Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
bokzelluf schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:21:
Zit de fout met het opslaan van woorden bij SMS-en er nog wel in bij versie 3.81?
ja ik heb hem net ook..
en het is echt super irritant.. moet steeds die worden weer toevoegen..

en me telefoon wiebelt een beetje.. als ik een knopje indruk op het bovenste deel.. dan druktie een stukje in.. beetje speling. Die van me pa heeft dit niet..
en opslaan op geheugenkaart.. hoe moet dat.?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Namu schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:12:
Mja, dat wordt dus niet bedoeld.

Hij (en ik ;) ) wil automatische toetsblokkering het moment dat de telefoon dicht geschroven wordt en unlocked het moment dat de telefoon open geschroven wordt. (zoals een samsung slider)
Dit is alleen niet mogelijk.

Je kan de telefoon wel instellen om automatisch te unlocken maar niet om te locken.
dat zou ik ook graag willen maar dat is helaas idd niet mogelijk. Maar er wordt ook gevraagd om een mogelijkheid om je telefoon te locken terwijl ie al dicht is en dat is 1 van de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Qosmic schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:39:
ja, die zit er nog steeds in.
zwaar hinderlijk!
gelijk een reden om em dus helemaal niet te updaten voor mij. Kheb nou 3.60 en werkt goed voor mij op t smsprobleem na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
fietstoeter schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:53:
Na mijn telefoon 5 (!) week kwijt geweest te zijn wegens uitval heb ik hem sinds vorige week weer terug. Er staat nu software versie 3.65 op, bij mij dus nog geen 3.81. :'(

Maar mijn vraag is het volgende, zijn er meer mensen die de rekenmachinefunctie hierdoor kwijt zijn geraakt met v3.65? Die staat er bij mij namelijk niet meer op! 8)7 En is deze nog ergens vandaan te halen? (legaal downloaden?)
Ook ik ben na een update naar V3.81 mijn rekenmachine kwijt! Heb Nokia erover gebeld, maar die zeggen dan dat je terug moet naar het servicepunt waar je de update hebt laten doen. Het servicepunt meldt dan weer dat ze niet aansprakelijk zijn voor het verlies van data... |:( .

Nokia leert het ook nooit, bij SE kan ik tenminste zelf mijn updates doen en verlies ik geen toepassingen die standaard in de telefoon zitten...

Maar natuurlijk de hamvraag, hoe krjgen we de rekenmachine nu terug? Iemand een idee waar je die legaal vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds weet niemand hoe bestanden standaard via bluetooth op de geheugenkaart wordt opgeslagen....

Ik meen dat het bij mij een X automatisch wél is gebeurd.. maar...?? kweenie...

ANDERE KLACHT!!!

Heeft al iemand gehad dat de telefoon niet meer nummers koppeld aan de namen??

vb. Mijn broertje belde mij... gewoon naam in beeld...
2 uur later : hij belde... krijg ik alleen het nummer in beeld... zo ook met sms... zwaar irri...

Hiervoor is hij al een keer terug geweest ter reparatie.... :S::S

Mss nu weer dezelfde ellende...

Moet eerlijk zeggen... De telefoon valt mij door al dit gezeik een beetje tegen... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spenky schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:47:
[...]

ja ik heb hem net ook..
en het is echt super irritant.. moet steeds die worden weer toevoegen..
Mijn woorden worden gewoon opgeslagen. Geen probleem. Versie 3.81.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
vandaag mijn 6280 gekregen. Mooi dingetje. Hiervoor een 6230 gehad. Alleen ik ben erg gewend aan en rooster menu. kan dit in de 6280 ook?

btw heb firmware 3.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Xavier schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:12:
vandaag mijn 6280 gekregen. Mooi dingetje. Hiervoor een 6230 gehad. Alleen ik ben erg gewend aan en rooster menu. kan dit in de 6280 ook?

btw heb firmware 3.60
Je kan dit idd zelf instellen. Bij opties en dan beeld en menu als ik me niet vergis :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:29:
[...]

Mijn woorden worden gewoon opgeslagen. Geen probleem. Versie 3.81.
apart dat dat met de ene wel het geval is, en met de andere niet.
mijne slaat de woorden namelijk niet op en ik heb ook versie 3.81

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:14:
[...]

Je kan dit idd zelf instellen. Bij opties en dan beeld en menu als ik me niet vergis :Y)
Er is geen optie opties, geen optie beeld en dus ook geen menu :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
Xavier schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:12:

btw heb firmware 3.60
Kan je wel zelf instellen, eerst menu ingaan, daar onder de linkertoets op opties drukken, dan hoofdmenuweergave kiezen...daar staan alle opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:28:
[...]

apart dat dat met de ene wel het geval is, en met de andere niet.
mijne slaat de woorden namelijk niet op en ik heb ook versie 3.81
Probeer anders dit eens:

Maak een sms bericht en vul daar alle woorden in die je wilt opslaan. Save het sms'tje in een van je mappen en het zou dan voortaan moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47
klopt, dit werkt wel. Beetje omslachtig maar ja...
Hopelijk is dit met de volgende update verholpen

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
JdJtA schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:43:
[...]

Kan je wel zelf instellen, eerst menu ingaan, daar onder de linkertoets op opties drukken, dan hoofdmenuweergave kiezen...daar staan alle opties.
Gelukt merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15

Japie.G

Colour Classic

Hallo iedereen!

[zwaaar geirriteerde modus]
Ik heb een maand geleden dit toestel gekocht, de zwarte versie zonder simlock of wat dan ook. Ik ben het helemaal zat ermee! Na twee dagen viel ie uit en heb toen gelijk een nieuwe meegekregen. Nu viel eergisteren de nieuwe weer uit. Hij wordt nu opgestuurd en gerepareerd. Aangezien ik voor werk vaak bereikbaar moet zijn heb ik een ander, simpeler en betrouwbaarder toestel gekocht. Als mijn 6280 over 4 weken van reparatie terugkomt bied ik hem te koop aan. Iemand die interesse heeft mag hem voor 225 euries komen halen, en das inclusief een 1gieg geheugenkaart. Koopje lijkt me zo. toestel is 1 maand oud en dus nog vol in garantie. Bon en dergelijke aanwezig Geen krasjes e.d. aangezien ik het beschermplasticje er op heb laten zitten.
[/zwaaar geirriteerde modus]

Ik hoor het wel.... :|

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel geinterreseer. Waar woon je? Dan kan ik een keer langs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de linker onderkant van de tel zit een opening zeg maar naast je geheugenkaart.
waar is dat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 08:52
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:29:
aan de linker onderkant van de tel zit een opening zeg maar naast je geheugenkaart.
waar is dat voor?
SD card (opslag dus) :o

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slunigo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:08
Nee, hij bedoeld het gaatje ernaast... Denk dat dat voor de carkit is ofzow, de houder dan, als 'klikpunt' ofzow.

Anyways, heb het toestel nu een half weekje, werkt in principe prima. Heb er niet veel speciaals mee gedaan vanwege vorige meldingen. Zal kort ff vertelle en hopelijk is er iemand die mij kan vertelle wat ik het beste kan doen :P

Heb hem sinds dinsdag, besteld via Voordeelgsm (vorige tel, 6230i kwam daar ook vandaan). Zat Duitse handleiding bij, voor de rest volgens mij alle standaard 'accessoires'. Heb geen BT gebruikt vnwege reviews en dergelijke, en mijn 'vroege' firmware nog. Ben al wel aan de gang geweest met de USB kabel en dat ging prima. Heb nog steeds de 64MB kaart, maar ga morge ff grotere halen. Het overzetten zelf ging prima, en het luisteren van muziek ook. Enige probleem wat ik nu tegenkwam was bij 1 lange mp3, dat ie na een aantal minuten dus een soft reset had; viel uit en startte direct weer op. Hetzelfde gebeurde bij het bekijken van een filmpje. Ik had even snel een filmpje geconverteerd en erop gezet en begon te kijken, ging op zich prima tot hij idd na een paar minuten een soft reset had. Bij losse nummers echter, gaat alles gewoon goed, vooralsnog.

Is dit euvel bij volgende updates verholpen? Gezien ik máár 3.60 heb en de nieuwste nu volgens mij 3.81 is. En ik las ook dat direct updaten naar 3.81 niet goed gaat ofzow, of was dat alleen van 3.65? I'm confused :?

Suggesties/ideeen?

Thx en greets :D

Slunigo#2169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is inmiddels al een week terug.
Veel gekloot met instellingen en thema's
Heb nu 3.81 er op staan. Bij het kopiëren van 200 mb muziek had hij moeite, hij heeft het gewoon gekopieerd maar is daarna uitgevallen.
Het trucje bij het bekijken van filmpjes met het sterretje werkt bij mij niet.
Verder werkt hij perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Tot en met vandaag was de actie dat je een gratis sd kaartje kon ophalen bij een NSP. Ik ben bij het NSP in Hilversum en Laren geweest, beide waren gesloten. Nu las ik in de actievoorwaarden dat je een postkaart kunt opsturen (die ik niet erbij heb gehad) en aan kunt geven of je een sd kaart wilt of een abo op een blad. Ik begrijp het niet meer helemaal, kan iemand dit ophelderen voor mij?
En is het mogelijk om bij het NSP de 6280 eerst te laten updaten naar 3.65 en daarna pas naar 3.81? Dit i.v.m. het feit dat er een mogelijkheid bestaat dat ie het niet meer doet van 3.60 naar 3.81.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze actie loopt van 06/06/2006 tot en met 15/07/2006 in alle deelnemende Nokia Care Service Points.
Wellicht is dit dus alleen van toepassing als je je 6280 bij een service point hebt gekocht.

Voor wat betreft de firmware update. Ik ben bij MD products in Hilversum geweest. Had 3.60 erop staan. Soms lukt het ze wel om naar 3.81 te gaan maar vaak lukt het niet. Ik had hem binnen 1,5 week weer terug met 3.81.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik blijf problemen houden met de Nokia software, iedere keer herkent ie mijn telefoon (maakt niet uit welke) maar 1 keer op iedere usb port, daarna moet ik hem deinstalleren en kan ik iedere usb port weer 1 keer af. Ben zeker de enige met dit probleem?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

@ wastaal
Je hebt inderdaad gelijk. Alleen bij de aankoop bij een NSP geldt de actie.
Ik heb alleen geen zin om mijn toestel 1,5 week kwijt te zijn. Was het niet mogelijk om van 3.60 naar 3.65 te gaan, en vervolgens naar 3.81?

[ Voor 46% gewijzigd door GoTyce op 16-07-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somora
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-02 12:30
Nou mijn 6280 heb ikzelf geflasht van 3.60 naar 3.81. Nog geen problemen gevonden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Somora schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:11:
Nou mijn 6280 heb ikzelf geflasht van 3.60 naar 3.81. Nog geen problemen gevonden :*)
Ik vermoed dat je nu heel veel vragen zal krijgen over het hoe en wat, ben zelf namelijk ook wel benieuwd wat het nu allemaal inhoudt.. Sony-Ericcson kan het aan de gebruiker overlaten, houdt het echt zoveel in dat het bij Nokia niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het enigzins wel raar ja dat je een sony ericcson wel zelf kunt flashen en een nokia niet.. Nu ben je altijd je nokia wel 2 weken kwijt ofzo.. :/ Ik heb steeds problemen via usb verbinding. Soms herkent de computer mijn nokia wel maar vaak komt er in beeld dat het apparaat niet word herkent. Is dit oowk beter bij de nieuwe firmware ? edit: ik heb nu erg vaak dat ik mijn mobiel aan en uit moet zetten en dan een nieuwe kabel verbinding moet laten zoeken dat hij dan pas mijn mobiel kan vinden en dan de verbinding pas werkt. Deze manier werkt niet altijd en is dus vervelend als het een x niet wil.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij viel telefoon dus ook uit bij lange MP3 of filmpje..

Ik denk dat dit komt omdat de telefoon na zoveel seconde op spaarstand/toetsenblokk of zoiets dergelijks springt...

Als deze hierop wilt springen, geeft ie soft reboot... denk ik... weet ik ut..

volgende X toch maar weer sony ericsson denk ik...

ps.

Nokia email gestuurd om te vragen hoe je bestanden, via bluetooth, meteen op kunt slaan op de geheugenkaart... Dit gaat dus niet... domdomdomdomdomdom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloudje schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:27:
@ wastaal
Was het niet mogelijk om van 3.60 naar 3.65 te gaan, en vervolgens naar 3.81?
Ik heb niet gevraagd hoe ze zijn gaan updaten. Of direct naar 3.81 of een tussenstap. Bel anders eens een service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietstoeter
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

fietstoeter

Take pleasure seriously

Goeiedag, ff een vraag over Opera mini op mn 6280.

Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om Opera mini werkende te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik kan wel met de standaard browser wel internetten maar opera mini kan geen verbinding maken. Het is me eerder eens gelukt, maar door de nieuwe software (3.65) was ik alles kwijt en het lukt me nu dus niet meer. |:(

Wie weet welke instelling ik moet veranderen? :X
Ik heb een T-mobile abbonnement.

Canon eos 400D | 18-55 | 55-200 | BC-3 grip | Canon Ixus 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 09:09
fietstoeter schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:20:
Goeiedag, ff een vraag over Opera mini op mn 6280.

Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om Opera mini werkende te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik kan wel met de standaard browser wel internetten maar opera mini kan geen verbinding maken. Het is me eerder eens gelukt, maar door de nieuwe software (3.65) was ik alles kwijt en het lukt me nu dus niet meer. |:(

Wie weet welke instelling ik moet veranderen? :X
Ik heb een T-mobile abbonnement.
Je moet bij configuratie -> default configuratie settings wel "T Mobile NL" kiezen.

Dat zijn volgens mij de enige settings die van belang zijn voor Opera, oja en je moet natuurlijk bij de opties van Opera wel instellen dat ie netwerkverbinding mag maken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
2 GB SD geheugen besteld, dat wordt leuk :)

ik ben overigens ook erg benieuwd naar het 'zelf' flashen van Somora !

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vandaag mijn tel binnen van T-Mobile. Zwart, met direct versie 3.81.
Telefoon ongeveer 3 weken geleden besteld, hij lijkt leuk........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:23

Booster

Superuser

vriesdude schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:57:
For the record: het vragen naar/geven van informatie over unlocken is op GoT niet toegestaan. :)

Zie ook de PSGG policy

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Booster schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 00:53:
[...]
For the record: het vragen naar/geven van informatie over unlocken is op GoT niet toegestaan. :)

Zie ook de PSGG policy
In mijn verwijderde post vroeg ik niets over (illegaal) unlocken, maar over het zelf updaten van de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil morgen een nieuw toestel gaan halen maar twijfel nog steeds tussen de 6280 en de N70. Denken jullie dat als je op dit moment een 6280 in de winkel koopt, je nog steeds te maken hebt met de software problemen?

Ik vind de 6280 namelijk qua vormgeving en helderheid van het scherm mooier dan de N70 alleen heb ik niet zoveel zin om straks mn telefoon een paar weken kwijt te zijn om de software te laten maken, zeker niet als ik problemen krijg als ik straks op vakantie ben en daar dan dus geen gebruik kan maken van mn telefoon..

Alvast bedankt voor een antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Cloudje schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:40:
[...]

In mijn verwijderde post vroeg ik niets over (illegaal) unlocken, maar over het zelf updaten van de firmware.
En heb je de policy al gelezen? Juist, daar staat ook een stukje over het zelf updaten van firmware met gemodificeerde software. Nokia bied zelf deze mogelijkheid niet, dus is dit gemodificeerd zodat het wel werkt. En daarover staat in de policy dat dat hier niet besproken mag worden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Giox schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:22:
[...]

En heb je de policy al gelezen? Juist, daar staat ook een stukje over het zelf updaten van firmware met gemodificeerde software. Nokia bied zelf deze mogelijkheid niet, dus is dit gemodificeerd zodat het wel werkt. En daarover staat in de policy dat dat hier niet besproken mag worden.
Oh ok. Ik wist niet dat het bij Nokia gemodificeerd was. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietstoeter
  • Laatst online: 06-11-2023

fietstoeter

Take pleasure seriously

twopack schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:05:
[...]

Je moet bij configuratie -> default configuratie settings wel "T Mobile NL" kiezen.

Dat zijn volgens mij de enige settings die van belang zijn voor Opera, oja en je moet natuurlijk bij de opties van Opera wel instellen dat ie netwerkverbinding mag maken.
Ah ik heb het gevonden, thnx, misschien handige toelichting voor bij software > Opera mini voor T-mobile klanten!

stap 1. download T-mobile internet instellingen
stap 2. download en installeer Opera mini
stap 3. Ga naar menu> instellingen> configuratie>Pers. configuratie instellen> maak toegangspunt aan. verander eventueel de naam, wijzig de instellingen niet
stap 4. Ga terug naar menu> instellingen> configuratie> voorkeurstoegangspunt en selecteer het door jou juist aangemaakte toegangspunt
stap 5. Opera mini is klaar voor gebruik! :+

Canon eos 400D | 18-55 | 55-200 | BC-3 grip | Canon Ixus 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Ik ben het niet eens met het feit dat het 'zelf' updaten van firmware bij voorbaat al 'illegaal' wordt gevonden. Somora heeft nog besproken hoe hij het gedaan heeft, dus om bij voorbaat al te zeggen dat de firmware/tool 'gemodificeerd' is vindt ik onlogisch.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze discussie hoort niet in dit topic thuis. Booster verwees alleen (op vriendelijke wijze naar mijn mening) naar de policy welke wij hier hanteren. Met een herinnering als deze worden toekomstige overtredingen, welke wél buiten de policy vallen, alleen maar voorkomen.

Deze policy kan iedereen lezen en zo voor zichzelf bepalen of wat hij/zij wilt zeggen binnen de policy valt. Wanneer het een nieuwe (legale) methode betreft kan de user dit vervolgens aangeven in zijn/haar bericht, deze zal dan echt geen flame naar z'n kop krijgen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
vriesdude schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:57:
2 GB SD geheugen besteld, dat wordt leuk :)

Toch niet die van Take MS hea? Die heb ik 2 weken geleden ontvangen en is nu al weer stuk. Vanmiddag ga ik er mee terug. K hoop dat ze daar de inhoud weer terug kunnen halen want er stonden heel wat toffe filmpjes op van de vakantie.

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Ik heb net ook de 6280 gehaald.. Eerste indruk is dat het een erg fijn toestel is..

Ik heb alleen redelijk wat speling op het toestel zitten.. Als ik ook maar iets op de telefoon druk dan wiebelt hij al wat! Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:38:
Het valt op zich wel mee ja je moet het gewoon ff door hebben. ;) Mijn frontje moest er af want ik had er een dikke scheur in. :'(
waar heb je een nieuwe cover vandaan gehaald dan? Gewoon in een telecom winkel of bij een NSP? Bij mij zitten er 2 krassen op waar ik me nogal aan erger :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:48:

Ik heb alleen redelijk wat speling op het toestel zitten.. Als ik ook maar iets op de telefoon druk dan wiebelt hij al wat! Is dit normaal?
Ja...

Hebben ze allemaal :S:S:S Schijnt een oplossing voor te zijn. Zie dit topic in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:50:
[...]

Ja...

Hebben ze allemaal :S:S:S Schijnt een oplossing voor te zijn. Zie dit topic in het begin.
Bedankt voor je reactie!

Ik heb ook *#0000# ingetoets en heb software versie 3.65 en die is van 22-03-06. Is het nodig om deze software te laten updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:48:
Hallo allen,

Ik heb net ook de 6280 gehaald.. Eerste indruk is dat het een erg fijn toestel is..

Nee, sandisk 2 gb, maar ben nog niet echt tevreden (geheugen module is fine, maar telefoon 8)7)

Was erg tevreden over de 6280, amper problemen (soms bij gekke activiteiten een quick-reset). Maar nu ik 2 GB geheugen heb en ik dat probeer te vullen met mp3 en mp4 valt de phone regelmatig uit, duurt ff voordat ik hem weer werkend krijgt (simkaartregistratie mislukt, onterecht code onjuist meldingen). Tevens kan ik de 2 gb module niet aanspreken als mass storage, alleen via de nokia file manager) :X

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou leuk, ik heb mn nokia sinds 2 juli, al veel uitgetest enzo.. en vandaag bluetooth ik een liedje over (wat ik al 100den keren heb gedaan) en opeens valt ie uit. Als ik nu opstart komt NOKIA te staan en dan wit scherm en dan valt ie uit, dan start ie weer op, valt ie weer uit en na 3 keer blijft hij uit...

Dat wordt opsturen dus? :(

Mijna had softwareversie 3.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somora
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-02 12:30
Ja het flashen van een Nokia is altijd wel een hele karwij maar vermits er een usb kabeltje bij de 6280 geleverd word is het een eitje :P Persoonlijk denk ik dat de 3.81 versie nog niet helemaal bug vrij is. Ik heb onderhand nog niets vreemds tegengekomen maar sommige mensen hebben nog steeds last van bugs.

Als iemand zelf wilt flashen dan post ik wel even waar je alles kan vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Somora op 21-07-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Doe dat laatste maar niet aangezien dit in strijd is met de Policy van PSGG ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:49:
[...]

Bedankt voor je reactie!

Ik heb ook *#0000# ingetoets en heb software versie 3.65 en die is van 22-03-06. Is het nodig om deze software te laten updaten?
Mwa... Zou ik pas doen als je echt problemen krijgt...

Er zijn mensen die zelfs met 3.60 geen klagen hebben en mensen met 3.81 die nog steeds klagen...

Heb nu al par weken 3,81 en er zitten nog steeds bugs in dus... Blijft Nokia...
Next time weer sonyericsson denk ik.......................... _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sieking
  • Laatst online: 05-12-2023

Sieking

Freelance ITer

Qua krassen heb ik nog een tipje:

Ik heb een velletje beschermfolie voor een PDA op maat gesneden voor mijn 6280. Heb 'm nu een maand of 3 in gebruik en er zit nog geen krasje op mijn display, terwijl ik 'm gewoon in mijn zak meeneem...

If you can't take the heat, get burried!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ikzelf heb een klein probleempje met mijn nieuwe 1GB memory. Ik wil de oude content van de 64MB kaart overzetten naar de nieuwe kaart.
Helaas werkt de backup software niet mee, want hij kopiert alles, behalve de Extra map. En daar staan net alle games en andere rommel in.
Als ik zelf mappen aanmaak op de nieuwe kaart, dan krijgen ze natuurlijk geen mooi icoontje. En ik wil dat juist wel.
Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XeNoBiTe schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:58:
Ikzelf heb een klein probleempje met mijn nieuwe 1GB memory. Ik wil de oude content van de 64MB kaart overzetten naar de nieuwe kaart.
Helaas werkt de backup software niet mee, want hij kopiert alles, behalve de Extra map. En daar staan net alle games en andere rommel in.
Als ik zelf mappen aanmaak op de nieuwe kaart, dan krijgen ze natuurlijk geen mooi icoontje. En ik wil dat juist wel.
Iemand een tip?
Uhh.. topic lezen...
Wordt meerdere malen naar verwezen en hier is geen oplossing voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:51:
[...]

Uhh.. topic lezen...
Wordt meerdere malen naar verwezen en hier is geen oplossing voor...
Ik had idd al flink gezocht, maar niks gevonden over het onderwerp. Toch jammer dat het niet kan. Helaas pindakaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
XeNoBiTe schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:58:
Iemand een tip?
Toen ik mijn 1 GB geheugenkaartje erin stopte en de telefoon uit en aan deed, had de telefoon de mappen (zonder de inhoud natuurlijk) met de icoontjes zelf hersteld, misschien dat dat helpt? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Die oplossing werkt ook helaas niet bij mij, maar na wat speuren heb ik een andere oplossing gevonden:
  • Je sluit de 6280 aan via de USB kabel
  • Data transfer mode selecteren
  • Alle data vanaf de geheugenkaart kopieren naar je pc (daarbij kan het gebeuren dat hij bepaalde
  • bestanden overslaat. Die bestanden/mappen dus niet kopieren. Maar de rest allemaal wel.
  • Daarna de USB kabel uit (nieuwe geheugen kaart erin) en in pluggen en standaard modus selecteren
  • Alle bestanden weer vanaf je harde schijf naar je telefoon over brengen via PCSUITE
  • Et voila! (Bijna) alle bestanden overgebracht naar je nieuwe geheugenkaart inclusief de iconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Laatst online: 22:43
Nou m'n tweede 6280 die ik al vanaf 7 april had is er nu ook mee opgehouden :( . Tijdens het versturen van een liedje met Bluetooth is ie uitgevallen en ik krijg nu alleen nog maar het Nokia beginscherm te zien en vervolgens wat knipperen. Toestel had nog softwareversie 3.60. Had ik maar een ander toestel gehaald.

hier is te zien hoe m'n toestel uitvalt: http://www.youtube.com/watch?v=4AA6JUPuzbI

[ Voor 16% gewijzigd door [Edwin] op 23-07-2006 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

bokzelluf schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:46:
Nou m'n tweede 6280 die ik al vanaf 7 april had is er nu ook mee opgehouden :( . Tijdens het versturen van een liedje met Bluetooth is ie uitgevallen en ik krijg nu alleen nog maar het Nokia beginscherm te zien en vervolgens wat knipperen. Toestel had nog softwareversie 3.60. Had ik maar een ander toestel gehaald.

hier is te zien hoe m'n toestel uitvalt: http://www.youtube.com/watch?v=4AA6JUPuzbI
Ja rot voor je. Ik heb nergens last van met mijn toestel, en heb zelfs nog steeds 3.60! (hij onthoudt mijn nieuwe sms woorden, geen soft-resets, etc. etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje mbt het ontvangen van bestanden via Bluetooth:

Kan ik ergens instellen waar de bestanden die via Bluetooth binnen komen worden neergezet.
Nu komen ze standaard in een of andere map in het interne geheugen. Als de bestanden nu groot zijn, is dit geheugen (maar minder dan 8 Mb) vol en gaat het fout.

Ik wil ze dus op de geheugenkaart ontvangen.

Wie kan helpen.

Bedankt,

Peter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet het niet precies bij mij komen ze standaard in E: gwn in de hoofdmap van mijn geheugenlkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Ik had toch een paar soft-resets, en het geluid was heel zacht.
Dit was op te lossen met de nieuwe firmware 3.81. Helaas mislukte het updaten bij de NSP in Hilversum en is mijn telefoon opgestuurd naar België. Binnen twee weken zou die weer terug zijn. Dus nog even geduld... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door GoTyce op 24-07-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:23:
Vraagje mbt het ontvangen van bestanden via Bluetooth:

Kan ik ergens instellen waar de bestanden die via Bluetooth binnen komen worden neergezet.
Nu komen ze standaard in een of andere map in het interne geheugen. Als de bestanden nu groot zijn, is dit geheugen (maar minder dan 8 Mb) vol en gaat het fout.

Ik wil ze dus op de geheugenkaart ontvangen.

Wie kan helpen.

Bedankt,

Peter.
LEES FORUM AUB VOOR TE GAAN VRAGEN.. GOUDE REGEL!!!
heb deze vraag ook al verschillende malen gesteld... Het schijnt niet te kunnen...
Zelfs Nokia gemailed en die zeggen dat het niet kan...
Maar nu lees ik de volgende MSG en zie dat het gebeurt!!!!
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:35:
weet het niet precies bij mij komen ze standaard in E: gwn in de hoofdmap van mijn geheugenlkaart
HOE THE FUCK HEB JE DIT GEREGELD????????????

Dit wil ik dus ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ja rot voor je. Ik heb nergens last van met mijn toestel, en heb zelfs nog steeds 3.60! (hij onthoudt mijn nieuwe sms woorden, geen soft-resets, etc. etc.)
same here :9 '

(sorry tijdje niet hier geweest)

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat weet ik dus niet...
ik krijg alle bestandjes die via BT verzonden worden gwn op mijn geheugenkaart binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Sieking schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:08:
Qua krassen heb ik nog een tipje:

Ik heb een velletje beschermfolie voor een PDA op maat gesneden voor mijn 6280. Heb 'm nu een maand of 3 in gebruik en er zit nog geen krasje op mijn display, terwijl ik 'm gewoon in mijn zak meeneem...
das dus al te laat voor mij... dus nogmaals de vraag:
__REMCO__ schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:02:

waar heb je een nieuwe cover vandaan gehaald dan? Gewoon in een telecom winkel of bij een NSP? Bij mij zitten er 2 krassen op waar ik me nogal aan erger :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:33

DOV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:48:
ja dat weet ik dus niet...
ik krijg alle bestandjes die via BT verzonden worden gwn op mijn geheugenkaart binnen.
Vreemd...

Als ik het Nokia vraag: zeggen ze dat het niet mogelijk is..... 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fietstoeter schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:22:
[...]

Ah ik heb het gevonden, thnx, misschien handige toelichting voor bij software > Opera mini voor T-mobile klanten!

stap 1. download T-mobile internet instellingen
stap 2. download en installeer Opera mini
stap 3. Ga naar menu> instellingen> configuratie>Pers. configuratie instellen> maak toegangspunt aan. verander eventueel de naam, wijzig de instellingen niet
stap 4. Ga terug naar menu> instellingen> configuratie> voorkeurstoegangspunt en selecteer het door jou juist aangemaakte toegangspunt
stap 5. Opera mini is klaar voor gebruik! :+
Ik heb deze stappen proberen te volgen maar ik kom niet heel ver.
Zelf heb ik geen t-mobile maar vodafone. Ongetwijfeld ga ik daar ergens de fout in.
ik heb een vodafone Live configuratie. Weet niet of dat er wat mee te maken kan hebben...

Kortom, mocht iemand mij kunnen vertellen hoe je die browser aan de praat krijgt met vodafone dat willen en kunnen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Gisteren voor de 2e keer telefoon opgehaald bij NSP na reparatie. SW versie is geupdatet naar 3.81 maar ze konden me niet precies vertellen wat ze verder hadden gedaan. Er is wel "wat vervangen" volgens de medewerkster.
Meteen als een gek bestanden over bluetooth aan het verzenden geslagen en vreemd genoeg doet hij het nog steeds. Zouden ze dan toch een definitieve oplossing hebben gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:02
Ik heb gisteren ook mijn telefoon weer opgehaald na 4 weken gewacht te hebben...

Ook hier staat nu versie 3.81 op, maar ik ben nog maar niet gaan spelen met bluetooth. Ben veels te bang dat mn telefoon dalijk weer binnen een week kapot is. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Vikingtosh schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:43:
Ik heb gisteren ook mijn telefoon weer opgehaald na 4 weken gewacht te hebben...

Ook hier staat nu versie 3.81 op, maar ik ben nog maar niet gaan spelen met bluetooth. Ben veels te bang dat mn telefoon dalijk weer binnen een week kapot is. :o
zo moet je toch niet met een tel om hoeven gaan... die functionaliteit moet je gewoon kunnen gebruiken! En zo niet, dan zorgen ze maar voor een ander toestel toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:23

Booster

Superuser

Komen al die softwareproblemen nou nogsteeds voornamelijk in Nederland voor? In het begin waren er veel geruchten van problemen met 6280's die in Nederland werden geleverd, maar in andere landen was er meen ik lang niet zoveel sprake van.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Japie.G schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:10:
[...]

zo moet je toch niet met een tel om hoeven gaan... die functionaliteit moet je gewoon kunnen gebruiken! En zo niet, dan zorgen ze maar voor een ander toestel toch??
Ja dat ben ik zeker met je eens!
Is het al voorgekomen dat de 6280 is uitgevallen met SW-versie 3.81???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik had een gekke storing, ikw as een weekend weg en de lader vergeten ik kwam weer thuis foon aan de lader.....

en mijn hele agenda was leeg dus ik balen dus ik dinsdag alles er weer in gezet....

van de week ff uitgezet en sd kaart eruit gehaald ff wat gegevens heen en weer gezet op de sd kaart (standaard) en er weer in toestel aan.

en viola weer weg alles....

nu weer een ker hetzelfde gedaan eruit en er weer in en nu blijft alles staan

beetje vreemd allemaal.

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me vertellen hoe ik opera automatisch verbinding laat maken met GPRS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ik heb heel wat in de topics en op andere websites over de Nokia 6280 doorgenomen, omdat ik zelf ook overweeg een Nokia 6280 aan te schaffen. Dit zal een Vodafone branded toestel gaan worden (ben tevreden over Vodafone en het toestel los kopen wordt me te duur).

Mijn moeder heeft al een Vodafone branded Nokia 6280 en daarin zit standaard bij de rechter selectietoets een Vodafone Live! icoontje. Omdat mijn moeder nooit internet op een mobieltje heeft ze die veranderd naar "Namen".
Het gekke is echter dat na het intoetsen van een telefoonnummer en uiteindelijk weer teruggaan naar het standby-scherm de tekst "Namen" ineens weer veranderd is naar het Vodafone Live! icoontje, echter als je er op drukt krijg je wel netjes het telefoonboek te zien. Pas na opnieuw instellen van de rechter selectietoets krijgen we weer netjes "Namen" te zien, maar het gaat weer mis na het invoeren van een telefoonnummer.
Hebben meer mensen hier last van en zo ja, hier ook al een oplossing voor?
Ik heb de oplossing tot nu toe nog niet gevonden.

Overigens de telefoon waar ik nu over spreek heeft mijn moeder nog maar 1,5 dagen in huis, heeft firmware versie 3.60 en heeft in ieder geval via Bluetooth een filmpje van 500KB kunnen verdragen en (waar ik verder niet bij was) een aantal geluiden of MP3-tjes. Tot op heden geen problemen dus, met uizondering van het Live! icoontje dus.

Edit 02.10 uur:
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:00:
Weet er iemand hoe je de displayverlichting langer aan kan houden?
is dit ergens in te stellen ofzo?
want ik wordt er niet goed van in het donker, dat het licht te snel wegvalt
Ook hier van heeft mijn moeder wat last. Omdat ik op mijn huidige Nokia 6210i de verlichting wat langer aanheb, dacht ik dit ooit zelf te hebben ingesteld, maar na enige tijd zoeken daar voor geen optie gevonden. Ook nog geen optie daar voor gevonden op de Nokia 6280.

[ Voor 21% gewijzigd door Joen op 31-07-2006 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vikingtosh schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:36:
[...]

Ja dat ben ik zeker met je eens!
Is het al voorgekomen dat de 6280 is uitgevallen met SW-versie 3.81???
Ben hier ook wel beniuwd naar.
Aangezien er nog niemand heeft gereageerd, kunnen we er misschien wel van uitgaan dat het probleem met 3.81 is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Laatst online: 09-07 17:53
Wat een lelijke smilies heeft ie 8)
Kun je dit aanpassen? hihi

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Tynos schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:49:
Wat een lelijke smilies heeft ie 8)
Kun je dit aanpassen? hihi
ja lekker onduidelijke :/

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepoog
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Ik heb zelf een 6270, maar het zal wel hetzelfde antwoord betreffen...

Ik heb hem pas drie weken in bezit maar nu zit het scherm al vol met krassen ;(

Als ik goed naar het schermpje kijk, lijkt het wel alsof de bovenste laag van het scherm kan worden afgehaald, is dat zo? En nee ik heb het niet over de sticker, want die heb ik er al lang afgehaald... En als het eraf kan worden gehaald zouden er nieuwe schermpjes te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Da.Rock schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:50:
[...]

Aangezien er nog niemand heeft gereageerd, kunnen we er misschien wel van uitgaan dat het probleem met 3.81 is opgelost...
Ik heb vandaag terug gekregen met 3.81. Tot nu toe geen problemen gehad, ik hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Weet er iemand of er binnenkort ( maand o.i.d.) of ooit nog een firmware update van Nokia gaat komen?
Ik ben namelijk van plan een 6280 te komen, maar bij men vorige gsm(6230) heb ik nogal gebaald dat ik hem iets te 'vroeg' had gekocht, en in Leuven was toen de 'flasher' op vakantie en is er het nooit echt meer van gekomen...

Dank!

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Choxo schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:00:
Weet er iemand of er binnenkort ( maand o.i.d.) of ooit nog een firmware update van Nokia gaat komen?
Ik ben namelijk van plan een 6280 te komen, maar bij men vorige gsm(6230) heb ik nogal gebaald dat ik hem iets te 'vroeg' had gekocht, en in Leuven was toen de 'flasher' op vakantie en is er het nooit echt meer van gekomen...

Dank!
Kan je mij dat adres in Leuven even bezorgen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die weet hoe ik de verbinding op standaard GPRS moet instellen met safari ? Ik kom er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Mijn plezier van deze foon is van korte duur ben ik bang, haal hem net uit mijn zak en een barst in mijn LCD over de volledige lengte van het scherm. Plastic erboven is nog helemaal krasvrij. Geen idee waar ik tegen aangelopen ben of wat ik geraakt heb, maar het gevolg is wel dat ik nu maar een half display heb. Een vriend van me heeft pas een display besteld voor een Samsung D600, hopelijk hebben die ook displays voor nokia, anders kan ik 2 jaar extra genieten van mijn 6230, grote displays hebben dus ook een nadeel, stukken gevoeliger.

[edit] Mochten meer mensen hetzelfde probleem krijgen, scherm valt gelukkig mee.
http://mobile.brando.com.hk/LCD-6280.php

Misschien dat ie in Polen nog goedkoper is, maar dat weet ik morgen pas.

[ Voor 15% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-08-2006 01:07 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een animated GIF plaatje als achtergrond ingesteld. Ging prima, maar regelmatig na een paar functie's gebruikt te hebben en ik weer terug ga naar m'n "homescherm" staat de GIF stil. Dit is alleen te verhelpen, zover ik kan beoordelen, door de betreffende GIF overnieuw als achtergrond aan te wijzen. Iemand enig idee waar dit aan ligt / hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonny
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 13:00

sonny

Life's not over till you_

Hoi allemaal,

Ook ik heb een 6280 met enkele problemen.
Eerst wat dooie pixels, naar reparatie gebracht. Terug gekomen zitten ze er nog steeds in. :(
Wel van versie 3.6 naar 3.81 gegaan. Alle info pleite, kon ik alle adressen er weer inzetten.
Enfin, nu ziet mijn telefoon de 1GB mini SD kaart vaak niet. Dan moet ik hem meerdere malen in en uit halen alvorens die het alweer doet.

Ook is het voor gekomen dat de telefoon niet meer opstarte maar na het verwijderen van de mini SD kaart deed ie het gewoon weer.

Nu is mijn vraag aan jullie of jullie ook problemen hebben met het geheugen kaartje.

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing voor Bluetooth probleem m.b.t. geheugenkaart:

* Start je Bluetooth op
* Open Windows Verkenner.
* Open in verkenner de Nokia Phone Browser
* Sleep bestanden die je over wilt zetten naar de Geheugenkaart
* Verplaats ze met je telefoon naar betreffende map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op vakantie te maken gekregen met het volgende:

Zeer regelmatig laat de rechter navigatietoets het afweten.. Ik bedoel dus de rechterknop naast de menuknop! Dit is uiteraard zeer hinderlijk.

Zijn er oplossingen voor die ik zelf kan toepassen of wordt het opsturen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Da.Rock schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:50:
[...]

Na anderhalve week 3.81 te hebben, heb ik geen uitval meer gehad. De problemen lijken opgelost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
ik heb mijn 6280 net een weekje binnen :Y), ik heb expres gewacht tot vorige week met het kopen van het toestel, in de hoop dat de meeste kinderziektes zoals spontane reboots en BT problemen van het toestel zijn verholpen, maar helaas... :P

ik heb het toestel los gekocht bij GSMshop in Amsterdam met firmware 3.65 en zoals bekend best buggy... :+ maar afgezien van de beetje speling in het slide mechanisme en de softwarematige bugs, vind ik het echt een top toetstel O+ vooral het grote scherm met 240 x 320 resolutie is echt een eye candy... :9~

maar zoals gezegd is firmware 3.65 best buggy, zo ook dus bij mij:
- 1x een reboot gehad bij het veranderen van de themes, dat was ff schrikken ;)
- problemen met met overpompen van files met Nokia PC Suite (6.81.13.0)
- irritante onscreen tekst bij full screen bij het afspelen van een filmpje dat de ene keer wel weg wilt gaan door op sterretje te drukken en de andere keer kan je drukken tot dat je een ons weegt...
- files niet direct willen opslaan op je memocard als je ze binnen krijgt via BT
- en vast nog wel ander bugs (heb nog niet echt veel tijd gehad om het toestel te testen) :D..

dus gisteren ff naar een NSP in de stad gegegaan voor een upgrade naar 3.81... het schijnt dus dat de upgrade zelf al een tijdje uit is, maar de software om de telefoons te flashen nog niet helemaal goed werkt (alleen bij enkele grote reparteurs), mij werd dan ook aangeraden om over een weekje of 2 nog eens terug te komen als de software voor de upgrade goed werkt... no problemo, dus nog ff geduld, ik heb er nog de volste vertrouwen in... :)

weet iemand toevallig of ik de originele screensaver, (ik weet niet zeker of het een screensaver is) waarbij de backlight van het scherm gewoon uitstaat en alleen een wit balkje met de tijd en de datum van boven naar beneden scrollt nog ergens kan krijgen, ik heb volgens mij die van mij per ongeluk gedelete 8)7

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
BaBy-G schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:26:
weet iemand toevallig of ik de originele screensaver, (ik weet niet zeker of het een screensaver is) waarbij de backlight van het scherm gewoon uitstaat en alleen een wit balkje met de tijd en de datum van boven naar beneden scrollt nog ergens kan krijgen, ik heb volgens mij die van mij per ongeluk gedelete 8)7
Die screensaver is geen bestandje maar een standaard screensaver van je telefoon (niet eens een thema dus). Waarschijnlijk heb je de enegiebesparingsstand aangezet of iets dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Upbeat schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:39:
[...]

Die screensaver is geen bestandje maar een standaard screensaver van je telefoon (niet eens een thema dus). Waarschijnlijk heb je de enegiebesparingsstand aangezet of iets dergelijks :)
Dat zal niet, bij mij wordt het scherm na een tijdje zwart, daarvoor geeft ie eerst dat rollende schermpje. Energiebespaar stand staat AAN en slaapstand staat AAN.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Laatst online: 11-09 21:27
koppie peest schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:57:
[...]

Dat zal niet, bij mij wordt het scherm na een tijdje zwart, daarvoor geeft ie eerst dat rollende schermpje. Energiebespaar stand staat AAN en slaapstand staat AAN.
Hier precies het zelfde heb nog steeds versie 3.65 en alleen problemen met het onthouden van sms woorden die je invoerd verder toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
koppie peest schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:57:
[...]

nope, volgens mij heeft het niks te maken met de power saver, sleep mode, of screen saver optie te maken... ik heb een beetje gespeeld met deze opties maar het hielp voor geen meter... :/

je moet naar [Display] ==> [Standby mode settings] ==> [Slide animation] aanzetten... :Y)
en voila, mn balkie is terug... :)
overigens staat mn Screensaver en Sleep mode optie uit en Power saver optie aan...

overigens vind ik het wel irritant dat de ingebouwde mediaplayer geen optie heeft om filmpjes snel door of terug te spoelen... ik las al op het forum dat meedere mensen zich hier aan irriteren en opzoek waren naar een andere java media player, mocht iemand een goeie mediaplayer hebben dan hoor ik dat graag! :D

verder vind ik die nieuwe laders (met zo een extreem dunne naaldachtige metalen pinnetje) van Nokia minder dan de oude (universele) laders... daar had ik er namelijk nog tig van liggen, en velen met mij, waardoor ik vrijwel overal waar ik kwam m'n telefoon kon opladen als dat nodig was... _/-\o_

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik heb iets heel vaags met mn 6280:
De blauwe rechterboven toets heeft nu dezelfde functie als de naarbeneden toets van het vierkantje.

Letters wissen in smsjes is er dus niet meer bij, en als je verkeerd nummer ingevoegd hebt kan je het ook niet weghalen.
Als je foto's of filmpje gemaakt hebt kun je niet meer trg. Dat kan alleen nog met de rode "ophang" toets.
Hetzelfde geld voor menu's je kunt niet meer 1 menu trg want de rechterboventoets doet hetzelfde als de naar beneden toets!

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, heb batterij er al uitgehaald, sim kaart enz. Trg naar fabrieksinstellingen kan niet (ben ik dan al mn nummers kwijt?) want hij vraagt om een wachtwoord en niks wat ik invul is goed (ook niet mn normale wachtwaaord)

Ik ben wanhopig, ik draai wel nieuwste firmware want hijs pas trg nokia geweest. Hij is niet gevallen of in water gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn nokia niet meer met mijn pc verbinden via usb. In het begin deed het echt perfect. Daarna deed hij het af en toe maar nu reageert mijn mobiel en pc nergens meer op. Ligt dit aan mij mobiel ?
En is er ook al een betere firmware beschikbaar ?

Edit : Ik heb nu ook de heletijd het koptelefoontje in beeld. :( Terwijl ik mijn oordopjes niet heb aangesloten. :/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ik heb mn 6280 nu met versie 3.81, en heb geen fouten meer kunnen ontdekken tot nu toe!

Wat ik me alleen afvraag, als ik een mp4 videbestand heb van een uur, kun je daarin dan ook spoelen, of op een ander tijdstip beginnen? Zit je filmpje te kijken, wordt je gebeld en kun je opnieuw beginnen met je filmpje.....

erg vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Japie.G schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 19:07:
Ik heb mn 6280 nu met versie 3.81, en heb geen fouten meer kunnen ontdekken tot nu toe!

Wat ik me alleen afvraag, als ik een mp4 videbestand heb van een uur, kun je daarin dan ook spoelen, of op een ander tijdstip beginnen?
nee kan niet...
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste