[PC MMORPG] ROSE Online - deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.257 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
lol wat hebben jullie met die gametime xD
bij mij staat er nog steeds you have unlimited gametime xD

@syren probeer even te zoeken in vorige topics naar Gamesrouter is dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:45
Oke ff op me pa zijn computer een mail gescant die van paybycash was
zo dus even een ticket aanmaken en dan maar zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Kreeg gisteren wel deze msg
Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/5743/gametimear9.jpg
maar daarna liep die gametime up. Bij wozzie precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol account van closed beta vn eurose doet het ewl nog gewoon. vage shit ben blij dat het me ip niet is in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
waarom zou t je ip zijn? doe je stoute dingetjess??? xD

Edit:
@ lucky
heb jij niet tzelfde probleem nu? ik zag je paar minuten gelee inloggen en gelijk uitloggen

[ Voor 122% gewijzigd door ph4nt0m op 11-08-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ph4nt0m schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:25:

Edit:
@ lucky
heb jij niet tzelfde probleem nu? ik zag je paar minuten gelee inloggen en gelijk uitloggen
Snik ja ik wil inloggen....

Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/8563/gametime2dl7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Iemand al reeds gemerkt dat de droprate van Etc's veel hoger lijkt te zijn dan in de oude Erose? Nu 1,15 lvl gedaan in temple en kreeg bijna nonstop (3) of (4), zelfs aantal (6) Etc drops (copper coins, ice shards, ice keys etc). Items nog geen enkele drop gehad, maar had toch een 250k aan Etc na een dagje lvl'en.

En weet iemand hoe ik redelijk goedkoop aan +/-500 damas of Q65 (tiar?) kan komen? Heb van beide nu een +/- 300 stuks, maar zag net dat Plate armor er 712 nodig heeft. (heb niet genoeg fire stones voor ook de helmet, mis er nog 16).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:33:
Iemand al reeds gemerkt dat de droprate van Etc's veel hoger lijkt te zijn dan in de oude Erose? Nu 1,15 lvl gedaan in temple en kreeg bijna nonstop (3) of (4), zelfs aantal (6) Etc drops (copper coins, ice shards, ice keys etc). Items nog geen enkele drop gehad, maar had toch een 250k aan Etc na een dagje lvl'en.

En weet iemand hoe ik redelijk goedkoop aan +/-500 damas of Q65 (tiar?) kan komen? Heb van beide nu een +/- 300 stuks, maar zag net dat Plate armor er 712 nodig heeft. (heb niet genoeg fire stones voor ook de helmet, mis er nog 16).
euhm tiar word iets voor 500 zulie ingekocht ;)

kben net ook weer even uit t spel geweest (afgesloten) en weer opgestart maar bij mij staat ie nog steeds hierop:

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/3190/gametimeny0.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 11-08-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:25:

Edit:
@ lucky

]afbeelding[/url]]
Mja we waren gister bedreigd gereport te worden omdat we niet aan de moon child bro spot regels hielden. Wisten wij veel maar blijken ze een heel 2 party systeem bedacht te hebben waar men zich aan houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hoor al vaker mensen over reports en party-rules.. maar kan daar niets over vinden qua EULA of dergelijke.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:

Heel erg wazig was, ik haalde mn wapen uit mijn eq en plaatste het erna weer erin. Kon het niet meer dragen omdat ik opeens te weinig dex had. Heb het gewoon altijd kunnen dragen met zelfde eq. Heeft iemand dat al gehad?

Ik zoek dus een item met minimaal 4 dex, een bril ofzo is ook goed. Ik ben hawker lvl 77. Heeft iemand een item dat ik kan lenen/kopen met minimaal 4 dex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:37:
Hoor al vaker mensen over reports en party-rules.. maar kan daar niets over vinden qua EULA of dergelijke.
het is ook meer gewoon een afspraak onder de spelers zelf, in sommige gevallen kan je wel denen van ja dat verzinnen ze ter plekke.

maar ik heb gevraagd hoe dat precies zit bij MC room en daar is het best logisch, in narose hoef je zoiets niet te proberen daar hebben ze schijt aan alles, maar hier heb ik wel respect.

gister ook hoeveel ph people wel niet een praatje zijn komen maken toen ze langs kwamen, super relaxt, vendetta is ook gelijk een mixed clan geworden tusen ph en eu. Nu al 6 clans trouwens

dus wat dat betreft bevalt de community me zeer goed.

@casah, weet je ckers dat je geen bril of iets hebt afgedaan? want ieder dex puntje telt he, het duurde bij mij gister ook 2 uur voordat ik erachter kwam dat er nog veel op me andere char zat

edit: owja schiet me ineens te binnen ik moest nog dag zeggen van kaytjuh @ het LOT volk

@lucky, mijn ogen knipperen al 20 jaar:P maar idd ik wil terug,

edit: had voor ik dc ging vanacht nog 2 k damascus weten te verkopen voor 900 z each

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Zucht... m'n handen beginnen te trillen en mijn ogen te knipperen... I wil er weer in :)

Goed dat ik niet zo vroeg als gisteren ben opgestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over die party regels zal ik eens vragen aan mijn filipino m8's (lvl 170 / 171) die zullen er vast wel iets vanaf weten aangezien hun alleen maar op die spot zitten ^^

verder is de it groep van lvlup aan het kijken om het probleem te fixen duzz nog ff geduld , want steeds meer mensen zullen dit probleem krijgen

maar dat was al gepost maar schijnbaar leest niemand het .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben me login gestuurd naar me email waar ik mee had geregistreerd, maar daar kank niet meer op, moet ik weer wachten lol

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:59:
ze hebben me login gestuurd naar me email waar ik mee had geregistreerd, maar daar kank niet meer op, moet ik weer wachten lol
Moet je een mail sturen dat je die mail niet meer gebruikt en dat ze het naar die andere moeten sturen.

@sk8je Ik had het wel gelezen maar aangezien bij mij de gametime gisteren opliep dacht ik dat probleem niet te krijgen. Hopen dat ze het snel oplossen want ik ben bang dat wozzie hetzelfde probleem krijgt en die heeft vanmiddag vrij genomen om te spelen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door luckyjan op 11-08-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als se het ni oplosen hoef je daar ni bang voor te zijn want het zal iedereen overkome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
En weg ben ik ja :|
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/3862/weguz1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat ze er snel wat aan doen, 1 ding is zeker ELKE gm weet ervan en levelupsuppport heeft ook genoeg tickets binnen gehad en ik ben geen prioriteit meer :P dus ik moet weer wachten want ze zijn nu bezig met de bug lol

doom hebben ze die donovan ofzo al gepakt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit dus ook met hetzelfde probleem"paid gametime elapsed",maar ze zullen het vandaag wel opgelost krijgen (hoop ik :P )ik weet niet of jullie het al weten maar ik wist het dus nog niet,dat je ook in dessert of the death.... kunt gaan hakken.ik weet nog goed dat je daar niet in kon in de tijd van e-rose.ik zeg je er wel bij dat er vrij straffe beesten zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nadeel van DoD, het is een PvP zone. Andere kunnen je dus ook neermeppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:30:
ik zit dus ook met hetzelfde probleem"paid gametime elapsed",maar ze zullen het vandaag wel opgelost krijgen (hoop ik :P )ik weet niet of jullie het al weten maar ik wist het dus nog niet,dat je ook in dessert of the death.... kunt gaan hakken.ik weet nog goed dat je daar niet in kon in de tijd van e-rose.ik zeg je er wel bij dat er vrij straffe beesten zitten 8)7
En het is pvp kwam ik gisteren achter toen wozzie door mijn spinattack 2 keer dood ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik roep maar niet doen auw en gewoon door gaan het de noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:16
@ Doominator je mag mijn account wel hebben. Alleen is de staff waar je 65 of 75 of 85 moet zijn van SinergyX die kon ik nog niet gebruiken of de lvl is daar van verandert maar dat weet ik niet zo meer.
Ik stuur de gegevens naar je toe.

Die account kan ook iemand van GoT gebruiken. En dan moet je bij Doom zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Calamor op 11-08-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aaaahhh, dus jij had die golden golden staff :P
* SinergyX heeft het genoteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou heel graag wat muse eq hebben, want ik heb destijds alles gedropt:D
maar dat is dan zonde van de char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Wat zou dit item waard zijn:

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/9581/2hx2.th.jpg

Ramon zei mischien 2 mil, maar het word niet gedragen omdat je het niet kunt refinen. Maar somigge sparen purple's. Tog? :P:P

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Daankjuhh :D

Edit: Ik zoek trouwens nog steeds een Tweakers clan waar ik in kan. BoT is dood, LoT is vol. Dus dan maar tijd voor OoT?

[ Voor 29% gewijzigd door Wiepa op 11-08-2006 13:39 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:37:
Wat zou dit item waard zijn:

[afbeelding]

Ramon zei mischien 2 mil, maar het word niet gedragen omdat je het niet kunt refinen. Maar somigge sparen purple's. Tog? :P:P
leuk dingejte, ze wordne idd gespaard ik zou gwoon op forums mensen zoeken en tussen door voor 5 mil of zo in shop? prosers zijn vrij rijk opzich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd post hem op de forums op eu-rose en de ph forum daar brengt die het meest op:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Ik zal het proberen, maar ik ben niet goed met buitelandse forums. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Xouxic schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:02:
Ik zal het proberen, maar ik ben niet goed met buitelandse forums. :P
't hoeft niet in filipino, 't kan gewoon engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Calamor bedankt man, check je mail :P

Ik kan nu helemaal niet meer inloggen op me andere account(hij zegt dat password niet klopt). Heb al ticket gestuurd naar LUG.

Ik hoor dat Donovan gewoon rond loopt op mij account nu, als je hem ziet spreek hem dan weer aan :(
Ben hier echt flink pist over.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Sicko schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:06:
[...]

't hoeft niet in filipino, 't kan gewoon engels ;)
Jaa okeej, das wel zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Bedankt voor het medeleven :'(

Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/8941/weg2yb7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:19
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:39:
Even een vraagje:

Heel erg wazig was, ik haalde mn wapen uit mijn eq en plaatste het erna weer erin. Kon het niet meer dragen omdat ik opeens te weinig dex had. Heb het gewoon altijd kunnen dragen met zelfde eq. Heeft iemand dat al gehad?

Ik zoek dus een item met minimaal 4 dex, een bril ofzo is ook goed. Ik ben hawker lvl 77. Heeft iemand een item dat ik kan lenen/kopen met minimaal 4 dex?
Ik heb geloof ik een bril met 4 dex liggen. Ff kijken ingame.

edit: sorry het zijn ranger gloves als je ze wilt hebben mijn in game nick is hetzelfde als hier.

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 11-08-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Ja lucky, we leven idd met je mee. echt f*ck'd up voor je :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus een ticket gestuurd:

hi,i have a problem with conecting to p-rose i can log in,but when i log in the game i have server disconected because "game time elapsed" i am not the onley 1 with this problem i guess.so what can i do know? just wait or report it to somewone?

Response Description :

Thank you for writing to Level Up! Inc. Customer Support. With regards to your concern, please be informed that we are aware of the problem and the designated team are fixing it already. Please log in to game from time to time to check for any improvements. You may also try to make a follow up using our Level Up! Inc. Customer Support Ticketing system. We are hoping to resolve this problem at the soonest possible time. Thank you for your understanding and continued support!

Agent : Raison Yee
Date Posted : 11/08/2006 20:24 pm

ze zijn er in ieder geval tog mee bezig zo blijkt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het nou voor moeite om ff me gegevens op te sturen, ZE hebben ze gevonden, dat is een kwestie van verzenden maar nee hoor dat duurt ook een dag bij hun:S

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eleet die heb ik al wel ene tijdje geleden gehad en op forum zei gm lilith of zo al dat ze er aan bezig waren
we hebben allemaal medelijden met elkaar

hier is mijn arme char:

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/9489/gametimeupoh9.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:06:
@ Calamor bedankt man, check je mail :P

Ik kan nu helemaal niet meer inloggen op me andere account(hij zegt dat password niet klopt). Heb al ticket gestuurd naar LUG.

Ik hoor dat Donovan gewoon rond loopt op mij account nu, als je hem ziet spreek hem dan weer aan :(
Ben hier echt flink pist over.
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/5061683218dommie.JPG
Jep, hij denkt nu echt dat het 'zijn' char is. Maar hoe komt hij aan jou login?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een idee voor heoveel ik mijn mask of lies kan verkopen :+
edit: is al verkocht voor 10mil :o

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie zijn allemaal egt uber hoge levels man *jaloers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:19:
jullie zijn allemaal egt uber hoge levels man *jaloers*
Valt mee hoor ik ben maar 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
tja fly zit nu ook zonder gametime :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet meer :( :(
all minutjes zijn op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zowat iedereen is over ze tijd heen als je de forums zo bekijkt
DAMYYYYYYYY GAAAAAT BEGINENNENENENE:D:D:D:D:D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
SinergyX schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:17:
[...]

[afbeelding]
Ik snap ook niet wat voor lol iemand eraan kan beleven om op iemand anders z'n account te gaan spelen, daar is toch helemaal geen eer mee te behalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:18:
iemand nog een idee voor heoveel ik mijn mask of lies kan verkopen :+
edit: is al verkocht voor 10mil :o
niet zo erg slim:P ik heb wel is in buy listen en chat rooms gezien Buying mask of lies 20mil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Doom je heb nu wel de goede gegevens tog?

Het is tog dat lange (14 totaal) cijfer+letter account en ook wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Zozo topic loopt als een trein ^^
Het bevalt me allemaal zeer goed in pRose aardige mensen enzo, alleen jammer dat er steeds minder eu- mensen online zijn door die bug :/ Ik leef met jullie mee.

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Ik had gisteren als eerste per ongeluk op de sirius server proberen in te loggen. Na een foutmelding rose opnieuw gestart en vervolgens in polaris ingelogd. Sirius is geblocked en heeft waarschijnlijk ook onze database niet dus misschien dat het daar mee te maken heeft aangezien er duidelijk 2 gametimes in mijn scherm waren (een unlimited en een van een paar minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/3609/naamlooskd8.jpg
Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
amafi is ook zojuist ingelogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Het is gefixed blijkbaar. Nog ff 5 min wachten tot een dvd gebrandt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:17:
[...]

Ik heb geloof ik een bril met 4 dex liggen. Ff kijken ingame.

edit: sorry het zijn ranger gloves als je ze wilt hebben mijn in game nick is hetzelfde als hier.
Ik ben om half 7 online, dan contacteer ik je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:11
Sommige phillipijnse mensen zijn toch wel raar hoor :P
Toen Kire en ik toenstraks aan het partyen was kwam er een dealer naar ons toe en die vroeg om party. We zeiden dus dat we graag met zijn 2en wouden, omdat anders de experience niet zo lekker meer is.
Dus ok, hij vraagt: "can i have a eucar return scroll then please?"
Kire had er maar eentje, en ik had er zelf ook geen, dus helaas.
Reageert ie daarop met: "Some food then please? 10 would be fine"

Ik had echt zoiets van: wtf?? We hebben geen scrolls dus dan maar food geven? Dat slaat imo echt nergens op 8)7
Ook ben ik een gast tegen gekomen die GRATIS talismans van me wou hebben enzo, toen ik het had gegeven bleken het de verkeerde te zijn en vroeg ie ook nog eens of ik nog die grade had die hij WEL nodig had :| Maar gewoon gezegd dat ik die dus niet had.

Ik heb zo'n idee dat sommige PH mensen denken dat we goed over willen komen en dat we daarom dus wel 'gratis' spul willen geven :?

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:17:
[...]

[afbeelding]
Ik zou het niet weten, volgens mij via kiddy maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

LUG heeft nu het account gelukkig gesloten, en ze werken er atm aan ofzo.
Calamor schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:02:
Doom je heb nu wel de goede gegevens tog?

Het is tog dat lange (14 totaal) cijfer+letter account en ook wachtwoord.
Dat is hem:P Alleen ik zie geen email in mijn boxje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanschow jullie nieuwe logo:
goed gekeurd door vlieg en in opdracht van phantom

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/2037/screen004ti7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als die gametime voorbij is wat dan?? ik heb gewoon een nieuwe account aangemaakt maar die verloopt over 5 uurtjes maarja de verslaving zit er weer dik in ik wil spele !!!! maar goed moet ik wachten tot 28 augustus of kan ik mn account verlengen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:58:

Dat is hem:P Alleen ik zie geen email in mijn boxje :D
Ik heb het als het goed is 2 keer gestuurt maar ik zie het niet dat het verstuurt is.
Wel bij me andere email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:01:
[...]

Ik heb het als het goed is 2 keer gestuurt maar ik zie het niet dat het verstuurt is.
Wel bij me andere email adres.
Ik heb hem nu :), bedankt ik zit nu ff op Qweho te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:57:
als die gametime voorbij is wat dan?? ik heb gewoon een nieuwe account aangemaakt maar die verloopt over 5 uurtjes maarja de verslaving zit er weer dik in ik wil spele !!!! maar goed moet ik wachten tot 28 augustus of kan ik mn account verlengen ??
Een paar pagina's terug geeft level up toch echt aan dat nieuwe account 15 free time hebben, neem aan dat ze daar toch geen uren mee bedoelen..

Ik kan iig ook niet meer inloggen op nieuwe account, nou maar hopen dat het tijdelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:26:
[...]

Een paar pagina's terug geeft level up toch echt aan dat nieuwe account 15 free time hebben, neem aan dat ze daar toch geen uren mee bedoelen..

Ik kan iig ook niet meer inloggen op nieuwe account, nou maar hopen dat het tijdelijk is..
een trial is dar 15 uur idd ud sje trial is gewoon voorbij, je kan pas betalen vanaf 25 aug denk, daar heb ik nog niet echt naar gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:43:
[...]

een trial is dar 15 uur idd ud sje trial is gewoon voorbij, je kan pas betalen vanaf 25 aug denk, daar heb ik nog niet echt naar gekeken
kun je niet gewoon via deze link http://www.roseonline.ph/myaccount.php je account verlengen met een walliecard?? of zeg ik nu hele rare dingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:02:
[...]

niet zo erg slim:P ik heb wel is in buy listen en chat rooms gezien Buying mask of lies 20mil..
najah 10 miljoen is toch meer dan de 5 miljoen waar ik eerst op doelde 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:03:
[...]

kun je niet gewoon via deze link http://www.roseonline.ph/myaccount.php je account verlengen met een walliecard?? of zeg ik nu hele rare dingen 8)7
Staat geen paybycash.com tussen dus lijkt me sterk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ik hoop van wel, en allemaal 28 aug, anders kan ik strx niet rosen, ik kan aleen met wallie betalen. Of via de bank. Maar anders word het onmogelijk. CC is niet te doen, dat willen me ouders echt niet. Never nooit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:47:
ik hoop van wel, en allemaal 28 aug, anders kan ik strx niet rosen, ik kan aleen met wallie betalen. Of via de bank. Maar anders word het onmogelijk. CC is niet te doen, dat willen me ouders echt niet. Never nooit niet.
ik denk dat ze nu betale bedoele in deze 2 weken.. of heb ik 't mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat verdwijnt er eigenlijk met de komst van Evolution patch? want ik ben nu op zoek naar little angel feathers voor een mooie Angel wing :P ennuh wie ze nog heeft liggen geef maar een gil met hoeveel en een prijsje in ik spreek je wel aan :P ingame name EU-CraZyTwo en is OoT alweer tot leven gekomen? of is er HEEL misschien een plekje in LoT? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Ik word helemaal dood gegooid met "buff please"... eerst deed ik het altijd wel maar nu ben ik het wel beetje zat aan het worden.

* maxjuh pitten

owja vliegje kan jij als een complete cart craften?

[ Voor 21% gewijzigd door maxjuh op 12-08-2006 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Ok wat betreft de indeling van LoT hij is al gemaakt maar nog niet ingevoerd:
Vliegje
Kip
Yoshi
Luckyjan
Ax3
Wozzie
4th
Kaytjuh
Ph4nt0m
Zabuza
Haantje
Ceteus
Dubstar
Bluepanther(nog niet cker of hij blijft spelen dus deze kan veranderen maar wie dat is? is geheim)
Amafi

Wat Oot betreft ik weet niet wie daar ingaat :) en wie er nog precies over is ;)

[ Voor 12% gewijzigd door ph4nt0m op 12-08-2006 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Xouxic schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:47:
25 augustus is de betalingsite pas klaar volgens mij. Een van de opties is pay by cash dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 17-09 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

douw mij maar in OoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prose nadeelen

droprate is wel erg laag van eq
weinig shops
en lag

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 02:08:
wat verdwijnt er eigenlijk met de komst van Evolution patch? want ik ben nu op zoek naar little angel feathers voor een mooie Angel wing :P ennuh wie ze nog heeft liggen geef maar een gil met hoeveel en een prijsje in ik spreek je wel aan :P ingame name EU-CraZyTwo en is OoT alweer tot leven gekomen? of is er HEEL misschien een plekje in LoT? :P
Ik heb heeel wat gehoord, ETC zou mischien verdwijnen, food & matts. Maar ik weet niet precies wat waar is en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Wiebe zou je niet 2 posts achterelkaar willen maken :P gewoon editen ^^
*ph4nt0m tikt Wiebe op de vingers

euhm ok 2 mensen voor oot zie ik al :P meeeer mensen aub? XD

[ Voor 23% gewijzigd door ph4nt0m op 12-08-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij ook ben weer terug van spanje ^^ nu nog ff prose installen zie jullie snel ingame :D IGN: EU-Sacardus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:34:
Sommige phillipijnse mensen zijn toch wel raar hoor :P
Toen Kire en ik toenstraks aan het partyen was kwam er een dealer naar ons toe en die vroeg om party. We zeiden dus dat we graag met zijn 2en wouden, omdat anders de experience niet zo lekker meer is.
Dus ok, hij vraagt: "can i have a eucar return scroll then please?"
Kire had er maar eentje, en ik had er zelf ook geen, dus helaas.
Reageert ie daarop met: "Some food then please? 10 would be fine"

Ik had echt zoiets van: wtf?? We hebben geen scrolls dus dan maar food geven? Dat slaat imo echt nergens op 8)7
Ook ben ik een gast tegen gekomen die GRATIS talismans van me wou hebben enzo, toen ik het had gegeven bleken het de verkeerde te zijn en vroeg ie ook nog eens of ik nog die grade had die hij WEL nodig had :| Maar gewoon gezegd dat ik die dus niet had.

Ik heb zo'n idee dat sommige PH mensen denken dat we goed over willen komen en dat we daarom dus wel 'gratis' spul willen geven :?
Dat had ik ook, hij begon met vragen voor 100k toen zei ik nee en later zei hij 100 dollar is also fine.. wtf man wat denkt ie wel niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, ik krijg zometeen een email van LUG met daarin me id en pass:)

Btw, deebee heeft een private server gemaakt met daarin het Irose systeem gaat vandaag up. Ik zal geen link posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
wb sacardus, ga maar snel updaten en spelen ;)
Wie word trouwens leader van oot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaytjuh schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:30:
wb sacardus, ga maar snel updaten en spelen ;)
Wie word trouwens leader van oot?
Denk Local ofzo en anders zou ik wel die taak willen hoor O-)

@Casah ik wil wel komen maar zit nog in WoF wie is nu leader van oot? ik kom zo online.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:55:
[...]

Wordt tijd dat er snel beslist wordt, want er zijn nooit veel mensen online van Oot. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB MIJN ACCOUNT TERUG :*) Thanks LUG _/-\o_

Er staat gewoon een scorpion club (6) met een ruby er in op :D

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:55:
[...]

@Casah ik wil wel komen maar zit nog in WoF wie is nu leader van oot? ik kom zo online.
Als het aan mij ligt word 6th OoT leader, hij is het meest online ;)

@Doominator: Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gooi mij ook maar in OoT dan maar ik zit nu in vedeta maar ik vind tweaker clan beter dan vendetaIII :P

IGN: EU-CraZyTwo lvl 58 muse

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks ;)

Zou ik ook OoT kunnen joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 17-09 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik niet veel online ? Jij durft ! :P

Ik hoef niet persee leader ofzo te zijn van OoT Dep is ook goed :) ik ben na 18:00 ingame.

Heeft iemand misschien tijd om ff een lijstje te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het goed als ik nu oot ga oprichten met doominator en de rest invite? ik ben veel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:11
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:14:
IK HEB MIJN ACCOUNT TERUG :*) Thanks LUG _/-\o_

Er staat gewoon een scorpion club (6) met een ruby er in op :D
Toppie man! :P Ook niet al te veel geld kwijt door die scorpion club? :9
Zo nee, zeker mooi meegenomen dan :o

Ik ben intussen 72 soldier :*)

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Laatst online: 07-09 22:52
Ik wil OoT ook wel joinen.
Moet zeggen dat de meeste mensen het wel leek vinden dat de europeanen erbij zijn gekomen, al heb je er wel soms een paar bij die er niet zo blij mee zijn en je dan een atk down buff geven.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Xouxic schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:19:
[...]

Als het aan mij ligt word 6th OoT leader, hij is het meest online ;)

@Doominator: Gefeliciteerd :)
lol, laat evo eerst maar een bot master aan mij geven, gewoon lid in oot vind ik goed genoeg anders :P

@degekke, heb een lvl63 mage opt moment, niet te snel lvlle kunne we lekker samen partye :)

[ Voor 13% gewijzigd door 4th op 12-08-2006 13:52 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:20:
[...]

Toppie man! :P Ook niet al te veel geld kwijt door die scorpion club? :9
Zo nee, zeker mooi meegenomen dan :o

Ik ben intussen 72 soldier :*)
Haha, er staat nog 800k op en ik zou me niet weten hoeveel er eerst op stond :P.

Maare, wie gaat oot nu oprichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik uit LoT moet wil ik wel OoT joine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Veco wil denk ik ook bij oot, hij was voor dat erose down ging nog een tijdje master van oot dach ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OoT is er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
is er voor mij ook nog plekkie in een tweakers clan? met mijn lvl 12 dealer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik heb ook al een keer gehad dat ze liepen te bietsen om spullen ja. Maar ook van iemand al een keer wat equipment gehad toen ik hem weer tot leven wekte. Niet dat ik veel aan die eq had, maar toch...

Ik zat in Erose ook in OoT dus ik zou het wel op prijs stellen als ik daar weer in mocht.

IGN: EU-jip_86

[ Voor 48% gewijzigd door jip_86 op 12-08-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/9917/naamloossi8.jpg

Jep oot is er, mensen van het got forum die oot willen joinen pm mij of doominator :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.