Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:02
Zou iemand voor mij willen kijken welke toetsen ik in moet drukken om mijn contacten van t telefoongeheugen over te zetten naar het simgeheugen?

Zoals ik hierboven al zei is namelijk mijn scherm kapot, maar de rest werkt nog.
Ik heb mijn telefoonboek linksbovenin het menu staan, rasterweergave was dat toch?

En niemand enig idee of er kosten aan verbonden zijn om mn scherm te laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Cloudje schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:39:
[...]

Als je *#0000# invoert geeft ie aan welke firmware je hebt. In de TS kun je zien welke firmware wat vertegenwoordigt. (3.60 is bijvoorbeeld instabiel etc.)
mja dat van 3.60 is niet bij iedereen waar. Ik heb die namelijk ook maar heb er eigenlijk amper tot geen problemen mee. Tuurlijk onthoud ie bij mij sommige woorden niet met het sms'en maar dat is volgens mij bij geen een! Maar verder doet ie t perfect hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 21:56
Vikingtosh schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:38:
Zou iemand voor mij willen kijken welke toetsen ik in moet drukken om mijn contacten van t telefoongeheugen over te zetten naar het simgeheugen?

Zoals ik hierboven al zei is namelijk mijn scherm kapot, maar de rest werkt nog.
Ik heb mijn telefoonboek linksbovenin het menu staan, rasterweergave was dat toch?

En niemand enig idee of er kosten aan verbonden zijn om mn scherm te laten maken?
Je kunt je telefoon ook leeghalen door te backuppen via USB kabel en Nokia PC Suite, lijkt me gemakkelijker.
Volgens mij hoef je alleen maar één keer met je telefoon te bevestigen dat je de verbinding toestaat (middelste knop).
Succes!

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Pacjack schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:24:
[...]

Je kunt je telefoon ook leeghalen door te backuppen via USB kabel en Nokia PC Suite, lijkt me gemakkelijker.
Volgens mij hoef je alleen maar één keer met je telefoon te bevestigen dat je de verbinding toestaat (middelste knop).
Succes!
Ja dat weet ik (evenzogoed bedankt voor je respons ;))

Ik heb al wel n backup, maar daar heb ik weinig aan als ik mijn 6280 weer 3 weken kwijt ben...
Het gaat erom om mijn contacten op de één of andere manier op mijn tijdelijke telefoon (Nokia 7250 i) te krijgen, welke alleen beschikt over infrarood.

Probeer nu zowel via t usbkabeltje als bluetooth op mn laptop mn contacten te bekijken m.b.v. PC Suite. Zonder resultaat. Zo gauw hij de contacten wil gaan bijwerken krijg ik een foutmelding dat de verbinding verbroken is. T zelfde gaat op wanneer ik probeer te synchroniseren.

Kan iemand me vertellen hoe ik mn nummers nu over kan zetten op mn simkaart, of weet iemand iets beters?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
Alle nummers kopieren naar SIM kaart: Menu, 8(contacts),1(names),ff wachten,linkerfunctietoets(options),één keer pijltje omhoog(copy)+middeltoets(select),middeltoets(select)(from phone to sim card),één keer pijltje naar beneden(All numbers)

of
Default nummers kopieren naar SIM kaart: Menu, 8(contacts),1(names),ff wachten,linkerfunctietoets(options),één keer pijltje omhoog(copy)+middeltoets(select),middeltoets(select)(from phone to sim card),twee keer pijltje naar beneden(default numbers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:47
is 5.92 al officieel uitgegeven door Nokia?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:03

Reinier

\o/

Dat had ik natuurlijk ook kunnen doen 8)7 Ik heb ze via Bluetooth geprobeerd over te zetten en dat is niet gelukt. Nu mis ik dus een triljoen contacts omdat ze niet op m'n sim stonden.

Mijn display is ook spontaan overleden (zie een paar reacties terug). Ben benieuwd wat de kosten zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:53
Ik heb dit topic eens doorgelezen en het lijkt me echt een geweldige telefoon. Ik zit nu nog te twijfelen tussen de 6280 en de 6233. Heeft iemand misschien voor hetzelfde dilemma gestaan? Iemand een sugestie welke van de 2 ik moet pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Bart1983 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:58:
Ik heb dit topic eens doorgelezen en het lijkt me echt een geweldige telefoon. Ik zit nu nog te twijfelen tussen de 6280 en de 6233. Heeft iemand misschien voor hetzelfde dilemma gestaan? Iemand een sugestie welke van de 2 ik moet pakken?
Ik heb niet voor hetzelfde dilemma gestaan, maar doe jezelf een plezier en ga voor die 6233. Ik heb in 4 maanden tijd mn telefoon al 3 x op moeten sturen en ben al 2 x al mijn contacten kwijt geweest, omdat de backupfunctie achteraf niet goed bleek te werken. Kortom, koop deze telefoon alleen als je zin hebt in heel veel geklooi en gedoe.

Btw volgens mij heb ik t probleem dat door sommige anderen ook is ondervonden, namelijk dat mijn contacten niet meer zichtbaar (of in mijn geval bereikbaar) zijn, dus wss heb ik nog niks aan de toetsencombinaties. Evenzogoed bedankt Pacjack! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Qosmic schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:16:
is 5.92 al officieel uitgegeven door Nokia?
Ja

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Vikingtosh schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:17:
[...]

Ik heb niet voor hetzelfde dilemma gestaan, maar doe jezelf een plezier en ga voor die 6233. Ik heb in 4 maanden tijd mn telefoon al 3 x op moeten sturen en ben al 2 x al mijn contacten kwijt geweest, omdat de backupfunctie achteraf niet goed bleek te werken. Kortom, koop deze telefoon alleen als je zin hebt in heel veel geklooi en gedoe.

Btw volgens mij heb ik t probleem dat door sommige anderen ook is ondervonden, namelijk dat mijn contacten niet meer zichtbaar (of in mijn geval bereikbaar) zijn, dus wss heb ik nog niks aan de toetsencombinaties. Evenzogoed bedankt Pacjack! _/-\o_
Wow dat is wel erg dramatisch. Persoonlijk vindt ik de 6280 mooier en hij heeft ook een flitser wat wel handig is. Is het werkelijk zo rampzalig met dit toestel? Kan je er ook radio mee door de luidspreker luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Nou zo dramatisch is het niet hoor...

Begrijp me ni verkeerd, ik was in eerste instantie razend enthousiast over dit toestel. Heb ook op dit toestel zitten wachten totdat ie uitkwam. Maar als ik nu nog een heel ander toestel kon kiezen zou ik dat meteen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Vikingtosh schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:54:
Nou zo dramatisch is het niet hoor...

Begrijp me ni verkeerd, ik was in eerste instantie razend enthousiast over dit toestel. Heb ook op dit toestel zitten wachten totdat ie uitkwam. Maar als ik nu nog een heel ander toestel kon kiezen zou ik dat meteen doen.
Ik zou eigenlijk niet zo snel weten welk ande toestel ik zou pakken. Wat voor toestel zou je dan pakken. Ik vindt de 6280 kwa prijs niet zo duur. Er zijn natuurlijk mooiere als N73 N91 etc maar die zijn stukken duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 08:52
Bart1983 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:14:
[...]

Ik zou eigenlijk niet zo snel weten welk ande toestel ik zou pakken. Wat voor toestel zou je dan pakken. Ik vindt de 6280 kwa prijs niet zo duur. Er zijn natuurlijk mooiere als N73 N91 etc maar die zijn stukken duurder.
Mijn broertje heeft de Sony Ericson K800, schitterend ding, met xenox flits voor als je dat belangrijk vindt. Dat zou als ik nu een nieuwe telefoon mocht uitkiezen mijn keuze worden. Overigens heb ik geen ernstige problemen met mijn 6280.

[ Voor 5% gewijzigd door vriesdude op 03-10-2006 23:51 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
vriesdude schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:50:
[...]

Mijn broertje heeft de Sony Ericson K800, schitterend ding, met xenox flits voor als je dat belangrijk vindt. Dat zou als ik nu een nieuwe telefoon mocht uitkiezen mijn keuze worden. Overigens heb ik geen ernstige problemen met mijn 6280.
Ja die K800 is ook wel leuk maar een stuk duurder en de resolutie van het filmen is niet zo goed! Heeft wel weer meer mega pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

vriesdude schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:50:
[...]

schitterend lelijk zul je bedoelen >:) what the *piep* doet de klep achter op die telefoon? too ugly if you aks me

kun je ook hotmailen op de 6280 (via gprs) ?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Weet er iemand wanneer de verbeterde versie van de 6280 de 6288 beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Qris schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:43:
[...]
schitterend lelijk zul je bedoelen >:) what the *piep* doet de klep achter op die telefoon? too ugly if you aks me

kun je ook hotmailen op de 6280 (via gprs) ?
Het klepje is idd vreselijk, maar de rest van de phone is gewoon lekker strak.
Hotmailen weet ik niet, gmail (mobile) werkte wel.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

kun je op een t-mobile branded 6280 wel gewoon een standaard theme kiezen? Dus niet meer
dat roze gedoe van t-mobile?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
Qris schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:17:
kun je op een t-mobile branded 6280 wel gewoon een standaard theme kiezen? Dus niet meer
Op mijn Vodafone branded 6280 kan dat, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Qris schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:17:
ja dat kan, heb ik zelf ook gedaan

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
wilde mijn toestel laten flashen van 3.60 naar 3.81 of 5.92 weet niet precies welke versie ze hadden maar dat is mislukt en hij is nu "doodgeflasht".
Ben hem nu 2 a 3 weken kwijt en ik krijg dan mn eigen toestel weer terug of een nieuwe als ze hen bij nokia ook niet meer aan de praat krijgen.

Iemand ervaring hiermee hoe lang het echt duurt en of je je oude toestel weer terugkrijgt of een hele nieuwe?

Baal er iig wel van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Qosmic schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:53:
wilde mijn toestel laten flashen van 3.60 naar 3.81 of 5.92 weet niet precies welke versie ze hadden maar dat is mislukt en hij is nu "doodgeflasht".
Ben hem nu 2 a 3 weken kwijt en ik krijg dan mn eigen toestel weer terug of een nieuwe als ze hen bij nokia ook niet meer aan de praat krijgen.

Iemand ervaring hiermee hoe lang het echt duurt en of je je oude toestel weer terugkrijgt of een hele nieuwe?

Baal er iig wel van!
Bij mij duurde het maar een week, en kreeg gewoon mijn eigen toestel. Hij vertelde me wel dat ik nu voortaan mijn firmware kan updaten zonder bang te hoeven zijn dat er iets misgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
wat hebben ze bij jou aangepast dan, dat dat voortaan wel goed moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

vriesdude schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:48:
[...]

ja dat kan, heb ik zelf ook gedaan
mooi.. :) hoe bevalt de telefoon verder? 64MB Sd erbij gekregen? en is de slider in orde? (of rammelt ie?)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Qosmic schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:58:
wat hebben ze bij jou aangepast dan, dat dat voortaan wel goed moet gaan...
Geen idee, maar hij legde uit dat er verschillende lagen software in het toestel zit en dat Nokia zelf dieper kon gaan. Hierdoor konden zij de bug herstellen die ervoor zorgde dat het toestel dood ging na een software upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
en flashen ze zelf dan ook de laatste nieuwe software erop?

maar een weekje is nog wel te doen dan, hoop niet dat ik em langer kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
bij mij duurde het de eerste keer 1,5 week, de tweede keer een maand.

De tijd dat je je toestel kwijt bent kan dus heel erg wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
en kreeg je hem toen wel terug met de nieuwste firmware?

het liefst heb ik dan gelijk 5.92 erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
vorige maand was de laatste keer dat ik hem moest opsturen toen hebben ze er 3.81 opgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
Ik heb met de Vodafone klantenservice getelefoneerd om te vragen of ze daar ook al de branded versie van firmware 5.92 flashen maar dat kon hij me niet vertellen. Binnenkort maar eens langs een Vodafone winkel om het te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ik heb net een mailtje van salland gekregen dat de opvolger van de 6280, de 6288 besteld kan worden !!

Weet iemand of de 6288 wat meer stevigheid biedt dan de 6280?

[ Voor 50% gewijzigd door Bart1983 op 06-10-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
weet iemand of met v5.92 de Nokia BT Headset BH-900 nu wel werkt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Pacjack schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:50:
Ik heb met de Vodafone klantenservice getelefoneerd om te vragen of ze daar ook al de branded versie van firmware 5.92 flashen maar dat kon hij me niet vertellen. Binnenkort maar eens langs een Vodafone winkel om het te vragen.
Dan kan ik je een loopje besparen: Dat weten ze echt niet hóór

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Ik probeer op mijn Nokia 6280 (met firmware v3.81) dit thema aan de praat te krijgen. Ik kan hem gewoon openen met Nokia Theme Studio 2.1 maar als ik hem wil laden op mijn mobiel geeft hij aan dat het bestand beschadigd is.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee ik heb even een vraag is de nieuwste software al uit en kan je hem gewoon op t NSP laten flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn 6280 schuift erg stroef is hier wat aan te doen?

en kan ik ook zelf mijn firmware updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:01:
mijn 6280 schuift erg stroef is hier wat aan te doen?

en kan ik ook zelf mijn firmware updaten?
Als je telefoon stroef gaat kun je door in de sleuf te blazen. Het heeft bij mij gewerkt.
En volgens mij is het niet aanteraden om het zelf te doen, je kan beter een servicepoint in de buurt opzoeken.http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 6280 is nu al zes weken weg voor reparatie via Reitsema.. de rechterknop van de navigatietoets was stuk. Heb begrepen dat hij doorgestuurd is naar frankrijk!

Hoop niet dat het nog erg lang gaat duren want hij is nu al langer weg dan dat ik hem heb gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Mij display is gerepareerd... voor 95 euro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Reinier schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:25:
En je had hem gewoon in je zak zitten toen ie kapot ging, toch? Ik heb de telefoon gister besteld dus dan moet ik een ander plaatsje op mijn lichaam gaan reseveren voor hem ;)

ps. gecondoleerd

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Reinier schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:25:
Kennis van me heeft op een website in Polen een origneel scherm besteld, kostte iets van 45 euro, vervangen heeft ie 20 euro voor gevraagd, dus was in totaal 65 kwijt. Ik vraag me alleen nog steeds af wat die barst heeft veroorzaakt, nergen tegenop gelopen, plastic was ook nog krasvrij, alleen lcd eronder was gebarsten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Qris schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:07:
[...]
En je had hem gewoon in je zak zitten toen ie kapot ging, toch? Ik heb de telefoon gister besteld dus dan moet ik een ander plaatsje op mijn lichaam gaan reseveren voor hem ;)
In m'n jaszak ja ;) Niet in m'n broekzak. Dat ding kan dus echt nergens tegen :(
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:14:
[...]

Kennis van me heeft op een website in Polen een origneel scherm besteld, kostte iets van 45 euro, vervangen heeft ie 20 euro voor gevraagd, dus was in totaal 65 kwijt. Ik vraag me alleen nog steeds af wat die barst heeft veroorzaakt, nergen tegenop gelopen, plastic was ook nog krasvrij, alleen lcd eronder was gebarsten.
Bij mij was verder ook geen schade gezien. Ook 65 euro vind ik veel trouwens, en wie heeft dat scherm dan vervangen? Ik denk niet dat ik het zelf zou kunnen, dus die 95 euro... tja, dat moet dan maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Reinier schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:55:Bij mij was verder ook geen schade gezien. Ook 65 euro vind ik veel trouwens, en wie heeft dat scherm dan vervangen? Ik denk niet dat ik het zelf zou kunnen, dus die 95 euro... tja, dat moet dan maar :/
Troost je.. mijn laptop scherm is ook een keer stuk gegaan. nix van schade te zien, niet eens een putje of krasje op het scherm, en toch helemaal aan gort. kostte 650 euro.. fijn, zo een IBM..

offtopic:
Zeg Reinier, als ik uitgelogd ben zie ik een andere foto naast je naam dan wanneer ik ingelogd ben. grappig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Qris op 18-10-2006 18:58 ]

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOV
  • Laatst online: 11-09 23:33

DOV

En ja hoor het is weer feest, heb me telefoon al een week terug maar hij mag weer op reparatie...Precies hetzelfde, gewoon uitvallen bij het bluetoothen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info...

Mijn 6280 schoof ook stroef. De lange termijn oplossing is niet blazen, maar een klein beetje (naaimachine)olie met een klein schroevendraaiertje op de twee metalen geleiders aan de achterkant van de telefoon doen. En het schuift weer als nieuw. Let wel: er is echt maar een klein beetje olie nodig om 'm weer soepel te laten schuiven.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOV schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:32:
En ja hoor het is weer feest, heb me telefoon al een week terug maar hij mag weer op reparatie...Precies hetzelfde, gewoon uitvallen bij het bluetoothen.
Zolang er geen nieuwe Firmware is kun je em blijven terugsturen...

Bij mij valt ie ook af en toe uit als ik een spelletje speel of als ik muziek aan ut luisteren ben.

Dikke vette pech... Volgende keer koop ik weer Sony0-Ericsson denk ik.
Kun je zelf firmware up-daten.. heerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Ik heb firmware 3.81 en wilde deze laten updaten naar 5.92, toen is hij vastgelopen.

Vandaag kwam de telefoon weer retour bij de NSP, ze belde me dat ik de tel op kon komen halen. Dus ik vraag welke software erop staat, bleek dus 3.81 te zijn. Gevraagd of ze em konden updaten, dat wilden ze nog wel proberen en weer liep mijn toestel vast.
Ben ik hem weer 2,5 week kwijt!

Waar kan dit nou aan liggen? Bij de NSP adviseren ze me nu op 3.81 er maar op te houden. Maar daar zitten zoveel bugs in waaraan ik me stoor dat ik daar eigenlijk geen zin in heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Qosmic op 23-10-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

niet veel tijd nu, dus ff korte reply:

heb 6280 sinds vrijdag. eerste indruk: slider is erg rammelig. heeft inmiddels 2 reboots gedaan (een tijdens kopieeren contacten van sim naar telefoon, tweede reboot tijdens inzoomen op gemaakte foto) btw tijdens het inzoomen niet echt een reboot maar ik kreeg een melding "beperkte functies" en toen kon ik een beperkte functie code invullen.. weird, ainit?

verder, zeer aardig display. net even een mp4 csi episode met sub gekeken. gaat uitstekend. functies zijn allemaal uitermate fijn (bv. active standby met snelkoppelingen enzo).

conclusie: zeer fijne telefoon (als je hem gratis krijgt bij een 1-jarig abonnement >:) )

ps. tis versie 3,81

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickBos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11-2020
Ik wilde even de hele lijst met veranderingen in firmware v5.92 plaatsen.
Ik heb zelf deze versie op mijn 6280.

Nog helemaal geen problemen gehad, het was een upgrade van versie 3.65. Werkt perfect nu.
Veel storende bugs zijn verholpen.

Nokia 6280
V 05.92
07.09.06
RM-78

Changes/improvements made from MCU SW version 3.81 to version 5.92

Call and network management
- Establishing a voice call while sending video sharing invitation improved
- Functioning of DTMF tones improved
- Functioning of video conference service improved
- Displaying network name during manual network scanning improved
- Selecting Dualmode improved
GPRS
- Compatibility of video call with LG phone improved
- EGPRS: When streaming improved
- streaming of 128 kb video improved
- 3G-2G handover improved, when using GPRS in Car kit
SMS
- Handling of empty files improved
- Reading SMS’s during startup improved
- Accessing SMS stored in SIM card improved
- Handling of SMSC details improved
MMS
- Moving messages and receiving message notifications at the same time improved
- Composing a video clip when Bluetooth is turned on improved
- Receiving a MMS with different content (audio + video + text) improved
- Sending and receiving MMS simultaneously improved
- Receiving and handling advertisement message improved
- Replaying of MMS and SMS messages improved
WAP
- streaming service via WAP improved
- Receive more than one WAP push message improved
XHTML
- Viewing CNN's pages improved
- streaming sessions stability improved
Applications
- New words entered into dictionary and storing them for later use improved
- Improvement when playing music file after the video call is just ended
- Making an audio recording when the phone memory is full improved
- Playing videos from Planet 3 link in gallery from Media Player improved
- Support for Homezone improved
SIM
- Compatibility with RUIM SIM cards improved
- Improvement for Class 2 messages
- Reading the voice mail number from the USIM card improved
- In silent mode functioning of vibra optimized
- In Italian displaying voice recorder file name during recording improved
- In Hebrew making the breaks in the text has been improved
- Connect to Bluetooth headset BH-900 improved
- streaming audio file from an unsupported format improved
- Loudspeaker and PoC tone levels improved
- Using soft key ‘Back’ during streaming improved
- Support for 1000 contacts SIM cards improved
- Functioning of instant messaging improved
- Starting up the phone improved
- Voice mailbox number can be changed after the first time setting
- Changing video call ringing tone and previewing videos saved in the folder improved
- Updating the video mailbox number improved
- Operator list updated
New supported features
- Sending of multiple files using “File Send”
- FOTA
- Progressive download
- USIM/ISIM support for 3GPP IMS authentication/registration
- Real-time video sharing application (both video and speech)
- Support for stereo BT headset (A2DP)
- Ability to launch MIDlet on SD card from native code
- SVGT 1.1 non-Latin fonts
- BT SDAP (Service Discovery Application Profile)
- OPN and SPN is shown in separate fields
- Customizing the calendar (alarm) event tone
- Copy - Paste Support for Editors
- H.264/MPEG-4 AVC – decoding only
- Add recipient from Call List
- Flight mode
- Remember recently entered Go to addresses in a browser
- Audio volume adjustment with volume keys, while running Java midlets
- Scaling from QCIF to QVGA quality when streaming
- Using documents in XML and SOAP formats within java programs
- MMS API (Wireless Messaging API 2.0)
- PoC with Bluetooth Headset / Handsfree
- Storing of holidays in Calendar
- Holidays is distinguished from other notes in Calendar
- BT Handsfree Profile 1.5.
- Phonebook groups support for starting PTT dial out call
- Support for MSISDN in PoC group invitation
- Multimedia Players to support WMA
- New Contact Detail Fields in Phonebook
- Skip MMS editor when sending
- Vibra feedback in startup/shutdown
- Email IV client
- Support EF-EHPLMN field in USIM
- SVG - support for opacity and gradients in SVG
- Extended use of camera landscape mode
- Mobile 3D Graphics API v1.1
- Java Calculator
- Support 3GPP or 3GPP2 as ring tone/message alert
- Factory reset to restore variant settings
- "Call divert" added to 'Go to' options"
- Video Screensaver doesn’t mute music player
- Prevent SDP files from being forwarded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOV
  • Laatst online: 11-09 23:33

DOV

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:32:
[...]

Zolang er geen nieuwe Firmware is kun je em blijven terugsturen...

Bij mij valt ie ook af en toe uit als ik een spelletje speel of als ik muziek aan ut luisteren ben.

Dikke vette pech... Volgende keer koop ik weer Sony0-Ericsson denk ik.
Kun je zelf firmware up-daten.. heerlijk..
Even ter extra informatie hij is nog nooit 'gewoon' uitgevallen. Nog maar 2 x toen was die ook meteen helemaal kapot.... :z En de nieuwe firmware is erop gezet bij de eerste reparatie versie 5.92.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Qosmic schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:05:
Ik heb firmware 3.81 en wilde deze laten updaten naar 5.92, toen is hij vastgelopen.

Vandaag kwam de telefoon weer retour bij de NSP, ze belde me dat ik de tel op kon komen halen. Dus ik vraag welke software erop staat, bleek dus 3.81 te zijn. Gevraagd of ze em konden updaten, dat wilden ze nog wel proberen en weer liep mijn toestel vast.
Ben ik hem weer 2,5 week kwijt!

Waar kan dit nou aan liggen? Bij de NSP adviseren ze me nu op 3.81 er maar op te houden. Maar daar zitten zoveel bugs in waaraan ik me stoor dat ik daar eigenlijk geen zin in heb.
Als je geen Vodafone of T-Mobile aangepast toestel hebt, dan zal je 6280 nu waarschijnlijk niet 5.92 terug komen. Als er nog gewoon 3.81 opzit, dan moet je gewoon even geduld hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan PatrickBos ( en natuurlijk de rest v/d Tweakers )

waar heb jij je 6280 laten updaten ?

ik heb gebeld met een NSP hier in de buurt en die zeggen dat hun het toestel niet kunnen flashen.
hij moet opgestuurd worden en dat duurt zo'n 3 a 4 weken......... :?

het is een toestel met T-mobile lock, dus er zou wel 5.92 opkomen als ik het goed heb begrepen uit de posts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bart1983 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:17:
Ik heb net een mailtje van salland gekregen dat de opvolger van de 6280, de 6288 besteld kan worden !!

Weet iemand of de 6288 wat meer stevigheid biedt dan de 6280?
De 6288 voelt niet echt veel steviger dan de 6280. Ik vraag me af of er iets aan de behuizing van het toestel veranderd is...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ik heb de mijne terug (95 euro voor een nieuw display :/ )
Uiteraard zijn m'n contacts weg (die heb ik niet meer kunnen backuppen, eigen schuld dus), 5.92 staat er op en hij crashte na vijf minuten (afspelen van een filimpje -> klik op stop -> crash).

Wat een pokkentelefoon is dit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
mijn display is vandaag ook gescheurd. nu bel ik dus net de phonehouse, Nokia service punt. en het is dus zoiezo geen garantie, en hij zegt dat het 150 eus kost. kan dus me telefoon nu dus wel weggooien.
schiet niet echt op dus.

ik zie nu op deze site: http://www.yatego.com/q,display,nokia,6280
dat een display 39 eus kost. dat is nog wel te doen dan. heeft iemand ervaring met een display van hun? en is zo'n ding er ook zelf in te zetten? ik weet niet precies of die aansluiting gewoon een stekkertje is.

heb ook nog sians mobiles in GB gevonden. kost daar met torx schroevendraaien ongeveer 60 eur met verzenden. daar staat dat je het display kan vervangen door alleen een torx 6 te gebruiken. dus die ga ik eerst maar ff opzoeken denk. ff zien of ik em los kan krijgen. heb em wel al aardig los. aleen de stekker aansluiting nog niet. ff lastig nog.

edit 3: ik kan nu bij een bedrijfje hier uit de buurt me display laten maken voor 65 eur. met een orgineel nokia display. dus als het goed is is ie ergens deze week dan weer gemaakt.

[ Voor 73% gewijzigd door _MB_ op 04-11-2006 11:39 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reg. datum: 05 oktober 2004
--------------------------------------------------------------------------------
ik kom op de een of andere manier niet meer op mn geheugenkaart...

hij vraagt zomaar opeens om een wachtwoord.

als ik het geheugenkaartje in mn card-reader op mn pc stop, dan blijft mn pc hangen...

wat nu?
DaannO schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:14:
Hoi Maziout,

Welkom in PSGG!

Aangezien je vraag over de Nokia 6280 gaat en we daar een centraal topic voor hebben, gaan we er van uit dat vragen gerelateerd aan die telefoon daarin worden gepost. Zo ook dus deze vraag.

Dit is het topic waar je terecht kan: Het Nokia 6280 Topic Deel 3

En welke codes heb je al geprobeerd? De meest standaard codes zijn: 1234- 0000 - 2580 - 8520.

Mocht het daar niet mee lukken dan moet je even kijken of je niet perongeluk het kaartje opslot hebt gezet door aan de zijkant aan het schuifje te zitten.

Succes verder :)
sorry, bij deze nogmaals mijn vraag maar dan in de juiste topic,

voor de vraag, zie hierboven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
m'n display is weer gefixed. 65eus en 5 min werk :) werkt weer prima.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Nou ik heb de moed opgegeven, ben die telefoon meer dan zat...

Ik ga dat scherm niet eens meer laten repareren...
Heb goedkoop een SE K750i op de kop kunnen tikken... eindelijk weer een telefoon die robuust aanvoelt en niet om de 10 seconden vastloopt...

Mijn Nokia 6280 ligt nu dus lekker stof te verzamelen :z
Iedereen die het nog wel probeert heel veel suc6 ermee! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
_MB_ schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:12:
m'n display is weer gefixed. 65eus en 5 min werk :) werkt weer prima.
Bij welk bedrijfje heb je dat precies gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds gisteren een 2dehands nokia 6280 kunnen kopen aan een mooie prijs :9~
Maar als ik hier Deel 3 lees begin ik hier al spijt van te krijgen zoveel problemen :(

Men 6280 is van begin september 2006 en heeft Firmware v3.60 8)7
ik dacht dat deze zeker 3.81 zou hebben.

Probleem 1: men woordenboek slaagt geen nieuwe woorden op :'(
Ongemak 2: Men calculator en Converter II zitten niet achter organiser maar bij toepassingen - verzameling.
ongemak 3: stof achter display.

Heb bij Nokia service Center geweest bij ons in Antwerpen en zij zouden hem flashen naar de laatste nieuwe firmware 5.92 (dacht ik).
Ben hem dan max. 10 dagen kwijt. ;(

De vraag is of het dit wel waard is om hem te laten flashen naar 5.92
Want je weet nooit hoe je hem terug krijgt bij Nokia.
Is V.5.92 stabiel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
Ja dat lijkt mij het best wel waard hoor. Hoezo weet je nooit hoe je hem terug krijgt bij Nokia?

Een vriend van me heeft zijn 6280 ook op die manier laten upgraden omdat het bij het service center niet meer lukte. Ze hebben toen gelijk het stof verwijderd (iets waar ik me tegenwoordig ook steeds meer aan begin te ergeren, echt rottig dat stof).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rustig hier, zijn al jullie problemen opgelost of hebben jullie je Nokia 6280 verkocht. :*) :*) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:43:
rustig hier, zijn al jullie problemen opgelost of hebben jullie je Nokia 6280 verkocht. :*) :*) :+
Behalve het gebarste display (wat al tijden vervangen is) eigenlijk totaal geen problemen mee, zelfs niet met V3.60.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuw simkaart gaan halen bij men Provider en nu heb ik ook geen probleem meer met men woordenboek.
Hij slaagt netjes alle woorden op :*) en V3.60 :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:47:
Ik heb een nieuw simkaart gaan halen bij men Provider en nu heb ik ook geen probleem meer met men woordenboek.
Beweer je nou dat dat door die sim kaart komt of door een firmware upgrade :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de simkaart :*) raar maar waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een mini SD kaart van 1Gig gaan halen werkt goed. :9~ :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
versie 5.92 werkt wel relax

kan je ook je bluetooth bestanden in 1x op me memory stick opslaan.. want zo kannik nog geen mp3tje ontvangen

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet met gemak mp3 files via bluetooth op men mini SD kaartje van 1gb.
Vind wel dat de batterij redelijk snel leeg is na 2 a 3 dagen en af en toe eens een mp3 laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
kan je nou niet zelf flashen naar 5.92 ?? naar 3.81 heb ik hem toen ook zelf geflashed, er was toen ergens een tutorial op het internet. dat werkte perfect. zou voor 5.92 ook mooi zijn. ik ga niet 2,5 week wachten op mn toestel!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Executor16 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:18:
kan je nou niet zelf flashen naar 5.92 ?? naar 3.81 heb ik hem toen ook zelf geflashed, er was toen ergens een tutorial op het internet. dat werkte perfect. zou voor 5.92 ook mooi zijn. ik ga niet 2,5 week wachten op mn toestel!
Nee, de 6280 heeft nog geen ondersteuning in de Nokia Software Updater en alle andere dingen zijn risicovol en laten je garantie verlopen. Maar, je kan natuurlijk ook naar een NSP gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Heb sinds dinsdag de iPod witte 6288 en moet zeggen dat ik van alle problemen die jullie beschrijven gelukkig geen last heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

macmouse schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:22:
Heb sinds dinsdag de iPod witte 6288 en moet zeggen dat ik van alle problemen die jullie beschrijven gelukkig geen last heb.
Mag ik vragen hoelang je met een batterij-lading doet? (ook al is de batterij nog niet op z'n volledige capaciteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Heb hem vrijdag weer helemaal bijgeladen, eigenlijk niet echt op gelet hoever hij precies leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddo3009
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-12-2024
Heb sinds augustus een 6280. Met de 3.81 software viel de mp3 speler na ongeveer 20 minuten uit.

Bij een NSC de software geupgrade naar 5.92. Mp3 speler probleem opgelost, maar na enkele dagen startte de foto/video camera niet meer. Ook het afspelen van video's werkt niet meer.

Dus terug naar NSC. Blijkt weer een software probleem te zijn. Twee opties: 1. Wachten op nieuwe software; 2. Telefoon opsturen, minimaal een maand kwijt en niet zeker zijn dat probleem is opgelost.

Zijn er meer 6280's met v 5.92 en foto/video problemen?
Wat zijn de ervaringen met opsturen bij dit soort problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hello, ik heb nu al 4 maanden ong een proximus(vodafone) 6280.
met firmware versie 3.60. heeft bij ma enkele bugs. ( ontvangst verdwijnt als ik in de auto zit terwijl ik naar mn mp3's luister.,regelmatig ook resetten...) valt al bij al nog goed mee, als ik hier soms lees...
ik ga morgenvroeg naar BKM in hasselt, daar doen ze alle firmware's,ook vodafone modellen.
ik wil er wel v 5.92 op. het erop zetten duurt max 2 dagen...
BKM is officieel nokia partner.
ik laat jullie weten hoe t afgelopen is, en hoe de 6280 veranderd is.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb sinds 2 weken ook een nokia 6280. Hier staat nu versie 03.81 op.
Ik had gelezen dat er eventuele problemen kunnen zijn met het doorspoelen van de mp3's. Maar dat moet ik zelf testen zodra ik een 2 GB kaartje ga bestellen.

Ik was van plan om SanDisk miniSD 2 GB te gaan bestellen.

Is dit een goede keus of raden jullie een andere aan? Is de prijs van €58 ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

namiddag mn 6280 terug bij bkm gaan halen,
ik heb er nu firmware 03.81 erop.
dit was de nieuwste versie zeiden ze mij...
ook de vodafone versie is het. geluid uit speaker klinkt feller,andere theme's.
moet zelf nu ns n paar dagen kijken hoe em nu gaat werken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
stin schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:32:
Heb sinds 2 weken ook een nokia 6280. Hier staat nu versie 03.81 op.
Ik had gelezen dat er eventuele problemen kunnen zijn met het doorspoelen van de mp3's. Maar dat moet ik zelf testen zodra ik een 2 GB kaartje ga bestellen.

Ik was van plan om SanDisk miniSD 2 GB te gaan bestellen.

Is dit een goede keus of raden jullie een andere aan? Is de prijs van €58 ook goed?
Niet doen, 2 GB Sandisk kaartje heb ik ook, werkt gaar.
Kaartje zelf niks mis mee, de telefoon kan er ook mee overweg, maar de dataverbinding met dat kaartje via USB kabel als Opslagapparaat gaat fout, krijg melding "niet geformatteerd", "formatteren?", "beschadigde 0 sector, kan niet formatteren".

Via google er achter gekomen dat dit regelmatig voorkomt op diverse nokia telefonisch met symbian 40. Kaartje is overigens niet waardeloos, want via een usb cardreader kan ik me kaartje wel prima vullen en uit laten lezen door de telefoon.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Niet online
vriesdude schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 23:18:
[...]

Niet doen, 2 GB Sandisk kaartje heb ik ook, werkt gaar.
Kaartje zelf niks mis mee, de telefoon kan er ook mee overweg, maar de dataverbinding met dat kaartje via USB kabel als Opslagapparaat gaat fout, krijg melding "niet geformatteerd", "formatteren?", "beschadigde 0 sector, kan niet formatteren".

Via google er achter gekomen dat dit regelmatig voorkomt op diverse nokia telefonisch met symbian 40. Kaartje is overigens niet waardeloos, want via een usb cardreader kan ik me kaartje wel prima vullen en uit laten lezen door de telefoon.
Dat is dan wel minder, want ik werk alleen met de USB kabel. Ik loop nu vaker rond met een mp3 speler en een telefoon, dus ik dacht dat ik misschien beter de liedjes op mijn telefoon kon plaatsen. Op die manier hoef ik ook minder mee te nemen. En het is ook handig voor foto's, want bij een 10tal foto's is het huidige geheugen vol.

Heb je misschien nog andere alternatieven die goed werken op deze telefoon.
De alternatieven die ik via de smartphoneshop kan kopen zijn:

Sandisk miniSD Ultra II 2 GB
Dane-Elec miniSD 2 GB

edit: ik kan natuurlijk ook een USB cardreader erbij kopen. Die zijn niet zo heel erg duur, zie ik.

[ Voor 3% gewijzigd door stin op 02-12-2006 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik vind het een heel leuk toestel en heb om me heen ook best wel wat tevreden mensen.

Zitten er in de huidige t-mobile versie nog veel problemen?
De aanschaf zou rond 8 januari zijn.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
na lange tijd Samsung deze nokia, maar na paar maandjes toch spijt van.. Wat een bugvol toestel zeg.. Had toen zelf geflashed naar v81 software, maar tijdens muziek luisteren valt ie heel vaak vanzelf uit, je hoort dan harde piep. Knop voor volume lager is verrot. Smsen is nog buggy. Headset is echt crap.

Doe mij de volgende keer maar weer een samsung.

Enige pluspunt van deze nokia is de radio, maar ja die crasht soms ook me telefoon en dan is meteen mn bereik weg, kan je weer rebooten.

owjah: ik heb sinds 2 dagen weer wat nieuws, als ik de camera wil opstarten via de zijknop of gewoon normaal via het menu, dan crasht mn telefoon ook en gaat ie spontaan uit. Als ik de SD kaart eruit haal, dan crasht ie niet, maar zegt ie "Onvoldoende geheugen". En hij heeft wel sinds het begin gewerkt met die kaart, en NEE de kaart is niet vol (400mb vd 1gb in gebruik).

[ Voor 29% gewijzigd door Executor16 op 06-12-2006 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja da gecrash van mp-3 speler blijft n probleem. bij mij is dat erg wisselvallig, soms uren niks aan de hand,dan soms om t liedje zelfs soms 3 keer per liedje, n reboot.
kheb voor de rest ist n mooi en prima telefoon. waar fijn mee te werken is. ook het mooie zuivere tft scherm is handig.
voor de rest heb ik (nog) geen problemen ondervonden bij V 3.81.
tja ik denk samengevat dat t een gsm is met toch veel bugs is. ( wat erg is kheb er 380 euro voor neergeteld. ) zou normaal niet mogen zo erg en zo veel.

bij n volgende aankoop van n gsm zal ik voorzichtiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Pacjack schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:16:
[...]

Bij welk bedrijfje heb je dat precies gedaan?
bij mij hier in lisse zit een gozer die dat op z'n zoldertje allemaal fixed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 15:46 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Executor16 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:01:
na lange tijd Samsung deze nokia, maar na paar maandjes toch spijt van.. Wat een bugvol toestel zeg.. Had toen zelf geflashed naar v81 software, maar tijdens muziek luisteren valt ie heel vaak vanzelf uit, je hoort dan harde piep. Knop voor volume lager is verrot. Smsen is nog buggy. Headset is echt crap.

Doe mij de volgende keer maar weer een samsung.
Je hebt gewoon geen geluk gehad. Dit toestel geeft al sinds zijn release ontzettend veel problemen op allerlei vlakken, maar het is echt niet zo dat iedere Nokia zo buggy is. Volgende keer misschien vantevoren wat meer info inwinnen hier of op een ander forum, want ik gok dat je de 6280 links had laten liggen als je dit topic eerst had gelezen :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 15:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:47:
Hmm, klinkt als een goede tip...

Ik heb hem nu een maand en heb er eigenlijk geen problemen mee (hij is gewoon stabiel, alles werkt) alleen de T9 slaat dus geen worden op.
Nu heb ik van t-mobile inderdaad gehoord dat sommige moeilijk te verklaren problemen door een SIM-kaart veroorzaakt kunnen worden. Aangezien ik nog steeds een SIM van Ben (kennen we hem nog??? :o ) gebruik, zou dat weleens de bron kunnen zijn van m'n T9 problemen. Ik ga van de week t-mobile eens bellen met de mededeling dat ik problemen heb met inloggen op hun netwerk en dat dat misschien weleens aan m'n inmiddels 8 jaar (!!!) oude SIM zou kunnen liggen.

Overigens zou het wel een pijnlijk afscheidt worden... De reactie van mensen wordt steeds leuker als je laat zien welke SIM erin zit :p

Ik zit alleen met een ander vervelend probleempje. Ik heb een 1GB kaartje erin zitten met mp3's, maar ik krijg dat ding niet meer geselecteerd... Eerst vroeg m'n gsm om welke map ik wil gebruiken, maar dat doet hij niet meer. Ik krijg het op het moment niet voor elkaar om nu m'n sd-kaartje te kiezen... Wie o wie weet hoe ik dat kan veranderen?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Niet online
Is het normaal dat er bij het kapje van een 6280 een beetje speling zit. De mijne kan ik op en neer bewegen en het voelt niet echt stabiel aan. Ik had dit al bij de aankoop en dacht dat dit normaal zou zijn.
Een klasgenoot vertelde me laats dat dit niet echt normaal is, dus had graag even jullie mening voordat ik contact ga opnemen voor eventuele garantie/reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 15:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Heeft er echt niemand een idee???

@Stin
over welk kapje heb je het precies?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat hij het heeft over de speling tussen het slijdingmeganisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De Nokia 6288 is toegevoegd aan de topic titel. Ik zal deze binnenkort aan de ts toevoegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 6288 een paar dagen in huis gehad en heb em maar teruggestuurd. Veel speling in het mechanisme, umts viel regelmatig uit, 2 van de 3 spellen deden het niet (java error) en mijn computer herkende hem niet. Verder issie me ook 1x totaal gecrasht, hij moest uit en weer aan gezet worden.

Nu maar hopen dat de nieuwe die ik krijg wel in orde is. Zijn er meer mensen met deze problemen bij de 6288? Aangezien deze, in tegenstelling tot de 6280, wel in orde zou moeten zijn qua software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Iemand nog meer ervaringen met de Nokia 6288? Hij is nu al een tijd uit, maar ik heb niemand nog met 't ding gezien! Er moeten nu toch wel meer GoT'ers zijn met 't ding, right?

Ik zit de Nokia 6288 te overwegen i.c.m. de nieuwe headset van Nokia. 8)

Ik zag trouwens dat het gewicht van de Nokia 6288 rond de 110/115 gram ligt, terwijl Samsung zijn E900 en D900 netjes op resp. 95 en 85 gram heeft. Iemand die mij kan vertellen wat het verschil is met het in de hand houden? Scheelt het echt zoveel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coreantes schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:04:
Iemand nog meer ervaringen met de Nokia 6288? Hij is nu al een tijd uit, maar ik heb niemand nog met 't ding gezien! Er moeten nu toch wel meer GoT'ers zijn met 't ding, right?

Ik zit de Nokia 6288 te overwegen i.c.m. de nieuwe headset van Nokia. 8)

Ik zag trouwens dat het gewicht van de Nokia 6288 rond de 110/115 gram ligt, terwijl Samsung zijn E900 en D900 netjes op resp. 95 en 85 gram heeft. Iemand die mij kan vertellen wat het verschil is met het in de hand houden? Scheelt het echt zoveel? :?
De Nokia 6288 is een stuk groter dan de Samsung E900... Met als voordeel dat ook het scherm een stuk groter is. Handig met umts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia 6280 = de hel. Heb em nu 3/4 jaar ofzo, en de laatste 2 maanden alleen maar problemen (vastlopen, crashen e.d.)

Nu wil ie dus niet meer aan. Heb em naar een Nokia Service Point gebracht, die gaan em proberen te repareren. Probleem is: ik heb al mijn telefoon nummers op mijn toestel bewaard. Die ben ik dus gvd. allemaal kwijt. :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Er zijn zoveel mensen die hun telefoonnummer zo belangrijk vinden. En natuurlijk is dat logisch. Maar, als dat dan zo belangrijk gevonden word, waarom maak je er dan geen backup van?

Nadat ik mijn volle Ericsson T39m een keer aan een lege Outlook PC had gekoppeld en de PC dacht dat hij het best de lege PC naar mijn volle T39m kon sturen heb ik altijd zeer regelmatig een backup gemaakt.

Momenteel heb ik mijn contactenbestand op 5 plekken staan. Op 2 verschillende telefoon, thuis op Outlook, daarvan een backup op mijn externe HDD en ergens op internet (gezipped met password)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is gewoon ook stom.. voortaan bewaar ik alles op me simkaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:03:
Ja is gewoon ook stom.. voortaan bewaar ik alles op me simkaart..
En als je SIM dan eens is kapot gaat? of je telefoon in de plomp valt? Gestolen is?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja.. backuppen.. ik weet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robby
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-05 17:19
Heb sinds donderdag een 6288 met software versie 5.92 :)

Ik vind de behuizing zeer degelijk aanvoelen. Er zit (nog?) geen speling op de slider. Batterij doet het tot nu toe goed (donderdag rond 17h van de lader gehaald en nu nog ongeveer 1/4 gevuld).

Heb het hierboven vermelde probleem met de java-games ook ontdekt (error msg bij opstarten), zou niet mogen, maar boeit me eerlijk gezegd niet zo. UMTS heb ik nog niet getest.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste