Ik rijd op dit moment een porsche 928 s4, wat een fantastische auto is, alleen ook vreselijk veel geld kost. Bezine verbruik alleen al. 1 op 7,5 als je 130 cruised op de snelweg. Rijd je 270 op de autobahn of rijd je (rustig) korte afstanden dan red je 1 op 7,5 zeker niet. Uiteraard is onderhoud, verzekering en belasting (1500 kilo weegt ie) ook duurder dan bij de meeste auto's. Heb er een jaar mee gereden en vind het wel mooi geweest. De 'kick' is er ook een beetje af nu.
Ik ga deze wagen verkopen, en ben op zoek naar een relaxte, comfortabele auto die nog wel een beetje pit heeft. Zat te denken aan een Nissan Maxima QX wat wel een erg lelijke auto is maar ook erg compleet (airco, cruisecontrol, etc). Begrijp dat BMW ook goed rijd alleen voel ik me wel direct een enorme sjappie in zo'n ding dus die valt in ieder geval al af.
Ik wil er niet meer dan 7500 aan uitgeven. Iemand nog andere suggesties?
Ik ga deze wagen verkopen, en ben op zoek naar een relaxte, comfortabele auto die nog wel een beetje pit heeft. Zat te denken aan een Nissan Maxima QX wat wel een erg lelijke auto is maar ook erg compleet (airco, cruisecontrol, etc). Begrijp dat BMW ook goed rijd alleen voel ik me wel direct een enorme sjappie in zo'n ding dus die valt in ieder geval al af.
Ik wil er niet meer dan 7500 aan uitgeven. Iemand nog andere suggesties?