[Iiyama ProLite E1700S-B1] Een goed budget TFT-scherm?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-07 03:25
Binnenkort wil ik misschien een budget 17" TFT-scherm gaan kopen, en ik heb een oogje laten vallen op de Iiyama ProLite E1700S-B1. Dat is deze:
http://www.alternate.nl/h...rue&artno=V2LI43&#tecData

Heeft iemand ervaringen met dit scherm? Is dit een kwalitief goed scherm? Het wordt vooral gebruikt voor kantoor/internet en af en toe een DivX-film en een simpel spel. De PC waar hij aan gaat hangen is een PIII866, 256MB, NVidia GeForce MX4000 64MB PCI, dus echte games zouden niet aan de orde komen :) Zou dit scherm voldoen? En hoe zit het met de algemene kwaliteit van Iiyama-TFT's?

[ Voor 16% gewijzigd door Josefien op 03-07-2006 16:52 ]

Verwijderd

Iiyama is in mijn ogen een erg goed merk, heb er 2 in huis hier en nooit problemen mee gehad. Zelfs nadat er 1 op de grond is gevallen toen een poes erop wilde gaan zitten doet ie t nog steeds :)

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 18:53
Ik heb redelijk goede ervaringen met Iiyama tft's. Alleen de laatste die ik kocht, een E431-S, gaf tot vier keer toe problemen, 1x voeding, 1x DVI ingang en twee keer dode pixels, maar dat schijnt een uitzondering te zijn.

Ik zou als ik jou was goed kijken naar de dode-pixel policy van Alternate, en indien nodig binnen 7 dagen omruilen (geldt voor tft's in het algemeen) anders krijg je een refurbished ding terug van Iiyama, die verder wel goede service levert vind ik.

Iiyama heeft zijn eigen pixel-policy trouwens (dacht vanaf drie "echte" pixels ofzo, staat wel op hun site) die los van het bedrijf waar je het ding koopt werkt.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit zijn dingen die prima zelf op kunt zoeken met het internet.
Zie ook **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Verder hebben we hier ook nog een 17" TFT topic voor wie er echt niet uit komt of er graag over babbelt, zie daarvoor [17" TFT] De Ultieme TFT - Deel 4.
Goed zoeken/kijken en lezen :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.