Ik heb de server gevonden, echter geen idee waar ik de pass kan vinden om te connecten!
Lees even de post boven je.... daar staat een linkje. Als je die volgt, zie je de instructies. Het wachtwoord staat in de openingspost van dit topic, maar ik kan me voorstellen dat dat wat moeilijk zoeken is zo op de late avond (excuses voor de sarcastische toon, maar je bent zonder gein echt al de 100e die deze vraag gesteld heeft)Anoniem: 101315 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:40:
Ik heb de server gevonden, echter geen idee waar ik de pass kan vinden om te connecten!
Anoniem: 101315
het is inderdaad laat... en fijn voor de 100 andere mensen die mij voor gingen maar ik ben nou eenmaal niet iemand die 30 paginas gaat na lezen...
en deze server staat niet in de op....
Rechtsbovenin zit een functie om in het topic te zoeken. Wat minder lui mag dus ook wel
Rechtsbovenin zit een functie om in het topic te zoeken. Wat minder lui mag dus ook wel

[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 10-07-2006 23:35 ]
Ik wordt een beetje gek van de crashes 
En de uurtjes waarin de hele server elkaar probeert te killen, want dan is het gewoon te druk. Iedereen heeft 1 kill en gaat vervolgens zelf dood, en niemand verdient er iets mee
En de uurtjes waarin de hele server elkaar probeert te killen, want dan is het gewoon te druk. Iedereen heeft 1 kill en gaat vervolgens zelf dood, en niemand verdient er iets mee
Anoniem: 101315 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:53:
het is inderdaad laat... en fijn voor de 100 andere mensen die mij voor gingen maar ik ben nou eenmaal niet iemand die 30 paginas gaat na lezen...
Wat nou, deze server staat niet in de op.Uit de openings post:
.Peter's server
GoT privé server, wachtwoord:

Vergeet ook vooral niet om de 2e post te lezen!
Slaap lekker
[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 10-07-2006 23:15 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Anoniem: 178114
SOOOW dit was echt de grootste cruise ooit in peters server. het was echt super vet.
EN ik heb er een filmpje van gemaakt. Mn pc deed het redelijk goed ondanks zo enorm veel autos op 1 plek.
Iets later had ie er toch iets wat moeite mee. Hehe
maar hier het filmpje dus. ongeveer 2 en half minuut.
The BIGGEST cruise ever
http://www.youtube.com/watch?v=eTn7xAtNEHo
EN ik heb er een filmpje van gemaakt. Mn pc deed het redelijk goed ondanks zo enorm veel autos op 1 plek.
The BIGGEST cruise ever
Leuk filmpje H@wker
Het was vandaag inderdaad zeer plezierig, vooral tot net was het erg leuk.
Foto's en video's volgen later, want ik ben nu ( 3:38 a.m.) te moe om dat nog online te zetten, maar dat volgt vanmiddag wel
slaapze
Het was vandaag inderdaad zeer plezierig, vooral tot net was het erg leuk.
Foto's en video's volgen later, want ik ben nu ( 3:38 a.m.) te moe om dat nog online te zetten, maar dat volgt vanmiddag wel
slaapze

Was fun
Net gestopt
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gelukkig viel ik op in m'n bubblegum-kleurtjes-autoAnoniem: 178114 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 01:51:
SOOOW dit was echt de grootste cruise ooit in peters server. het was echt super vet.
The BIGGEST cruise ever
Maar het was nog niet de grootste cruise hoor
Beetje jammer dat er nu niet echt een leider was en iedereen vaak ging remmen en er 10 ontploffingen kwamen.
Filmpje is wel leuk nog geworden ondanks dat
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik heb SA-MP ook geinstalleerd, maar snap nog niet helemaal wat nou de bedoeling is. Je hebt ook een hoop verschillende commands... Hmm denk dat ik het nog maar even moet spelen.
Toen ik er tot een uur of 11 's avonds was werd er bij de cruises alleen maar gekilled en gedaan.Anoniem: 178114 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 01:51:
Vanavond om 12 precies start er een nieuwe mega-cruise
Anoniem: 181564
tja, ik kan door mijn firewall neit op de irc, dus moest ik het van ut_alpha hier maar posten.
ik zat dus laatst op een server, en er was een gastje die hele vunzige PM's verzond, terwijl alpha zij dat hij die PM's niet zag...
hier is een filmpje ervan:
http://rapidshare.de/files/25536125/Film.rar.html
hij zond allemaal tekstjes als: LIK MIJN BALLAH, IK GEIL OP JE BALLAH enz.
ik zat dus laatst op een server, en er was een gastje die hele vunzige PM's verzond, terwijl alpha zij dat hij die PM's niet zag...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 181564 op 11-07-2006 13:48 ]
Had ik laast ook

Van meerdere mensen btw
Dat was Banballa. Die stuurde dat inderdaad heel vaak.
Best irritant, maar hij kon mij niet killen dus taaide hij maar af
Best irritant, maar hij kon mij niet killen dus taaide hij maar af
peter, is het ook mogelijk om de console berichten A. scrollbaar te maken, en B. onder te verdelen in linksboven de chat en rechtsboven alle andere berichten ? (en mss midden de pms)
Of is dat iets wat echt in de code moet, oftewel door de mannen achter samp gedaan moet worden..?
En als mini subgame mss de truckermissies introduceren zoals ik ze een paar posts terug al voorgesteld heb
En kan het nou wel of niet, het bijhouden van alltime langste wheelie etc netals je in de single player ook zulke dingen hebt. Je was niet echt duidelijk ingame gister
Of is dat iets wat echt in de code moet, oftewel door de mannen achter samp gedaan moet worden..?
En als mini subgame mss de truckermissies introduceren zoals ik ze een paar posts terug al voorgesteld heb
En kan het nou wel of niet, het bijhouden van alltime langste wheelie etc netals je in de single player ook zulke dingen hebt. Je was niet echt duidelijk ingame gister
| Hardcore - Terror |
Anoniem: 142952
A en B is een werkje voor de mannen van sa-mp zelf, die minigame klinkt wel leuk en komt er misschien wel, peter is iig toch met heel veel minigames bezig op de moment. Tot slot wheelie's ed bijhouden kan ook niet, dit is ook weer een werkje voor de mannen van sa-mp zelf.Hellraizer schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:12:
peter, is het ook mogelijk om de console berichten A. scrollbaar te maken, en B. onder te verdelen in linksboven de chat en rechtsboven alle andere berichten ? (en mss midden de pms)
BTW: post je voorstellen @ de wiki
Ik hoorde van iedereen dat ik dat soort berichten zou rondsturen.. Terwijl ik gewoon lekker aant cruisen was met DakaterrasAnoniem: 181564 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:28:
tja, ik kan door mijn firewall neit op de irc, dus moest ik het van ut_alpha hier maar posten.
Een of andere "misbruiker" was me/jullie gewoon aan t dissen
Maar moest wel ff lachen om je reacties Moffia
/edit: na het zien van het filmpje.. dat is best lame ja. Misschien dat de desbetreffende "misbruiker" even zijn excuses aan moet aanbieden aan Moffia
[ Voor 16% gewijzigd door Banballa op 11-07-2006 15:34 ]
Anoniem: 122793
w00w, ziet er vet uit, was volgens mij nog groter als die motor-cruise (ooit).Klippy schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 04:02:
[...]
Gelukkig viel ik op in m'n bubblegum-kleurtjes-auto
Maar het was nog niet de grootste cruise hoor
Beetje jammer dat er nu niet echt een leider was en iedereen vaak ging remmen en er 10 ontploffingen kwamen.
Filmpje is wel leuk nog geworden ondanks dat
Jammer dat ik er niet bij was, misschien tog wat vaker inloggen, ook als is alleen maar voor de leut.
Alleen jammer dak na 11.30 moet verplaatsen naar een laptopje dat nix kan (p2).
aaaargh !!!
net nog geen 20mins ingame en de SanAn School en Drive-In gekocht crashed de server !!
damn ! bijna 2miljoen naar de klote !
damn ! bijna 2miljoen naar de klote !
| Hardcore - Terror |
Mooie update van .Peter!
Nu ook karts, en boten. Deze ga ik wel leuk vinden
Vanavond om 12.00 een megacruise, moet ik natuurlijk wel bij zijn, jullie toch ook?
Vanavond om 12.00 een megacruise, moet ik natuurlijk wel bij zijn, jullie toch ook?
Ik zal er ook maar weer is zijn 
Wat waren de updates dan als ik vragen mag?
Wat waren de updates dan als ik vragen mag?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
heej 12:00 uur vannavond dan ben ik ook van de partij !!Patriot schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:50:
Mooie update van .Peter!
Het is 00:00 en geen 12:00.Patriot schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:50:
Het maximum aantal voertuigen is toch momenteel 200? Op zich klinkt het natuurlijk geweldig, maar ik vraag me af of er reeds 200 voertuigen in gebruik waren in de "oude" versie. Wat ik bedoel te zeggen is dus, betekent het een wijziging van voertuigen of zijn ze er extra bijgekomen?
Niet dat .Peter wat aan de beperking van 200 kan doen, die is immers gewoon coherent aan deze versie... maar toch. Er is nu al een groot tekort van voertuigen in het grootste deel van San Andreas. En sommige voertuigen missen we echt (het liefst een paar) zoals de PACKER... ofwel de truck waar je auto's op kunt vervoeren en heerlijk mee kan stunten. En motors, omdat er altijd een tekort is bij motorcruises en je uren zoekt!
Ja ik zoek ook altijd die motors maar ze zijn meestal weg. Ik zou het ook mooi vinden als er een brandweerauto in de buurt van het schip zou komen te staan. Dan kunnen we het schip sneller blussen als het weer voor de zoveelste keer in de fik staatBarca schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:09:
[...]
Het is 00:00 en geen 12:00.
Het maximum aantal voertuigen is toch momenteel 200? Op zich klinkt het natuurlijk geweldig, maar ik vraag me af of er reeds 200 voertuigen in gebruik waren in de "oude" versie. Wat ik bedoel te zeggen is dus, betekent het een wijziging van voertuigen of zijn ze er extra bijgekomen?
Niet dat .Peter wat aan de beperking van 200 kan doen, die is immers gewoon coherent aan deze versie... maar toch. Er is nu al een groot tekort van voertuigen in het grootste deel van San Andreas. En sommige voertuigen missen we echt (het liefst een paar) zoals de PACKER... ofwel de truck waar je auto's op kunt vervoeren en heerlijk mee kan stunten. En motors, omdat er altijd een tekort is bij motorcruises en je uren zoekt!
Present!Patriot schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:50:
Mooie update van .Peter!
Blij Met Wilco
Ik ben van de partij om 00:00
ik kan niet op .Peter zijn server ik heb een account aangemaakt en die zooi in mijn sig gezet en volgens de site was alles goed: [GoT]kaasaanfiets
als ik inlog met die naam zegt hij invalid username, (gisteren al aangemaakt btw)
gewoon kaasaanfiets doet het wel danke...
als ik inlog met die naam zegt hij invalid username, (gisteren al aangemaakt btw)
gewoon kaasaanfiets doet het wel danke...
[ Voor 10% gewijzigd door kaasaanfiets op 11-07-2006 23:25 ]
Dan is je naam te lang, ik weet alleen de maximale lengte nietkoekoek2003nl schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:22:
ik kan niet op .Peter zijn server ik heb een account aangemaakt en die zooi in mijn sig gezet en volgens de site was alles goed: [GoT]kaasaanfiets

tsss wat een crap ik begin aldoor in een of ander slachthuis en als ik naar buiten ga zegt hij Stay within the world boundries dan kan ik nog 1 minuut rondlopen en lost connection to server 
wat is dit voor bullshit...
ow ik zag net 2 seconden toen ik opstarte dat je eerst moet inloggen
dat wil ook nogal goed als ik een accountaan heb met [GoT]kaasaanfiets en daar niet mee kan inloggen he.... misschien even op je site veranderen dat je maximaal zoveel tekens mag hebben?
ow ik zag net 2 seconden toen ik opstarte dat je eerst moet inloggen
dat wil ook nogal goed als ik een accountaan heb met [GoT]kaasaanfiets en daar niet mee kan inloggen he.... misschien even op je site veranderen dat je maximaal zoveel tekens mag hebben?
[ Voor 38% gewijzigd door kaasaanfiets op 11-07-2006 23:36 ]
Dit heb ik ookkoekoek2003nl schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:32:
tsss wat een crap ik begin aldoor in een of ander slachthuis en als ik naar buiten ga zegt hij Stay within the world boundries dan kan ik nog 1 minuut rondlopen en lost connection to server
@ de 2 hierboven, ga naar IRC.
Omg server van .Peter blijft nu alsmaar crashen. Iedereen wordt er constant uitgegooid
Omg server van .Peter blijft nu alsmaar crashen. Iedereen wordt er constant uitgegooid
Podverdorie nooit crashes en nu op een crusiaal moment van de cruise alleen maar crashes (door een trainer ofzoiets las ik). Nou voor de mensen die er niet in komen doen we gewoon om 01:00 de cruise nog een keer dunnetjes over
Verdomme net opnieuw getuned en alles, weer CRASH! ARCHHHHHHH
ik krijg om de 5 minuten een crash GEwelDIG
ik begin te twijfelen of het aan mijn pc ligt of aan samp ?? waarom komen ze ook niet met een beter versie uit die luizwanzen moet eens aan het werk daarzo %@#@#$!@##$!@$!@ een firmware versie van een psp kraken ze in een paar maand een een vansoenlijk bug vrije mp opzetten moetten ze een jaar over doen??
ik begin te twijfelen of het aan mijn pc ligt of aan samp ?? waarom komen ze ook niet met een beter versie uit die luizwanzen moet eens aan het werk daarzo %@#@#$!@##$!@$!@ een firmware versie van een psp kraken ze in een paar maand een een vansoenlijk bug vrije mp opzetten moetten ze een jaar over doen??
[ Voor 79% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-07-2006 00:12 ]
Na een aantal crashes is de megacruise dan toch kunne vertrekken
en dat was me een cruise
! Het was zeer geslaagd
.
Filmpjes screens ed. komen er nog aan
Bedankt voor de leuke avond aan iedereen die vanavond meedeed aan de megacruise!
Filmpjes screens ed. komen er nog aan
Bedankt voor de leuke avond aan iedereen die vanavond meedeed aan de megacruise!
Jammer dat de cruise zo snel vertrok na die crashes, had niet de kans om fatsoenlijk te tunen.
Zat in zo'n Elegy die al uit elkaar valt als je er naar kijkt en dan sta je al 20 minuten te wachten tot 0:00 in een stevige Savanna.
Maar goed, het was wel cool, vooral het einde
Jammer dat ik dat niet in m'n eigen auto kon doen, want die was al kapot omdat iemand m'n remlichten niet zag
Zat in zo'n Elegy die al uit elkaar valt als je er naar kijkt en dan sta je al 20 minuten te wachten tot 0:00 in een stevige Savanna.
Maar goed, het was wel cool, vooral het einde
Jammer dat ik dat niet in m'n eigen auto kon doen, want die was al kapot omdat iemand m'n remlichten niet zag
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
De megacruise was echt supervet
Alleen soms flipte mijn besturing even, lag waarschijnlijk aan de hoeveelheid auto's op 1 scherm
Alleen soms flipte mijn besturing even, lag waarschijnlijk aan de hoeveelheid auto's op 1 scherm
Megacruise was vet idd
en die megacruise heeft de server wel laten crashen ofniet, want hij is nu down
| Hardcore - Terror |
Hij is inderdaard down. Ik weet niet sinds wanneer. Was wel net van plan om een potje te spelen, dan maar op mijn eigen serverHellraizer schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:45:
Het kan natuurlijk af en toe gebeuren, de mijne is ook wel eens een tijdje down
.Peter's server
Adres: 84.244.158.136:7777
Gaitman's server
Adres: 82.92.111.189:7777
Mail (voor vragen/problemen):
Chillpoint.nl server
Adres: 129.125.11.126:7777
[ Voor 5% gewijzigd door Gaitman op 12-07-2006 10:53 ]
Het was niet die megacruise zelf hoor, iemand was enorm me een trainer aan het kutten. Deze trainer stuurde een overload aan data naar de server waardoor hij elke keer opnieuw neerging. Ik snap niet dat mensen die ook hier op GoT zitten zich hier mee bezig houden. Hij liet de server niet 1x crashen maar wel 5x!Hellraizer schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:45:
De crashes buiten beschouwing gelaten was de mega cruise wel ongelooflijk leuk en is ze supergoed verlopen, maar zeer weinig incidenten ed. Ik hoop dat H@wker er snel is met zijn filmpje
Een vriend van mij heeft zich speciaal aangemeld op GoT om zo op de server te kunnen spelen. GoT boeit hem verder helemaal niets. Dus wat ik hiermee wil zeggen is dat er echt wel mensen op de server zitten die helemaal niets met GoT te maken hebbenAnoniem: 142952 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:57:
[...]
Ik snap niet dat mensen die ook hier op GoT zitten zich hier mee bezig houden.
Anoniem: 175504
<< ATTENTIE, ATTENTIE!!! Fotoreportage!!! >>
In navolging van de 0:00 mega cruise van MA avond, ook gister om 0:00 weer een mega cruise. Dit keer met nog meer deelnemers. Duurde ff voor we van start gingen ivm de server die een paar x crashte, maar eenmaal onderweg was het dolle pret.

hier zijn we net onderweg van LV naar LS

en hier komen we net aan in LS

rondje om LS airport

aangezien er natuurlijk altijd wel schade optreedt, rijden we hier naar naar de dichtsbijzijnde pay&spray

ahhh lekker zo'n nieuwe paintjob. niet allemaal tegelijk!!!

en weer onderweg..

en daar kwam de 'South Sea' alweer in zicht

aangezien er mensen waren die geen gebruik hadden gemaakt van de pay&spray pauzes, waren er al wat voertuigen de lucht in gegaan. voor diegene de mogelijkheid een nieuwe auto te pakken uit de race1/race2 voorraad.

en maar weer verder..

vervolgens begonnen we aan het off-road gedeelte. ik moest ik toch echt wat slaapie slaapie gaan doen, dus heb ik alles wat hierna kwam helaas niet meer meegemaakt.
Oja, had ook nog een leuke bug gister. Teleport ik naar iemand op schip, krijg ik vervolgens alleen maar poppetjes te zien en geen gebouwen/weg/lucht etc.. hehe
In navolging van de 0:00 mega cruise van MA avond, ook gister om 0:00 weer een mega cruise. Dit keer met nog meer deelnemers. Duurde ff voor we van start gingen ivm de server die een paar x crashte, maar eenmaal onderweg was het dolle pret.

hier zijn we net onderweg van LV naar LS

en hier komen we net aan in LS

rondje om LS airport

aangezien er natuurlijk altijd wel schade optreedt, rijden we hier naar naar de dichtsbijzijnde pay&spray

ahhh lekker zo'n nieuwe paintjob. niet allemaal tegelijk!!!

en weer onderweg..

en daar kwam de 'South Sea' alweer in zicht

aangezien er mensen waren die geen gebruik hadden gemaakt van de pay&spray pauzes, waren er al wat voertuigen de lucht in gegaan. voor diegene de mogelijkheid een nieuwe auto te pakken uit de race1/race2 voorraad.

en maar weer verder..

vervolgens begonnen we aan het off-road gedeelte. ik moest ik toch echt wat slaapie slaapie gaan doen, dus heb ik alles wat hierna kwam helaas niet meer meegemaakt.
Oja, had ook nog een leuke bug gister. Teleport ik naar iemand op schip, krijg ik vervolgens alleen maar poppetjes te zien en geen gebouwen/weg/lucht etc.. hehe

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 175504 op 12-07-2006 11:34 ]
De server is weer up. Alleen zit ik nu 17 minuten in de jail, dus ik verveel me wat
Anoniem: 175504
lol, 17minuten?!?! wat heb je gedaan dan?Patriot schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:49:
De server is weer up. Alleen zit ik nu 17 minuten in de jail, dus ik verveel me wat
En weer downPatriot schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:49:

Blij Met Wilco
AARGH
Loop ik met 1,5 miljoen op zak, crasht de server!!!!
Ik heb een screenie? Mag ik mn geld terug, of is de kans klein?
@Dominator: Eerst 2 minuten voor een bootkill, toen 5 minuten omdat ik Sunny (mn celmaat) killde, en toen nog 2 keer 5 minuten omdat ik mezelf killde
@Dominator: Eerst 2 minuten voor een bootkill, toen 5 minuten omdat ik Sunny (mn celmaat) killde, en toen nog 2 keer 5 minuten omdat ik mezelf killde
[ Voor 39% gewijzigd door Patriot op 12-07-2006 13:22 ]
Als 't goed is, is er 752500 van opgeslagen, dus geen paniekPatriot schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:21:
AARGH
Oef, dat zou schelen!
EDIT: Maar dan kan ik SETI niet kopen
EDIT: Maar dan kan ik SETI niet kopen
[ Voor 57% gewijzigd door Patriot op 12-07-2006 13:25 ]
Als ik mijn muis op en neer doe ga ik sneller op en neer dan dat ik van links naar rechts toe ga...
Kan ik ergens de instellingen veranderen dat de X en Y (geloof ik) allebij dezelfde sensivity hebben? want als je iemand moet killen, moet je op het hoofd schieten, en dat gaat moeilijk als de muis er elke keer overheen gaat
Kan ik ergens de instellingen veranderen dat de X en Y (geloof ik) allebij dezelfde sensivity hebben? want als je iemand moet killen, moet je op het hoofd schieten, en dat gaat moeilijk als de muis er elke keer overheen gaat
Greyh0und
Anoniem: 178114
! MEGA CRUISE ! ..o0 FILMPJE 0o..
Duur : 4:47 min
Grootte : 52 mb
Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=8qon0R74Hfs
Hogere kwaliteit @ Rapidshare:
http://rapidshare.de/files/25638831/MEGA_CRUISE_1.wmv.html
ik raad je rapidshare aan hehe
Youtube:
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 178114 op 12-07-2006 15:16 ]
Ook ik heb ff een video samengesteld van de Mega cruise van 00:00 uur.
Het was een zeer leuke cruis, en heb me daarom zeer vermaakt
Hopen dat er vandaag of anders een andere keer, weer zo'n leuke cruise gehouden word
Rapidshare linkje:
http://rapidshare.de/files/25643776/Mega_cruise.wmv.html
Het was een zeer leuke cruis, en heb me daarom zeer vermaakt
Hopen dat er vandaag of anders een andere keer, weer zo'n leuke cruise gehouden word
Rapidshare linkje:
http://rapidshare.de/files/25643776/Mega_cruise.wmv.html
Dat was echt een leuke cruise-Thunder- schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:39:
We hebben net grote cruise gehad met mij als leider.. en een mooie tussen stop gemaakt
[afbeelding]
Anoniem: 151099
Helemaal te gek man, jammer dat ik er niet bij was, maar het zag er echt super uit.Anoniem: 178114 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:02:
! MEGA CRUISE ! ..o0 FILMPJE 0o..
Youtube:
ook erg mooi gecompileerd filmpje.
Anoniem: 179604
Jup supervet. Is er nu elke dag om 0:00 een megacruise? Iemand al wat opgevangen over versie 0.2? Ik zou bijna C++ gaan leren om mee te developenAnoniem: 151099 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:16:
[...]
Helemaal te gek man, jammer dat ik er niet bij was, maar het zag er echt super uit.![]()
ook erg mooi gecompileerd filmpje.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 179604 op 12-07-2006 19:53 ]
ok, mijn webspace werkt weer ongeveer en hier zijn dan de screens van de megacruise in een pakketje : klikkerdeklik
en voor het filmpje van de megacruise klik je hier
Je moet "doel opslaan als " anders doet ie het niet
ik moet het echt eens fixe
en voor het filmpje van de megacruise klik je hier
Je moet "doel opslaan als " anders doet ie het niet

[ Voor 199% gewijzigd door ibfranky op 13-07-2006 18:49 ]
pics doen het nietibfranky schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:24:
Ok dan zal ik ook nog maar een filmpje online gooien... klikkerdeklik (save as...)
En enkele screens van de megacruise:
Pic 1
Pic 2
Pic 3
Pic 4
Pic 5
Pic 6
Pic 7
Pic 8
Pic 9
@ hawker : Mooi filmpje heb je daarniet eens aan gedacht om de bumpervieuw eens te nemen... ik zie dat je dan ook mooie beelden krijgt
![]()
excuses : Ben te lui om allemaal tumbnails te maken...
@H@wker
Vet filmpje, vooral als iedereen van de berg af jumpt. Is er vanavond misschien weer een cruise??
Vet filmpje, vooral als iedereen van de berg af jumpt. Is er vanavond misschien weer een cruise??
nou heb ik anders bijna nooit last van crashes, maar vanaaf was het vreselijk
lekkere mensen met trainers :-/ gelukkig komt er volgende week een fix voor van het sa-mp team 
peter, moet je niet eens een nieuwe SP maken ?
| Hardcore - Terror |
Zou idd mooi zijn als er een fix komt of versie 2 zou nog mooier zijnHellraizer schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:43:
nou heb ik anders bijna nooit last van crashes, maar vanaaf was het vreselijklekkere mensen met trainers :-/ gelukkig komt er volgende week een fix voor van het sa-mp team
Versie 0.2 dan hè 
Verder vind ik dat sommige mensen een beetje kinderachtig bezig zijn @ de server van .Peter.
In veel gevallen breken ze de regels (schieten op tuned cars, schieten op mensen die dat niet willen, bewust!) en als je er vervolgens wat van zegt, ben je een huilie. Natuurlijk gebeurt het niet als er een admin is
Nou vind ik dat opzich niet zo héél erg, ben er geen geld o.i.d door kwijtgeraakt, maar het is wel irritant als ze je vervolgens constant blijven killen, terwijl je aangeeft dat je het niet wilt, omdat je tegen ze gezegd hebt dat ze zich aan de regels moeten houden.
Waarom hebben dat soort mensen eigenlijk nooit terug van het argument "als je je niet aan de regels wilt houden, waarom speel je hier dan?". Daar antwoorden ze nooit op, of je bent een huilie
Verder vind ik dat sommige mensen een beetje kinderachtig bezig zijn @ de server van .Peter.
In veel gevallen breken ze de regels (schieten op tuned cars, schieten op mensen die dat niet willen, bewust!) en als je er vervolgens wat van zegt, ben je een huilie. Natuurlijk gebeurt het niet als er een admin is

Nou vind ik dat opzich niet zo héél erg, ben er geen geld o.i.d door kwijtgeraakt, maar het is wel irritant als ze je vervolgens constant blijven killen, terwijl je aangeeft dat je het niet wilt, omdat je tegen ze gezegd hebt dat ze zich aan de regels moeten houden.
Waarom hebben dat soort mensen eigenlijk nooit terug van het argument "als je je niet aan de regels wilt houden, waarom speel je hier dan?". Daar antwoorden ze nooit op, of je bent een huilie
Patriot maar vergeet niet dat veel mensen in getuned auto's ook mensen knallen en dan gaan zeggen huil huil je mag niet schieten omdat ik een getuned car heb, ik noem geen namen *hoest gezondheid
*. Dan heb je ook nog genoeg mensen die zegge: "niet schieten ik ben props aan het kopen" of iets anders, maar schieten ondertussen lekker mee en als ze bijna dood zijn "nee je mag niet schieten ik heb dat gezegt". Ik kan sommige mensen wel begrijpen die gewoon doorschieten. gelukkig zijn er nog genoeg leuke mensen op de server waardoor het altijd leuk is:)
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 13-07-2006 11:25 ]
was die nieuwe update nog doorgevoerd gister ? waar truckes in zouden zitten toch ?
| Hardcore - Terror |
Volgens mij is er gister wel het een en ander veranderd, zo zag ik dat je meer dan 2 Miljoen op de bank kon zetten. Nou weet ik niet of dat hoort of dat het een bug is, weet ook niet of dat nu nog op de bank staat bij mij.
3 miljoen kun je storten. Heb ik gister vol gezet, ben benieuwdsilencedead schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:22:
Volgens mij is er gister wel het een en ander veranderd, zo zag ik dat je meer dan 2 Miljoen op de bank kon zetten. Nou weet ik niet of dat hoort of dat het een bug is, weet ook niet of dat nu nog op de bank staat bij mij.
Worden je bank gegevens bewaard op .Peters server? Vorrige week werd gezegd dat de bank het niet deed.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Yup dat kan tot 3 miljoen zoals hiervoor werd bevestigd.Metzie schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:44:
Worden je bank gegevens bewaard op .Peters server? Vorrige week werd gezegd dat de bank het niet deed.
is er nergens een changelist ofzo? vaak als ik 2 dagen niet be geweest is er weer zoveel bijgekomen.
ik kom straks weer online, hopelijk met nog wat geld
Vanavond cruise?
Vanavond cruise?
vast welAnoniem: 151099 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:03:
is er nergens een changelist ofzo? vaak als ik 2 dagen niet be geweest is er weer zoveel bijgekomen.
Vanavond cruise?
| Hardcore - Terror |
Ik mag hopen dat dat hoest niet voor mij bedoeld was? Dat heb ik namelijk nog nooit gedaan. Mijn voorbeeld was trouwens ook meer over een paar mensen die ik in San Fierro aantrof. Ik was lekker aan het cruisen door de stad, lekker relaxed, staan daar opeens 2 van die eppo's voor me die beginnen te schieten. Ik stond ff stil omdat ik wat wilde zeggen en toen stond ik opeens in de fikvinpower schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:54:
Patriot maar vergeet niet dat veel mensen in getuned auto's ook mensen knallen en dan gaan zeggen huil huil je mag niet schieten omdat ik een getuned car heb, ik noem geen namen *hoest gezondheid*. Dan heb je ook nog genoeg mensen die zegge: "niet schieten ik ben props aan het kopen" of iets anders, maar schieten ondertussen lekker mee en als ze bijna dood zijn "nee je mag niet schieten ik heb dat gezegt". Ik kan sommige mensen wel begrijpen die gewoon doorschieten. gelukkig zijn er nog genoeg leuke mensen op de server waardoor het altijd leuk is:)

Vervolgens zeg ik dat ze dat niet mogen doen (Ik stond dus weer in LV, was dood) (ik wist wie het waren omdat ik hun blips nog op de plek zag waar ze me neerschoten) en vervolgens wordt ik uitgescholden en wordt er gezegd dat ze niet eens in SF waren, terwijl ik ze HEEL duidelijk op de map zag, in San Fierro, maar nee, ze waren in de woestijn..

Maargoed, even terug naar jouw post. Als die mensen zelf ook schieten nodigt .Peter je uit om ze alsnog af te maken (zoals hij het zegt in de regels
Sa Mp blijft hier nu contineu crashen, kom niet eens meer in de game
bij het laden crasht hij al..
2x reinstall gedaan van gtasa en sa mp maar kom er maar niet meer in
Voor de eerste reinstall kreeg ik deze foutmelding :

En nu naar de reinstalls krijg ik deze...
Dit geeft hij als hij wil beginnen met laden...

[ Voor 55% gewijzigd door -Thunder- op 13-07-2006 16:52 ]
Blij Met Wilco
Zoals al vaker gereply-ed in dit topic, overdag zijn het net kinderen. Gisteren ook, geen admin aanwezig, continu de boot in de fik, wanneer je er wat van zegt worden ze pissig. Ook mensen neer schieten op het schip, regelmatig gebeurd.
Dit allemaal wanneer er geen admin aanwezig is, jammer.
Maar kunnen we niet gewoon een keer een grote cruise organiseren? Dus dat Peter even de server zo maakt dat er geen guns zijn, en er bijv heel veel auto's @ airport zijn? Of is dit niet mogelijk
.
Zou ik wel een keer leuk vinden.
Dat probleem had ik dus ook
Maar kunnen we niet gewoon een keer een grote cruise organiseren? Dus dat Peter even de server zo maakt dat er geen guns zijn, en er bijv heel veel auto's @ airport zijn? Of is dit niet mogelijk
Cd er wel 'in'?-Thunder- schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:47:
Sa Mp blijft hier nu contineu crashen, kom niet eens meer in de gamebij het laden crasht hij al..
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 39% gewijzigd door Kecin op 13-07-2006 16:56 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
'ja' dat heb ikkecin schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:55:
Zoals al vaker gereply-ed in dit topic, overdag zijn het net kinderen. Gisteren ook, geen admin aanwezig, continu de boot in de fik, wanneer je er wat van zegt worden ze pissig. Ook mensen neer schieten op het schip, regelmatig gebeurd.
Maar kunnen we niet gewoon een keer een grote cruise organiseren? Dus dat Peter even de server zo maakt dat er geen guns zijn, en er bijv heel veel auto's @ airport zijn? Of is dit niet mogelijk.
[...]
Cd er wel 'in'?
Edit: Na heel veel gekloot en het hele register uit spitten e.d. doet hij het weer.. gelukkig ik hoef niet af te kicken
[ Voor 11% gewijzigd door -Thunder- op 13-07-2006 17:29 ]
Blij Met Wilco
Is het niet mogelijk om te zorgen dat mensen die niet gekilled willen worden dmv /nokill godmode krijgen en dat ze dan natuurlijk ook niet kunnen schieten? Want als je zegt dat je niet gekilled wilt worden doen ze het toch, wijs je ze op de regels krijg je te horen stfu. (waarschijnlijk zijn diegene net 12 geworden)
Dat zou wel een goeie zijn inderdaad! En dan meteen een command voor bulletproof auto's erbij, zodat je ook niet kapot geschoten kan worden in je auto, maar hem wel zelf aan puin kan rijdensilencedead schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 17:23:
Is het niet mogelijk om te zorgen dat mensen die niet gekilled willen worden dmv /nokill godmode krijgen en dat ze dan natuurlijk ook niet kunnen schieten? Want als je zegt dat je niet gekilled wilt worden doen ze het toch, wijs je ze op de regels krijg je te horen stfu. (waarschijnlijk zijn diegene net 12 geworden)
Kater? Eerst water, de rest komt later
bulletproof car lijkt me technisch gezien niet kunnen.Haan schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 17:40:
[...]
Dat zou wel een goeie zijn inderdaad! En dan meteen een command voor bulletproof auto's erbij, zodat je ook niet kapot geschoten kan worden in je auto, maar hem wel zelf aan puin kan rijden
ook godmode is gewoon niet cool.
Anoniem: 179604
Iemand al meer dan 2 miljoen op zijn bank staan @ .Peter? Ik heb er nu precies 2 miljoen op staan (meer kon niet
) en wil er wel meer op gaan zetten.
Ik ben er vrijdagavond weer, dan om 0:00 weer een dikke cruise? Ik lees er hier veel over en heb het nog nooit meegemaakt
Ik ben er vrijdagavond weer, dan om 0:00 weer een dikke cruise? Ik lees er hier veel over en heb het nog nooit meegemaakt
Waar doe jij die kart tunen? Die karts zijn namelijk erg gaaf, maar ze gaan af en toe een beetje langzaamNickySantoro schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:07:
Zo net, weer ff gemultipleed met xbox360 controller
Khoop dat ik vanavond om 0:00 mijn eerste grote cruise kan meemaken, als het nog doorgaat
ff nog een leuke screenie gemaakt
[afbeelding]
Lijkt me heel goed mogelijk, volgens mij kan je het met een trainer al doen, dus moet het met een commando ook wel kunnen..Anoniem: 151099 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:06:
[...]
bulletproof car lijkt me technisch gezien niet kunnen.
ook godmode is gewoon niet cool.
En waarom is godmode niet cool? Het is pas niet cool als je wordt neergeschoten voordat je ook maar de kans hebt gekregen om 'neee!' te typen (of nog erger, neergeschoten worden als je dat al wel hebt gedaan
Kater? Eerst water, de rest komt later
Lol je kan de kart niet tunen, het is een bugMikey NL schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:41:
[...]
Waar doe jij die kart tunen? Die karts zijn namelijk erg gaaf, maar ze gaan af en toe een beetje langzaam
motabeatz.com
Ik heb nu 3 miljoen op de bank bij .Peter.. Weet nog steeds niet waar ik het geld aan kan uitgeven behalve aan het tunen van auto'sAnoniem: 179604 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:21:
Iemand al meer dan 2 miljoen op zijn bank staan @ .Peter? Ik heb er nu precies 2 miljoen op staan (meer kon niet) en wil er wel meer op gaan zetten.
Ik vind het minder 
Ze hebben namelijk even geen aandacht voor de kinders die het nodig vinden om je toch neer te knallen als je dat niet wilt
Maarja, valt ook allemaal wel weer mee, rare arie.
Wel net weer een crash door iemand met een trainer -_- Ik stond op de boot, en mijn geld ging opeens van 0 naar 12347813241324078134 toen kreeg ik een crash
Ze hebben namelijk even geen aandacht voor de kinders die het nodig vinden om je toch neer te knallen als je dat niet wilt
Maarja, valt ook allemaal wel weer mee, rare arie.
Wel net weer een crash door iemand met een trainer -_- Ik stond op de boot, en mijn geld ging opeens van 0 naar 12347813241324078134 toen kreeg ik een crash

Nog maar wat plaatjes dan:
Plaspauze tijdens een cruise:

3p0x en ik met onze slachtoffers:

[Got]Remco2002 die mensen op het schip zover probeert te krijgen dat ze hem slaan, zodat die in de gevangenis komen:

Dan het verplaatsen van een zodiac van de vijver naar de zee. Erg leuk teamwerk, dat moeten we nog een keer doen:

Rara, wat is groot en roze(?):

En zoals excel al schreef: admins en sterfelingen die zij aan zij het schip bewaken:
Plaspauze tijdens een cruise:

3p0x en ik met onze slachtoffers:

[Got]Remco2002 die mensen op het schip zover probeert te krijgen dat ze hem slaan, zodat die in de gevangenis komen:

Dan het verplaatsen van een zodiac van de vijver naar de zee. Erg leuk teamwerk, dat moeten we nog een keer doen:

Rara, wat is groot en roze(?):

En zoals excel al schreef: admins en sterfelingen die zij aan zij het schip bewaken:

Die sterfelingen horen _NIET_ bij ons 
Ze mochten niet eens schieten van ons.
En omdat veel mensen toch niet lezen...
Er is een nieuwe regel voorlopig op .Peter's server: Geen enkel voertuig op het schip.
Motoren mogen de schans gebruiken, maar stilstaan is verboden vanaf nu.
Er is simpelweg teveel gekloot met voertuigen op het schip.
Ze mochten niet eens schieten van ons.
En omdat veel mensen toch niet lezen...
Er is een nieuwe regel voorlopig op .Peter's server: Geen enkel voertuig op het schip.
Motoren mogen de schans gebruiken, maar stilstaan is verboden vanaf nu.
Er is simpelweg teveel gekloot met voertuigen op het schip.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
aah, da's klote zeg, dat het zo moet 
de schans gebruiken doe ik vrij fanatiek
proberen zo ver mogelijk te "vliegen" met motor
dan kom je toch nog verdomt ver zeg....
de schans gebruiken doe ik vrij fanatiek
Daar doen wij dan ook niet moeilijk over..nick_haak schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:58:
aah, da's klote zeg, dat het zo moet
de schans gebruiken doe ik vrij fanatiekproberen zo ver mogelijk te "vliegen" met motor
dan kom je toch nog verdomt ver zeg....
Enkele uren geleden, voor onze actie zaten er verschillende mensen met hun auto tegen de mast van de boot te rammen, op elkaar te rammen, allemaal op boot tot hun auto's ontploften. Schip werd constant in de fik gestoken en ga zo maar door. Nu is het al paar uur lekker rustig op de boot, ik hoop dat we 't zo kunnen houden.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 142952 op 13-07-2006 22:13 ]
Ik wil dus ook meedoen met dit spectakel maar waar kan ik me aanmelden?
Heb deze GoT server gevonden, hoe kan je je hiervoor aanmelden?
[GoT] Las Venturas Playground RPG
Heb deze GoT server gevonden, hoe kan je je hiervoor aanmelden?
[GoT] Las Venturas Playground RPG
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!! Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!! Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.