Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181916

Heeft iemand hotmail al werkend gekregen via de mailbox?
Heb het gister geprobeerd, maar het is me nog niet gelukt.

Zal is kijken of ik het met de handleiding uit de OP voor elkaar kan krijgen met mn gmail account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
DaBeetle schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:05:
[...]

Je kan proberen de uitgaande mailserver van vodafone te gebruiken. Meestal moet je voor uitgaande mail de mailserver van de ISP gebruiken ongeacht welke email provider je zelf hebt!
Helaas.. werkt ook niet! Beveiliging ook nog erop en eraf gehad.. Krijg wel weer de melding: "Timeout bewerking".. Hij komt dus wel verder, maar niet ver genoeg! Hopeloze zaak volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 50581 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:56:
Is het mogelijk om bij de wekkerfunctie de radio of een eigen beltoon te gebruiken (mp3 nummer oid) want ik kan alleen kiezen uit de standaard beltonen?
Dit is zeker mogelijk, in de lijst van mijn tonen krijg ik ook mn mp3's te zien. Niet allemaal weliswaar maar het grootste deel wel. Heb je dit ook als je een andere ringtone voor je profiel wil kiezen? Zo ja, dan denk ik dat je anders je muziek in de map Sounds\Digital\ moet gooien om ze zichtbaar te krijgen in je lijst met tonen

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-06 12:17

mindcre8r

Tradepedia

wpoei ik heb ook een N80
Had eerst een Samsung E900 maar die snel ingeruild en bijbetaald. (heb toestel los gekocht, mn SPV was kaduuk gegaan)

Maar nu heb ik nog een vraagje:

Kan je een geluid instellen voor het openschuiven van de tel? als dat perongeluk gaat dan hoor je t tenminste..(plus dat zwaarden koel klinken :P )

Wat ik een nadeel vin is dat de hoes snel krast... kan je met die glassskin ook je tel nog openshuiven?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:19
mindcre8r schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:49:
wpoei ik heb ook een N80
Had eerst een Samsung E900 maar die snel ingeruild en bijbetaald. (heb toestel los gekocht, mn SPV was kaduuk gegaan)

Maar nu heb ik nog een vraagje:

Kan je een geluid instellen voor het openschuiven van de tel? als dat perongeluk gaat dan hoor je t tenminste..(plus dat zwaarden koel klinken :P )

Wat ik een nadeel vin is dat de hoes snel krast... kan je met die glassskin ook je tel nog openshuiven?
nee, tis geen breezer mobiel... 8)7 en met met dat hoesje kun je em nog openschuiven, is anders een beetje nutteloos product ofniet dan :)
Anoniem: 181916 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:21:
[...]

De versie die op die site staat werkt niet, ik kan deze niet installeren op de n80.
Heb even verder gezocht en toen kwam ik op deze site.

Heb daarvan de S60 v3 versie geinstalleerd (te vinden in de zipfile die op de site staat).
Toen kon ik Profimail (ProfiExplorer zit in dat programma) wel installeren. Helaas kan ik niet testen of het verzenden nu wel werkt, omdat ik geen midi bestand meer op mn telefoon heb.

edit

Via profiexplorer even een bestandje hernoemt naar .mid
Via de gewone weg proberen te versturen "kan object niet verzenden"
via profiexplorer lukt het wel! :)
http://lonelycatgames.com/index.php?chapter=profimail

:)

[ Voor 44% gewijzigd door Moning2 op 13-07-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Moning2 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:22:
[...]

nee, tis geen breezer mobiel... 8)7 en met met dat hoesje kun je em nog openschuiven, is anders een beetje doelloos product ofniet dan :)

[...]

http://lonelycatgames.com/index.php?chapter=profimail

:)
nee het is een posermobile..... dus ik wil geluid|!!!!!! :P

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
mindcre8r schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:48:
[...]

nee het is een posermobile..... dus ik wil geluid|!!!!!! :P
het zal vast wel mogelijk zijn, maar ik denk niet dat nokia het zelf gaat ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50581

martincm schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:56:
[...]

Dit is zeker mogelijk, in de lijst van mijn tonen krijg ik ook mn mp3's te zien. Niet allemaal weliswaar maar het grootste deel wel. Heb je dit ook als je een andere ringtone voor je profiel wil kiezen? Zo ja, dan denk ik dat je anders je muziek in de map Sounds\Digital\ moet gooien om ze zichtbaar te krijgen in je lijst met tonen
Kan de radio ook gebruikt worden bij de wekker? Bij de lijst met beltonen zie ik ook mijn mp3tjes niet staan. heb de mp3's via nokia music erop gegooid.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 50581 op 13-07-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 50581 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:05:
[...]

Kan de radio ook gebruikt worden bij de wekker?
Nope.... je kan de radio overigens alleen gebruiken als je een headset hebt aangesloten. Als je dan vervolgens ook je geluid uit de speaker van je phone wilt dan kan dat via opties, maar standaard loopt het geluid door je headset. Je wekker zou je in dat geval als het zou kunnen dus niet horen.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is de beste manier om muziek op je n80 te gooien? via usb data opslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150528

Anoniem: 50581 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:17:
Maak allemaal vrij weinig uit.
Doe het meestal via PC Suite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
card reader 8)

ik heb bij berichten ingesteld dat ze worden opgeslagen op de memory stick, maar dan werkt de optie verwisselbare schijf niet 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Moning2 op 13-07-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Moning2 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:52:
[...]

card reader 8)

ik heb bij berichten ingesteld dat ze worden opgeslagen op de memory stick, maar dan werkt de optie verwisselbare schijf niet 8)7
Buiten dat, vind ik persoonlijk dat het via pc-suite echt een stuk trager gaat. Ben ook 100% voorstander van de cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Ik zou zeggen: ga testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-06 13:43

DataGhost

iPL dev

martincm schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:15:
[...]

Nope.... je kan de radio overigens alleen gebruiken als je een headset hebt aangesloten. Als je dan vervolgens ook je geluid uit de speaker van je phone wilt dan kan dat via opties, maar standaard loopt het geluid door je headset. Je wekker zou je in dat geval als het zou kunnen dus niet horen.
ahja ik vond het al irritant maar ik weet nu waarom :D net even de headset aangesloten en toen ik hem op luidspreker zette merkte ik al dat er uit de dopjes niks meer kwam... toen kreeg ik het idee de hoofdtelefoonaansluiting aan te sluiten zonder hoofdtelefoon, toen ging ie default op luidspreker :)
Ik hoorde alleen wel een berg ruis, en dat verklaart direct waarom de headset (of de hoofdtelefoonaansluiting) nodig is: daar zit de antenne in! toen ik het ding vastpakte werd de ontvangst direct stukken beter. De ontvangst met de oordopjes was ook een stuk beter, na even proberen kwam ik erachter dat zodra ik het oordopje met minimaal handcontact uit mijn oor haalde hij ook als een gek begon te ruisen. De antenne werkt op zichzelf dus wel, hoewel je lichaam dus primair gebruikt wordt.

Edit: dat was op 100.7, met een 'lokaal' radiostation (omroep brabant) heb ik veel betere ontvangst zonder aan te raken :) gewoon slechte ontvangst op dat ene station dus :P

[ Voor 7% gewijzigd door DataGhost op 13-07-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:45

yassine

Nothing to it but to do it!

Via de ene mode gegevensoverdracht gaat het ook snel hoor veel sneller als bij Pcsuite!!! Moet je eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:25
Heeft iemand trouwens al Doom aan de praat gekregen op de N80?
Waar ik de .wad ook neerzet, ik blijf de melding krijgen dat het wad bestand niet gevonden kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martincm schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:56:
[...]

edit:/Ben eruit moest naar telefoongeheugen kopieren

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 50581 op 14-07-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57465

Ik snap er niks van. De telefoon beschikt over 46 mb intern geheugen. Ik heb maar 14 mb vrij ;( Als ik op de pc mijn telefoongeheugen doorblader zitter er alleen lege mapjes in. Heb alle installatie files ook al verwijderd. Maar kom niet hoger dan 14 mb. Alles is geinstalleerd op de geheugenkaart.

Ik heb maar een paar contacten en berichten in me telefoon staan.

Hoe en wat is het probleem van dit lage geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:41

CoolHead621

Enjoy every moment

Anoniem: 57465 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:37:
Ik snap er niks van. De telefoon beschikt over 46 mb intern geheugen. Ik heb maar 14 mb vrij ;( Als ik op de pc mijn telefoongeheugen doorblader zitter er alleen lege mapjes in. Heb alle installatie files ook al verwijderd. Maar kom niet hoger dan 14 mb. Alles is geinstalleerd op de geheugenkaart.

Ik denk dat het os ook in dat geheugen draait,

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm dat is een beetje jammer. Voor zo'n uitgebreid toestel had ik toch wel de 40 mb vrije ruimte verwacht. En ik had nog liever 2 gig geheugen en standaard ingebakken geheugen verwacht.

Mijn telefoon krijgt nu een eigen leven :7
Hij restart om het uur, hij heeft er waarschijnlijk zin in ofzo. Maar vind het behoorlijk irritant omdat ik elke keer mijn blokkeringscode in moet toesten. Daarna kan hij ook geen contact krijgen met geheugenkaart. 128 mb die er standaard bijzat.

Beetje moeilijk achterhalen wat het nou kan zijn maarja wie weet heeft iemand een oplossing. firmware versie V 3.0617.0.6

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 57465 op 15-07-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 57465 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:56:
Hmm dat is een beetje jammer. Voor zo'n uitgebreid toestel had ik toch wel de 40 mb vrije ruimte verwacht. En ik had nog liever 2 gig geheugen en standaard ingebakken geheugen verwacht.

Hij restart om het uur, hij heeft er waarschijnlijk zin in ofzo. Maar vind het behoorlijk irritant omdat ik elke keer mijn blokkeringscode in moet toesten. Daarna kan hij ook geen contact krijgen met geheugenkaart. 128 mb die er standaard bijzat.

Beetje moeilijk achterhalen wat het nou kan zijn maarja wie weet heeft iemand een oplossing. firmware versie V 3.0617.0.6
N91 kopen, 4 Gig HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Bij deze firmware versie is het op mijn toestel niet meer voorgekomen.
Ik zou alle app's eraf halen en kijken of het weer voorkomt. Zo ja, terug naar de dealer. Zo nee, de app's weer 1 voor 1 terugzetten en kijken welke verantwoordelijk is voor het opstarten.
Anoniem: 57465 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:56:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

running man schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 10:10:
Bij deze firmware versie is het op mijn toestel niet meer voorgekomen.
Ik zou alle app's eraf halen en kijken of het weer voorkomt. Zo ja, terug naar de dealer. Zo nee, de app's weer 1 voor 1 terugzetten en kijken welke verantwoordelijk is voor het opstarten.
Ja dat lijkt mij de kortste klap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Anoniem: 57465 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 10:50:
[...]

Ja dat lijkt mij de kortste klap!
Gewoon terug zetten naar fabrieksinstellingen, werkt vaak het beste.

Succes iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Heeft iemand zijn N80 al op moeten sturen ter reparatie?
Zo ja, hoelang duurde het voor die gerepareerd was?

Ben het wachten na anderhalve week al zat maar ik vrees dat ik nog wel iets langer moet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djtcc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06-2020
Hooi

Misschien een domme vraag...... Kun je ook je Outlook-agenda synchroniseren met je N80 agenda ??
djtcc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ja.
djtcc schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:25:
Hooi

Misschien een domme vraag...... Kun je ook je Outlook-agenda synchroniseren met je N80 agenda ??
djtcc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 15:43

S913

Abusus non tollit usum

Heeft iemand ergens wat full-size foto's online die hij/zij genomen heeft met de N80? Moet nog even wachten tot mijn huidige abbo afloopt, maar twijfel tussen de N80 en de N73 ...

N73 gaat langer mee qua accu en heeft auto-focus, maar de N80 heeft WiFi. Maar ben vooral even benieuwd hoe de foto's van de N80 eruit zien :) B.v.d!! :Y)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:45

yassine

Nothing to it but to do it!

Hier is er een van mezelf

http://i73.imagethrust.co...nic-gadgets/foto-038.html

[ Voor 10% gewijzigd door yassine op 15-07-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132036

Wie heeft er een schema van de conector voor een C27 .
De bedoeling is deze via een brodit houder op te laden
( zie http://www.brodit.com/images/905087.jpg ) in kombinatie met een 12 lader ik heb daar voor de plus en de - nodig maar een een C27 kabel zitten meerdere draadjes.
( de lader word wegewerkt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Thnx! Kwaliteit is erg goed ... m'n keuze tussen de N73 en N80 is weer wat moeilijker geworden 8)7 :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

S913 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:06:
Heeft iemand ergens wat full-size foto's online die hij/zij genomen heeft met de N80? Moet nog even wachten tot mijn huidige abbo afloopt, maar twijfel tussen de N80 en de N73 ...

N73 gaat langer mee qua accu en heeft auto-focus, maar de N80 heeft WiFi. Maar ben vooral even benieuwd hoe de foto's van de N80 eruit zien :) B.v.d!! :Y)
En de N80 is bijna € 200 duurder.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 20:55
Jeej morgen krijg ik dan eindelijk ook mijn N80!

Nog wel een vraagje: is het al bekend wat de changelog is van 4.00.20.0.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28

epo

Ik heb mijn N80 gisteren mogen ontvangen. Eerste indruk is dat je erg veel kan. Scherm is super, mogelijkheden ook. Alleen wat me tegenstaat is toch het inklapsysteem wat gammel is, bovendien als hij dicht zit zit er erg veel speling tussen de twee delen. Jammer... Wifi bereik is erg klein, zelf als ik dicht bij mijn access point zit is het bereik nog maar 50%. Maar verder is het een mooi toestel, duidelijk gewoon de eerste generatie van dit type telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Shiver23 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:03:
[...]

En de N80 is bijna € 200 duurder.
Da's waar, maar ik moet/wil over naar een andere provider en i.c.m. een abbo is het verschil tussen beide al een stuk kleiner. Maar ben er zeker nog niet uit wat het gaat worden ... :|

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-05 09:53
Ik wil graag onderscheid kunnen maken tussen de duur van het muziekje als je een sms binnen krijgt en dat van een beloproep. Ik zie nu alleen nog maar 1 mogelijkheid om ze beiden op lang te zetten of beide op kort te zetten. Ik wil gewoon een kort eenmalig signaal als ik een sms binnen krijg en een aanhoudende toon als ik word gebeld. Waar kan ik dat instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014

mastamasta schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:07:
Ik wil graag onderscheid kunnen maken tussen de duur van het muziekje als je een sms binnen krijgt en dat van een beloproep. Ik zie nu alleen nog maar 1 mogelijkheid om ze beiden op lang te zetten of beide op kort te zetten. Ik wil gewoon een kort eenmalig signaal als ik een sms binnen krijg en een aanhoudende toon als ik word gebeld. Waar kan ik dat instellen?
Dit kan je gewoon instellen bij je profiel instellingen.
Per soort profiel je eigen instellingen.

Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

hoi,

kan ik ergens de mappen van benelux of/en europa gratis downloaden zodat ik me juist een gps-ontvanger hoef aan te schaffen ?

En is er al iemand die TV kan kijken via proximus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102406

Mensen ik heb nu ook even lopen klooien met Doom, maar ik krijg het ook niet voor elkaar om het te laten werken... hij kan de wad file waar ik hem ook neer zet niet vinden :(

Het zou leuk zijn als iemand de oplossing wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Rick85 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:14:
Jeej morgen krijg ik dan eindelijk ook mijn N80!

Nog wel een vraagje: is het al bekend wat de changelog is van 4.00.20.0.1 ?
Die versie bestaat niet. Daarover is maar eenmaal een gerucht opgedoken, maar daar zijn geen concrete bewijzen voor. Vooralsnog dus nog niks over bekend.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Laatst online: 23:33
Anoniem: 102406 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:27:
Mensen ik heb nu ook even lopen klooien met Doom, maar ik krijg het ook niet voor elkaar om het te laten werken... hij kan de wad file waar ik hem ook neer zet niet vinden :(

Het zou leuk zijn als iemand de oplossing wist.
Instructions:

1.download attached files
2.create directory e:/wads and copy doom1.wad into it
3.install c2doom_core.sisx on phone memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sky2k schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:27:
[...]

Instructions:

1.download attached files
2.create directory e:/wads and copy doom1.wad into it
3.install c2doom_core.sisx on phone memory
Dankje, nu werkt het perfect :),

Zijn er nog meer mensen die weten waar je gratis spellen kunt downloaden die je wel op fullscreem mode kan spelen, heb er tot nu toe maar 1 gevonden: Sky Force (demo version)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarface0
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-01-2022
Misschien overbodig, maar ik zocht het en ben het niet tegengekomen in het forum (misschien niet goed gezocht).
In ieder geval, hopelijk kan je er wat mee.

Ik zocht de instellingen van T-Mobile's internet voor de N80. Ik heb een antwoord gekregen van de klantenservice, hierbij de info:

Als u gebruik wilt maken van internet, dan kunt u de volgende internetinstellingen gebruiken:

Naam/Profiel: internet GPRS
Homepage/URL: http://pda.t-mobile.nl/
IP-adres: 010.010.010.010
APN-adres: internet
Gebruikersnaam: tmobile
Wachtwoord: tmobile
Verbindingstype: GPRS
Poort: 8080
Time-out: 240
Beveiliging: Niet beveiligd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Laatst online: 11-03 07:25
Anoniem: 102406 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:48:
[...]

Dankje, nu werkt het perfect :),

Zijn er nog meer mensen die weten waar je gratis spellen kunt downloaden die je wel op fullscreem mode kan spelen, heb er tot nu toe maar 1 gevonden: Sky Force (demo version)
ScummVM (waarop je lucasfilm adventures en meer kan spelen) kan je instellen op full screen & landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Anoniem: 180282 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:03:
hoi,

kan ik ergens de mappen van benelux of/en europa gratis downloaden zodat ik me juist een gps-ontvanger hoef aan te schaffen ?

...
Check dit topic: [rml][ Nav4All] Gratis navigatie op je Telefoon[/rml]

Ik weet dat tomtom ook werkt zonder gps, maar ik weet niet of deze zonder te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

zie je ook een logo als je een mms verstuurd over gprs?

ik heb via de nokia site mijn mms instellingen en de GPRS/Orange world settings ingesteld maar mms blijft maar in mn postvak uit staan... ging met de SPV toch een stuk makkelijker :(

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 57465 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:37:

*edit* Als dit in ieder geval niet hetgene is wat je bedoelt met "Installatiebestanden" .... | *edit*

Als je applicaties, themes, games via pc-suite installeert, zal hij het volledige installatie bestandje kopieren naar je telefoon geheugen. Echter verwijdert de telefoon het bestandje niet als je klaar bent installeren van bestandje (ongeacht of je nu voor telefoongeheugen of memcard kiest). Je kan als de installatie uiteindelijk is afgerond op je memory card de bestandjes weer verwijderen uit die map op je telefoongeheugen.
Je kan ze hier terug vinden:
Menu -> Instrum. -> Best. Beh.
Zorg dat je tabblaadje op je telefoon staat en dan staan ze in de map Geinstall. best

Buiten dat;
- Check je je vrije geheugen via bestandbeheer of via externe prog?
- Geen Bluetooth of andere ontvangen bestanden in je inbox?
- Je kan eens proberen standaard geheugen van je camera, video, sms in te stellen op mem card
- Check op je telefoongeheugen met TaskMan, dat geeft wat meer details weer....

[ Voor 17% gewijzigd door martincm op 17-07-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180439

Kan iemand mij aub uitleggen in het kort hoe ScummV werkt? Ik neem aan dat ik de s60 moet downen en dan? Dit via de pc suite installeren? En moet ik dan gewoon de pc versie van de spellen hebben?
Alvast bedankt!

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 180439 op 17-07-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:20
Scarface0 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:38:
Misschien overbodig, maar ik zocht het en ben het niet tegengekomen in het forum (misschien niet goed gezocht).
In ieder geval, hopelijk kan je er wat mee.

Ik zocht de instellingen van T-Mobile's internet voor de N80. Ik heb een antwoord gekregen van de klantenservice, hierbij de info:

Als u gebruik wilt maken van internet, dan kunt u de volgende internetinstellingen gebruiken:

Naam/Profiel: internet GPRS
Homepage/URL: http://pda.t-mobile.nl/
IP-adres: 010.010.010.010
APN-adres: internet
Gebruikersnaam: tmobile
Wachtwoord: tmobile
Verbindingstype: GPRS
Poort: 8080
Time-out: 240
Beveiliging: Niet beveiligd
Ga via menu naar Instrumenten --> Instelwizrd --> operator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177098

Ik heb sinds een paar weken een Transcend 2 Gb kaartje. Op zich prima maar ik heb nu twee keer gehad dat het kaartje niet gevonden wordt, bijvoorbeeld als ik naar mp3s of foto's op de kaart ga of een programma wil draaien dat op het kaartje staat. Als ik het kaartje eruit haal en eropnieuw instop staan alle foto's en mp3s er weer bij.

Iemand hier ook problemen mee? Of weet iemand de oorzaak hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
Anoniem: 177098 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:33:
Ik heb sinds een paar weken een Transcend 2 Gb kaartje. Op zich prima maar ik heb nu twee keer gehad dat het kaartje niet gevonden wordt, bijvoorbeeld als ik naar mp3s of foto's op de kaart ga of een programma wil draaien dat op het kaartje staat. Als ik het kaartje eruit haal en eropnieuw instop staan alle foto's en mp3s er weer bij.

Gebruik SExplorer en maak een map aan (de naam van de map maakt niks uit) en doe er 1 foto in de map. En als het goed is check die nou ook de memory kaart of er foto's of mp3 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de tip. Ik ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Sky2k

Ik heb nu met SE Explorer op c: een fotomapje aangemaakt met een foto erin. Zo moest het toch? Of moet het toch op e: (de drive van het kaartje)?

thanks again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
Anoniem: 177098 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:45:
@ Sky2k

Ik heb nu met SE Explorer op c: een fotomapje aangemaakt met een foto erin. Zo moest het toch? Of moet het toch op e: (de drive van het kaartje)?

thanks again
Op telefoongeheugen C:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik heb hetzelfde gehad met een TakeMS 2 gb kaartje. Ik heb het kaartje maar meteen 'opgeruimd' en een een sandisk 2 gb gekocht. Hierbij heb ik het probleem niet. Wel iets duurder, maar dan heb je ook wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 17:03

@r!k

It is I, Leclerq

Weet iemand toevallig of er ook mogelijkheden voor deze telefoon zijn om met je exchange mail te synchroniseren zoals de E serie dat kan?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

ErikH schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:32:
Weet iemand toevallig of er ook mogelijkheden voor deze telefoon zijn om met je exchange mail te synchroniseren zoals de E serie dat kan?
Absoluut!
Willianv schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 07:57:
Ik heb hetzelfde gehad met een TakeMS 2 gb kaartje. Ik heb het kaartje maar meteen 'opgeruimd' en een een sandisk 2 gb gekocht. Hierbij heb ik het probleem niet. Wel iets duurder, maar dan heb je ook wat...
Die TakeMS waren erg beroerd, die Transcend kaarten voldoen top! SanDisk blijft onbetwiste nummer 1, maar vond (zeker de 2GB kaartjes) erg prijzig. Die Nokia kaarten die ze erbij leveren heb ik wel vaak problemen mee qua herkenning in de telefoon, dat is echt al van de mmc'tjes die ze erbij leverden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Transcend is verder prima, lekker snel en maar 65 euro. Even kijken of de problemen met het mapje op c:\ tot het verleden behoren, anders breng ik hem terug en neem een SanDisk.

Even over de batterij: Bij mij lijkt deze het steeds beter te gaan doen. Vrijdagmiddag opgeladen (niet heel veel gebeld, wel redelijk wat wifi, Telfort Spot, mail opgehaald en verstuurd, 's nachts telefoon uit) en nu pas weer aan de lader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan ik een pdf bestand van mijn pc op mijn n80 zetten.
Ik probeerde het via bestandsoverdracht, maar het bestand was nergens te vinden op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het afspelen van songs als ze die via de Nokia Music Manager converteren naar AAC 128Kbs, ik krijg alleen maar schokkerige nummers te horen en als ik ze op mijn pc afspeel heb ik er ook last van.

Edit: het vreemde is ook dat de nummers langer worden na het converteren :?
Origineel is 4.59, geconverteerde bestand is volgens winamp 5.18??

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 102406 op 18-07-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Anoniem: 177098 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:33:

Zelf heb ik een sandisk 2GB kaart en regelmatig ook het probleem dat de kaart opeens 'verdwenen' is. Kaart eruit en opnieuw erin lost dit probleem op. Wanneer het precies gebeurd weet ik niet. Tot nu toe is het 3x gebeurd en wel:
-tijdens het laden van de accu verdween opeens mijn achtergrond (foto van sd-card)
-tijdens het afspelen van een mp3 met de musicplayer stopte na een liedje de speler er opeens mee (ik zat op dat moment op de fiets)
-nadat ik uit de auto stapte en een foto wilde nemen was de kaart opeens verdwenen
In alle gevallen had ik BT aanstaan, wat de oorzaak is... Geen idee. Om te testen heb ik gisteren een 4 tal uur de muziek-speler laten lopen, zonder problemen.

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan ik een pdf bestand van mijn pc op mijn n80 zetten.
Ik probeerde het via bestandsoverdracht, maar het bestand was nergens te vinden op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Als de N80 een spontane reboot (is nog een bug in de firmaware alhoewel dat in de laatste versie "bijna" niet meer voorkomt) krijgt is die daarna ook de kaart kwijt.

Misschien dat dit opgetreden is?
cyberdj schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:03:
[...]

Zelf heb ik een sandisk 2GB kaart en regelmatig ook het probleem dat de kaart opeens 'verdwenen' is. Kaart eruit en opnieuw erin lost dit probleem op. Wanneer het precies gebeurd weet ik niet. Tot nu toe is het 3x gebeurd en wel:
-tijdens het laden van de accu verdween opeens mijn achtergrond (foto van sd-card)
-tijdens het afspelen van een mp3 met de musicplayer stopte na een liedje de speler er opeens mee (ik zat op dat moment op de fiets)
-nadat ik uit de auto stapte en een foto wilde nemen was de kaart opeens verdwenen
In alle gevallen had ik BT aanstaan, wat de oorzaak is... Geen idee. Om te testen heb ik gisteren een 4 tal uur de muziek-speler laten lopen, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
Moet ik na een spontane reboot ook weer mijn (simkaart)pincode opgeven? Dat is namelijk in alle keren niet het geval geweest.

Via google zijn meerdere topics te vinden van mensen die er problemen mee hebben. Het probleem heb ik ook een keer met de 128MB nokia kaart gehad.
running man schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:38:
Als de N80 een spontane reboot (is nog een bug in de firmaware alhoewel dat in de laatste versie "bijna" niet meer voorkomt) krijgt is die daarna ook de kaart kwijt.

Misschien dat dit opgetreden is?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Na een reboot hoef je niet je pincode op te geven, dus dit kan het zijn geweest.
cyberdj schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:29:
Moet ik na een spontane reboot ook weer mijn (simkaart)pincode opgeven? Dat is namelijk in alle keren niet het geval geweest.

Via google zijn meerdere topics te vinden van mensen die er problemen mee hebben. Het probleem heb ik ook een keer met de 128MB nokia kaart gehad.

[...]

[ Voor 7% gewijzigd door GKW op 18-07-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130788

Weet iemand wanneer de N80 in de orange shops verkocht zal worden? Ik wil namelijk mijn 2 jarige abbo, 4 maanden voordat het afgelopen is verlengen, en dat kan voor zover ik weet alleen in een orange shop. De N91 hebben ze wel al een tijdje, maar de N80 nog steeds niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-06 14:42
Is de telefoon bij 2 jaar vodafone bel & multimedia tegoed 27,50 (En na 6 maand downgraden naar 22,50 voor 20 euro) voor 23 euro een goede koop? Anders bestel ik em effe van de week..

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
Sky2k schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:36:
[...]

Gebruik SExplorer en maak een map aan (de naam van de map maakt niks uit) en doe er 1 foto in de map. En als het goed is check die nou ook de memory kaart of er foto's of mp3 staan
Heb deze stap ook uitgevoerd, echter een uurtje later zat ik in de auto, mijn telefoon begint te trillen (inkomend gesprek) en de beltoon bleef achterwege. Vlak daarna kreeg ik de standaard nokia beltoon. Wederom was mijn sd-kaart 'verdwenen'. Voor mij is het probleem -met behulp van de oplossing van Sky2k- helaas dus niet opgelost

4e keer dat mijn sd-kaart 'verdwenen' was:
-in auto telefoon via BT met autoradio verbonden (Pioneer DEH-P70BT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
Ik heb ook dat probleem gehad met dat kaartje dat opeens verdwenen was. Heb het idee dat het kaartje door (fysieke) schokken wat verschoven is. Het klik mechanisme voelt niet al te zeker/degelijk. Het is nog maar twee keer opgetreden, ik kan er dan ook mee leven maar een opslossing is altijd welkom.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:16
Heb de N80 nu ook met een 2GB Sandisk kaart wat werkt als een zonnetje...
Heb alleen op www.agilemobile.com MSN gedownload maar als ik hem na download open dan zegt de N80 ongeldig bestands formaat (download 'm via de N80 gewoon zelf).... daarna zegt ie ook niet waar die hem verstopt heeft om 'm te verwijderen!

[ Voor 3% gewijzigd door nils7 op 19-07-2006 00:32 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Waarom gebruik je niet gewoon de geïntergreerde MSN/ICQ client? Of zit aanwezigheid niet op Symbian 60 serie toestellen? Bij mij werk `t perfect op mijn 6131

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103575

NoepZor schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:28:
Is de telefoon bij 2 jaar vodafone bel & multimedia tegoed 27,50 (En na 6 maand downgraden naar 22,50 voor 20 euro) voor 23 euro een goede koop? Anders bestel ik em effe van de week..
Ik zelf vind het een goede deal.

Waar doe jij die deal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Vreemd hoor die problemen met de geheugenkaarten.
Heb zelf een Peak 2GB minisd en nooit problemen gehad.
Heb de telefoon nu ongeveer anderhalve maand.

Ook heb ik dezelfde firmware als de probleemtelefoons hiero.

Misschien helpt het om de telefoon eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Giox schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 00:50:
Waarom gebruik je niet gewoon de geïntergreerde MSN/ICQ client? Of zit aanwezigheid niet op Symbian 60 serie toestellen? Bij mij werk `t perfect op mijn 6131
Zit er niet op hoor!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Coolhead, de ene telefoon heeft wel last van reboots, de andere niet. Misschien afhankelijk van de app's die er op draaien, je weet het niet. Het is een feit dat als je een reboot krijgt de N80 de geheugenkaart niet meer ziet. Dus er zijn geen problemen met geheugenkaarten maar met de N80.

Ik neem aan dat ze dit bij een volgende firmware netjes oplossen.
CoolHead schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:59:
Vreemd hoor die problemen met de geheugenkaarten.
Heb zelf een Peak 2GB minisd en nooit problemen gehad.
Heb de telefoon nu ongeveer anderhalve maand.

Ook heb ik dezelfde firmware als de probleemtelefoons hiero.

Misschien helpt het om de telefoon eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179658

Ik heb gezocht, maar kan het niet meer vinden :'( . iemand had een keer een handleiding gemaakt voor het instellen van een wlan punt. kan iemand mij die exacte link nog geven?

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Anoniem: 103575 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:10:
[...]

Ik zelf vind het een goede deal.

Waar doe jij die deal ?
gsm.tv staat ie (via telecomvergelijker) maar ik zag dat je met nummerbehoud het toestel ontvangt en borg (toestelprijs) moet betalen. Als het abo dan ingaat na de opzegtermijn van je huidige abo krijg je de borg terug. Ik kan en wil alleen geen 600 euro overmaken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

NoepZor schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:26:
[...]

gsm.tv staat ie (via telecomvergelijker) maar ik zag dat je met nummerbehoud het toestel ontvangt en borg (toestelprijs) moet betalen. Als het abo dan ingaat na de opzegtermijn van je huidige abo krijg je de borg terug. Ik kan en wil alleen geen 600 euro overmaken :o
ze moeten natuurlijk wel een borg vragen, stel dat abo geweigerd wordt en je stuurt het toestel niet terug, hebben ze een probleem. Kan ook vragen dat ze het toestel vasthouden totdat goedkeuring er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ik heb gister een mailtje gestuurd en heb een reactie terug:
Als u geen borg betaald word de N80 automatisch later opgestuurd dit zal nog
gebeuren voordat het nieuwe abonnement ingaat.
Ik ga dus voor deze optie abo kan ingaan over 2 maanden, dus nog effe geduld hebben.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
Het is volgens mij inderdaad een spontane reboot :( In mijn ooghoek zag ik het opstartscherm tevoorschijn komen (het nokia logo), daarna was de geheugenkaart weer weg. Hoefde geen pincode in te toetsen... Telefoon uitgezet en weer aangezet en de geheugenkaart is weer terug. Wordt er wel een beetje gek van. Ca. 2x per dag spontane reboot..
running man schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:51:
Na een reboot hoef je niet je pincode op te geven, dus dit kan het zijn geweest.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Heb je de laatste firmware versie erop staan?
Daarmee is het rebooten bij mijn N80 verdwenen.
cyberdj schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:02:
Het is volgens mij inderdaad een spontane reboot :( In mijn ooghoek zag ik het opstartscherm tevoorschijn komen (het nokia logo), daarna was de geheugenkaart weer weg. Hoefde geen pincode in te toetsen... Telefoon uitgezet en weer aangezet en de geheugenkaart is weer terug. Wordt er wel een beetje gek van. Ca. 2x per dag spontane reboot..

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Crystal Case link in de OP is trouwens verlopen.
Link uit de OP: Hier

Werkende URL: Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
Voor zover ik weet wel ja:

V 3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
Nokia N80 (02)
running man schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:17:
Heb je de laatste firmware versie erop staan?
Daarmee is het rebooten bij mijn N80 verdwenen.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of het mogelijk is om de agenda op de achtergrond te zien?
Op de manier (of een soortgelijke) die je hebt als je Handy Clock hebt geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99369

Even een vraag aan alle WLAN gebruikers.

Ik ben al een tijdje bezig geweest om mijn N80 aan de praat te krijgen via een WLAN verbinding via m'n PC. Deels lukt het het toestel vind genoeg verbindingen van (waarschijnlijk) m'n buren, maar vind niet mijn LAN verbinding. 1x is het gelukt toen had ik hem van WPA-PSK omgezet naar WEP met de juiste instellingen. Toen communiceerde het met m'n N80 maar m'n internet verbinding was ook weg op m'n PC. Ik (denk) weet wel zeker dat ik iets verkeerds doe maar ik weet niet wat, ik heb de gebruiksaanweizing van Nokia gelezen maar ik kom er echt niet uit.

Wel belangrijk om erbij te vertellen ik heb een Experiabox van KPN

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
  • Laatst online: 03-04-2007
Gister ook de zwarte versie van de N80 ontvangen. Wat een prachtding zeg! :)

Ik wilde meteen ff thema's downloaden en op de telefoon installeren (via Nokia PC suite).
Ik heb een thema vanaf http://gallery.mobile9.com/f/30991/ gedownload en wilde het op m'n telefoon installeren maar die zei dat het niet compatibel is. Moet ik toch doorgaan (dat vraagt ie namelijk)? Het is een .sis bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyG schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:12:

Ik wilde meteen ff thema's downloaden en op de telefoon installeren (via Nokia PC suite).
Ik heb een thema vanaf http://gallery.mobile9.com/f/30991/ gedownload en wilde het op m'n telefoon installeren maar die zei dat het niet compatibel is. Moet ik toch doorgaan (dat vraagt ie namelijk)? Het is een .sis bestand.
Heb ook wel eens thema;s via die site gedownload.... waarom probeer je het niet gewoon. Ik neem aan dat dat de snelste weg is om er achter te komen :). Volgens mij dat dat theme het ook gewoon op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien nog een leuke funtie op je telefoon:

http://www.google.com/gmm/index.html

Google Maps/Satallite op je Telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
Heeft iemand hier al ervaringen met BT keyboards en deze telefoon? Is deze telefoon compatible met alle HID compatible keyboards? Ik typ/schrijf vrij veel op deze telefoon en grijp nu nog vaak naar m'n laptop voor grotere lappen tekst maar een keyboard zou wel geweldig zijn. Mocht je een positive hebben van een bepaald merk/type dan zou ik dat graag vernemen. De standaard keyboards van Nokia zijn ontzettend duur en voor een euro of 50 heb je al zo'n ding via ebay.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166294

Anoniem: 102406 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:09:
Misschien nog een leuke funtie op je telefoon:

http://www.google.com/gmm/index.html

Google Maps/Satallite op je Telefoon.
Mja, maar ik heb toch liever een volledig standalone navigatiesysteem. Hopelijk komt tomtom snel met een update voor Symbian 9.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyG schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:12:

.sis is het oude type installatiebestand voor Symbian S60 toestellen. Er is echter een nieuw type installatiebestand voor Symbian 9.1 ontwikkeld: .sisx Zoals je hopelijk weet is de nokia N80 één van de toestellen die op deze nieuwe versie van symbian draait en bijgevolg niet meer compatible is met gewone .sis bestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181916 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:00:
Weet iemand of het mogelijk is om de agenda op de achtergrond te zien?
Op de manier (of een soortgelijke) die je hebt als je Handy Clock hebt geinstalleerd?
Dat is zeker mogelijk! Ik heb de nieuwste symbianversie nog niet kunnen uittesten maar ik denk dat je het ook gewoon via themes kan oplossen zoals bij de oudere symbianversies. Wat je daarvoor nodig hebt is Theme Studio. (te vinden op forum nokia, download de versie voor Symbian 9.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
Anoniem: 166294 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:44:
[...]

.sis is het oude type installatiebestand voor Symbian S60 toestellen. Er is echter een nieuw type installatiebestand voor Symbian 9.1 ontwikkeld: .sisx Zoals je hopelijk weet is de nokia N80 één van de toestellen die op deze nieuwe versie van symbian draait en bijgevolg niet meer compatible is met gewone .sis bestanden...
Ik neem dus aan dat die thema niet gaat werken

@Bram1987: Dat wil ik heus wel doen hoor. Alleen ben ik bang dat het de telefoon dan verpest. Ik heb het namelijk nog maar net en ben er extra zuinig op deze dagen :P. En ik heb die thema niet op m'n N80.

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyG|IA op 20-07-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:48
De laatste paar dagen verschijnen en allemaal rare tekens in mijn display als ik gebeld word.
Ik zie dan allemaal groene vlekken en de tekst staat door het hele display heen. Als ik het gesprek vervolgens aanneem, is het weer goed.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Het is erg irritant, want je kunt niet goed zien door wie je gebeld wordt.
Ik heb trouwens FW versie:
V3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
NOKIA N80 (02)

[ Voor 10% gewijzigd door alvani op 20-07-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
Ok, ik heb die thema gedownload en hij doet het gelukkig _/-\o_

Alleen is de auteur (of ligt het aan m'n N80?) volgens mij iets vergeten: In de analoge klok hoort normaal ook de hoeveelste dag van de maand te staan (een klein wit hokje in de klok) maar die is dus leeg. Hebben anderen dit ook met dezelfde theme? Niet dat ik het erg vind hoor :P

Dit is de theme http://gallery.mobile9.com/f/30991/

[ Voor 43% gewijzigd door JohnnyG|IA op 20-07-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38831

Wie heeft er trouwens route 66 of tomtom aan de praat op de n80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Anoniem: 38831 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:44:
Wie heeft er trouwens route 66 of tomtom aan de praat op de n80?
Dit kan alleen nog met de nieuwe versie van route 66. De oude versie kan niet met de n80 overweg. Tomtom is nog niet beschikbaar voor deze telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
DaannO schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:32:
[...]

Dit kan alleen nog met de nieuwe versie van route 66. De oude versie kan niet met de n80 overweg. Tomtom is nog niet beschikbaar voor deze telefoon :)
Humm vernomen dat er nix meer komt van tomtom voor de n80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 20:42
Ik heb sinds vanavond ook een N80 tot nu toe zeg ik TOPPIE.

Ik had hiervoor een 6600 met tomtom nu is het alleen nog ff afwachten wanneer tomtom komt en anders moet ik over naar route66.

Wel zit ik ik nog ff te klungelen met dat wlan gebeuren en ik heb af en toe een blauw knipperend ledje terwijl de bluetooth uit staat. Het is zo lastig om dat boekje door te lezen :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.