Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
Dat blauwe ledje gaat knipperen als de telefoon op slaapstand gaat. Heeft niks met BT te maken.

[ Voor 82% gewijzigd door vbmot op 21-07-2006 01:46 ]

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181750

Kreeg vandaag dit antwoord van ROUTE 66.

Dear Customer,

We supported the N80 recently, however The N80 has problems with buetooth
due to the firmware of the phone. We have confirmation from Nokia that this
problem is caused by BT power consumption reduction change which was
introduced in the latest firmware. Nokia is working on a fix that will be
published shortly.

After this Mobile 7 will be compatible again.

With kind regards,

ROUTE 66 Customer Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100950

misschien een vraag die al een keer gesteld is echter heb ik niks kunnen vinden...

Kunnen er smilies worden gebruikt in de sms? zoals de 6280 ook heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:59

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Ik heb nu ook sinds een week een zwarte N80. Bij mij kraakt het frontje onderaan, als ik op de menu toets druk. Geen drama maar niet iets wat je verwacht van zo een dure telefoon. Hebben hier meer mensen last van of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04-2007
Ok mensen ik ben nog helemaal nieuw in het maken van WLAN verbindingen met m'n telefoon.
Ik ga naar verbindingsbeheer en dan beschikbaar LAN en m'n N80 vindt mijn Wanadoo Livebox.
Ik kies dan opties en dan toegangspunt definiëren maar dan zegt ie: Ga naar toegangspunten in verbindingsinstellingen om toegangspunt voor beveiligd WLAN op te geven (Ik zie een slotje naast dat LAN icoon). Nu weet ik niet wat ik precies moet opgeven. En wat moet ik dan verder doen om een verbinding tot stand te brengen? Kan iemand me daarmee helpen? Alvast bedankt :)

Edit: Is het normaal dat wanneer je de voorste camera gebruikt om foto's te maken, dat de foto's worden gespiegeld? Best wel raar :/

[ Voor 25% gewijzigd door JohnnyG|IA op 21-07-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik snap ook niks van die Nokia Music Manager. Waarom staan mijn harde schijven er niet bij? Of moet ik eerst alles aan die collectie toevoegen ofzo?

edit: waar ik trouwens ook veel last van heb is dat die PC Suite mijn explorer.exe continu laat vastlopen. Best irritant (

[ Voor 31% gewijzigd door Bergie op 21-07-2006 20:28 ]

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:48

yassine

Nothing to it but to do it!

Er gaan geruchten dat dit de nieuwe firmware is. De change log en releasedatum ontbreken echter ;( Gaan ook weer geruchten 8)7 dat het photoshop werk is :?
Afbeeldingslocatie: http://forum2.mobile-review.com/attachment.php?attachmentid=7050&d=1152811433

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
Eindelijk een WLAN verbinding te gekregen! :) Maar wat nu? Instellingen delen is aan, Inhoud delen heb ik geselecteerd. Ik ga dan naar Galerij en dan Eigen netwerk, maar dan zegt ie wachten op apparaten. Ik heb Home Media Server ingeschakeld op m'n computer. Hoe moet ik verder om afbeeldingen op m'n comp te bekijken en mp3's te streamen? Media Server vindt geen apparaten ook al klik ik op "ontdek apparaten".

Nog iets: Ik kan alleen een WLAN verbinding krijgen wanneer ik netwerkmodus op Ad-hoc instel. De sterkte is echter heel zwak (17%). Bij Besch. WLAN vindt ie wel een WLAN infrastructuur en die is is altijd sterk. Alleen krijg ik geen verbinding als ik netwerkmodus op infrastructuur instel. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102406

Het is me nu gelukt om met de N80 mmsjes te verzenden en te ontvangen, alleen ik was laatst in het buitenland (italie) en daar had ik via andere providers ontvangst, en daar kreeg in zo'n 3G (Umts?) logo onder mijn zendbereik. Alleen hier in nederland heb ik dat nog nooit gehad?

Ik vind het niet zo boeiend maar weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:20

epo

Zit je bij een UTMS paal, die zijn er niet overal. In bereik van zo'n paal krijg je 3G in je display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

epo schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:23:
Zit je bij een UTMS paal, die zijn er niet overal. In bereik van zo'n paal krijg je 3G in je display.
Ik woon in Tilburg, en volgens mij heb je daar gewoon Umts bereik (teminste een vriend heeft het wel met T/mobile), tevens ben ik vaak in Breda, en neem aan dat je daar ook gewoon Umts bereik moet hebben.

Edit: volgens dit kaartje ook http://www.mobilogie.com/Providers/DekkingKPNUMTS.html

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 102406 op 23-07-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4614

Anoniem: 102406 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 10:12:
[...]

Ik woon in Tilburg, en volgens mij heb je daar gewoon Umts bereik (teminste een vriend heeft het wel met T/mobile), tevens ben ik vaak in Breda, en neem aan dat je daar ook gewoon Umts bereik moet hebben.

Edit: volgens dit kaartje ook http://www.mobilogie.com/Providers/DekkingKPNUMTS.html
Heb je wel een USIM (umts SIM) kaart? Kan je gratis aanvragen via klantenservice, en die heb je nodig om UMTS te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4614 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 10:44:
[...]

Heb je wel een USIM (umts SIM) kaart? Kan je gratis aanvragen via klantenservice, en die heb je nodig om UMTS te laten werken.
Dat weet ik niet 100% zeker... aangezien het nog mijn sim kaart uit mijn nokia 6230 is.

Maar ik had wel G3 bereik in het buitenland dus je kan daar toch uit concluderen dat mijn SIM kaart wel Umts zou kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Heb de N80 sinds een week. Sinds 2 dagen heb ik een 2gig kaart. DE N80 gooit mijn kaart er steeds uit. Krijg dan meldingen zoals database aangetast. Hierna zet ik de tel aan en uit, waarna hij de kaart weer ziet. Zo gaat eea continu.

Het betreft een 2gig kaart van sansisk. Mijn n80 heeft firmware 3.0617.0.6.

Iemand een oploosing?

Ik heb de kaart ook al in de tel geformateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
er is nog geen oplossing voor dit probleem.. als je even mijn posts bekijkt, zie je dat (een soortgelijk) onderwerp al aan bod is geweest.
Jeurizz schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:51:
Heb de N80 sinds een week. Sinds 2 dagen heb ik een 2gig kaart. DE N80 gooit mijn kaart er steeds uit. Krijg dan meldingen zoals database aangetast. Hierna zet ik de tel aan en uit, waarna hij de kaart weer ziet. Zo gaat eea continu.

Het betreft een 2gig kaart van sansisk. Mijn n80 heeft firmware 3.0617.0.6.

Iemand een oploosing?

Ik heb de kaart ook al in de tel geformateerd.

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:52
Anoniem: 102406 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:45:
[...]

Dat weet ik niet 100% zeker... aangezien het nog mijn sim kaart uit mijn nokia 6230 is.

Maar ik had wel G3 bereik in het buitenland dus je kan daar toch uit concluderen dat mijn SIM kaart wel Umts zou kunnen ontvangen.
Usim is enkel voor UMTS datakaarten. In een telefoon kan er gewoon geumtst worden met een normale... zowel in mij 6630 als N80 met beide verschillende providers!

Over die sandisk is vreemd.... heb dezelfde firmware en kaart maar geen problemen _/-\o_

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
JohnnyG schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:46:
Eindelijk een WLAN verbinding te gekregen! :) Maar wat nu? Instellingen delen is aan, Inhoud delen heb ik geselecteerd. Ik ga dan naar Galerij en dan Eigen netwerk, maar dan zegt ie wachten op apparaten. Ik heb Home Media Server ingeschakeld op m'n computer. Hoe moet ik verder om afbeeldingen op m'n comp te bekijken en mp3's te streamen? Media Server vindt geen apparaten ook al klik ik op "ontdek apparaten".

Nog iets: Ik kan alleen een WLAN verbinding krijgen wanneer ik netwerkmodus op Ad-hoc instel. De sterkte is echter heel zwak (17%). Bij Besch. WLAN vindt ie wel een WLAN infrastructuur en die is is altijd sterk. Alleen krijg ik geen verbinding als ik netwerkmodus op infrastructuur instel. Hoe kan ik dit oplossen?
Niemand die m'n vraag kan beantwoorden? ^ :'(

[ Voor 63% gewijzigd door JohnnyG|IA op 24-07-2006 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

nils7 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 01:06:
[...]

Usim is enkel voor UMTS datakaarten. In een telefoon kan er gewoon geumtst worden met een normale... zowel in mij 6630 als N80 met beide verschillende providers!

_/-\o_
Is dat wel zo: mijn collega had een gewoon KPN-abo en kocht een Qtek9000 maar kon pas gebruik maken van het UMTS-netwerk na het ophalen van een Usim bij het BusinessCenter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Even een vraagje, ik heb PC Suite nog steeds niet aan de gang gekregen. Ik heb zowel de installatie van de CD en van de Nokia site geprobeerd, maar krijg bij beide de volgende foutmelding. Heb het ook al op mijn laptop geprobeerd, maar ik kom niet verder dan dit scherm. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/foutmelding.jpg

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Wat ik me nu eigenlijk af zit te vragen: zou er op korte termijn een verbeterde versie komen van de N80? (N80i bijvoorbeeld?)

Mijn huidige abbo (Hi) loopt in december af, en m'n 6230 begint het langzaam aan te begeven na 2 jaar trouwe dienst. Ik wil dolgraag deze telefoon hebben, maar ik wacht nog ff tot ie gratis is met het abbo dat ik wil, en tot Vodafone met een leuke netwerkactie komt. Ik heb er over nagedacht 'm nu te nemen met bijvoorbeeld 2 maanden 100% abbonnementskosten korting, maar dan moet ik dus alsnog 3 maanden dubbel betalen. Dat vind ik echter niet het ergste, ik zit voornamelijk te twijfelen vanwege de slider.

Ik hoor er nog erg veel klachten over, dat de slider zomaar opengaat als je 'm uit je broekzak haalt, en dat de standaard auto-lock nog niet erg lekker werkt. Ik zie dit als een potentieel probleem voor mij als fervent telefoon-in-broekzak-drager ;)
Ook de veelgehoorde klacht dat de accu maar 1 of hooguit 2 dagen meegaat klinkt me niet lekker in de oren, maar dit vind ik opzich nog wel overkomelijk.

Is er enige kans dat Nokia door de vele klachten binnenkort met een verbeterde versie komt of zit dit er niet in? Want dit is een pracht telefoon, in alle opzichten, alleen dat ene nadeeltje vind ik toch een beetje jammer :) De kans dat ik 'm uiteindelijk neem is 100%, alleen wil ik ff weten of ik nog ff moet wachten of dat ik binnenkort met een gerust hart op een leuke actie in kan gaan ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
DenMan schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:08:
Wat ik me nu eigenlijk af zit te vragen: zou er op korte termijn een verbeterde versie komen van de N80? (N80i bijvoorbeeld?)

Mijn huidige abbo (Hi) loopt in december af, en m'n 6230 begint het langzaam aan te begeven na 2 jaar trouwe dienst. Ik wil dolgraag deze telefoon hebben, maar ik wacht nog ff tot ie gratis is met het abbo dat ik wil, en tot Vodafone met een leuke netwerkactie komt. Ik heb er over nagedacht 'm nu te nemen met bijvoorbeeld 2 maanden 100% abbonnementskosten korting, maar dan moet ik dus alsnog 3 maanden dubbel betalen. Dat vind ik echter niet het ergste, ik zit voornamelijk te twijfelen vanwege de slider.

Ik hoor er nog erg veel klachten over, dat de slider zomaar opengaat als je 'm uit je broekzak haalt, en dat de standaard auto-lock nog niet erg lekker werkt. Ik zie dit als een potentieel probleem voor mij als fervent telefoon-in-broekzak-drager ;)
Ook de veelgehoorde klacht dat de accu maar 1 of hooguit 2 dagen meegaat klinkt me niet lekker in de oren, maar dit vind ik opzich nog wel overkomelijk.

Is er enige kans dat Nokia door de vele klachten binnenkort met een verbeterde versie komt of zit dit er niet in? Want dit is een pracht telefoon, in alle opzichten, alleen dat ene nadeeltje vind ik toch een beetje jammer :) De kans dat ik 'm uiteindelijk neem is 100%, alleen wil ik ff weten of ik nog ff moet wachten of dat ik binnenkort met een gerust hart op een leuke actie in kan gaan ;)
Een opvolger zal misschien wel komen. Er zij ook geruchten over de n83 en weet ik allemaal wel wat niet. Maar dit hou je altijd. Een feit blijft gewoon dat dit toestel een van de beste toestellen is qua specs in de Nokia serie tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
Ik heb hem al gratis gezien bij een 2 jaar vodafone 35 euro abonnement en dat is met 3 maanden gratis dacht ik:)

Overigens kan je op www.mobile-review.com wat foto''s zien van een N83. niet officieel natuurlijk en ook niet helemaal volledig...zit naar alle waarschijnlijkheid digitale tv in gezien de extra knopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
DaannO schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:38:
[...]

Een opvolger zal misschien wel komen. Er zij ook geruchten over de n83 en weet ik allemaal wel wat niet. Maar dit hou je altijd. Een feit blijft gewoon dat dit toestel een van de beste toestellen is qua specs in de Nokia serie tot nu toe :)
Oh dat ben ik absoluut met je eens, qua specs en looks is het imo echt de beste telefoon die Nokia op dit moment op de markt heeft. Ik ben er ook van overtuigd dat ik 'm ga kopen, ik was alleen benieuwd of het het wachten waard is, of dat dat slider-"probleem" nog wel meevalt, wat is jouw ervaring daarmee?
RSD1982 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:45:
Ik heb hem al gratis gezien bij een 2 jaar vodafone 35 euro abonnement en dat is met 3 maanden gratis dacht ik:)

Overigens kan je op www.mobile-review.com wat foto''s zien van een N83. niet officieel natuurlijk en ook niet helemaal volledig...zit naar alle waarschijnlijkheid digitale tv in gezien de extra knopjes
Ja maar dat was zeker bij een webwinkel? Daar heb ik 'm namelijk ook al gratis gezien bij 2 jaar Vodafone 35,00 (precies het abbo wat ik wil) Maar ik wil de telefoon liever in de winkel kopen, gewoon omdat ik geen gezeur wil met opsturen e.d. en omdat mijn ervaring met winkels gewoon goed is. Daarbij is de N80 bij Belcompany in een maand tijd al 130 euro gezakt in prijs, en bij de Phonehouse is ie nu 99 Euro bij een 2 jarig 35,00 abbo. Dus het zal niet zo gek lang meer duren voor de foon gratis is bij dat abbonnement :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DenMan schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:59:
[...]

Oh dat ben ik absoluut met je eens, qua specs en looks is het imo echt de beste telefoon die Nokia op dit moment op de markt heeft. Ik ben er ook van overtuigd dat ik 'm ga kopen, ik was alleen benieuwd of het het wachten waard is, of dat dat slider-"probleem" nog wel meevalt, wat is jouw ervaring daarmee?

[...]

Ja maar dat was zeker bij een webwinkel? Daar heb ik 'm namelijk ook al gratis gezien bij 2 jaar Vodafone 35,00 (precies het abbo wat ik wil) Maar ik wil de telefoon liever in de winkel kopen, gewoon omdat ik geen gezeur wil met opsturen e.d. en omdat mijn ervaring met winkels gewoon goed is. Daarbij is de N80 bij Belcompany in een maand tijd al 130 euro gezakt in prijs, en bij de Phonehouse is ie nu 99 Euro bij een 2 jarig 35,00 abbo. Dus het zal niet zo gek lang meer duren voor de foon gratis is bij dat abbonnement :)
De telefoon is er wel al gratis bij een van die 2 winkels. Uit de folder:

Afbeeldingslocatie: http://www.e-messenger.nl/belcompany_nl/0629babn/1024/images/imagespage3/art_17.jpg

Bron

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 24-07-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
DaannO schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:04:
[...]

De telefoon is er wel al gratis bij een van die 2 winkels. Uit de folder:

[afbeelding]

Bron
Ja okee, dat wel, alleen icm met een Telfort 400 Abbo. Ik vond 35 Euro per maand wel genoeg eigenlijk, en ik blijf liever bij KPN of Vodafone ivm de dekking. Tenzij die van Telfort de afgelopen 2 jaar significant verbeterd is :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:50

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

DenMan schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:10:
[...]

Ja okee, dat wel, alleen icm met een Telfort 400 Abbo. Ik vond 35 Euro per maand wel genoeg eigenlijk, en ik blijf liever bij KPN of Vodafone ivm de dekking. Tenzij die van Telfort de afgelopen 2 jaar significant verbeterd is :P
Damnnn en dat ik hem dan bij Belcompany heb gehaald voor 49 euro en dan Telfort 2 jarig 200 abo (25 p/m) :) lucky me

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Offtopic
Ik bij mediamarkt ( toen voor 99 euro!). Hij staat er nu voor 88 euro bijbetalen en telfort 2 jaar 25euro p/maand!

Laten we nu weer op zaken storten die over de n80 gaan! Geen abbo's ;)

[ Voor 9% gewijzigd door yassine op 24-07-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-06 23:33
Kwam iets interessant tegen op een forum

or those with a "slow" N80 I just found this tip, I tried it and it does seem to work

If you go into "Log" then "Settings" then turn the log duration down from 30 days to 1 day the phone will speed up considerably

Ik weet niet of bij jullie ook sneller loopt? Bij mij in iedergeval wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Sky2k schreef op maandag 24 juli 2006 @ 23:44:

or those with a "slow" N80 I just found this tip, I tried it and it does seem to work

If you go into "Log" then "Settings" then turn the log duration down from 30 days to 1 day the phone will speed up considerably

Werkte wel op de oude S60 toestellen!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-06 21:58
Sky2k schreef op maandag 24 juli 2006 @ 23:44:

Wat loopt er langzaam of wat zou er sneller moeten gaan? Het laden van menus, fotos ed? Ik merk geen/weinig verschil. (fw 17.06).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Wanneer ik mbv PC Suite Phone browser het telefoongeheugen doorloop kom ik een mapje 'Installs' tegen. Volgens mij staan hier alle installatie bestanden in die ik mbv pc suite geupload hebt via bluetooth of kabel.
Kan ik achteraf nu deze map helemaal leeg maken zonder dat de programmaatjes het ineens niet meer doen? Bij elkaar zijn de bestanden toch al 12mb en das heel wat van de 40!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

MaPzel schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:32:
Wanneer ik mbv PC Suite Phone browser het telefoongeheugen doorloop kom ik een mapje 'Installs' tegen. Volgens mij staan hier alle installatie bestanden in die ik mbv pc suite geupload hebt via bluetooth of kabel.
Kan ik achteraf nu deze map helemaal leeg maken zonder dat de programmaatjes het ineens niet meer doen? Bij elkaar zijn de bestanden toch al 12mb en das heel wat van de 40!
Ja dat kan, eigenlijk moet dat ook....

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je wat ik ook wel een beetje storend vind, als je telefoon op profiel Normaal staat, dan zie je heel mooi de klok en datum, zodra ik mijn telefoon op stil zet, dan komt de profiel setting over de datum heen zodat die niet meer te lezen is. Het is natuurlijk geen groot probleem maar soms toch lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
martincm schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:05:
[...]

Ja dat kan, eigenlijk moet dat ook....
Oke... maar dan snap ik niet waarom die telefoon zelf niet de installatie bestanden verwijdert na het installeren. Vandaar ook dat de laatste tijd mijn telefoon vaak aangaf dat het geheugen vol zat. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

MaPzel schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:53:
[...]

Oke... maar dan snap ik niet waarom die telefoon zelf niet de installatie bestanden verwijdert na het installeren. Vandaar ook dat de laatste tijd mijn telefoon vaak aangaf dat het geheugen vol zat. |:(
App's moet je ook niet in het telefoongeheugen plaatsen maar op de kaart. Zo houd je het telefoongeheugen schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
running man schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:20:
[...]

App's moet je ook niet in het telefoongeheugen plaatsen maar op de kaart. Zo houd je het telefoongeheugen schoon.
En wat nu als je wel eens van kaart wisselt??? Maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

MaPzel schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:22:
[...]

En wat nu als je wel eens van kaart wisselt??? Maar goed...
Dan zou ik de app's op beide kaarten zetten. Telefoongeheugen moet je echt
proberen om vrij te houden anders krijg je problemen met surfen, snelheid,
spontane reboots etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Laatst online: 29-06 22:48
alvani schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:04:
De laatste paar dagen verschijnen en allemaal rare tekens in mijn display als ik gebeld word.
Ik zie dan allemaal groene vlekken en de tekst staat door het hele display heen. Als ik het gesprek vervolgens aanneem, is het weer goed.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Het is erg irritant, want je kunt niet goed zien door wie je gebeld wordt.
Ik heb trouwens FW versie:
V3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
NOKIA N80 (02)
Het lijkt er helaas op dat ik de enige ben met dit probleem. Mijn toestel is inmiddels omgeruild voor een nieuwe met dezelfde firmware, maar het probleem blijft. Als ik bel of gebeld wordt, wordt mijn scherm 9 van de 10 keer voor een gedeelte groen of er verschijnen allerlei kleuren in het scherm of rare tekens.
Soms blijft het groene scherm zelfs een tijdje staan na het bellen.
Ik merk het vooral als ik bel als het toestel ingeschoven is.
Heeft niemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
JohnnyG schreef op maandag 24 juli 2006 @ 02:29:
[...]

Niemand die m'n vraag kan beantwoorden? ^ :'(
Ik vraag dan wel ergens anders... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 19:33

pim

Het is dat de telefoon zo'n mooi beeldscherm heeft, maar de software is waardeloos!!
Ik heb de telefoon nu 2 maanden, en nu die lekker vol staat met foto's, video's, mp3's, programma's en smsjes, werkt niks meer..

- Gallery geeft memory errors (400 foto's)
- MP3 player is niet ontworpen voor honderden mp3´s. 327 tracks uit de lijst verwijderen doet ie 3 seconden over per track :? En waar is de functonaliteit?! Geeneens een shortcut naar een zoekfunctie..
- Video's duren lang om op te starten, en blijven hangen tijdens het afspelen.. Heb 60 video's
- SMS inbox kom ik regelmatig niet in, moet ik hem opnieuw opstarten
- Ff snel een foto maken kan niet, duurt 10 seconde voordat de camera foto gereed is..
- internetten geeft memory errors
- de explorer functie is minimaal.. Zo'n hoge resolutie, en dan slechts zo'n klein lijst met info
- Start regelmatig uit zichzelf opnieuw op..
- en nog meer software irritaties, maar laat ik maar niet teveel in detail treden

Gelukkig dat derde partijen software kunnen ontwikkelen, de telefoon kan het makkelijk aan, de programmeurs hebben het alleen afgeraffeld.

[ Voor 35% gewijzigd door pim op 26-07-2006 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

In de prullenbak gooien dat ding!
Is niets waard zo'n N80 :+

Hoeveel intern geheugen heb je nog vrij? Ik denk dat het daaraan ligt
want ik heb echt nergens last van en heb toch behoorlijk wat MP3's en foto's
erop staan. Geen filmpjes, maar dat zal het verschil wel niet maken...
pim schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 03:57:
Het is dat de telefoon zo'n mooi beeldscherm heeft, maar de software is waardeloos!!
Ik heb de telefoon nu 2 maanden, en nu die lekker vol staat met foto's, video's, mp3's, programma's en smsjes, werkt niks meer..

- MP3 player is niet ontworpen voor honderden mp3´s. 327 tracks uit de lijst verwijderen doet ie 3 seconden over per track :? En waar is de functonaliteit?! Geeneens een shortcut naar een zoekfunctie..
- Video's duren lang om op te starten, en blijven hangen tijdens het afspelen.. Heb 60 video's
- Ff snel een foto maken kan niet, duurt 10 seconde voordat de camera foto gereed is..
- de explorer functie is minimaal.. Zo'n hoge resolutie, en dan slechts zo'n klein lijst met info
- en nog meer software irritaties, maar laat ik maar niet teveel in detail treden

Gelukkig dat derde partijen software kunnen ontwikkelen, de telefoon kan het makkelijk aan, de programmeurs hebben het alleen afgeraffeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sascha19
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-04-2021
hoi
kan iemand mij mischien mij helpen

heb sinds kort nokia n80 in mijn bezit

nu wou ik route 66 op mijn telefoon zetten.
maar dit is helaas niet gelukt ik heb wel alleen maar een backup van route 66

kan iemand mij helpen hoe ik dit moet doen want ik snap er niets meer van

alvast bedankt

sascha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 20:55
Hey ik heb totaal geen problemen :)

Iets wat ik met jullie wil delen: op de site http://www.4urmobilephone.com/ kun je thema's downloaden voor de N80. Registratie is gratis, kost je verder niets. Wel een spamaccountje gebruiken natuurlijk..

Overigens werken niet alle thema's merk ik nu, ik heb nu het thema Summer. Lekker fris themaatje! Suc6!

Wat me ook is opgevallen. Als je de slide dicht doet staat er "Toetsenblok geblokkeerd".. dat is een beetje dubbelop niet?

** Ben ook opzoek gegaan naar progs voor de N80. Net gevonden: Autolock. Ik kon 'm niet terug vinden in de OP.. Te downloaden @ http://fuse.stc.cx/autolock/ . Wederom Freeware 8)

[ Voor 34% gewijzigd door rick85 op 26-07-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

pim schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 03:57:

Tis nogal wat, wat je erop hebt gezet. Voor de mp3's kan je ik je alleen aanraden maak tracklists aan (bijvoorbeeld op genre of iets dergelijks) is wel wat werk maar belast je mp3 speler stukken minder. Net zoiets als de album indeling van een ipod. Shortcut naar zoekfunctie? door middel van 1 button niet (vind ik ook gemis) voor de rest Opties->Muziekbibliotheek->Alle Tracks en dan je keypad gebruiken.

Voor de gallery.... Staan de foto's op je phone mem of je kaart? Zoals bovenstaande posts aangeven, probeer je phone mem zo veel mogelijk te ontlasten. Internet zelfde verhaal, althans bij mij (phone mem niet belasten en geenszins problemen meer qua out of memory). Zelfde verhaal voor je spontane reboots, houdt je telefoon processen even in de gaten met Best TaskMan. Kan je precies zien waar die volloopt. Zo niet, probeer eens een harde reset (zie onderstaand).
alvani schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:44:
[...]

Het lijkt er helaas op dat ik de enige ben met dit probleem. Mijn toestel is inmiddels omgeruild voor een nieuwe met dezelfde firmware, maar het probleem blijft. Als ik bel of gebeld wordt, wordt mijn scherm 9 van de 10 keer voor een gedeelte groen of er verschijnen allerlei kleuren in het scherm of rare tekens.
Probeer eens zelf een keiharde format door te voeren (Groene Button + * + 3 inhouden als je m aanzet) dit doet behoorlijk wat problemen oplossen. Moet toegeven dat je de eerste bent waar ik heb gelezen met zo een probleem. Ook raar dat dit met een replacement model ook gebeurd. Misschien een thema geinstalleerd wat niet lekker werkt?
Rick85 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:20:
Hey ik heb totaal geen problemen :)

Iets wat ik met jullie wil delen: op de site http://www.4urmobilephone.com/ kun je thema's downloaden voor de N80. Registratie is gratis, kost je verder niets. Wel een spamaccountje gebruiken natuurlijk..

Overigens werken niet alle thema's merk ik nu, ik heb nu het thema Summer. Lekker fris themaatje! Suc6!

Wat me ook is opgevallen. Als je de slide dicht doet staat er "Toetsenblok geblokkeerd".. dat is een beetje dubbelop niet?

** Ben ook opzoek gegaan naar progs voor de N80. Net gevonden: Autolock. Ik kon 'm niet terug vinden in de OP.. Te downloaden @ http://fuse.stc.cx/autolock/ . Wederom Freeware 8)
Als je de slide dicht doet vraagt ie of je de toetsen blokkeren wilt, als je dan bevestigt dan meld ie inderdaad dat ze geblokkeerd zijn, niks raars aan aangezien met Toetsenblok hier ALLE toetsen mee bedoeld worden.

Over themes gesproken; mijn persoonlijke aanraders:
- Digitiles Theme
- Black Tribal
- Crystallized
- MS Vista Metal
- Seahorse Theme
- DarkSky
- TheBlackOne
- FireFox RD

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
quote:
[...]

Probeer eens zelf een keiharde format door te voeren (Groene Button + * + 3 inhouden als je m aanzet) dit doet behoorlijk wat problemen oplossen. Moet toegeven dat je de eerste bent waar ik heb gelezen met zo een probleem. Ook raar dat dit met een replacement model ook gebeurd. Misschien een thema geinstalleerd wat niet lekker werkt?

Ik zal de harde reset eens proberen, maar ik betwijfel of dat werkt, aangzien je dan gewoon weer terugkomt bij de standaard instellingen zoals ik 'm gekregen heb. Ook lijkt het me sterk dat het aan het thema ligt, want ik gebruik het standaard thema. Ik heb momenteel sowieso geen enkel ander programma geinstalleerd dan er standaard op staat, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Zou het eventueel aan de simkaart (debitel KPN) of aan de geheugenkaart kunnen liggen? (SanDisk ultra II 1.0 GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183123

Hoi hoi,

mijn broertje heeft originele softwarepakket van Route 66 en een Nokia 6600. Ik had hiervoor een N70 en heb nu een N80. Ik installeer de Route 66 op mijn geheugenkaart maar wanneer ik hem in de tel stop kan ik er niks mee. Er staan geen pictogrammen in het menu. Bij de N70 deed hij het wel. Hoe kan dat? Wat moet ik doen om ooit navigatie op mijn mobiel te kunnen installeren? Kan aub iemand mij helpen??

Alvast bedankt,

Yusuf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Anoniem: 183123 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:40:
Hoi hoi,

mijn broertje heeft originele softwarepakket van Route 66 en een Nokia 6600. Ik had hiervoor een N70 en heb nu een N80. Ik installeer de Route 66 op mijn geheugenkaart maar wanneer ik hem in de tel stop kan ik er niks mee. Er staan geen pictogrammen in het menu. Bij de N70 deed hij het wel. Hoe kan dat? Wat moet ik doen om ooit navigatie op mijn mobiel te kunnen installeren? Kan aub iemand mij helpen??

Alvast bedankt,

Yusuf
Over Route 66 is al veel geschreven in dit topic. Gewoon even terugkijken en je had het volgende kunnen vinden:

Dear Customer,

We supported the N80 recently, however The N80 has problems with buetooth
due to the firmware of the phone. We have confirmation from Nokia that this
problem is caused by BT power consumption reduction change which was
introduced in the latest firmware. Nokia is working on a fix that will be
published shortly.

After this Mobile 7 will be compatible again.

With kind regards,

ROUTE 66 Customer Support

[ Voor 26% gewijzigd door GKW op 26-07-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 20:55
Anoniem: 183123 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:40:
Hoi hoi,

Alvast bedankt,

Yusuf
De N70 maakt gebruik van een andere versie van Symbian. De N80 heeft v9.1 en dit zal dan ook de reden zijn dat route66 niet werkt met jouw telefoon. Sterker nog, dat is de reden :) er is al wel Route66 beschikbaar, zoek voor die info even deze thread door. Btw, TomTom komt deze zomer of na de zomer uit, even wachten dus..

Nav4all is ook een optie, ik heb dat geinstalleerd maar helemaal goed werkt het niet. Hij laat geen kaart zien wanneer ik de navigatie start, als ik dan op de linkse button druk laat ie wel de pijlen en routebeschrijving zien. Heeft iemand Nav4All wel helemaal goed werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111888

Heeft iemand Orange World aan de praat? Instellingen voor de N80 staan niet op de orange site, en klantenservice zei dat het toestel nog niet ondersteund werd. Er is vast een truukje voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik heb mijn N80 nu twee weken en ben erg tevreden! Behalve over de S60 browser (v3.00). Hij cached maar de helft van mijn bookmarks, cookies en cache is belaberd en vertoond random crashed i.e. de browser exit helemaal. (terwijl de rest van de functionaliteit vrij stabiel is). Ben nu opera aan het proberen, maar deze browser bevalt me niet zo...

Oh jah, mijn gmail werkt ook niet terwijl ik andere pop en imap wel aan de gang krijg... ook met de nokia wizard krijg ik het niet werkend... Maar m.gmail.com is eigenlijk een beter alternatief... dus dat vind ik niet zo erg... (Als hij mijn credentials nou maar eens onthield!!!)

En als laatste: ik krijg elke keer die verdomte speed.t-mobile.nl als startpagina omdat die browser die setting niet onthoud... (Dit is toch client-side functionaliteit? of moet ik tmobile helpdesk bellen?)

EDIT: ik moet even mijn mening bijstellen... Opera mini is niets... de 'regular' Opera voor de N80 is de shit gek! aanschaffen die handel!

[ Voor 8% gewijzigd door JackBol op 26-07-2006 22:01 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Laatst online: 19-06 22:11

RUFFNECK

Poentje

Wat vraagjes.
Ik kan de 2e camera (voorin) niet gebruiken. ALs ik die selecteer krijg ik steeds "Hardwarefout: Start Camera Opnieuw" of int engels "Hardware Failure: Restart Camera".
Weet iemand hoe dit komt??
Verder....ik DACHT dat ik ergens een optie gezien had om de snelkoppelingen o pde desktop aan te passen, maar die kan ik ineens niet meer vinden. Iemand weet hoe, waar?

Telefoon pas 2 dagen in bezit...laatste fw versie (van mei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Instrumenten --> Instellingen --> Telefoon --> Standby-Modus...

ik had em ook pas na een paar dagen gevonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Rick85 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:53:
[...]

De N70 maakt gebruik van een andere versie van Symbian. De N80 heeft v9.1 en dit zal dan ook de reden zijn dat route66 niet werkt met jouw telefoon. Sterker nog, dat is de reden :) er is al wel Route66 beschikbaar, zoek voor die info even deze thread door. Btw, TomTom komt deze zomer of na de zomer uit, even wachten dus..

Nav4all is ook een optie, ik heb dat geinstalleerd maar helemaal goed werkt het niet. Hij laat geen kaart zien wanneer ik de navigatie start, als ik dan op de linkse button druk laat ie wel de pijlen en routebeschrijving zien. Heeft iemand Nav4All wel helemaal goed werkend?
TomTom komt met helemaal niks meer voor de nieuwe Nseries helaas :(

Heb nu R66 op de N80 wat wel ff wennen is. Van die bluetooth fout merk ik wel... heb gewoon het gevoel alsof hij na een bepaalde tijd alleen maar 1 weg bluetooth toe staat (telefoon -> device ipv telefoon <- -> device). Alleen wil die tijd wel variabel zijn want soms kan ik een half uur navigeren en soms maar 3 seconde voordat ie eruit klapt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

_DH schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 00:57:
Instrumenten --> Instellingen --> Telefoon --> Standby-Modus...

ik had em ook pas na een paar dagen gevonden :+
Wat precies dan?
Ik kan daar alleen standby-modus uit of aan doen en als ik em uit zet is m'n desktop leeg en als ik de camera probeer krijg ik tog dezelfde error.

EDIT: oh wacht je hebt et over de shortcuts, niet over de camera.....

[ Voor 11% gewijzigd door RUFFNECK op 27-07-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-05 09:53
Als je de telefoon aanzet nadat hij volledig uitgeschakelt is geweest start hij op met zo'n irritant welkomsdeuntje. Kun je die uitzetten?

Verder een top telefoon, gisteren firmware upgrade gedaan bij service centre, was binnen 45 minuten klaar. Menu lijkt iets sneller te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Welke firmware dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

RUFFNECK schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:40:
Wat vraagjes.
Ik kan de 2e camera (voorin) niet gebruiken. ALs ik die selecteer krijg ik steeds "Hardwarefout: Start Camera Opnieuw" of int engels "Hardware Failure: Restart Camera".
Weet iemand hoe dit komt??
Verder....ik DACHT dat ik ergens een optie gezien had om de snelkoppelingen o pde desktop aan te passen, maar die kan ik ineens niet meer vinden. Iemand weet hoe, waar?

Telefoon pas 2 dagen in bezit...laatste fw versie (van mei).
Die fout heb ik ook gehad in de voorste camera van toen in mijn 6680. Enige optie was een harde format van de telefoon. Daarna deed ie het weer vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Harde format heb ik reeds gedaan :( No luck.
Mensen van gsm.tv zeggen dat ik hem kan opsturen voor reparatie, maar dat duurt 2 weken.......ik dacht dat ik binnen 7 dagen kon eisen voor meteen een verangend exemplaar, of kom ik in de war met al die wetten en regels? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5674

Anoniem: 111888 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:01:
Heeft iemand Orange World aan de praat? Instellingen voor de N80 staan niet op de orange site, en klantenservice zei dat het toestel nog niet ondersteund werd. Er is vast een truukje voor!
Op de Orange website moet je even inloggen en dan kun je de Orange World instellingen zo naar je telefoon laten e-mailen. Super handig en allang beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

nils7 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 01:15:
[...]

Heb nu R66 op de N80 wat wel ff wennen is. Van die bluetooth fout merk ik wel... heb gewoon het gevoel alsof hij na een bepaalde tijd alleen maar 1 weg bluetooth toe staat (telefoon -> device ipv telefoon <- -> device). Alleen wil die tijd wel variabel zijn want soms kan ik een half uur navigeren en soms maar 3 seconde voordat ie eruit klapt :/
Waar heb je die Route66 aangeschaft?? wil hem nl ook kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
yassine schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:22:
[...]

Ik weet niet of je hem al kan kopen.
Ik beta test hem nu met nog een collega (op een E70).
Had de eerste rit (van Amsterdam naar Walibi Flevo :+ ) al een hele wastlijst aan bugs heheheheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177825

yassine schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:22:
[...]

Hier toch gewoon? :?

http://www.66.com/route66...&sec=7&ssec=0&prodid=1724

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Rick85 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:53:
[...]

Nav4All werk prefect op de N80 (wel ff de N70 versie downloaden...) Nav4all werkt niet met een kaart maar alleen met pijlen omdat er anders teveel gegvens verzonden moeten worden over gprs of over een andere gegevens verbinding. Het programma wordt helemaal niet geleverd met kaarten, deze worden live van een server gehaald en alleen het broodnodige.
Je kan wel een kaart opvragen, maar dit duurt ff (snelheidsbeperking gprs) en dit kost natuurlijk weer meer en is niet echt nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door MaPzel op 27-07-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

alvani schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:22:
quote:
[...]

Ik zal de harde reset eens proberen, maar ik betwijfel of dat werkt, aangzien je dan gewoon weer terugkomt bij de standaard instellingen zoals ik 'm gekregen heb. Ook lijkt het me sterk dat het aan het thema ligt, want ik gebruik het standaard thema. Ik heb momenteel sowieso geen enkel ander programma geinstalleerd dan er standaard op staat, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Zou het eventueel aan de simkaart (debitel KPN) of aan de geheugenkaart kunnen liggen? (SanDisk ultra II 1.0 GB)
Het enige wat ik heb wat hier een beetje op lijkt is dat als ik ga surfen via Opera en ik kies de Full screen mode, dan zie ik een groen vlak in m'n scherm.
Aangezien ik Opera veel te lang vind laden (ook al is ie wel iets fijner met z'n betere schermindeling) ben ik gewoon weer terug naar de standaard browser gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181916

Ik heb regelmatig als ik internet via de n80, dat de browser spontaan sluit.
Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik misschien per ongeluk op de rode knop drukte, maar dit is niet het geval.
Hebben meer mensen hier problemen mee? Of weet iemand waardoor het komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Dat is de route66 site 8)7 Ik vroeg een site waar ik hem kan kopen!
Ik zie dat je hem daar kan kopen. Maar is er een andere site waarik hem kan bestellen?

[ Voor 15% gewijzigd door yassine op 27-07-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130788

nils7 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 01:15:
[...]

Hoe weet je dit? Voor mij is navigatie op deze telefoon een van de belangrijkste redenen om hem te kopen. Route 66 doet het dus wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Anoniem: 130788 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:16:
[...]

Hoe weet je dit? Voor mij is navigatie op deze telefoon een van de belangrijkste redenen om hem te kopen. Route 66 doet het dus wel goed?
Bron is tomtom zelf... het komt er alleen als Nokia of SE erom vraagt maar aangezien beide merken met Wayfinder standaard op de proppen komen lijkt die kans heeeeeeeel erg klein!
Aangezien die Go's prioriteit hebben, komt het niet meer voor alle Symbian devices :( (tot nu toe he, ze hebben wel een programma voor Symbian V9.x maar ze zijn het niet van plan commercieel uit te brengen)

Vind het persoonlijk jammer omdat TomTom beter werkt maar R66 zal wel een inhaalslag maken ;) wees daar maar niet bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

nils7 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:38:
[...]

Bron is tomtom zelf... het komt er alleen als Nokia of SE erom vraagt maar aangezien beide merken met Wayfinder standaard op de proppen komen lijkt die kans heeeeeeeel erg klein!
Aangezien die Go's prioriteit hebben, komt het niet meer voor alle Symbian devices :( (tot nu toe he, ze hebben wel een programma voor Symbian V9.x maar ze zijn het niet van plan commercieel uit te brengen)

Vind het persoonlijk jammer omdat TomTom beter werkt maar R66 zal wel een inhaalslag maken ;) wees daar maar niet bang voor.
Waar heb jij hem besteld>> route66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Eh heb hem niet gekocht, ik betatest het. zie me voorgaande posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
yassine schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:40:
[...]

Waar heb jij hem besteld>> route66?
Begin volgende maand worden de pakketen rond gebracht en kan je ze kopen in de winkel. Ze zijn nu nog in de productie fasen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57465

Hoe kan ik betatester worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
quote:
[...]

Blindfold schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:40:
[...]

Het enige wat ik heb wat hier een beetje op lijkt is dat als ik ga surfen via Opera en ik kies de Full screen mode, dan zie ik een groen vlak in m'n scherm.
Aangezien ik Opera veel te lang vind laden (ook al is ie wel iets fijner met z'n betere schermindeling) ben ik gewoon weer terug naar de standaard browser gegaan.
Na heel wat geklooi dacht ik dat ik eruit was. Met een andere simkaart (van een andere provider) leek het probleem verholpen. Daarom vandaag maar een andere simkaart gehaald, maar helaas helpt dat ook niet :(
In de winkel vonden ze het op een magnetische storing lijken en dat is het misschien (deels) ook wel, omdat mijn telefoon vaak vlak naast een beeldscherm staat. Alleen het vreemde is weer dat ik daar met de andere simkaart geen last van had. Ik vind het een zeer vaag probleem, vooral omdat er bijna niemand lijkt te zijn die hetzelde probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
De juiste mensen kennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153220

Ik heb hem zo juist besteld eens kijken hoelang het gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-06 14:42
Ik krijg em over een maandje binnen als het goed is :) Abo gaat 25 sep in.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik heb de telefoon nu een maandje ofzo en ben over het algemeen erg tevreden:

Minpunten (of dingen waarvan ik de oplossing nog niet weet):

- Opera browser start erg traag op. Standaard browser is best aardig, maar mist bepaalde dingen zoals wachtwoord onthouden en hij komt ook bij mij elke keer met dat strontvervelende Tmobile speed instellingen (deed opera niet).
- Om onverklaarbare reden wordt soms spontaan m'n batterij leeggetrokken (binnen een halve dag zonder dat ik bijzonder veel dingen heb gedaan). Het lijkt erop alsof hij verbruikt alsof hij continu via GPRS aan het verbinden is terwijl dit niet zo is. Misschien taak op de achtergrond druk bezig, maar taskmanager (die trouwens ook niet zo best is vergeleken met de Windows Mobile taskmanager).
- jammer dat veel applicaties niet werken omdat er nog geen nieuwe versie van uit is.

Pluspunten:

- Scherm is super. Erg scherp
- Voicedial is door de ingebouwde synthesizer enorm verbeterd. Je hoeft geen mensen meer zelf in te spreken. Alle namen werken meteen met voicedial (tip: zet mensen met voor en achternaam erin, dan werkt voicedial veel beter dan bij korte namen).
- je kunt ook menuitems toevoegen voor voicedial. Bluetooth aan of uitzetten?: gewoon voicedial knopje indrukken en Bluetooth zeggen B)
- speaker kan lekker hard en klinkt goed (vooral vergeleken met m'n oude SDA).
- camera maakt mooie foto's (al moet het wel licht zijn, want als er te weinig licht is, dan is het niet al te best (ook niet met flitser).

Ik ben een beetje huiverig om er 2GB in te zetten als ik hier sommige problemen ermee lees.

Hebben andere mensen hier trouwens ook dat groene vlak in hun scherm bij het browsen met opera in full screen mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183411

alvani schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:37:
quote:
[...]

[...]

Na heel wat geklooi dacht ik dat ik eruit was. Met een andere simkaart (van een andere provider) leek het probleem verholpen. Daarom vandaag maar een andere simkaart gehaald, maar helaas helpt dat ook niet :(
In de winkel vonden ze het op een magnetische storing lijken en dat is het misschien (deels) ook wel, omdat mijn telefoon vaak vlak naast een beeldscherm staat. Alleen het vreemde is weer dat ik daar met de andere simkaart geen last van had. Ik vind het een zeer vaag probleem, vooral omdat er bijna niemand lijkt te zijn die hetzelde probleem heeft.
Het lijkt op een probleem dat ik zelf ook heb gehad met mijn N80. Ik heb hierover ook contact gehad met Nokia en zij stelden voor om hem te laten repareren omdat ze hiervan nog geen gevallen kenden. Maar ik heb op internet meer gevallen gevonden. Kijk bv. op http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=46708&highlight=n80. Ik heb nooit ontdekt waar het aan lag, maar ik vermoedde op een gegeven moment dat het lag aan de manier waarop ik telefoonnummers van mijn oude telefoon overbracht naar mijn nieuwe telefoon. Ik heb dit geprobeerd met de software van Nokia (Content Copier), maar dit ging niet probleemloos. Veel info (adressen, emailadressen, etc.) van mijn contacten ging hierbij verloren. Toen ik door overgebrachte contacten gebeld werd, kreeg ik rare groene schermen, zoals op het plaatje in bovenstaande link. Ik heb vervolgens via Outlook (met PC Sync) heb ik de meeste contacten in mijn telefoon weer verbeterd en compleet gemaakt. Nadat ik dit had gedaan, was het probleem met het groene scherm ook verholpen.

Zou dit bij jou ook het geval kunnen zijn? Zou het kunnen dat er met Nokia's Content Copier misschien vreemde tekens meegekopieerd worden naar de N80 zodat die een rare schermopbouw vertoond wanneer je door zo'n contact gebeld wordt?

Ik las ook het vermoeden van een nieuwe sim-kaart of memory-kaart. Ik heb nog steeds mijn oude sim-kaart, ik heb echter wel een nieuwe memory-kaart genomen (Sandisk 2GB Ultra-II). Het zou ook hieraan kunnen liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 183411 op 28-07-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blindfold schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:04:
Ik ben een beetje huiverig om er 2GB in te zetten als ik hier sommige problemen ermee lees.
Ik heb een Sandisk Ultra II 2GB, nu bijna 2 maanden, en ik heb nog geen problemen gehad. Dus gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
Hoe krijg ik video streaming aan het werk via wlan op home media server? Ik selecteer een video op m'n telefoon, dan opties en dan afspelen via netwerk maar er komt alleen maar een video icoontje op m'n computerscherm. Muziek afspelen en afbeeldingen weergeven op m'n computer gebeurt vlekkeloos. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157270

Anoniem: 183411 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:19:
[...]

Ik heb een Sandisk Ultra II 2GB, nu bijna 2 maanden, en ik heb nog geen problemen gehad. Dus gewoon doen!
Ik heb ook totaal geen problemen met mn 2 GB SD kaartje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
offtopic:
Oke dan, deeltje 3 komt er alweer bijn aan. Als iemand nog iets mist in de ts dat hij graag zou willen hebben en of iets mist. Mail me dan even, zodat het weer een betere ts kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djtcc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06-2020
Heb fout gepost...

Hoe kan ik mijn Outlook-agenda nu synchroniseren met mijn N80 ?

djtcc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

djtcc schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 21:31:
Heb fout gepost...

djtcc
PC-Suite installeren en dan synchoniseren met Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

djtcc schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 21:31:
Heb fout gepost...

djtcc
Exchange 2003 R2 server opzetten en syncen met OMA... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
woei op aandringen gaan ze bij tomtom toch kijken of ze het gaan brengen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

nils7 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 03:56:
woei op aandringen gaan ze bij tomtom toch kijken of ze het gaan brengen _/-\o_
goeie zaak! maaruh, bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
Anoniem: 183411 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:15:
[...]

Het lijkt op een probleem dat ik zelf ook heb gehad met mijn N80. Ik heb hierover ook contact gehad met Nokia en zij stelden voor om hem te laten repareren omdat ze hiervan nog geen gevallen kenden. Maar ik heb op internet meer gevallen gevonden. Kijk bv. op http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=46708&highlight=n80. Ik heb nooit ontdekt waar het aan lag, maar ik vermoedde op een gegeven moment dat het lag aan de manier waarop ik telefoonnummers van mijn oude telefoon overbracht naar mijn nieuwe telefoon. Ik heb dit geprobeerd met de software van Nokia (Content Copier), maar dit ging niet probleemloos. Veel info (adressen, emailadressen, etc.) van mijn contacten ging hierbij verloren. Toen ik door overgebrachte contacten gebeld werd, kreeg ik rare groene schermen, zoals op het plaatje in bovenstaande link. Ik heb vervolgens via Outlook (met PC Sync) heb ik de meeste contacten in mijn telefoon weer verbeterd en compleet gemaakt. Nadat ik dit had gedaan, was het probleem met het groene scherm ook verholpen.

Zou dit bij jou ook het geval kunnen zijn? Zou het kunnen dat er met Nokia's Content Copier misschien vreemde tekens meegekopieerd worden naar de N80 zodat die een rare schermopbouw vertoond wanneer je door zo'n contact gebeld wordt?

Ik las ook het vermoeden van een nieuwe sim-kaart of memory-kaart. Ik heb nog steeds mijn oude sim-kaart, ik heb echter wel een nieuwe memory-kaart genomen (Sandisk 2GB Ultra-II). Het zou ook hieraan kunnen liggen.
Dit is precies het probleem dat ik ook heb! Zoals op die foto ziet het er bij mij ook uit!
Ik had hiervoor een "normale" Nokia waarbij ik de contacten gewoon op de simkaart had staan en toen ik de N80 kreeg, heb ik het sim telefoonboek geopend, alle contacten geselecteerd en vervolgens naar de telefoon gekopieerd. Ik zal het ook eens met Outlook proberen vandaag. Ik ben heel benieuwd.
Aan de geheugenkaart ligt het niet, want als ik die eruit haal, heb ik heb probleem ook.

Maar als ik het goed begrijp, is het probleem bij jou nu helemaal verholpen?
En hoe hebben anderen, die dit probleem niet hebben, hun contacten op de N80 gezet?

[ Voor 6% gewijzigd door alvani op 29-07-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
Nou, ik heb de N80 net gesynchroniseerd met Outlook, daarna de contacten bewerkt, alle oude contacten van de sim-kaart verwijderd en daarna weer gesynchroniseerd, maar het heeft helaas niets geholpen.
Ook heb ik voor de zekerheid nogmaals de geheugenkaart er even uit gehaald en toen nog een keer naar de N80 gebeld en toen was het probleem er nog steeds.
Ik heb geen idee meer wat ik er nu mee moet doen, want het is zeer irritant dat je niet kan zien door wie je gebeld wordt.

@ Mordack78 : ik ben echt heel benieuwd hoe het kan dat het bij jou in één keer over was. Ben je ondertussen ook niet van provider gewisseld, want ik begin er sterk aan te denken dat het daaraan ligt. Als ik er namelijk een T-Mobile kaartje in doe, heb ik het probleem vreemd genoeg niet.

[ Voor 15% gewijzigd door alvani op 29-07-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djtcc
Hoi

Ik heb alle instellingen zoals vermeld in dit topic voor Gmail goed ingesteld,maar ik kan geen mail ophalen,mijn N80 blijft steeds hetzelfde doen.Mail verzenden gaat wel goed.
Iemand tips ? Misschien toch een poortnummer instellen ?

djtcc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Nu online

Bergie

Lekker belangrijk...

_DH schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 09:59:
[...]

Ben ook benieuwd naar de bron. Want zou het erg jammer vinden als TomTom niet zou gaan werken. Navigatie is toch een van de redenen waarom ik deze teloon heb aangeschaft. Maar misschien toch maar eens iets van Route66 oid gaan proberen.

Maakt het trouwens nog uit wat voor GPS ontvanger je erbij koopt? Of werken ze allemaal wel icm navigatiesoftware.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181750

Bergie schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 16:18:
[...]

Ben ook benieuwd naar de bron. Want zou het erg jammer vinden als TomTom niet zou gaan werken. Navigatie is toch een van de redenen waarom ik deze teloon heb aangeschaft. Maar misschien toch maar eens iets van Route66 oid gaan proberen.

Maakt het trouwens nog uit wat voor GPS ontvanger je erbij koopt? Of werken ze allemaal wel icm navigatiesoftware.
Ik heb vandaag NAV4ALL geinstalleerd met mijn nieuwe GPS ontvanger. Werkte binnen 3 minuutjes. Alleen berekent dat systeem mijn route van gemert naar Boxtel wat narmaal 35 km is over Parijs..
Niet helemaal het gewenste resultaat dus.
Zou ook liever TT gaan gebruiken, maar schijnt nog wel een tijdje te gaan duren vordat ze die compatible maken met mijn N80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
_DH schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 09:59:
[...]

TomTom, we kennen daar een paar mensen ;).
Voorlopig is de planning dat het alleen verkrijgbaar wordt met een 2 in 1 box (dus: N80 + tomtom) wat een pakket is 900 euro ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Kan iemand mij vertellen of er ook andere types batterijen in de telefoon kunnen? Ik zag dat de meegeleverde BL5B maar 760mah heeft, ik heb wel een BL5C met 820 mah wat net iets meer is, past die er in? Of een Ngage QD batterij (BL6C) met 1070Mah?

Of kan ik ergens batterijen kopen met een grotere capaciteit die hetzelfde formaat hebben als de standaard N80 batterij? Ik wil toch wel dat dat ding het minstens een volle dag (ochtend -> avond laat) volhoudt, ook als je hem veel gebruikt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

NoepZor schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:18:
Kan iemand mij vertellen of er ook andere types batterijen in de telefoon kunnen? Ik zag dat de meegeleverde BL5B maar 760mah heeft, ik heb wel een BL5C met 820 mah wat net iets meer is, past die er in? Of een Ngage QD batterij (BL6C) met 1070Mah?

Of kan ik ergens batterijen kopen met een grotere capaciteit die hetzelfde formaat hebben als de standaard N80 batterij? Ik wil toch wel dat dat ding het minstens een volle dag (ochtend -> avond laat) volhoudt, ook als je hem veel gebruikt.. :)
Andere type batterijen passen niet. Er zijn wel compatibel batterijen op de markt met meer capaciteit maar er is tot op heden niet echt een bewijs geleverd dat die ook langer meegaan. Heb zelf een 1000mAh en een 1700mAh accu en voor mijn gevoel gaat de 1000mAh het langst mee. De 1700 mAh accu lijkt zelfs minder lang meet te gaan dan de originele 750mAh accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Nu online

Bergie

Lekker belangrijk...

Heeft er iemand ook ervaring met de HOLUX GPSlim236 gps ontvanger icm met de N80?

Lijkt me wel een leuk ding met een redelijke prijs. Maar ik ben nogal nieuw in het navigatiewereldje dus heb geen idee waar ik op moet letten etc :P

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
running man schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:34:
[...]

Andere type batterijen passen niet. Er zijn wel compatibel batterijen op de markt met meer capaciteit maar er is tot op heden niet echt een bewijs geleverd dat die ook langer meegaan. Heb zelf een 1000mAh en een 1700mAh accu en voor mijn gevoel gaat de 1000mAh het langst mee. De 1700 mAh accu lijkt zelfs minder lang meet te gaan dan de originele 750mAh accu.
Hmm dus als ik het goed begrijp kan ik het beste de standaard batterij gebruiken? Kun je me ook vertellen hoe lang ie meegaat als je er mee speelt? Zag in dit topic dat sommigen hem dan met een halve dag al leeg hebben. Het maakt me niet uit als ie na 1 dag leeg is, hang ik hem gewoon elke nacht aan de lader. Echter als hij dat niet redt wordt het tricky..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alvani schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:52:
@ Mordack78 : ik ben echt heel benieuwd hoe het kan dat het bij jou in één keer over was. Ben je ondertussen ook niet van provider gewisseld, want ik begin er sterk aan te denken dat het daaraan ligt. Als ik er namelijk een T-Mobile kaartje in doe, heb ik het probleem vreemd genoeg niet.
Ik ben niet gewisseld van provider, ik zit nog altijd bij Vodafone. Ik heb het probleem alleen in het begin gehad, in ongeveer 10% van de gevallen. Maar na het 'oppoetsen' van de contacten heb ik het probleem nooit meer gehad.

Begrijp ik het goed dat je het probleem dus wel hebt met een Debitel KPN simkaart en niet met een Telfort simkaart? Zou het probleem dus aan je Debitel simkaart kunnen liggen? Misschien moet je eens naar een Debitel winkel gaan en om een simwissel vragen. Dit heb ik zelf ooit een gedaan bij een Vodafone winkel (ik neem aan dat Debitel hier ook wel aan doet). Dit was gewoon gratis en gebeurde terwijl ik wachtte. Ik kreeg toen een nieuwe Vodafone simkaart met wat meer functies er op en zo. Misschien zou dit bij jou het probleem kunnen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djtcc
Hoi

Misschien is het ietwat overbodige info,maar ik vind dat het wel even gepost moet worden omdat ik er in eerste instantiie niet uitkwam.Gaat over Gmail.Ik kon geen mail verzenden maar weet nu hoe dat kwam !! Je moet in je Gmail-account bij instellingen je POP3 toegang inschakelen !!! Dan werkt het !! Ik denk toch dat sommige mensen dit niet wisten omdat het ook nergens in deze topic staat.

djtcc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
Anoniem: 183411 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:57:
[...]

Ik ben niet gewisseld van provider, ik zit nog altijd bij Vodafone. Ik heb het probleem alleen in het begin gehad, in ongeveer 10% van de gevallen. Maar na het 'oppoetsen' van de contacten heb ik het probleem nooit meer gehad.

Begrijp ik het goed dat je het probleem dus wel hebt met een Debitel KPN simkaart en niet met een Telfort simkaart? Zou het probleem dus aan je Debitel simkaart kunnen liggen? Misschien moet je eens naar een Debitel winkel gaan en om een simwissel vragen. Dit heb ik zelf ooit een gedaan bij een Vodafone winkel (ik neem aan dat Debitel hier ook wel aan doet). Dit was gewoon gratis en gebeurde terwijl ik wachtte. Ik kreeg toen een nieuwe Vodafone simkaart met wat meer functies er op en zo. Misschien zou dit bij jou het probleem kunnen verhelpen.
Wat bedoel je precies met: 'oppoetsen' van de contacten.

Ik heb ook al een simwissel laten uitvoeren, maar het probleem blijft. Ook als ik een simyo (ook KPN) kaartje erin doe heb ik hetzelfde probleem.
Echter als ik een T-Mobile of Orange kaartje erin zet, heb ik het probleem niet. En ik gebruik het toestel dan op dezelfde manier en plaats.
Ik overweeg nu zelfs om het T-Mobile abonnement, dat ik ook heb, te gaan gebruiken en dan maar eens kijken hoe dat gaat. Eigenlijk is het gewoon van de zotten dat ik dat besluit moet nemen, maar ik ben erg bang dat opsturen voor reparatie ook weinig zin heeft.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.