Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

A3-D schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:53:
[...]

Werkt bij mij niet met IE, ik krijg steeds de melding: Red box must be inside the image, en wat ik ook verschuif, het gaat niet.

Ik kan ook de rode rechthoek niet verkleinen en/of vergroten. Probeer het vanmiddag thuis even met Firefox.
Dan is je plaatje te klein,had ik eerst ook,later met gewone foto ging het wel dat rode blok verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 150528 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:28:
Ik twijfel nog tussen de kleur zwart en zilver..
Zie je erg snel vingerafdrukken etc op het zwarte toestel.
Hoop dat iemand mijn laatste twijfel kan verwerken :)
Nee, die vingerafdrukken komen er niet snel op, althans niet sneller als op de zilveren. Enige wat snel te zien is zijn vegen of afdrukken oid op het beeldscherm, maar daar heb je net zoveel last van met die zilveren. Persoonlijke voorkeur zeker de zwarte aangezien dat meer 1 geheel vormt dan die zilvere....

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:57
Anoniem: 19503 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:59:
[...]
Dan is je plaatje te klein,had ik eerst ook,later met gewone foto ging het wel dat rode blok verschuiven.
Vreemd, het plaatje is groter dan de rode rechthoek die ik zou moeten kunnen verkleinen/vergroten...

edit:
Ben er al achter, de rode rechthoek kan niet kleiner gemaakt worden en het plaatje moet dan idd groter zijn dan die rechthoek, thanks

[ Voor 19% gewijzigd door A3-D op 27-06-2006 11:39 ]

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:39
Stelletjes prutser bij Algebeld.nl!!

Ik had 4 juni Nokia N80 besteld en had meteen de contract + nummerbehoud gegevens opgestuurd en had ook meteen betaald. Op 16 juni had ik hun opgebeld of de contract + nummerbehouden gelukt was omdat mijn oude provider contract bijna afgelopen was! Ze zullen me terug bellen als het gelukt was. De volgende dag kreeg ik een telefoon dat het gelukt is.
Op 20 juni kreeg ik een bericht dat ik niet betaald heb waardoor ze geen telefoon kunnen versturen... Ik meteen naar hun bellen dat ik wel degelijk betaald heb en op mijn bankrekening was zeker van afgeschreven! De persoon die ik aan de telefoon had die kon voor mij niks doen omdat zijn zaak niet was. Ik moest mijn gegevens door geven en hij zal het door geven aan de administratie. Op 22 juni kreeg ik eindelijk een bevesting dat ik betaald heb. Maar geen bevestiging dat ze meteen zullen op sturen.
Op 23 juni kwam de postbode aan de deur met de Nokia N80! Ik was natuurlijk heel erg blij dat het binnen is. Maar toen ik in mijn nieuwe contract keek stond er veel andere telefoonnummer. Ik heb meteen opgebeld over nummerbehouden. De persoon die ik aan de telefoon had, moest 8 minuten zoeken naar mij contract en had wel gegevens van mij maar niet de nieuwe contract gegevens!!!!! Ik moest GVD mijn nieuwe contract gegevens op sturen dan via de mail! Hij zei tegen mij: "ja we hebben hier 1000 contracten liggen". Ik zei: "dus jullie hebben dus niks ge ordent?" En de meneer: "ja sorry kan het echt niet vinden, als u snel uw gegevens op stuurt zal ik dan naar kijken wat ik kan doen en tot ziens". Ik heb meteen gemaild en zal de volgende dag maar nog eens bellen en dan hoop ik iemand die mij wel behulpzaam is!!!
Vandaag 27 juni krijg ik eindelijk een mail dat ze een nieuwe sim kaart naar mij toe zal sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Sky2k schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:10:

Ik had 4 juni Nokia N80 besteld en had meteen de contract + nummerbehoud gegevens opgestuurd en had ook meteen betaald. Op 16 juni had ik hun opgebeld of de contract + nummerbehouden gelukt was omdat mijn oude provider contract bijna afgelopen was! Ze zullen me terug bellen als het gelukt was. De volgende dag kreeg ik een telefoon dat het gelukt is.
Op 20 juni kreeg ik een bericht dat ik niet betaald heb waardoor ze geen telefoon kunnen versturen... Ik meteen naar hun bellen dat ik wel degelijk betaald heb en op mijn bankrekening was zeker van afgeschreven! De persoon die ik aan de telefoon had die kon voor mij niks doen omdat zijn zaak niet was. Ik moest mijn gegevens door geven en hij zal het door geven aan de administratie. Op 22 juni kreeg ik eindelijk een bevesting dat ik betaald heb. Maar geen bevestiging dat ze meteen zullen op sturen.
Op 23 juni kwam de postbode aan de deur met de Nokia N80! Ik was natuurlijk heel erg blij dat het binnen is. Maar toen ik in mijn nieuwe contract keek stond er veel andere telefoonnummer. Ik heb meteen opgebeld over nummerbehouden. De persoon die ik aan de telefoon had, moest 8 minuten zoeken naar mij contract en had wel gegevens van mij maar niet de nieuwe contract gegevens!!!!! Ik moest GVD mijn nieuwe contract gegevens op sturen dan via de mail! Hij zei tegen mij: "ja we hebben hier 1000 contracten liggen". Ik zei: "dus jullie hebben dus niks ge ordent?" En de meneer: "ja sorry kan het echt niet vinden, als u snel uw gegevens op stuurt zal ik dan naar kijken wat ik kan doen en tot ziens". Ik heb meteen gemaild en zal de volgende dag maar nog eens bellen en dan hoop ik iemand die mij wel behulpzaam is!!!
Vandaag 27 juni krijg ik eindelijk een mail dat ze een nieuwe sim kaart naar mij toe zal sturen.
mooi toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:51
Sky2k schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:10:

Verhaal
Ik werd opgebeld dat wij ook niet hadden betaalt, wat dus wel was gebeurd, hierover zouden ze terugbellen en dit deden ze ook na een uurtje, en toen werd ie verstuurd :)
john-hendriks schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:19:
[...]

voegt veel toe aan deze treath!
voegt ook weer veel toe aan deze thread

[ Voor 27% gewijzigd door Moning2 op 27-06-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180439

Nou mensen,

na beide threads compleet gelezen te hebben en na veel wikken wegen heb ik zojuist ook maar een N80 besteld. Ik ben een fervent fan van SE, maar dit apparaatje heeft me doen omslaan... wie had dat ooit gedacht. Hij is besteld bij 2call en zou morgen binnen moeten zijn....
Ik hou jullie op de hoogte.....

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Nou.. nog steeds geen antwoord van Tomtom over enig nieuws voor de N80! En ze antwoorden binnen 2 dagen staat er zo mooi op de site, niet dus!!

Nog even afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57465

Nou ik begin een beetje van mijn positieve kant af te komen van dit toestel.

Ik snap er niks van, ineens heb ik 0,75 cent verbruikstegoed verbruikt.
Ik maak geen gebruik van wap of gprs. Ik surf alleen via wifi. Kan ik ook ergens een beveiliging opzetten per toegangspunt? zodat ik eerst een code in moet voeren voordat er uberhoud verbinding wordt gemaakt?

Speling in het schuifmechanisme wordt wat slapper na een aantal dagen, maar vind het nog steeds goedgaan hoor.

Het bereik is bar slecht als ik iemand ga bellen. Ik moet UMTS kunnen ontvangen in de regio maar mijn telefoon geeft gewoon standaard verbinding aan. Terwij ik hem wel op dualmode heb gezet. Hoe kan dit? Dualband uitgezet, mocht niksbaten.
Terwijl mijn oude gsm volledig bereik heeft, heeft de nokia n80 verschillend van 0 tot 3 streepjes bereik. Heeft nokia nou bezuinigd op de antenna?

Edit: Vodafone live werkt op een duistere manier ook niet. Krijg melding: "web type niet ondersteund." Vodafone klantenservice gebeld maar die konden mij niet helpen, netzoals het bereik van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik snap niet dat mensen over dat slide item blijven vallen... iedereen weet dat het fragiler is dan een vaste brick. Koop dan geen slidephone...

Ik heb ook een meel gestuurd naar TomTom, maar tot heden nog geen reactie terug... schade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57465 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:15:

Ik maak geen gebruik van wap of gprs. Ik surf alleen via wifi. Kan ik ook ergens een beveiliging opzetten per toegangspunt? zodat ik eerst een code in moet voeren voordat er uberhoud verbinding wordt gemaakt?

Speling in het schuifmechanisme wordt wat slapper na een aantal dagen, maar vind het nog steeds goedgaan hoor.

Het bereik is bar slecht als ik iemand ga bellen. Ik moet UMTS kunnen ontvangen in de regio maar mijn telefoon geeft gewoon standaard verbinding aan. Terwij ik hem wel op dualmode heb gezet. Hoe kan dit? Dualband uitgezet, mocht niksbaten.
Terwijl mijn oude gsm volledig bereik heeft, heeft de nokia n80 verschillend van 0 tot 3 streepjes bereik. Heeft nokia nou bezuinigd op de antenna?

Edit: Vodafone live werkt op een duistere manier ook niet. Krijg melding: "web type niet ondersteund." Vodafone klantenservice gebeld maar die konden mij niet helpen, netzoals het bereik van het toestel.
als je gezocht hebt naar VodafoneLife heb je toch ook wap/gprs gebruikt, immers om vast te stellen dat het niet werkt (je kreeg de melding webtype niet ondersteund) zoekt je mobiel op internet, dat verklaart dan toch die 0,75 cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114532

Ik woon in Belgie, kan ik alle functies van Vodafonelife gebruiken ? Zijn er dingen die ik enkel kan gebruiken bij een reeds gefabriceerde Vodafone GSM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:42
Heb een film in MP4 formaat welke ik niet aan de praat krijg. De telefoon koppelt de MP4 extentie zowieso niet aan Realplayer. Als ik de film in NokiaSuite open, dan speelt deze hem zonder problemen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien een stomme vraag voor de gangbare nokia gebruikers... maar hoe kan ik mijn tel flashen met een nieuwe firmware? Of moet ik dit laten doen en zo ja, waar kan dit dan?
Heb nog nooit een nokia gehad... dus vandaar deze vraag ff tussendoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 180439 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:55:
misschien een stomme vraag voor de gangbare nokia gebruikers... maar hoe kan ik mijn tel flashen met een nieuwe firmware? Of moet ik dit laten doen en zo ja, waar kan dit dan?
Heb nog nooit een nokia gehad... dus vandaar deze vraag ff tussendoor...
kun je zelf doen, maar je kan het ook gratis laten doen bij een nokia service point
ElGrandoNeuso schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:47:
Heb een film in MP4 formaat welke ik niet aan de praat krijg. De telefoon koppelt de MP4 extentie zowieso niet aan Realplayer. Als ik de film in NokiaSuite open, dan speelt deze hem zonder problemen af.
dat doet ie dus wel dus je doet zelf iets fout, kijk in de topic start voor een gratis encoder die wel werkt en zoek in deze topic naar uitleg hoe het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03 19:57
Zo, ik heb hem nu eindelijk ook na vanaf het begin af aan al dit topic gevolgd te hebben. _/-\o_

Zondag besteld, vandaag al binnen. Ging allemaal vrij vlot, en nog goedkoop ook.

Ik heb een N80-1 volgens de doos en het stickertje onder de batterij.
Ik denk dat dit betekend dat er meerdere rivisies uitkomen. :?

Om op de vraag terug te komen of je op de zilveren N80 vingerafdrukken ziet? Ja dus. Dat RVS-look laagje is erg snel vet door vingers!

Ik zie het sliderprobleem niet zo. De "speling" die erin zit stemt overeen met de rest van het toestel wat toch al vrij plastic aanvoelt. Ik vind het niet zo'n probleem. Ik stoor me er niet aan. (mijn mening dan he... Don't shoot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-06 16:48
Is er nu reeds duidelijkheid of route66 het nu wel of niet doet? Ik heb zojuist Route66 mobile 7.0.989 geinstalleerd maar die doet het niet.
Of ik heb hem niet goed geinstalleerd dat kan ook natuurlijk.. :+
Ik heb alles op mijn geheugenkaart naar de map system/apps gekopieerd...

En heb de instellingen voor het gebruik van gmail precies zo ingevuld als dat hier op het forum wordt omschreven, maar wanneer ik probeer mijn mail op te halen dan gaat hij proberen verbinding te maken maar de telefoon blijft gewoon in een cyclus rondraaien en begint steeds weer opnieuw, zijn er meer mensen met dit probleem?

[ Voor 37% gewijzigd door bmwman op 27-06-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
bmwman schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:39:
Is er nu reeds duidelijkheid of route66 het nu wel of niet doet? Ik heb zojuist Route66 mobile 7.0.989 geinstalleerd maar die doet het niet.

En heb de instellingen voor het gebruik van gmail precies zo ingevuld als dat hier op het forum wordt omschreven, maar wanneer ik probeer mijn mail op te halen dan gaat hij proberen verbinding te maken maar de telefoon blijft gewoon in een cyclus rondraaien en begint steeds weer opnieuw, zijn er meer mensen met dit probleem?
gmail werkt hier goed :)
zo dus je hebt route66 van de wat minder legale bronnen binnengehaald ;)
dat system/apps is voor 2nd edition series60 dus dat gaat inderdaad niet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Dit is niet de goede versie, dus het kan wel kloppen dat die het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Moning2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:26:
[...]

kun je zelf doen, maar je kan het ook gratis laten doen bij een nokia service point

[...]

Uhmmm en hoe doe je dat zelf als ik vragen mag? Waar kan ik de firmware vinden, het benodigde progje?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 180439 op 27-06-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111888

[quote]Anoniem: 180439 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:45:
Moning2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:26:
[...]

[...]

Uhmmm en hoe doe je dat zelf als ik vragen mag? Waar kan ik de firmware vinden, het benodigde progje?
Ja dat mag hier dus niet....dus google maar raak.....naar een Nokia Service point is ook een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Laatst online: 10:16

Misschien ff domme vraag, maar heb je POP3 wel aan staan in gmail ;)

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Martin11468 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:51:
[...]

dat staat niet aangegeven in de uitleg dus funk-e, doe dat even ;) ik heb er ook niet aan gedacht maar ik had et al aanstaan voor outlook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
Martin11468 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:51:
[...]

Was geen domme vraag maar de oplossing...!!!! _/-\o_ thnx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Modbreak:Ik heb zojuist een flink aantal reacties moeten verwijderen. Hoewel het te begrijpen is dat je met 'smart' op je nieuwe toestel wacht is het niet de bedoeling hier de status van je levering te plaatsen. Het zou toch ook zonde zijn wanneer dit topic op slot moest om die reden.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oost!
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-05-2021
[quote]Anoniem: 180439 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:45:
Moning2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:26:
[...]

[...]

Wanneer je zelf je telefoon gaat flashen vervalt wel je garantie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
[quote]Oost! schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:53:
Anoniem: 180439 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:45:

[...]

Wanneer je zelf je telefoon gaat flashen vervalt wel je garantie!!!
nou dat valt ook wel weer mee...
als je het hebt verneukt dan zijn de rapen gaar, maar anders letten ze er niet eens op

[ Voor 6% gewijzigd door Moning2 op 27-06-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb de n80 nu al een poosje, en ik vroeg me af of je ook zelf mappen kunt maken in de galerij, voor bijvoorbeeld ringtones, ik weet wel dat je mappen kunt maken in het menu, maar hoe verplaats je dan bestanden daarheen?
Ik heb al in de handleiding gelezen dat je wel albums kunt maken, maar dit is alleen voor afbeeldingen en videoclips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
p.w.vandijk schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:30:
Ik heb de n80 nu al een poosje, en ik vroeg me af of je ook zelf mappen kunt maken in de galerij, voor bijvoorbeeld ringtones, ik weet wel dat je mappen kunt maken in het menu, maar hoe verplaats je dan bestanden daarheen?
Ik heb al in de handleiding gelezen dat je wel albums kunt maken, maar dit is alleen voor afbeeldingen en videoclips.
Waarom probeer je het niet gewoon als je hem hebt? :?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Moning2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:01:
Oost! schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:53:

[...]

nou dat valt ook wel weer mee...
als je het hebt verneukt dan zijn de rapen gaar, maar anders letten ze er niet eens op
En wat kost zon flash update bij een servicepoint? Is dat gratis of moet je daar ook weer voor dokken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
[quote]Anoniem: 180439 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:29:
Moning2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:01:
[...]
En wat kost zon flash update bij een servicepoint? Is dat gratis of moet je daar ook weer voor dokken....
Binnen de garantieperiode gratis, neem eens contact op met een Nokia Servicepoint bij jou in de buurt (te vinden op de Nokia site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
A3-D schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:42:
[...]

Waarom probeer je het niet gewoon als je hem hebt? :?
omdat hij misschien niet weet hoe dat moet als het ten eerste al kan 8)7 ik zou het zelf in ieder geval niet weten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dysol
  • Laatst online: 16-10-2006
Hallo,

in de eerste post staat dat de n80 push-email ondersteund. heeft iemand dat al aan de gang gekregen?

thanks,

-pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Moning2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:58:
[...]
omdat hij misschien niet weet hoe dat moet als het ten eerste al kan 8)7 ik zou het zelf in ieder geval niet weten :/
Precies, hoe denk je dat ik erachter zou moeten komen of het wel of niet kan??? :+

offtopic:
handleiding erbij pakken, goed zoeken, en anders gewoon proberen...door vallen en opstaan wordt je wijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
A3-D schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:06:
[...]

Precies, hoe denk ik dat ik erachter zou moeten komen of het wel of niet kan??? :+

offtopic:
handleiding erbij pakken, goed zoeken, en anders gewoon proberen...door vallen en opstaan wordt je wijs....
Het zou misschien kunnen dat iemand anders hier wel weet of dat kan en hoe het moet, dan zou die het even uit kunnen leggen. Ik heb zelf ook al vanalles geprobeerd, maarja, als het dan niet lukt, dan kan je het hier vragen.. daarvoor is een forum o.a. toch ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
p.w.vandijk schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:13:
[...]
Het zou misschien kunnen dat iemand anders hier wel weet of dat kan en hoe het moet, dan zou die het even uit kunnen leggen. Ik heb zelf ook al vanalles geprobeerd, maarja, als het dan niet lukt, dan kan je het hier vragen.. daarvoor is een forum o.a. toch ook? :)
offtopic:
Duidelijk verhaal, geef dat dan ook even van te voren aan dat je van alles geprobeerd hebt en geef wat meer achtergrondinfo.

Als ik beide N80 topics doorlees dan zie ik zeer vaak dezelfde vragen terugkomen en mensen nemen geeneens de moeite om zelf even te zoeken of uit te proberen (nofi).

Niet persoonlijk bedoeld hoor, is gewoon een kleine uiting van mijn frustratie als ik voor de zoveelste keer vragen van iemand zie die met een klein beetje zoeken beantwoord hadden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
A3-D schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:22:
[...]

offtopic:
Duidelijk verhaal, geef dat dan ook even van te voren aan dat je van alles geprobeerd hebt en geef wat meer achtergrondinfo.

Als ik beide N80 topics doorlees dan zie ik zeer vaak dezelfde vragen terugkomen en mensen nemen geeneens de moeite om zelf even te zoeken of uit te proberen (nofi).

Niet persoonlijk bedoeld hoor, is gewoon een kleine uiting van mijn frustratie als ik voor de zoveelste keer vragen van iemand zie die met een klein beetje zoeken beantwoord hadden kunnen zijn.
Als je mijn vraag had gelezen had je daaruit op kunnen maken dat ik al van alles geprobeerd had.
Ik heb toevallig ook beide topics van a tot z gevolgd, en ik heb de vraag geen een x langs zien komen, dus als jij zegt waar het staat, zijn we van dit gezeur af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:52

Prosperot

Today is a gift...

Deze foutmelding krijg ik ook als ik andere WAP-pagina's op wil, bijvoorbeeld naar Hotmail via mobile.msn.com :?

Met m'n 2 jaar oude moto V600 ging dit prima.Ik kan me toch niet voorstellen dat de N80 minder kan op WAP-gebied??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb response van TomTom support.. stelletje papnazen... standaard meel:

Thank you for contacting TomTom Customer Support.

We advise you to check with our website regularly, as we will release official information here as and when it is released concerning product developments, upgrades and future releases.

With best regards,

The TomTom Customer Support Team

Die website regelmatig sjecken kan ik zelf ook wel. Maja... standaard reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prosperot schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:32:
[...]

Deze foutmelding krijg ik ook als ik andere WAP-pagina's op wil, bijvoorbeeld naar Hotmail via mobile.msn.com :?

Met m'n 2 jaar oude moto V600 ging dit prima.Ik kan me toch niet voorstellen dat de N80 minder kan op WAP-gebied??????
je moet ook de internetinstellingen van voda erin zetten. Voor voda weet ik ze zo niet. Heb zelf KPN. Met de wap-instellingen van KPN kan ik ook niks, maar met de internetinstellingen alles. Mijn advies: gooi alle verbindingsinstellen (behalve mms) er uit en maak een nieuwe. (bij KPN: naam verbinding KPN en toegangsnaam: internet). Dit werkt ook bij T-Mobile, dus wie weet, ook bij Voda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142125

Vandaag ook de zwarte N80 besteld bij 2call. Duurt twee dagen en dan :P
Ik kwam hier een paar keer een post tegen m.b.t. de ontvangst sterkte van het toestel.
Hebben meer mensen hier last van? wil ik graag horen dan. Zou toch wat minder wezen dan!

greetz Neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vraagje... ik heb de pc suite erop gezet met mijn sitecom USB bluetoothstikkie. Nokia suite kan deze stick niet vinde. Laatste drivers gezocht ed. Meer mensen hier last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 180439 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:39:
Een vraagje... ik heb de pc suite erop gezet met mijn sitecom USB bluetoothstikkie. Nokia suite kan deze stick niet vinde. Laatste drivers gezocht ed. Meer mensen hier last van??
probeer dan ook eens die laatste drivers te installeren :+
ik heb een sitecom CN-521 en een CN-500, ze werken allebei met pc suite
Anoniem: 142125 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:30:
Vandaag ook de zwarte N80 besteld bij 2call. Duurt twee dagen en dan :P
Ik kwam hier een paar keer een post tegen m.b.t. de ontvangst sterkte van het toestel.
Hebben meer mensen hier last van? wil ik graag horen dan. Zou toch wat minder wezen dan!

greetz Neosto
De N80 heeft wel wat slechter ontvangst dan mijn Nokia 6600, maar ik heb er geen last van :)

[ Voor 37% gewijzigd door Moning2 op 27-06-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142125

Moning2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:57:
[...]

De N80 heeft wel wat slechter ontvangst dan mijn Nokia 6600, maar ik heb er geen last van :)
thanx moning2! ik begon al te zweten!
Verders heb je geen noemenswaardige probleempjes?

greetz neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:50

yassine

Nothing to it but to do it!

Ik heb ook een n91 geowend voor een weekje. En moet zeggen dat die betere WIFI ontvangst heeft dan de n80.. Want op plaatsen in huis waar ik met de n91 wel verbinding had, is dat met de n80 niet zo...

Misschien in toekomstige firmware-versie betere ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57465

Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:55:
[...]

je moet ook de internetinstellingen van voda erin zetten. Voor voda weet ik ze zo niet. Heb zelf KPN. Met de wap-instellingen van KPN kan ik ook niks, maar met de internetinstellingen alles. Mijn advies: gooi alle verbindingsinstellen (behalve mms) er uit en maak een nieuwe. (bij KPN: naam verbinding KPN en toegangsnaam: internet). Dit werkt ook bij T-Mobile, dus wie weet, ook bij Voda
Heb ik al geprobeerd, ik kan wel gewoon wappen, maar vodafonelive site kan ik maar niet benaderen. Dan geeft hij aan dat web type niet ondersteund wordt.En dat is nou net gratis!!! En daar doet hij dan weer moeilijk over ofcourse.

USB datakabel is idd wat onstabiel,

En wat betreft die route66, koop gewoon de versie in de winkel, installeer hem en het werkt. We hebben het waarschijnlijk over de illegale versie die nu ronddwaald op het net. Dat de moderator hier toestemming voor geeft vind ik vrij makkelijk gaan hier. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 142125 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:29:
[...]

thanx moning2! ik begon al te zweten!
Verders heb je geen noemenswaardige probleempjes?

greetz neosto
software zo nu en dan wat instabiel, maar dat zal in verdere firmware upgrades wel verbeterd worden ;)
en de accu heb ik tot nu toe elke dag wel weer leeg gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[i]
Moning2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:57:
[...]

probeer dan ook eens die laatste drivers te installeren :+
ik heb een sitecom CN-521 en een CN-500, ze werken allebei met pc suite[
Ok ik heb um aan de gang na veel proberen, maar tis niet zoals het hoort! Mijn stikkie staat nu te boek als BT radio en wanneer je het addendum volgt op de sitecom site, zou dit niet goed zijn. Wanneer ik hem dus omzet naar een gewoon BT device vindt de PX Suite hem weer niet... Wazige shit, maar het werkt iig. Laat nu maar die sjinke n80 komen morgen :9
Een vriend van mij heeft de route 66 wel werkend op zijn telefoon. Heft hem weliswaar gekocht... maar schijnt toch te werken. Zal idd weer en foute versie op het net ronddwalen }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 180439 op 28-06-2006 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Reactie TomTom:

Op dit moment wordt de N80 inderdaad nog niet ondersteund. Aangezien dit waarschijnlijk een populair apparaat zal worden, net als de N70 en N90, werken wij hard aan ondersteuning voor de N80. Wij kunnen echter nog geen specifieke details geven over wanneer ondersteuning zal gaan plaatsvinden, omdat wij helaas nog niet over deze data beschikken.

Met vriendelijke groet,

Het TomTom Customer Support Team

Schieten we nog niets mee op dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Merk dat het ontvangst van de N80 minder is als mijn oude 6230.. lees dat er meer mensen last van hebben! Heb Vodafone als provider, maar dat moet natuurlijk niets uitmaken! Kan mijn N80 niet meer in mijn broekzak houden thuis, wat met de 6230 wel kon.. Het zal toch niet zo zijn dat er een slechtere antenne in een nieuwere telefoon zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Zoals bovenstaand, die 75centjes wordt verklaard door een minimale dataoverdracht door het proberen van Vodafone Live.
Misschien voor de duidelijkheid aangezien hier best wat vragen rondzwaaien met betrekking tot het online gedeelte. Je hebt een webbrowser en een wapbrowser in de N80, de web is te benaderen via icoon WEB en de wap is te benaderen door DIENSTEN.
Web = Internet, html, webmail etc
Diensten = T-Zones, Vodafone Live! etc
Als je Live of T-Zones in de webbrowser probeert te openen, dan krijg je dat deze niet opent met de melding web type wordt niet ondersteund, omgekeerd als je html opent in de wap browser dan zien de sites er erg primitief, brak en gewoon niet uit.

Het bereik van UMTS vind ook behoorlijk wisselvallig zowel met vfone als met tmobile, desalniettemin heb ik totaal geen last met de gsm ontvangst.

Speling in het slide mechanisme, tsja daar is wel genoeg over gezegd denk ik.....
p.w.vandijk schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:30:
Bedoel je het ordenen van je muziekbestanden? Of echt je ringtones onderscheiden van de muziekbestanden? Vind het ook beetje mager uitgewerkt het beheer in de mp3 speler of de galerij. Voor het verdelen van ringtones naar aparte mappen gebruik ik Intellingen->Bestandsbeheer->Geheugenkaart Tab->Geluidsclips->Tonen en dan daar met opties nieuwe map maken. Vervolgens kan je uit je ringtones die je op de geheugenkaart hebt gezet met opties verplaatsen naar de map die je net onder Tonen hebt gemaakt.
Voor het beheer van de mp3's maak ik tracklijsten waar ik ze aan toevoeg. Vervolgens laadt ik de tracklijst in van de selectie mp3's die ik wil luisteren, maar ik weet niet of dat is wat je bedoelt.
lithje schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:39:
Merk dat het ontvangst van de N80 minder is als mijn oude 6230.. lees dat er meer mensen last van hebben! Heb Vodafone als provider, maar dat moet natuurlijk niets uitmaken! Kan mijn N80 niet meer in mijn broekzak houden thuis, wat met de 6230 wel kon.. Het zal toch niet zo zijn dat er een slechtere antenne in een nieuwere telefoon zit?
Hmm in gsm bereik heb ik hier echt geen last van t.o.v. mijn vroegere 6680 en 3250. Wel merk ik het met de UMTS ontvangst, maar dan alleen op het moment dat deze ook gebruikt wordt. Dat is een tik minder geworden (voor 2 providers dus tmobile en vfone)
Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:55:
[...]
Mee eens, gebruik desnoods de settingswizard opnieuw met je voda sim, en gebruik dan het toegangspunt Vodafone Live! voor zowel wap als web.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
lithje schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:35:
Reactie TomTom:

Op dit moment wordt de N80 inderdaad nog niet ondersteund. Aangezien dit waarschijnlijk een populair apparaat zal worden, net als de N70 en N90, werken wij hard aan ondersteuning voor de N80. Wij kunnen echter nog geen specifieke details geven over wanneer ondersteuning zal gaan plaatsvinden, omdat wij helaas nog niet over deze data beschikken.

Met vriendelijke groet,

Het TomTom Customer Support Team

Schieten we nog niets mee op dus..
Deze week komen de nieuwe symbian pakketen binnen die het wel ondersteunen. Dus aan het eind van de week kan je ze wel in de winkel kopen, de update moet nog online komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Wat ik een beetje irritant vind, is dat in de Galerij alle afbeeldingen zichtbaar worden. In vorige telefoons kon ik die in mappen plaatsen, zodat alleen de inhoud van die map zichtbaar werd. De huidige manier is niet echt relaxed voor het opslaan van privé-foto's ;) is hier een handige oplossing voor?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112960

Ik heb net even op de site gekeken van Route 66:
Ik zie dat je een mobile 7 kit (299 euro) en alleen mobile 7 software (99 euro) hebt.
Weet iemand wat het verschil is tussen deze 2? uit de beschrijving kan ik 't niet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De goedkope versie zitten geen kaarten bij en is een upgrade t.o.v de oude versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179658

DaannO schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:34:
De goedkope versie zitten geen kaarten bij en is een upgrade t.o.v de oude versie :)
volgens mij zit bij de dure een bleutooth gps ontvanger en bij de goedkope neit, maar wel de kaarten enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 08:46
In de OP staat "Synchronisatie via WLAN/Wifi"
Wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan doen (Nokia PC suite ?!?) met Outlook (evt. in verbinding met Exchange Server) ... ?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150528

Knoop doorgehakt en besloten de N80 deze week te halen.
2 mooie deals gesloten met m'n oude gsm's dus hoef nog vrij weinig bij te betalen :)

Laat jullie mijn ervaringen snel weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Mr.CeeJay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:14:
In de OP staat "Synchronisatie via WLAN/Wifi"
Wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan doen (Nokia PC suite ?!?) met Outlook (evt. in verbinding met Exchange Server) ... ?
Volgens mij kan dat niet, die specificaties kloppen ook niet 100%, zover ik weet kan het alleen via bluetooth, infrarood en een datakabel :) maar wie weet

idit: http://www.expansys.nl/fo...asp?code=121479&thread=32 :/

[ Voor 10% gewijzigd door Moning2 op 28-06-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112960

Anoniem: 179658 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:54:
[...]

volgens mij zit bij de dure een bleutooth gps ontvanger en bij de goedkope neit, maar wel de kaarten enzo
Ik heb het nog een x bekeken op de site, maar je hebt helemaal gelijk over die gps ontvanger. Ik had er overheen gekeken. Waar kan je die bluetooth gps ontvangers eigenlijk kopen, die van Nokia zelf dan, weet iemand dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:50

yassine

Nothing to it but to do it!

Op markplaats.nl zie ik een adverteeder/ tele-shop nokia bluetooth gps ontvangers ( orgineel van nokia) verkopen. voor een prijs van dacht ik 90 euro.. Moet je daar eens kijken www.marktplaats.nl

[ Voor 4% gewijzigd door yassine op 28-06-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177731

Ik heb de N80 nu een week. Veel gelijke ervaringen als andere gebruikers: accu houdt het bij gemiddeld gebruik ongeveer een dag vol. Speling in de schuif is ca. 2 mm, alleszins acceptabel. Geluidskwaliteit uitstekend. Ontvangst gsm is prima, eigenlijk gelijk aan mn oude 6310. Beeldscherm is om te zoenen. Al met al is het een doosje vol leuke gadgets, hebbeding.
Maar toch valt het toestel me tegen. Dat heeft te maken met de slechte firmware, het trage reageren op menu's en opdrachten, de krankzinnige menustructuur en de matige mogelijkheden van de connectiviteit.
Wanneer je de N80 ziet als telefoon kan hij heel erg veel, maar niemand koopt de N80 als telefoon. Je koopt hem als telefoon/pda/camera/mp3speler. In dat licht bezien moeten we niet te veel klagen over de geringe accucapaciteit, van een laptop kijkt niemand op als hij er na 2 uur mee kapt.
Wat zo tegenvalt is dat alle toepassingen zo slecht geïntegreerd zijn. En dat je maar matig grip krijgt op wat er inwendig gebeurt.
Zo is het niet makkelijk om vooraf te bepalen op welke manier (wifi dan wel gprs) een internetverbinding tot stand komt. Contacten die van mijn oude simkaart overgebracht zijn op de N80 zijn onzichtbaar in de PC-suite. Ik kan zo heel lang doorgaan.
Nokia heeft een mobiele telefoon volgehangen met gadgets, maar verzuimd om er een geheel van te maken.
De bediening hinkt op 17 verschillende gedachten. Voor de menustructuur kun je je intuïtie thuis laten, het is gewoon een zooitje.
Fotokwaliteit heeft te lijden onder de matige lens en stevige compressie. Bij het maken van foto's freezed het beeld, maar de foto wordt pas een halve seconde later genomen, moet je echt aan denken want anders is je foto geheid bewogen. Video is leuk voor thuisgebruik maar een Oscar ga je er niet mee winnen.
De wifi verbinding valt bij mij regelmatig uit, zonder dat te achterhalen valt waardoor. De web (niet wap) browser is visueel heel leuk, maar is in de bediening niet praktisch op een groot aantal punten.
De realplayer kan niet vooruit of achteruit spoelen. Dus vergeet het maar om langere video's te kijken, wanneer je gebeld wordt tussendoor vergaat je de lust tot het oppakken van de draad.
En dit zijn maar een paar voorbeelden.
Een hoop van de klunzigheid zal/kan worden verbeterd met aanpassingen in de software. Maar het grootste euvel is dat Nokia dit toestel gebouwd heeft zonder een visie.

Als iemand mij vraagt 'moet ik hem hebben', dan hangt mijn antwoord erg af van wie ik tegenover me heb. Als je een early-adapter bent, als je wel van wat klooien houdt en gewoon gek bent op techtniek is dit jouw apparaat, maar wie er zakelijk en nuchter naar kijkt, kan beter kiezen voor qtek, ipaq of andere toestellen, waar beter over is nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 177731 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:58:
Ik heb de N80 nu een week. Veel gelijke ervaringen als andere gebruikers: accu houdt het bij gemiddeld gebruik ongeveer een dag vol. Speling in de schuif is ca. 2 mm, alleszins acceptabel. Geluidskwaliteit uitstekend. Ontvangst gsm is prima, eigenlijk gelijk aan mn oude 6310. Beeldscherm is om te zoenen. Al met al is het een doosje vol leuke gadgets, hebbeding.
Maar toch valt het toestel me tegen. Dat heeft te maken met de slechte firmware, het trage reageren op menu's en opdrachten, de krankzinnige menustructuur en de matige mogelijkheden van de connectiviteit.
Wanneer je de N80 ziet als telefoon kan hij heel erg veel, maar niemand koopt de N80 als telefoon. Je koopt hem als telefoon/pda/camera/mp3speler. In dat licht bezien moeten we niet te veel klagen over de geringe accucapaciteit, van een laptop kijkt niemand op als hij er na 2 uur mee kapt.
Wat zo tegenvalt is dat alle toepassingen zo slecht geïntegreerd zijn. En dat je maar matig grip krijgt op wat er inwendig gebeurt.
Zo is het niet makkelijk om vooraf te bepalen op welke manier (wifi dan wel gprs) een internetverbinding tot stand komt. Contacten die van mijn oude simkaart overgebracht zijn op de N80 zijn onzichtbaar in de PC-suite. Ik kan zo heel lang doorgaan.
Nokia heeft een mobiele telefoon volgehangen met gadgets, maar verzuimd om er een geheel van te maken.
De bediening hinkt op 17 verschillende gedachten. Voor de menustructuur kun je je intuïtie thuis laten, het is gewoon een zooitje.
Fotokwaliteit heeft te lijden onder de matige lens en stevige compressie. Bij het maken van foto's freezed het beeld, maar de foto wordt pas een halve seconde later genomen, moet je echt aan denken want anders is je foto geheid bewogen. Video is leuk voor thuisgebruik maar een Oscar ga je er niet mee winnen.
De wifi verbinding valt bij mij regelmatig uit, zonder dat te achterhalen valt waardoor. De web (niet wap) browser is visueel heel leuk, maar is in de bediening niet praktisch op een groot aantal punten.
De realplayer kan niet vooruit of achteruit spoelen. Dus vergeet het maar om langere video's te kijken, wanneer je gebeld wordt tussendoor vergaat je de lust tot het oppakken van de draad.
En dit zijn maar een paar voorbeelden.
Een hoop van de klunzigheid zal/kan worden verbeterd met aanpassingen in de software. Maar het grootste euvel is dat Nokia dit toestel gebouwd heeft zonder een visie.

Als iemand mij vraagt 'moet ik hem hebben', dan hangt mijn antwoord erg af van wie ik tegenover me heb. Als je een early-adapter bent, als je wel van wat klooien houdt en gewoon gek bent op techtniek is dit jouw apparaat, maar wie er zakelijk en nuchter naar kijkt, kan beter kiezen voor qtek, ipaq of andere toestellen, waar beter over is nagedacht.
Symbian is nou eenmaal traag, wen er maar aan het zal nooit helemaal snel worden, en de matige mogelijkheden van de connectiviteit ? dat ding kun je overal op aansluiten: USB, infrarood, bluetooth, wifi, umts, gsm, gprs, edge, en wat nog meer. De menustructuur kun je volledig naar smaak veranderen en je kan ook een lijst weergeven ipv een raster.
En ik vind de verbinding kiezen juist wel handig want elke keer als je verbinding wilt maken zoekt ie de mogelijke toegangspunten op en krijg je een lijstje waaruit je kan kiezen 8) .
De contacten die op mijn oude SIM kaart stonden werden na het openen van Contacten meteen overgebracht en PC Suite werkt er goed mee.
Fotokwaliteit vind ik zelf geweldig, ik kom dan ook af van een 0.3 megapixel telefooncamera, maar dan nog, het ziet er top uit! Goede video kan gewoon nog niet op een mobiel, daarvoor neem je een videocamera.
Wifi valt bij mij heel soms uit maar maakt meteen weer verbinding, geen problemen mee.
Met realplayer kun je wel spoelen (neem de handleiding nog maar eens door 8)7 ) door op de D-pad de toetsen naar boven en naar beneden in te houden.

en dat is mijn mening over jouw mening over dit top toestel... 8)

Hier neemt trouwens PCSync2.exe (sync programma van nokia) wel 60 mb geheugen in beslag :| vrij veel voor zo'n vrij simpel programma :/

[ Voor 7% gewijzigd door Moning2 op 28-06-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111934

...
De realplayer kan trouwens wel terug- en verderspoelen. Je moet dan de knop naar links/rechts lang aanhouden.
yassine schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:20:
Op markplaats.nl zie ik een adverteeder/ tele-shop nokia bluetooth gps ontvangers ( orgineel van nokia) verkopen. voor een prijs van dacht ik 90 euro.. Moet je daar eens kijken www.marktplaats.nl
Ik heb vorige week bij inktshopper zo'n nokia gps ding gehaald (ld-3w) voor 83 euro incl. verzendkosten. Maar er zijn twee typen van Nokia. De ld-3w is geloof ik het nieuwste en werkt op meer kanalen dan de ld-1w. Ik heb trouwens de gps module nog niet zo uitvoerig kunnen testen, wacht namelijk nog op navigatiesoftware.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111934 op 28-06-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
Ik heb wat java games gedownload, maar wanneer ik ze nu speel krijg ik een heel klein beeldje rechtbovenin waarin het spel gespeelt kan worden.
Nu is mijn vraag of iemand weet waar ik het in kan stellen zodat ik fullscreen kan krijgen.
Het is in de games zelf niet in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
bmwman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:38:
Ik heb wat java games gedownload, maar wanneer ik ze nu speel krijg ik een heel klein beeldje rechtbovenin waarin het spel gespeelt kan worden.
Nu is mijn vraag of iemand weet waar ik het in kan stellen zodat ik fullscreen kan krijgen.
Het is in de games zelf niet in te stellen
dat is niet mogelijk ;(
dus maar even de loep erbij pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dysol
  • Laatst online: 16-10-2006
Goed nieuws!

De push-to-email software voor de E-serie

http://www.businesssoftwa.../activesync_downloads.php

werkt ook op mijn N80!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114932

Moning2 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:27:
[...]

Symbian is nou eenmaal traag, wen er maar aan het zal nooit helemaal snel worden, en de matige mogelijkheden van de connectiviteit ? dat ding kun je overal op aansluiten: USB, infrarood, bluetooth, wifi, umts, gsm, gprs, edge, en wat nog meer. De menustructuur kun je volledig naar smaak veranderen en je kan ook een lijst weergeven ipv een raster.
En ik vind de verbinding kiezen juist wel handig want elke keer als je verbinding wilt maken zoekt ie de mogelijke toegangspunten op en krijg je een lijstje waaruit je kan kiezen 8) .
De contacten die op mijn oude SIM kaart stonden werden na het openen van Contacten meteen overgebracht en PC Suite werkt er goed mee.
Fotokwaliteit vind ik zelf geweldig, ik kom dan ook af van een 0.3 megapixel telefooncamera, maar dan nog, het ziet er top uit! Goede video kan gewoon nog niet op een mobiel, daarvoor neem je een videocamera.
Wifi valt bij mij heel soms uit maar maakt meteen weer verbinding, geen problemen mee.
Met realplayer kun je wel spoelen (neem de handleiding nog maar eens door 8)7 ) door op de D-pad de toetsen naar boven en naar beneden in te houden.

en dat is mijn mening over jouw mening over dit top toestel... 8)

Hier neemt trouwens PCSync2.exe (sync programma van nokia) wel 60 mb geheugen in beslag :| vrij veel voor zo'n vrij simpel programma :/
dit lijkt wel op een goed begin van een discussie:P. ik ben nog steeds in dubio en volg zolang ik het niet weet dit topic.

kvind het een mooi betoog van vincent moet ik zeggen. leest lekker, goed geschreven.

Goeie punten om op in te haken denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114532

Ik heb m'n N80 (zwart)
Maar ik heb dit topic grotendeels gelezen, maar wat is nu het meest geschikt programma, (freeware) voor videos te cnvtrn ? En met welke configuratie heb ik een acceptabel grootte-kwaliteit verhouding ?
Ik heb momenteel SUPER, maar van configs weet ik geen ***.

Alvast Bedankt

Mvg Belgie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-06 21:58
Anoniem: 111934 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:53:
[...]

Ik heb vorige week bij inktshopper zo'n nokia gps ding gehaald (ld-3w) voor 83 euro incl. verzendkosten. Maar er zijn twee typen van Nokia. De ld-3w is geloof ik het nieuwste en werkt op meer kanalen dan de ld-1w. Ik heb trouwens de gps module nog niet zo uitvoerig kunnen testen, wacht namelijk nog op navigatiesoftware.
Gisteren heb ik de Oasis Bluetooth GPS Reciever (69 €) ontvangen van gpsshop.nl, de volgende dag binnen, gratis verzendkosten.
Heb hem gisteren meteen getest. Aan het begin duurde het vrij lang voor het apparaatje de sats had gevonden, maar daarna liep t als een trein. Ook als je hem uitzette en daarna weer aan. Heb btw navigatie getest met Nav4All, echt behoorlijk vet wat dat proggie kan! Nu nog ff mn gprs rekening afwachten 8)7 hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
martincm schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:02:
[...]
Bedoel je het ordenen van je muziekbestanden? Of echt je ringtones onderscheiden van de muziekbestanden? Vind het ook beetje mager uitgewerkt het beheer in de mp3 speler of de galerij. Voor het verdelen van ringtones naar aparte mappen gebruik ik Intellingen->Bestandsbeheer->Geheugenkaart Tab->Geluidsclips->Tonen en dan daar met opties nieuwe map maken. Vervolgens kan je uit je ringtones die je op de geheugenkaart hebt gezet met opties verplaatsen naar de map die je net onder Tonen hebt gemaakt.
Voor het beheer van de mp3's maak ik tracklijsten waar ik ze aan toevoeg. Vervolgens laadt ik de tracklijst in van de selectie mp3's die ik wil luisteren, maar ik weet niet of dat is wat je bedoelt.
Ja, dat bedoel ik. Wat een omweg zeg, waarom kan je niet gewoon een mapje in de galerij maken ofzow :? maar bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

hoi,

ik heb een probleem met PC suite,
ik heb bluetooth op mijn PC met de software 'bluesoleil',
via deze software kan ik met mijn N80 gegevens uitwisselen via bluetooth zonder problemen.
Als ik via PC suite wil verbinden via bluetooth en ik klik op verbindingen en configureren komt er een foutmelding
"verbindingstype kan niet worden gebruikt, check of de nodige software, stuurprogrammas en hardware beschikbaar zijn'

PS: met de kabel lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Slechte Firmware?? Qua wat..... reboots? vastlopers? Geen ondersteuning? Menubeperking? Ik geef toe, firmware versies scoren krappe voldoendes maar het mooie hiervan is, is dat het nog up te daten is.
Traag? Tsja ik weet niet welke Symbian er sneller is (imho niet mijn vroegere 6600, 6680, 3250) Ik vind juist dat de Symbian 9.1 de snelheid in ieder geval heeft bevorderd. Ja tuurlijk vanuit de series40 modellen gezien, is het tegenvallend. Krankzinnige menustructuur?? Die heb je echt totaal zelf in de hand, van active stand-by applicaties tot echt in de galerij mappen kan je ze naar eigen voorkeur neerzetten.... Ik weet echt niet waar die plotselinge krankzinnigheid vandaan komt.
Je koopt hem als telefoon/pda/camera/mp3speler. In dat licht bezien moeten we niet te veel klagen over de geringe accucapaciteit
Dit vind ik echt het grootste en eigenlijk ook enige echt storende aan de N80. Ik vind dat nokia hier echt een heel slechte keuze heeft gemaakt qua capaciteit en ik heb ook echt geen idee waarom dit zo is besloten. In de E61 zit een dikke 1500mAh en in de 3250 zit zelfs een 900mAh. Hier vind ik persoonlijk de vergelijking met de laptop wel ok, alleen is er 100% zeker hier een oplssing die ingezet had kunnen worden maar waar door Nokia bewust NIET voor gekozen is.
Huh?? Hoe ziet er dan uit bij jou?? Ik heb zowel in web als in wap de verbinding op altijd vragen gezet en op het moment dat ik nu een van de browser aanzet, zoekt de N80 netjes naar mijn toegangspunten (zoals gedefinieerd) en geeft ze netjes weer zodat ik er 1 van uit kan kiezen (waarbij ik zelf de keuze heb of ik een packet-data connectie maak of een wifi).
Contacten verschijnen netjes in je pc-suite mits je ze ook kopieert in je telefoongeheugen (simpel en ook wel logisch aangezien pc-suite aangeeft dat deze alleen de telefoon uitleest) hetzelfde geldt voor je berichten overigens.
Foto's zien er zeer degelijk uit, mee eens dat je bij de Nokia camera's wel sterk afhankelijk bent van het licht. Vertraging heb ik persoonlijk niet echt last van maar dat is persoonlijk gevoel. Video ben ik op geen enkele telefoon gek van ongeacht of dat van Nokia, SE of Samsung komt. Die zijn allemaal brak.
Ook hier ondervind ik je klacht totaal niet qua uitval. Wel had de Wlan ontvangst wat krachtiger mogen zijn, het bereik vind ik ook wat tegenvallen maar eenmaal verbonden dan gaat ie absoluut perfect. Die web browser is 1 van de meest briljante punten die verbeterd zijn in Symbian 9.1 t.o.v. alle andere Symbian browsers. Ik weet niet of je wel eens de tweakers site op een andere symbian phone hebt geopend die geen 9.1 browser heeft maar dit is echt enorm sterk verbeterd.
De realplayer kan niet vooruit of achteruit spoelen. Dus vergeet het maar om langere video's te kijken
Zie boven, dit slaat nergens op. Wel mee eens dat real player niet de meest ideale media player is.

Al met al vind ik je nogal te kritisch oordelend op een toestel van dit formaat. Mee eens als dit je eerste Symbian Smartphone is dat je je even behoorlijk wegwijs moet maken, en ook het totaal naar je wens configureren kost een behoorlijk blok tijd. Maar eenmaal gereed, tsjezus dan kan je je niet meer wensen dan dit. Ik zal zelf maar wat positieve ernaast leggen:

- Ik werk al een tijdje met de N80 en een mediacenter, nou die toevoeging van de uPnP is echt ideaal. gewoon alles delen van pc naar phone en vice versa (zonder pc suite, maar alleen via wLan). Ook met pc-suite 6.8 loopt het vlekkeloos (Synchronisatie Outlook en Groupwise met de telefoon), jammer dat dit dan wel alleen met de usb datakabel kan maar misschien dat dit in later pc-suite versies een wlan toevoeging krijgt.
- Connectiviteit in de vorm van USB, IR, BT, UMTS, WLAN, EDGE en GPRS vind ik ronduit uitstekend te noemen en ook synchronisatie tussen mijn 6680 en 3250 ging perfect met overdracht. Heel erg jammer dat ze alleen het A2DP profiel voor bluetooth stereo eruit hebben gekicked, erg jammer.
- Het vergt wat creativiteit en wellicht wat tijd maar als je voor straight on simpel ging zou je dit toestel niet eens opvallen. Ook je stelling dat je dan beter af bent met een PDA windows mobile omdat dit makkelijker zou zijn, daar sta ik niet achter. Een PDA heeft verschillende voors op het Symbian model, maar voor de "nuchtere zakelijkheid" zoals je dat omschrijft is de configuratie echt niet makkelijker.
- PictBridge werkt perfect met mijn HP Printer. Kabel er in, foto kiezen en afdrukken die handel. Echt Top! Als je bijvoorbeeld geen Bluetooth printer hebt.

Nokia heeft dit model gemaakt met de visie om een totaal pakket te leveren (maximale compatibiliteit, connectiviteit, design en multimedia) en daar zijn ze behoorlijk in geslaagd imho. Zoals met alle modellen zijn de eerste drie releases van de firmware absoluut te snel in elkaar gedraaid, maar daar mag ik ze inmiddels niet meer op afrekenen want dit zal bij de finse vrienden wel nooit veranderen. Komt daar nog bij dat als je inderdaad een creatief persoon bent, beetje de moeite neemt je te verdiepen in de instelling en mogelijkheden er zoveel potentieel inzit in deze phone (uPnP, SIP) en combineer daarbij eens een flatfee 3G verbinding (T-Mobile PIT), grote opslag (2GB MiniSD) en Externe Applicaties (SIS en JAVA) en je hebt echt maximaal wat je eruit zou willen hebben.

Enige wat mij dus nu echt tegenstaat is de te zwakke capaciteit van de batterij, maar wellicht dat hier op GoT snel alternatieven zullen verschijnen die uit de webshops te plukken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou mensen in heb um binnen. Gister besteld en vanmiddag al met de TPG man hier.

Ik vind het toestel en zeer mooi uitzien en het beeld is super! Echt mooi. Alleen wil de PC suite cd-rom niet starten die erbij zit. Geeft een fout aan... eerste minpunt, maar ik heb de webversie gedownd dus geen probleem.
Speling in het slide mechanisme valt reuze mee, hoop echter wel dat het niet meer wordt.
Ff wifi instellen en klaar; kon gewoon mijn router op. Eitje.
Heb wel een N80-1 revisie dus moet ergens een nieuwe firmware gaan halen. Verder vind ik het een zeer compleet pakket waar alles bij zit. Geluid uit de dopjes is gewoonweg bagger, maar dat is bij alle telefoons zo. Setje eigen dopjes erop en je hebt heeeel goed mp3 geluid!

Tis mijn eerste nokia dus ik ga de komende dagen op onderzoek uit en er zullen zeker nog wel vragen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerste vraag... ik heb nu 3G staan bij mijn ontvangst. Wat houdt dit precies in? Maak ik nu extra kosten met het bellen of is het toch tegen gewoon tarief? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 23:05

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Ik hem hem eindelijk binnen gekregen. Werkt leuk maar wireless werkt niet. SSID is verborgen. DHPC staat uit. Ik vul de netwerknaam in, werkt niet. Hij kan het netwerk niet vinden. Ik zet hem op ad hoc, inderdaad een verkeerde instelling. Ja hoor, hij vindt het netwerk maar doet natuulijk niets. Ik kan ook nergens op de N80 DCHP/static instellingen vinden. Wie kan mij helpen?

Ad maiorem black_eye gloriam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

hoi,

ik heb een probleem met PC suite,
ik heb bluetooth op mijn PC met de software 'bluesoleil',
via deze software kan ik met mijn N80 gegevens uitwisselen via bluetooth zonder problemen.
Als ik via PC suite wil verbinden via bluetooth en ik klik op verbindingen en configureren komt er een foutmelding
"verbindingstype kan niet worden gebruikt, check of de nodige software, stuurprogrammas en hardware beschikbaar zijn'

PS: met de kabel lukt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hoe zit het nu met die hogere capactiteit accu's!? :S ik hoor er al een hele tijd niks meer over. Iemand al geprobeerd en wat zijn de bevindingen. Zelf zit ik nog altijd erg te twijfelen welke telefoon ik neem. Als je edge wilt met uitbreidbaar geheugen dan kom je al niet ver, wil je ook nog WIFI dan zit je zo aan minder dan 5 toestellen. E60(geen cam, mis je dat?)/E70(lelijk maar wel handig toetsenbord) N80(te duur en te groot?). Blijft lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

black_eye schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:42:
Ik hem hem eindelijk binnen gekregen. Werkt leuk maar wireless werkt niet. SSID is verborgen. DHPC staat uit. Ik vul de netwerknaam in, werkt niet. Hij kan het netwerk niet vinden. Ik zet hem op ad hoc, inderdaad een verkeerde instelling. Ja hoor, hij vindt het netwerk maar doet natuulijk niets. Ik kan ook nergens op de N80 DCHP/static instellingen vinden. Wie kan mij helpen?
Ik dacht mijn instellingen het deden... maar helaas.. hij geeft bij mij de melding: geen reactie van gateway.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
Moning2 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:39:
[...]

dat is niet mogelijk ;(
dus maar even de loep erbij pakken ;)
Wat voor games zitten er standaard op dan, want die heb ik wel fullscreen?
Er moet toch een mogelijkheid zijn op de games fullscreeen te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 00:27
Hier ben ik het slechts gedeeltelijk mee eens. De N80 heeft erg veel pluspunten waarvan de menustructuur er juist wél een is, ik was vrij snel gewend aan Series 60. De enigste minpunten die ik met de N80 heb ondervonden is inderdaad de gammele slider en bugs van de software en batterijduur. Het toestel voelt gewoon nog 'niet af'. Dat is heel anders bij de E-serie, waar dit soort problemen kennelijk veel minder voorkomen :?. De keus van de 820 mAh batterij snap ik dan ook niet helemaal. Ik ben nu heel benieuwd wat Nokia hier intern van vindt want het zijn wel goede redenen als zulke problemen aanhouden je toestel terug te brengen. Dus productontwikkelaars bij Nokia, als je meeleest zal je begrijpen dat beknibbelen op kwaliteit je de kop gaat kosten. Feestjes geven ter promotie van producten is heel tof, maar ik en de meeste consumenten hebben liever dat er meer geïnvesteerd wordt in de producten zelf.

Maar ja, aan de eisen die ik zelf stel zijn misschien teveel voor wat er nu uit is? (een compact en stijlvol toestel met een redelijke camera met goede connectivityfuncties, maar toch meer telefoon als PDA) Een toestel als de N80 vind je geen tweede.

De enigste die in de buurt komen voor mij zijn de Nokia E60 en Qtek 8310. De E70 heeft ook alles wat ik wil maar die vind ik niet echt aantrekkelijk en hij is nogal plomp. De Nokia E60 heeft geen camera en slikt alleen rare RS-MMC-DV kaarten. De Qtek 8310 heeft er wel een maar de kwaliteit daarvan is dusdanig slecht dat het niet loont om hem ooit te gebruiken. Verder is de bel/speakerkwaliteit van de Qtek 8310 eveneens een drama, en dat is zowel bij de E60 als N80 stukken beter. UMTS is in mijn regio niet eens beschikbaar dus ik zal het ook niet gebruiken, dus het nadeel dat de Qtek 8310 geen UMTS heeft is niet echt een nadeel voor mij.

Ik hoor nu ook roepen Qtek 9100 / MDA Vario / HTC TyTTN en vergelijkbare Pocket PC Phones met zo'n formfactor, maar dat zijn Pocket PC's en iets wat ik eigenlijk nooit meer wil. Genoemde toestellen zijn toch weer een stukje groter, one-handed gebruik vond ik een drama (ik houd niet van devices waarbij het neerkomt op de stylus, dan is een Treo 650 toch wat anders) en het Windows Mobile PPC OS voelde voor mij aan als een soort Windows 98 in je handpalm. No flame intended, maar het is wel vrij snel, veel software te krijgen, maar het ziet er niet uit en de stabiliteit is niet om over naar huis te schrijven. Net als een desktopversie van windows loopt het vol en zul je regelmatig moeten soft- en hardresetten. Verder heb je gewoon utilities nodig om het enigsinds normaal te laten draaien.

[ Voor 15% gewijzigd door AvWijk op 28-06-2006 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Hmm raar ja, hier heb je een punt. Als je geen dhcp aan hebt krijg jegewoon geen ip..... Mijn beste keuze zou zijn, Bind in je accespoint een vast ip adres aan het MAC adres van de wlan module in de telefoon. Wellicht zou die dan moeten kunnen connecten....
MAC adres code staat in de topicstart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
het werkt niet omdat de SSID is verborgen, dus dat even uitzetten en het werkt als een zonnetje, als je het dan weer aanzet, doet ie het niet meer dus jammer dan zien de buren maar dat je een wifi netwerk hebt, ga je niet dood van ;)
Anoniem: 180439 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:16:
Nou mensen in heb um binnen. Gister besteld en vanmiddag al met de TPG man hier.

Ik vind het toestel en zeer mooi uitzien en het beeld is super! Echt mooi. Alleen wil de PC suite cd-rom niet starten die erbij zit. Geeft een fout aan... eerste minpunt, maar ik heb de webversie gedownd dus geen probleem.
Speling in het slide mechanisme valt reuze mee, hoop echter wel dat het niet meer wordt.
Heb wel een N80-1 revisie dus moet ergens een nieuwe firmware gaan halen. Verder vind ik het een zeer compleet pakket waar alles bij zit. Geluid uit de dopjes is gewoonweg bagger, maar dat is bij alle telefoons zo. Setje eigen dopjes erop en je hebt heeeel goed mp3 geluid!

Tis mijn eerste nokia dus ik ga de komende dagen op onderzoek uit en er zullen zeker nog wel vragen komen...
Dat had ik ook de eerste keer toen ik de cd erin deed, een uurtje later deed ie et wel :?
die -1 zegt niks, die hebben we allemaal ;) , typ maar in het standby scherm: *#0000# en dan staat daar je firmware versie, als er een 17 in staat heb je de nieuwste ;)
Geluid uit die dopjes vond ik opzich wel te doen, maar een betere headset geeft inderdaad wel beter geluid :)

[ Voor 48% gewijzigd door Moning2 op 28-06-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 08:11
Vorige week wilde ik het toestel gaan halen bij bc (in Arnhem). Door een storing in het computersysteem ging dat feest helaas niet door. Ze wilde wel een toestel gereserveerd houden voor mij. Ik werd gisteren door een medewerker van deze winkel gebeld of ik de reservering nog wilde laten staan. Aangezien ik nu maar even tot juli wacht heb ik gezegd dat het niet meer hoefde. Hij gaf aan dat de telefoon vol op geleverd wordt op het moment en dat ik me dus geen zorgen hoefde te maken dat deze snel uitverkocht zou zijn.
Is er bekend hoeveel % ongeveer telefoons in prijs dalen maandelijks? Ik wil graag mijn Telfort abo. verlengen met deze telefoon. Hij was nu nog 120 euri bij 2 jaar 200 min.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Telfordia schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:22:
Vorige week wilde ik het toestel gaan halen bij bc (in Arnhem). Door een storing in het computersysteem ging dat feest helaas niet door. Ze wilde wel een toestel gereserveerd houden voor mij. Ik werd gisteren door een medewerker van deze winkel gebeld of ik de reservering nog wilde laten staan. Aangezien ik nu maar even tot juli wacht heb ik gezegd dat het niet meer hoefde. Hij gaf aan dat de telefoon vol op geleverd wordt op het moment en dat ik me dus geen zorgen hoefde te maken dat deze snel uitverkocht zou zijn.
Is er bekend hoeveel % ongeveer telefoons in prijs dalen maandelijks? Ik wil graag mijn Telfort abo. verlengen met deze telefoon. Hij was nu nog 120 euri bij 2 jaar 200 min.
nou ik denk dat je dat niet van tevoren kan bepalen/schatten, het kan zo zijn dat ie over drie jaar nog 580 euro kost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07-2024
Anoniem: 180439 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:16:

grappig had ik ook die cd werkt voor geen fluit, opent amper! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Iemand vodafone live al aan het werk gekregen?
Heb instellingen op laten sturen via de site deze staan nu in toegangspunten.

maar als ik nu via persoonlijk web of via diensten inlog op http://live.vodafone.com werkt het niet,
maakt wel verbinding maar krijg verder niets te zien, bij web krijg ik wel melding dat het niet ondersteund word ofzoiets dergelijks en bij diensten springt ie gewoon trg op begin venster diensten.
verder maakt hij wel gprs verbinding.

dus als iemand het wel werkend heeft gekregen hoor ik dit graag.
wou het wel eens uitproberen namelijk omdat het gratis bij het abbonnement zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-06 15:48

404error

Page Not Found

DaannO schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:27:
[...]

Deze week komen de nieuwe symbian pakketen binnen die het wel ondersteunen. Dus aan het eind van de week kan je ze wel in de winkel kopen, de update moet nog online komen :)
Hoe kom je aan deze info, is het betrouwbaar?

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
404error schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:02:
[...]

Het is idd betrouwbaar. Ik werk een telecom shop die het vanaf volgende week gaat verkopen als het goed is. Over de update weet ik verder nog weinig. Ik zal ze hier over mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=26040750,noline]Moning2 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:20

Geluid uit die dopjes vond ik opzich wel te doen, maar een betere headset geeft inderdaad wel beter geluid :)
Ik heb nu zilveren sennheiser cx300 inear headset gekocht,je weet niet wat je hoort........Geweldig geluid nu zeg,vergleken met de standaard headset. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Dalma
Hoe is het met je duitse zware accu?Je was hem aan het testen,maar lees er niets meer erover.Je N80 is toch niet ontploft he :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 19503 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:41:
@Dalma
Hoe is het met je duitse zware accu?Je was hem aan het testen,maar lees er niets meer erover.Je N80 is toch niet ontploft he :?
volgens mij is die niet zo geweldig: http://www.allaboutsymbia...thread.php?t=47483&page=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177731

Bedankt voor alle reacties op mijn gebruikerservaringen.
En zeker bedankt voor de diverse tips, op een aantal punten moet ik mijn strengheid wat herzien.
Toch blijven mijn voornaamste kritiekpunten overeind: het systeem is ernstig traag, de menu's zijn georganiseerd volgens een indeling die misschien aansluit bij hoet het ding inwendig in elkaar zit, maar die organisatie staat heel ver weg van de intuïtieve benadering van een gebruiker.
Daarom denk ik ook dat dit een geweldig ding is voor liefhebbers van techniek, maar dat een gebruiker pur-sang regelmatig niet meer weet waar hij het moet zoeken.

Voor mij blijft het een doos (elegant vormgegeven, dat is waar) die door Nokia vol is gepropt met fijne apparaatjes.Wat voor mij echt ontbreekt is de samenhang, de apparaatjes hebben alleen zijdelings met elkaar te maken, de verbindingen die er tussen bestaan volgen niet het spoor dat je als gebruiker zou willen volgen. Bijvoorbeeld: Als ik een e-mail opstel zou ik graag op dat moment de camera activeren om er een foto in te plakken. Nu weet ik best dat het in een andere volgorde wel kan, maar dat is niet mijn volgorde. Dit is wat ik bedoel met samenhang. Dat bijvoorbeeld de gps-positie wordt toegevoegd aan de metadata van een foto. Ik wil dat alle apparaatjes in de doos een geïntegreerd systeem vormen.

Daarom vind ik ook dat Nokia geen werkelijke visie heeft. Ik vind het uitermate knap dat ze zoveel functies in dat kleine pakketje krijgen, maar mis de 1+1=3 gedachte.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een prachtding, maar toen ik hem kocht had ik voor ogen dat Nokia er iets echt bijzonders van gemaakt zou hebben. Dat is gewoon niet gebeurd.

Symbian is een systeem om binnen de interface van een telefoon ook andere toepassingen te kunnen gebruiken. De N80 is en blijft daarmee een telefoon. Zij het een met een koffer vol extra mogelijkheden.

Maar ik zie het allemaal hoopvol in. De N80 is een beginpunt. Ik hoop dat Nokia forums als deze volgt om te zien wat er leeft onder de gebruikers, zodat de N99 een alleskunner wordt waar zelfs mijn oma mee overweg kan.
Ik gok er op dat het binnen drie jaar zover is.
Als ik ongelijk heb, trakteer ik jullie in 2009 op appeltaart met slagroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 177731 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:03:

Maar ik zie het allemaal hoopvol in. De N80 is een beginpunt. Ik hoop dat Nokia forums als deze volgt om te zien wat er leeft onder de gebruikers, zodat de N99 een alleskunner wordt waar zelfs mijn oma mee overweg kan.
Ain't going to happen... Daar wil ik appeltaartfabriek om verwedden.
Als ik ongelijk heb, trakteer ik jullie in 2009 op appeltaart met slagroom.
Daar zou ik graag een voorschot op willen hebben, is dat wel mogelijk?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111888

In je instellingen -> verbinding -> toegangspunten -> gewenst aan te passen toegangspunt
als je dan opties -> geavanceerde instellingen -> IPv4 kan je je N80 een vast IP geven...
Hoop dat dat helpt...

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 111888 op 29-06-2006 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 20:43
Giox schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:53:
[...]

Ain't going to happen... Daar wil ik appeltaartfabriek om verwedden.

[...]

Daar zou ik graag een voorschot op willen hebben, is dat wel mogelijk?
lijkt mij een heerlijk idee :) voorschot erop...maar als het zo is hou ik mij aanbevolen en een stuk taart met extra veel slagroom!

verder een zeer heldere en duidelijke tekst! dit si teminste iets waar wij mee verder kunnen en weer wat anders van welke kosten/welke winkel geleuter.

Hopelijk wordt die nieuwe firmware weer een grote verbetering want er zitten nog genoeg fouten in deze telefoon, overgens meer dan tevreden erover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Groooooot minpunt ontdekt.. bij het schrijven van een item in de agenda kun je maar gebruik maken van 4 tekens/sybolen.. GEEN ' : ' (Stiekem vindt ik het wel irritant, want nu kan ik er geen tijden bijschrijven zoals 09:30) Vind het wel raar dat dat niet kan.. zelfs als je een tekstbericht op een internetpagina/gastenboek maakt heb je alle tekens/symbolen voor handen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177731 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:03:

Daarom vind ik ook dat Nokia geen werkelijke visie heeft. Ik vind het uitermate knap dat ze zoveel functies in dat kleine pakketje krijgen, maar mis de 1+1=3 gedachte.
Ik ben het op dit front met je eens met ik zeggen. Ik kom ook niet helemaal wijs uit de menu's. Bijvoorbeeld wanneer je een wlan wilt instellen. Je laat hem zoeken bij verb beh --> bla-->bla en dan vindt ie je wlan netwerk en vervolgens moet ik helemaal ergens anders mijn verbinding gaan instellen met wep e.d. Waarom kan dit niet gewoonweg op 1 plek in de phone. Het kan zijn dat ik teveel SE gewend ben, maar dat was wel ietwat logischer opgebouwd.
Verder vind ik dat je de contacten mooi kunt bijwerken via je pc suite en ik heb (nog) geen vasthanger gehad. De batterij duur vind ik ook wel aardig hoor. Hij een stuk sneller leeg dan mijn SE maar hij doet het nu al zeker 16uur op 3 streepjes terwijl ik vanalles geproberd heb.
Verder heb ik ook inderdaad de laatste firmware ondanks dat 80-1. Ik had namelijk ergens gelezen dat er al 80-2 uitgegeven waren. Ik kan het natuurlijk mis hebben...
Verder vind ik het batterij klepje aan de achterkant heel cheap aanvoelen. Als ik de tel oppak dan voel ik er speling inzitten... is helaas de eerste tel waar ik dit bij heb.. valt me ook wel wat tegen.

Verder nog een vraag. Ik heb onder mijn ontvangst 3G staan. Heeft iedereen dit? Is een ander logo dan het standaard GSM mastje wat er normaal staat. Maar je belt nu wel tegen gewoon tarief neem ik aan?

Ik ga weer verder met ontdekken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 180439 op 29-06-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand nu al dat hoesje van e-bay binnen? Zo ja, kan die persoon dan laten weten hoe het zit aub? En ik ben idd ook benieuwd naar die accu van 1900... maar ik denk dat het geen goede accu kan zijn voor 5 euri.. haha. Zal wel sneller leeg zijn dan de standaard die erbij zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
404error schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:02:
[...]

Heb even tomtom gemaild of zei een update gaan uit brengen:
Geachte heer DaannO,

Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.

Helaas kunnen wij niet aangeven of en wanneer er een update komt om de nieuwe toestellen compatible te maken.
Wij moeten de toestellen eerst zelf testen op compatibiliteit en daarna kijken of wij een update kunnen maken.
Hier kunnen wij geen tijdsbestek voor geven.

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team
Jammer, je kan dus wel de pakketen al in de winkel kopen die s60 3rd gen ondersteunen, maar er komt geen update voor uit zo te zien.

Ps: de update voor route 66: http://www.route66.nl/rou...=NL&sec=0&ssec=1&news=895

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 29-06-2006 11:07 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.