offtopic:
Heb je een mhr op je zip zitten ofzo?
Heb je een mhr op je zip zitten ofzo?
Ik weet niet maar dit lijkt me toch een redelijk groot probleem...arnoman schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 23:08:
Goddank dat het niet de bitstream lijnen betreft ! Anders had ik nog bozere klanten aan de lijn gehad en waarschijnlijk heel wat schade vergoedingen
Ik vind het ook ongehoord, maar blijf toch bij fiberworld. Nooit problemen met die jongens gehad, alswel met onze zakelijke als onze privé lijnen.
I'm not as think as you stoned I am
Waarom denk je dat KPN het op zo'n korte termijn doet?AngryAngel schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:53:
het is KPN die de onschuld uit gaat hangen. Als je netjes bent als bedrijf dan ga je neit naar de klanten van fiberworld een brief sturen met over 7 dagen is je verbinding weg of kom naar ons.
dan had je een brief moeten maken over een maand is verbinding weg, dit zijn je opties.
het is KPN die dit dispuut gebruikt om klanten om een achterbakse manier te krijgen. of fiberworld wel of geen gelijk heeft is iets tussen fiberworld en kpn. en kpn gaat nu ineens klanten informeren dat er maar 7 dagen zijn. de klanten staan ineens met hun rug tegen de muur, het is kpn die deze eis ineens stelt,![]()
![]()
![]()
KPN
dit has ook anders gekunnen richting klanten en dat weet KPN verdommens goed
KPN kan moeilijk alle rekeningen zelf betalen als de andere partij niet betaald. Wat is dat nou voor onzin over een spelletje.... Fiberworld, blij dat ik er weg benAngryAngel schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 01:25:
de brief van een reseller van fiberworld/DIS:
http://www.internet-land.nl/kpnbriefreactie.pdf
Hieruit blijk ook dat er meer aan de hand is. is inderdaad een spelletje dat KPN speelt. 50% aandeelhouder zijn van je eigen klant, terwijl die klant ook concurent is... tja..
andere partij betaald wel, alleen niet die belachelijke verhogingen.Gehaktbal schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 01:26:
[...]
KPN kan moeilijk alle rekeningen zelf betalen als de andere partij niet betaald. Wat is dat nou voor onzin over een spelletje.... Fiberworld, blij dat ik er weg ben
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
[ Voor 147% gewijzigd door ZieMaar! op 26-06-2006 10:28 ]
Ik dacht dat er niks verhoogd was, alleen ook niks verlaagd...ZieMaar! schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 08:46:
[...]
nofi, absoluut niet, maar ik denk toch echt dat fiberworld hier de achterbakse partij is.
Als contractueel iets afgesproken hebt, en volgens de voorwaarden kan de prijs verhoogt worden, dan zul je gewoon moeten betalen. Staat dat in de voorwaarden, dan moet je ermee naar de rechter gaan. Maar dat hadden ze dan een jaar geleden moeten doen.
Maar goed, dit blijft allemaal toch speculeren, waarschijnlijk weten we dinsdag meer. Ik hoop dat er een goede oplossing komt, want de klanten van fiberworld (en dds etc) kunnen hier niets aan doen, maar worden nu het middelpunt van het moddergooien van fiberworld naar kpn.
[ Voor 7% gewijzigd door mhr-zip op 24-06-2006 13:21 ]
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
[ Voor 9% gewijzigd door Ceaser op 24-06-2006 15:15 ]
Maar heel helder vind ik dat niet.awenger2k schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:38:
Bij KPN Contact in Enschede is een aparte groep helpdeskmedewerkers getraind om dit project aan te pakken en klanten om te zetten naar DDSL of HetNet. Dit project wordt M4 genoemd.
[ Voor 100% gewijzigd door Ceaser op 26-06-2006 10:31 ]
Contract is contract meneer....AngryAngel schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 03:30:
[...]
andere partij betaald wel, alleen niet die belachelijke verhogingen.
zit goed bij fiberworld en wil iets met kpn te akn hebben. achterbaks monopolist die onschuuuuud ev speeltheb ook bijupc gewerkt, ik weet hoe achterbaks kpn in werkelijkheid is..
Verwijderd
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Hoe weet jij dat ze een deal gesloten hebben dan?AngryAngel schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:24:
bij iedereen afgesloten behalve bij internet-land (reseller fiberworld).
die hebben zelf een deal met kpn gemaakt. ikke = blij
Verwijderd
Hier, met Kixtart ISP heb ik nog steeds verbinding.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:34:
En het is afgesloten...
WEES blij dat KPN er een mogelijk open houd om naar hun over te stappen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:54:
Het werkt niet!!!!
Overstap gekozen voor directadsl. Krijg foutmelding en dan houdt het op.
De helpdesk is onbereikbaar van KPN. Krijg de melding het is te druk en rot maar op.
Heb gebeld met mijn leverancier en deze heeft meerdere meldingen gekregen dat het overstappen naar direct adsl niet werkt.
TOP aktie van van de KPN. Klanten stelen en dan ook nog niets kunnen bieden. Erg betrouwbaar.
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
heb ik voor gebeld.Gehaktbal schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:48:
[...]
Hoe weet jij dat ze een deal gesloten hebben dan?
Verwijderd
http://www.nu.nl/news/765...nden_adsl-klanten_af.htmlAngryAngel schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:12:
[...]
heb ik voor gebeld.
ze gaan kpn verbindingen ergens anders onder brengen en hebben een deal met kpn dat hun klanten niet worden afgesloten, vandaar dat ik deze reply nog kan posten :0
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 16:53 ]
Verwijderd
DDS volgt mijn ideeen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:49:
Vind dit schandalig om op zulke korte termijn mensen de tijd te geven om over te stappen, dat terwijl de KPN er 2 weken over doet om mensen aan te sluiten. Als ik deze mensen was zou ik naar kabel leveranciers of BBNed gaan kijken.
Verwijderd
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Aan de ene kant is het niet netjes van KPN. Aan de andere kant: Had je maar geen zaken moeten doen met Harry DijkstraVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:51:
Op http://www.dds.nl/dds/openbriefaankpn.php staat precies wat wij als reseller van fiberworld van de actie van de KPN vinden.
Op dit moment zijn er een aantal klanten extra gedupeerd door deze actie. je moet dan denken aan websites die offline gaan, mail servers die niet meer te bereiken zijn en VPN verbindingen die niet meer werken. Ook wij als reseller zullen gerechtelijke stappen gaan nemen tegen de KPN om deze kosten vergoed en onze klanten terug te krijgen.
Ik kan begrijpen dat de KPN de contracten opzegt met Fiberworld als er niet aan de betalingsverplichting is voldaan. Maar de klanten de worden afgesloten zijn niet van Fiberworld of de KPN maar van ons (de resellers) de KPN kaapt/steelt deze klanten omdat er geen tijd wordt gegund om deze klanten over te laten stappen naar een alternatieve verbinding geleverd door de reseller. Als we deze tijd wel hadden gehad dan hadden we ook probleemloos web server, email en vpn verbindingen online kunnen houden. Nu worden ONZE klanten gedwongen om een hobby oplossing te kiezen om enig sinds contact te houden met het Internet. Omdat de IP nr's wijzigen hebben ze geen email zijn webservers onbereikbaar en kunnen thuiswerkers niet werken. De KPN heeft geen mogelijkheid om voor het afsluiten IP nummers en inloggegevens te leveren zoals elk profesioneel ISP wel kan. De schade loopt hierdoor in de duizenden euro's.
Daarnaast wil ik opmerken dat op het moment dat wij een dsl verbinding leveren we ook een overeenkomst aan gaan met de KPN voor het DSL deel. Dit deel wordt via de telefoonrekening van de KPN bij onze klant in rekening gebracht. Dit betekent echter niet dat de KPN het recht heeft om via deze overeenkomst eenzijdig deze klant van ons over te zetten waarbij wij volledig buiten spel komen te staan en niet meer de services kunnen leveren die we overeen zijn gekomen.
Na vele telefoontje met de KPN lukt het niet om onze zakelijke klant fatsoenlijk online te houden.
Wel heb ik een paar mooie uitspraken van KPN medewerkers.
-We hadden niet voorzien wat de consequenties waren
-We wisten niet dat er zoveel zakelijke gebruikers zijn (ze facturen zelfs aan deze gebruikers!!!)
-Het is hier nu een echte chaos.
-Het systeem is overbelast.
-Ik heb geen idee hoe dit gaat aflopen
Tot slot vind ik ook dat fiberwold dit probleem eerder met ons had moeten communiceren. Maar de normale gang van zaken is als je het ergens niet mee eens bent je niet 1,5 jaar wacht. Maar dat je naar de rechter stapt of dat je je klanten de tijd gunt een goede oplossing te zoeken. Want wij zijn ook klant van de KPN. Maar zoals in het schrijven van DDS is het de KPN het daar niet om te doen.
[ Voor 24% gewijzigd door remco_k op 28-06-2006 00:26 ]
Alles kan stuk.
ik heb het over internet-land een reseller van fiberworld. en ik kan nog steeds postenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:50:
[...]
http://www.nu.nl/news/765...nden_adsl-klanten_af.html
Kun je nu nog steeds posten? Volgens nu.nl heeft KPN vandaag toch de stekker eruit getrokken. Of heb je het nu over een andere partij dan fiberworld?
Het ging toch gefaseerd? 29 juni is de volgende batch aan de beurt dacht ik zoAngryAngel schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:34:
[...]
ik heb het over internet-land een reseller van fiberworld. en ik kan nog steeds posten
Mooie brief, maar behalve het afschrijven van je frustatie's schiet je er niks mee op.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:51:
Op http://www.dds.nl/dds/openbriefaankpn.php staat precies wat wij als reseller van fiberworld van de actie van de KPN vinden.
Just frame, wheels and engine
Verwijderd
Met onderbuik gevoelens kom je niet zover bij de rechtbank.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:23:
Hieruit kan ik alleen maar concluderen dat he de KPN te doen is om de verbindingen.
denk je serieus dat KPN dit niet eerder aan Fiberworld heeft gecomuniceerd. Je gaat eerst dreigen lijkt me. Je krijgt van je energiebedrijf eerst een brief dat je meot betalen anders sluiten ze je af. reageer je meerdere malen niet dan sluiten ze je echt wel af.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:23:
Nog even ter info:
1 als fiberworld vermoedt had dat de KPN hun zakelijk geschil op deze manier ging afhandelen dan hadden ze alle klanten al eerder over kunnen zetten naar het KPN telco netwerk of naar BBnet. Het financiele geschil had dan niet over de rug van de gebruikers en resellers hoeven worden gespeeld.
Alsof een helpdesk medewerker bij KPN weet wat de plannen zijn met een netwerk. Ik heb bij KPN gewerkt en zo goed is de interne communicatie niet2. KPN is alleen uit op deze 7500 klanten op het oude MXstream netwerk. Zoals iemand al van de KPN helpdesk medewerker te horen heeft gekregen. "KPN wil alleen dochter ondernemingen op dit netwerk".
nee dat kunnen ze niet omdat op dat gebied fiberworld zich wel aan het contract houdt.Als de KPN echt geen zaken met Fiberworld meer wil doen dan hadden ze met fiberworld alle banden door gesneden en waren ook alle zakelijke lijnen uit de lucht gehaald, zoals SDL ecapicity en bitstream. Dit hebben ze (gelukkig) niet gedaan.
prima dan is KPN dus nog erg netjes bezig dat ze niet alles afsluiten lijkt meAls ik een probleem heb met betalingen bij een klant en we komen er niet op een fatsoenlijke manier uit, dan lever ik helemaal niets meer en niet het ene wel en het andere niet.
KPN wil gewoon geld zien waar ze waarschijnlijk recht op hebben anders nemen ze deze stap echt niet. KPN Legal is ook niet gek natuurlijkHieruit kan ik alleen maar concluderen dat he de KPN te doen is om de verbindingen.
Voor de mensen die lid waren van Fiberworld is het natuurlijk vervelend. Maar je kan het ook van een andere kant bekijken.
KPN is de fabriek in het verhaal. De groothandel levert zijn producten aan de mensen. Als er iets verkeerd gaat bij de groothandel spreek je de fabriek er ook niet op aan. Bijvoorbeeld, als jij stenen besteld bij een leverancier, en fabriek wil niet meer stenen leveren aan de leverancier, omdat die niet betaald voor de stenen, of maar een gedeelte, dan spreek jij als afnemer ook de leverancier aan, en niet de fabriek die het allemaal levert. Het is ook KPN zijn brood, als zij nog een gigantische schuld moeten innen bij de leverancier/Fiberworld, kan ik mij best goed in zien, dat zij er ook een keer genoeg van hebben, en iedere keer maar een grotere schuld moeten innen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Gedeeltelijk mee eens.. EchterFnF schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:08:
Even een stukje wat ik op de FP heb geschreven (En wat hier inmiddels ook al is aangehaald op dezelfde wijze)
[...]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
die zijn idd zeker niet gekTrailBlazer schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:15:
KPN Legal is ook niet gek natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door Gehaktbal op 28-06-2006 15:37 ]
Beroep Stagiair KPN Legal
Geen reactie van mijn kant. Ken ik de details niet goed genoeg voor.Cyberpope schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:23:
[...]
Gedeeltelijk mee eens.. Echter
1) De stenenfabrikantie doet dit terwijl hij zelf een aandeel heeft in de groothandel, maar er zijn partner wil uitwerken zodat hij de alleen winst heeft. Daarom bleeft hij contractbreuk of in elk geval vermeende contractbreuk
Maar dit wordt ook niet afgesloten, dit werkt nog en in plaats van stenen krijg je tenminste nog een alternatieve brief aangeboden ipv niks.2) De stenenfabrikant heeft het monopolie over het laatste stukje weg waarover je naar de huizen van de klanten van de groothandel toe moet
Kan hij daar exclusief netwerk toegang leveren ( is niet ontzegd alleen onbruikbaar gemaakt door geen internet meer op deze netwerktoegang te leveren ) of kan hij daar exclusief internet toegang leveren ( imho niet. Want de stenenfabrikant heeft nog genoeg resellers waar geen betalingsproblemen mee zijn )3) De stenenfabrikant heeft gebieden waar alleen hij exclusief kan leveren
Internet is tegenwoordig een nuts voorziening??? En dan ook nog eens eentje waar hogere standaarden voor gelden ( is isdn / 56k modem tegenwoordig niet genoeg meer??? )4) Het gaat niet om stenen, maar om een nutsvoorziening. Eentje die (in mijn optiek) aan iets hogere standaarden gehouden zou moeten worden als het kopen van een pakje boter, dan je in 5 minuten bij de volgende winkel kan kopen.
[ Voor 34% gewijzigd door Gomez12 op 29-06-2006 03:10 ]
Verwijderd
Echter het zal zeker niet de eerste (en absoluut ook niet de laatste) keer zijn dat een bedrijf willens en wetens de wet buigt of breekt omdat ze weten dat de baten veel hoger zijn als de kosten. Stel dat DDS en Fiberworld het proces winnen..... zijn ze hun klanten allang kwijt en KPN heeft ze binnen. De boete die ze dan betalen schrijven ze netjes af en klaar is KPN.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Knap dat je in één reactie twee dingen vertelt die al eerder in het topic genoemd zijn... vele malen zelfs..Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:21:
http://www.dds.nl/dds/openbriefaankpn.php
Open brief van DDS naar directie KPN... Blijkt dat KPN zelf 50% aandeel houder is van fiberworld.. Dat zou de wereld op zijn kop zijn...
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Wat ik weet heeft Fiberworld niks geblokkeerd. Al getest dan of je je fiberworld mail kan ophalen?MADG0BLIN schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:19:
Wij zaten ook nog met 1 kantoor bij Fiberworld. Ben direct overgestapt naar xs4all.
Werkte vanochtend prima nadat we afgesloten waren.
De andere lijnen die we hadden hebben we gelukkig in maart al bij Fiberworld weggehaald.
Wat een drama was dat en nu dit weer. Nee, nooit meer Fiberworld voor mij.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 16:41 ]
Verwijderd
Ik moet eens proberen om anderhalf jaar niet te betalen bij @home, eens zien of ik dan ook zo lang nog online kan blijven.Geen kort geding Dis
Gepubliceerd op donderdag 29 juni 2006
(P7) Dis Europe begint geen kort geding tegen KPN. KPN heeft gepoogd om Dis over te nemen.
In het betalingsconflict van KPN met Dis vroegen we beide partijen om hun standpunten.
Waarom begint Dis geen kort geding?
KPN sloot afgelopen dinsdag ruim 7500 adsl-klanten van Dis af, kennelijk zonder dat er tegenmaatregelen door de provider werden genomen. Harry Dijkstra, directeur-eigenaar van Dis-Europe, internet- en telecomaanbieder in Heerenveen: "Een kort geding heeft alleen zin om in een voorlopige voorziening te vragen om iets tegen te houden. Aangezien het kwaad al geschied is en de termijn waarbinnen dat is gebeurd (aanschrijven en daadwerkelijk uitvoeren) zo kort was dat we geen kort geding konden voeren, heeft het weinig zin om dat achteraf te gaan doen.
Dat gaat wel in een bodemprocedure gebeuren. Echter onze advocaten bekijken de mogelijkheden en zij wegen dat op dit moment af."
De KPN-woordvoerster: "Mijnheer Dijkstra roept van alles over een kort geding. Dat het woensdag komt, dan vrijdag. Maar het komt er dus niet, want hij heeft geen zaak. Hij heeft gewoon zijn rekeningen niet betaald en wij hebben ons aan alle regels gehouden."
Dijkstra op de vraag of hij een kort geding niet aandurft: "Volgens onze advocaten bereik je daar voor de klanten weinig mee. Klanten zijn afgesloten en hebben andere instellingen moeten maken om weer online te komen. Als we dat vorderen (en gelijk zouden krijgen) moet de klant weer teruggezet worden naar ons en heeft opnieuw downtijd. De klant wordt hier absoluut niet beter van."
Betalingsgeschil
Het conflict met KPN kent zijn wortels in de overname van provider Freeler door KPN begin 2005. Freeler was in handen van ING. Dis-Europe heeft in 2002 met Freeler BV een gezamenlijk inkoopbedrijf voor adsl opgericht: de Combinatie BV. In de BV zit maar één contract, dat is het inkoopcontract van KPN ADSL (MXstream) van KPN.
Wat zijn de geschilpunten?
Dijkstra: "Met de verkoop van Freeler aan KPN is de ellende begonnen. Er had eind 2004 een nieuw addendum getekend moeten worden voor het 2005 jaar. In dit addendum staan nieuwe afspraken en prijzen voor dat komende jaar.
Wij wilden dat KPN de snelheidsverhogingen van adsl aan ons compenseert op het inkooptarief. In 2005 heeft KPN namelijk tweemaal een snelheidsverhoging doorgevoerd, in februari en augustus 2005. Dat betekent een groei van de hoeveelheid verkeer met 40 procent en toename van de inkoopkosten met 40 procent, zonder compensatie."
KPN: "Geen enkele partij hebben we daarvoor gecompenseerd. Het hoort gewoon bij de leveringen die je afspreekt."
Dijkstra: "Verder heeft KPN alle Freeler-lijnen ondanks een afname contract uit de Combinatie BV gehaald. Hierdoor zijn alleen onze verbindingen achtergebleven en zijn onze staffelkortingen aanzienlijk gedaald waardoor onze inkoop nog veel verder opliep."
KPN: "We hebben de tarieven geboden alsof de Freeler-lijnen nog onderdeel zouden uitmaken van de Combinatie."
Overnamepoging
Dijkstra: "KPN heeft elk besluit binnen deze BV tegengehouden waardoor er nimmer een nieuw addendum getekend kon worden - de gezamenlijke bevoegdheid - en KPN was ook niet bereid om feitelijk met zichzelf te onderhandelen."
KPN: "Er was een verschil van mening over de nieuwe voorwaarden. Maar Dis-Europe heeft niet gewoon een bedrag van de rekening afgetrokken waarover onenigheid bestond, maar in het geheel niet betaald. De openstaande rekening liep op naar ruim 800.000 euro. Sinds mei 2005 betalen ze geen cent, maar inden wel vrolijk bij hun klanten."
Dijkstra: "Dat is niet waar. Nog in september 2005 hebben we betaald. Dit is wel gebeurd op basis van dat wij zouden betalen met de verlagingen.
Verder is het ook zo dat wij aangeboden hebben een garantstelling te doen voor datgene wat betwist wordt. Dus wat nu financiële kwestie?"
KPN: "Het geld is er niet, de garantstelling ontbreekt. We hebben brieven gestuurd, aanmaningen, tevergeefs."
Dijkstra: "KPN is maar op één ding uit en dat is het binnenharken van de klanten! Dat hebben ze ons altijd ook gezegd, KPN wilde dat de Combinatie BV ontbonden zou worden en dat de klanten naar KPN zouden gaan. Daar hebben ze overigens ook een aantal voorstellen voor gedaan, waarbij KPN die klanten zou willen kopen van ons. Hier zijn wij niet op ingegaan. Ze hebben zelf uiteindelijk gemeld ook heel DIS te willen overnemen. Wij zijn hier niet op ingegaan."
KPN: "Dat klopt. We dachten: ze hebben een probleem en met een overname kunnen we dat wellicht oplossen. Maar Dis is er niet op ingegaan."
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 18:49 ]
En inderdaad. Vanmorgen rond 08:00 ineens *weg* adsl lijn.remco_k schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:17:
Tjeezz mensen loop toch allemaal niet zo te piepen over KPN / Fiberworld.
Iedereen heeft een mening, da's prima. Maar niemand hier weet hoe de vork werkelijk in de steel zit.
...
Anyway, ik had maandag avond even een helder moment en ben gewoon alvast gaan bellen naar de speciaal hiervoor opgerichte service desk (0800-0200989).
...
Overigens is dat nog niet in de praktijk bewezen dus ik juich nog niet té hard.
Alles kan stuk.
Misschien wel zakelijke klanten, maar zeker geen zakelijke abonnementen.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:41:
Wat ook fijn is, is dat KPN problemen heeft met het verwerken en tegen wat problemen aanlopen. Met name dat poort 25 geblockt wordt voor andere providers. Enkele klanten van ons met Exchange server konden dus geen mail ontvangen. Gelukkig wel een oplossing voor gevonden, maar pfff KPN had niet verwacht dat Fiberworld zoveel zakelijke klanten had en dan niet bij nadenken mits die overschakelen dat veel bedrijven een exchange server hebben draaien.
PSN: djmurcielago
Inderdaad, want echte zakelijke abonnementen (SDSL) zijn alleen bij XS4all af te sluiten. Daar is vaak een misverstand over. Meestal is het enige verschil, de betalingsmogelijkheid.Murcielago schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:04:
[...]
Misschien wel zakelijke klanten, maar zeker geen zakelijke abonnementen.
Het zijn gewoon particuliere abo's.
Ben wel heel benieuwd wat er nu straks gebeurt, wanneer DIS/Fiberworld gelijk krijgt van de rechter. Want dan ben jij door KPN onder valse voorwendselen overgehaald met DirectADSL in zee te gaan..remco_k schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:18:
[...]
En inderdaad. Vanmorgen rond 08:00 ineens *weg* adsl lijn.
Router dacht: wtf! en maakte meteen opnieuw verbinding... En daar kreeg ik een nieuw IP tje en ik kon zonder dat ik het verder merkte (van binnenuit tenminste) weer verder werken.
... Ze kunnen het dus wel bij KPN... Ze moeten het alleen ook willen.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Dat scheelt dan, ik was al van plan over te stappen naar DirectADSL, deze soap komt erg gelegen in dit geval. Daarbij zou een rechter mij nooit kunnen verplichten om weer terug te gaan. Een rechter kan optreden tegen KPN da's mij prima. Maar mij of andere overgestapte klanten kan hij niets verplichten.StevenK schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:38:
[...]
Ben wel heel benieuwd wat er nu straks gebeurt, wanneer DIS/Fiberworld gelijk krijgt van de rechter. Want dan ben jij door KPN onder valse voorwendselen overgehaald met DirectADSL in zee te gaan..
[ Voor 5% gewijzigd door remco_k op 30-06-2006 12:47 ]
Alles kan stuk.
Verwijderd
Je hebt dat lap tekst niet gelezen hier ene paar postings boven waarin meneer dijkstra aangeeft geen zaak te beginnen?StevenK schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:38:
[...]
Ben wel heel benieuwd wat er nu straks gebeurt, wanneer DIS/Fiberworld gelijk krijgt van de rechter.
Hij geeft aan dat hij geen kort geding meer begint (geen nut meer), maar een bodem procedure.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:57:
[...]
Je hebt dat lap tekst niet gelezen hier ene paar postings boven waarin meneer dijkstra aangeeft geen zaak te beginnen?
Lijkt me ook logish als je weet dat je zelf fout bent dat je geen rechtzaak gaat beginnen tegen een bedrijf als kpn.
Aan de andere kant zou hij het wel kunnen doen, heeft ie meteen een doel voor al het geld wat hij wel geind maar niet betaald heeft
Eh...Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:57:
[...]
Je hebt dat lap tekst niet gelezen hier ene paar postings boven waarin meneer dijkstra aangeeft geen zaak te beginnen?
Ah, dat klinkt een beetje logisch. Niet heel erg logisch, want het klinkt als 'hm.. als ik nu een schadevergoeding krijg en alle klanten toch al weg zijn, dan is m'n pensioen dichtbij'.Cyberpope schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:20:
Hij geeft aan dat hij geen kort geding meer begint (geen nut meer), maar een bodem procedure.
[ Voor 38% gewijzigd door StevenK op 30-06-2006 13:35 ]
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Verwijderd
Welk nummer heb je gebeld dan? 0900 0244? Die moet je ook niet hebben, dan kom je zeker niet bij de goede persoon terecht. Je moet bellen naar dat 0800 nummer uit de brief/mail. Doe dat dan ff, dan kunnen ze dat morgen nog voor je regelen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:52:
stand van zaken op zaterdag 01 juli
Ben Fiberworld klant.
Krijg een aanbieding voor BBNed aansluiting voor 19,95 volgens de website.
Bij navraag helpdesk klopt dit, echter alleen voor klanten in het dekkingsgebied van BBNed!
aangegevendat ik dit zeer misleidend overkomt ....reactie: ...door de drukte en hectiek hebben ze nog niet alle informatie voldoende kunnen plaatsen.
..ja..ja....maar wel via de site ervoor zorgen dat ik via een site en personal inlog accoord ga !!
Goed ...maar even kontakt opgenomen met KPN....gaa nhet binnen 15 minuten regelen staat op de webpagina die ik nu alleen nog krijg.....
Na 20 minuten in de wachtstand en 3 keer doorverbonden...[niet al te vriendelijk trouwens...zeer kortaf en weinig info] kwam ik bij de volgende mevrouw:
Meneer...ik kom niet in het systeem ! dus belt u maandag maar weer .tot ziens! en nee ,,ik kan u geen aanvullende informatie geven betreffende abonnementsvormen ! Daagg....
Heerlijk.....die klantvriendelijkheid van internetondernemingen ...ze moeten - nog steeds- heel..heel..veel leren......er is maar weinig veranderd de laatste 5 jaar...
PSN: djmurcielago
Verwijderd
En op de ADSL markt is die concurrentie er natuurlijk nietVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 10:53:
suggestief antwoord wat probeer je daar mee te zeggen ?
Ik heb gewoon keurig het 0800 nummer gekozen.
nogmaals geprobeerd trouwens...misschien een andere medewerker die mij beter zou kunnen helpen..
Helaas...zelfde antwoord en wachttijden trouwens.... morgen weer bellen .
Werk jij bij KPN of ben je gewend aan service op dit niveau ?
Ik niet....en dagelijks bedien ik mijn klanten op een ander servicelevel....
anders ben ik ze kwijt namelijk.......
Ik ben werkzaam in een branche waar natuurlijke concurrentie heerst...komt ten goede van de consument en kwaliteit van het werk..
Zo ....dat ben ik even kwijt.....
lekker...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq