HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.688 views sinds 30-01-2008

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:49:
[...]

even zoeken naar PocketDivxEncoder... daarna op je pda BetaPlayer installeren en films kijken tot je er bij neervalt...
Ja Thx, was der al achter gekomen, had de player wel gevonden in de startpost, maatr ik heb over de converter heen gekeken, werkt geweldig :)

Maarre...

Nu iets anders... Wat is nou een echte goed RPG voor de MDA/PDA... en dan niet zoets als myst, maar iets ala, Pokemon (denkende aan de pokemon gold/silver, blue, green Etc voor de gamboy color of advance) of iets in de trend van Dragon Ball Z van op de ouide SNES. En dan niet de DBZ fighting games a la streetfighter amar de rpg's ook...

Adviesen of weet iemand iets vergelijkbaars?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 08:43:
twee keer de zelde vraag???? zonde van de tijd om daar op te letten!!!! trouwens dank voor je tip, maar die is al eens gegeven...beter opletten he!!!!

[...]
Het was de derde keer, binnen 1 pagina :/

Begin eens met welke 'myphone' je hebt geprobeerd te installeren (link is leuk). Er zijn meer hondjes die fikkie heten en ik vind bij myphone alleen een vage griekse communitysite, een symbianOS file-explorer en een palmtooltje?

Een beetje info is welkom. Je verwacht hier geholpen te worden, maar diegenen die welwillend zijn om te helpen verwachten dat je daar zelf ook een klein beetje input voor levert.

edit: of bedoel je deze?

[ Voor 20% gewijzigd door ToMaSZ op 24-08-2006 14:10 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

• ToMaSZ
Fiddle schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:01:
[...]

Ja Thx, was der al achter gekomen, had de player wel gevonden in de startpost, maatr ik heb over de converter heen gekeken, werkt geweldig :)

Maarre...

Nu iets anders... Wat is nou een echte goed RPG voor de MDA/PDA... en dan niet zoets als myst, maar iets ala, Pokemon (denkende aan de pokemon gold/silver, blue, green Etc voor de gamboy color of advance) of iets in de trend van Dragon Ball Z van op de ouide SNES. En dan niet de DBZ fighting games a la streetfighter amar de rpg's ook...

Adviesen of weet iemand iets vergelijkbaars?
Een snes emulator, als je niet teveel performance hoeft... heb je secret of mana, secret of evermore, zelda 3, illusion of gaia en natuurlijk dragonball Z etc...

Als performance te matig is voor je, kun je met een nes-emu de oude nes-rpg's ook nog aardig spelen.
GB emulatoren zijn er ook, maar heb ik geen ervaring mee.

• Fiddle
  • Niet online
Okay thx voor de info...

Ik kijk wel even :)

Maar even iets heel anders, als ik mijn scherm openschuif, dan draait het scherm in toepassingen de verkeerde kant op, maw,... dan zit mijn beeld ondersteboven..

echter in windows doet hij het gewoon goed... WHELP !!! ^^

Dit doet hij bij tomb raider en TCPMP en who wants to be a millionaire...

[ Voor 11% gewijzigd door Fiddle op 24-08-2006 14:30 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:02:
[...]
edit: ben ook nog op zoek naar een progje waarmee ik direct iemand kan bellen vanuit het today scherm. Ik meende dat iemand hier een post had geplaatst met daarin een progje waarin je direct contacten kon zien/bellen in het today screen (met foto). ik kan hem alleen niet weervinden!
niemand?

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
ik wordt stapelgek van mn slechte bereik :(
heb al met aluminumfolie antenne geprobeerd te verbeteren maar dit heeft weinig nut. Nu was er ook een bestandje wat je kon installeren en het bereik zou moeten verbeteren. Kan het alleen nergens vinden, iemand die weet wat ik bedoel? Thnx!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 16:05
@ Pumba

Dat is het programma Contact-ing

Eelco

• Fiddle
  • Niet online
Weet niemand hoe dat zit? dat je scher,m de verkeerde kant opdraait? in toepassingen??

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
ikweetniks schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:09:
Hoe kan ik een activeX site openen om mijn vario?

Ik heb zn wireless ip cam en die gebruikt jammer genoeg activeX

Op de vario krijg ik een kruisje inplaats van een stream.

Dus is er een manier of een certificaat license ofzoiets.?

bijboorbaatdank

Ik heb al gezocht ja

Is dit iets of komt het in de buurt?
http://www.pocketpccity.c...003-8-13-ce-pocketpc.html
Niemand? hoe je een activeX site kan openen op je mda vario

Verwijderd

SYQ schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:35:
[...]

mocht je een oplossing vinden, laat het me weten. ik ga zostraks de imate rom erop gooien, kijken of dat gaat helpen. gek word ik
het is me nu eindelijk gelukt met de wifi..
het lag niet aan de mda vario instellingen...

het lag aan de router ik moet 802.11e QoS > uitzetten en toen deed hij het inees

Verwijderd

eelco_akker schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:52:
@ Pumba

Dat is het programma Contact-ing

Eelco
thanks!

om maar eens een tip terug te geven:
Het zal bij de meeste mensen al wel bekend zijn en een paar keer langsgekomen zijn in dit forum, maar dit zijn voor mij na een uurtje proberen nu al onmisbare tools geworden voor mij en m'n Vario :P Nu kan je em vrijwel met een hand bedienen.

Smartskey
Hiermee kun je de linker softkey zo instellen dat als je hem ingedrukt houdt hij het Start Menu opent. De rechter softkey ingedrukt houden doet dienst als OK/Close. Ook kun je hiermee in de telefoonapp. door middel van de direction keys sneller contactpersonen opzoeken.
Helemaal fijn is dat je zelf applicaties kunt instellen die je doormiddel van de OK/Close knop (ingedrukt houden r. softkey) echt afsluit en dus niet alleen verbergt.
Het werkt ook ideaal icm OmapClock. Zet omapclock.exe daartoe in dezelfde map als smartskeys en omapclock wordt automatisch opgestart en overgeclocked als in het smartskeys.ini bestand staat aangegeven.
(Om op xdadevelopers bestanden te kunnen dl moet je registreren)

Op dit forum staat ergens in een post tips om OmapClock selectiever te laten werken (en dus de batterij te sparen). Je kunt dan OmapClock starten samen met skype bijvoorbeeld, om weer terug te klokken als je uitgeskyped bent. Ik heb nu m'n Vario standaard op 140 Mhz staan en ik voer hem alleen op als ik applicaties gebruik.
sorry voor de link naar pocketinfo, mag eigenlijk niet, weet het (shame on me)

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:36:
[...]

het is me nu eindelijk gelukt met de wifi..
het lag niet aan de mda vario instellingen...

het lag aan de router ik moet 802.11e QoS > uitzetten en toen deed hij het inees
haha grappig, mij is het zojuist ook gelukt. en hij bleef aardig stabiel en snel draaien zonet. heb steeds zitten klooien met de kanaal, staat nu op 1 met alleen beveiliging op mac adres en werkt goed. als ie dit 1 dag volhoud trek ik gelijk mijn advertentie in :p

pumba, kunnen we jouw instelling niet gebruiken?? lijkt mij ook ideaal, opvoeren wanneer het nodig is en anders lekker op lage stand

[ Voor 10% gewijzigd door SYQ op 24-08-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-08 17:04

lampie1979

Hoepla!

Ik draai met de vario al een aantal maanden op me wrt54g (dd-wrt firmware). Absoluut nergens problemen mee. Op G, kanaal 13 en met WPA :) Als een trein, als die niet wil connecten ligt het echt aan de router. op de vario valt weinig in te stellen :)

[ Voor 37% gewijzigd door lampie1979 op 25-08-2006 04:30 ]

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:27
Misschien voor de startpost:

Als je met Active Sync een BSOD krijgt met de tekst "BAD_POOL_HEADER" dan komt dit door de installatie van de GreenbowVPN Client (denkt niet dat heel veel mensen hem hebben draaien)

Toevallig dat ik dit antwoord in op een duits forum tegen kwam, anders had ik dit nooit uitgevogeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:53:Op dit forum staat ergens in een post tips om OmapClock selectiever te laten werken (en dus de batterij te sparen). Je kunt dan OmapClock starten samen met skype bijvoorbeeld, om weer terug te klokken als je uitgeskyped bent. Ik heb nu m'n Vario standaard op 140 Mhz staan en ik voer hem alleen op als ik applicaties gebruik.
sorry voor de link naar pocketinfo, mag eigenlijk niet, weet het (shame on me)
en scheelt dat nou echt in batterijgebruik? is 140 MHz niet tergend langzaam, met het openen van menu's en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ballebek schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:09:
En ik vraag me nog steeds af waarom ik in ... naam 2GB heb gekocht :P
2GB geheugenkaartje werkt toch ook gewoon in de HTC Wizard?

Klopt het dat de Wizard trager wordt door een groter geheugenkaartje? Ik las namelijk iets met 133x
Kan iemand me dat uitleggen? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Djerique op 25-08-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Fiddle schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:24:
Weet niemand hoe dat zit? dat je scher,m de verkeerde kant opdraait? in toepassingen??
Waarschijnlijk heb je de scherminstellingen (per ongeluk) veranderd.

Probeer eens: Start -->Instellingen --> tabblad Systeem --> Scherm.
Daar kan je de gewenste stand kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
ToMaSZ schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:06:
[...]
Een snes emulator, als je niet teveel performance hoeft... heb je secret of mana, secret of evermore, zelda 3, illusion of gaia en natuurlijk dragonball Z etc...

Als performance te matig is voor je, kun je met een nes-emu de oude nes-rpg's ook nog aardig spelen.
GB emulatoren zijn er ook, maar heb ik geen ervaring mee.
http://www.spicypixel.com/xwiki/bin/view/MorphGear/WebHome is een mooie website voor een goede emulator.

Morphgear werkt met modules die je apart kan installeren. Zo kan je verschillende emulator modules installeren zodat je meerdere consoles-emulators kan gebruiken m.b.v. een programma(Morphgear).
Afbeeldingslocatie: http://www.spicypixel.com/xwiki/bin/download/MorphGear/WebHome/SNES.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.spicypixel.com/xwiki/bin/download/MorphGear/WebHome/TG16.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.spicypixel.com/xwiki/bin/download/MorphGear/WebHome/Genesis.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.spicypixel.com/xwiki/bin/download/MorphGear/WebHome/GBA.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.spicypixel.com/xwiki/bin/download/MorphGear/WebHome/GB.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.spicypixel.com/xwiki/bin/download/MorphGear/WebHome/NES.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.spicypixel.com/xwiki/bin/download/MorphGear/WebHome/GameGear.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Djerique schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:35:
[...]

Waarschijnlijk heb je de scherminstellingen (per ongeluk) veranderd.

Probeer eens: Start -->Instellingen --> tabblad Systeem --> Scherm.
Daar kan je de gewenste stand kiezen.
Daar staat hij goed ingesteld... als ikm gewoon met windows mobile werk en ik schuif hem open... dan gaat hij gewoon de goede kant op....

Maar met toepassingen als worms world party, tcpmp (media player) en derelijken... bij deze draait hij dus de verkeerde kant op.. Ook bij tomb raider... en bij deze heb ik dus controles nodig, dus mag ik dus ondersteboven gaan gamen :S

PLZ HELP, dit is echt frustrerend.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Lampie1979 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 04:29:
Ik draai met de vario al een aantal maanden op me wrt54g (dd-wrt firmware). Absoluut nergens problemen mee. Op G, kanaal 13 en met WPA :) Als een trein, als die niet wil connecten ligt het echt aan de router. op de vario valt weinig in te stellen :)
is deze niet te verkrijgen via de fon project ?? misschien vanavond ff bestellen, vind die van livebox toch te matig. als ik er 3 meter vanaf sta is de kwaliteit alweer matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Fiddle schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:52:
[...]
Daar staat hij goed ingesteld... als ikm gewoon met windows mobile werk en ik schuif hem open... dan gaat hij gewoon de goede kant op....

Maar met toepassingen als worms world party, tcpmp (media player) en derelijken... bij deze draait hij dus de verkeerde kant op.. Ook bij tomb raider... en bij deze heb ik dus controles nodig, dus mag ik dus ondersteboven gaan gamen :S

PLZ HELP, dit is echt frustrerend.........
Dit komt omdat, voornamelijk games, zijn gemaakt voor een pocket pc met maar een scherm-modus. Er zijn maar weinig pockect pc's die horizontal flippen. Ik speel m'n games dan ook gewoon in de verticale modus af(Wizard zonder keyboard uitgetrokken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Djerique schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:09:
[...]

Dit komt omdat, voornamelijk games, zijn gemaakt voor een pocket pc met maar een scherm-modus. Er zijn maar weinig pockect pc's die horizontal flippen. Ik speel m'n games dan ook gewoon in de verticale modus af(Wizard zonder keyboard uitgetrokken).
Maar tomb raider en worms uit de startpost draaien ook verkeerd....
ook de videoplayer TCPMP player uit de startpost draait de verkeerde kant op...

Dit lijkt mij niet te horen, hoe zit dat bij anderen die deze progs ook gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33

bonetone

2B Silver Sonic

Fiddle schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:27:
[...]

Maar tomb raider en worms uit de startpost draaien ook verkeerd....
ook de videoplayer TCPMP player uit de startpost draait de verkeerde kant op...

Dit lijkt mij niet te horen, hoe zit dat bij anderen die deze progs ook gebruiken?
Ik heb dat ook bij TCPMP, dat de video op z'n kop afspeelt. Geen idee hoe het komt, wel met instellingen zitten prutsen maar dat help niet.
Dus als iemand een oplossing heeft hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonetone schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:01:
[...]

Ik heb dat ook bij TCPMP, dat de video op z'n kop afspeelt. Geen idee hoe het komt, wel met instellingen zitten prutsen maar dat help niet.
Dus als iemand een oplossing heeft hou ik me aanbevolen.
ik heb precies het zelfde heb er weinig last van , echter kan je bij worms het beeld wel omdraaien, bij instellingen in het spel zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Volgens my draaien die apps expres die kant op. Op deze manier is de app geschikt voor rechtshandige mensen. In de rechterhand je stylus, met de linkerhand bedien je de knoppen. Zo werkt het iig wel bij Worms World Party. Lijkt me ook de enige manier om het te spelen, ik ben iig niet zo trefzeker met de stylus in mijn linker hand. Zou dit niet gelden voor al die apps? Dat ze ervan uit gaan dat je met rechts je stylus vasthoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Nu je het zegt.... JA _/-\o_
Dat zou idd. de reden kunnen zijn dat het daarom die kant om draait. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
ben wezen kijken op google en het is waarschijnlijk ook de redenen waarom die zo draait

[ Voor 80% gewijzigd door Djerique op 25-08-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
http://www.smarter-phones.com/phpBB2/t-mobile-dc7.html Dus ik neem aan dat 2.21.2.5 de nieuwste NL rom is voor de MDA Vario, klopt dit?

Waarom kan je niet op de website van T-mobile zelf de niet de nieuwste rom downloaden? Lijkt me namelijk logisch als je een een eigen brand model(MDA Vario) hebt van een fabrieksmodel(HTC Wizard), dat je dan zelf ook je eigen roms aanlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Djerique schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:28:
http://www.smarter-phones.com/phpBB2/t-mobile-dc7.html Dus ik neem aan dat 2.21.2.5 de nieuwste NL rom is voor de MDA Vario, klopt dit?

Waarom kan je niet op de website van T-mobile zelf de niet de nieuwste rom downloaden? Lijkt me namelijk logisch als je een een eigen brand model(MDA Vario) hebt van een fabrieksmodel(HTC Wizard), dat je dan zelf ook je eigen roms aanlevert.
Je moet beter zoeken!
Dit is al eerder aan de orde geweest.

Jij noemt de ROM versie. (deze is inderdaad de nieuwste)
T-Mobile geeft zelf op de website de ExtROM versie. Dit is 2.21.2.108.
Als je deze installeert heb je de nieuwste T-Mobile ROM. Succes.

[ Voor 12% gewijzigd door Martino-s op 25-08-2006 14:40 . Reden: aanvulling ]

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Dankje, Martino _/-\o_
Ik had niet verwacht dat de update onder de submap zakelijk zou vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
ikweetniks schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:09:
[...]

Verdomme is er ook dan niemand die mij kan helpe.?
Kan niemand normaal antwoorden op een vraag die gesteld wordt.?
Als je zelf normaal doet, misschien. Eigenlijk weinig zin om nog wat in te kloppen voor schreeuwende pubertjes, maar misschien is het beter om er maar snel vanaf te zijn....
ActiveX is standaard ingebakken in PocketIE, dus je vraag is irrelevant of je bedoelt iets anders. Voor secure websites (internetbankieren e.d.) kan het helpen om PIE zich te laten identificeren als IE6.
Om dat te wijzigen heb je een cabfiletje nodig wat je met 2 seconden googlen zelf had gevonden.
Modernnomads

[ Voor 11% gewijzigd door ToMaSZ op 25-08-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-08 17:04

lampie1979

Hoepla!

SYQ schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:54:
[...]

is deze niet te verkrijgen via de fon project ?? misschien vanavond ff bestellen, vind die van livebox toch te matig. als ik er 3 meter vanaf sta is de kwaliteit alweer matig
Ja zijn ook via fon te krijgen, je kan in de winkel ook de wrt-54GL bestellen, je kan ook via de dd-wrt site een buffalo bestellen. Deze schijnt een nog beter bereik te hebben dan de linksys. Kost 55 euro incl special dd-wrt firmare en 19 euro verzenkosten. Voor 75 euro ben je dan klaar, hoef je zelf niks te doen :)

[ Voor 21% gewijzigd door lampie1979 op 25-08-2006 15:05 ]

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
SPB Pocket Plus
Hoe zit het met de Nederlandse taalondersteuning van Spb Pocket Plus?
Ik kan namelijk op hun website niet voor de Nederlandse taal kiezen (bron: http://www.spbsoftwarehou...cketplus/download.html?nl).

En mocht het programma niet in het Nederlands werken en ik zou kiezen voor Engels, krijg ik dan geen bugs met zowel de Nederlandse taal(my MDA Vario rom) en de Engelse taal (SPB Pocket Plus
programma)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Djerique schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:12:
SPB Pocket Plus
Hoe zit het met de Nederlandse taalondersteuning van Spb Pocket Plus?
Ik kan namelijk op hun website niet voor de Nederlandse taal kiezen (bron: http://www.spbsoftwarehou...cketplus/download.html?nl).

En mocht het programma niet in het Nederlands werken en ik zou kiezen voor Engels, krijg ik dan geen bugs met zowel de Nederlandse taal(my MDA Vario rom) en de Engelse taal (SPB Pocket Plus
programma)?
Dit maakt volgens mij niets uit. ik gebruikte voorheen spb ook gewoon Engels op mn NL rom. Tegenwoordig trouwens helemaal over op sbsh pocketbreeze en iLauncher. persoonlijk vind ik dit 10x lekkerder werken dan spb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwste ROM van T-mobile installed en alles werkt perfect \0/
Toch heb ik een vraagje...

Bij de eerste opstart van de vario is mij gevraagt voor een password.
Dit heb ikgevuld maar nu wordt idd, om elke minuut dit password gevraagt.
Erg irritant... is er een manier om dit uit te schakelen?
of is er een reinstall nodig?

Hard reset bood uitkomst...
alleen mijn restore moet weer opnieuw :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:29:
Ik heb de nieuwste ROM van T-mobile installed en alles werkt perfect \0/
Toch heb ik een vraagje...

Bij de eerste opstart van de vario is mij gevraagt voor een password.
Dit heb ikgevuld maar nu wordt idd, om elke minuut dit password gevraagt.
Erg irritant... is er een manier om dit uit te schakelen?
of is er een reinstall nodig?
Start - Settings - Lock. Daar kun je instellingen doen voor deze code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Ik heb een tijdje geleden een vraag gesteld over contacten en je sim.
Je kunt met Sim management wel simcontacten naar de telefoon kopiëren maar volgens mij niet meer terug. Dus ik wil een lege simkaart volpompen met mijn 200+ contacten vanaf mijn MDA.

Kan iemand mij helpen hiermee? Moet dit met 3rd party tooltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
palthe schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:40:
Ik heb een tijdje geleden een vraag gesteld over contacten en je sim.
Je kunt met Sim management wel simcontacten naar de telefoon kopiëren maar volgens mij niet meer terug. Dus ik wil een lege simkaart volpompen met mijn 200+ contacten vanaf mijn MDA.

Kan iemand mij helpen hiermee? Moet dit met 3rd party tooltje?
De sim manager van de TyTn kan wel naar sim kopieren geloof ik. Heb m hier even geparkeerd. Zelf krijg ik bulk kopieren nog niet voor elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

ToMaSZ schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:14:
[...]

De sim manager van de TyTn kan wel naar sim kopieren geloof ik. Heb m hier even geparkeerd. Zelf krijg ik bulk kopieren nog niet voor elkaar....
hm, heb de cab geinstalleerd (bedankt voor de moeite!) maar de sim manager onder programma's in niet veranderd (versie 2.1.7).

Doe ik wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
ToMaSZ schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:22:
[...]
Dit maakt volgens mij niets uit. ik gebruikte voorheen spb ook gewoon Engels op mn NL rom. Tegenwoordig trouwens helemaal over op sbsh pocketbreeze en iLauncher. persoonlijk vind ik dit 10x lekkerder werken dan spb.
- Wat is dan Engels en wat is dan NL?
- Waarom vind je deze 2 programma's beter werken dan spb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
palthe schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:30:
[...]

hm, heb de cab geinstalleerd (bedankt voor de moeite!) maar de sim manager onder programma's in niet veranderd (versie 2.1.7).

Doe ik wat fout?
Hmm, dan heb jij blijkbaar die versie al... ik heb de t-mobile aku2.3 us-rom en die had een 2.1.5 sim manager die niet de mogelijkheid bood om naar de sim te kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Djerique schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:33:
[...]

- Wat is dan Engels en wat is dan NL?
- Waarom vind je deze 2 programma's beter werken dan spb? :)
Alles binn SPB is dan engels, de rest nederlands. Aantal zaken als datums e.d. zijn wel weer gewoon op z'n hollands, als je dat tenminste in je regional settings hebt ingesteld.

De sbsh-tools werken voor mijn gevoel soepeler. De implementatie is veel completer (naast snelkoppelingen ook agenda, contacts, taken, notes,events, berichten en weer via je todayscreen) (zie sbsh.net).

Zaken als close button e.d. zitten er dan weer niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
ToMaSZ schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:40:
[...]
Zaken als close button e.d. zitten er dan weer niet in.
LOL, dat was nou de hoofdreden waarom ik hem wou aanschaffen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik heb een T-mobile abbonement zonder internet totaal. Dit i.v.m. de 10€/maand extra. Het probleem is echter dat als ik op het internet ga het mij nu kapitalen kost, aangezien ik nu gewoon de volle prijs betaal.

Mijn vraag is dan ook: Is het mogelijk om via de usb kabel van pc internet af te tappen naar je pocket pc door een programma te gebruiken?

Internet is niet noodzakelijk, maar het is af en toe wel handig en grappig op je pocket pc te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Djerique schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:32:
[...]

LOL, dat was nou de hoofdreden waarom ik hem wou aanschaffen. 8)
Tsja, daar zijn prima freeware tools voor. Daarnaast vind ik het alleen maar irritant en de performance wordt er ook niet echt beter op. gewoon af en toe handmatig wat programma's uitknallen werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Djerique schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:41:
Mijn vraag is dan ook: Is het mogelijk om via de usb kabel van pc internet af te tappen naar je pocket pc door een programma te gebruiken?
;)
Ja, dat programma heet activesync.

[ Voor 35% gewijzigd door ToMaSZ op 25-08-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Dank je voor het oplossen van het internetprobleem. Met ActiveSync kan ik nu idd. internet via de usb-kabel. Dat noem ik nou eens goedkoop! ;)
ToMaSZ schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:58:
[...]
Tsja, daar zijn prima freeware tools voor. Daarnaast vind ik het alleen maar irritant en de performance wordt er ook niet echt beter op. gewoon af en toe handmatig wat programma's uitknallen werkt ook prima.
Ik heb hem inmiddels geinstalleerd, maar ik zie van die rare blauwe blokjes boven in het beeldscherm.(zie afbeelding van de website)

Bovendien ziet de close button er niet zo uit als op het plaatje. Sterker nog: ik ehb het vermoeden dat die precies hetzelfde is als vroeger.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2aa8ede6fbf878bc7b697480a41db7db/full.gif

Ik denk dat ik hem wil verwijderen, alleen hoe verwijder ik het progje? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Djerique op 25-08-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik krijg bij sommige games het bericht:"No matching INDEX file found".

Wat is dit en wat kan ik er tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Djerique schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:55:
Dank je voor het oplossen van het internetprobleem. Met ActiveSync kan ik nu idd. internet via de usb-kabel. Dat noem ik nou eens goedkoop! ;)

[...]

Ik heb hem inmiddels geinstalleerd, maar ik zie van die rare blauwe blokjes boven in het beeldscherm.(zie afbeelding van de website)

Bovendien ziet de close button er niet zo uit als op het plaatje. Sterker nog: ik ehb het vermoeden dat die precies hetzelfde is als vroeger.

[afbeelding]

Ik denk dat ik hem wil verwijderen, alleen hoe verwijder ik het progje? :?
De blauwe blokjes is een batterij-indicator, die kun je in de instellingen uitzetten. Het menu van de close button kun je als ik het me goed herinner benaderen door je stylus er even op te houden.
Let er trouwens op dat je je sms-app uitsluit van volledig afsluiten -tenminste, voorheen moest dat-, omdat je anders alles 2x verstuurt. Staat geloof ik ook in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

ToMaSZ verteld over SPB Pocktet Plus: de 'close program' functie.....
ToMaSZ schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:58:
[...]
"de performance wordt er ook niet echt beter op"
Zou je dit willen onderbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:34

Speedmaster

Make my day...

Djerique schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:41:
Ik heb een T-mobile abbonement zonder internet totaal. Dit i.v.m. de 10€/maand extra. Het probleem is echter dat als ik op het internet ga het mij nu kapitalen kost, aangezien ik nu gewoon de volle prijs betaal.

Internet is niet noodzakelijk, maar het is af en toe wel handig en grappig op je pocket pc te hebben ;)
Als je thuis wireless hebt is het simpel, kan je namelijk wireless internetten zonder dat je gebruik hoeft te maken van je t-mobile instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
javami schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:39:
ik wordt stapelgek van mn slechte bereik :(
heb al met aluminumfolie antenne geprobeerd te verbeteren maar dit heeft weinig nut. Nu was er ook een bestandje wat je kon installeren en het bereik zou moeten verbeteren. Kan het alleen nergens vinden, iemand die weet wat ik bedoel? Thnx!
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Martino-s schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:46:
ToMaSZ verteld over SPB Pocktet Plus: de 'close program' functie.....

[...]

"de performance wordt er ook niet echt beter op"
Zou je dit willen onderbouwen?
Ja hoor. Op het moment dat applicaties gestart zijn switch je er veel vlotter naartoe. De zaken die je veel gebruikt als sms, mail, activesync en staan bij mij eigenlijk altijd open. Als ik oziExplorer, reperion of tomtom wil gebruiken sluit ik andere minder gebruikte apps even handmatig. Zo start altijd alles wat je op dat moment veel gebruikt snel, wan al in geheugen en de handeling om op dat moment niet nuttige tools even af te sluiten is minimaal, via system-memory, of een freeware tooltje dat alleen volledig sluit als je dit kiest via een menuutje op de close-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Tuut-Tuut schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:13:
[...]
zonder dat je gebruik hoeft te maken van je t-mobile instellingen
Leg me dat maar eens uit. Lijkt me sterk dat je zonder enige instellingen kan internetten ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Djerique schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:43:
Ik krijg bij sommige games het bericht:"No matching INDEX file found".

Wat is dit en wat kan ik er tegen doen?
Ik heb het antwoord al gevonden :)
Ik draaide namelijk ScummVM(http://www.scummvm.org/) Windows Mobile edition en kon het spel Kyrandia niet spelen. Wat bleek nou: Je moest een aparte game data file donwloaden waar de emulator wel mee overweg kan(http://www.scummvm.org/documentation.php?view=datafiles).

Kyrandia en andere oude DOS games draaien nu perfect op mijn Wizard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
Ik weet niet of het al eens voorbij is gekomen, maar ik was op zoek naar een proggie om mn vario als webcam te gebruiken, en toen kwam ik coolcam tegen (www.ateksoft.com), werkt ook perfect in combinatie met live messenger. Misschien dat er meer mensen zijn die het kunnen gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Hoe kan ik programma's verwijderen van mijn Wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:31:
Hoe kan ik programma's verwijderen van mijn Wizard?
Start=>Instellingen=>Systeem=>Programma's verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:23:
[...
Start=>Instellingen=>Systeem=>Programma's verwijderen
Thanks Mesias! :)
Zijn de programma's dan echt helemaal weg of werkt hij ongeveer net zoals Windows Software verwijderen?(start-->instellingen-->configuratiescherm-->software in Win 'XP :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Weet trouwens iemand hoe je smsjes kan backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Met Jeyo mobile companion kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:34

Speedmaster

Make my day...

Djerique schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:01:
[...]

Leg me dat maar eens uit. Lijkt me sterk dat je zonder enige instellingen kan internetten ;) :)
Simpel, je wireless van je modem op zoeken zetten, dan vervolgens in je verbindingsmanager wireless activeren, krijg je vanzelf de melding om bij je eigen modem aan te melden, simpelweg instellen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:22:
[...]

Thanks Mesias! :)
Zijn de programma's dan echt helemaal weg of werkt hij ongeveer net zoals Windows Software verwijderen?(start-->instellingen-->configuratiescherm-->software in Win 'XP :P )
Soms is niet alles weg, het is per slot van rekening MicroSoft :'(

Je kunt het register eventueel schonen met programma's als SKtools of Pocket Mechanic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ik zit hier dus nog steeds te klooien met de wireless, getest op 2 routers (asus en livebox). zo nu en dan gaat het super, maar meestal heb ik dat ie de verbinding verliest. vanavond maar gaan ruilen tegen een sp5 (met tegenzin :( )

een ipaq pocketpc behoud trouwens de verbinding prima, en vind ook meerdere draadloze netwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Weet iemand hoe ik mijn email instelling kan verwijderen?
Ik heb zelf een box aangemaakt maar wil toch liever outlook gaan gebruiken.
Maar omdat ik die eigen email box echt niet wegkrijgt kan ik de outlook instellingen niet afmaken omdat hij zegt dat die pop instelling al bestaat.
Klik je op verwijder pop.tweakdsl.nl dan gebeurt er dus helemaal niks.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 23:23

Guldan

Thee-Nerd

SYQ schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:03:
ik zit hier dus nog steeds te klooien met de wireless, getest op 2 routers (asus en livebox). zo nu en dan gaat het super, maar meestal heb ik dat ie de verbinding verliest. vanavond maar gaan ruilen tegen een sp5 (met tegenzin :( )

een ipaq pocketpc behoud trouwens de verbinding prima, en vind ook meerdere draadloze netwerken
welke radio-rom versie heb je? het de status van het draadloze gedeelte verschild namelijk per rom versie. Als je een nieuwere erin flashed dan gaat het emestal wel goed. Tenminste bij mij wel ;)

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:03:

Misschien helpt 't als je onder config-netwerkkaarten overbodige netwerkinstellingen verwijdert. Ik heb zelf ook idd wel eens dat hij spontaan verbinding verliest, maar persoonlijk vind ik het niet erg storend. Vaak helpt via de com manager aan uit zetten. Als ik goed bereik heb, heb ik hier geen last van. (Af en toe verliesen van verbinding gebeurt bij mij soms als er een verdiepingkje tussen zit en +-10 meter van de router verwijdert ben)

ik heb zelf trouwens zitten klooien met het assosieren van bestanden met TCMP. Het gaat om *.ASX bestanden en *.wmwebasx bestanden, maar die pakt TCMP niet... is daar al een update voor?
Het gaat trouwens om deze streaming video:
http://switch.streamgate....switch?streamid=72&a=.asx
Ik heb ze nu ook al weer 'terug-geassocieerd' naar WM Player, maar nu doen ze het daar ook niet meer :? Ik krijg de melding 'kan het bestand niet afspelen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 14:16
Hey, ik heb een MDA Vario en heb probleempje met programma: pocket hotmail.

Het programma installeren gaat goed. Maar vervolgens als ik het op wil starten kan ik het niet vinden bij "start-->programma's" ook kan ik helemaal nix vinden in de map "programmabestanden".

Als ik vervolgens ga kijken bij "start-->instellingen-->systeem>programma's verwijderen" staat hij daar wel tussen.

Ik heb hem een keer verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar dan heb ik weer het zelfde. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonfie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:06

bonfie

Hoi,

Ik krijg altijd als ik mijn MDA Vario voor mijn laptop leg een melding:

Standard modem over IR link gevonden

Heeft iemand hier drivers voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Guldan schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:57:
[...]
Welke radio-rom versie heb je? het de status van het draadloze gedeelte verschild namelijk per rom versie. Als je een nieuwere erin flashed dan gaat het emestal wel goed. Tenminste bij mij wel ;)
Zat eerst tmobile rommetje op, vervolgens update gedaan naar mr.clean rom, en zit nu op die van bizzy ofzo, kom ff niet op de naam en geen zin om te resetten :) rom versie is in iedergeval recent, namelijk 02.25.11 met rom versie op 2.26.10.2 NLD
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:00:
[...]

Misschien helpt 't als je onder config-netwerkkaarten overbodige netwerkinstellingen verwijdert. Ik heb zelf ook idd wel eens dat hij spontaan verbinding verliest, maar persoonlijk vind ik het niet erg storend. Vaak helpt via de com manager aan uit zetten. Als ik goed bereik heb, heb ik hier geen last van. (Af en toe verliesen van verbinding gebeurt bij mij soms als er een verdiepingkje tussen zit en +-10 meter van de router verwijdert ben)
Verbinden met de asus router gaat op zich prima, maar toch heb ik dat ie zomaar ermee kapt en hem niet meer ziet. achja, ik heb het ondertussen opgegeven en gebruik bleutooth als ik op bed lig. prima te doen
Ga morgen de qtek 8300 kopen, zodat ik deze lekker kan houden t blijft een supergadget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
cryonic90 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:24:
Ik weet niet of het al eens voorbij is gekomen, maar ik was op zoek naar een proggie om mn vario als webcam te gebruiken, en toen kwam ik coolcam tegen (www.ateksoft.com), werkt ook perfect in combinatie met live messenger. Misschien dat er meer mensen zijn die het kunnen gebruiken ;)
thx voor de tip, geniale software! Alleen jammer dat de framerate niet echt hoog is (12-14fps) Verder als tip om even de FAQ en de guide te lezen voordat er weer onnodig veel vragen op GoT verschijnen ;). Enige bug die ik ben tegengekomen is dat de webcam na een minuut automagisch uitschakeld, of is dit een instelling die ergens fout is?
[Edit]
Geregistreerd en "probleem" opgelost :)
[Edit 2]
Thx cryonic90!

[ Voor 3% gewijzigd door Bebob_NL op 28-08-2006 17:00 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Ik heb sinds zaterdag ook de MDA Vario met een t-mobile abbo voor een jaartje, eindelijk een "telefoon" met uitgebreide functie's!
Verbinden thuis met de wireless router wil nog niet lukken.. Maar daar moet ik nog eens uitgebreider naar kijken. :)
Wel wat matige dingetjes van tmobile; Ik zou een smsje krijgen als mijn abbo actief zou zijn en wanneer mijn PIT actief zou zijn, alletwee geen sms gekregen. :/

Ga vanavond TomTom eens testen en dan morgen eventueel een GPS muis & autohouder kopen.

Ik heb nog niet echt gezocht maar kun je het geluid van de MDA gewoon via de input van je autoradio laten gaan voor bijv. navigatie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Stalker schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:32:
Weet iemand hoe ik mijn email instelling kan verwijderen?
Ik heb zelf een box aangemaakt maar wil toch liever outlook gaan gebruiken.
Maar omdat ik die eigen email box echt niet wegkrijgt kan ik de outlook instellingen niet afmaken omdat hij zegt dat die pop instelling al bestaat.
Klik je op verwijder pop.tweakdsl.nl dan gebeurt er dus helemaal niks.
Heb ik hier ook eens moeten vragen want het is nogal verstopt: In mail naar [Menu] [Extra] [Opties...] en dan de service die je wil verwijderen vasthousen (rechter muisklik zeg maar) > dan verschijnt vanzelf de optie [verwijderen]
Succes!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Bedankt franssie, het is gelukt :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulp,

Ik heb een klein vermoeden dat de HTC Wizard USB slave only is. Klopt dit?

Ik heb me al suf gezocht op een Windows Mobile 5.0 Phone edition toestel met USB HOST functionaliteit. Dat laaste is heel belangrijk zodoende dat ik er andere USB devices mee kan gebruiken zoals bijvoorbeeld memory sticks om maar iets te noemen. Iemand specialist ter zake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Appie_NL schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:23:
[...]

thx voor de tip, geniale software! Alleen jammer dat de framerate niet echt hoog is (12-14fps) Verder als tip om even de FAQ en de guide te lezen voordat er weer onnodig veel vragen op GoT verschijnen ;). Enige bug die ik ben tegengekomen is dat de webcam na een minuut automagisch uitschakeld, of is dit een instelling die ergens fout is?
Je moet daarvoor de registreerde versie hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:41:
Hulp,

Ik heb een klein vermoeden dat de HTC Wizard USB slave only is. Klopt dit?

Ik heb me al suf gezocht op een Windows Mobile 5.0 Phone edition toestel met USB HOST functionaliteit. Dat laaste is heel belangrijk zodoende dat ik er andere USB devices mee kan gebruiken zoals bijvoorbeeld memory sticks om maar iets te noemen. Iemand specialist ter zake?
als je er eentje vind, laat het dan even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Voor in de TS; daar staat dat ActiveSync 4.1 de nieuwste is en dat ie niet meegeleverd wordt.
4.1 werd bij mij (afgelopen zaterdag.) wel meegeleverd en ActiveSync 4.2 is ondertussen de nieuwste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Bah :( Ik kom net terug van een weekendje weg met de schoonfamilie zitten er 2 krassen op mijn display van mijn M3000 en ook zijn de knoppen en de zijkant ineens geschadigd. Niemand weet natuurlijk van nix... ik ben altijd erg zuinig op mijn spulletjes dus dit doet erg zeer.
Weet iemand hoe ik de krassen op de touchscreen kan weghalen / verminderen en of dit misschien via de garantie van Orange kan?

[ Voor 3% gewijzigd door mbooij op 28-08-2006 16:55 ]

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

garantie kan je vergeten. voortaan screen protector erop doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Nss schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:05:
garantie kan je vergeten. voortaan screen protector erop doen!
De protector is besteld... maar nog niet binnen.
Van de garantie had ik eigelijk ook wel verwacht maar je weet maar nooit.
Is displex een optie voor een touchscreen?
Ik wil mijn schermpje graag weer krasvrij hebben. Dan doe ik er dan een protector op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
mbooij schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:54:
Bah :( Ik kom net terug van een weekendje weg met de schoonfamilie zitten er 2 krassen op mijn display van mijn M3000 en ook zijn de knoppen en de zijkant ineens geschadigd. Niemand weet natuurlijk van nix... ik ben altijd erg zuinig op mijn spulletjes dus dit doet erg zeer.
Weet iemand hoe ik de krassen op de touchscreen kan weghalen / verminderen en of dit misschien via de garantie van Orange kan?
Als je de verzekering van Orange voor 6 of 7 euro per maand hebt die van je belbundel afgaat dan krijg je een nieuwe. Valschade door jezelf wordt vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 14:16
Eric-B schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:25:
Hey, ik heb een MDA Vario en heb probleempje met programma: pocket hotmail.

Het programma installeren gaat goed. Maar vervolgens als ik het op wil starten kan ik het niet vinden bij "start-->programma's" ook kan ik helemaal nix vinden in de map "programmabestanden".

Als ik vervolgens ga kijken bij "start-->instellingen-->systeem>programma's verwijderen" staat hij daar wel tussen.

Ik heb hem een keer verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar dan heb ik weer het zelfde. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Iemand enig idee ..??

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
wow, die brando protector is super.

had eerst goedkope ebay meuk, maar brando is echt tig keer beter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

sinds december 05 heb ik de mda vario, en in maart 06 heb ik er een nieuwere versie van de rom er in gezet: 2.18.7.6 (NL). Tot nu toe nooit problemen gehad, totdat afgelopen vrijdag mijn toetsen in eens niet meer werkten.

Is iemand bekend met het probleem dat het toetsenbord niet meer reageert bij het typen van een bericht (zowel sms als e-mail). Aanvankelijk dacht ik dat er een draadje los zat, maar na het herinstaleren van het besturingsprogramma deed de kwaal zich niet voor, dat wil zeggen, kon ik wel normaal typen. Maar toen ik een smsje had verzonden kwam ik terecht in outlook e-mail postvak in. Telkens als dat gebeurt kan ik geen enkele toets (behalve de spatie en de enter-toets) meer gebruiken. Ik moet de telefoon eerst resetten voordat ik de toetsen weer kan gebruiken. Het touch-screen doet het goddank wel, echter het geprojecteerde toetsenbordje wil niet meer backspacen.

Heb ik nu te maken met een ordinair virus of heb ik om een andere reden vette pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je ook alweer meerdere contactpersonen selecteren?? Ik weet dat het mogelijk is, maar ben kwijt hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:19:

Nou....super?
Heb net mijn tweede er zonder bellen geprobeerd op te krijgen, maar het lukt me niet. Zelfs in de douche (zie TS) blijkt het onmogelijk om volledig stofvrij te blijven. En een miniscuul stofje geeft al een bel van 2 mm.
Durf em er niet af te halen, want dan krijg ik em er helemaal nooit meer fatsoenlijk op.

Tip: Brando aanbrengen op nieuwe Wizzard! Dus gelijk met de telefoon de protector bestellen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het opnieuw instellen van mijn T-Mobile GPRS instellingen.
Ik weet welke instellingen ik moet doen voor T-Mobile GPRS. Het probleem doet zich echter voor op het moment dat ik de naam van het toegangspunt moet invullen. Dit moet zijn 'T-Mobile internet', maar als ik dat invul krijg ik de melding "er is reeds een verbinding met deze naam". Vervolgens weigert ie om de verbinding opnieuw met deze naam aan te maken. Gevolg is dat ik niet kan verbinden met T-Mobile GPRS. Ik heb al gekeken of ik ergens nog een bestaande verbinding had met dezelfde naam voor het toegangspunt. Dat was merkwaardig genoeg niet het geval. Die had ik meteen al weggegooid, maar blijkbaar heeft ie onthouden dat er ooit zo'n verbinding was. Maar daar wordt nu geen verbinding meer mee gezocht.
Heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:26:
[...]
Nou....super?
Heb net mijn tweede er zonder bellen geprobeerd op te krijgen, maar het lukt me niet. Zelfs in de douche (zie TS) blijkt het onmogelijk om volledig stofvrij te blijven. En een miniscuul stofje geeft al een bel van 2 mm.
Durf em er niet af te halen, want dan krijg ik em er helemaal nooit meer fatsoenlijk op.
Als je een Brando hebt is dat geen punt. Die dingen plakken niet als plakband maar op een andere manier. En zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon met een beetje beleid. Badkamer was bij mij ook niet nodig en ik heb er al ettelijke geplakt (pda's, mp3 speler, camera's)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Byte_Me schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:19:

Ik heb dus al 2 kleine krasjes op mijn display zitten. Worden deze minder zichtbaar met een protector of moet ik eerst een mannier vinden om deze krasjes weg te poleisten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:31:
Ik heb een probleem met het opnieuw instellen van mijn T-Mobile GPRS instellingen.
Ik weet welke instellingen ik moet doen voor T-Mobile GPRS. Het probleem doet zich echter voor op het moment dat ik de naam van het toegangspunt moet invullen. Dit moet zijn 'T-Mobile internet', maar als ik dat invul krijg ik de melding "er is reeds een verbinding met deze naam". Vervolgens weigert ie om de verbinding opnieuw met deze naam aan te maken. Gevolg is dat ik niet kan verbinden met T-Mobile GPRS. Ik heb al gekeken of ik ergens nog een bestaande verbinding had met dezelfde naam voor het toegangspunt. Dat was merkwaardig genoeg niet het geval. Die had ik meteen al weggegooid, maar blijkbaar heeft ie onthouden dat er ooit zo'n verbinding was. Maar daar wordt nu geen verbinding meer mee gezocht.
Heeft iemand een suggestie?
De naam van je verbinding maakt nul komma niks uit. als je apn maar 'internet' is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is het wel heel vreemd dat ik niet kan connecten. Ik heb namelijk gewoon de volgende intructies nauwgezet uitgevoerd:
01. Kies in het beginscherm voor Opstarten
02. Kies Instellingen
03. Kies het tabblad Verbindingen en vervolgens het icoon Verbindingen
04. Kies het tabblad Geavanceerd en vervolgens Netwerken selec.
05. Kies bij Programma’s die autom. verb. maken met het Internet moeten gebruikmaken van: voor Nieuw…
06. Vul bij Voer een naam in voor deze Instellingen het volgende in: T-Mobile Internet
07. Kies het tabblad Modem en vervolgens Nieuw…
08. Vul bij Voer een naam in voor de verbinding het volgende in: T-Mobile Internet
09. Kies bij Kies een modem voor Mobiele verbinding (GPRS)
10. Kies voor Volgende
11. Vul bij Naam toegangspunt het volgende in: internet
12. Kies voor Volgende
13. Vul bij Gebruikersnaam het volgende in: tmobile
14. Vul bij Wachtwoord het volgende in: tmobile
15. Er hoeft bij Domein niets ingevuld te worden dus kies voor Voltooien
16. Kies rechtsboven voor ok
17. Kies bij Programma’s die autom. verb. maken met het Internetmoeten gebruik maken van: voor T-Mobile Internet
18. Kies rechtsboven voor ok

Wat kan ik dan nog fout hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Heb ik ook een keer gehad, is verder geen probleem, ik zou eerst even kijken of er echt al een verbinding bestaat met die naam, is dat niet zo en hij zegt het nog steeds, gewoon een 2 erachter zetten, maakt echt helemaal niks uit, werkte bij mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had de nieuwste tmobile rom erop gezet, werd veel ste sloom, beltoon haperde zelfs als iemand belde. Draai nu nieuwste vodafoon rom en dat gaat sneller dan alle andere roms die ik geprobeerd heb, inclusief imate en qtec rom.

Grootste probleem met de imate en tmobile rom is dat als iemand belt je soms niet op kon nemen , de telefoon sloeg vast. Ook ging de batterij met de tmobile rom binnen een halve dag leeg, alsof hij vast zat in een loop en continue 100%cpu gebruikte. Met deze vodafoon rom kan ik zelfs divx bekijken zonder stotteren.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem gefixt! Gewoon sync kabeltje eruit rukken en alles reageerde weer zoals ik gewend was. Vond het al zo vaag dat 'ie m'n WiFi netwerk ook niet te pakken kreeg. Dank voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn wizard: ik maak gebruik van de Orange World truc om onbeperkt te internetten en om mijn push email te ontvangen. Maar zodra ik nu mijn Wireless lan wil gebruiken om te internetten doet deze het niet. Zodra ik de proxy instellingen uitschakel, doet hij het wel. Is er geen manier om er voor te zorgen dat ik en via GPRS gebruik kan maken van de Orange World hack en via WIFI hij een verbinding gebruikt die geen proxy gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:58
Ik heb voor het eerst een probleempje met mijn vario...

Hij doet voortdurend spontane restarts, en daarna kan hij de (gsm)verbinding niet meer maken.

Weet iemand hoe dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Dat probeelm heb ik dus ook. Ik weet niet precies waar het van komt, ik heb spb pocket plus, spb gprs monitor en spb weather. ik weet niet of het daar van komt? maar wel heel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:30:
Ik heb een probleem met mijn wizard: ik maak gebruik van de Orange World truc om onbeperkt te internetten en om mijn push email te ontvangen. Maar zodra ik nu mijn Wireless lan wil gebruiken om te internetten doet deze het niet. Zodra ik de proxy instellingen uitschakel, doet hij het wel. Is er geen manier om er voor te zorgen dat ik en via GPRS gebruik kan maken van de Orange World hack en via WIFI hij een verbinding gebruikt die geen proxy gebruikt?
Ik heb het zelfde probleem. Hoewel het soms wel weer werkt. Meestal verbreek ik dan even de GPRS-verbinding voordat ik ga Wifi'en...
Maar als iemand een betere oplossing heeft...graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:20:
Had de nieuwste tmobile rom erop gezet, werd veel ste sloom, beltoon haperde zelfs als iemand belde. Draai nu nieuwste vodafoon rom en dat gaat sneller dan alle andere roms die ik geprobeerd heb, inclusief imate en qtec rom.

Grootste probleem met de imate en tmobile rom is dat als iemand belt je soms niet op kon nemen , de telefoon sloeg vast. Ook ging de batterij met de tmobile rom binnen een halve dag leeg, alsof hij vast zat in een loop en continue 100%cpu gebruikte. Met deze vodafoon rom kan ik zelfs divx bekijken zonder stotteren.
Ik gebruik nu ruim 2 maanden de nieuwe T-Mobile ROM. De problemen die jij omschrijft heb ik echter nooit gehad. Hij werkt lekkerder dan mijn vorige oude T-Mobile ROM.

Misschien had je software geïnstalleerd die de problemen veroorzaakte?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.