ik heb mijn 6280 net een weekje binnen

, ik heb expres gewacht tot vorige week met het kopen van het toestel, in de hoop dat de meeste kinderziektes zoals spontane reboots en BT problemen van het toestel zijn verholpen, maar helaas...
ik heb het toestel los gekocht bij GSMshop in Amsterdam met firmware 3.65 en zoals bekend best buggy...

maar afgezien van de beetje speling in het slide mechanisme en de softwarematige bugs, vind ik het echt een top toetstel

vooral het grote scherm met 240 x 320 resolutie is echt een eye candy...
maar zoals gezegd is firmware 3.65 best buggy, zo ook dus bij mij:
- 1x een reboot gehad bij het veranderen van de themes, dat was ff schrikken

- problemen met met overpompen van files met Nokia PC Suite (6.81.13.0)
- irritante onscreen tekst bij full screen bij het afspelen van een filmpje dat de ene keer wel weg wilt gaan door op sterretje te drukken en de andere keer kan je drukken tot dat je een ons weegt...
- files niet direct willen opslaan op je memocard als je ze binnen krijgt via BT
- en vast nog wel ander bugs (heb nog niet echt veel tijd gehad om het toestel te testen)

..
dus gisteren ff naar een NSP in de stad gegegaan voor een upgrade naar 3.81... het schijnt dus dat de upgrade zelf al een tijdje uit is, maar de software om de telefoons te flashen nog niet helemaal goed werkt (alleen bij enkele grote reparteurs), mij werd dan ook aangeraden om over een weekje of 2 nog eens terug te komen als de software voor de upgrade goed werkt... no problemo, dus nog ff geduld, ik heb er nog de volste vertrouwen in...
weet iemand toevallig of ik de originele screensaver, (ik weet niet zeker of het een screensaver is) waarbij de backlight van het scherm gewoon uitstaat en alleen een wit balkje met de tijd en de datum van boven naar beneden scrollt nog ergens kan krijgen, ik heb volgens mij die van mij per ongeluk gedelete