sinds kort heb ik 2 Mirai DML-519W100's.
Weet iemand hoe ik mijn Radeon 9200E 128mb kan instellen op een resolutie van 1400x900?
Weet iemand hoe ik mijn Radeon 9200E 128mb kan instellen op een resolutie van 1400x900?
Verwijderd
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
dat heb ik ook al gevonden via google, maar ik snap daar geen h*l vanadyta schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 03:41:
Misschien deze resolutie via een tweakprogramma forcen?
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
Oke... ben nu een uur aan het snuffelen en krijg het niet gevonden. In advanced onder het knopje forced kan ik weer alleen die standaard aanmaken en krijg ik geen custom...cybersteef schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:05:
Zelfs ATi Control Center kan, zoals ik al eerder aangaf, een custom resolutie voor je maken. Ga maar eens even snuffelen
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Uit: 1680x1050 monitor heb ik een speciale videokaart nodig?Noork schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:41:
Met rage 3d tweak kun je custom resoluties toevoegen.
Je kunt geen resolutie instellen (en houden) die je monitor niet kan weergeven, als de monitor max. 1280 x1024 aankan, is dat als het goed is ook het hoogste wat je in kan stellen.nodog schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:49:
ik werk overigens nog steeds met m'n oude crt 19" maar ik ga ervanuit dat dat voor het instellen van de resoluties van geen belang is.
videokaart is overigens radeon 9200 series ATI 128MB.
C'est moi.