Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste
Acties:
  • 133.820 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Zo de UM2 zijn binnen. Wat een enorm slecht geluid ivm een e4c. Het is wollig, dof en totaal niet gedetailleerd. Tot zover de bevindingen van de eerste 5 minuten spelen. :+

Iedere minuut spelen lijkt de dopjes verder te openen. Vergelijk het met luidsprekers die naar de wand gekeerd staan en langzaam naar je toe draaien. Dit inspeel effect merk ik in de eerste 15 minuten al. Ik ben benieuwd wat het over een week doet. Er zit absoluut potentie in, alles lijkt met de minuut strakker te worden.Dit alles nog met EQ instellingen voor de e4c.

De dopjes zelf zitten overigens ook een stuk fijner in de oren. Ze vallen geheel in de oorschelp.

[ Voor 12% gewijzigd door Oyster op 05-12-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 01:19:
[...]

nja ik lees op jaben.net het forum dat de oordopjes echt heel slecht bevallen bij bijna iedereen, dat zegt wel genoeg eigenlijk. De bouw gaat het me nog niet zo om, ik ben heel zuinig met me spullen en heb ook nooit problemen gehad met me cx300 :)

En de service van sennheiser vind ik ook heel goed, ooit wat sleeves kwijtgeraakt en ik KREEG gewoon nieuwe toegestuurd terwijl ze toch dik 20 euro kosten.

Daarom lijkt de me de CX500 een goede keus, zien er ook leuk uit :)
Toch vreemd ik lees juist dat het merendeel erg tevreden is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
@duncanvdlinden
Zoals hardcore_bass al zegt gaat het niet perse om de bouw. De kwaliteit van de XBi is om te janken. Ik heb vanmorgen even snel gehoord na zo'n 12 uur inspelen en het is nog steeds het zelfde.
Ik probeer de 100 uur te halen aan in spelen zodat ik zo snel mogelijk het definitieve oordeel kan geven, maar voorlopig heb ik liever EP-630 dan XBi.

Misschien zijn de X3i's wel lekker hoor (ik zou zeggen test het zo snel je kan ;) ), maar de XBi...nee.

Net weer even getest. Het is ietsje beter nu denk ik, maar misschien is dat ook omdat ik nu (school) niet kan vergelijken met EP-630.

[ Voor 24% gewijzigd door Saturnus op 05-12-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:53

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Xander2000 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:53:
Zo de UM2 zijn binnen. Wat een enorm slecht geluid ivm een e4c. Het is wollig, dof en totaal niet gedetailleerd. Tot zover de bevindingen van de eerste 5 minuten spelen. :+

Iedere minuut spelen lijkt de dopjes verder te openen. Vergelijk het met luidsprekers die naar de wand gekeerd staan en langzaam naar je toe draaien. Dit inspeel effect merk ik in de eerste 15 minuten al. Ik ben benieuwd wat het over een week doet. Er zit absoluut potentie in, alles lijkt met de minuut strakker te worden.Dit alles nog met EQ instellingen voor de e4c.

De dopjes zelf zitten overigens ook een stuk fijner in de oren. Ze vallen geheel in de oorschelp.
De UM2 gebruikt balanced armature drivers, die speel je niet in. Het effect dat jij beschrijft zijn je oren die wennen aan de andere 'sound signature' van de UM2 vergeleken met de E4c. Speel ze dus niet in door ze nachtenlang aan je stereo te hangen zonder dat je er zelf naar luistert, maar doe ze vooral in en wen aan de Westone-signature.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:50
Outlandos schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:35:
[...]

De hogere prijs is het wel waard, al denk ik dat je beter voor de Shure SE210 kan gaan, die zijn op ebay bijna niet duurder als wat de retailers hier in Nederland voor de SE110 vragen (90-100 Euro).
De SE210's zijn zn geld meer dan waard. Ik heb ze heel de ochtend in gehad en kreeg toevallig net even Ipod oortjes in. ( ik gebruik het korste snoertje) en echt, het zit zo afgrijselijk die dingen.

Kwaliteit en isolatie is super super.
Ik was er 140 voor kwijt, ik dacht 99 maar er kwam ik ben gepakt. Helaas maarja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Saturnus schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:08:
@duncanvdlinden
Zoals hardcore_bass al zegt gaat het niet perse om de bouw. De kwaliteit van de XBi is om te janken. Ik heb vanmorgen even snel gehoord na zo'n 12 uur inspelen en het is nog steeds het zelfde.
Ik probeer de 100 uur te halen aan in spelen zodat ik zo snel mogelijk het definitieve oordeel kan geven, maar voorlopig heb ik liever EP-630 dan XBi.

Misschien zijn de X3i's wel lekker hoor (ik zou zeggen test het zo snel je kan ;) ), maar de XBi...nee.

Net weer even getest. Het is ietsje beter nu denk ik, maar misschien is dat ook omdat ik nu (school) niet kan vergelijken met EP-630.
Ben echt zeer benieuwd hoe ze klinken :p

Hoelang duurde dat versturen bij jou?
Bij mij zijn ze zaterdag op de post gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Volgens mij hier ook zaterdag en kreeg ze gisteravond.

Blijkbaar zat de EP-630 wel in mijn tas. :P
Het verschil is door het inspelen al wat kleiner geworden volgens mij, maar of het voldoende is...

[ Voor 57% gewijzigd door Saturnus op 05-12-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:08:
Mijn Logitech in ears hebben het na lange tijd begeven dus zoek ik andere.

De keuze gaat tss:
* Etymotic Research ER6i White
* Shure SE210
* Ultimate Ears Super.fi 3 studio
* q-Jays

Welke is volgens jullie de beste?
Zaken die voor mij ook belangrijk zijn buiten de geluidskwaliteit: Lengte van kabel zonder verlengdraad; grootte van earphone, liefst zo klein mogelijk; mate van lawaai als je tegen de draad komt.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Saturnus schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:46:
Volgens mij hier ook zaterdag en kreeg ze gisteravond.

Blijkbaar zat de EP-630 wel in mijn tas. :P
Het verschil is door het inspelen al wat kleiner geworden volgens mij, maar of het voldoende is...
zaterdag van het weekend of de week daar voor :p Want 3 dagen is wel heel erg snel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zou jullie op de hoogte houden over de Yuin PK3s. Ik denk alleen niet dat er veel animo voor is gezien de reacties. Maagoed Ik heb ze net binnen en ik vind ze echt goed klinken. Ik heb zelf ex71 en de cx300 gehad.Ik vind de PK3 ongeveer even goed klinken als de cx300 met iets meer bass. Misschien klinken ze iets slechter. Maar het voordeel is dat je de PK3 niet in je oorkanaal hoeft te douwen. Zonder foams zitten ze echt als gegoten. Met foams zitten ze iets strakker. Ze zitten echt comfortabel. Ik heb de ex71 en de cx300 weggedaan omdat ik ze pijnlijk en oncomfortabel vond zitten. Ik heb een jaar lang toen met de normale ipod earbuds gedaan. Dit is een gigantisch vooruitgang.

Ik heb ze voor 34 euro uit Amerika besteld. Voor dat geld is het echt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
duncanvdlinden schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:53:
[...]

zaterdag van het weekend of de week daar voor :p Want 3 dagen is wel heel erg snel zeg.
Donderdag 29. :X

[ Voor 5% gewijzigd door Saturnus op 05-12-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:08
Xander2000 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:53:

Goh je bent weer terug… beetje triest dat je, na volledig van de mat gediscussieerd te zijn, me niet eens even gelijk geeft en je verontschuldigt voor je tergend domme (en misplaatste) opmerkingen, zoals:
quote: Xander2000
Ik had graag gehoopt dat je het meteen begrepen had, maar dat is blijkbaar even te moeilijk.
Maar zoals Kanarie al zegt kun je de UM2 technisch gesproken niet inspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar nieuwe IEM's, maar ik weet niet welke. Ik wil rond de 100 euro uitgeven voor een paar oordoppen. Muziekgenres die ik beluister zijn rock, pop, een beetje hip-hop en r&b, maar toch vooral rock. Ik zit te twijfelen tussen:

Shure SE110
Shure E2c
Westone UM1
Ultimate Ears super.fi 3 studio

Wat zou ik het beste kunnen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Op de kant waar het geluid uit komt van de XBi zit een klein rond dingetje, die het geluid blijkbaar dempt ofzo.
Ik drukte erop met een punt van een voorwerp, zakt me dat ding zo voor de helft in het speakertje. :S
Hierdoor gaat een deel van het geluid dus niet meer door dat stoffen ding heen.
Ik dacht klere die earphones kunnen bij het vuil...maar wtf :o :o :o het geluid is gewoon stukken beter nu!
Ik ga nog even door testen met verschillende tracks, maar het lijkt er gewoon op dat de missende hoge en midden tonen nu wel aanwezig zijn! :D

Ok, het helpt zeker iets, maar de EP-630 blijven onoverwinnelijk op de hoge tonen.

[ Voor 7% gewijzigd door Saturnus op 05-12-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Kanarie schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:10:
[...]

De UM2 gebruikt balanced armature drivers, die speel je niet in. Het effect dat jij beschrijft zijn je oren die wennen aan de andere 'sound signature' van de UM2 vergeleken met de E4c. Speel ze dus niet in door ze nachtenlang aan je stereo te hangen zonder dat je er zelf naar luistert, maar doe ze vooral in en wen aan de Westone-signature.
Ik heb 2 weken al geen e4c meer beluisterd aangezien ik deze ook niet meer heb. In zeker zin maak ik dus gekleurd ondrscheid. De signature van de UM2 is inderdaad enorm anders. Aan de hand van wat ik heb gehoord geven de UM2's een wat meer vrijgevochten geluidsbeeld tov de e4c. De e4c is in dit opzich meer behoudend en steriel, een echte in-ear monitor dus. Het valt me op dat niet enkel de diepgang van de bas groter is maar dat er ook meer detail in zit.

Met inspelen bedoel ik onder andere inderdaad het wennen aan het geluid. Sowieso moeten de doppen wennen aan mij en ik aan hun. De doppen hebben bijvoorbeeld 4 dagen in de kou gelegen voordat ik ze beluisterde. Ook deze plotselinge grote temperatuur verschillen kunnen de reden zijn voor mijn ervaring. Ik heb met mijn shures ook altijd gehad dat deze de eerste minuut even in moeten komen. Zie het als het opwarmen van de drivers. Mijn ervaring staat iig wel vast. :)

De e4c schaarde ik al onder een klasse apart aangezien deze instrumenten in de opname erg onderscheidend weergeeft. De UM2 is nu nog strakker in zijn weergave en instrumenten zijn nog beter te onderscheiden. Ook nu merk ik weer een verbetering tussen deze doppen. De UM2 heeft een groter uithoudingsvermogen, iets waar het bij een e4c al niet aan ontbrak. Ik kan nog even niet de juiste bewoording vinden dat het onderscheid beschrijft, maar dat zal in de loop der tijd wel goedkomen. Ik ben tot nu toe iig erg tevreden!

Overigens is de e4c absoluut een fijne dop om mee te luisteren, het is maar net wat voor "signature" je wenst idd. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Oyster op 05-12-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:26
Heeft iemand hier ervaring met de Sennheiser CX95 oordopjes? Ik twijfel tussen deze en de Sennheiser CX500. Ik heb nu de CX300 maar ik wil eigenlijk nog een stapje beter. Of kan iemand mij dan wat anders aanraden in dezelfde prijsklasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZoRr0 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:41:
Heeft iemand hier ervaring met de Sennheiser CX95 oordopjes? Ik twijfel tussen deze en de Sennheiser CX500. Ik heb nu de CX300 maar ik wil eigenlijk nog een stapje beter. Of kan iemand mij dan wat anders aanraden in dezelfde prijsklasse?
Ik zit te twijfelen tussen de cx400 en de cx500, maar denk dat ik de cx500 ga halen, heb reviews gelezen en die zijn er erg positief over en zeggen dat het een enorme verbetering is tegenover de oude cx300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervaring met:
2x Sennheiser CX300
1x Sennheiser CX400
Wie heeft er ook last van dat de sennheiser cx300 te snel stuk gaan? Dat het rubber scheurt. Zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:48:
Ervaring met:
2x Sennheiser CX300
1x Sennheiser CX400
Wie heeft er ook last van dat de sennheiser cx300 te snel stuk gaan? Dat het rubber scheurt. Zeer irritant.
hoe klonk de cx400 tegenover de cx300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:52:
[...]

hoe klonk de cx400 tegenover de cx300?
Voller. Kwaliteit van de CX400 is ook stukken beter. Alleen het design van de CX400 vind ik minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 20:02
denizg schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:37:
[...]

Mijn lijst is momenteel nerfed naar :

c) Denon C700

a) Future Sonics Atrio M5

Andere twee zijn afgevallen.
Ik kan je de Atrio M5 van harte aanbevelen. Heb ze inmiddels enkele maanden binnen en het verschil met de Sony's die ik hiervoor had (EX71) is enorm. Ik luister naar heel veel soorten muziek, maar het meeste toch naar Trance en aanverwanten en ben echt meer dan content. Bij de EX71 was de bas zeer duidelijk aanwezig, maar boemerig. Bij de M5 is het laag veel natuurlijker en toch goed aanwezig. Qua uiterlijk winnen ze inderdaad niet de schoonheidsprijs, maar het gaat bij mij in ieder geval om de functionaliteit, en hoe ze eruit zien zou mij een worst wezen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
Voor degene die op zoek zijn CX400 oordopjes. Hier kun je ze aardig goedkoop kopen. Het zijn tevens ook zeker de echte (eigen ervaring) en de levertijd bedraagt ongeveer 1 a 2 weken.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:50:
Voor degene die op zoek zijn CX400 oordopjes. Hier kun je ze aardig goedkoop kopen. Het zijn tevens ook zeker de echte (eigen ervaring) en de levertijd bedraagt ongeveer 1 a 2 weken.
Is inderdaad niet duur.
Hij verkoopt trouwens de CX300 ook en het doosje is exact hetzelfde als waar ik 'm in kreeg.. denk/hoop dat ik ms toch de orignele heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
zijn het echt de echte, dit zou wel handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:26
Ik heb de knoop doorgehakt en ben toch voor de Sennheiser CX95 gegaan. Bij Audiostore.nl waren ze maar 74 euro, scheelt bijna 10 euro met Bol.com. Volgens wat reviews zouden ze nog beter moeten zijn dan de CX500 dus ik ben zeer benieuwd. Ik ben benieuwd hoe ze klinken in combinatie met mijn iPod Classic. Zodra ik ze heb zal ik wel wat foto's en mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZoRr0 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:37:
Ik heb de knoop doorgehakt en ben toch voor de Sennheiser CX95 gegaan. Bij Audiostore.nl waren ze maar 74 euro, scheelt bijna 10 euro met Bol.com. Volgens wat reviews zouden ze nog beter moeten zijn dan de CX500 dus ik ben zeer benieuwd. Ik ben benieuwd hoe ze klinken in combinatie met mijn iPod Classic. Zodra ik ze heb zal ik wel wat foto's en mijn bevindingen posten.
de cx95 zie ik niet eens te koop staan bij bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:08
Ik vind ze niet zo mooi :+

Maar ja, het gaat uiteindelijk allemaal om de SQ natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ze zijn inderdaad best lelijk. Het design is dan bad, maar die kots kleuren des te meer.

Is het wel zeker dat die CX95 beter zijn dan CX500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook inear phones met een klassiek uiterlijk. Je weet wel zo een vintage look van de jaren 90ig oordopjes. Ik heb al 2 soorten IEMs gehad en beide steken echt op een vreemde manier uit mijn oren.

zo een look bedoel ik dus
Afbeeldingslocatie: http://media.audiojunkies.com/Yuin_PK1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Check de CX 95. (Toeval lol.) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Verdomme, ik krijg dus amper geluid meer uit mijn rechteroortje van mijn Sennheiser CX300.

Kabelbreuk is niet te zien, en hard blazen helpt niet.

Wat voor oplosmiddel raden jullie aan? Gewoon alcohol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:29:
Verdomme, ik krijg dus amper geluid meer uit mijn rechteroortje van mijn Sennheiser CX300.

Kabelbreuk is niet te zien, en hard blazen helpt niet.

Wat voor oplosmiddel raden jullie aan? Gewoon alcohol?
Dit heb ik ook bij mijn linkerdopje, ik denk dat hij aan vervanging toe is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:41:
[...]

Dit heb ik ook bij mijn linkerdopje, ik denk dat hij aan vervanging toe is :(
ALs ik die van mij op 100 % heb klinken ze HARD, maar doe ik ze in mijn oren hoor ik bijna niks meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:51:
[...]

ALs ik die van mij op 100 % heb klinken ze HARD, maar doe ik ze in mijn oren hoor ik bijna niks meer :X
Heb je ze niet goed in je oren zitten waarschijnlijk, als ik op me oordopjes duw als ik ze in heb hoor ik ook maar vrij weinig, dan zitten ze ook te ver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Ja maar waarmee moet je ze nu dan schoonmaken als het geluid zo zacht is?
Heb ze pas een week... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:13:
Ja maar waarmee moet je ze nu dan schoonmaken als het geluid zo zacht is?
Heb ze pas een week... ;(
Ik denk niet dat het door vuil komt, lijkt me sterk na een week.

Filtertje is gewoon schoon?

Anders gewoon ruilen, je hebt hem pas een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat je met een cable clip kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 22-08 10:14
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:31:
Kan iemand mij uitleggen wat je met een cable clip kan?
Kabel vastzetten wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Inderdaad. Bijvoorbeeld aan kleding.

Weer wat CrossRoads MylarOne XBi ervaring:
Waar de draad de doppen in gaat lijkt een breuk te gaan ontstaan, een zwak punt in ieder geval.
Ik heb Jaben al gemaild of ik me geld terug mag en doppen dus ook terug, maar hij reageert niet. Volgens mij zijn het gewoon profiteurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:32:

Waar de draad de doppen in gaat lijkt een breuk te gaan ontstaan, een zwak punt in ieder geval.
Ik heb Jaben al gemaild of ik me geld terug mag en doppen dus ook terug, maar hij reageert niet. Volgens mij zijn het gewoon profiteurs.
Beetje voorbarig om je geld terug te vragen voordat je draad gebroken is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Saturnus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:32:

Die lui zijn de beroerste niet, valt best wel eerlijk mee te handelen, als jij netjes een foto maakt met wat er scheelt, dan sturen ze je zo nieuwe of misschien zelfs geld terug.
Ze accepteren daar zelfs gebruikte X3 en XB oordopjes, en dat je kan upgraden naar X3i of XBi voor 20 dollaar.

En trouwens ik weet niet hoelaat je hebt gemailt maar in singapore liggen ze nu al bijna op bed, het is daar nu 7 uur later als hier.

[ Voor 8% gewijzigd door duncanvdlinden op 07-12-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
@FFWD
Ik zou zeggen, lees het topic eerst eens door voordat je (te) snel een conclusie trekt.

@duncanvdlinden
Check het topic ook eens. En de mail was 3 dagen terug ofzo al verzonden.

Even duidelijk: Het gaat echt niet om een draad die kapot lijkt te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duncanvdlinden schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:48:
[...]

Die lui zijn de beroerste niet, valt best wel eerlijk mee te handelen, als jij netjes een foto maakt met wat er scheelt, dan sturen ze je zo nieuwe of misschien zelfs geld terug.
Ze accepteren daar zelfs gebruikte X3 en XB oordopjes, en dat je kan upgraden naar X3i of XBi voor 20 dollaar.

En trouwens ik weet niet hoelaat je hebt gemailt maar in singapore liggen ze nu al bijna op bed, het is daar nu 7 uur later als hier.
die mensen die hun x3 en xb hebben ingeruild zullen nu dus ook dikke spijt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt het dan en wat heb je eraan. Ik bedoel ik heb dat ding, er zitten 2 gaatjes in. Ja fijn -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:44:
[...]

die mensen die hun x3 en xb hebben ingeruild zullen nu dus ook dikke spijt hebben
Heb jij toevallig ook een X3i dan?
Meeste (allemaal tot nu toe) zijn dik tevreden met de X3i's, en zijn van mening dat ze meer bas hebben, maar dezelfde helderheid als de X3, mensen met de XBi zijn over het algemaan minder tevreden.
Ik kan je zo een aantal opsommingen geven met tevreden klanten, van Jaben forum, van head-fi, en van andere forums.

[ Voor 14% gewijzigd door duncanvdlinden op 07-12-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duncanvdlinden schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:35:
[...]

Heb jij toevallig ook een X3i dan?
Meeste (allemaal tot nu toe) zijn dik tevreden met de X3i's, en zijn van mening dat ze meer bas hebben, maar dezelfde helderheid als de X3, mensen met de XBi zijn over het algemaan minder tevreden.
Ik kan je zo een aantal opsommingen geven met tevreden klanten, van Jaben forum, van head-fi, en van andere forums.
ja dat lukt bijna met alle oordopjes wel, maar ik bedoel: dat ze nu de plank misslaan met de xbi is wel heel erg jammer, ook heb ik veel problemen gelezen over x3i, dat het linkeroordopje meer geluid produceert dan het linker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:35
Jongens, ik zoek een goede mp3 speler die de kwaliteit van de shure e500pth dopjes goed kan benutten. het verschil tussen een reguliere pc en de creative zen stone is aanzienlijk groot. op de pc krijg ik een kleurrijke, volle sound terwijl het op de stone best teleurstellend is.

enige ervaring met spelers icm bovengenoemde shure dopjes?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
nwnc schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:07:
Jongens, ik zoek een goede mp3 speler die de kwaliteit van de shure e500pth dopjes goed kan benutten. het verschil tussen een reguliere pc en de creative zen stone is aanzienlijk groot. op de pc krijg ik een kleurrijke, volle sound terwijl het op de stone best teleurstellend is.

enige ervaring met spelers icm bovengenoemde shure dopjes?
Cowon D2 _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door OfferedPoet op 07-12-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het volume van mijn ep630 is opeens in mijn oren heel laag geworden maar als ik ze eruit haal hoor ik heb van 1 meter afstand nog goed, komt dit doordat de sleeves de lucht tussen mijn oren en de dopjes uitperst ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat Chuckiej zegt, neem een Cowon MP3-speler, erg goede geluidskwaliteit (heb zelf de Iaudio 5) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:48
Kijk ook eens naar de Meizu spelertjes, zien er ook nog eens gelikt uit en super geluid.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-08 09:36
Van de zoveel zijn de volgende twee over!

Denon AH-C 751 (Ja, hij is uit!)

of de

Sennheiser CX 95

Ik ga er van uit dat niemand uberhaubt een van deze heeft en mij kan adviseren? :)

Denon = 159 EURO
Sennheiser = 80 EURO

De vraag is of de prijs het waard is. Ik wil echt een goede seal hebben en een gecontroleerde bas maar aanwezige bas!

[ Voor 32% gewijzigd door denizg op 08-12-2007 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

kan iemand me helpen?

Ik heb een probleem, 3 weken geleden heb ik de creative ep-630 aangeschaft, alleen nu doet me rechterdopje vreemd. Hij doet het wel maar op een enorm laag volume dit ligt dus niet aan de mp3 speler of computer.

Iemand die weet wat het probleem zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denizg schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 04:38:
Van de zoveel zijn de volgende twee over!

Denon AH-C 751 (Ja, hij is uit!)

of de

Sennheiser CX 95

Ik ga er van uit dat niemand uberhaubt een van deze heeft en mij kan adviseren? :)

Denon = 159 EURO
Sennheiser = 80 EURO

De vraag is of de prijs het waard is. Ik wil echt een goede seal hebben en een gecontroleerde bas maar aanwezige bas!
en de cx500 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 10:05:
kan iemand me helpen?

Ik heb een probleem, 3 weken geleden heb ik de creative ep-630 aangeschaft, alleen nu doet me rechterdopje vreemd. Hij doet het wel maar op een enorm laag volume dit ligt dus niet aan de mp3 speler of computer.

Iemand die weet wat het probleem zou kunnen zijn?
Even schoonmaken, even zoeken in het topic, komt veel vaker voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:47

MBV

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:16:
[...]

ja dat lukt bijna met alle oordopjes wel, maar ik bedoel: dat ze nu de plank misslaan met de xbi is wel heel erg jammer, ook heb ik veel problemen gelezen over x3i, dat het linkeroordopje meer geluid produceert dan het linker.
Hoe meet je dat? :+
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:50:
het volume van mijn ep630 is opeens in mijn oren heel laag geworden maar als ik ze eruit haal hoor ik heb van 1 meter afstand nog goed, komt dit doordat de sleeves de lucht tussen mijn oren en de dopjes uitperst ofzo?
soms werkt het om een beetje te wrikken, zodat de luchtdruk in je oor weer normaal wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MBV schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:39:
[...]

Hoe meet je dat? :+
[...]

soms werkt het om een beetje te wrikken, zodat de luchtdruk in je oor weer normaal wordt :)
horen misschien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben sinds gisteren eigenaar van een setje V-moda bass freq. Eerste indruk viel een beetje tegen. Weinig bas en vrij schel. Vervolgens een tijdje aan het pinknoise infuus gehangen en wat verschillende muzieksoorten via Shoutcast en moet zeggen dat het al een stuk beter is. Ze komen aardig tot leven, kan alleen nog maar beter worden denk ik. :9
Nu nog een Meizu spelertje eraan hangen en ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:28:
Zo, ben sinds gisteren eigenaar van een setje V-moda bass freq. Eerste indruk viel een beetje tegen. Weinig bas en vrij schel. Vervolgens een tijdje aan het pinknoise infuus gehangen en wat verschillende muzieksoorten via Shoutcast en moet zeggen dat het al een stuk beter is. Ze komen aardig tot leven, kan alleen nog maar beter worden denk ik. :9
Nu nog een Meizu spelertje eraan hangen en ik ben tevreden.
Ik begrijp dat niet echt. Waarom speel je ze niet in tijdens het dragen? Dan merk je ook nog eens dat ze spelenderwijs beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander2000 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:34:
[...]

Ik begrijp dat niet echt. Waarom speel je ze niet in tijdens het dragen? Dan merk je ook nog eens dat ze spelenderwijs beter worden.
Ach, vooral een kwestie van geduld denk ik.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Als je het doet terwijl je luistert merk je het juist niet. Dan gaat het zo gelijkmatig dat je onmogelijk verschiltussen voor en na kan horen. Tenzij je de kwaliteit van een specifieke track onthoud en later vergelijkt, maar dat is juist wat je zou moeten doen als je ze 'in een hoek gooit' 1/2/3 tracks afspelen en onthouden, en later vergelijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
De CX95 boven de CX500 en ten tweede heeft de CX500 een volume regelaar, dat vind ik zowiezo minder (in mijn optiek ook niet ten goede van het geluid). Het zou eerder de CX400 worden, maar keuzen valt bij deze twee. Nergens wat te vinden over de Denon, over de CX95 ook al niet. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denizg schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:15:
[...]

De CX95 boven de CX500 en ten tweede heeft de CX500 een volume regelaar, dat vind ik zowiezo minder (in mijn optiek ook niet ten goede van het geluid). Het zou eerder de CX400 worden, maar keuzen valt bij deze twee. Nergens wat te vinden over de Denon, over de CX95 ook al niet. :\
hoe weet je dan of de cx95 beter is dan de cx500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
Product listing

cx300 > cx400 > cx500 > cx95. Maar let op, het is ook meteen een andere klasse he ( style )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denizg schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:45:
Product listing

cx300 > cx400 > cx500 > cx95. Maar let op, het is ook meteen een andere klasse he ( style )
ik dacht dat het zo zat: cx300 cx55 cx400 cx95 cx500..

CX500 is ook duurder wat ik heb gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Als we puur kijken naar de 'Technical Data' van de Sennheiser site zou de CX95 beter zijn doordat het bereik van deze 500Hz groter is dan die van de CX500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
en heeft gelukkig ook geen volume regelaar, dat imo vaak snel stuk gaat/kan gaan. Daarom heb ik deze gewoon niet opgenomen in mn lijstje. Ondanks dit, is OOK de cx95 nu afgevallen. Gaat nu enkel om de nieuwe Denon 751 EN Atrios M5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denizg schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:36:
en heeft gelukkig ook geen volume regelaar, dat imo vaak snel stuk gaat/kan gaan. Daarom heb ik deze gewoon niet opgenomen in mn lijstje. Ondanks dit, is OOK de cx95 nu afgevallen. Gaat nu enkel om de nieuwe Denon 751 EN Atrios M5.
De q-jays lagen boven jouw budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denizg schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:36:
waarom is ie afgevallen als ik vragen mag?

ik zie ook dat er een denon 351 en 551 is, zijn dat geen goede doppen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
q-jays zijn zelfde prijsrange, deze zaten ook in mijn vorige list, maar deze zijn afgevalle vanwegen te lage bass weergaven. De 351 en de 551 zijn klasse lagen dan de 700/751.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denizg schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:56:
q-jays zijn zelfde prijsrange, deze zaten ook in mijn vorige list, maar deze zijn afgevalle vanwegen te lage bass weergaven. De 351 en de 551 zijn klasse lagen dan de 700/751.
qua prijs meer vergelijkbaar met de cx95 toch, ik zie de 751 hier in NL te koop voor 199 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
waar is hij in NL te koop dan? Ik ben van plan (als ik voor de denon ga) deze uit duitsland te halen voor 150. http://secure.nurtec.de/c...c/157485.html?mv_pc=Preis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hifi.nl geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
een foto kunne vinden

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/images/gallery/4/2007/07/medium_897521301_6d9ea08736_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

"Er komt zwak tot geen geluid meer uit mijn (in-ear) dopjes.
Dit kan duiden op kabelbreuk. In dat geval komt er geen geluid meer uit het dopje. Helaas is dit lastig te repareren en kan je de dopjes eigenlijk alleen nog maar weggooien. Vaak valt kabelbreuk ook niet onder de garantie, maar het is het proberen waard om bij de fabrikant vervanging te vragen.
In de meeste gevallen is het dopje echter “gewoon” verstopt. Dan kan het zijn dat je nog wel een beetje hoort. Je kunt het probleem in dit geval verhelpen door de dopjes goed schoon te maken. Hiervoor kan je het beste een naald en een wattenstaafje met een vluchtig oplosmiddel gebruiken.
Onlangs kwam THRenault er achter dat het ook wel eens kan helpen als je hard in het dopje blaast. Een theorie is dat het drivertje van zijn plaats gaat en je hem om deze manier weer goed zet.
"
Eeeum, wat is dan de bedoeling? Vooral het gedeelte met de naald is een beetje onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:17
lasharor schreef op zondag 09 december 2007 @ 10:05:
[...]

Eeeum, wat is dan de bedoeling? Vooral het gedeelte met de naald is een beetje onduidelijk.
idd, dat zou ik ook graag willen weten. bij mijn CX-300 is het linkeroordopje véél zachter dan de rechter. Ik heb er al in geblazen, mara het blijft zo. Hij kán wel hard (als ik het volume ook harder zet), maar dan gaat mijn rechteroordopje natuurlijk véél te hard...

erg irritant. Ik heb al nieuwe besteld omdat ik dacht dat dit soort kabelbreuk was. Maar ik moet het dus gewoon schoonmaken? Mjin vraag is dan ook; hoe? Het zit toch allemaal dicht en je kan toch niet binnenin komen? Lijkt me niet dat wat 'oorsmeer' oid het geluid zo kan dempen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik heb mijne al kunnen "ontstoppen", tandenborstel met een beetje water, beetje eroverheen borstelen, en daarna hard blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Heb nu sinds vandaag ook de V-moda bass freq. in gebruik icm mijn ipod touch. Ik vind deze ook lekker klinken en ook een behoorlijke bas. Heb daarnaast nog XB's!

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hoe doen ze het tegen elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Net nieuwe rubbertjes voor mijn antieke ex71's besteld. Maar toen dacht ik, waarom koop ik niet gewoon nieuwe doppen, mijn audio-technica's zijn ook stuk dus ik kan de aanschaf goed praten. En ik had een tijd terug op Audiocubes bijzonder grappige doppen gezien, maar ze staan niet meer op de site en ik heb geen idee welk merk het was.
So guys help me out, het is geen bekend merk, het zijn in-ear doppen in het groen en oranje dacht ik, het stukje snoer onder der doppen was gedraait zoals bij de dopjes die bodyguards altijd in hebben.

edit:
Gevonden, het is de AIAIAI Swirl xD

[ Voor 4% gewijzigd door Deacon op 10-12-2007 01:51 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vernomen van sennheiser en mp3man dat je voor een goede lage sound je beter de cx400 of cx500 kunt nemen en de cx95 meer voor klassieke muziek en jazz, dus voor de bass freaks: cx500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Vraagje:

Ik heb een tijdje geleden de Creative EP-635 besteld (witte versie van de EP-630), maar irriteer me mateloos aan het feit dat de kabel zo kort is. Nu ben ik op zoek naar een witte verlengkabel, maar die kan ik niet vinden in winkels en op het internet. Weet een van jullie toevallig waar zo'n kabel te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Resistance_NL schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:05:
Weet een van jullie toevallig waar zo'n kabel te koop is?
Op eBay vind je dat soort dingen meestal wel, hier bijvoorbeeld.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
En ere herstel voor jaben.net: ik krijg de kans om de XBi's terug te sturen. :D
Zéér goede service! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Saturnus schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:48:
En ere herstel voor jaben.net: ik krijg de kans om de XBi's terug te sturen. :D
Zéér goede service! _/-\o_
Had je niet zitten prullen aan je dopjes ? je had hem toch een beetje naar binnen gedrukt en toen had je toch beter geluid ?

Ik heb de oude XB en ben er zeer content van, deze zijn ondertussen ingespeeld.
Ik heb ook de nieuwe X3i en deze klinken goed, goeie stevige bas, maar ik moet ze nog inspelen.

Jij was niet te spreken over XBi's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
C00P schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 01:35:
[...]
Had je niet zitten prullen aan je dopjes ? je had hem toch een beetje naar binnen gedrukt en toen had je toch beter geluid ?

Ik heb de oude XB en ben er zeer content van, deze zijn ondertussen ingespeeld.
Ik heb ook de nieuwe X3i en deze klinken goed, goeie stevige bas, maar ik moet ze nog inspelen.

Jij was niet te spreken over XBi's ?
Ik heb de oude XB's en de nieuwe XBi's, geloof me een wereld van verschil :|

Kan jij bevestigen of de nieuwe X3i's net zo klinken als de oude XB's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
@C00P
De stukjes stof heb ik er eigenlijk al helemaal af. Geluid wordt stukken helderder, maar nog steeds niet goed genoeg.
XBi's zijn inderdaad niet goed.

@Skillz
DM nog gezien? :P

Jaben heeft het geld nu al terug gestord terwijl ik de oordoppen hier nog heb. Echt goede shop dus, maar wel riskant van ze. Natuurlijk stuur ik ze wel terug, maar de verzendkosten...het blijkt net niet aan de Internationale brievenbuspost van TNT te voldoen dus waarschijnlijk ben ik €20 kwijt aan verzending. :S Maar jaben heeft het voor $8 hier gekregen. Hoe krijg ik het ook voor $8 daar? :S

[ Voor 51% gewijzigd door Saturnus op 11-12-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Skillz schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:27:
[...]

Ik heb de oude XB's en de nieuwe XBi's, geloof me een wereld van verschil :|

Kan jij bevestigen of de nieuwe X3i's net zo klinken als de oude XB's?
Wel de X3i heeft goede lage tonen, en klinkt ook wel helder, maar de mijne zijn nog niet ingespeeld, 1 dezer dagen krijg ik mijn Meizu M6 en dan kan ik uitvoerig testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Saturnus schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:40:
@C00P
De stukjes stof heb ik er eigenlijk al helemaal af. Geluid wordt stukken helderder, maar nog steeds niet goed genoeg.
XBi's zijn inderdaad niet goed.
En je gaat die gehandicapt terug sturen, of heb je die enigsinds hersteld ?
Jaben heeft het geld nu al terug gestord terwijl ik de oordoppen hier nog heb. Echt goede shop dus, maar wel riskant van ze. Natuurlijk stuur ik ze wel terug, maar de verzendkosten...het blijkt net niet aan de Internationale brievenbuspost van TNT te voldoen dus waarschijnlijk ben ik €20 kwijt aan verzending. :S Maar jaben heeft het voor $8 hier gekregen. Hoe krijg ik het ook voor $8 daar? :S
Jaben heeft geweldige service, ik heb 2 paar gekregen voor de prijs van 1.

Ik heb mijn meizu M6 terug gestuurd naar Honk Kong, en dat koste mij 6€ en 7€ prio.
Dus lijkt het me raar als jij 20€ zou moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ja ik keek inderdaad verkeerd en de prijzen voor pakketje vielen toch mee. :) Waarschijnlijk 8 euro. :)
Die XBi's zijn niet stuk ofzo, alleen het viltje voor de geluiduitgang mist (nu).
Als ik straks thuis ben zal ik ze zeer secuur vastzetten. Het wordt wel even prutsen (lees erg moeilijk werk) maar het lukt vast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Saturnus schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:53:
Ja ik keek inderdaad verkeerd en de prijzen voor pakketje vielen toch mee. :) Waarschijnlijk 8 euro. :)
Die XBi's zijn niet stuk ofzo, alleen het viltje voor de geluiduitgang mist (nu).
Als ik straks thuis ben zal ik ze zeer secuur vastzetten. Het wordt wel even prutsen (lees erg moeilijk werk) maar het lukt vast. :)
En dan gaat Jaben die weer doorsturen naar iemand anders :)
Zo heb ik mijn Meizu M6 gekregen waar het beschermingplastiekje was afgetrokken een dikke vlek op zat die ik niet wegkreeg, en gerommeld was met de instellingen, ik heb ze weer moeten terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik probeer het zo goed mogelijk te herstellen natuurlijk.
(Sowieso zat de rechter al niet goed vast.)

[ Voor 28% gewijzigd door Saturnus op 11-12-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:47

MBV

Ik zou ze terugsturen met de melding dat 'de viltjes ervan af waren gevallen' ofzo, ik denk dat Jaben ze een stuk beter kan herstellen dan jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Is ook een idee ja. Alhoewel ik meer voor eerlijkheid ben eigenlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ehm ja eigenlijk direct al, was alleen te lui met antwoorden... 8)7
Maar ik vind het weghalen van de filtertjes niet zoveel verschil maken dat ik
zeg van wow, het is nu wel goed. Het geluid blijft gewoon erg donker.

Ik gebruik op dit moment trouwens weer de CX300 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Haha ok. :P
Ik vond het verschil dus opzich wel groot, maar ben het wel met je eens dat het zeker niet genoeg is.

Mag ik verwachten dat de CX500 super is vergeleken met de XBi die ik nu heb en de EP-630 die ik had of kan ik beter op me hoede zijn om teleurstelling te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Zijn de in XB's aan te raden voor te dragen als je aan het joggen bent ? ben vandaag gaan joggen, en het ging lekker, hoorde het geluid goed en omgevingsgeluid werd weggefilterd.
Ook storen de stappen niet.

Maar had wel wat pijn aan mijn oren toen ik ermee stopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Holy shit, wat is dit een lang topic geworden. Ik ben nog steeds tevreden over mijn Senheisser cx300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Net XBi's terug gestuurd naar Singapore. :) Kostte maar € 4,70, maar dit is niet priority. :X
Geld had ik dus al terug wat best ongelooflijk is dat Jaben dat doet, nogmaals hulde voor Jaben.net. _/-\o_
In de toekomst zal de opvolger van de XBi/X3i hier misschien wel liggen. :P
Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je post RoD in "Wat zijn goede oordopjes? Deel 8" goed door!

Dit topic gaat binnenkort gesloten worden. Zie deze post voor informatie.