Toshiba A100-683 Laptop

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 13.165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de Toshiba Satellite A100-683 Laptop gekocht bij de mediamarkt. Thuisgekomen was ik benieuwd of er nog wat extra info te vinden was over deze laptop op het internet, maar tot mijn verbazing kan ik er bijna niks over vinden, behalve wat vage italiaanse websites.

Zelfs op de toshiba site staat deze laptop er niet.

Heeft iemand enig idee waarom dit kan? Ik vind het best wel raar en schrok er wel een klein beetje van. Hoop niet dat ik er teveel voor heb betaalt (1300 euro)

Even de specs.

Intel Core Duo T2250 1.73 GHz
1.024 (512 + 512) MB DDR2 ram
120 GB HD 5400 rpm
DVD Super Multi Double Layer (DVD-RAM, DVD±R/±RW)
LCD TFT 15,4 Toshiba TruBrite WXGA
Ati Mobility Radeon X1600 256 MB (512MB HyperMemory)
Harman Kardon stereo geluid

daarnaast ook nog bluetooth, infrarood, 4 x usb2 ingang, tv out en nog wat card reader ingangen.

1300 euro dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Lijkt mij een nette prijs voor een laptop met die specs. Ik was voor mijne een aanzienlijk hoger bedrag kwijt vorig jaar.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij heb ik wel een #%@# accu. Nadat ie 100 % geladen was stond er op m'n schermpje dat ie maar 2,5 uur zou meegaan op normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 21:06

d-motion

zow... en dan nu...

Ik zou eens kijken dan naar je backlite van je beeldscherm aangezien dat de grootste stroomvreter van je systeem is.

Als ik die naar beneden schroef dan scheelt dat al gauw 1 uur extra werken.

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij dat je een goede aanschaf hebt gedaan. Zowieso ben ikzelf altijd erg onder de indruk geweest van Toshiba en gezien de specificaties heb je een behoorlijk rap systeempje. Intel T2250, 1024 MB DDR2, ATI X1600... ziet er goed uit :P

Vraag ik me alleen nog af: wat is de max. resolutie van je scherm, want dat kan je behoorlijk veel centjes schelen. En hoeveel garantie zit erbij?

Oja die batterij: 2,5 uur op normaal gebruik is ook vrij relaxed in mijn ogen... 't Helpt 'n hoop als je ff je CPU terugschroeft en de backlight van de scherm lager zet. Of gewoon op netstroom werken natuurlijk;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
max resolutie is 1280x800 en ik heb 1 jaar garantie. Het beeld is inderdaad best wel fel moet ik zeggen, handig dat ik dat kan verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

ik heb ook gekeken op internet en ik kan er ook niets over vinden, toen had ik toshiba gemaild en die zij dat het speciale acties waren voor MediaMarkt. en dus speciaal hiervoor in mekaar gezet, maar geloof dit niet helemaal want op toshiba.it kan je dit type zo bestellen (wel voor meer dan 1300 euro)

ik zit ook te denken om deze te kopen, is het een fijn ding en hoe draaien de spellen accuduur etc.

graag meer info

alvast bedankt,

groeten Mathieu,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het een fijne laptop. Hij is snel (mag ook wel met zo'n configuratie) en gewoon handig zoals een laptop zou moeten zijn en als ik de reacties hier zie is het ook niet veel geld voor zo'n configuratie.

Ik had toshiba trouwens ook al gemaild hierover en kreeg inderdaad hetzelfde antwoord.

Wel slim van mediamarkt om te zeggen dat je de goedkoopste bent met een product die alleen bij mediamarkt wordt verkocht. :s

Ik heb de laptop nog niet gebruikt voor spelletjes en zal dat ook niet echt doen aangezien ik daar een desktop voor heb. De accu gaat met normaal gebruik max 2.5 uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahjh okee mooi, die 2,5 uur is neem ik aan niet als je een dvdtje kijkt of wel? weet je waar je dan ongeveer mee komt?

verder heb ik nog een vraag, word je toetsenbord of de plek waar je handen liggen warm? ik had eerst een Fujitsu Siemens en daar werd dat onwijs heet.

en is de snelheid van de HD wel snel genoeg voor de duo core? ik heb gehoort dat dit soms een irritante bottle neck is !

alvast bedankt

groeten,

Mathieu,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:11:
volgens mij heb ik wel een #%@# accu. Nadat ie 100 % geladen was stond er op m'n schermpje dat ie maar 2,5 uur zou meegaan op normaal gebruik.
Ach, da's normaal hoor. Brightness wat lager zetten scheelt een hoop :) .

[ Voor 40% gewijzigd door MarcoC op 11-07-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch is die Satellite van jouw wel te vinden op het internet. In Italië! Dat is ook gelijk het nadeel van een firma als MediaMarkt, producten komen niet altijd uit de buurt. B)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:50:
Ahjh okee mooi, die 2,5 uur is neem ik aan niet als je een dvdtje kijkt of wel? weet je waar je dan ongeveer mee komt?

verder heb ik nog een vraag, word je toetsenbord of de plek waar je handen liggen warm? ik had eerst een Fujitsu Siemens en daar werd dat onwijs heet.

en is de snelheid van de HD wel snel genoeg voor de duo core? ik heb gehoort dat dit soms een irritante bottle neck is !

alvast bedankt

groeten,

Mathieu,
Dvd bekijken heb ik nog niet gedaan, maar volgens mij is dat alleen maar meer energieverbruik, toch ? Btw geen last van hitte's enzo, wel dat de onderkant wat warmer wordt wanneer het op mn schoot ligt, maar dat is normaal denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een 12cell accu gehaald voor 140 euro. Ik vind de 2 uur met een standaard accu gewoon niet genoeg. De 12cell gaat rond de 4.5 uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:06:
Ik heb inmiddels een 12cell accu gehaald voor 140 euro. Ik vind de 2 uur met een standaard accu gewoon niet genoeg. De 12cell gaat rond de 4.5 uur mee.
zo dat is wel heel vat, zo lang had ik niet verwacht, 4,5 uur met wat voor gebruik?

greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beeldscherm op laagste stand en monitor die uitgaat na een minuutje of 10.

Het beeldscherm is voor 90% bepalend wat betreft de duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eerste gezeik is een feit.

Ik krijg wanneer ik met een videobewerkingsprogramma bezig ben telkens het bekende blauwe scherm waarna je je laptop moet opstarten.

"irql not less or equal" is de melding wat je krijgt. Wat het inhoudt zou ik niet weten. pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Blauwe schermen duiden op driver issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 17:48

nlboy

Alles kitz?

Ik zit te twijvelen om deze ook te kopen, want de 683 zit net tussen de 159 en 253 met de prijs en het enige verschil tussen de 159 is de prijs en de proc. (159: 2,0 GHZ & 683: 1,73 GHz) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniema
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:06:
Waar heb je deze accu dan gekocht leftie? Ik kan hem nergens vinden. Ik ga hem vandaag kopen bij de mycom denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
informatique, 140 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ik zit te twijvelen om mijn garantie te verlegen...of is dat niet nodig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar als je leest dat hij bij Mycom nu 1039,20 kost ipv 1300, dan sla je jezelf toch wel even in de nek... (actie omdat Mycom 20 winkels heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:31:
Sorry, maar als je leest dat hij bij Mycom nu 1039,20 kost ipv 1300, dan sla je jezelf toch wel even in de nek... (actie omdat Mycom 20 winkels heeft)
Ongetwijfeld, maar het is inmiddels ruim 2 weken later. Je kunt altijd net pech hebben dat er dan een zaak met een actie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ik heb 'm net besteld en gelukkig had ik nog even de nieuwsbrief van Mycom gelezen. _/-\o_ Want in Duitsland is ie het goedkoopst voor €1.249,00.

[ Voor 7% gewijzigd door nlboy op 27-07-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie er nou nog wat aflullen bij de MyCom. Mij lukt dat niet, en vaak lukt me dat wel bij andere winkels.

Ik heb deze laptop net gekocht voor 1040 en ben dus al zeer tevreden. Ik wilde er een tas bij hebben en een muis, samen 50 euro. Dat ging dus mooi niet door. Ik heb hem toch maar genomen, want de prijs stond me evenwel al aan.

Maar ik vind dat als je iets van 1000+ euro koopt, je ook wel wat korting mag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij was 1199... kheb niet geprobeerd af te bieden, kzal het niet gewoon zijn :) zelfde als je bv naar turkije ofzo op reis gaat, moet je ook altijd afbieden, maar als je dan ziet hoe goedkoop het daar soms al is, en wat die mensen maar hebben... wil ik da die mensen toch ni aandoen ;) maar hier is da natuurlijk anders... ach ja, kvond het niet te duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ik heb 'm binnen! (lekker snel. Gister middag besteld, vandaag in huis) Binnenkort post ik mijn ervaring + foto's. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:19:
Kunnen jullie er nou nog wat aflullen bij de MyCom. Mij lukt dat niet, en vaak lukt me dat wel bij andere winkels.

Ik heb deze laptop net gekocht voor 1040 en ben dus al zeer tevreden. Ik wilde er een tas bij hebben en een muis, samen 50 euro. Dat ging dus mooi niet door. Ik heb hem toch maar genomen, want de prijs stond me evenwel al aan.

Maar ik vind dat als je iets van 1000+ euro koopt, je ook wel wat korting mag hebben.
Denk je zelf dat er nog winst wordt gemaakt op die laptop..?

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
DKasemier schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 01:28:
[...]

Wat denk jezelf? Bedrijven als Mycom zijn echt niet van de bedeling of zo.
Bedrijven horen winst te maken, PUNT. En dat geldt ook voor Mycom.
Misschien zal de marge op dit notebook ietsje lager liggen dan de andere typen maar reken maar dat er nog een ruime winstmarge opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 17:17
DKasemier schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 01:28:
[...]

Wat een bizar domme opmerking. |:( Uiteraard wordt er winst gemaakt op een laptop, hoe wil het bedrijf anders "overleven"? (dat ik er nog op in ga...)

Je vraagt je zeker ook af waarom webshops over het algemeen goedkoper zijn dan "gewone" shops??? 8)7

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
regmaster schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 01:35:
[...]

Wat denk jezelf? Bedrijven als Mycom zijn echt niet van de bedeling of zo.
Wel van de 3 daagse acties om iets te vieren en klanten te binden.. Ik vind het gewoon ronduit lomp dat je op een product waar 20% korting over zit en wat volgende week ook gegarandeerd weer 20% duurder is korting verwacht.

En dus Rossi hou je geflater over domme opmerkingen thuis en communiceer normaal met je medemens .

[ Voor 12% gewijzigd door Makkelijk op 29-07-2006 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedrijven gaan geen verlies maken om klanten te binden hoor, dan zullen ze wel zien dat ze nog een beetje winst maken... desnoods break-even, maar ik betwijfel dat een slimme bedrijfleider dat zou doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een software vraagje... heeft iemand al gewerkt met het programma adobe premiere pro 2 gewerkt?
bij mij krijg ik een blauw scherm als ik hem opstart en voordat ik die kan lezen restart ie. dan krijg ik na het herstarten een melding van windows dat het van een ernstige fout is hersteld.
ik denk dat het iets met de drivers te maken heeft (blauw scherm). weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen?

(het programma betreft een legale 30 dagen trial versie gedownload via de website van adobe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 09:56:
bedrijven gaan geen verlies maken om klanten te binden hoor, dan zullen ze wel zien dat ze nog een beetje winst maken... desnoods break-even, maar ik betwijfel dat een slimme bedrijfleider dat zou doen...
ik heb niks over verlies gemaakt.. maar als een bedrijf normaal 25% winst maakt op een laptop en ze halen er 20% vanaf maken ze er nog 5% op. Als ze daar dan 50€ korting nog op geven dan zijn ze dus spullen aan het weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een bedrijf gaat niets weggeven, als je te veel van de prijs gaat af willen doen zeggen ze gewoon nee of geven ze een tegenaanbod waar ze nog wel winst bij maken, als jij dan nee zegt, dan houden ze hem gewoon bij voor de volgende persoon die niet te veel wilt afdingen of die gewoon de normale prijs betaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:32:
een software vraagje... heeft iemand al gewerkt met het programma adobe premiere pro 2 gewerkt?
bij mij krijg ik een blauw scherm als ik hem opstart en voordat ik die kan lezen restart ie. dan krijg ik na het herstarten een melding van windows dat het van een ernstige fout is hersteld.
ik denk dat het iets met de drivers te maken heeft (blauw scherm). weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen?

(het programma betreft een legale 30 dagen trial versie gedownload via de website van adobe)
Ik krijg hetzelfde met het programma ulead videostudio. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even weer terug naar de laptop aub...

Ik heb hem zaterdag gekocht bij mycom voor jawel 1039 euro. goede prijs natuurlijk. mijn vriendin had al een toshiba (m30-604) dus was al toshiba fan.

Maarre, ik vind het scherm tegenvallen. De kleuren zijn niet zo helder, zelfs als hij op max brightness staat. rood is niet echt felrood. het beeld is wel scherper dan van de m30-604 maar de kleuren zijn wat vlakker. en nog wat, het scherm zelf is iets minder breed, scheelt zo'n 1-2 cm.

wie herkent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleuren kun je zelf aanpassen in het kleurenpalet van de ati catalist instellingen, verder kan het zijn dat als je de laptop aansluit aan het lichtnet dat het scherm nog helderder word dan als je hem alleen op accu gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter aanvulling: heb deze toshiba nu 2 weken en bevalt tot nu toe prima. Werk tot nu toe eigenlijk alleen via netstroom en met vrij basic applicaties. Wel jammer dat ik nu lees dat de MyCom dit apparaat voor 260 euro minder (heeft) verkocht dan de prijs die ik er bij de MediaMarkt voor betaald heb, maar ja... niks aan te doen.

Enig "minpunt" dat ik tot nu toe heb gevonden is dat als je je scherm enigszins van onder inkijkt, effen kleuren er opeens niet meer effen uitzien, maar een soort textuureffect over zich heen krijgen. Zal waarschijnlijk met de coating van het scherm te maken hebben o.i.d., maar op zich is het geen echt probleem te noemen.

Daat tegenover staat wel weer dat de interne speakers behoorlijk aardig klinken. Het blijven natuurlijk laptopspeakers, maar ik heb al enkele keren gemeend zowaar enkele bastonen te hebben waargenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een beetje met de kleuren zitten spelen maar wordt er allemaal niet beter op. wordt ook niet echt blij van het korrelige scherm...

ik begin een beetje te zeuren merk ik... zit er aan te denken om hem terug te brengen naar mycom en een sony fe21h te kopen. vind een beeldscherm toch wel heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien ligt het aan mij maar ik kan niet veel opmerken aan de kleuren die het beeldscherm vertoont... misschien kan het ook zijn dat ik crap gewend ben... :r maar ik ben er wel tevreden mee. over de korreligheid, dat heb ik alleen als ik mijn scherm op 1024x768 zet. maar dat weet ik niet heel ckr. weet je wel ckr dat je hem niet op die res hebt staan. op 1280x800 is hij superscherp.

(en hoe krijg je het voor elkaar om het beeldscherm van onderen te bekijken??? is mij nog nie gelukt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht iemand interesse hebben in een toshiba a100-683 voor 1039 euro...

zoniet dan is de kans groot dat ie vrijdag of zaterdag terug naar mycom gaat. ik kwam er achter dat ze een niet goed geld terug garantie hebben.

o ja, de laptop is afgelopen zaterdag gekocht en nog helemaal clean. ik heb niets gedownload of geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik snap de kritiek op het scherm wel. Mijn vriendin heeft ook een Tosh (ik zelf moet 't met een, wel véél snellere, Acer stellen) en dat scherm is écht geweldig!! Super mooie kleuren, ernstig scherp, top!

Als je dan zelf ook een dikke Toshiba koopt dan mag je toch verwachten dat jouw scherm ook zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enkele dagen een rood stipje op mn scherm die af en toe komt opdagen, wanneer je erop drukt met je vinger verdwijnt het. Zucht, kapotte pixels volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor deze gaan als ik 1450 euro had:

A100-159
http://nl.computers.toshi...CT_ID=114020&DISC_MODEL=0

Maar ik heb m'n budget naar beneden bijgesteld op 1000 euro
dus ik denk dat ik voor een ander model ga, a110-225.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Rossi46 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:44:
Ik snap de kritiek op het scherm wel. Mijn vriendin heeft ook een Tosh (ik zelf moet 't met een, wel véél snellere, Acer stellen) en dat scherm is écht geweldig!! Super mooie kleuren, ernstig scherp, top!

Als je dan zelf ook een dikke Toshiba koopt dan mag je toch verwachten dat jouw scherm ook zo goed is.
Hoe scherp het scherm is, is alleen afhankelijk van de resolutie. Merk doet er dan helemaal niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Oscar Mopperkont schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:19:
[...]

Hoe scherp het scherm is, is alleen afhankelijk van de resolutie. Merk doet er dan helemaal niks toe.
Goed, wat jij wilt bijdehandje. Toshiba schermen zijn iig gewoonlijk wel ernstig goed. Of wil je dat ook al tegenspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Mediamarkt (Leeuwarden) biedt em nu aan voor 1099,-- euries.
Op het kaartje werden de al eerder genoemde specs weergegeven. Ik heb het kaartje en de voorzijde van de laptop ff gefotografeerd. Mocht daar belangstelling voor zijn mail me ff.
Helaas gold ook hier dat men de aanvullende specificaties alleen van de italiaanse sites kon halen. Helaas was men verders sumier in aanvullende data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:10:
Ik zou voor deze gaan als ik 1450 euro had:

A100-159
http://nl.computers.toshi...CT_ID=114020&DISC_MODEL=0

Maar ik heb m'n budget naar beneden bijgesteld op 1000 euro
dus ik denk dat ik voor een ander model ga, a110-225.
Het verschil met de A100-683 is ongeveer dat de
A100-159 een 2.0MHz dualcore heeft en 100gig hd, ipv
A100-683 een 1,7MHz dualcore en 120gig HD...
ik zou er op de processor vooruit lopen maar op de HD achteruit, plus mijn A100-683 kostte me maar 1040 euro, een verschil van 410 euro... een beetje (te) veel voor alleen de processor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
2,0MHz, da's ook niet veel :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heel fijn, nu niet alleen een rood stipje maar af en toe ook een blauw stipje op mn scherm. Fijn, heb je een nieuwe laptop kan je nu al met de technische dienst gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLoX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik heb ook lekker geprofiteerd van de MyCom actie en heb de Toshiba A100-683 gekocht.
Wat mij opvalt is dat de DVD drive niet alle CD-roms kan uitlezen.
Bij het installeren van navigatiesoftware krijgt hij de CD niet gelezen. M'n Acer 2010 laptop heeft echter geen problemen met het uitlezen. Zou dit aan de DVD-drive of de standaard driver van Toshiba kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even afgezien van de prijs, zouden jullie de A100-683 prefereren boven de A100-253 (1,66ghz Dual Core)?

253
http://nl.computers.toshi...=116161&toshibaShop=false

683
http://it.computers.toshi...=117959&toshibaShop=false

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgezien van de prijs? dan zou het voor mij makkelijk zijn... kep ze vergeleken:
A100-683 heeft een 1.73Ghz duo ipv 1.66Ghz duo, 120gig hd ipv 100gig hd, ati x1600 512MB ipv ati x1600 256MB... dat zijn de harde verschillen in de specs die ik eruit kon halen. verder is het scherm van de 683 beter dan de 253. maar of dat voor het oog zichtbaar is weet ik niet. naja ik zou echt voor de A100-683 gaan. pas als er een prijsverschik was van ongeveer 300 euro zou ik voor de A100-253 gaan... (dan hebben we het toch nog ff over de prijs :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de bevestiging. Ik weet genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 22:19
Hey de 683 staat nu ook op de site van toshiba, maar met standaard bluetooth staat hij erop. Klopt dat?

En welke zouden jullie nemen de 683 of de 653 laptop ? Want de T2250 is qua Ghz sneller als T2300E 1.73 om 1.66 maar met de FSB is het juist weer 533 om 667. En volgens de specs hij hij 20gb meer schijf, 256mb meer video ram ?

En hoe concluderen jullie dat een scherm beter is wat met het oog niet of bijna niet zichtbaar is? Staat er dan een indicatie bij ?

Ten slotte nog een vraag, de duo2 komt eraan met 4MB cache wanneer gaat dat denk gebeuren ? En de duo2 zou 64bits zijn heb je dit echt nodig voor Vista of draait dat ook op 32 ?

Hopelijk kan iemand al mijn vragen beantwoorden ?

tnx Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ze niet allemaal beantwoorden maar dat verhaaltje over het scherm... daarmee bedoel ik bijv (ruw voorbeeld) zou je het verschl zien tussen 1miljoen of 1,1 of 1,2 miljoen kleuren? ik heb vaak het gevoel dat fabrikanten minimale verbeteringen maken om klanten over te halen nieuwe producten te kopenof juist net die duurdere hogere versie van dezelfde productlijn... maar dat zjin maar mijn vermoedens...
en vista draait ook op 32bit processoren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 19:04 ]

• stormfly
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:03:
kan ze niet allemaal beantwoorden maar dat verhaaltje over het scherm... daarmee bedoel ik bijv (ruw voorbeeld) zou je het verschl zien tussen 1miljoen of 1,1 of 1,2 miljoen kleuren? ik heb vaak het gevoel dat fabrikanten minimale verbeteringen maken om klanten over te halen nieuwe producten te kopenof juist net die duurdere hogere versie van dezelfde productlijn... maar dat zjin maar mijn vermoedens...
en vista draait ook op 32bit processoren.
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

voor de mensen die dit laptop ook gekocht hebben en eerder een toshiba gehad hebben met harman/kardon speakers, valt het op dat de speakers op de A100-683 minder zijn dan de vorige modellen? bij mij is het geluid niet super zuiver, de bass is crap(misschien omdat er geen subwoofer in zit) en het volume is heel wat zachter dan de vorige toshiba sattelite series met harman kardon speakers. na een driverupdate zelfde probleem

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

• Makkelijk
Ik heb nog nooit betere laptopspeakers gehoord dan de harman kardon's in de M-serie sattelites maar hier zit echt de standaard troep in die gelukkig nog net iets beter is dan asus.

Niet alleen de speakers zijn minder dan van de M-serie, ook het scherm is minder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Kan iemand die eigenaar is van een Toshiba A100-683 eens wat foto's maken van de laptop?
Kan er niet 1 vinden :(!

Hoe zit het eigenlijk met de de xti x1600, deel je die 512 met het ddr2 gehugen?
of is er van die 512 ook nog 256 eigen video geheugen?

greetz Gijs

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:11:
2,5 uur is helemaal niet slecht hoor voor zo'n laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er trouwens al iemand Adobe premiere op zijn/haar Tosh gedraaid??? bij mij crashed hij dan (blauw scherm (= driver probleem?).

Verwijderd

The Deaken schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:27:
Kan iemand die eigenaar is van een Toshiba A100-683 eens wat foto's maken van de laptop?
Kan er niet 1 vinden :(!

Hoe zit het eigenlijk met de de xti x1600, deel je die 512 met het ddr2 gehugen?
of is er van die 512 ook nog 256 eigen video geheugen?

greetz Gijs
Niemand?? ;(

Misschien een linkje dan :P

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 19:16:
[...]

Niemand?? ;(

Misschien een linkje dan :P
Aan foto's kan ik je nu meteen niet helpen, misschien van de week wel!
Maar de videokaart is 256 MB VRAM en de rest shared :)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

:z Het geheugen is 256 GDDR2, beeldkaart presteerd goed :) ( UT2k4 @ max ), TR:legend, shader2.0 @ MAX

dus :)

(ben even fotos aant uplaoden, geduld ajb :) )
Ze staan online :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.kristofmattei.be/thumbnails/laptop/DSC00805.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.kristofmattei.be/thumbnails/laptop/DSC00806.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.kristofmattei.be/thumbnails/laptop/DSC00807.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.kristofmattei.be/thumbnails/laptop/DSC00809.JPG

Klik voor grote versie.

(is gemaakt met W800i, heb niet veel beters :$ )

Is mijn laptop dus, gebruik 'm voor school :)
Speciaal voor QWERTY in NL gaan halen >:)
* Snake houd niet van azerty :P

Ik draai er VISTA op, bolt goed, een heel deel drivers werken zo :)

Ik krijg dadelijk de nieuwe build binnen (5728 dus).

Ie is snel, goed, stabiel ( driver issue in XP, wel jammer, drm VISTA )
Scherm is superklaar, wel ambetant in de zon, maar dat weet je voor je 'm koopt he.

Wel ben k van plan om er eeen 7200 schijf in te steken, want 5400 IS een groot merkbaar verschil.

[ Voor 91% gewijzigd door Snake op 23-09-2006 21:14 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:23
Ik heb zelf de Toshiba A100 635 gekocht, ben er erg tevreden mee. Volgens mij weinig verschil met de 683 versie (heb een T2300, 1024 mb ram. X1600) Ik kan battlefield op medium spelen op 1024x768 met 2x AA, ik haal ongeveer 2400 3dmarks in 05 (vrij weinig?)
Van mijn laptop staan wel veel foto's op de site Toshiba, ik denk dat ze wel hetzelfde eruit zien?

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 13-09 20:10
3ddie schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:23:
Ik heb zelf de Toshiba A100 635 gekocht, ben er erg tevreden mee. Volgens mij weinig verschil met de 683 versie (heb een T2300, 1024 mb ram. X1600) Ik kan battlefield op medium spelen op 1024x768 met 2x AA, ik haal ongeveer 2400 3dmarks in 05 (vrij weinig?)
Van mijn laptop staan wel veel foto's op de site Toshiba, ik denk dat ze wel hetzelfde eruit zien?
Ik heb onlangs de 683 gekocht voor € 1029,00 en draai nu met de ATi mobile 6.9 driver.

Vind het nog steeds en zeer goed deal voor dat geld zeker met de SPECS. die hij heeft :>

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/X16003562k.jpg

Battlefield 2 draait b.v erg lekker ;)

[ Voor 16% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 23-09-2006 22:00 ]

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:36:
[...]

Ik heb onlangs de 683 gekocht en draai nu met de ATi mobile 6.9 driver

[afbeelding]

Battlefield 2 draait b.v erg lekker :>
Als ik dat een progje afhaal ( om te kijken of mijn notebook geschikt is ) zegt ie dat ik moet kijken op de site van mijn manufacturer ? ??

• WiLLoW_TieN
Snake schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:40:
[...]

Als ik dat een progje afhaal ( om te kijken of mijn notebook geschikt is ) zegt ie dat ik moet kijken op de site van mijn manufacturer ? ??
Ik draai ook op de standaard Win XP Home.

• 3ddie
Snake schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:40:
[...]

Zelfde probleem hier :/

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Daarom draai ik ook Vista :)

Bolt perfect daar ( zonder driver :+ , met ook, maar ik speel geen games :) )

• WiLLoW_TieN
Snake schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:07:
[...]

Daarom draai ik ook Vista :)

Bolt perfect daar ( zonder driver :+ , met ook, maar ik speel geen games :) )
Ik had de link voor de Catalyst Mobility 6.9 for Windows XP hier uit een topic op GoT ben even aan het zoeken....

Het is niet dezelfde link maar je krijgt wel hetzelfde ;)

[ Voor 16% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 23-09-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Woei ik draai dus nu VISTA 5728

Nog beter als 5600 (was te verwachten :) )

ben nu aant herinstaleren, zal mijn begindingen eens posten.

Iig: Vista draait beter @ laptop als XP (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:36:
[...]

Ik heb onlangs de 683 gekocht voor € 1029,00 en draai nu met de ATi mobile 6.9 driver.

Vind het nog steeds en zeer goed deal voor dat geld zeker met de SPECS. die hij heeft :>

[afbeelding]

Battlefield 2 draait b.v erg lekker ;)
Ik zou 3d mark nog es draaien als je laptop aan de voeding zit ;) Dan trek je bijna 6000 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:05:
[...]

Ik zou 3d mark nog es draaien als je laptop aan de voeding zit ;) Dan trek je bijna 6000 punten :)
Waar baseer je dat op ? We hebben het trouwens over 3Dmark2005...

[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 24-09-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:00:
:z Het geheugen is 256 GDDR2, beeldkaart presteerd goed :) ( UT2k4 @ max ), TR:legend, shader2.0 @ MAX

dus :)

(ben even fotos aant uplaoden, geduld ajb :) )
Ze staan online :*)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Klik voor grote versie.

(is gemaakt met W800i, heb niet veel beters :$ )

Is mijn laptop dus, gebruik 'm voor school :)
Speciaal voor QWERTY in NL gaan halen >:)
* Snake houd niet van azerty :P

Ik draai er VISTA op, bolt goed, een heel deel drivers werken zo :)

Ik krijg dadelijk de nieuwe build binnen (5728 dus).

Ie is snel, goed, stabiel ( driver issue in XP, wel jammer, drm VISTA )
Scherm is superklaar, wel ambetant in de zon, maar dat weet je voor je 'm koopt he.

Wel ben k van plan om er eeen 7200 schijf in te steken, want 5400 IS een groot merkbaar verschil.
THNX voor de foto's, jammer dat ze niet zo heel scherp zijn.
Maar geweldig dat je de moeite er ff voor genomen hebt :*) !

Ben zelf op zoek naar een laptop ter vervanging van mijn desktop. Een PIII 800 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:18:
[...]

THNX voor de foto's, jammer dat ze niet zo heel scherp zijn.
Maar geweldig dat je de moeite er ff voor genomen hebt :*) !

Ben zelf op zoek naar een laptop ter vervanging van mijn desktop. Een PIII 800 :'(
Heb je hier al gekeken ? En hier ?

Gaat mischien om een iets andere uitvoering maar het blijft een A100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:26:
[...]

Heb je hier al gekeken ? En hier ?

Gaat mischien om een iets andere uitvoering maar het blijft een A100 ;)
Idd ook een mooie pagina om even te bekijken voor de nog niet eigenaren van de A100-683 ;) Thnx!

Heb zelf ook nog een site gevonden.... de toshiba website van frankrijk.
http://www.toshiba.fr/onl...E_A100/SATELLITE_A100.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:14:
[...]

Ik had de link voor de Catalyst Mobility 6.9 for Windows XP hier uit een topic op GoT ben even aan het zoeken....

Het is niet dezelfde link maar je krijgt wel hetzelfde ;)
volgens mijn catalist controll center is mijn versie 1.2.2180.385882... wat een cijfers... maja, wat is dat dan? er zijn al versies tot 6 en ze installeren standaart een versie 1 ?!?!?! kan ik nie op die poolse? site die driver dl-en op win xp home en hem draaien of gaat mijn tosh dan overgeven???

• stormfly
Nee in de catalyst drivers van toshiba zelf zitten hittebeperkingen, dus als hij te heet wordt stop hij. Heb ik ergens ooit op een site gelezen. Daarom is het niet wijs om de normale ATI te installeren, lijkt mij dat elke mobile versie dit heeft maar tja.

Verwijderd

maar het is wel een mobility driver...

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:17:
maar het is wel een mobility driver...
Ik draai met driver uit de link van 1 mijn voorgaande posts.
Ik spreek ook geen pools maar er staat duidelijk voor welke kaarten hij allemaal is ;)

Verwijderd

ik heb hem ginstaleerd... van die poolse site, wat blijkt, mijn driver versie is gewoon hetzelfde gebleven...

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 08:26:
ik heb hem ginstaleerd... van die poolse site, wat blijkt, mijn driver versie is gewoon hetzelfde gebleven...
Wel erg raar. Bij mij in ieder geval niet.
De huidige driver was aanmerkelijker jonger en het scheelde 200 punten in 3Dmark2005 b.v

Verwijderd

maja, ik kan premioere nog steeds niet draaien want dan crashed mijn laptop nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben eigenlijk op zoek naar een laptop voor mijna studie >:) ...wat dus neerkomt op veel vrije tijd en dus gamen :)

ik had mijn keus laten vallen op de Asus a6t-ap008b > 1070 euro

AMD x2 TL-52 1,66 ghz
gforce 7600 256mb
1gb ddr2

maar toen kwam ik dus deze toshiba tegen :p... 1080 euro *-)

-ik zou graag wat adviezen willen welke ik moet nemen? en of deze 2 laptops egt veel van elkaar verschillen qua prestaties (op gbied van games)

-het schijnt sow te zijn dat deze toshiba het geluid maakt van een fohn, ERG hard dus!!
klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:58:
ik ben eigenlijk op zoek naar een laptop voor mijna studie >:) ...wat dus neerkomt op veel vrije tijd en dus gamen :)

ik had mijn keus laten vallen op de Asus a6t-ap008b > 1070 euro

AMD x2 TL-52 1,66 ghz
gforce 7600 256mb
1gb ddr2

maar toen kwam ik dus deze toshiba tegen :p... 1080 euro *-)

-ik zou graag wat adviezen willen welke ik moet nemen? en of deze 2 laptops egt veel van elkaar verschillen qua prestaties (op gbied van games)

-het schijnt sow te zijn dat deze toshiba het geluid maakt van een fohn, ERG hard dus!!
klopt dit?
Heb dit nooit eerder gehoord of gelezen in een review/test.

Ik heb de 683 nu ongeveer 3 weken en vindt niet dat hij erg veel geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:54:
[...]

Heb dit nooit eerder gehoord of gelezen in een review/test.

Ik heb de 683 nu ongeveer 3 weken en vindt niet dat hij erg veel geluid maakt.
ik heb de informatie van het geluidniveau van kieskeurig.nl :/
maar da is dus onzin :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedlens
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
zou toch wat zijn... heb m net besteld :P
check trouwens de pricewatch, hij is voor 1020 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 13:39

Beugelfles

I love rusty spoons

Mijn vriendin heeft er gister een Toshiba a100 683 gekocht. De x1600 is ruim voldoende voor de games die zij nu en dan speelt (lees Sims 2 en dergelijke 8) ) Voor de rest prima apparaat. Ik heb 0 ervaring met laptops dus ik vond hem nog best wel stil en snel alleen bij het ventilatortje werd hij best warm. Maar perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Totdat...

Ze hem vanavond aanzette --> Een rode pixel :(

Ga hem van de week maar terugbrengen. Heb hem overigens bij Mycom gekocht, was de laatste die ze hadden, had al in de winkel gestaan en daarom kreeg ze 50 Euro korting. Voor de rest zag hij er ook perfect uit. Alleen dode pixel die vanavond verscheen :X

Ik weet nog niet of ze hem ruilt of het geld terugvraagt, gevaar van dode/gare pixels is er altijd.
Kan iemand mij vertellen hoe groot de kans is dat je te maken krijgt met een dode of kapotte pixel?

[ Voor 15% gewijzigd door Beugelfles op 08-10-2006 23:38 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat de kans op een dode/doorgeslagen pixel vrij groot is bij een LCD
En dat je pas geld kan terugkrijgen bij 5 dode pixels of je hebt pixelgarantie nodig(weet ik niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 06:16:
Ik geloof dat de kans op een dode/doorgeslagen pixel vrij groot is bij een LCD
En dat je pas geld kan terugkrijgen bij 5 dode pixels of je hebt pixelgarantie nodig(weet ik niet zeker)
Jeps je hebt pixel categorien, min is 5 in een bepaald gebied. Ze hebben focus gebieden en niet focus gebieden meen ik. Maar google even dan kom je daar zo achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles

Beugelfles

I love rusty spoons

Gelukkig doen ze bij Mycom niet zo moeilijk, daar kan je altijd binnen 8 dagen sowieso je product ruilen, daarna heb je idd pech.

Verkoper wist mij wel te melden dat je pas pixelgarantie van Toshiba krijgt als je drie dode pixels hebt in het midden van het scherm. Als je aan de buitenste rand dode pixels hebt dan krijg je pas een nieuwe bij 6 ofoz dode pixels.

Ik blijf het nog steeds raar vinden dat het algemeen geaccepteerd wordt dat er een kans is dat je met dode pixels komt te zitten.

Verkoper zei dat dit de eerste laptop in 3 of 4 maanden was die hij terugkreeg vanwege dode pixels

Maar mijn vriendin krijgt deze week nog een nieuwe overigens hele leuke laptop met prima specs voor de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:59:
[...]

ik heb de informatie van het geluidniveau van kieskeurig.nl :/
maar da is dus onzin :*)
Zijn er meer mensen die kunnen bevestigen dat deze laptop geen lawaai maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:21:
[...]

Zijn er meer mensen die kunnen bevestigen dat deze laptop geen lawaai maakt?
Ik heb de a100-635, hij is echt fluisterstil bij mij. Als ik ga gamen maakt hij uiteraard iets meer geluid maar dit zou ik ook geen lawaai noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles

Beugelfles

I love rusty spoons

3ddie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:41:
[...]

Ik heb de a100-635, hij is echt fluisterstil bij mij. Als ik ga gamen maakt hij uiteraard iets meer geluid maar dit zou ik ook geen lawaai noemen.
Mijn vriendin heeft er eentje. Ik heb geen ervaring met laptops dus ik vind alles superstil. Het geluid van de ventilator is in ieder geval niet storend, hij zoemt heel tevreden.

Wat ik meer storend vond was het geluid van de dvd-drive als je een game speelt waar je de cd erin moet hebben. Misshien maar iets met een image en deamon tools doen (ondanks dat ik een hekel heb aan deamon tools omdat mijn systeem er enorm stabiel van wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

grolschbeugel schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:55:
[...]

Mijn vriendin heeft er eentje. Ik heb geen ervaring met laptops dus ik vind alles superstil. Het geluid van de ventilator is in ieder geval niet storend, hij zoemt heel tevreden.

Wat ik meer storend vond was het geluid van de dvd-drive als je een game speelt waar je de cd erin moet hebben. Misshien maar iets met een image en deamon tools doen (ondanks dat ik een hekel heb aan deamon tools omdat mijn systeem er enorm stabiel van wordt)
Installeer dan de silencer vanaf de site, dan kan je kiezen hoe snel je cdrom mag draaien, heb je er geen last van :).

En je systeem wordt niet instabiel van DT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

http://tweakers.net/productsurvey/survey/3255

Wat denken jullie?

[ Voor 99% gewijzigd door Snake op 19-10-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ Snake
Ik zal beginnen met de hardware:
  • Core Duo T2250 ( 2 x 1.73Ghz, 2MB L2 cache )
  • 1024MB RAM ( 2 x 512 @ 533Mhz, 4-4-4-11 )
  • 120GB HDD ( 5400TPM )
  • ATI Radeon X1600 Mobile met 256MB GDDR2 VRAM + 256MB Hypermemory
  • Media toetsen ( Media Player, Browser, Play/Pause, Stop, Previous/Next )
  • Scherm: 15", 1280 x 800, glanzend
  • Harman/Kardon speakers
  • Kaartlezer: Memory Stick, SD, xD
  • 4 x USB, 1 x Firewire, Netwerk, Modem, D/L dvdbrander
  • Wireless LAN, Bluetooth
  • And last and for some person least: Windows XP Home
Ben het helemaal met je eens heb hem namelijk zelf nu ook sinds 3 weken.
Heb alleen maar € 1029,00 incl. BTW & Porto betaalt.
Maar het is een 15,4" bye the way.
Pagina: 1 2 3 Laatste