schreef LenL het volgende:
Philips monitoren (nieuwe generatie) zijn heel goed...
(Uit betrouwbare bron)
Dan kan je beter LG monitoren kopen. Dit zijn dezelfde als de philips modellen, maar aangezien LG minder uitval heeft op z'n produktielijnen zijn ze goeikoper. Dit heb ik trouwens van iemand die bij philips werkt.
'k Weet wel niet of daar ook de topmodellen bijhoren. 'k Denk het eigelijk niet.

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 09:02
Jemig.. als ik nooit meer koop waar ik slechte products van heb gehad dan koop ik niets meer
ik staat in winkel wij bouwen PC`s en van elk product heb ik weleens een rot product/rotte doos gehad
HD`s,MB`s,Mem eigenlijk bijna alles..
behalfve Procs...
van intell :)
en we verkopen nou nie echt de goedkope bagger
ASUS,Chaintech,WD,Quantum(geen platvoet),Maxtor,IBM,fujitsu al die merken hebben welis wat rots gehad bij ons
geen van allen echt vaak, het is vaak een productiefout/gestuiterde doos :(
wat ik nooit koop is trust enzo omdat het gewoon bagger is :)

Verwijderd

Hmmmmm

ik hoop dat ik nooit meer game peripherals koop:
heb me toch een ooitje liggen:
9 gamepads
5 joysticks waaronder 2 met FFB
3 weheels met ffb
nog een zooi andere shit, vioce commander,3d brillen
allemaal leuk en geinig voor een paar weekjes.

maarja je kan je niet kopieren dus mot je ze wel kopen :P

Verwijderd

Ik koop nooit meer een net uitgekomen game omdat 't toch buggy rotzooi is (ALS ik 't al koop). Ik wacht wel tot 't in de cheapo bak ligt. Dan zijn de tig patches er tenminste. Ben nu wel vaak genoeg genaaid. Ja ik ben hier best boos om.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.