Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

iemand al geprobeert om livestream radio te luisteren over wifi met zijn/haar n80..?

/edit
@hieronder, dat is idd wat ik bedoelde.. nu moet ik 'm ook hebben O+

[ Voor 33% gewijzigd door lange op 24-06-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 12:48
lange schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:17:
iemand al geprobeert om livestream radio te luisteren over wifi met zijn/haar n80..?
In ieder geval wel livestream Internetradio (via Shoutcast).

[ Voor 14% gewijzigd door A3-D op 24-06-2006 12:20 ]

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142125

Anoniem: 157270 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:47:
Is het mogelijk om in gedeelde mappen van je WLAN te komen?? Bij mijn MDA had ik daar Resco Explorer voor. Voor de N80 kan ik nog niet echt iets vinden!
Nee,
is volgens mij geen prog voor! Je mda draaide onder windows mobile, net als mijn Ipaq HX 4700. Is idd wel een goed proggie dat resco maar voor symbian os heb ik nog nooit zoiets gezien. Waarschijnlijk gaat mij n HX 4700 ook de deur uit als het wifi een beetje goed draait op mijn N80.
Zit te twijfelen tussen de zwarte of de silveren kleur :| maar ik kom er niet uit. In de winkel wel al een silveren in mijn handen gehad maar ik vind zwart meestal wat sjieker.

greetz Neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:25

yassine

Nothing to it but to do it!

merci miseu :Y)

EDIT

k heb route66 ook een email gestuurd.. Kijken of ze reageren :)

Goeiendag,

Ik heb sinds kort de nokia n80. Die maakt gebruik van symbian s60 v3... Die is ( wat ik heb vernomen) niet compatible met v2.. Vandaar ik mij afvroeg wanneer jullie van plan zijn de route66 navigatie uit brengen voor de nieuwe symbian versie.

Met volle vertrouwen wacht ik op u antwoord,

Mvg,

Yassine

[ Voor 52% gewijzigd door yassine op 24-06-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Anoniem: 108505 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 09:55:
[...]

ik gebruik die meegeleverde usb-kabel, aangezien ik geen BT/IR heb op mn desktop.... Zou het verschil maken denk je?
ik heb alleen nog bluetooth geprobeerd, zal usb eens proberen :)

Kun je niet beter gewoon je 6230 synchroniseren met bijv outlook en hetzelfde doen met je n80 ? heb je je agenda er ook op staan :)
want volgens mij kun je geen backup van een telefoon op een andere telefoon zetten

[ Voor 28% gewijzigd door Moning2 op 24-06-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-06 21:58
funk-e schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:45:
hiermee heb ik hem geconverteerd

3g2 | mpeg4 | AAC

352x288 | 11:9 | 25 | 960 | Hi Quality / 3g2 V.5

22050 | 1 | 128 | Default

(misschien dat de bitrate van de video nog wel wat omlaag kan, het neemt namelijk wel veel ruimte op deze manier
Heeft er verder nog iemand getest met het maken van filmpjes met dit programma (Super)? De filmpjes zien er met deze instellingen super (8)7, hehe) uit, maar ze zijn nog wel vrij groooooot idd.

Funk-e heb je zelf al getest met een lagere bitrate ofzo??
yassine schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:51:
[...]

merci miseu :Y)

EDIT

k heb route66 ook een email gestuurd.. Kijken of ze reageren :)

Goeiendag,

Ik heb sinds kort de nokia n80. Die maakt gebruik van symbian s60 v3... Die is ( wat ik heb vernomen) niet compatible met v2.. Vandaar ik mij afvroeg wanneer jullie van plan zijn de route66 navigatie uit brengen voor de nieuwe symbian versie.

Met volle vertrouwen wacht ik op u antwoord,

Mvg,

Yassine
Lol, vanmorgen een zelfde mail ook naar hun gestuurd! :) Met volle vertrouwen hoop ik op een positief antwoord en het liefst nog met een update voordat ik 14 juli op vakantie ga :+

Heb vanmorgen mn contract de deur uit gedaan: Zilver, 219€ met T-mobile flex 30 1jr @ smartphonestunts.nl (was als het goed is direct leverbaar, dus ik ga uit van 10-14 dagen _/-\o_ ) Ben benieuwd!

[ Voor 30% gewijzigd door MaPzel op 24-06-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

LOL toevallig :) ,

maar ik heb dat programmetje onder de knie. Heb ff met wat instellingen gespeeld
Aleen weet ik niet hoe ik dat filmpje moet uploaden dat ik heb geconverteerd ( iemand een site>?)

Hier btw de settings:
Afbeeldingslocatie: http://i75.imagethrust.com/t/508512/audisettings.jpg

Is er btw een ander programma dan Realplayer.. omdat je met real player niet kan spoelen..

Geen smarmovie want die kost geld, maar een ander beter oplossing?

[ Voor 19% gewijzigd door yassine op 24-06-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
yassine schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:39:
LOL toevallig :) ,

maar ik heb dat programmetje onder de knie. Heb ff met wat instellingen gespeeld
Aleen weet ik niet hoe ik dat filmpje moet uploaden dat ik heb geconverteerd ( iemand een site>?)

Hier btw de settings:
[afbeelding]

Is er btw een ander programma dan Realplayer.. omdat je met real player niet kan spoelen..

Geen smarmovie want die kost geld, maar een ander beter oplossing?
voor op de telefoon ? want die kan wel degelijk spoelen, gewoon de toets naar boven of beneden inhouden :)

bij 3g2 kun je ook xvid gebruiken, maar dan wordt et er niet beter op :)
ik gebruik een bitrate van 192 met mpeg-4 bij 3g2, ziet er goed genoeg uit voor wat leuke filmpjes :)

[ Voor 22% gewijzigd door Moning2 op 24-06-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

ow mooi wist ik niet :'( hahah thanx idd voor de tel :)

[ Voor 28% gewijzigd door yassine op 24-06-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108505

Moning2 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:25:
[...]

Kun je niet beter gewoon je 6230 synchroniseren met bijv outlook en hetzelfde doen met je n80 ? heb je je agenda er ook op staan :)
want volgens mij kun je geen backup van een telefoon op een andere telefoon zetten
hmm zal dat synchroniseren wel eens proberen... wie weet :)
maar als het goed is kun je wel een backup maken en deze weer (gedeeltelijk) op een andere telefoon laten terugplaatsen. Ik vraag me alleen af of het goed gaat aangezien er verschillende software draait op de telefoons, N40 serie op 6230 meen ik en Symbian op de N80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 108505 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:01:
[...]

hmm zal dat synchroniseren wel eens proberen... wie weet :)
maar als het goed is kun je wel een backup maken en deze weer (gedeeltelijk) op een andere telefoon laten terugplaatsen. Ik vraag me alleen af of het goed gaat aangezien er verschillende software draait op de telefoons, N40 serie op 6230 meen ik en Symbian op de N80
series 40 op de 6230 en series 60 op de n80 :) dat zal denk ik wel verschil maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 00:27
Zijn er al mensen die zelf aan de slag zijn gegaan om themes te maken voor Series S60 v3, en dan met de Series S60 Theme Editor van Nokia (freeware)? Ik krijg het niet voor elkaar de achtergrond van mijn iconen transparant te laten worden, terwijl het transparante PNG'tjes waren die ik mbv Adobe Illustrator als SVG heb opgeslagen. Ook zijn de iconen nogal pixelig, terwijl de grootte niet uitmaakt voor SVG.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/antalvwijk/Screenshot0107.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door AvWijk op 24-06-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
AvWijk schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:43:
Zijn er al mensen die zelf aan de slag zijn gegaan om themes te maken voor Series S60 v3, en dan met de Series S60 Theme Editor van Nokia (freeware)? Ik krijg het niet voor elkaar de achtergrond van mijn iconen transparant te laten worden, terwijl het transparante PNG'tjes waren die ik mbv Adobe Illustrator als SVG heb opgeslagen. Ook zijn de iconen nogal pixelig, terwijl de grootte niet uitmaakt voor SVG.

[afbeelding]
ze worden denk ik uitvergroot dus vantevoren even de goede resolutie geven (desnoods een rand eromheen als je ze klein wil laten) en moet je niet zogenaamde masks gebruiken voor transparantie ?

[ Voor 8% gewijzigd door Moning2 op 24-06-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Moning2 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:55:
[...]

ze worden denk ik uitvergroot dus vantevoren even de goede resolutie geven (desnoods een rand eromheen als je ze klein wil laten) en moet je niet zogenaamde masks gebruiken voor transparantie ?
Ze worden juist verkleind, want in een ander menuonderdeel zijn ze wel haarscherp. Maar het verkleinen gebeurt helemaal niet goed zoals het voor een SVG wel zou moeten gebeuren. Ik heb in illustrator een icoontje gemaakt wat er op alle resoluties van +/- 77x77 pixels en (veel) kleiner prima uitziet, als ik met notepad er bijvoorbeeld 40x40 van maak gaat het prima en ziet het resultaat er nog redelijk uit.

Hoe maak ik snel zo'n mask? (het is een al transparante PNG die ik importeer)

[ Voor 16% gewijzigd door AvWijk op 24-06-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157270

Wat mij opvalt aan de N80 is de led! Niet dat hier iets mis mee is, maar ik vraag me af wanneer die nou wel en niet knippert. Gister knipperde hij blauw en nou eigenlijk niet meer.... Ik kan zo gauw in het boekje daar niks over vinden.

Het is niet zo heel belangrijk, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Anoniem: 157270 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:15:
Wat mij opvalt aan de N80 is de led! Niet dat hier iets mis mee is, maar ik vraag me af wanneer die nou wel en niet knippert. Gister knipperde hij blauw en nou eigenlijk niet meer.... Ik kan zo gauw in het boekje daar niks over vinden.

Als je toestel een poosje aanstaat verdwijnt de screensaver en wordt je scherm blanco, maar het ledje knippert. Denk dat 't gewoon een netwerkindicator is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157270

Ok :)... weten we dat ook weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006

IkWilbert

Het is mij!

Anoniem: 157270 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:15:

Het ledje knippert wanneer het toestel in slaapstand is. Het scherm is dan uit maar het ledje knippert om duidelijk te maken dat je gsm wel aanstaat en gewoon reageert op binnenkomende gesprekken en smsjes.

Wel een fel ledje, ik heb mijn gsm op de kop liggen 's nachts anders is het net alsof er een zwaailamp aanstaat in mijn kamer. ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-07 11:13
2dope schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:22:
[...]

Enig idee hoe snel zij leveren? Hij is op voorraad..
Heb hem vrijdag morgen besteld, en ze hebben hem dezelfde dag nog verstuurd.
Ik heb alleen de pech dat het vandaag zaterdag is en er geen pakketten worden bezorgd, dus kan ik hem maandag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
IkWilbert schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:23:
[...]

Het ledje knippert wanneer het toestel in slaapstand is. Het scherm is dan uit maar het ledje knippert om duidelijk te maken dat je gsm wel aanstaat en gewoon reageert op binnenkomende gesprekken en smsjes.

Wel een fel ledje, ik heb mijn gsm op de kop liggen 's nachts anders is het net alsof er een zwaailamp aanstaat in mijn kamer. ;)
Ik heb em uitstaan 's nachts want dan wil ik niet gestoord worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

IkWilbert schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:23:
[...]

je moet hem ook ergens uit kunnen zetten, heb ik gedaan maar weet niet meer waar. Vond het met name 's nachts inderdaad net alsof de politie met zwaailamp naast je bed staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 111759 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 17:48:
[...]

je moet hem ook ergens uit kunnen zetten, heb ik gedaan maar weet niet meer waar. Vond het met name 's nachts inderdaad net alsof de politie met zwaailamp naast je bed staat
je kan de slaapstand uitzetten bij instellingen - telefoon - weergave, maar dan gaat de accu wel sneller leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Laatst online: 28-03 19:57
Op Kieskeurig zegt iemand dat de radio in het verlengstuk zit van telefoon naar 3,5mm aansluitstuk. Ik dacht dat de radio in de N80 ingebouwd zat?

Hoe is eigenlijk de ontvangst van de FM-radio??

Bij de meeste MP3 spelers werkt de equalizer niet op de radio. Is dat bij de N80 ook zo? Of werkt daar de equalizer wel gewoon bij de FM radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
The Stimp! schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 18:28:
Op Kieskeurig zegt iemand dat de radio in het verlengstuk zit van telefoon naar 3,5mm aansluitstuk. Ik dacht dat de radio in de N80 ingebouwd zat?

Bij de meeste MP3 spelers werkt de equalizer niet op de radio. Is dat bij de N80 ook zo? Of werkt daar de equalizer wel gewoon bij de FM radio?
De radio zit wel in de N80 gebouwd, maar geen antenne. Zowel het reguliere headset als de POP naar 3.5mm adapter fungeren als antenne. Ontvangst van de FM radio is redelijk, geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52
AvWijk schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:43:

[afbeelding]
ik heb een vraagje hoe heb je je eigen theme's opgeslagen wat als ik er een is file van wil maken krijg ik de volgende melding:

No certificate found to sign the theme. Set the certificate in the 'Advanced' option of the 'Checkout' and try again

heb al zitte kloten met makekeys.exe maar wil niet lukken
enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
The Stimp! schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 18:28:

Forget about de 3.5 mm aansluiting, de standaard meegeleverde HS-23 heeft dus mooi alleen vaste doppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
MaPzel schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:42:
[...]

Forget about de 3.5 mm aansluiting, de standaard meegeleverde HS-23 heeft dus mooi alleen vaste doppen.
AD-15 heeft een 3.5 mm aansluiting 8)7 dit is weer een apart kabeltje, is bijgeleverd bij de n80 :) , een korte kabel met een POP aansluiting en een 3.5 mm jack, deze werkt ook goed met de radio en ik heb ook goed ontvangst :)

[ Voor 6% gewijzigd door Moning2 op 24-06-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
Gelukkig zit de radio erin gebouwd. _/-\o_

En werkt de equalizer ook bij FM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
The Stimp! schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:07:
Gelukkig zit de radio erin gebouwd. _/-\o_

En werkt de equalizer ook bij FM?
nee :'( maar geluid is goed zat heur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
TheMystery schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:21:
[...]

ik heb een vraagje hoe heb je je eigen theme's opgeslagen wat als ik er een is file van wil maken krijg ik de volgende melding:

No certificate found to sign the theme. Set the certificate in the 'Advanced' option of the 'Checkout' and try again

heb al zitte kloten met makekeys.exe maar wil niet lukken
enig idee?
Het is mij gelukt om certificaten te schrijven, maar ik heb echt een goede tutorial nodig voor het maken van fancy SVG icoontjes. Iemand?

http://howardforums.com/showthread.php?t=923771

Door deze thread is het mij gelukt met signen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 12:13
Moning2 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:00:
[...]
AD-15 heeft een 3.5 mm aansluiting 8)7 dit is weer een apart kabeltje, is bijgeleverd bij de n80 :) , een korte kabel met een POP aansluiting en een 3.5 mm jack, deze werkt ook goed met de radio en ik heb ook goed ontvangst :)
AD-46 is helemaal ideaal: met ingebouwde mic, opnemen/ophangen, volume, geïntegreerde antenne en een clipje.
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmpunt.nl/uploads/product1786.jpg

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108505

Moning2 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:25:
[...]

Nou dat synchroniseren werkte inderdaad goed :) scheelt me een bult tikwerk...
Maar dat Nokia PCSuite blijft brak volgens mij, want het programmaschermpje is zo klein dat de 2 pictogrammen (geheel rechts) bijna uit beeld zijn. Ik zie nog net een klein lijntje, anders was het me niet eens opgevallen... Nou ja het werkt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
TonyB schreef op zondag 25 juni 2006 @ 03:39:
[...]

AD-46 is helemaal ideaal: met ingebouwde mic, opnemen/ophangen, volume, geïntegreerde antenne en een clipje.
[afbeelding]
Maar die is niet bijgeleverd :P
Anoniem: 108505 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:19:
[...]

Nou dat synchroniseren werkte inderdaad goed :) scheelt me een bult tikwerk...
Maar dat Nokia PCSuite blijft brak volgens mij, want het programmaschermpje is zo klein dat de 2 pictogrammen (geheel rechts) bijna uit beeld zijn. Ik zie nog net een klein lijntje, anders was het me niet eens opgevallen... Nou ja het werkt in ieder geval
Vreemd, hier staan ze er wel goed op, toepassingen installeren en multimedia weergeven :?

Is het ook mogelijk op bij sms berichten eerst de voornaam en dan de achternaam te laten zien ? ik weet dat het kan bij contacten, maar bij sms berichten kan ik het niet vinden :/

[ Voor 56% gewijzigd door Moning2 op 25-06-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-07 21:06
Bemused 4 3rd ed

Afbeeldingslocatie: http://bemused.sourceforge.net/images/fe56a9821e5d758d20cd77622042627a-6.jpg

Bemused is a system which allows you to control your music collection from your phone, using Bluetooth. It requires a Series 60 or UIQ phone, and a PC with a Bluetooth adapter.

You can do the following with Bemused:

* Browse your music collection on your phone
* Play files in any format supported by Winamp - including MP3s, CDs, MIDIs, etc.
* Control Winamp versions 2, 3 and 5, Windows Media Player and PowerPoint Viewer
* Pause, stop, rewind, fast-forward etc.
* Add songs to the playlist and use shuffle and repeat
* Browse and select songs in your playlist
* Download songs to your phone (supported formats: WAV and MIDI)
* Customise the look of the system with skins

Best of all, Bemused is completely free software, released under the GNU General Public License.

Download:

http://www.symbian-freak....are/apps/bemused_full.zip

Bemused S60 3rd Edition patch source code:

http://www.symbian-freak....s/bemused-s60v3.patch.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Netjes :) Leuk programma en ik zal hem er in verwerken. Bedankt voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Ik heb bemused gisteren even geprobeerd, maar vind het een erg loos programma, het werkt gewoon niet lekker en is ff snel in mekaar geplakt voor 3rd edition, kan niet wachten tot controlfreak (www.mtvoid.com) op de n80 werkt, dat is echt een goed programma!
helaas staat er op de website: Note: We do not currently have a schedule for porting the application to S60 version 3.0
maarja, als we met z'n allen erover gaan zeiken doen ze het wel ;)

In de TS staat dat de N80 class 1 bluetooth heeft, maar met mijn class 1 adapter gaat de verbinding toch echt pleite na een meter of 10 ;) en volgens mij is het ook class 2 :) dus zou je dat willen veranderen ;)
en op de nokia pagina staat dat de n80 v2.0 compliant is (ik weet niet of dat hetzelfde is als 1.2 :/ )
zie hier: http://www.nokiausa.com/phones/N80/0,7747,feat:1,00.html

[ Voor 60% gewijzigd door Moning2 op 25-06-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Uhmz in de ts staat dat het v1.2 is. En dat klopt ook?! Of je moet ergens vandaag hebben dat het niet zo is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Laatst online: 02-07 21:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DaannO schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:20:
Uhmz in de ts staat dat het v1.2 is. En dat klopt ook?! Of je moet ergens vandaag hebben dat het niet zo is?!
Zoals ik al zei (en op die pagina staat) is het 2.0 compliant (staat in de kleine letters onderaan ;) ), dus dan lijkt het me dat er 2.0 moet staan :) maar verander sowieso dat class 1 even ;)

en bij digitale zoom moet 20x staan ipv 5x :)
polyfonische ringtones heeft 64 kanalen ipv 24

[ Voor 62% gewijzigd door Moning2 op 25-06-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Alst U :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:08
als je dan toch bezig bent:

volgens mij heeft de N80 "wel" infrarood. In de TS staat er "nee"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Maite schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:10:
als je dan toch bezig bent:

volgens mij heeft de N80 "wel" infrarood. In de TS staat er "nee"
Hmm vaag, d8 dat ik al dat gedaan had. Vast vergeten :P

Fixed en Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
bereik is dan 10 meter he ;) en er staat 40 kanaals, mis ik wat ? :+

Ik had net wel wat vreemd gedonder, ding zei dat de memory card niet toegankelijk, even eruit en dr weer in deed ie et weer, maar na een poosje had ik et weer, kwam zeker door een crash die ik er net voor had gehad... ding is erg instabiel als je et mij vraagt :/

[ Voor 67% gewijzigd door Moning2 op 25-06-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
Ik ga 'm ook bestellen de N80 :Y)

Als er iemand een crystal case besteld: ( http://cgi.ebay.nl/CRYSTA...ategoryZ12427QQrdZ1QQcmdZ )

Ik zou er ook heel graag 1 willen, heb alleen geen creditcard. :'( Dus als iemand er 1 besteld, zou je er dan ook 1 extra willen bestellen?? Ik wil er een 10tje voor betalen en natuurlijk de verzendkosten.

Thanks. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
doe er dan ook meteen even 1tje voor mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

als ik met mijn N80 op internet surf kan ik geen flash-animaties zien.
Bestaat daar software voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 180282 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:32:
als ik met mijn N80 op internet surf kan ik geen flash-animaties zien.
Bestaat daar software voor ?
alleen flash lite 1.1 en wat heel simpele flash animaties werken met de flash player (je kan ze niet direct bekijken in de browser)

er was hier iemand met een 1900 mah accu, wat zijn de ervaringen er mee ? blijft ie wat langer aan ;) ?

[ Voor 14% gewijzigd door Moning2 op 25-06-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
The Stimp! schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:09:

Als er iemand een crystal case besteld: ( http://cgi.ebay.nl/CRYSTA...ategoryZ12427QQrdZ1QQcmdZ )

Ik zou er ook heel graag 1 willen, heb alleen geen creditcard. :'( Dus als iemand er 1 besteld, zou je er dan ook 1 extra willen bestellen?? Ik wil er een 10tje voor betalen en natuurlijk de verzendkosten.

Thanks. _/-\o_ _/-\o_
Moning2 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:31:
doe er dan ook meteen even 1tje voor mij 8)
Ik raad jullie aan om naar inkoopsites te gaan, en dit zo optezetten en kijken of er meer animo voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DaannO schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:39:
[...]

[...]

Ik raad jullie aan om naar inkoopsites te gaan, en dit zo optezetten en kijken of er meer animo voor is :)
veel te veel werk :+
ik zal er eens naar kijken, en ik zie dat je de TS goed hebt bijgewerkt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik heb zo'n kaartje gekokcht van 2GB van TakeMs. Ik ben er niet tevreden over. Telkens valt de kaart weg, en moet ik het toestel opnieuw 'opstarten' voordat deze weer gezien wordt.
Ik ga hem dan ook terugbrengen en een sandisk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180325

Ben sinds een week in het bezit van mijn zwarte n80. Echt top wat daar allemaal inzit.
Maar heb even een vraagje over de flitser van dit apparaat.
Als ik in de fotomodus de flitser op aan zet dan doet hij het niet. Ook op automatisch en dan in het donker fotos maken geeft geen resultaat.

Bij mijn oude sony ericsson was er een service menu waarmee je alles kon testen. Ook dit soort zaken. Is dit service menu bekend bij de n80 ?

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Willianv schreef op maandag 26 juni 2006 @ 08:12:
Ik heb zo'n kaartje gekokcht van 2GB van TakeMs. Ik ben er niet tevreden over. Telkens valt de kaart weg, en moet ik het toestel opnieuw 'opstarten' voordat deze weer gezien wordt.
Ik heb er inderdaad een Sandisk 2GB in en nog geen enkel probleem gehad gelukkig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Heb zo'n kaart overwogen maar toch maar gekozen voor een Sandisk.
Na jouw bericht ben ik blij dat ik toch gekozen heb voor een Sandisk.
Betrouwbaarheid mag geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
running man schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:43:
Heb zo'n kaart overwogen maar toch maar gekozen voor een Sandisk.
Na jouw bericht ben ik blij dat ik toch gekozen heb voor een Sandisk.
Betrouwbaarheid mag geld kosten.
[...]
Betrouwbaarheid hoeft niet altijd geld te kosten hoor, de 2GB kaart van Transcend (80x) werkt prima en is ook nog eens een stuk goedkoper.

Kaart staat bij mij redelijk vol en er is geen merkbare vertraging o.i.d.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
A3-D schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:06:
[...]

Betrouwbaarheid hoeft niet altijd geld te kosten hoor, de 2GB kaart van Transcend (80x) werkt prima en is ook nog eens een stuk goedkoper.

ik heb die gisteren besteld :) hopen dat et wat wordt 8)
Anoniem: 180325 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 08:38:
Ben sinds een week in het bezit van mijn zwarte n80. Echt top wat daar allemaal inzit.
Maar heb even een vraagje over de flitser van dit apparaat.
Als ik in de fotomodus de flitser op aan zet dan doet hij het niet. Ook op automatisch en dan in het donker fotos maken geeft geen resultaat.

Bij mijn oude sony ericsson was er een service menu waarmee je alles kon testen. Ook dit soort zaken. Is dit service menu bekend bij de n80 ?

Groet.
dan lijkt het er op dat deze defect is :'( als je de flitser op aan hebt staan moet ie het doen, hoe licht of donker het ook is :/ probeer het eens bij een video :)
ik weet niks van een service menu af en ik denk ook niet dat deze er is

[ Voor 7% gewijzigd door Moning2 op 26-06-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52
AvWijk schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:37:
[...]

Het is mij gelukt om certificaten te schrijven, maar ik heb echt een goede tutorial nodig voor het maken van fancy SVG icoontjes. Iemand?

http://howardforums.com/showthread.php?t=923771

Door deze thread is het mij gelukt met signen :)
Bedankt het is mij nu ook gelukt :)

Heb ik nu teminste mijn eigen achtergrond full screen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

A3-D schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:06:
[...]

idem dito hier.

Nog even iets anders, heb erover gezocht maar niet echt een antwoord kunnen vinden. Als ik een telefoongesprek heb (inkomend en/of uitgaand) dan verschijnt er de Wlan verbindingsicoon in mijn scherm als ik in een Wlan omgeving ben. Net alsof hij ook daadwerkelijk een Wlan call maakt cq ontvangt, terwijl hier toch echt het gsm gedeelte voor wordt gebruikt. Heeft iemand hier meer last van?

Nog over de browser: Deze zit nog wel vast aan de 1mb memory limit per page, aangezien ik nogal wel eens wat sites tevoorschijn krijg die openen met de melding "Content Partially displayed due to out of memory", maar was dat niet al opgelost in 1 van de firmware updates?

Dan nog @Dalma:
Hoe is die batterij? Ik kan me toch wel gerust tot de groep heavy user scharen, maar met Wlan, UMTS, die radio(streams) en muziekspeler is het toch wel heel heel snel gedaan met mn batterij. Belachelijk dat ze zo een lage capaciteit erin hebben gedaan voor zo een telefoon, mijn vorige 3250 had een behoorlijk sterkere (met het oog op het gebruik van die mp3 speler) en daar deed ik inderdaad een goede 3 dagen mee op heavy belasting.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
martincm schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:17:
[...]
Nog even iets anders, heb erover gezocht maar niet echt een antwoord kunnen vinden. Als ik een telefoongesprek heb (inkomend en/of uitgaand) dan verschijnt er de Wlan verbindingsicoon in mijn scherm als ik in een Wlan omgeving ben. Net alsof hij ook daadwerkelijk een Wlan call maakt cq ontvangt, terwijl hier toch echt het gsm gedeelte voor wordt gebruikt. Heeft iemand hier meer last van?

Nog over de browser: Deze zit nog wel vast aan de 1mb memory limit per page, aangezien ik nogal wel eens wat sites tevoorschijn krijg die openen met de melding "Content Partially displayed due to out of memory", maar was dat niet al opgelost in 1 van de firmware updates?
heb je niet aan staan dat de telefoon om de zoveel tijd zoekt naar een wlan toegangspunt ?
enne ik heb dat ook nog wel eens met out of memory, maar dan wordt er wel veel meer dan een mb opgehaald, soms verdwijnt (crashed) de browser bij dit soort pagina's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Persberichten
June 26, 2006 - De allerlaatste generatie S60 3-de editie intelligente mobiele telefoons wordt nu ook ondersteund door ROUTE 66 Mobile 7
Amsterdam, 26 juni 2006: ROUTE 66 prikkelt de markt voor navigatiesystemen opnieuw door haar navigatie-oplossing Mobile 7 geschikt te maken voor de allerlaatste generatie van intelligente mobiele telefoons. Naast de S60 2-de editie mobiele telefoons wordt vanaf vandaag ook de S60 3-de editie intelligente mobiele telefoons ondersteund door ROUTE 66 Mobile 7. ROUTE 66 verfrist en diversifieert de navigatiemarkt opnieuw met haar vooruitstrevende mobiele navigatietechnologie

De professionaliteit van ROUTE 66 producten is opnieuw zichtbaar in flexibiliteit en innovatie. De nummer 1 bestverkochte navigatie-oplossing voor mobiele telefoons, ROUTE 66 Mobile 7, is opnieuw aangepast om in lijn te blijven met de allerlaatste ontwikkelingen op de markt voor handsets en om zodoende een product van topkwaliteit te blijven, bestemd voor de massamarkt. De samensmelting van vooruitstrevende navigatietechnologie aangevuld met professionele geografische data, samen met de allerlaatste technologie voor mobiele telefoons, staat garant voor navigatie-oplossingen van topkwaliteit.

De 3-de editie van het toonaangevende S60 softwareplatform voor mobiele telefoons brengt een overvloed aan nieuwe mogelijkheden voor mobiele telefoons met zich mee zoals 3D grafische weergave, actief stationair scherm, schaalbare gebruikersinterface en verbeterde multimedia functionaliteit. Verder bevat deze nieuwe editie van het S60 platform nieuwe beveiligingsmogelijkheden en meer mogelijkheden voor persoonlijke aanpassingen, die software ontwikkelaars in staat zullen stellen om nog slimmere toepassingen te ontwikkelen gericht op verschillende doelgroepen. Als direct gevolg mogen gebruikers niet alleen rekenen op nog slimmere mobiele telefoons maar ook op nog slimmere navigatie-oplossingen.

Met de toevoeging van dertien S60 3-de editie mobiele telefoons, met inbegrip van de populaire Nokia Nseries en Nokia Eseries, wordt het huidige palet van negentien S60 2-de editie mobiele telefoons dat geschikt is voor ROUTE 66 Mobile 7 uitgebreid naar tweeëndertig mobiele telefoons, een toename van niet minder dan 68%. Zoals gebruikelijk kunnen gebruikers kiezen voor een “full kit” versie of voor een “software only” versie van ROUTE 66 Mobile 7. De volledige kit is beschikbaar in twee geheugenkaart varianten: een miniSD variant en een MMC Mobile variant. Verder bevat de kit een back-up CD-ROM, een geheugenkaart lezer/schrijver en een Bluetooth GPS ontvanger. Bovendien vinden gebruikers in de kit nog een oplaadkabel voor in de auto voor de GPS ontvanger, een ROUTE 66 halskoord, een Quick Start Guide en een universele bevestiging voor in de auto voor hun mobiele telefoon.

<P align=left left?>Met de toevoeging van het S60 3-de editie platform is ROUTE 66 Mobile 7 nu geschikt voor de volgende intelligente mobiele telefoons:
1. Lenovo: P930

2. Nokia: 3230, 3250, 5500, 6260, 6600, 6620, 6630, 6670, 6680, 6681, 6682, 7610

3. Nokia E-series: E50, E60, E61, E70

4. Nokia N-series: N70, N71, N72, N73, N80, N90, N91, N92, N93

5. Panasonic: X700, X800

6. Samsung: SGH-D720, SGH-D728, SGH-D730, SGH-Z600
Kreeg ik terug gemaild na de vraag wanneer de N80 ondersteund zou worden met Route 66 Mobile 7, hij staat nu idd wel weer tussen de compatible foons (laatst was hij er tussen uit gehaald), maar ik kan nog geen gratis vernieuwde update vinden (nog steeds dezelfde). Mobile 7 - S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Netjes van route 66. Ik zal even in de ts weghalen dat het niet nog niet beschikbaar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
update: http://66.com/route66/sup...t.php?cid=NL&sec=1&ssec=1
zie nergens n80 staan :/
volgens mij is deze al vrij oud

[ Voor 19% gewijzigd door Moning2 op 26-06-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hij staat er idd nog niet tussen. Denk dat de update nog geplaatst moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Moning2 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:40:
[...]

heb je niet aan staan dat de telefoon om de zoveel tijd zoekt naar een wlan toegangspunt ?
enne ik heb dat ook nog wel eens met out of memory, maar dan wordt er wel veel meer dan een mb opgehaald, soms verdwijnt (crashed) de browser bij dit soort pagina's :/
Nee dat staat uit bij mij (beschikb. Tonen --> Nooit). Tijdens het gesprek komt dat ding op het scherm, met ook een daadwerkelijke verbinding (want het icoontje is gevuld) en nadat er opgehangen is, verdwijnt deze weer, net als dat je je wlan verbinding verbreekt.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
martincm schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:19:
[...]

Nee dat staat uit bij mij (beschikb. Tonen --> Nooit). Tijdens het gesprek komt dat ding op het scherm, met ook een daadwerkelijke verbinding (want het icoontje is gevuld) en nadat er opgehangen is, verdwijnt deze weer, net als dat je je wlan verbinding verbreekt.
het icoontje is gevuld ?
ik heb er ook even op gelet en er is een beschikbaar en ingesteld wlan punt in de buurt, maar er komt niks tevoorschijn, in het menu komt er wel zon groot geval te staan met een groene telefoon erin, maar dat is em niet :/ kun je misschien een screenshot ervan maken ?
freeware :) http://my-symbian.com/s60...tions.php?faq=1&fldAuto=4
Dat heb ik een keer gehad met de bijgeleverde kaart van nokia :/ was na een crash, ding helemaal ontregelt, maar na een restart werkte deze weer naar behoren :)

[ Voor 26% gewijzigd door Moning2 op 26-06-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
DaannO schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:11:
[...]

Hij staat er idd nog niet tussen. Denk dat de update nog geplaatst moet worden.
Datt was precies mijn reactie op bovenstaande mail die ik van Route 66 kreeg. Wat de versie van Mobile 7 is die de N80 ondersteund. De laatste update die op hun site staat is van versie 7.0.989. S kijken wat de reactie nu zal zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

MaPzel schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:43:
[...]

Kreeg ik terug gemaild na de vraag wanneer de N80 ondersteund zou worden met Route 66 Mobile 7, hij staat nu idd wel weer tussen de compatible foons (laatst was hij er tussen uit gehaald), maar ik kan nog geen gratis vernieuwde update vinden (nog steeds dezelfde). Mobile 7 - S60
Mij hebben ze nog niet terug gemaild 8)7 Maar ja weet het nu ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Moning2 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:34:
[...]

het icoontje is gevuld ?
ik heb er ook even op gelet en er is een beschikbaar en ingesteld wlan punt in de buurt, maar er komt niks tevoorschijn, in het menu komt er wel zon groot geval te staan met een groene telefoon erin, maar dat is em niet :/ kun je misschien een screenshot ervan maken ?
freeware :) http://my-symbian.com/s60...tions.php?faq=1&fldAuto=4
[...]
Ja gevuld zoals zwarte blokjes als je verbinding hebt met wlan. Als je wel een netwerk in de buurt hebt maar geen verbinding, dan zijn die vierkantjes open.

screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.martincm.dds.nl/scr2.jpg
Het gaat dus om dat Wlan icoontje rechts, wat opkomt als het gesprek gevoerd wordt zoals met de screenshot, en weer verdwijnt als het beeindigt is. Heel raar......

[ Voor 11% gewijzigd door martincm op 26-06-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
MaPzel schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:47:
[...]

Datt was precies mijn reactie op bovenstaande mail die ik van Route 66 kreeg. Wat de versie van Mobile 7 is die de N80 ondersteund. De laatste update die op hun site staat is van versie 7.0.989. S kijken wat de reactie nu zal zijn :+

Geachte Klant,

Nee, de update versie 7.0.989 is drie maanden oud. Alleen de cd's zoals deze
nu worden aangeboden zijn geschikt. Welke versie die heeft is momenenteel
niet bekend.

Met vriendelijke groet,

Rob, VEEN
ROUTE 66 Customer Support

De update is er idd dus nog niet... jammurrrrr Wachten dan maar :'(

[ Voor 36% gewijzigd door MaPzel op 26-06-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

The Stimp! schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:09:

Thanks. _/-\o_ _/-\o_
Ik heb er een besteld, voor de proef op de som. Ben benieuwd of t uberhaupt wel iets is. Daarna ben ik best bereid wat van die dingen in te kopen voor degenen die hier interesse in hebben, maar niet kunnen / willen beschikken over een paypal account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan me helpen met mijn probleempje :P

Ik heb meerdere theme's op mijn geheugenkaart staan,maar kijk ik bij toepassingsbeheer laat hij ze niet allemaal zien,met als gevolg dat ik die ook niet kan verwijderen 8)7
Hoe kan ik toch die themes verwijderen :?

Vraagje:Is het mogelijk een map te maken in me gallerij waar ik foto's bewaar die ik gebruik voor fotobeller :? Ze staan nu allemaal bijelkaar zeg maar.......en wil ze in een apart mapje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 19503 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:22:

Ik heb meerdere theme's op mijn geheugenkaart staan,maar kijk ik bij toepassingsbeheer laat hij ze niet allemaal zien,met als gevolg dat ik die ook niet kan verwijderen 8)7

Vraagje:Is het mogelijk een map te maken in me gallerij waar ik foto's bewaar die ik gebruik voor fotobeller :? Ze staan nu allemaal bijelkaar zeg maar.......en wil ze in een apart mapje _/-\o_
Hmm raar, mijn eigen geinstalleerde themes laat deze netjes allemaal in toepassingsbeheer zien, echter de voorgeinstalleerde van nokia niet.

Als je aparte map wil maken, ga je de galerij in, opties->album->nieuw album. Vervolgens kan je uit je galerij foto's aan dat album toevoegen. Als je dan bij opties->album->album weergeven kiest en je album kiest wat je net hebt aangemaakt en gevuld zie je alleen die specifieke foto's, en vervolgens kan je ze toewijzen aan contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martincm schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:39:
[...]

Hmm raar, mijn eigen geinstalleerde themes laat deze netjes allemaal in toepassingsbeheer zien, echter de voorgeinstalleerde van nokia niet.

Als je aparte map wil maken, ga je de galerij in, opties->album->nieuw album. Vervolgens kan je uit je galerij foto's aan dat album toevoegen. Als je dan bij opties->album->album weergeven kiest en je album kiest wat je net hebt aangemaakt en gevuld zie je alleen die specifieke foto's, en vervolgens kan je ze toewijzen aan contacten.
Thanx maar kan ze dan niet weggooien uit de gewone gallerij,dan wordt hij uit alle albums verwijderd jammer genoeg |:( Dus of dubbel in me gsm of alleen in de gallerij zelf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006

IkWilbert

Het is mij!

Route66 is nu leverbaar voor de n80

Persberichten
June 26, 2006 - De allerlaatste generatie S60 3-de editie intelligente mobiele telefoons wordt nu ook ondersteund door ROUTE 66 Mobile 7
Amsterdam, 26 juni 2006: ROUTE 66 prikkelt de markt voor navigatiesystemen opnieuw door haar navigatie-oplossing Mobile 7 geschikt te maken voor de allerlaatste generatie van intelligente mobiele telefoons. Naast de S60 2-de editie mobiele telefoons wordt vanaf vandaag ook de S60 3-de editie intelligente mobiele telefoons ondersteund door ROUTE 66 Mobile 7. ROUTE 66 verfrist en diversifieert de navigatiemarkt opnieuw met haar vooruitstrevende mobiele navigatietechnologie

De professionaliteit van ROUTE 66 producten is opnieuw zichtbaar in flexibiliteit en innovatie. De nummer 1 bestverkochte navigatie-oplossing voor mobiele telefoons, ROUTE 66 Mobile 7, is opnieuw aangepast om in lijn te blijven met de allerlaatste ontwikkelingen op de markt voor handsets en om zodoende een product van topkwaliteit te blijven, bestemd voor de massamarkt. De samensmelting van vooruitstrevende navigatietechnologie aangevuld met professionele geografische data, samen met de allerlaatste technologie voor mobiele telefoons, staat garant voor navigatie-oplossingen van topkwaliteit.

De 3-de editie van het toonaangevende S60 softwareplatform voor mobiele telefoons brengt een overvloed aan nieuwe mogelijkheden voor mobiele telefoons met zich mee zoals 3D grafische weergave, actief stationair scherm, schaalbare gebruikersinterface en verbeterde multimedia functionaliteit. Verder bevat deze nieuwe editie van het S60 platform nieuwe beveiligingsmogelijkheden en meer mogelijkheden voor persoonlijke aanpassingen, die software ontwikkelaars in staat zullen stellen om nog slimmere toepassingen te ontwikkelen gericht op verschillende doelgroepen. Als direct gevolg mogen gebruikers niet alleen rekenen op nog slimmere mobiele telefoons maar ook op nog slimmere navigatie-oplossingen.

Met de toevoeging van dertien S60 3-de editie mobiele telefoons, met inbegrip van de populaire Nokia Nseries en Nokia Eseries, wordt het huidige palet van negentien S60 2-de editie mobiele telefoons dat geschikt is voor ROUTE 66 Mobile 7 uitgebreid naar tweeëndertig mobiele telefoons, een toename van niet minder dan 68%. Zoals gebruikelijk kunnen gebruikers kiezen voor een full kit versie of voor een;software only; versie van ROUTE 66 Mobile 7. De volledige kit is beschikbaar in twee geheugenkaart varianten: een miniSD variant en een MMC Mobile variant. Verder bevat de kit een back-up CD-ROM, een geheugenkaart lezer/schrijver en een Bluetooth GPS ontvanger. Bovendien vinden gebruikers in de kit nog een oplaadkabel voor in de auto voor de GPS ontvanger, een ROUTE 66 halskoord, een Quick Start Guide en een universele bevestiging voor in de auto voor hun mobiele telefoon.

Met de toevoeging van het S60 3-de editie platform is ROUTE 66 Mobile 7 nu geschikt voor de volgende intelligente mobiele telefoons:
1. Lenovo: P930

2. Nokia: 3230, 3250, 5500, 6260, 6600, 6620, 6630, 6670, 6680, 6681, 6682, 7610

3. Nokia E-series: E50, E60, E61, E70

4. Nokia N-series: N70, N71, N72, N73, N80, N90, N91, N92, N93

5. Panasonic: X700, X800

6. Samsung: SGH-D720, SGH-D728, SGH-D730, SGH-Z600

Doe er je voordeel mee! :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En nog een vraagje......Hoe kan ik de map spelletjes te zien krijgen in mijn menu?Verplaatsen via bestandsbeheer wil niet,heb nu maar een nieuwe map games aangemaakt.Maar moet toch ook mogelijk zijn spelletjesmap te zien in menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
sander815 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:36:
werkt dat wlan een beetje qua ontvangst? Dus als je bij eoa hotspot zit dat je zo internet op kunt?
Op de een of andere manier werkt het bij mij dus niet. ik heb een speedtouch modem type: 585i ,et wlan erop. Ik heb in de modem alle settings goed staan, zoals in de handleiding van de n80 staat vermeld maar wanneer ik op beschk wlan klik dan vind hij helemaal niets.
Is er misschien iets wat ik vergeet of niet goed doe???

Afbeeldingslocatie: http://www.bmwman.nl/small.jpg

bvd

[ Voor 8% gewijzigd door bmwman op 26-06-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
martincm schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:21:
[...]

Ja gevuld zoals zwarte blokjes als je verbinding hebt met wlan. Als je wel een netwerk in de buurt hebt maar geen verbinding, dan zijn die vierkantjes open.

screenshot:
[afbeelding]
Het gaat dus om dat Wlan icoontje rechts, wat opkomt als het gesprek gevoerd wordt zoals met de screenshot, en weer verdwijnt als het beeindigt is. Heel raar......
Dan heb je em dus wel staan op zoeken naar een netwerk :/ anders krijg je geen icoontje dat er een netwerk is maar dat je niet verbonden bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102406

Yes eindelijk het verlossende mailtje van algebeld.nl :)
Zodra ik hem in het bezit heb zal ik mijn mening eens gaan geven over dit leuke telefoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-07 06:59
woopie :) Bij mij is ie ook verstuurd ! Ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 19503 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:22:

quote]

Denk dat ik erachter ben.De themes die ik er via mijn laptop opzet verstuur via BT die komen in postvak in.De themes die ik er met mijn gewone pc opzet doe ik via nokiaphonebrowser dan in de map telefoon-->data-->overig
Dan moet ik hem zelf installeren dus.Gooi ik die overige map daarna leeg,kan ik die themes dus niet meer verwijderen via toepassingbeheer :? Vaag zeg.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oost!
  • Laatst online: 15-05-2021
Anoniem: 102406 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:17:
Yes eindelijk het verlossende mailtje van algebeld.nl :)
Zodra ik hem in het bezit heb zal ik mijn mening eens gaan geven over dit leuke telefoontje
Mag ik vragen wannneer jij bevestiging hebt gekregen over je opgestuurde contract?

Dus wanneer kreeg je de mail waarin stond dat je contract in goede orde was ontvangen..

Ik heb nl. ook bij algebeld besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-07 06:59
Oost! schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:26:
[...]

Mag ik vragen wannneer jij bevestiging hebt gekregen over je opgestuurde contract?

Dus wanneer kreeg je de mail waarin stond dat je contract in goede orde was ontvangen..

ik heb ook bij algebeld.nl bestel. Zilveren N80. Contract was binnen bij hun en bevestigd op 7 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oost! schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:26:
[...]

Van mij ook op 7 Juni, en ik had in eerste instantie de zwarte besteld maar de 10de aangegeven dat de kleur me niets meer uitmaakt, dus het is voor mij een verassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:41

CoolHead621

Enjoy every moment

bmwman schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:02:
[...]

Op de een of andere manier werkt het bij mij dus niet. ik heb een speedtouch modem type: 585i ,et wlan erop. Ik heb in de modem alle settings goed staan, zoals in de handleiding van de n80 staat vermeld maar wanneer ik op beschk wlan klik dan vind hij helemaal niets.
Is er misschien iets wat ik vergeet of niet goed doe???

[afbeelding]

bvd
Je hebt de broadcast networkname op no staan.
Zet deze op YES en je moet het dan kunnen vinden.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-06 07:04
Ik weet niet of ie al gepost is, maar hier is een vergelijking met een andere 3mp camera, de SE K800i. Gaat puur en alleen over de camera. De K800i is beter, maar nu kun je wel goed de kwaliteit zien van de N80 als het om foto's gaat.

http://www.gsmarena.com/3...n80_se_k800-review-79.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robvanpraat schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:09:
Ik weet niet of ie al gepost is, maar hier is een vergelijking met een andere 3mp camera, de SE K800i. Gaat puur en alleen over de camera. De K800i is beter, maar nu kun je wel goed de kwaliteit zien van de N80 als het om foto's gaat.

http://www.gsmarena.com/3...n80_se_k800-review-79.php
Ik had hem igg wel gezien... en ik vind de foto’s van de N80 zeker van voldoende kwaliteit. Ik denk ook niet dat Nokia de N80 wilde profileren als een cameraphone, dus er zijn wel mensen die lopen te klagen dat de N80 qua foto’s niet echt super presteert maar, (ik bedoel jou niet hoor ;)) als je het aantal andere functies daar tegenover zet is de N80 denk ik wel het meest veelzijdige toestel op dit moment.

P.s die K800 maakt wel mooie foto’s maar de filmpjes zijn echt van slechte kwaliteit zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Zou iemand mij, zodra deze is getest, aan willen geven welke sofwareversie nu voor S60 3rd edition werkt van Route66.

Officieel is deze sinds vandaag dus uitgekomen, echter kan ik nergens een softwareversie vinden (het is in ieder geval niet versie 7.0.989 want die heb ik getest en werkt niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
CoolHead schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:00:
[...]

Je hebt de broadcast networkname op no staan.
Zet deze op YES en je moet het dan kunnen vinden.
Je bent geweldig hij werkt nu... thnx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oost!
Anoniem: 102406 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:37:
[...]

Van mij ook op 7 Juni, en ik had in eerste instantie de zwarte besteld maar de 10de aangegeven dat de kleur me niets meer uitmaakt, dus het is voor mij een verassing :)
Ah oké bedankt, ik heb mijn bevestiging op 15 juni gehad, dus zal em dan waarschijnlijk wel rond volgende week ofzo krijgen (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oost! schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:51:
[...]

Ah oké bedankt, ik heb mijn bevestiging op 15 juni gehad, dus zal em dan waarschijnlijk wel rond volgende week ofzo krijgen (hoop ik)
Ik hoop het met je mee, maar als het met net zo'n tempo doorgaat als dat het ging.... dan zal het wel langer duren maar het kan ook goed dat Nokia nu wel genoeg levert en alles snel verloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grappig een eigen theme van je lievelingsfoto helemaal gratis.
klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oost!
Anoniem: 102406 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:54:
[...]

Ik hoop het met je mee, maar als het met net zo'n tempo doorgaat als dat het ging.... dan zal het wel langer duren maar het kan ook goed dat Nokia nu wel genoeg levert en alles snel verloopt :)
Op hun site (algebeld.nl) stond eerst dat de N80 beperkt leverbaar was, dat hebben ze er nu ook afgehaald, dus de levering enzo via Nokia gaat nu denk ik de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Moning2 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:14:
[...]

Dan heb je em dus wel staan op zoeken naar een netwerk :/ anders krijg je geen icoontje dat er een netwerk is maar dat je niet verbonden bent :)
Nee die optie staat echt uit, het was even ter verduidelijking omdat je je afvroeg wat ik bedoelde met "Het icoontje is ingevuld"
Nee netwerk zoeken staat zeker te weten uit...... Het is vreemd, het komt ook alleen met gesprekken in of uitgaand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150528

Ik twijfel nog tussen de kleur zwart en zilver..
Zie je erg snel vingerafdrukken etc op het zwarte toestel.
Hoop dat iemand mijn laatste twijfel kan verwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 19:31
Iets voor in d ts. Bij gmail lukte het mij niet om een mail te verzenden. Uiteindelijk lag dit aan de instelling van de poorten, waar in de ts standaard staat moet bij mij 587 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
philippevk schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:32:
Iets voor in d ts. Bij gmail lukte het mij niet om een mail te verzenden. Uiteindelijk lag dit aan de instelling van de poorten, waar in de ts standaard staat moet bij mij 587 staan
bij mij is het wel gelukt met die lijst met instellingen :P al meerdere meels verzonden ;)
martincm schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:10:
[...]

Nee die optie staat echt uit, het was even ter verduidelijking omdat je je afvroeg wat ik bedoelde met "Het icoontje is ingevuld"
Nee netwerk zoeken staat zeker te weten uit...... Het is vreemd, het komt ook alleen met gesprekken in of uitgaand....
lijkt me dan een vreemde fout waar je maar niet te veel op moet gaan letten ;) maakt de telefoon ook werkelijk verbinding ? en heb je geen programma op de achtergrond draaien die wlan gebruikt, heeft de n80 misschien een vreemde functie die op het internet info opzoekt over het nummer dat je belt... 8)7
probeer eens alleen GSM te gebruiken bij bellen, op de screen zie ik dat jet 3G gebruikt, misschien een bugje daarin ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Moning2 op 26-06-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Ben dit topic (en het vorige) al een tijdje aan het volgen. Hoop binnenkort ook over dit toestel te beschikken :9~ O+ .

Een vraagje: op mijn oude Nokia 6230 was het zo dat je java-programma's kon draaien, alleen moesten deze in het telefoongeheugen staan. Je kon ze dus niet vanaf de geheugenkaart draaien. Is dat ook zo met de N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Upquark schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:29:
Ben dit topic (en het vorige) al een tijdje aan het volgen. Hoop binnenkort ook over dit toestel te beschikken :9~ O+ .

Een vraagje: op mijn oude Nokia 6230 was het zo dat je java-programma's kon draaien, alleen moesten deze in het telefoongeheugen staan. Je kon ze dus niet vanaf de geheugenkaart draaien. Is dat ook zo met de N80?
die kun je ook op je memory card zetten :) maar ze nemen nog wel wat telefoongeheugen in beslag om een of andere reden :/

hier: http://3lib.ukonline.co.uk/s60history.htm
zie ik staan dat de n80 standaard 18 mb vrije ram heeft, terwijl taskman aangeeft dat dit net geen 14 is :/ taskman zelf zal denkik niet 4 mb innemen, hoeveel hebben jullie vrij ? hier een trial van taskman: http://my-symbian.com/s60...ions.php?faq=1&fldAuto=50
vind 4 mb toch aardig wat vergeleken met het totaal :)

[ Voor 27% gewijzigd door Moning2 op 27-06-2006 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Moning2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:33:
[...]

die kun je ook op je memory card zetten :) maar ze nemen nog wel wat telefoongeheugen in beslag om een of andere reden :/

hier: http://3lib.ukonline.co.uk/s60history.htm
zie ik staan dat de n80 standaard 18 mb vrije ram heeft, terwijl taskman aangeeft dat dit net geen 14 is :/ taskman zelf zal denkik niet 4 mb innemen, hoeveel hebben jullie vrij ? hier een trial van taskman: http://my-symbian.com/s60...ions.php?faq=1&fldAuto=50
vind 4 mb toch aardig wat vergeleken met het totaal :)
Mmmm ik heb maar 7,16MB vrij.
Toch eens opzoeken waar die andere helft gebleven is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

CoolHead schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 08:43:
[...]

Mmmm ik heb maar 7,16MB vrij.
Toch eens opzoeken waar die andere helft gebleven is. :+
Oke heb de rest weer gevonden,
na een reboot heb ik weer 18,87MB vrij.

Wel een beetje jammer van Nokia dat er een geheugenbug inzit.
De rest word gewoon niet weer vrij gegeven.

[ Voor 17% gewijzigd door CoolHead621 op 27-06-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Anoniem: 19503 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:24:
Grappig een eigen theme van je lievelingsfoto helemaal gratis.
klikkerdeklik
Werkt bij mij niet met IE, ik krijg steeds de melding: Red box must be inside the image, en wat ik ook verschuif, het gaat niet.

Ik kan ook de rode rechthoek niet verkleinen en/of vergroten. Probeer het vanmiddag thuis even met Firefox.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.