Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
In de TS staat toch Duitse Dog, iedereen weet dat meer het formaat van een kalf heeft ipv de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-labrador.Maasluip schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 07:33:
[...]
Je zegt eerst dat je een hond en een kinderwagen hebt, nu blijkt dat je een paard en het baby-attack-fleet moederschip hebt. Nee, dan gaat dat niet werken.
Maar grote Europese/Japanse terreinwagens? Landrover, Nissan, Toyota?
Daarnaast levert een kind een giganstiche berg extra bagage op naast de wagen alleen.
Ik denk dat zo'n Defender echt heel gaar is voor dagelijks gebruik (brandstof en totaal geen comfort).
Ik zou in jouw geval echt voor het dubbel cabine busje met laadbak gaan of een goed wegklap systeem. Ik heb wel goede ervaingen met de Toyota Hiace:
zoiets:
http://www.marktplaats.nl...4Jwumg%253D%253D%26df%3D1
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Beurk! Ik zie die dingen wel eens rijden en ik vind ze echt oerlelijk met die zijramen voor die in zo'n punt naar voren lopen... Maarja, smaken verschillen uiteraard.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
De hond had ik duidelijk vermeld, kinderwagen is my badMaasluip schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 07:33:
[...]
Je zegt eerst dat je een hond en een kinderwagen hebt, nu blijkt dat je een paard en het baby-attack-fleet moederschip hebt.Nee, dan gaat dat niet werken.
Maar grote Europese/Japanse terreinwagens? Landrover, Nissan, Toyota?
Ik rijd nu met een grote Japanner, een Nissan Pickup. Alle plaats die ik nodig heb, maar niet goed voor de hond met het warme weer.

Ik deel je meningMx. Alba schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 07:41:
Of een SsangYong Rexton misschien? Ik vind het lelijke bakken, maarja, smaken verschillen.
Volgens mij is idd het comfort bij die dingen ver te zoeken.ToolkiT schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:58:
[...]
Nog niet eens aan gedacht maar een defender 110 is ruim zat, zelfs voor jouw dierentuin
http://images.google.com/...nder%20110&spell=1&tab=wi
Je hebt ze ook als pickup met stoffen kap:
http://images.google.com/...GGLD,GGLD:2005-12,GGLD:en
Of je moet het nieuwe model nemen, maar dat is weer niet te betalen...
[ Voor 8% gewijzigd door Fire69 op 23-06-2006 09:52 ]
Ik denk dat ik in deze volgorde maar eens ga zoeken:aardbeix15 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:25:
[...]
In de TS staat toch Duitse Dog, iedereen weet dat meer het formaat van een kalf heeft ipv de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-labrador.
Daarnaast levert een kind een giganstiche berg extra bagage op naast de wagen alleen.
Ik denk dat zo'n Defender echt heel gaar is voor dagelijks gebruik (brandstof en totaal geen comfort).
Ik zou in jouw geval echt voor het dubbel cabine busje met laadbak gaan of een goed wegklap systeem. Ik heb wel goede ervaingen met de Toyota Hiace:
zoiets:
http://www.marktplaats.nl...4Jwumg%253D%253D%26df%3D1
- Amerikaan, als het betaalbaar is (aankoop, lpg, onderhoud, verbruik)
- Grand Espace, als hij Grand genoeg is
- Busje à la Renault Trafic of VW Transporter, liefst geen dubbele cabine, want dan zit je weer met een volledig gesloten want achter de zetels en heeft de hond ook geen airco. Dan kan ik net zo goed de Pickup houden.
Oeps, dit had onder de vorige post moeten hangen
[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 23-06-2006 09:56 ]
Renault Traffic, VW Transporter, Mercedes Vito... De Hyundai Satellite valt qua formaat in dezelfde categorie maar ziet er door de rondere vormen een stuk minder als een "busje" uit.
GrapjasMx. Alba schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:20:
Hangt ook onder de vorige post
Renault Traffic, VW Transporter, Mercedes Vito... De Hyundai Satellite valt qua formaat in dezelfde categorie maar ziet er door de rondere vormen een stuk minder als een "busje" uit.
Gisteren zo'n Satellite gezien, en die ziet er idd veel "minder groot" uit, hoewel hij toch dezelfde binnenruimte heeft.
Maar qua looks zou ik dan toch nog steeds voor bv. een Transporter gaan.
Mijn oom heeft een Chevy Van op gas gehad. Nooit problemen daarmee gehad, ding was sneller op gas dan op benzine, én zuinigerFire69 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 07:23:
[...]
- Zo'n 5.7L doet volgens mij wel aardig wat km's voor hij slijt, zelfs met LPG, en aangezien ik er maar 15K per jaar doe, zal dat allemaal wel goed meevallen

Wat is daar mis mee? Zoveel amerikanen heb je niet in Nederland rondrijden, dus dan moet je wat. Mijn oom heeft er al 10 geimporteerd, enige probleem was de lange wachttijd na aankoop. Voordeel: goed excuus voor een retourtje USA, toch?Auto's importeren, daar begin ik niet aan. Ik wil wel eentje kopen hier, maar zelf invoeren, nee bedankt.
Ehm, da's niet 'een' kinderwagen, en je hond is ook niet 'een' hond. Enneh, waarom zou die hond niet op de kinderwagen kunnen liggen?Dit is trouwens de kinderwagen:
[afbeelding]
Combineer die met de hond en je snapt waarom ik echt geen break ga kopen
Zuiniger? 1:9 ipv 1:8 of zo?MBV schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:23:
[...]
Mijn oom heeft een Chevy Van op gas gehad. Nooit problemen daarmee gehad, ding was sneller op gas dan op benzine, én zuinigerHij is weggegaan ivm. roest achter de voorruit-bevestiging.
Wachttijd, papierwerk, homologatie, ...Wat is daar mis mee? Zoveel amerikanen heb je niet in Nederland rondrijden, dus dan moet je wat. Mijn oom heeft er al 10 geimporteerd, enige probleem was de lange wachttijd na aankoop. Voordeel: goed excuus voor een retourtje USA, toch?
Plus dat ik geen geld heb voor een retourtje USA
Als ik nou mijn dochter in de kinderwagen in de koffer zet, en de hond op de achterbank?Ehm, da's niet 'een' kinderwagen, en je hond is ook niet 'een' hond. Enneh, waarom zou die hond niet op de kinderwagen kunnen liggen?
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Misschien iets?
Enne misschien is een previa wel iets
previa
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Een leuke Chrevolet Trans Sport? Is Amerikaans, hééél groot en niet duur. Er staan genoeg mooie te koop voor ongeveer 20.000e!
Dat soort daktenten zie je in australia wel vaker, erg hangig.. ik ben nog op zoek geweest naar 1 voor mijn forester destijds.. maar ze waren vaak te groot of te duur..of beideMx. Alba schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:01:
[afbeelding]
Je wilt veel ruimte? Moet de deze nemen!
Zo'n hummer limo rijd er in london ook rond gesponsord door 888.com ofzo (een of andere goksite iig)
Hoe comfy een defender is weet ik niet, nooit in gezeten.. maar ik verwacht er niet te veel van, is immers design van net na de oorlog..
Een landcruiser daarintegen is best comfy, zeker als je de prado versie hebt..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Nee het is veel makkelijker, ipv een kinderwagen neem je een pony karretje, daar span je de dog voor en klaar is klaraMx. Alba schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:04:
Laat gewoon die hond je dochter én de kinderwagen verslinden, en ook de achterbank als hij toch bezig is. Probleem opgelost
Veel goedkoper in wegenbelasting en benzine ook nog. de 0-100 tijd valt aleen wat tegen
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
teken ik voor. Vergeet niet dat 1:11 ipv 1:10 nog altijd 10% is. Bij die bus was het trouwens nog meer: ondanks 300 liter gas ofzo eronder reed hij op gas 1:10 ipv 1:7-8. Denk maar niet dat jij dat gaat halen, meer dan 10% gas geeft mijn oom nooit en 80 op de snelweg is hard zat.
Hij heeft nog niet eens radiaalbanden onder zijn cabrio

Een opel sintra bedoel je...Ojjorz schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:57:
[afbeelding]
Een leuke Chrevolet Trans Sport? Is Amerikaans, hééél groot en niet duur. Er staan genoeg mooie te koop voor ongeveer 20.000e!
Ik doe 1 op 5 als ik heel rustig (±100) op de snelweg rij. Slechtere performance op benzine heeft te maken met de ontsteking die voor LPG anders staat ingesteld dan voor benzine.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Een opel sintra is een namaak transport
ene een amerikaan op gas? Mn oom heeft een suburban en die vond na 2 ton gas niet meer leuk. De kleppen waren helemaal op.
Ik weet niet of dit een uitzondering is. Maar volgens mij moet de gemiddelde amerikaan wat langer mee gaan.
[ Voor 16% gewijzigd door AkroBatik op 25-06-2006 13:47 ]
.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Idd, mijn oom heeft die Chevy Van echt heel lang 'dagelijks' gereden. Enneh, 1:10 haalde hij niet, maar 1:8 weet ik vrij zeker van wel. Hoe rijdt hij dan? Nou... hij heeft zijn rijstijl aangepast aan zijn langzaamste auto, en bij mijn weten was dat een trabantHydraulik-Phunk schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:15:
Juist Amerikanen rijden erg goed (of iig niet minder goed) op gas.

wel lachen: hij heeft nu dus een Chevrolet Avalanche, en hij had het er over dat een BMW'tje irritant zat te doen. Hij had hem er dus vet uitgereden bij het stoplicht (tot de maximum snelheid dan). Mijn vader rolde bijna van zijn stoel dat mijn oom een stoplichtsprintje had gedaan
Zijn arsenaal: http://www.vdvlist.demon.nl/
Vergeet niet dat de voorwaarden voor lichte vracht verstrengd zijn, en ik meen me te herinneren dat de cabine nu moet afgesloten zijn van het laadgedeelte ? (gevonden : link)
Indien geen lichte vracht maakt dit een groot verschil (ik moest als 1ste bedrag zo'n 2800€ betalen aan BIV+taks), dus informeer je zeker voor je aankoopt.
Mijn zus heeft enkele maanden geleden zo'n nieuwe Chrysler Grand Voyager gekocht, en dat zijn ook heel ruime wagens. Misschien is dit dus wel een optie in tweedehands, al weet ik niet hoe de oude grand voyagers er uit zien, en hoe het met de taksen zit...
[ Voor 3% gewijzigd door D4Skunk op 05-07-2006 16:01 ]
Die is nu ingeschreven als lichte vracht en dat zal voorlopig niet veranderen (als de regels niet weer om de 3 maand veranderen

Laadruimte moet idd afgescheiden zijn, da's niet zo'n probleem, het mag ook een niet volledig gesloten afscheiding zijn, dus dan kan de airco er gewoon door.
Het probleem is echter dat de laadruimte 50% van de wielbasis moet zijn.
Op zich ook geen probleem, je neemt gewoon de 6de en 7de plaats weg. Maar er mogen in de laadruimte geen verankeringen voor zitplaatsen zijn.
Grand Voyager vind ik ook mooie auto's, maar hebben het zelfde probleem als alle andere monovolumes. De koffer is niet diep genoeg.
De meeste zijn 1m tot 1,1m diep.
Mijn kinderwagen is al 70cm breed. Dan blijft er voor de hond niet veel plaats over...

Dat lijkt me een kwestie van een dagje lassen...Fire69 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:39:
Op zich ook geen probleem, je neemt gewoon de 6de en 7de plaats weg. Maar er mogen in de laadruimte geen verankeringen voor zitplaatsen zijn.
http://autotelegraaf.nl/
zuinig en onverwoestbaar , waardoor ze een hoge inruilwaarde behouden
How do you save a random generator ?