.Peter schreef op zondag 18 juni 2006 @ 21:08:
Topic regeltjes:
Hou het netjes. In deel 1 ging alles vooral richting flamen op elkaar, user 1 deed dit, user 2 dit, dit is niet de bedoeling. Ondanks dat ik vind, en ook denk dat mijn server gedeeltelijk in het topic betrokken mag worden (90% van de GoTters zit daar), moet het daar niet teveel naar gaan neigen. San Andreas Multiplayer is een multiplayer mod, niet toevallig een programma dat gemaakt is voor 1 gamemode. Neem vandaar ook de kans om wat andere gamemodes te proberen, concurentie is gezond!
Regeltjes op mijn server:
Kort maar krachtig.
- Als een gebruiker zin heeft om vredig te spelen, dien je hier respect voor te hebben. Als iemand zegt dat hij niet neergeschoten wilt worden doe je dat niet, schiet hij/zij daarna zelf iemand neer, nodig ik je uit om de speler alsnog
af te maken.
- Geen cheats, trainers of misbruik maken van bugs, dit zal met jails, kicks en bans beloond worden.
- Het schip is een vredeszone. Kleine auto's en motors mogen erop, maar bulldozers, dumpers en bussen zijn niet gewenst. Auto's stelen mag je ook niet. Verder mag je niemand slaan, schieten of op een andere manier schade toedoen. Ook met vliegtuigen landen op het schip is no-go.
- Getunede auto's zijn in alle gevallen heilig, tenzei de persoon zelf ook schiet en/of schade toedoet aan andere spelers.
- Als iemand je vermoord, afschiet, uitscheld of wat dan ook, scheld je niet terug, maar speel je rustig verder of roep je een admin. Ziektes zijn niet om te schelden, de moeder van Bouma heeft geen baard en geslachtsdelen zijn ook niet bedoeld voor het schelden. Wraak nemen is best, zolang het maar binnen de regels blijft. Ook racisme zal niet getollereerd worden.
De sfeer hou je met z'n allen goed, niet per persoon.
==
Graag wil ik 1 ding uitleggen mbt. cheaters
Noem niemand
ooit een cheater. Dit is versie 0.1 van San Andreas Multiplayer, er zijn nog zo ongelooflijk veel bugs waardoor het kan lijken of hij/zij cheat, wat achteraf niet waar lijkt te zijn. Ongeacht op welke server, welke speler met welke reden, de kans dat iemand cheat is kleiner dan dat het een bug is. Door gokkasten in 1 keer aan 50 miljoen komen is mogelijk, verkeerde wapen-synchs waardoor clients denken dat iemand een bepaald wapen heeft is mogelijk, en door lag en/of andere redenen is het mogelijk dat iemand z'n health niet veranderd.
Hou dit "cheater" gedrag lekker voor je, speel leuk, en als er echt iets is PM je een admin, of zet je een @ voor je bericht op mijn server. Al dat loze gescheld en gevloek in de chatbalk is nergens voor nodig en zonde. Als je denkt dat er iemand cheat roep je een admin, die zal uitzoeken of hij/zij echt cheat. Is dit het geval, dan zal er actie ondernomen worden, is dit niet het geval, dan dien je de gebruiker gewoon te ontwijken en sowieso te stoppen met schelden.