Toon posts:

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 647 views sinds 30-01-2008

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb niks te zeiken, ik koop alleen goeie spullen :+

Verwijderd

NOOIT meer een philips cdwriter

in het begin fikt ie perfect maar na een bepaalde periode gaat ie gewoon stuk.... maar gelukkig had ik 'm toen voor teveel geld gekocht en kon ik 'm ruilen voor een SCSI plextor 12x4x32 :9

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:30
Nooit meer een 3610 van Flipsen; na 2 jaar begon 'ie gek te doen:( (hoewel ik 2 jaar lang tevreden was)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:17

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik beloof plechtig nooit meer een compleet systeem ( cely433 , 8,4gb , creative sound blaster PCI 128 , intel i740 8MB ( videokaart ) , 50x speed , enz. ) bij NoRRoD CoMPuTeR SySTeMS te kopen , :( 8 maanden ( bijna een jaar dus ) wachten op me systeem , en hun service is ook klote ! :( , ze hebben echt helemaal nergens verstand van .

NoRRoD
KuT ZaaK

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• The_Holy_Jampot
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:59
Ik heb nu al 3,5 jaar een philips cdd3610 en hij werkt nog steeds perfect. Dus hij gaat dus niet altijd meteen na de garantieperiode kapot, want ik heb nog 2 vrienden die ook een cdd3610 hebben en 1 die een cdd3600 (SCSI uitvoering) hebben en die werken ook nog gewoon na 2 jaar

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
Nooit meer een HP Deskjet voor mij, vooral sinds ik mijn moeders behang van een vette laag inkt heb voorzien, en meteen de vloer ook heb meegenomen.....

Wat een schijtding was dat (deskjet 660)

Ik ben nu zeer tevreden met mijn epson 640, wat een fijne printer zeg

Verder is er bij mij nog nooit wat kapot gegaan, en ik heb zelfs een computer van Trust gehad (:?)

Verwijderd

A tout le monde, a tout les amis, je vous aime, je dois partis, these are the last words i'll ever speak and they'll set me free...
Ik koop nooit geen CD's meer van Megadeth, omdat het MegadeAth moet zijn :)

F****G TypO

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik koop nooit meer Daimond, trust, asus. that's write en mmore

uitleg:

Daimond monster 1 en 2 pracht kaartjes. Alle andere video kaarten slechte driver support en tegenwoordig bagger kaarten met s3 chips.

Trust: Rotzooi. zeer snel dood.

Asus onstabiele mobo's slechte driver support

that's write en mmore K#T cdr's... gaan ook dood na 1 jaar

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik koop nooit meer een Asus A7V, uitleg niet nodig denk ik ;)
Buiten dat ding om heb ik alleen maar goede ervaringen met Asus, zoals een TX97E, P2B, P3B-F, V6600, V7700. De A7V (die nu trouwens wel redelijk stabiel loopt na veel gepruts) is echt een rare uitglijer van Aarsus.

Ohja ook nooit meer een HP Deskslet, na ooit alleen maar gezeik te hebben gehad met een Deskslet 660 :( Wat een r@kding zeg. (m'n huidige Epson 740 laat zien hoe een inktjetprinter wel moet werken)

Volvo V70 D5 my2011

• jhead22
  • Niet online
Waarom is iedereen zo negatieve over aopen cdromspelers ? Persoonlijk vind ik aopen bijna de enige goede IDE cdrom speler. Kep liever scsi plextor maar das ff wat duurder.
HP sux... inkt niet te betalen, service kut en drivers zuigen. Doe mij maar epson. OOk hp scanner drivers zuigen.
AOpen,plextor,yamaha, maxtor,titan majesty,3com, promise, rules

Verwijderd

Heb hier ook nog een stukke 3610 liggen van flips is dus nu eentje van creative geworden en doet het prima tot nu toe .heb en keertje problemen gehad met een trust modem(56K ISA).
Daarna eigenlijk nooit echt problemen gehad .
Heb altijd wel creative spullen gehad en nooit problemen mee gehad .

Verwijderd

ikke koop nooit meer een samsung HDD omdat ie na 3 maanden al 19 bad sectors had

So NEVER BUY A SAMSUNG

mzls

Verwijderd

Ik koop nooit meer onduidelijke clonen..
(Een savage4 pro kaart die me het bloed onder de nagels vandaan heeft gehaald.)

Ik koop NEVER meer bij Vobis. :r Wat een bagger zaak is dat.
Droopy.

Verwijderd

Ik koop nooit meer een Trust pretpook. Wat een ellendig ding was dat zeg! Die heb ik dus ingeruild voor eentje van Logitech.

Verwijderd

ik koop nooit meer een epaon printer ding maakt veel te veel herrie en is gewoon k*t

Verwijderd

Abit rulezzz.. vind ik dan he ;)

Verwijderd

Ik koop nooit meer een pc van Vobis :r
omdat et kut pc's zijn

Verwijderd

Ik koop nooit meer een A4-Tech draadloze muis omdat deze na 3 weken dood ging en infrarood is i.p.v. het geliefde radiografische...

Ik koop nooit (nooit is een grooot woord) meer een Intel processor omdat ze asociaal duur zijn en IMHO (ja... IMHO, niet flamen dus!) kwalitatief minder als AMD.

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
Nooit MEER EEN AMD duron.

..klinkt misschien gek hé!

Laat me uitleggen:
Je monteerd je koeler, en alles gaat OK.
Ja haalt em een keer eraf, nog es, nog es(je bent tenslotte een tweaker)...
uiteindelijk breekt er een hoekje vanaf:(

Dan ga je terug naar je dealer om te vragen of dit onder de garantie valt.
Krijg je te horen dat dat NIET het geval is omdat het bij de montage is gebeurd(en dat doe je dus zelf). Dit houd in dat je een CPU voor 200 ballen koopt, met het risico dat ie 'breekt' en dan is je garantie meteen verlopen:(:(

Mijn duronnetje doet het verder nog goed hoor(ook met een hoekpuntje minder), MAAR ik hoef niet over een half jaartje aan te komen zetten van: "hij doet het niet meer". Dan zullen ze het gewoon afwimpelen met het argument dat het mijn fout is.|:( Gewoon een hele smerige truuk om de markt te veroveren en zo min mogelijk produkten retour gestuurd te krijgenB-)

Ik vind dat de houding van AMD gewoon *** is te noemen. Bouw verdomme een fatsoenlijk hoesje om je core heen, dat doet intel ook, daar wil ik best een tientje extra voor betalen!

Ik heb mijn hart gelucht...en nu ga ik lekker rustig:z:z

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

ik koop nooit meer een spelcomputer waar ik spellen voor moet kopen.

een aantal jaren terug alweer werd ik helemaal gek van mn snes om de week een andere streetfighter die ik MOEST hebben (das nu gelukkig wel anders)en een copieermachine voor dat ding was ook nog erug duur(500 piek)dus al met al heeft dat ding me veeeeeeel te veel geld gekost.

dat was btw wel erug vaag een snes met diskdrive ;)

mollie

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 13:17
ik koop nooit een burner waar een flips loopwerk in hangt, (yamaha 4416 dus ook niet)
jaar burnen, blower kapot, vervangen, 3 maanden later stopt ie met lezen, burnen nog wel, nog 3 maanden later , LEUKE BROMTOL ERBIJ !!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH |:(|:(|:(

• Roadrad
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Hello...Diamond maakt best nog wel goede videokaarten...alleen moet je niet de Bijgeleverde CD gebruiken maar de drivers bij NVIDIA *D downen... Mijn eerste V550 met CD geinstalleerd en Windows 98 wilde nooit meer starten...bleek com32ctr.dll ofzoiets te zijn overschreven...|:( Met de drivers van NVIDIA *D nooit problemen....

grtx

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 13:17
Op vrijdag 02 februari 2001 09:35 schreef trooper het volgende:
Hello...Diamond maakt best nog wel goede videokaarten...alleen moet je niet de Bijgeleverde CD gebruiken maar de drivers bij NVIDIA *D downen... Mijn eerste V550 met CD geinstalleerd en Windows 98 wilde nooit meer starten...bleek com32ctr.dll ofzoiets te zijn overschreven...|:( Met de drivers van NVIDIA *D nooit problemen....

grtx
moet je wel de iets nieuwere driver installen en niet die jij had, dan had er niks aan de hand geweest, staat op de site.........

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 21:38 schreef Phreak het volgende:
ASUS V7700 32MB Pure > :)
ASUS A7V > :)

ASUS > :)
ASUS P3C 2000 > :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Asus kan de pot op....koop ik nooooooooooooiit meer !!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

koop ABIT

PERFECTE MOBO'S EN SERVICE

NIET ZOALS ASUS ERGENS IN HET BUITENLAND

ABIT RULEZ

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:54
Ik kocht ooit een Aopen AX59 Pro met Via chipset, dat was een socket waar mijn AMD K6-2 400mhz op kon. Een jaar lang ellende gehad.

Als gevolg: bang om over te stappen op AMD omdat ik dan een VIA bord krijg.

Verwijderd

hoe kom je erbbij om een post van 1 maand op tehalen :?

Verwijderd

Ik koop nooit meer cd-roms van Trust omdat ze :r :( :'( |:(

Verdere uitleg is overbodig lijkt me.... Alleen de naam "Trust" al :r

Verwijderd

Nooit meer een Asus a7n8x-x meer!
de eerste die ik had gekocht werkte helemaal niet... dus ik nieuwe gekregen van de winkel. Bij deze is mijn onboard geluidskaart al gesneuveld en mijn toetsenbord ingang werkt niet meer. Ook heb ik al vaak gelezen dat de AGP poorten van dit mobo het ook wel eens willen begeven. Vroeger zat ik op een ECS moederbordje... dat ding draait nog steeds als een zonnetje.

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik koop nooit meer een goedkopere home cinema set (JBL), omdat je later toch weer iets beters wil. Ik heb nu gelukkig de GigaWorks.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Nooit meer PROMISE for me.
Supertrak SX6000 gekocht met 4 * maxtor 80GB in raid5.
4 keer data kwijt omdat de array 'spontaan' verdwenen was, of er opeens 2 HD's 'misten'. Na een rebuild [dus alle data kwijt] werkte alles weer perfect.
1 keer alle data spontaan corrupt, door een fout in de firmware/drivers. in de 5 uur dat ik bezig ben geweest is de data 1 keer 10 minuten spontaan weer un-corrrupt geraakt maar tijdens het backuppen crashte de hele meuk weer en werd alles weer onleesbaar.
Ik koop in het vervolg wel spul wat WEL veiliger is dan 8 IBM75GP schijven in raid0 :X :X

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 10:55
wrom wordt dit ouwe ding kickt :?

Verwijderd

nouja, dr is nog steeds wel vanalles wat je niet wil hebben ;) geef mij maar geen Maxtor HDD's meer! Heeft nooit helemaal goed gewerkt!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd

ik koop nooit meer .......een.....Intel Celeron omdat het duur en slecht is...
weet wel maar het hoefde alleen maar Word enz enz te draaien
maar goed dat ging zelfs te traag ......mooi sleutelhanger :( :(
na 2 weken :( .....€109-, naar de @#$%@ :r

• jhead22
  • Niet online
ik koop nooit meer:

ECS: heel veel uitval.
Trust: Bagger
Creative: bagger kwaliteit, en slechte driver support,
Asus: klote biossen, duur en bagger service.
B merken: vrijwel allemaal troep.
Qtec: Alle voedingen sterfen vroeg of laat.
Comprak: Ze weten de snelste systemen toch kreupel te maken, slechte support, gewoon bagger !
Daimond: Slechte driver support en duur.
Lexmark printers: printer is goedkoop, inkt stervens duur !

Oftewel... ik koop alleen nog maar kwaliteit.
Kost iets meer, maar heb je ook goed spul, en minder gezeur.

[ Voor 7% gewijzigd door jhead22 op 07-09-2004 23:40 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem