Anoniem: 153052

Anoniem: 186770 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:35:
Ben op zoek naar een goede toetsenblokkering voor mijn nokia N80, net zo'n een
als op alle andere nokia's.
Dus bijv. # en Menu indrukken om te deblokkeren en schuif naar beneden
om te blokkeren.
Heb er al een op bekeken maar aan deze eisen voldoet er geen een.
(ook geen betaalde).
Iemand een idee ?
Handy Keylock

Anoniem: 187172

Ook op mijn N80 werkt TomTom 6 :)! Heb de Benelux map erop staan, gaat prima. Beetje schokkerig maar je zit toch niet om de seconde op dat schermpje te kijken. Ik vraag me trouwens af wat nou precies het probleem was met de bluetooth van de N80, gisteren in 20 minuten rijden werkte hij gewoon... Is dat bij hele lange afstanden dat hij niet goed werkt ofzo?

Heb ook vSun (SNES emulator) draaien inmiddels, gaat niet zo heel snel (zonder geluid) maar het is toch Super Nintendo op je mobiele telefoon he ;)! Zie www.vampent.com voor de trail (werkt maar een minuutje per keer dat je hem start ofzo)...

Anoniem: 190367

Anoniem: 172201 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:39:
[...]

Ik vind dit dus ook een waardeloze applicatie. Kunnen zien of een netwerk open is, zou het zoveel mooier maken. Heeft iemand een idee of er een alternatief beschikbbar is?
Ik heb Nokia ParkSuite met daarin ParkWifi. Super prog en nog gratis ook. Ik weet alleen niet meer waar ik het gedownload heb, volgens mij via de software catalogus op m'n telefoon.

Anoniem: 86536

Misschien kan er in de topicstart ook een linkje komen naar het E50 Topic

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Werkt TomTom en/of Route66 ook zonder GPS muis? Ik snap dat ik er dan niet mee kan rijden, maar op mijn vorige telefoon gebruikte ik Mapopolis om gewoon de kaart op zak te hebben van een gebied en om te kijken hoe ik ergens moest komen. Dan heb je dus ook geen muis nodig.

Anoniem: 172201

Anoniem: 190367 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:01:
[...]

Ik heb Nokia ParkSuite met daarin ParkWifi. Super prog en nog gratis ook. Ik weet alleen niet meer waar ik het gedownload heb, volgens mij via de software catalogus op m'n telefoon.
Super! Dank je. Gelijk voor anderen maar even een downloadadres.

http://www.sendspace.com/file/62utzf

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:13
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:50:
Werkt TomTom en/of Route66 ook zonder GPS muis? Ik snap dat ik er dan niet mee kan rijden, maar op mijn vorige telefoon gebruikte ik Mapopolis om gewoon de kaart op zak te hebben van een gebied en om te kijken hoe ik ergens moest komen. Dan heb je dus ook geen muis nodig.
Ja dat werkt prima, op dit moment gebruik ik 'm ook op deze manier omdat ik al een navigatiesysteem in mijn auto heb.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Anoniem: 187172 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:25:
Ook op mijn N80 werkt TomTom 6 :)! Heb de Benelux map erop staan, gaat prima. Beetje schokkerig maar je zit toch niet om de seconde op dat schermpje te kijken. Ik vraag me trouwens af wat nou precies het probleem was met de bluetooth van de N80, gisteren in 20 minuten rijden werkte hij gewoon... Is dat bij hele lange afstanden dat hij niet goed werkt ofzo?
Dat ging om oude firmwares, dan had je nl. dat Bluetoothverbindingen na 10 min. (of zoiets) uitvielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Weet iemand hoe je bij Tomtom 6 zelf kunt bepalen welke verbinding hij gebruikt voor bijv. verkeersinfo en het weer enzo ? Momenteel pakt hij standaard Vodafone Live.

Kan me voorstellen dat ik niet altijd wil verbinden via het dure Vodafone Live .. maar ook via WiFi ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Upquark schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:18:
[...]

Dat ging om oude firmwares, dan had je nl. dat Bluetoothverbindingen na 10 min. (of zoiets) uitvielen.
Ik heb gisteren weer een stuk gereden, en af en toe wordt de kaart op TomTom zwart-wit (is ie GPS signaal kwijt), maar dan na een paar seconden vindt ie m gewoon weer en gaat ie weer verder. Ik heb niet de nieuwste firmware (4.nogwat), maar ik heb 3.0617.0.6 (waarbij het probleem geloof ik zou zijn). Heeft TomTom hier een workaround voor gemaakt (dat hij GPS opnieuw zoekt als dat probleem voorkomt), of is het gewoon toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Heeft TomTom hier een workaround voor gemaakt (dat hij GPS opnieuw zoekt als dat probleem voorkomt), of is het gewoon toeval?
Standaard feature. Zou anders wat lastig zijn als je een tunnel in gaat dat je permanent je navigatie kwijt bent, ook al kom je er 30 seconden later weer uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Tijgert op 24-09-2006 14:36 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgert schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:36:
[...]
Standaard feature. Zou anders wat lastig zijn als je een tunnel in gaat dat je permanent je navigatie kwijt bent, ook al kom je er 30 seconden later weer uit.
Maar wat was dan het grote probleem met deze firmware? Die 2 seconden dat hij wegvalt en weer opgezocht wordt maakt toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57465

Ik ben blij dat ik tomtom eerst geprobeerd heb(via een weg wat niet mag, maar ze hebben geen demo dus moet je die zelf maar maken haha.) en niet heb gekocht. Hij is niet soepel, en zodra je eigen poi toevoegd voor bijvoorbeeld flitskastjes dan is het systeem zo onstabiel als wat.

"Sla links af" terwijl ik rechts afmoet. Hij loopt gewoon een weg achter haha.
Geen tomtom meer voor mij, ik pak de papieren kaart erbij:D Veel handiger en zo blijft de topografie ook goed!! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 57465 op 24-09-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Nou.. TT6 werkt perfect op mijn N80, geen vertraging, geen GPS-uitval of zo, werkt gewoon perfect en heb versie 3.0617.0.6..!! Het enige nadeel is dat je er een paar tekens van TT6 in je galerij staan omdat ie op de geheugenkaart geïnstalleerd is.. iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160603

Is er software waarmee je een jpg kan koppelen aan een contactpersoon, zodat als die belt dat dan dat plaatje fullscreen wordt getoond. Ik heb momenteel FSCaller, maar daar moet je voor dokken, en dat heb ik er nou ook weer niet voor over. Er moet toch ook wel zoiets gratis zijn ?? (mn mobieltje E61 heeft zelf wel die functie in zich , maar dan toont hij het plaatje maar heeeel erg klein..) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Tomtom 6 gebruikers:

Hebben jullie al een manier gevonden om te zorgen dat Tomtom bijvoorbeeld alleen via Wifi verbindt ? En niet zoals bij mij steeds via UMTS ?
Verder : hoe kun je die verbindingen in Tomtom beheren ? Hij blijft bij mij steeds aan staan ... ik wil dat hij ophaalt en dan verbinding verbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:24
je hebt nu overal van die universal remote controls enzo, allemaal heel leuk, maar bestaan er ook programma'tjes voor je telefoon om de tv op een andere zender te zetten? Ik weet dat ze er voor de PSP wel zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:55

reaL_G

G

Anoniem: 156629 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:52:
Ik heb TT6 ook werkend gekregen op mijn N80 en hij werkt pefect!

Heb ook de benelux erop staan + de tomtom. En dat op mijn standaard 128 MB kaartje.

Nu voor heel west-eurpopa heb ik toch echt minimaal een 1 GB kaartje nodig.

Ben benieuwd wanneer tomtom met het nieuws komt dat hij voor alle symbian 3d edition gebruikt kan worden (want dat kan dus!) en wanneer hij in de winkel ligt.
bij mij staat ie er ook op met heel west europa, 1GIG ga je niet halen, dus hou rekening met een 2GiG kaartje, en loopt redelijk soepel, maar heb nog geen lange afstanden gedaan (moet nog ff een autolader halen)

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Laatst online: 00:08
Anoniem: 105853 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 10:47:
[...]

Op de TU Delft maken ze hier ook gebruik van... :( Het is mij tot nu toe nog niet gelukt om verbinding te maken met het draadloze netwerk met mij E61.
Dan hebben ze ook nog een open netwerk waar je met VPN overheen kan, maar dat kan niet met de ingebouwde VPN client want daar moet weer een Nokia server voor staan. 8)7 Wat dat betreft voel ik me wel een beetje bedrogen door Nokia..

Heb tot op heden nog 3rd party VPN client kunnen vinden waar het wel mee zou lukken
http://www.securew2.com/u...a27ff4f4ca16c1a5924c0537b

hier gaat het er in ieder geval ook over...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:17
real_G schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:09:
[...]

bij mij staat ie er ook op met heel west europa, 1GIG ga je niet halen, dus hou rekening met een 2GiG kaartje, en loopt redelijk soepel, maar heb nog geen lange afstanden gedaan (moet nog ff een autolader halen)
Ik heb TomTom 6 op een 1 gig kaartje staan inclusief de kaart van west-europa... dus past prima.
Je hebt daar geen 2 gig voor nodig. Echter het kaartje is wel vol, er is geloof ik nog 30 megabyte over.
Het draait overigens prima en ik heb een Nokia E60.

[ Voor 4% gewijzigd door Schmoove op 26-09-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb ook na lang wachten TomTom 6 op mijn N73 geïnstalleerd.
Echter, gisteren een TomTom GPS-muis gekocht, maar na tijdens een korte autorit als test liep TomTom om de zoveel minuten vast. Dit kwam volgens mij door het verliezen van de bluetooth verbinding met de GPS-muis. Nu las ik dat de N80 hier ook problemen mee had.
Nu is het ook zo dat de GPS-muis geregeld signaal verliest. En op sommige plekken zelfs met moeite 1 connectie van de 5 kan maken.

Is dit probleem te wijten aan brakke firmware van mijn N73 of weet iemand anders een oplossing ?
Of kan ik beter terug gaan naar de winkel voor een ander GPS-muis ? (op andere plekken heeft 'ie wel weer 5 streepjes, dus dat lijkt me niet het directe probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76476

ik heb ook een N73 en bij mij werkt TOMTOM6 perfect. niet zo snel als tomtom5 op mijn 6630, maar op tomtom5 stonden er ook geen POI's ingesteld. Ik heb nog niet geprobeerd van ze uit te zetten want die flitspalen wil ik echt niet missen en het stoort mij niet dat de FPS van tomtom6 niet zo hoog is.

Het ligt volgens mij aan je GPS muis. ik kocht er een bij nav4all.nl maar er zijn nog andere oplossingen. Let erop dat je een koopt die SIRF III is en redelijk nieuw van model zodat die ook een goede bluetooth kan verzekeren, je hebt bluetooth 1.0 en 1.1 en van die dingen, dus neem je best de nieuwste imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Welke muis heb je, en hoe lang heb je al getest ?
Ik heb die van TomTom zelf, met SIRF III chip. Lijkt me sterk dat die niet goed is toch ?
Zal 'm morgen maar proberen te ruilen en hopen dat dat de oplossing is.

EDIT: Dus toch wat ik al dacht.. het ligt niet aan de muis (leek me al vrij sterk) maar aan de firmware:

bmwX3 in "Nokia N73 Topic - Deel 2"

[ Voor 37% gewijzigd door Ken. op 26-09-2006 23:06 ]

• BoXie
Voor de statistieken :
Ik heb nu Tomtom 6 op mijn E60 met die officiele Tomtom Sirf III gps-muis (100 euro maar bij gpsshop.nl).

Werkt perfect !! Zeer cool stukje techniek.
De gps is zelfs zo gevoelig .. ik leg hem niet eens onder het raam, maar gewoon in een opbergvakje van mijn auto, of in dashboardkastje en heb dan nog steeds een satellietje of 10 a 12.

Ooh één nadeel : ik gebruik tevens een Pioneer 55BT autoradio met ingebouwde bluetooth carkit. Dit kan niet tegelijkertijd met Tomtom , omdat de carkit het geluid van de phone afsluit ... en doorlust naar de radio (maar de Tomtom audio verdwijnt in zijn geheel).

Dus ik kan wel navigeren zonder geluid als ik tevens verbonden ben met de carkit in de radio (=handsfree profile) , maar als ik Eva wil horen moet ik de handsfree verbinding met de autoradio disconnecten. Op zich logisch .. maar wel jammer.

[ Voor 41% gewijzigd door BoXie op 27-09-2006 12:57 ]

• xanthus666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:44
.KeN. schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:30:
Ik heb ook na lang wachten TomTom 6 op mijn N73 geïnstalleerd.
Echter, gisteren een TomTom GPS-muis gekocht, maar na tijdens een korte autorit als test liep TomTom om de zoveel minuten vast. Dit kwam volgens mij door het verliezen van de bluetooth verbinding met de GPS-muis. Nu las ik dat de N80 hier ook problemen mee had.
Nu is het ook zo dat de GPS-muis geregeld signaal verliest. En op sommige plekken zelfs met moeite 1 connectie van de 5 kan maken.

Is dit probleem te wijten aan brakke firmware van mijn N73 of weet iemand anders een oplossing ?
Of kan ik beter terug gaan naar de winkel voor een ander GPS-muis ? (op andere plekken heeft 'ie wel weer 5 streepjes, dus dat lijkt me niet het directe probleem)
Ik heb zelf ook die tomtom gps muis van sirf III. Bij mij loopt alles perfect icm TT6, verbinding is bij mij nog geen een keer verbroken. Ik denk zelf niet dat het aan de gps muis ligt. Want deze muis is een van de betere merken. Ik heb zelf de Nokia N80 met de nieuwe firmware erop.

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16

kraats

Ik rol

BoXie schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:27:
Ooh één nadeel : ik gebruik tevens een Pioneer 55BT autoradio met ingebouwde bluetooth carkit. Dit kan niet tegelijkertijd met Tomtom , omdat de carkit het geluid van de phone afsluit ... en doorlust naar de radio (maar de Tomtom audio verdwijnt in zijn geheel).

Dus ik kan wel navigeren zonder geluid als ik tevens verbonden ben met de carkit in de radio (=handsfree profile) , maar als ik Eva wil horen moet ik de handsfree verbinding met de autoradio disconnecten. Op zich logisch .. maar wel jammer.
Da's wel erg jammer. Wel raar trouwens.. via mijn CK-7W carkit gaat het prima.. ook via Bluetooth. TomTom-stem komt gewoon door en gesprekken ook. Zijn er misschien verschillende verbindingsmodi mogelijk tussen je 55BT en je toestel?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• BoXie
Voor zover ik weet kan ik het verbindingsprofiel niet wijzigen ... de radio ondersteunt er wel meerdere .. maar pakt het handsfree profile (of headset .. een van die twee .. ik weet het verschil niet).

Maar ja .. das het risico als je geen standaard Nokia Carkit hebt.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

xanthus666 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:24:
[...]
Ik denk zelf niet dat het aan de gps muis ligt. Want deze muis is een van de betere merken.
Lijkt mij ook vrij sterk inderdaad dat het aan het merk ligt of het type muis, maar ik bedoel meer dat ik dan misschien een defectieve muis heb.
Een andere theorie die ik sinds vandaag heb: Het signaal is bij mij (Amsterdam West) gewoon zwak waardoor de muis moeite heeft met het vinden van de satelliet. In het centrum en in zuid heb ik vaak vijf streepjes. Dus misschien is dat het wel.

Ofzo.. :?

Desondanks kaart ik mijn probleem morgen fijn even aan bij de Phonehouse.
Ben benieuwd wat zij te zeggen hebben. Kan ik eventueel een ander merk muis uitproberen en kijken of het wat uitmaakt.

• amphora
  • Laatst online: 08-05 10:33

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb precies dezelfde combi van tomtom, e60, pioneer 55bt. En inderdaad dat het geluid wegvalt is heel vervelend. Maar het moet toch (technisch) mogelijk zijn om de telefoon zo in te stellen dat hij alleen geluid doorsluist als er ook daadwerkelijk een gesprek gaande is. Ik werd tijdens navigeren een keer gebeld en toen hoorde ik Eva over m'n autospeakers :). Is er niet een bluetooth tweak progje voor de e60?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gamepie56 schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:22:
je hebt nu overal van die universal remote controls enzo, allemaal heel leuk, maar bestaan er ook programma'tjes voor je telefoon om de tv op een andere zender te zetten? Ik weet dat ze er voor de PSP wel zijn..
op school eens iemand gezien met een nokia 6600 en afstandsbediening app... en werkte ook nog! alle standaard funtcties van de tv. weet alleen niet meer welk prog.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-05 13:06

SteveV

Schtiefv Meister

De 55BT kan geen audio streamen via Blue tooth dus dat klopt.
Ik heb zelf de 75BT hiervoor aangeschaft en die kan het wel.
En toen kwam ik erachter dat de N91 geen A2DP ondersteund dus gaat het alsnog niet werken bij mij.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

• BoXie
Amphora schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:55:
[...]

Ik heb precies dezelfde combi van tomtom, e60, pioneer 55bt. En inderdaad dat het geluid wegvalt is heel vervelend. Maar het moet toch (technisch) mogelijk zijn om de telefoon zo in te stellen dat hij alleen geluid doorsluist als er ook daadwerkelijk een gesprek gaande is. Ik werd tijdens navigeren een keer gebeld en toen hoorde ik Eva over m'n autospeakers :). Is er niet een bluetooth tweak progje voor de e60?
Heb jij toevallig ook last van het feit dat als je uit de auto stapt ... en je de bluetooth verbinding met die Pioneer 55BT verbreekt ... je gsm voortaan een onwijze echo heeft bij degene die je belt of die jou belt ?

Ik heb dat altijd ... vette firmware bug denk ik. Enige oplossing is om elke keer de telefoon opnieuw aan/uit te zetten als je je Pioneer carkit hebt gebruikt.

bartgrefte schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:04:
[...]

op school eens iemand gezien met een nokia 6600 en afstandsbediening app... en werkte ook nog! alle standaard funtcties van de tv. weet alleen niet meer welk prog.
TotalIR heet dat programma, zoek ik ook maar die is er niet voor S60v3 :(!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 13:17
Iedereen maar met dat Tom Tom gedoe!
Je kan veel brutere software vinden om je telefoon mee te pimpen.
Dat navigatie wel cool maar zo standaard.

Ik speel nu zonder problemen Sam & Max: Hit the road op mijn mobieltje.
En dat is echt cool moet ik zeggen!
(Met speech!)

Anoniem: 130472

Darkwolf_1982 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:34:
Iedereen maar met dat Tom Tom gedoe!
Je kan veel brutere software vinden om je telefoon mee te pimpen.
Dat navigatie wel cool maar zo standaard.

Ik speel nu zonder problemen Sam & Max: Hit the road op mijn mobieltje.
En dat is echt cool moet ik zeggen!
(Met speech!)
Gaaf zeg.. met Tom Tom kan je ook navigeren, misschien wat standaard, maar daar gaat het niet om. Ik heb meer aan Tom Tom dan aan een suf spelletje.

Anoniem: 155599

volgens mij heeft tomtom zo de overhand in al die telefoon/s60 topics dat het mss een eigen topic verdiend.

Anoniem: 103399

is er een proggie waarmee je maps kan 'hiden' . ik heb namelijk prive fotos op me tel staan en als iemand ff in me galerij checkt komen ze te voorschijn. ook al doe ik de fotos in een andere map ze komen alsnog in de galerij terecht op me 6680 had een proggie smartguard en daarmee kon je files en maps verstoppen.. heb net ff crypto geheckt voor de n80 majah dat is dubbel niks

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 187172 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:15:
[...]

TotalIR heet dat programma, zoek ik ook maar die is er niet voor S60v3 :(!
dus op de nokia n93 werkt ie ook niet, damn!

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• amphora
  • Laatst online: 08-05 10:33

amphora

Websites & Fotografie

BoXie schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:31:
[...]Heb jij toevallig ook last van het feit dat als je uit de auto stapt ... en je de bluetooth verbinding met die Pioneer 55BT verbreekt ... je gsm voortaan een onwijze echo heeft bij degene die je belt of die jou belt ?
Ik heb dat altijd ... vette firmware bug denk ik. Enige oplossing is om elke keer de telefoon opnieuw aan/uit te zetten als je je Pioneer carkit hebt gebruikt.
Heb ik ook last van ja :(

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

• BoXie
Dan ben je al een van de velen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om dit ook aan te melden bij Club Nokia Careline (0900/202.60.55 (lokaal gesprek) ? Kost je 5 minuten van je tijd. En hoe meer mensen dit melden .. hoe groter de kans dat dit in een firmware update wordt opgelost. Ik heb het ook al gedaan .. maar ze namen het niet echt serieus (zou aan de Pioneer liggen) .. maar nu blijkt dat diverse andere 3rd party carkits hetzelfde probleem veroorzaken en ik heb het zaakje zodoende opnieuw aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 11-04 14:04
BoXie schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:58:
[...]

Dan ben je al een van de velen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om dit ook aan te melden bij Club Nokia Careline (0900/202.60.55 (lokaal gesprek) ? Kost je 5 minuten van je tijd. En hoe meer mensen dit melden .. hoe groter de kans dat dit in een firmware update wordt opgelost. Ik heb het ook al gedaan .. maar ze namen het niet echt serieus (zou aan de Pioneer liggen) .. maar nu blijkt dat diverse andere 3rd party carkits hetzelfde probleem veroorzaken en ik heb het zaakje zodoende opnieuw aangemeld.
Is dit probleem ook van toepassing bij de carkits van Nokia zelf ? Zondag ga ik de Nokia CK-7W (bluetooth carkit) installeren en ik ben benieuwd of ik er dan ook last van krijg met m'n nokia E60. Als dit zo is, zou ik het wel heel slordig vinden en ook meteen bellen naar bovenstaand nummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ik DENK het niet .. omdat die CK-7W een ander profiel gebruikt (dacht ik) ... maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16

kraats

Ik rol

CyberTijn schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:23:
Is dit probleem ook van toepassing bij de carkits van Nokia zelf ? Zondag ga ik de Nokia CK-7W (bluetooth carkit) installeren en ik ben benieuwd of ik er dan ook last van krijg met m'n nokia E60. Als dit zo is, zou ik het wel heel slordig vinden en ook meteen bellen naar bovenstaand nummer!
Zoals ik hierboven kraats in "Het Symbian S60 3rd Edition Discussie To..." schreef, heb ik er bij de CK-7W geen last van. Wel dat als het toestel met een draadje (in de houder) aan de carkit hangt, de multifunctionele knop van de carkit niet werkt :( Maar dat is weer een andere frustratie :)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150801

Business card scanner software

Collega van me heeft een sony ericsson P990i met business card scanner. Het lijkt me gewoon een stuk software met text herkenning. Ik heb al wel applicaties gezien die van de foto een note maken, maar zonder text herkenning. Heeft iemand al een applicatie met text herkenning gezien voor de E70?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 08:54
Ik heb een Nokia E60. Als TomTom iets gezegd heeft blijft de radio voor een seconde of vijf in de mute stand, het is dus stil. Iemand ervaring mee of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:59:
volgens mij heeft tomtom zo de overhand in al die telefoon/s60 topics dat het mss een eigen topic verdiend.
Mededeling:

Mensen, ik ben op dit moment bezig om een algemeen TomTom 5 & 6 topic te maken. Aangezien ik zo veel mogelijk informatie in de TS wil verwerken en ik relatief een kort weekend hier voor heb, duurt het even tot dat het klaar is. Ik ga er vanuit dat we zondag hier een topic over hebben.

Echter tot die tijd, wil ik toch graag vragen en benadrukken om TomTom vragen nog even voor jullie te houden en te bewaren voor het nieuwe topic. Hierdoor houden we ook dit topic centraal!

Bedankt voor jullie medewerking :)

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
BoXie schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:58:
[...]

Ik heb het zelfde probleem met mijn parrot carkit dus ik zal het maandag ook even melden.

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

Weet iemand of de CK-1W ook tegelijkertijd met navigatie gaat werken. zoals eerder vermeld kan de CK-7W het wel, maar ik kan voor een prikkie de 1W overnemen. wil alleen graag weten of het een beetje goed werkt.

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 04-05 21:56
Ehhh.. nu weet ik misschien waarom de mensen klagen bij mij dat ik een echo heb. Dit kan dus liggen aan de bluetooth carkit. Ik heb een SE HCB-700 bluetooth carkit. Wat me wel opviel is dat als ik de telefoon alleen in gsm mode gebruik (dus geen dual of UMTS) dit niet voorkomt. Is dat bij jullie ook?
Ik dacht eigenlijk dat dit aan de provider lag (T-Mobile). Had nog niet aan de carkit gedacht.

[ Voor 4% gewijzigd door RedHead op 01-10-2006 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150801

Ook Tomtom aan de praat gekregen op de E70 (zonder muis nog trouwens). Echter bij het open klappen gaat het mis. Beeld valt half weg, nadat ik em weer dichtgeklapt heb is het helemaal verdwenen...

Is er al een release waarbij dit goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:03:
[...]

Mededeling:

Mensen, ik ben op dit moment bezig om een algemeen TomTom 5 & 6 topic te maken. Aangezien ik zo veel mogelijk informatie in de TS wil verwerken en ik relatief een kort weekend hier voor heb, duurt het even tot dat het klaar is. Ik ga er vanuit dat we zondag hier een topic over hebben.

Echter tot die tijd, wil ik toch graag vragen en benadrukken om TomTom vragen nog even voor jullie te houden en te bewaren voor het nieuwe topic. Hierdoor houden we ook dit topic centraal!

en? ik wacht nog even... met mijn vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 86536 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:51:
[...]

en? ik wacht nog even... met mijn vragen :)
Ik doe me best, maar het heeft enige vertraging opgelopen. Ga anders maar nog even door hier in dit topic, want het laat nog wel even op zich wachten.

* DaannO : als je iets doet, moet je het ook goed doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat laatste is waar :).

Maar wat betreft mijn probleem: ik draai dus nu Tomtom 6, maar telkens als de gesproken aanwijzing wordt afgespeeld, staat het beeld stil. Als de aanwijzing is afgelopen, gaat het beeld weer verder. Zet ik het geluid uit, heb ik deze 'lag' niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
DaannO schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:03:
[...]

Mededeling:

Mooi zo!
Want ik lees hier geen enthousiastelingen die verder ook spelen met de andere mogelijkheden van dit nieuwe Symbian OS systeem.
Er zijn zoveel speeltjes en stukjes software hiervoor.
Echter word hier niet op in gegaan en is het alleen maar TomTom dit en GPS dat.

Great.

Maar het toestel kan meer dan dat.
Ik speel nu Sam & Max hit the road volledig met speech op mijn Nokia N91 en dat gaat nog redelijk ook!
Full Throttle is te heavy helaas, maar het draaide wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160603

Darkwolf_1982 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:23:
[...]

Maar het toestel kan meer dan dat.
Ik speel nu Sam & Max hit the road volledig met speech op mijn Nokia N91 en dat gaat nog redelijk ook!
Full Throttle is te heavy helaas, maar het draaide wel.
Ik monkey island, echt cool is dat he !! :)
Kun je trouwens ook die oude Sierra adventures al spelen op de E61 ?? Lijkt me ideaal omdat er een toetsenbordje op zit, dus je kan de commandos makkelijk intypen ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-05 16:20
Anoniem: 160603 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:42:
[...]

Ik monkey island, echt cool is dat he !! :)
Kun je trouwens ook die oude Sierra adventures al spelen op de E61 ?? Lijkt me ideaal omdat er een toetsenbordje op zit, dus je kan de commandos makkelijk intypen ! :9
Ikke day of the tentacle cd versie op mijn N91. Erg grappig is dat en het loopt prima. Verder zal er binnenkort wel een aantal emulators uitkomen voor Symbian S60 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is er trouwens ook een versie van Civilization (liefst Civ 2 Gold natuurlijk) beschikbaar voor Symbian S60 3rd Edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191439

Ben een leek op Symbian gebied maar: Weet iemand hoe ik smiley`s kan verzenden en ontvangen met mijn Nokia N73(vriendin heeft een N.6280 op Symbian40 waar dit gewoon mee kan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86536 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:42:
[...]
Maar wat betreft mijn probleem: ik draai dus nu Tomtom 6, maar telkens als de gesproken aanwijzing wordt afgespeeld, staat het beeld stil. Als de aanwijzing is afgelopen, gaat het beeld weer verder. Zet ik het geluid uit, heb ik deze 'lag' niet.
Heeft niemand anders dit met Tomtom en Symbian 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Een collega heeft de splikspinter nieuwe Nokia N73.
Wat een mooi ding zeg!
Echt wel dat ik die had genomen als ik even braaf had gewacht tot mijn abo daadwerkelijk was verlopen. |:(

Vette 3 megapixel met Carl Zeiss optiek, en een super scherp scherm.
Verder heeft hij alle functies en meer in vergelijking met mijn N91, behalve de 4 gigabyte harddisk en mooie behuizing van metaal en chroom.

Maarrrr... hij heeft wel een cool iets waarvan ik niet snap dat dit niet op de Nokia N91 zit.
De Nokia N91 is een van de weinige modellen waarbij er GEEN games op zitten.
Dit vind ik heel merkwaardig van Nokia.

Want waar gaat het nu om?
Die collega heeft "Snakes" standaard op zijn Nokia N73 zitten.
Dit is een te gekke versie van Snake volledig in 3D en het is officieel van Nokia.
(Nokia had ook nog een paar andere 3D games dacht ik, namelijk Nokia Rally 3D en Nokia Golf 3D.)

Ik heb dit spel proberen te vinden op de Nokia site en op het internet, maar kan het niet vinden.
Je zou zeggen dat ik het ook kan installeren op mijn phone.
De versie die ik vond heette Nokia_3250_Snakes.sis en werkt dus niet op mijn phone.
Het is wel de 3rd edition versie want hij installeert wel.
Echter blijft het scherm daarna zwart en floept hij na een minuutje of wat weer terug naar het menu.

Wie oh wie kan mij helpen aan dat spel?
Ik vind het namelijk geweldig en snap niet waarom Nokia dit standaard op onze Nokia N91 heeft gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188527

Anoniem: 86536 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:11:
[...]

Heeft niemand anders dit met Tomtom en Symbian 60?
Ik heb ook Tomtom werkend op mijn telefoon, bij staat het beeld stil als de toetsvergrendeling erop komt. Verder prima werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranze
  • Laatst online: 05-05 06:48
Maak ff snel een tomtom icm s60 3rd edition topic want daar begint dit topic zo onderhand wel op te lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:12:
Een collega heeft de splikspinter nieuwe Nokia N73.
Wat een mooi ding zeg!
Echt wel dat ik die had genomen als ik even braaf had gewacht tot mijn abo daadwerkelijk was verlopen. |:(

Vette 3 megapixel met Carl Zeiss optiek, en een super scherp scherm.
Verder heeft hij alle functies en meer in vergelijking met mijn N91, behalve de 4 gigabyte harddisk en mooie behuizing van metaal en chroom.

Maarrrr... hij heeft wel een cool iets waarvan ik niet snap dat dit niet op de Nokia N91 zit.
De Nokia N91 is een van de weinige modellen waarbij er GEEN games op zitten.
Dit vind ik heel merkwaardig van Nokia.

Want waar gaat het nu om?
Die collega heeft "Snakes" standaard op zijn Nokia N73 zitten.
Dit is een te gekke versie van Snake volledig in 3D en het is officieel van Nokia.
(Nokia had ook nog een paar andere 3D games dacht ik, namelijk Nokia Rally 3D en Nokia Golf 3D.)

Ik heb dit spel proberen te vinden op de Nokia site en op het internet, maar kan het niet vinden.
Je zou zeggen dat ik het ook kan installeren op mijn phone.
De versie die ik vond heette Nokia_3250_Snakes.sis en werkt dus niet op mijn phone.
Het is wel de 3rd edition versie want hij installeert wel.
Echter blijft het scherm daarna zwart en floept hij na een minuutje of wat weer terug naar het menu.

Wie oh wie kan mij helpen aan dat spel?
Ik vind het namelijk geweldig en snap niet waarom Nokia dit standaard op onze Nokia N91 heeft gestopt?
ik heb wel snake ja....snake 3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102406

Mensen

Voor iedereen die graag "legale" dingen wil downloaden op zijn telefoon hoeft nog maar even te wachten, want binnen kort kom het programma Symella (gnutella client) uit voor de N80 (alle nokia's met S60 3rd edtion) http://symella.aut.bme.hu/

Ik had de maker een mailtje gestuurd hoe lang het nog ging duren, dit was het antwoord:

If everything goes well, Symella for S60 3rd edition will be released in the following two weeks.

Best regards,

Imre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
..En welk toestel heb jij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Anoniem: 102406 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:34:
Mensen

Voor iedereen die graag "legale" dingen wil downloaden op zijn telefoon hoeft nog maar even te wachten, want binnen kort kom het programma Symella (gnutella client) uit voor de N80 (alle nokia's met S60 3rd edtion) http://symella.aut.bme.hu/

Ik had de maker een mailtje gestuurd hoe lang het nog ging duren, dit was het antwoord:

If everything goes well, Symella for S60 3rd edition will be released in the following two weeks.

Best regards,

Imre
whehe, cool.
Met T-Mobile PIT btje mp3's downloaden in de trein/bus >:)

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Iemand Google Maps Mobile al es gedaan ? Dat heeft echt een zeer hoog '24' gehalte ! Werkt perfect op Symbian 3rd.

http://www.google.nl/gmm/index.html

Nu nog wachten op GPS integratie .. en goodbye Tomtom ;)

[ Voor 16% gewijzigd door BoXie op 05-10-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-05 09:15
Gisteren reportage op tv dat dat nog niet helaal waterdicht zou zijn..(lang wachten, verkeerde benamingen, missen van info)..

Ongetwijfeld opstartproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 13:42
Anoniem: 86536 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:42:
Ja, dat laatste is waar :).

Dat zijn ook mijn bevindingen, het is nu erger dan in het begin (of ik heb het toen gewoon niet gezien) Denk dat we daar mee zullen moeten leren leven. Iemand al een poging gedaan om flitspalen te instaleren als poi's? zo ja, HOE??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nokia n80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Dacht ik al.
Maar ik zoek dus de installer zodat ik deze game ook mijn Nokia N91 kan installeren.
Op de N73 en ongetwijfeld meerdere toestellen zit het spel ook standaard.
Waarom is het dan niet vrij gegeven door Nokia om op je mobiel te kunnen installeren vraag ik mij dan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145854

heel goed initiatief dat tom tom forum,

een handleiding voor het installeren ervan zou echt super zijn. Welke tom tom versie etc..

ik wacht met spanning af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 145854 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:14:
heel goed initiatief dat tom tom forum,

een handleiding voor het installeren ervan zou echt super zijn. Welke tom tom versie etc..

ik wacht met spanning af!
Jammer genoeg laat dit nog even opzich wachten. Ik hoop het voor het weekend klaar te hebben. Mijn excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:40:
[...]

Jammer genoeg laat dit nog even opzich wachten. Ik hoop het voor het weekend klaar te hebben. Mijn excuses :)
excuses aanvaard ;)

misschien is het ook handig om een korte beschrijving te geven van hoe je het installatiebestand kunt verkleinen, er wordt namelijk nogal veel onzinnigs meegeinstalleerd, bijvoorbeeld alle talen. op deze site staat een overzicht met alle talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 86536 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:04:
[...]

excuses aanvaard ;)

misschien is het ook handig om een korte beschrijving te geven van hoe je het installatiebestand kunt verkleinen, er wordt namelijk nogal veel onzinnigs meegeinstalleerd, bijvoorbeeld alle talen. op deze site staat een overzicht met alle talen.
Done deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

tijd terug heb ik iemand gezien op school met een nokia 6600 waar een progsel op draaide om mbv de infrarood de tv e.d. te bedienen.
Is er zo'n progsel, bij voorkeur gratis, voor symbian?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Beetje moeite doen kan geen kwaad toch ? :p
Na welgeteld 2 minuten zoeken kwam ik dit tegen:

http://shop.psiloc.com/en...5544,irRemote,ScreenShots

EDIT: Gratis is het niet helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 06-10-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

.KeN. schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:00:

is niet voor symbian 9.1 maar voor 60series

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, dat zag ik later ook :p
Oh well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkwolf_1982 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:27:
[...]

Dacht ik al.
Maar ik zoek dus de installer zodat ik deze game ook mijn Nokia N91 kan installeren.
Op de N73 en ongetwijfeld meerdere toestellen zit het spel ook standaard.
Waarom is het dan niet vrij gegeven door Nokia om op je mobiel te kunnen installeren vraag ik mij dan af.
ik heb wel de installer voor de os 9.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Ik zal het weekend even zoeken naar Snake 3D. Ik heb hem ook gehad op de N91, maar na de laatste firmware update niet meer dus. Hij is wel ergens bij Nokia te downloaden, en ik zal even uitzoeken hoe ik dat weer gedaan had. Mocht maandag geen post van mij hierover in dit topic staan, DM me dan maar.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Erik_van_H schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:43:
Ik zal het weekend even zoeken naar Snake 3D. Ik heb hem ook gehad op de N91, maar na de laatste firmware update niet meer dus. Hij is wel ergens bij Nokia te downloaden, en ik zal even uitzoeken hoe ik dat weer gedaan had. Mocht maandag geen post van mij hierover in dit topic staan, DM me dan maar.
HELD!!! _/-\o_

Weet je trouwens zeker dat het op de Nokia site was?
Dan ga ik daar ook nog even neuzen just in case.

Ondertussen wacht ik het af en als ik het heb gevonden van mijn kant af zal ik je dat direct laten weten natuurlijk!

[ Voor 20% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 06-10-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Nee, ik weet het niet 100% zeker. Maar ik ga even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NVM

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 103399 op 06-10-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.KeN. schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:00:

zocht dus een gratis versie en díe kan ik niet vinden

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Uit het N91 topic:
Anoniem: 176879 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:57:
Hey, hebben jullie al Snakes in 3d gevonden en Adobe reader en Quickoffice? Allemaal bij de Nokia-Site te downloaden. Wel bij verschillende telefoons zoeken, o.a. bij de n80 en e61 Asia dacht ik...
Daar is die inderdaad ergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Voortaan kunnen alle TomTom 6 gerelateerde vragen terecht in het volgende topic: Het TomTom Navigator 6 Topic

De discussie vindt dan ook daar plaats, en niet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:50:
[...]

HELD!!! _/-\o_

Weet je trouwens zeker dat het op de Nokia site was?
Dan ga ik daar ook nog even neuzen just in case.

Ondertussen wacht ik het af en als ik het heb gevonden van mijn kant af zal ik je dat direct laten weten natuurlijk!
moet je hem nou of niet ik zeg toch dat ik de installer voor snakes3d hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Anoniem: 103399 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:27:
[...]

moet je hem nou of niet ik zeg toch dat ik de installer voor snakes3d hebt
Dan heb ik dat gemist dude!
Sorry!
Die wil ik zekers nog wel hebben.
Had dit topic even niet meer getjekked.
Stuur maar naar darkwolf2002 at vodafone punt nl
Als het die Nokia 3250 installer is van de Nokia site moet ik je helaas teleurstellen.
Die werkt niet op de N91 (bij mij)
Maar die kwam van een shady forum af.
Tevens kan de Snake versie ongeacht de OS versie verschillen.
De N73 heeft een hogere resolutie scherm dan de N91 bijvoorbeeld.
Ik ben erachter gekomen wat er gebeurt met SkyForce wat er gebeurt als je dus de verkeerde installeert.
Allemaal lijnen over je beeld en that's it.
OS versie zegt dus lang niet alles! ;)
(Maar stuur maar wat je hebt, ik ga het wel proberen!)

Thanks! :D

[ Voor 22% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 10-10-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor de liefhebbers van MSN is hier ook een mogelijke freeware kandidaat:

HIER (ja, rare naam maar zo heet het nu eenmaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
En hier de gratis Player van DivX.com :

http://www.paniccode.com/DivXPlayer_S60_3rd.sisx
http://mobile.divx.com/DivXMobile.xhtml

Kan iemand trouwens vertellen wat het formaat moet zijn van een MP4 videootje (gemaakt met bijv. IMTOO DVD to MP4) zodat het afspeelt in Symbian 3rd Ed ?

Edit:

Al gevonden :
http://forum.nokia.com/ma...ies/audiovideo/index.html

[ Voor 23% gewijzigd door BoXie op 10-10-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Sweet!
Die shizzle ga ik even downen en installeren! :D
Videoplayer is great maar die gratis messenger al helemaal.
Agile is zo verschikkelijk goed maar zo jammer dat het niet langer gratis is.
Ach... had al wel zoiets verwacht.
(Heb het gevolgd van de eerste versie ooit tot nu.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ik wil even niet zeuren .. maar als Agile zo goed is ... kost toch maar een eurootje of 10 ? Das toch geen geld voor iemand met een Smartphone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

BoXie schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:48:
Ik wil even niet zeuren .. maar als Agile zo goed is ... kost toch maar een eurootje of 10 ? Das toch geen geld voor iemand met een Smartphone ?
Heb ergens vernomen dat ie 3 euro per maand kost ofzo...

Maar weet dit niet zeker...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 13:42
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:06:
Sweet!
Die shizzle ga ik even downen en installeren! :D
Videoplayer is great maar die gratis messenger al helemaal.
Agile is zo verschikkelijk goed maar zo jammer dat het niet langer gratis is.
Ach... had al wel zoiets verwacht.
(Heb het gevolgd van de eerste versie ooit tot nu.)
HIER werkt helaas alleen met "packet" toegangspunten en niet met WLAN :( . Ik was ook groot fan van Agile, en idd... het was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
urnie538 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:08:
[...]

Heb ergens vernomen dat ie 3 euro per maand kost ofzo...

Maar weet dit niet zeker...
Klopt .. ik zie het ook nu ... Jammer zeg.
10 euro per 3 maanden of 25 euro per jaar. Maar goed .. voor grootgebruikers nog steeds niet veel geld. Maar zovaak gebruik ik het niet.

[ Voor 13% gewijzigd door BoXie op 11-10-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Hmmm... die linkjes werken dus niet!

Tevens heb ik S-Tris 2 gevonden.
Die is ook heel cool en volledig gratis.
Snakes is nu net zoals S-Tris 2 gewoon te downloaden op MySymbian.com
Deze verwijst gewoon naar de Nokia site waar de Nokia 3250 SIS file te downloaden is.

Na het installeren van Snakes ging ik deze meteen opstarten en ja hoor!!!
Het werkt!!!

Tevens heb ik SkyForce Reloaded gekocht! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175950

Anoniem: 156629 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:52:
Ik heb TT6 ook werkend gekregen op mijn N80 en hij werkt pefect!

Heb ook de benelux erop staan + de tomtom. En dat op mijn standaard 128 MB kaartje.

Nu voor heel west-eurpopa heb ik toch echt minimaal een 1 GB kaartje nodig.

Ben benieuwd wanneer tomtom met het nieuws komt dat hij voor alle symbian 3d edition gebruikt kan worden (want dat kan dus!) en wanneer hij in de winkel ligt.
Ik zit nu al een tijdje te kloten met mijn N80. Ik wil er ook TT6 op zetten, maar krijg het toch echt niet voor elkaar... Met die .cab file, snap er geen kloot van... Heb inmiddels wel tomtomhome op de comp staan. Wie kan me verder helpen? privemessage is welkom!

EDIT>>> VRaag moet ik stellen in een ander topic. excuses!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 175950 op 15-10-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 22:08

Mex

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:41:
[...]

Hmmm... die linkjes werken dus niet!

Tevens heb ik S-Tris 2 gevonden.
Die is ook heel cool en volledig gratis.
Snakes is nu net zoals S-Tris 2 gewoon te downloaden op MySymbian.com
Deze verwijst gewoon naar de Nokia site waar de Nokia 3250 SIS file te downloaden is.

Na het installeren van Snakes ging ik deze meteen opstarten en ja hoor!!!
Het werkt!!!

Tevens heb ik SkyForce Reloaded gekocht! 8)
Het moet my-symbian.com zijn ipv zonder het streepje ;)

Snakes
S-Tris 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Niet online
Bartoz schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:56:
Voor de liefhebbers van MSN is hier ook een mogelijke freeware kandidaat:

HIER (ja, rare naam maar zo heet het nu eenmaal)
Bij mij blijft deze eeuwig staan op "connecting to server". Hebben meer mensen hier last van?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste