Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Tzeun, PC-Suite ondersteund alleen microsoft compatible drivers. Ik had hezelfde met mijn belkin USB BT adapter. Op de MS-site wordt die wel ondersteund dus ff googlen en ik had de oplssing te pakken. Mail me maar als je meer wilt weten. PS, kan pas maandag weer reageren.
Anoniem: 180439 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:39:
Een vraagje... ik heb de pc suite erop gezet met mijn sitecom USB bluetoothstikkie. Nokia suite kan deze stick niet vinde. Laatste drivers gezocht ed. Meer mensen hier last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Anoniem: 177731 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:58:
heel verhaal...
Als iemand mij vraagt 'moet ik hem hebben', dan hangt mijn antwoord erg af van wie ik tegenover me heb. Als je een early-adapter bent, als je wel van wat klooien houdt en gewoon gek bent op techtniek is dit jouw apparaat, maar wie er zakelijk en nuchter naar kijkt, kan beter kiezen voor qtek, ipaq of andere toestellen, waar beter over is nagedacht.
Sure, lekker windows mobile, dat is rete stabiel! 8)7 NOT.

Ik ben niet voor niets op symbian overgestapt. Ik vond persoonlijk de N80 een stuk makkelijker te bedienen dan de P900 en de QTEK9100. Ook reageert de N80 veel sneller dan beide toestellen.
De apps draaien rete stabiel en heb zelf nog nooit een hang-up gehad. Heb er wel de laatse firmware opstaan.

[ Voor 3% gewijzigd door GKW op 29-06-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:41

CoolHead621

Enjoy every moment

Zo heb mijn Crystalcase ontvangen vanuit Hong kong.
Moet zeggen: "WAUW" echt een mooi hoesje, klikt er zo om heen.

ik ben blij

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:59
running man schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:00:
Tzeun, PC-Suite ondersteund alleen microsoft compatible drivers. Ik had hezelfde met mijn belkin USB BT adapter. Op de MS-site wordt die wel ondersteund dus ff googlen en ik had de oplssing te pakken. Mail me maar als je meer wilt weten. PS, kan pas maandag weer reageren.

[...]
nou dan heb ik dat vrij netjes gedaan toch met mijn sitecom niet-whql drivers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180439

Moning2 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:56:
[...]

nou dan heb ik dat vrij netjes gedaan toch met mijn sitecom niet-whql drivers 8)7
Bedankt voor de replys mensen, maar ik heb um al aan de gang :) :)
Kan iemand mij wel nog vertellen wat dat 3G wil zeggen op mijn schermpie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:44
Dat 3G wil zeggen dat je UMTS ontvangst heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57465

leer de handleiding lezen en je komt erachter wat alle icoontjes beteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114532

Als iemand me belt, speelt dat spraaklabel automatisch af, hoe zet ik dit aan en uit, ik vind dit niet meer terug.
:( :( :( >:) >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014

Anoniem: 114532 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:59:
Als iemand me belt, speelt dat spraaklabel automatisch af, hoe zet ik dit aan en uit, ik vind dit niet meer terug.
:( :( :( >:) >:) :P
Bij je profiel instellingen kan je je spraaklabel uitzetten....
En ja....Tis idd erg irritant!

Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

--------------------------------------------------------------------------------
New N80 Firmware Realeased 25/06/06

Nokia N80 All models
V 4.0020.0.1
25-06-2006
RM-92

bron

http://www.howardforums.com/showthread.php?t=946072

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 29-06-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Anoniem: 19503 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:47:
--------------------------------------------------------------------------------

Nokia N80 All models
V 4.0020.0.1
25-06-2006
RM-92

bron

Als er niet veel verbeteringen in zitten, blijf ik bij mijn huidige firmware,
Ding werkt rete stabiel ( de 17 versie)

maar ben benieuwd wat de veranderingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 00:27
Voor diegenen die denken over een andere batterij:

Het schijnt dat de BL-6C ook compatibel is, maar ongeveer 1 mm dikker, maar wel 1070 mAh.

http://www.metku.net/?sec...&path=mods/6600/index_eng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
CoolHead schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:02:
[...]

Als er niet veel verbeteringen in zitten, blijf ik bij mijn huidige firmware,
Ding werkt rete stabiel ( de 17 versie)

maar ben benieuwd wat de veranderingen zijn.
hehe das de datum van m'n verjaardag 8)
Ik denk dat er wel het een en ander is veranderd, ze zijn al bij versie 4 ;)
AvWijk schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:27:
Voor diegenen die denken over een andere batterij:

Het schijnt dat de BL-6C ook compatibel is, maar ongeveer 1 mm dikker, maar wel 1070 mAh.

http://www.metku.net/?sec...&path=mods/6600/index_eng
Ik heb een nokia 6600 met een BL-5C en die past nooit in de N80, is iets van een centimeter te lang, dan maar wachten op de BL-6B ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Moning2 op 29-06-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 00:27
Moning2 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:28:
[...]

hehe das de datum van m'n verjaardag 8)
Ik denk dat er wel het een en ander is veranderd, ze zijn al bij versie 4 ;)

[...]

Ik heb een nokia 6600 met een BL-5C en die past nooit in de N80, is iets van een centimeter te lang, dan maar wachten op de BL-6B ;)
Oeps, niet bij stil gestaan. Maar ja inderdaad ik hoop dat men een hi-capacity batterij uitbrengt die vanzelfsprekend ook werkt in de Nokia 3230 en N90 (ook BL-5B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

Ik ben van plan ook dit toestel te gaan kopen, maar nu heb ik een vraag over welk soort verbinding je maakt als je het internet op wilt. Gaat dit met GPRS of met iets anders, en kun je dit gewoon met Orange World ontvangen ? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157270

Anoniem: 76342 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:17:
Ik ben van plan ook dit toestel te gaan kopen, maar nu heb ik een vraag over welk soort verbinding je maakt als je het internet op wilt. Gaat dit met GPRS of met iets anders, en kun je dit gewoon met Orange World ontvangen ? Alvast bedankt
Ligt natuurlijk aan je abonnement. Ik heb T-Mobile en internet gaat dan via GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Anoniem: 19503 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:47:

Nokia N80 All models
V 4.0020.0.1
25-06-2006
RM-92

bron

Thnx voor de info!

Changelog komt er nog bij, maar die ga ik even opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:25
johan12 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:18:
Om wat te gaan rotzooien:
De c2doom sisx app hier te downloaden:

http://koti.mbnet.fi/mertama/downloads.html

Je moet dan uiteraard de beta 3.0 downloaden
Voor de doom 1 shareware Wad file moet je even op de ftp site van idsoftware kijken:

ftp://ftp.idsoftware.com/

Edit-> Om het te laten werken moet je het sisx doom bestand op je telefoon geheugen zetten! (dus niet op de geheugenkaart. De Wad file maakt niet uit waar je die zet
Ik krijg constant de melding dat de wad file niet gevonden is. Waar ik hem ook neerzet op mn N80... Heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:25
bmwman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:38:
Ik heb wat java games gedownload, maar wanneer ik ze nu speel krijg ik een heel klein beeldje rechtbovenin waarin het spel gespeelt kan worden.
Nu is mijn vraag of iemand weet waar ik het in kan stellen zodat ik fullscreen kan krijgen.
Het is in de games zelf niet in te stellen
Ik heb ScummVm draaien (Kan je monkey island en dergelijke op spelen). Daarin is de resolutie wel aanpasbaar met de toetsen 0 & 4 tegelijkertijd. Bij de meeste Java spellen heb ik een dergelijke optie nog niet gevonden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaBeetle schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:23:
[...]

Ik heb ScummVm draaien (Kan je monkey island en dergelijke op spelen). Daarin is de resolutie wel aanpasbaar met de toetsen 0 & 4 tegelijkertijd. Bij de meeste Java spellen heb ik een dergelijke optie nog niet gevonden helaas...
http://www.symbianforum.cz/download.php?id=28415
Bounce... de laatste versie, weet iemand hoe dit scherm groter te maken ???
Thnx :( ;) ;) ;) ;) :r :o _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 114532 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:51:
[...]

http://www.symbianforum.cz/download.php?id=28415
Bounce... de laatste versie, weet iemand hoe dit scherm groter te maken ???
Thnx :( ;) ;) ;) ;) :r :o _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :? 8)7
een java spel zeker ? die kan niet groter, is nou eenmaal zo en ook al eerder verteld :/ :/ 8)7 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( |:( :'( :'( :'( :+ 7(8)7
wat een emoties maar weer

[ Voor 8% gewijzigd door Moning2 op 30-06-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177731

Vandaag op de snelweg met 120 km/u zitten internetten (web-n-walk). Dat is wel een aparte ervaring. Het werkt uitstekend (al is WnW niet zo heel erg snel). E-mail opgehaald en beantwoord, file-info bekeken. Geweldig.
Toen geprobeerd een relatief groot bestand (3 MB) binnen te halen. Dat duurde lang, maar ging wel gestaag door, terwijl ik toch door meerdere cells ben gereden. De N80 kan kennelijk foutloos met roaming omgaan. De download ging ongeveer even snel als vroeger met een 56k6 modem.

Wat me begint te storen is dat de schuif in je broekzak nogal makkelijk open en dicht gaat. De keylock gaat er dan van af. Is het instelbaar dat de keylock er op blijft na schuiven?

In een eerdere post klaagde ik over het feit dat je met de meegeleverde real-player niet kunt spoelen. Waarop gereplied werd dat dat wel kan door links/rechts lang ingedrukt te houden. Niet bij mij. Met op/neer (liggend is dat links/rechts) bedien je het geluidsvolume, met op/neer gebeurt helemaal niks. Ook niet bij lang ingedrukt houden.

Voor de nog-niet-bezitters: het beeldscherm is echt iets bijzonders. Een ongekend hoge resolutie en nog redelijk leesbaar in fel zonlicht. Zelfs zodanig dat je geneigd bent het scherm juist IN de zon te draaien, hoe meer licht hoe beter leesbaar.
Met leesbaar bedoel ik ook leesbaar... de leesbaarheid komt in de verste verte niet in de buurt van het afkijken binnenshuis, maar het is heel wat aangenamer dan proberen met je hand wat schaduw te creëren.

Over de spraakherkenning ben ik voorlopig niet te spreken. Voor mensen die ik vaak bel maak ik nu maar aparte labels aan met een raar woord er in want de namen zoals die in mijn telefoonboek staan vreet ie vaker niet dan wel. Een vriend van mij heet Steve ("Stiewv"). Als ik het standaard spraaklabel afluister wordt dat 'Stee ve", daar gaat het denk ik mis.
Het toestel leert als het goed is van het gebruik van spraakherkenning. Na het inspreken voert hij de meest waarschijnlijke actie uit. Met de linker displayknop kun je ook andere acties/contacten selecteren. En daar leert ie dan van wat je hebt bedoeld (zo heb ik het tenminste begrepen). Maar in dat lijstje komt mijn vriend Steve niet voor. Kan de N80 het dus ook niet leren. Daarom heet Steve nu 'Amsterdammer' want dat snapt de N80 wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 177731 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 01:53:
Vandaag op de snelweg met 120 km/u zitten internetten (web-n-walk). Dat is wel een aparte ervaring. Het werkt uitstekend (al is WnW niet zo heel erg snel). E-mail opgehaald en beantwoord, file-info bekeken. Geweldig.
Toen geprobeerd een relatief groot bestand (3 MB) binnen te halen. Dat duurde lang, maar ging wel gestaag door, terwijl ik toch door meerdere cells ben gereden. De N80 kan kennelijk foutloos met roaming omgaan. De download ging ongeveer even snel als vroeger met een 56k6 modem.

Wat me begint te storen is dat de schuif in je broekzak nogal makkelijk open en dicht gaat. De keylock gaat er dan van af. Is het instelbaar dat de keylock er op blijft na schuiven?

In een eerdere post klaagde ik over het feit dat je met de meegeleverde real-player niet kunt spoelen. Waarop gereplied werd dat dat wel kan door links/rechts lang ingedrukt te houden. Niet bij mij. Met op/neer (liggend is dat links/rechts) bedien je het geluidsvolume, met op/neer gebeurt helemaal niks. Ook niet bij lang ingedrukt houden.

Voor de nog-niet-bezitters: het beeldscherm is echt iets bijzonders. Een ongekend hoge resolutie en nog redelijk leesbaar in fel zonlicht. Zelfs zodanig dat je geneigd bent het scherm juist IN de zon te draaien, hoe meer licht hoe beter leesbaar.
Met leesbaar bedoel ik ook leesbaar... de leesbaarheid komt in de verste verte niet in de buurt van het afkijken binnenshuis, maar het is heel wat aangenamer dan proberen met je hand wat schaduw te creëren.

Over de spraakherkenning ben ik voorlopig niet te spreken. Voor mensen die ik vaak bel maak ik nu maar aparte labels aan met een raar woord er in want de namen zoals die in mijn telefoonboek staan vreet ie vaker niet dan wel. Een vriend van mij heet Steve ("Stiewv"). Als ik het standaard spraaklabel afluister wordt dat 'Stee ve", daar gaat het denk ik mis.
Het toestel leert als het goed is van het gebruik van spraakherkenning. Na het inspreken voert hij de meest waarschijnlijke actie uit. Met de linker displayknop kun je ook andere acties/contacten selecteren. En daar leert ie dan van wat je hebt bedoeld (zo heb ik het tenminste begrepen). Maar in dat lijstje komt mijn vriend Steve niet voor. Kan de N80 het dus ook niet leren. Daarom heet Steve nu 'Amsterdammer' want dat snapt de N80 wél.
*is ook laat op voor dat geweldige gebeuren genaamd opleiding...*

Ik heb even gekeken en dat werkt inderdaad niet bij afbeeldingen/video bij galerij, wel bij alle bestanden, maar elke keer als je dan een knop indrukt gaat ie weer uit volledig scherm en moet je daar terug naar wisselen, maar je kan dan wel spoelen 8)
Dat spraakherkenning vind ik nog wel goed werken, maar bij veel achtergrond geluid werkt et juist weer totaal niet goed. Bij sommige namen heb ik ook wel eens dat het niet goed werkt, maar als je het luid en duidelijk uitspreekt moet het lukken (beetje engels accentje er doorheen en et werkt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Moning2 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 02:45:
[...]

Ik heb even gekeken en dat werkt inderdaad niet bij afbeeldingen/video bij galerij, wel bij alle bestanden, maar elke keer als je dan een knop indrukt gaat ie weer uit volledig scherm en moet je daar terug naar wisselen, maar je kan dan wel spoelen 8)
Dat spraakherkenning vind ik nog wel goed werken, maar bij veel achtergrond geluid werkt et juist weer totaal niet goed. Bij sommige namen heb ik ook wel eens dat het niet goed werkt, maar als je het luid en duidelijk uitspreekt moet het lukken (beetje engels accentje er doorheen en et werkt ;) )
Moet zeggen dat ik ook geen problemen heb met spraakaansturing.
Tot nu toe herkend hij alles wat ik zeg goed. misschien 2 of 3 keer verkeerd gegaan als ik zei, Bluetooth, dat hij mijn vrouw ging bellen....
Maar verder wel oke,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
CoolHead schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:36:
[...]

Moet zeggen dat ik ook geen problemen heb met spraakaansturing.
Tot nu toe herkend hij alles wat ik zeg goed. misschien 2 of 3 keer verkeerd gegaan als ik zei, Bluetooth, dat hij mijn vrouw ging bellen....
Maar verder wel oke,
bij bluetooth hier werkt et juist altijd goed :) heet je vrouw dan soms bloetoef ? ;) zal wel komen omdat ik geen namen heb staan die er op lijken :)
je kan de spraaklabels afspelen om even te checken hoe je het ongeveer moet uitspreken, zul je versteld staan wat ie van sommige namen maakt :P

[ Voor 20% gewijzigd door Moning2 op 30-06-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Moning2 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:41:
[...]

bij bluetooth hier werkt et juist altijd goed :) heet je vrouw dan soms bloetoef ? ;) zal wel komen omdat ik geen namen heb staan die er op lijken :)
je kan de spraaklabels afspelen om even te checken hoe je het ongeveer moet uitspreken, zul je versteld staan wat ie van sommige namen maakt :P
Nee mijn vrouw heeft Patricia, O+
Daarom ook zo vreemd wat hij er soms van maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Vind het wel erg irritant dat je geen map kunt maken op je geheugenkaart of telefoon die niet wordt gezien door "galerij".. Volgens mij heeft iemand dit al eerder gemeld, maar kan het niet meer vinden.. Zijn er al oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
lithje schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:59:
Vind het wel erg irritant dat je geen map kunt maken op je geheugenkaart of telefoon die niet wordt gezien door "galerij".. Volgens mij heeft iemand dit al eerder gemeld, maar kan het niet meer vinden.. Zijn er al oplossingen?
misschien 2 pagina's terug...
maarja, nee er is geen oplossing voor en die zal er pas komen als nokia van het probleem af weet en zin heeft om er wat aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:( Weet iemand hoe je een soort Pan'n scan doet om die zwarte randen weg te krijgen van divx xvid films ? zonder eht betalende prog 'Smartmovie' te gebruiken ? Want de film is maar 1/3 van mijn scherm , zwart erboven en zwart eronder.... :(
HELP _/-\o_ |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 114532 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:06:
:( Weet iemand hoe je een soort Pan'n scan doet om die zwarte randen weg te krijgen van divx xvid films ? zonder eht betalende prog 'Smartmovie' te gebruiken ? Want de film is maar 1/3 van mijn scherm , zwart erboven en zwart eronder.... :(
HELP _/-\o_ |:( O-)
verschillende resoluties proberen :) verder zijn er geen opties

ik heb vandaag de AD-46 binnen gekregen :) dit ding: http://www.expansys.nl/product.asp?code=136562

FM ontvangst is echt stukker beter!
volume regelaar, lange kabel, microfoon, opneem/ophang knop, en een clipje dat ik 360 graden kan draaien :) geweldig ding! 8)
vervelende eraan is dat ie altijd denkt dat er een headset aan zit (dus niet de speaker gebruikt als er geen headset aan zit)

[ Voor 37% gewijzigd door Moning2 op 30-06-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04-2007
Hallo allemaal,

Ook ik heb een zwarte N80 via algebeld.nl besteld maar ik heb echter
vraag: is het nou een quad band of een tri band want ik zie bij algebeld.nl dat het een tri band maar bij nieuwemobiel.nl een quad. En is die N80 van algebeld.nl simlock vrij (Vodafone)?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
JohnnyG schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:08:
Hallo allemaal,

Ook ik heb een zwarte N80 via algebeld.nl besteld maar ik heb echter
vraag: is het nou een quad band of een tri band want ik zie bij algebeld.nl dat het een tri band maar bij nieuwemobiel.nl een quad. En is die N80 van algebeld.nl simlock vrij (Vodafone)?

Alvast bedankt :)
n80 is simlock vrij en quadband :) en natuurlijk nog umts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177098

Heeft iemand al kunnen voip-en met de N80? Ik heb alle SIP-instellingen van XS4ALL netjes ingevoerd, alleen blijft hij nu op Niet geregistreerd staan. Hoe krijg ik hem wel geregistreerd? Zie er nergens een optie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58026

Beantwoording op VincentDV:
Als je wilt spoelen in Realplayer, moet je de 4 of 6 lang ingedrukt houden.
Ben ik vandaag ook pas achtergekomen na het lezen van de topics.
Cross-knopjes werkt idd niet, maar met het keypad kun je meer doen dan je denkt!
Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 22:00

Prosperot

Today is a gift...

CoolHead schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:32:
Zo heb mijn Crystalcase ontvangen vanuit Hong kong.
Moet zeggen: "WAUW" echt een mooi hoesje, klikt er zo om heen.
Ik heb em vandaag ook binnen gekregen (binnen een week) en het is ECHT een aanrader!!! Transparant plastic boven en onderkant met alle uitsparingen die nodig zijn. Je klikt het er idd gemakkelijk op en het ziet er verder strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150528

Dat is zeker zo'n hard hoesje?
Ik zoek eigelijk meer gewoon zo'n transparante zachte :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 150528 op 30-06-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

waar we het al eerder in dit forum over hebben gehad: de veelal niet goed vast zittende slide. De verwachting was dat Nokia met een verbeterde versie zou komen (N80i of zoiets, om claims en omruilingen te voorkomen als ze met een verbeterde N80 zouden komen). En zie, de N83 komt eraan: vergelijkbaar toestel met iets betere camera en verbeterde slide. Hoe voorspelbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:44

yassine

Nothing to it but to do it!

Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:37:
waar we het al eerder in dit forum over hebben gehad: de veelal niet goed vast zittende slide. De verwachting was dat Nokia met een verbeterde versie zou komen (N80i of zoiets, om claims en omruilingen te voorkomen als ze met een verbeterde N80 zouden komen). En zie, de N83 komt eraan: vergelijkbaar toestel met iets betere camera en verbeterde slide. Hoe voorspelbaar....
iets betere 8)7 Zeg maar gerust veel betere camera.. Na mobile-review forum te hebben gelezen zal de n83 beschikken over een 5 MP (!) Camera en 2 inch scherm (!) met een mooiere uiterlijk ook
een 4 GB internet harde schijf.........De nokia n95 is ook al ondeweg 8)7 8)7

Hier de n83

Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/05/n83_shot.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/8955/a060502adanokian8302n5cd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/7253/a060502adanokian8303n7yt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moning2 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 02:45:
[...]
hoe bedoelt u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
yassine schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:48:
[...]

iets betere 8)7 Zeg maar gerust veel betere camera.. Na mobile-review forum te hebben gelezen zal de n83 beschikken over een 5 MP (!) Camera en 2 inch scherm (!) met een mooiere uiterlijk ook

Hier de n83

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De bovenste foto is een photoshop pic en de andere zijn ook nog niet bevestigd. Ze zijn allebei geruchten, dit staat uitdrukkelijk bij mobilerevie er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 12:20

epo

Ja, maar pas in 2007 Q1, dus zo kan je alsmaar blijven wachten, in de tussentijd vermaak ik me wel met de N80. Het is gewoon de eerste van een nieuwe generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58026 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:01:
Beantwoording op VincentDV:
Als je wilt spoelen in Realplayer, moet je de 4 of 6 lang ingedrukt houden.
Ben ik vandaag ook pas achtergekomen na het lezen van de topics.
Cross-knopjes werkt idd niet, maar met het keypad kun je meer doen dan je denkt!
Succes ermee!
Dat werkt bij mij ook niet.
Ik open de galerij, kies afbeeldingen en video en selecteer dan het filmpje.
Kan ik op alle knoppen drukken maar alleen de cross knopjes werken -> volume harder of zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
late nacht met een slb opdracht ;)
yassine schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:48:
[...]

Hier de n83

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Altijd heel toevallig zijn de fotos ontzettend wazig, en de n80 heeft een 2,1 inch scherm 8)7
Als die foto's echt zijn vind ik em er niet uit zien :r en maandag heb ik een 2gb mini sd kaartje en niet zo'n stroomvretende schijf :) 4gb mini sd zal ook nog wel komen, tis nog sneller ook 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Moning2 op 01-07-2006 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180866

Hallo n80érs...

Ik heb sinds 2 weken n80, echt een supertoetsel!!
En k gebruik regelmatig Agile messenger, zijn hier er mensen die verstand van hebben? Want k vroeg me af of je van je account kan afmelden en met ander adres kan aanmelden met agile messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:50:
[...]

De bovenste foto is een photoshop pic en de andere zijn ook nog niet bevestigd. Ze zijn allebei geruchten, dit staat uitdrukkelijk bij mobilerevie er bij :)
Photoshop of niet... wat wil je met een telefoon die niet leverbaar is? Er op wachten. Die discussie is hier al eerder gevoerd.
Maar dat Nokia meer kan dan ze nu laten zien (met de leverbare N-serie toestellen) weet ik wel zeker.
Staar je niet blind op de mpixels. Als daar een vergelijkbaar lensje voor gaat als op de N80 wordt het eindresultaat echt niet spectaculair beter. Nokia kan de N80 al heel wat verbeteren door er een betere lens op te zetten, de processorsnelheid op te voeren, een betere accu mee te leveren, et cetera. Waarom Nokia dat niet doet is het geheim van Nokia, maar ik vermoed dat ze iets te verbeteren willen houden, als de concurrentie de N80 inhaalt kunnen ze met de bestaande techniek in korte tijd een nieuw modelletje in de markt zetten.
Maar dat is mijn hoogst persoonlijke, uiterst speculatieve vermoeden, niet gebaseerd op enig feit, volledig uit mijn duim gezogen dus.

Iets heel anders:
Weet iemand hoe je er voor kunt zorgen dat de toetsenbordverlichting ook aan gaat bij het gebruik van de browser?
Bij mijn N80 zat alleen een duitse handleiding en een CD die zich niet laat installeren (daar waren eergisteren ook wat posts over). Nu kan ik best aardig duits lezen, maar dat boekje is niet erg informatief, de meeste informatie die ik over het toestel heb, heb ik van dit forum gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 177731 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:03:
Iets heel anders:
Weet iemand hoe je er voor kunt zorgen dat de toetsenbordverlichting ook aan gaat bij het gebruik van de browser?
Bij mijn N80 zat alleen een duitse handleiding en een CD die zich niet laat installeren (daar waren eergisteren ook wat posts over). Nu kan ik best aardig duits lezen, maar dat boekje is niet erg informatief, de meeste informatie die ik over het toestel heb, heb ik van dit forum gehaald.
dat wordt geregeld door de lichtsensor, dus nee dat kan niet, als het donker is hoort ie automatisch aan te gaan en als het licht is neem ik aan dat je het wel kan lezen... ;)
Anoniem: 180866 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:02:
Hallo n80érs...

Ik heb sinds 2 weken n80, echt een supertoetsel!!
En k gebruik regelmatig Agile messenger, zijn hier er mensen die verstand van hebben? Want k vroeg me af of je van je account kan afmelden en met ander adres kan aanmelden met agile messenger?
Ik heb het ook, maar volgens mij kan dat niet, wat heb je aan een 2e msn account.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moning2 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:15:

dat wordt geregeld door de lichtsensor, dus nee dat kan niet, als het donker is hoort ie automatisch aan te gaan en als het licht is neem ik aan dat je het wel kan lezen... ;)
Hij gaat bij mij nogal willekeurig aan en uit. Ik kom er niet achter of er logica in zit of dat het gaat om een los contactje, met de lichtomstandigheden heeft het niks te maken.
Ook interessant: bij dichte schuif blijft de toetsverlichting aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 177731 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:35:
[...]

Hij gaat bij mij nogal willekeurig aan en uit. Ik kom er niet achter of er logica in zit of dat het gaat om een los contactje, met de lichtomstandigheden heeft het niks te maken.
Ook interessant: bij dichte schuif blijft de toetsverlichting aan.
ja, bij 'gemiddelde' lichtomstandigheden gaat ie van de ene naar de andere stand
en die toetsverlichting viel mij ook al op, niet erg slim bij een telefoon die het een dagje volhoud op 1 accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33
Anoniem: 177731 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:03:
[...]
Iets heel anders:
Wat dacht je van de Nederlandse handleiding?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:27

DataGhost

iPL dev

Er zit trouwens (bij mij in elk geval) in de telefoon bij zo ongeveer elke feature hulp...meestal de linker selectieknop (opties) en dan Help :) Als het goed is krijg je dan een soort van context-handleiding, in het nederlands (wederom... bij mij iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aCCuReRaS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-02 14:40
Ik heb sinds gisteren ook mijn N80.
Met firmware 3.0617.0.6

Hiervoor had ik een Nokia 6230.

Ik heb met de wizard Overdracht - Overdracht gegevens (bluetooth) de contacten + agenda items van mijn 6230 overgezet op mijn N80.
Dit ging allemaal goed.

Nu heb ik wel een probleem. Waar in verjaardagen in mijn agenda stonden op mijn 6230, staan deze als gewone agenda items in mijn N80.

Weet iemand toevallig hoe ik dewe dingen deftig kan overzetten? Dus dat verjaardagen van mijn 6230 ook als verjaardagen in mijn N80 komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Laatst online: 19-12-2024
Momenteel heb ik mijn telefoon zo ingesteld dat die elk uur via gprs de mail checkt. Echter moet ik wel telkens eerst op doorgaan klikken bij de melding over het onbekende certificaat van gmail. Kan ik dit certificaat niet ergens opslaan zodat ik niet eerst op doorgaan moet klikken voordat mijn telefoon kan connecten met gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180866

Moning2 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:15:
[...]

[...]

Ik heb het ook, maar volgens mij kan dat niet, wat heb je aan een 2e msn account.. 8)7
Mn vriendin wilook af en toe inloggen enzow, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

8)7 Ik ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon. En ik ben nu een grote fan van de Nokia6600. Als ik die vergelijk met bijvoorbeeld de LG S5200 is de LG een mier en de Nokia een grote olifant die hem verpulvert.
Ik ben benieuwd naar een aantal dingen.
Symbian 60's op de Nokia6600 is die hetzelfde als de Nokia N80?
En hoe zit het met de batterij, ik kan met de 6600, 5000 (Ja 5000) foto's maken en dan is hij nog niet leeg. En ongeveer 1 - 2 weken standby. Bij de LG is hij bij 20 foto's al bijna weer leeg 8)7 .
Aangezien de 6600 640*480 max heeft, en de LG 1280*1024 (volgens mij) kan ik me voorstellen dat er meer data moet worden weggeschreven, maar 20 : 5000 is wel erg veel :P

Misschien ook handig om erbij te zetten. De standby tijd staat aangegeven in de TS, ik zou dus graag iemand willen spreken die er ervaring mee heeft. De Nokia6600 heeft nu ook een langere standby tijd als aangegeven. Wat kun je allemaal met de telefoon voordat hij leeg is?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 146790 op 01-07-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:44

yassine

Nothing to it but to do it!

De standby tijd heb je echt helemaal zelf in de hand..

VB

Je luistert 1uurtje muziek p/dag, belt 1 of 2 keer, 10/15 min wlannen,= 2,5/ 3 dag(en)

Je luister ( net als ik) 4/5 uurtje muziek p/dag, wland 1/1,45 uur p/dag, belt stuk of 4/5 keer= 1 dag

je luister helemaal geen muziek, wland 5 min, belt maar 1 keer p/dag= 3,5/ 4 dag(en)

of je luistert 2 uur muziek p/dag, wland 10 min, belt 1/3 pdag= 2 dagen(en)

[ Voor 4% gewijzigd door yassine op 01-07-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yassine schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:32:
De standby tijd heb je echt helemaal zelf in de hand..

VB

Je luistert 1uurtje muziek p/dag, belt 1 of 2 keer, 10/15 min wlannen,= 2,5/ 3 dag(en)

Je luister ( net als ik) 4/5 uurtje muziek p/dag, wland 1/1,45 uur p/dag, belt stuk of 4/5 keer= 1 dag

je luister helemaal geen muziek, wland 5 min, belt maar 1 keer p/dag= 3,5/ 4 dag(en)

of je luistert 2 uur muziek p/dag, wland 10 min, belt 1/3 pdag= 2 dagen(en)
Hmm dat valt nog behoorlijk mee, maar hoe zit het met foto's maken? Ik luister eigenlijk nooit muziek via een telefoon, en wland (Weet niet eens wat het is) nooit. Ik sms vaker dan dat ik bel.
Is het mogelijk om ongeveer 350 foto's te maken en om een uur of 8 in de morgen, een paar smsjes te versturen, en dan 's avonds thuis komen met een telefoon waar je nog wel wat mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 146790 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:56:
[...]

Hmm dat valt nog behoorlijk mee, maar hoe zit het met foto's maken? Ik luister eigenlijk nooit muziek via een telefoon, en wland (Weet niet eens wat het is) nooit. Ik sms vaker dan dat ik bel.
Is het mogelijk om ongeveer 350 foto's te maken en om een uur of 8 in de morgen, een paar smsjes te versturen, en dan 's avonds thuis komen met een telefoon waar je nog wel wat mee kunt.
haal dan maar alvast een grote memory stick want de fotos zijn geen 50 kb meer ;)
enne 350 foto's ? wat doe jij om 8 uur 's morgens... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
TheMystery schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:21:
Iemand vodafone live al aan het werk gekregen?
Heb instellingen op laten sturen via de site deze staan nu in toegangspunten.

maar als ik nu via persoonlijk web of via diensten inlog op http://live.vodafone.com werkt het niet,
maakt wel verbinding maar krijg verder niets te zien, bij web krijg ik wel melding dat het niet ondersteund word ofzoiets dergelijks en bij diensten springt ie gewoon trg op begin venster diensten.
verder maakt hij wel gprs verbinding.

dus als iemand het wel werkend heeft gekregen hoor ik dit graag.
wou het wel eens uitproberen namelijk omdat het gratis bij het abbonnement zit
Bij mij werkt Vodafone Live nu wel :) (via icon "diensten")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moning2 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:27:
[...]

haal dan maar alvast een grote memory stick want de fotos zijn geen 50 kb meer ;)
enne 350 foto's ? wat doe jij om 8 uur 's morgens... :|
Ik ga naakt voor de spiegel staan, mag dat niet ? :9
Het gaat om het idee, zo kan ik het een beetje vergelijken met m'n eigen telefoon.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 146790 op 01-07-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

mischien zie ik iets gigantisch over het hoofd hoor, maar waar download ik de nieuwe firmware en hoe installeer ik deze..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

lange schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:17:
mischien zie ik iets gigantisch over het hoofd hoor, maar waar download ik de nieuwe firmware en hoe installeer ik deze..?
niet, dit kan je bij een nokia service punt laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

DataGhost schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:20:
[...]

niet, dit kan je bij een nokia service punt laten doen.
hmm fraai is dat.. :/

mischien een een idee om dat in de TS te zetten inc. dit linkje?

[ Voor 8% gewijzigd door lange op 01-07-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

lange schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:36:
[...]

misschien, hoewel het al een aantal keer vermeld is volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:50
Maite schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:48:
[...]

Bij mij werkt Vodafone Live nu wel :) (via icon "diensten")
Ja heb het nu eindelijk ook werkend gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 146790 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:02:
[...]

Ik ga naakt voor de spiegel staan, mag dat niet ? :9
Het gaat om het idee, zo kan ik het een beetje vergelijken met m'n eigen telefoon.
nooit geprobeerd dus kan ik je niet vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
lange schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:36:
[...]

Ik heb hem er tussen gezet om onduidelijkheid voortaan te voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

wat ik nie begrijp ??

Ik koop zo'n duur toestel en proximus geeft tot nu toe geen instellingen om mobile-tv te bekijken voor de N80.
En voorlopig hebben ze nog geen plannen om dit te doen.
Ik heb een mail naar Nokia gestuurd wat hun plannen daaromtrend zijn.
Eens benieuwd wat hun antwoord zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oost!
  • Laatst online: 15-05-2021
Dit is misschien ook wel handig voor in de begin-post.

ROUTE 66 Mobile 7 nu ook voor Windows Mobile smartphone en Nokia E- & N-series
*klik*ROUTE 66 Mobile 7*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33
Oost! schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 20:00:
Dit is misschien ook wel handig voor in de begin-post.

ROUTE 66 Mobile 7 nu ook voor Windows Mobile smartphone en Nokia E- & N-series
*klik*ROUTE 66 Mobile 7*klik*
Staat er al in hoor... :?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:06
Doet bij 1 van jullie HandyWeather het? Krijg steeds server fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Laatst online: 01:38
Sky Force Beta (S60)

Afbeeldingslocatie: http://www.symbian9.com/soft/s60/games/skyforceDemo/screen0000.jpg

http://www.symbian9.com/c...ory/func,fileinfo/id,114/

1. GAMEPLAY
Addictive gameplay perfectly suited for mobile segment. Based on proven classic "shoot'em up" idea.
- 7 large levels,
- 4 big bosses,
- plenty of enemies,
- interactive environment elements,
- upgradable unique weapons,
- dynamic weather (rain, clouds, wind),
- ranking system.

2. HIGH QUALITY HYBRID 2D/3D GRAPHICS ENGINE
Amazing graphics and visual effects including:
- textured 3d elements,
- plenty of blended sprites,
- destructable 3d objects,
- huge transparent explosions,
- shadows,
- advanced particle system (fire, water, smoke, sparks).

3. MULTICHANNEL AUDIO SYSTEM
Multichannel audio system with high quality original soundtrack and plenty of ingame sound effects.

4. DIFFICULTY LEVELS
Three levels of difficulty for hardcore-gamers and rookies!

5. HIGHSCORES
Possibility of entering and saving highscores
(separate for each difficulty level).

Dit is echt een leuk spel! En het is in Full Screen!!! Jammer dat het nog demo is

[ Voor 3% gewijzigd door Sky2k op 02-07-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mregeling2005 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:03:
Doet bij 1 van jullie HandyWeather het? Krijg steeds server fout!
Ik heb het getest. Via WLAN ging het moeizaam, de helft van de keren 'serverfout'. Via gprs (web n walk in mijn geval) liep het daarna uitstekend.
Na de evaluatie heb ik het weer verwijderd. De informatie was werkelijk te summier.
Maar het werkte op zich prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 08:11
Sinds gisteren ook de gelukkige eigenaar van de N80). Ben er tot nu toe erg te verden over.
Ik heb er een cd bijgekregen met de Nokia PC suite. Gisteren werkte het prima. Wat mp3-tjes op mijn telefoon gezet...geen probleem. Tot ik vandaag er mee verder wilde gaan. Ziet het programma de telefoon niet meer. Ik gebruik de bijgeleverde kabel. Ik heb de update gedownload van de nokia site. Deze werkte niet dus weer terug naar mijn eigen cd versie. Het probleem blijft. Bij de connection manager blijf ik de melding krijgen dat ik het programma opnieuw moet installeren.
Ik heb al gelezen dat er met verschillende type Nokia telefoons problemen zijn met de pc suite (ook in het verleden).Maar vind nergens een oplossing. Is er een vervangend programma wat ik kan gebruiken? Of heeft misschien iemand dé oplossing? De Nokia verkenner werkt door dit probleem ook niet meer.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178947

Telfordia schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:04:
Sinds gisteren ook de gelukkige eigenaar van de N80). Ben er tot nu toe erg te verden over.
Ik heb er een cd bijgekregen met de Nokia PC suite. Gisteren werkte het prima. Wat mp3-tjes op mijn telefoon gezet...geen probleem. Tot ik vandaag er mee verder wilde gaan. Ziet het programma de telefoon niet meer. Ik gebruik de bijgeleverde kabel. Ik heb de update gedownload van de nokia site. Deze werkte niet dus weer terug naar mijn eigen cd versie. Het probleem blijft. Bij de connection manager blijf ik de melding krijgen dat ik het programma opnieuw moet installeren.
Ik heb al gelezen dat er met verschillende type Nokia telefoons problemen zijn met de pc suite (ook in het verleden).Maar vind nergens een oplossing. Is er een vervangend programma wat ik kan gebruiken? Of heeft misschien iemand dé oplossing? De Nokia verkenner werkt door dit probleem ook niet meer.
Heb precies hetzelfde probleem gehad. Ben via Systeemherstel van XP teruggegaan naar voor de installatie, en heb sindsdien de Cd versie niet meer geupdate.

Alles werkt, alleen backup van mijn telefoon naar de PC niet, dan krijg ik een foutmelding en er is geen verbinding meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Anoniem: 177731 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 16:41:
[...]

Ik heb het getest. Via WLAN ging het moeizaam, de helft van de keren 'serverfout'. Via gprs (web n walk in mijn geval) liep het daarna uitstekend.
Na de evaluatie heb ik het weer verwijderd. De informatie was werkelijk te summier.
Maar het werkte op zich prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
ik bedoelde te zeggen dat ie het bij mij niet doet.

hij geeft alleen maar aan "Weer Update Fout"

zowel met Wlan als met PIT !!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ik lees op verschillende internationale foren dat er problemen zijn. Denk dat hun server gewoon tijdelijk uit ligt

[ Voor 8% gewijzigd door Maite op 02-07-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 08:11
Anoniem: 178947 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:11:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem gehad. Ben via Systeemherstel van XP teruggegaan naar voor de installatie, en heb sindsdien de Cd versie niet meer geupdate.

Alles werkt, alleen backup van mijn telefoon naar de PC niet, dan krijg ik een foutmelding en er is geen verbinding meer.
Bedankt voor de tip. Systeemherstel heeft bij ook het probleem opgelost. En nu niet meer updaten...

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180992

Ik heb onlangs de n80 aangeschaft. Ik kan er alleen niet mee op internet. Ik heb de instellingen van de site van nokia gehaald en van kpn. Ik heb een hi abbonement. Deze opgeslagen op de telefoon. Het lijkt erop alsof er een verbinding ontstaat alleen vindt er steeds een time-out plaats.

Wat kan het probleem zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 180992 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:25:
Ik heb onlangs de n80 aangeschaft. Ik kan er alleen niet mee op internet. Ik heb de instellingen van de site van nokia gehaald en van kpn. Ik heb een hi abbonement. Deze opgeslagen op de telefoon. Het lijkt erop alsof er een verbinding ontstaat alleen vindt er steeds een time-out plaats.

Wat kan het probleem zijn ?
Misschien dat de dienst niet bij kpn geactiveerd staat?

Anders kan je kpn klantenservice bellen (bel 1200 met je gsm gratis nr) en dan even alles navragen en dan zullen zei nog hun eigen instellingen na sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Telfordia schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:04:
Kan je misschien even kijken welke firmware je hebt? :) Hier staat namelijk een post van iemand met de volgende firmware:
v3.0618.0.2
23-05-2006
RM-92
nokia n80 (45.02)
Misschien nog iets om uit te zoeken? Deze firmware is er kennelijk ook, 20 dagen na 0617... misschien iets om uit te zoeken (ook al was het alleen voor de topicstart en eventueel verder ter volledigheid van het changelog, als dat enkel vanaf de voorgaande versie gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al kunnen voip-en met de N80? Ik heb alle SIP-instellingen van XS4ALL netjes ingevoerd, alleen blijft hij nu op Niet geregistreerd staan. Hoe krijg ik hem wel geregistreerd? Zie er nergens een optie voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 177098 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:22:
Heeft iemand al kunnen voip-en met de N80? Ik heb alle SIP-instellingen van XS4ALL netjes ingevoerd, alleen blijft hij nu op Niet geregistreerd staan. Hoe krijg ik hem wel geregistreerd? Zie er nergens een optie voor...
Ik heb hier ook problemen mee, in dit geval met de SIP instellingen van VOIPbuster...

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zouden we moeten wachten op een voip programmaatje voor symbian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Laatst online: 07:07
hmm..net is het me gelukt om een 'Navigator' programmaatje te starten op m'n n80. Is standaard ingebakken en je kunt het starten via Taskman. Was dit al bekend hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

enzoronald schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:13:
hmm..net is het me gelukt om een 'Navigator' programmaatje te starten op m'n n80. Is standaard ingebakken en je kunt het starten via Taskman. Was dit al bekend hier ?
Ik ben het in elk geval nog nooit tegengekomen op mijn telefoon, of je bedoelt iets wat anders heet (mijn telefoon staat op NL). Het zou ook fijn zijn als je er direct bij had gezegd hoe je het start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
enzoronald schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:13:
WAP 2.0 xHTML Navigator

browser ? :|

http://www.google.nl/sear...s=org.mozilla:nl:official
10e resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
DataGhost schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:47:
[...]

Ik ben het in elk geval nog nooit tegengekomen op mijn telefoon, of je bedoelt iets wat anders heet (mijn telefoon staat op NL). Het zou ook fijn zijn als je er direct bij had gezegd hoe je het start :)
1. download http://www.smartphoneware...0_3/besttaskman_s60_3.sis en installeer
2. Open 'Taskman' (een taskmanager voor je N80)
3. Druk een paar keer naar rechts, zodat je bij het tablad 'Installed' uitkomt
4. Ga naar Opties > Misc > Options
5. Zet 'Show hidden Apps' op Yes
6. Druk op Done
7. Scroll naar beneden en zoek 'Navigator'
8. Druk op Opties en dan 'Start Application'

Nu heb je de ingebouwde GPS Navigator van Nokia. Vreemd genoeg is het niet bekend wat we hier mee moeten. Het is mij gelukt om bluetooth verbinding te maken met met GPS ontvanger. Het enige wat ik hier kan doen is m'n huidige GPS locatie vaststellen. Het is dus meer een geintje dan iets nuttigs.

[ Voor 15% gewijzigd door enzoronald op 03-07-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
enzoronald schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:51:
[...]

1. download http://www.smartphoneware...0_3/besttaskman_s60_3.sis en installeer
2. Open 'Taskman' (een taskmanager voor je N80)
3. Druk een paar keer naar rechts, zodat je bij het tablad 'Installed' uitkomt
4. Ga naar Opties > Misc > Options
5. Zet 'Show hidden Apps' op Yes
6. Druk op Done
7. Scroll naar beneden en zoek 'Navigator'
8. Druk op Opties en dan 'Start Application'

Nu heb je de ingebouwde GPS Navigator van Nokia. Vreemd genoeg is het niet bekend wat we hier mee moeten. Het is mij gelukt om bluetooth verbinding te maken met met GPS ontvanger. Het enige wat ik hier kan doen is m'n huidige GPS locatie vaststellen. Het is dus meer een geintje dan iets nuttigs.
hier heet ie positie bepaling en ik moet bij options show pre installed apps aanvinken om deze te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

hm, bij mij heet ie wel gewoon navigator :) leuk idd, maar de bluetooth-gps ligt beneden en iedereen slaapt :+ dus iets voor morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martincm schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:43:
[...]

Ik heb hier ook problemen mee, in dit geval met de SIP instellingen van VOIPbuster...
Kan je me vertellen welke instellingen je gebruikt en hoe ? Ik ken voipbuster ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Moning2 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:38:
[...]

hier heet ie positie bepaling en ik moet bij options show pre installed apps aanvinken om deze te zien :)
Moning, er zijn er 2. Positiebepaling en Navigator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 114532 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 02:58:
[...]

Kan je me vertellen welke instellingen je gebruikt en hoe ? Ik ken voipbuster ook
Profielnaam: VoipBuster
Dienstprofiel: IETF
Standaard Toegangspunt: WLAN
Openbare Gebruikersnaam: Geen
Compressie: nee
Registratie; Altijd aan
Beveiliging gebruiken: ja

Registrar server

Registrar Serveradres: sip:194.120.0.203
Beveiligingsdomein: Geen
Gebruikersnaam: jeeigengebnaam
Wachtwoord: jeeigenwwoord
Overdrachtstype: UDP
Poort: 5060

Waarbij het registrar serveradres het ip is van sip.voipbuster.com

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
enzoronald schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 07:20:
[...]

Moning, er zijn er 2. Positiebepaling en Navigator.
nou, ik heb geen gps ontvanger dus ik vind het wel best :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141460

Ik volg al geruime tijd dit forum en zit er over te denken om dit toestel aan te schaffen..

Was vandaag alleen bij de gsm-shop en zag dat het toestel daar toch nog wel erg duur is.. Ik geloof 240 euro met een 1-jarig flex abo.
Denken jullie dat de prijs snel zal dalen? Anders wordt het denk ik een 2-jarig abo...

Alvast bedankt voor eventuele reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 141460 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:29:
Ik volg al geruime tijd dit forum en zit er over te denken om dit toestel aan te schaffen..

Was vandaag alleen bij de gsm-shop en zag dat het toestel daar toch nog wel erg duur is.. Ik geloof 240 euro met een 1-jarig flex abo.
Denken jullie dat de prijs snel zal dalen? Anders wordt het denk ik een 2-jarig abo...

Alvast bedankt voor eventuele reacties
ik denk... dat we dat niet kunnen weten!
dus het is gewoon afwachten wat het wordt met de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171757

Ik heb even een vraagje over de filmpjes die je maakt met de N80,

Dit zijn allemaal mpeg-4 movie bestanden, hoe kan je deze bestandsoort converteren naar een ander bestandsoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy66
  • Laatst online: 17-04-2024
IkWilbert schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:23[/message]:[/b]
[...]

Het ledje knippert wanneer het toestel in slaapstand is. Het scherm is dan uit maar het ledje knippert om duidelijk te maken dat je gsm wel aanstaat en gewoon reageert op binnenkomende gesprekken en smsjes.

Wel een fel ledje, ik heb mijn gsm op de kop liggen 's nachts anders is het net alsof er een zwaailamp aanstaat in mijn kamer. ;)[/quote]

Hahaha lachen !!! :-) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-06 21:58
Anoniem: 171757 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:39:
Ik heb even een vraagje over de filmpjes die je maakt met de N80,

Dit zijn allemaal mpeg-4 movie bestanden, hoe kan je deze bestandsoort converteren naar een ander bestandsoort?
eh google? -> mpeg 4 convert to avi (of wat je ook wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy66
  • Laatst online: 17-04-2024
Weet iemand misschien hoe je een WLan verbinding tot stand kunt brengen met je pc ?
Surfen op internet gaat prima via Wifi.
Kan zelfs mijn router instellen vanaf mijn N80.

Volgens de gebruikershandleiding moet je in Galerij eigen netwerk aanzetten.
Tot zover geen probleem
Nu staat er in het display "wachten op apparaten"

Ik zie echter in mijn netwerk iets verschijnen.

Iemand suggesties ? :9~

[ Voor 4% gewijzigd door frankyboy66 op 04-07-2006 20:19 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.