Nieuwe overstap 3d-kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• SpicyVokda
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-07 23:47
Hoi,:)

Wat ik dus nu me bezig ben is men systeem upgraden. Nja, k wil nu nog geen pci-ex kopen, want k wil yglux w8ten tot dx10 en een moederbord dat ik aardig interresant vind van ati. Nja, dus ik denk nu: ik wil mijn 6600GT upgraden om tog wat betere performance te krijgen. K zoek eigelijk een agp kaart die uithoud tot dx10. K heb gehoord dat een 7600 uitkomt voor agp...weet iemand anders wat van?

Nja, back to topic, K d8 dus dat ik wel zoet was met een 2de hands kaartje. Of een nieuwe. Maar ik ben nu dus aan het twijfelen. K heb op tweaker aanbod een kaart gevonden de Mad-moxx.de 6800LE Burstfire. 12 pipes en 6 shaders. Die ik van plan ben te unlocken. (hoewel dat is hij al) Of een 6800xt van alternate die ik ook van plan ben te unlocken (van XFX). Maar nu ben ik aan het twijfelen of ik voor ene 6800GT moet gaan zoeken (nieuw, 2de hands...maakt niet uit) want ik zie dat deze tog beter presteerd dan een unlockte 6800xt. Of zag ik dat niet goed? Hoewel ik geen idee heb hoe Mad-moxx kaart presteert. Ik kan natuurlijk ook voor ATi gaan...al1 welke kaart denken jullie? k zat meer aan een x850xt? te denken...ik zag 1 voor € 219. Maar als ik deze koop, zal deze dan wel goede kwaliteit bieden, want hij heeft geen sm3.0 ondersteuning...

Nja, mijn eigen voorkeur gaat naar die Mad-moxx 6800LE Burstfire. Maar het kan verranderen.
Wat denken jullie?

Verwijderd

Dit forum is geen msn messenger hoor :z

Je post is voor mij bijna onleesbaar.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 21:46 ]

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-07 17:43

Mystikal

It never hurts to help!

Dit is inderdaad geen normale vraagstelling meer. en ook al ben ik pas 28, ik voel een dikke generatiekloof hier...

Basement Bios ---- Exo-S

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
'yglux w8ten' :D
babelfish.altavista.com snapt het niet :(

naast dat; ik zie niets over je budget staan, zelf zou ik voor die 7xxx gaan. Eigenlijk een ATi maar goed :+

[ Voor 63% gewijzigd door geez op 13-07-2006 21:50 ]

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:40
offtopic:
Ook deze generatiegenoot voelt een generatiekloof, wat een zootje ;)

Zoals je zelf al in benches kunt vinden is de x850xt zeker een sterke kaart, die houdt de 7600GT volgensmij wel bij - zolang er geen sm3.0 voorbij komt. Maar aangezien je post dat je een DX10 kaart wilt nemen (wat op z'n vroegst tot januari 2007 duurt) lijkt het me geen slechte keus, hij zal iig beter presteren dan de anderen die je hebt opgenoemd, ook van die kaart kun je naar 'n 2dehands kijken aangezien er genoeg mensen zijn die upgraden de laatste tijd.

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 07:37

Beugelfles

I love rusty spoons

Welke moederbord/processor/geheugen heb je eigenlijk. Het zou zonde zijn als de rest van het systeem het niet bij kan houden.

offtopic:
Zelf ik met mijn 21 lentes kan deze taal niet waarderen, we zitten hier op tweakers

[ Voor 13% gewijzigd door Beugelfles op 13-07-2006 22:00 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Die sticky staat er niet voor niets !
Er komen heel erg veel van dergelijk vragen voorbij en deze vragen zijn enkel door jezelf te beantwoorden. Het lezen van reviews en moeite doen om informatie te vergaren en dat daarna op een rijtje zetten brengt je tot de kaart die het beste voor jou is. Bovendien vergeet je om je informatie over je systeem te posten en hoeveel geld je uit wilt geven. Daarmee maak je het ons erg lastig om ons in te leven in jou situatie en wat het beste voor je zou zijn. Glazen bollen zijn helaas uitverkocht.

Szaby, neem alsjeblieft even de Algemene gedragsregels (Netiquette) door. Hierin kun je vinden wat we hier op GoT van je verwachten. Ook wil ik je gebieden voortaan (normaal) Nederlands te gebruiken. Ik snap persoonlijk nog wel wat je bedoelt maar andere forumgebruikers mogelijk totaal niet. Om de boel netjes, begrijpelijk en toegangbaar te houden gebruiken we hier dus normaal Nederlands en niet dat afgekapte Nederlands wat sommigen ook wel "msn-taal" of "BrEeZaH-taal" noemen. ;)

Vandaar dat ik hier de stekker uit trek.

[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 13-07-2006 22:04 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.