Hi, kan niet al teveel uitgeven, maar wil wel voor die prijs de juiste keuze maken. Ik weet al dat ik een Intel Dual Core D820 wil en een SATA II 16MB HD. Bij Zercom zag ik dat de D820 tray 135,80 kost en een Western Digital 320GB SATA II 16MB HD 104,70 kost. Samen 240,50 dus heb nog een kleine 260 euro over voor de rest. Ik ga het vooral gebruiken voor internet, multimedia (home(!)videobewerking) en af en toe wat spelletjes. Heb dus geen super grafische kaart nodig. Keyboard, monitor, e.d. zijn ook niet nodig.
Wat raden jullie aan? Een barebone met onboard grafische en geluidscapabiliteit of met aparte kaart? En welke? Moet ik nog aan iets anders denken? Een DVD brander kost zo'n 40 euro, weet ook nog niet welke ik moet nemen, maar heb dan dus nog maar 220 euro over om het compleet te maken. Qua geheugen zit ik te twijfelen tussen 1GB en 512MB.
Ik heb een lichte voorkeur voor Asus, omdat ik ook een Asus laptop heb en daar zeer tevreden over ben.
Wat raden jullie aan? Een barebone met onboard grafische en geluidscapabiliteit of met aparte kaart? En welke? Moet ik nog aan iets anders denken? Een DVD brander kost zo'n 40 euro, weet ook nog niet welke ik moet nemen, maar heb dan dus nog maar 220 euro over om het compleet te maken. Qua geheugen zit ik te twijfelen tussen 1GB en 512MB.
Ik heb een lichte voorkeur voor Asus, omdat ik ook een Asus laptop heb en daar zeer tevreden over ben.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 15:13 ]