opzich wel, maar ik heb mijn twijfels, behalve als google weer met zoiets bezig gaatyassine schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:40:
Is het mogelijk om de Favoriete internet site's van firefox te syncen met de n80?
ZOu wel vet zijn
Kunnen we geen Inkoopactie organiseren? Of is daar te weinig animo voor? Ik denk dat veel mensen tegen het probleem aanlopen (zoals ik) die geen creditcard hebben.[b][message=25993444,noline]
Neem tog denk ik die van ebay.. Als Jan willem van hunnik nog zo vriendelijk wil zijn om er een voor mij te reserveren.. ( ik heb je daarover alvast gemaild!)
EDIT
Heb ze gebeld en mag hem terug sturen!
Voor zo'n goed hoesje als die van Ebay heb ik best een tientje over.
Verwijderd
Is dus freeware en ik vind het erg handig.Leuk misschien voor in de TS DaannO?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:13:
Autolock gevonden voor o.a de N80,kijken of het wat is![]()
Try
Zoals talita al aangaf, is freeware, dus gratis.....Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:46:
Ja maar link hier op forum is een trial version...
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
KloptA3-D schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:22:
[...]
Zoals talita al aangaf, is freeware, dus gratis.....
AutoLock is a free automatic key lock application for S60 3rd Edition smartphones. It will turn key lock on after certain amount of time of inactivity.
Verwijderd
enzoronald schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:22:
Supreme_One1 , heb je al een email ontvangen dat ie daadwerkelijk verstuurd is ?
Lijkt me duidelijk toch, wanneer heb ik em ongeveer in bezit morgen middag?Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 21-06-2006 Zwolle , intern transport pakketten
Cool,dan stuur ik hem ook terug.yassine schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:46:
Ik heb dat hoesje binnen he Coolhead.. En ik moet zeggen ... Dit is echt slecht.. Echt een rot hoesje..
Ik ga ze ff belllen of ik hem mag terug sturen!
Neem tog denk ik die van ebay.. Als Jan willem van hunnik nog zo vriendelijk wil zijn om er een voor mij te reserveren.. ( ik heb je daarover alvast gemaild!)
EDIT
Heb ze gebeld en mag hem terug sturen!
En inderdaad dan die van Ebay maar bestellen
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
ben ik wel met je eens, hier hetzelfde probleem en wil toch wel dat hoesje graag hebben want het is zonde om zo'n telefoon te laten beschadigen!The Stimp! schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:35:
[...]
Kunnen we geen Inkoopactie organiseren? Of is daar te weinig animo voor? Ik denk dat veel mensen tegen het probleem aanlopen (zoals ik) die geen creditcard hebben.
Voor zo'n goed hoesje als die van Ebay heb ik best een tientje over.
hopelijk denken er nog meer mensen er zo over
Hmm beetje apart dat we beide op 7juni bevestiging hebben gekregen en dat ie van mij nog niet verstuurd is...Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:38:
[...]
[...]
Lijkt me duidelijk toch, wanneer heb ik em ongeveer in bezit morgen middag?
Waar heb je hem besteld?Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:00:
Mijn N80 is ook onderweg! Gister besteld, komt vandaag of morgen binnen
Verwijderd
Smartphoneshop.nl
Zonder abonnement, aangezien mijn abonnement nog dik een jaar doorloopt
Zonder abonnement, aangezien mijn abonnement nog dik een jaar doorloopt
Klopt het dat het browsen door de gallerij heel langzaam gaat?
Mijn afbeeldingen worden heel langzaam opgebouwd. Heb Firmware 3.0617.0.6. Heb het kaartje nog een keer geformateerd, maar zodra ik mijn oude foto's kopiëer naar het kaartje wordt hij heel langzaam.
Is er ook een mogelijkheid om eerst submappen te zien in de gallerij?
Wat ik ook bizar vind, is dat 20MB van mijn telefoongeheugen gebruikt is, terwijl ik er nog niets op gezet heb. De Data map op C is nog geen 1MB....
Verder echt een super toestel!!!
Mijn afbeeldingen worden heel langzaam opgebouwd. Heb Firmware 3.0617.0.6. Heb het kaartje nog een keer geformateerd, maar zodra ik mijn oude foto's kopiëer naar het kaartje wordt hij heel langzaam.
Wat ik ook bizar vind, is dat 20MB van mijn telefoongeheugen gebruikt is, terwijl ik er nog niets op gezet heb. De Data map op C is nog geen 1MB....
[ Voor 19% gewijzigd door ElGrandoNeuso op 22-06-2006 12:24 ]
bij mij gaat het vooral traag als er ook thumbnails van filmpjes bij staan, verder gaat het vrij soepelElGrandoNeuso schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:18:
Klopt het dat het browsen door de gallerij heel langzaam gaat?
[ Voor 9% gewijzigd door Moning2 op 22-06-2006 12:23 ]
Ik heb even een videoclip geconverteerd, hier kun je hem vinden.
bestandje van 30 mb, maar kwaliteit is naar mijn mening wel perfect
enjoy
enjoy
...less is more
ik zal es kijkenfunk-e schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:43:
enjoy
Moning2 en Supreme_One1,
welke firmware versies hebben jullie alle2 op de N80 zitten van algebeld ?
Verwijderd
Ik heb de telefoon nu een week en ben zeer tevreden (zoals ik al eerder schreef). Echter wel een probleempje.
De trilfunctie van mijn N80 heeft een eigen wil. Heel soms werkt deze wel, meestal niet. Op zich hoor je de telefoon prima, maar wanneer je in een vergadering of gewoon op werk zit wil je de telefoon toch discreet kunnen houden zonder gillende ringtone (stil dus).
Nog meer mensen hier last van?
De trilfunctie van mijn N80 heeft een eigen wil. Heel soms werkt deze wel, meestal niet. Op zich hoor je de telefoon prima, maar wanneer je in een vergadering of gewoon op werk zit wil je de telefoon toch discreet kunnen houden zonder gillende ringtone (stil dus).
Verwijderd
Ik heb me toestel nog binnen,maar ze hadden me gezegd de laatste versie(dus nieuwste)Laatste melding die ik gekregen heb van TPG Post is ditenzoronald schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:42:
Moning2 en Supreme_One1,
Ik woon ongeveer 40 km van venlo, wanneer zal ik em in bezit hebben vandaag toch nog?Zending ontvangen op distributielocatie 22-06-2006 Venlo , pakkettendistributie
Zending in distributieroute 22-06-2006 Venlo , pakkettendistributie
Als het in distributieroute zit krijg je hem sowiezo vandaagVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:23:
[...]
Ik heb me toestel nog binnen,maar ze hadden me gezegd de laatste versie(dus nieuwste)Laatste melding die ik gekregen heb van TPG Post is dit
[...]
Ik woon ongeveer 40 km van venlo, wanneer zal ik em in bezit hebben vandaag toch nog?
gefeliVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:48:
TELEFOOON BINNEN !!!
Weet iemand toevallig een progamma om via Bluetooth Winamp te besturen met de Nokia N80. Ik had al een aantal programma's gevonden maar deze konden niet worden geinstaleerd, las ergens dat de nieuwste symbian OS die de N80 heeft, alleen gecertificeerde sofware accepteerd.
Echt niet!
kheowkul schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:13:
las ergens dat de nieuwste symbian OS die de N80 heeft, alleen gecertificeerde sofware accepteerd.
Bemused ken ik nog, wel eens gebruikt met mn 6230, is ook symbian versie van. Op google kun je m vast wel vinden.kheowkul schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:13:
Weet iemand toevallig een progamma om via Bluetooth Winamp te besturen met de Nokia N80. Ik had al een aantal programma's gevonden maar deze konden niet worden geinstaleerd, las ergens dat de nieuwste symbian OS die de N80 heeft, alleen gecertificeerde sofware accepteerd.
Net mijn Nokia N80 gehaald, erg fijn mobieltje! mooi scherm ook nog eens.
mocht het nuttig zijn:
V 3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
Nokia N80 (02)
mocht het nuttig zijn:
V 3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
Nokia N80 (02)
39
Dat betekent dat er nog geen nieuwere versie is 
Homedisc schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:40:
Net mijn Nokia N80 gehaald, erg fijn mobieltje! mooi scherm ook nog eens.
mocht het nuttig zijn:
V 3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
Nokia N80 (02)
Verwijderd
Ik heb hem binnen een paar dagen hier in Belgie 
En heb er zo al direct een 2GB miniSD kaartje bijgekocht,
Ik zal jullie laten weten hoe het afloopt
En heb er zo al direct een 2GB miniSD kaartje bijgekocht,
Ik zal jullie laten weten hoe het afloopt
Mijn 1 gig kaartje werkt als een trein (vandaag ontvangen)
I intend to live forever. So far, so good.
Perfecte kwaliteit. Alleen zou ik hem breedbeeld maken.funk-e schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:43:
enjoy
Lijkt een beetje vertekend.
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
[b]CoolHead schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:00: Ik heb even een videoclip geconverteerd, hier kun je hem vinden.
enjoy
[/b]
Welk programa heb je daar voor gebruikt??
enjoy
[/b]
Welk programa heb je daar voor gebruikt??
[ Voor 38% gewijzigd door yassine op 22-06-2006 23:14 ]
hiermee heb ik hem geconverteerd
3g2 | mpeg4 | AAC
352x288 | 11:9 | 25 | 960 | Hi Quality / 3g2 V.5
22050 | 1 | 128 | Default
(misschien dat de bitrate van de video nog wel wat omlaag kan, het neemt namelijk wel veel ruimte op deze manier
3g2 | mpeg4 | AAC
352x288 | 11:9 | 25 | 960 | Hi Quality / 3g2 V.5
22050 | 1 | 128 | Default
(misschien dat de bitrate van de video nog wel wat omlaag kan, het neemt namelijk wel veel ruimte op deze manier
...less is more
Verwijderd
Pfff wat een onoverzichtelijke pagina. Het kan aan mij liggen, maar ik zie geen downloadlink?
Staat in de ts die linkVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:49:
[...]
Pfff wat een onoverzichtelijke pagina. Het kan aan mij liggen, maar ik zie geen downloadlink?
tis dan ook gratisVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:49:
[...]

voor in de TS een betere link
ik heb ook de nieuwste (die met 17 erinenzoronald schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:42:
Moning2 en Supreme_One1,
Hier werkt ie prima de keren dat deze moest werken, vind em wel een beetje goedkoop aanvoelen...Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:10:
Ik heb de telefoon nu een week en ben zeer tevreden (zoals ik al eerder schreef). Echter wel een probleempje.

Control Freak is een hele goede maar die werkt (nog?) niet op de N80kheowkul schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:13:

weet iemand nog een rtsp link ? die kan de n80 namelijk streamen en wil ik even proberen

[ Voor 11% gewijzigd door Moning2 op 23-06-2006 00:13 ]
Heel veel commentaar is onterecht. De review van de N70 was ook niet positief en dit is één van de best verkopende 3G toestellen op het moment! De auteur schijnt heel erg Pro-SE te zijn, kan kloppen want ik ken em ook wel een beetje. Verder erg weinig screenshots en hele wazige camerafoto's (??) ik krijg zo enorm veel beter uit dit toestel, en ik heb nog niet eens 17.x erop.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:36:
Er staat een vernieuwde review van de N80 op Mobile Review, volgens mij zijn ze niet al te positief:
http://www.mobile-review.com/review/nokia-n80update-en.shtml
Is een hele rel over geweest op Mobile-Review. Mijn eigen review op NieuweMobiel is inderdaad enthousiast, maar dat ben ik ook over het toestel. Geen enkele andere concurrent die zoiets levert. Natuurlijk is hij niet perfect, maar ik verwacht van Nokia vooral softwarematig schot in de zaak.
Ontopic: Die SUPER video encoder werkt heel goed alleen vind ik het jammer dat MPEG-3G2 niet werkt in 416x352 resolutie, het hele scherm dus. Want je gooit alsnog veel weg met 352x288. Met SmartMovie ziet het er nog beter uit, een xVid file met 192 kb/s bitrate en wél in 416x352:

Moet wel zeggen dat ik merk dat het toestel hier moeite mee heeft, dus maar eens op een lagere bitrate proberen
Ik heb ook even smartmovie geprobeerd en xvid 128 kbps en geluid 24 kbps draaide totaal niet soepel en het zag er niet uit
ik hou et wel bij mpeg4 en 3gp

Ik was juist erg blij met de kwaliteit die ik met DivX/xVid eruit kreeg. 25 fps, 416x352, 128kb/s. Ging aardig, maar je ziet dat hij het niet 100% trekt. Helaas is de CPU van de N80 itt mijn inmiddels verkochte MDA Compact niet echt toereikend hiervoor
3GP zal ik zelf niet aan beginnen, dat ziet er helemaal niet uit.
Niemand die het gelukt is om MPEG op 416x352 te krijgen ipv 352x288?
Niemand die het gelukt is om MPEG op 416x352 te krijgen ipv 352x288?
Er gaat weer gerucht over een nieuwe firmware:
N80
RM-92
V3.0618.0.2
Date: 20.06.2006
Is in italie gesignaleerd. Hopen dat die snel op de markt komt!
N80
RM-92
V3.0618.0.2
Ah, kijk dat is goed nieuws. Hopelijk dat er snel bekend wordt wat de verbeteringen zijn.running man schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 07:51:
N80
RM-92
V3.0618.0.2
Zodra er meer bekend over is, zal ik hem in de ts verwerkenIkWilbert schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:24:
[...]
Ah, kijk dat is goed nieuws. Hopelijk dat er snel bekend wordt wat de verbeteringen zijn.
Verwijderd
Ik ben met die Super bezig maar ik krijg steeds alleen geluid en geen beeld op mn N80. Welke instellingen gebruiken jullie??
Ik had: MP4 - H.264/AVC - AAC
352 x 288 - 11:9 - 25 frame/sec - bitrate 1200
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 10:52 ]
probeer je framerate met op 15 te zetten, ik heb vaak geen beeld en wel geluid met 25 framesVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:50:
Ik ben met die Super bezig maar ik krijg steeds alleen geluid en geen beeld op mn N80. Welke instellingen gebruiken jullie??
Bron?running man schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 07:51:
N80
RM-92
V3.0618.0.2
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Ik had een link naar een italiaanse site maar kan hem niet meer vinden.
Op mobile-review.com staat ook iets over dit "gerucht"
Deze misschien?running man schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:06:
[...]
Ik had een link naar een italiaanse site maar kan hem niet meer vinden.
Op mobile-review.com staat ook iets over dit "gerucht"
http://forum2.mobile-revi...thread.php?t=47128&page=2
Daar laat ik me dus maar niet dooor leiden, een Italiaan uit Palermo die het schijnbaar van anderen gehoord heeft en geen directe bron heeft....zo krijg je idd geruchten
zo ik heb mijn nieuwe 1900mAh batterij binnen opgeladen en heb nu wifi en bluetooth aanstaan.
Dit laat ik de hele dag aan..Met de normale batterij hield ie dat niet vol..ben benieuwd met deze..
Dit laat ik de hele dag aan..Met de normale batterij hield ie dat niet vol..ben benieuwd met deze..
Waar heb je die weg als ik vragen mag.Dalma schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:47:
zo ik heb mijn nieuwe 1900mAh batterij binnen opgeladen en heb nu wifi en bluetooth aanstaan.
Heb trouwens gisteren ook de N80 besteld bij gsmtrack... daar ist ie gratis op het moment
Ik heb gisteren ook de zwarte ontvangen via algebeld.nl
Leuk toestel. Wlan werkt ook goed.
Ik kan alleen geen toegangspunt toekennen als het ssid niet wordt uitgezonden.
Als ik kies voor de optie dat ik per keer het toegangspunt kies, dan kan ik niet connecten omdat het ssid niet wordt uitgezonden.
Ik heb nu dus voor mn gmail twee mailboxen aaangemaakt. Een voor het wlan op het werk, en een voor mijn wlan thuis.
Ik heb alles afgezocht, tweakers, google, etc maar krijg het niet gevonden.
Iemand een suggestie?
Als ik kies voor de optie dat ik per keer het toegangspunt kies, dan kan ik niet connecten omdat het ssid niet wordt uitgezonden.
Ik heb nu dus voor mn gmail twee mailboxen aaangemaakt. Een voor het wlan op het werk, en een voor mijn wlan thuis.
Iemand een suggestie?
Profiel Stil heeft standaard trilalarm op 'uit' staan! Dus even goed opletten in je profielen.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:10:
Dat heb ik ookWillianv schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:17:
Iemand een suggestie?
meest vervelende vind ik nog dat als er al een verbinding is en een ander programma heeft ook een verbinding nodig moet ik de al verbonden verbinding

weet iemand of deze kaart wat is en of deze ook werkt met de n80 ?
pricewatch: Secure Digital Card Mini 2GB (TakeMS)
mooi goedkoop maar dan moet het geen bende zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Moning2 op 23-06-2006 13:53 ]
Ik heb hetzelfde kaartje besteld. Ga het morgen ophalen bij Zercom in Eindhoven.
Ik post wel of het iets is. Voor dat geld durfde ik de gok best te wagen..
Ik post wel of het iets is. Voor dat geld durfde ik de gok best te wagen..
staat al sinds 11 uur aan..
heb nu ook nog profimail ingeschakeld op wifi..wat staat er momenteel allemaal aan:
- agile messenger via PIT
- Profimail staat aan via wifi (elke 10 minuten email ophalen)
- bluetooth staat aan
ben benieuwd hoelang ie het volhoudt..
momenteel zie ik nog steeds volle streepjes
Zorg wel dat ook je netwerk modus op dual staat. Die trekt normaliter behoorlijk, maar k gebruik het wel geregeld.Dalma schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:44:
[...]
staat al sinds 11 uur aan..
heb nu ook nog profimail ingeschakeld op wifi..wat staat er momenteel allemaal aan:
- agile messenger via PIT
- Profimail staat aan via wifi (elke 10 minuten email ophalen)
- bluetooth staat aan
ben benieuwd hoelang ie het volhoudt..
momenteel zie ik nog steeds volle streepjes
BTW voor de posts hierboven, ik gebruik de 2GB Transcend 80x MiniSD. Werkt prima!
60eu heb ik ervoor moeten betalen.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
Mag ik vragen wanneer je die hebt besteld bij algebeld.nl?Willianv schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:17:
@bram1987: Omstreeks 28 mei besteld, echter was de betaling pas rond 10 juni verwerkt geloof ik.
Verder loop ik tegen het volgende probleem aan:
Als ik gebruik wil maken van de smtp server van ons domein, dan werkt dat via uitgaande mailverificatie. Dit kan ik echter op de gsm nergens instellen. Mail ontvangen gaat dus prima, mail verzenden dus niet.
Iemand hier een oplossing voor?
Verder loop ik tegen het volgende probleem aan:
Als ik gebruik wil maken van de smtp server van ons domein, dan werkt dat via uitgaande mailverificatie. Dit kan ik echter op de gsm nergens instellen. Mail ontvangen gaat dus prima, mail verzenden dus niet.
Iemand hier een oplossing voor?
sinds ik mijn nokia heb, staat ie op dual modemartincm schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:16:
[...]
Zorg wel dat ook je netwerk modus op dual staat. Die trekt normaliter behoorlijk, maar k gebruik het wel geregeld.
BTW voor de posts hierboven, ik gebruik de 2GB Transcend 80x MiniSD. Werkt prima!
60eu heb ik ervoor moeten betalen.
Kost daar 9 euro, op marktplaats worden ze nu aangeboden voor € 5,04
http://koopjes.marktplaat...%2FtrhyBrz%2BwNmHzDg&df=1
Kan me niet voorstellen dat dat goeie accu's zijn...bmwman schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:21:
[...]
Kost daar 9 euro, op marktplaats worden ze nu aangeboden voor € 5,04
http://koopjes.marktplaat...%2FtrhyBrz%2BwNmHzDg&df=1
Ik eigenlijk ook niet maar heb er inmiddels wel 1 besteld, voor die 5 euro kan mij er weinig gebeuren toch...)))IkWilbert schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:28:
[...]
Kan me niet voorstellen dat dat goeie accu's zijn...
lijken niet dezelfde.bmwman schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:06:
[...]
Ik eigenlijk ook niet maar heb er inmiddels wel 1 besteld, voor die 5 euro kan mij er weinig gebeuren toch...)))
moet je ff navragen.
op die van mij staat 3.7 volt net als de originele n80 accu..en 1900mAh
Laat je ons ook weten of het wat is?? Ik wil toch echt meer juice in dit mooie dingetje hebben zeg ...bmwman schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:06:
[...]
Ik eigenlijk ook niet maar heb er inmiddels wel 1 besteld, voor die 5 euro kan mij er weinig gebeuren toch...)))
die op marktplaats kost bij de duitsers ook maar 4.95gavro_g schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:14:
[...]
Laat je ons ook weten of het wat is?? Ik wil toch echt meer juice in dit mooie dingetje hebben zeg ...
http://www.afterbuy.de/Af...2350%26produktid%3D689556
ik heb namelijk deze:
http://www.afterbuy.de/Af...d=22350&produktid=2129101
Ja cker niet gebruiken, voltage moet wel gelijk zijn als je originele, net als post boven mij moet dat idd 3.7v zijn.bmwman schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:06:
[...]
Overigens heb ik er een van 1200mAh besteld maar die trekt denk ik de helft nog niet van wat het origineeltje doet (was volgens mij ook al eerder gemeld). Dalma houd me op de hoogte, k hoop dat die 1900mAh wel een grote verbetering is, aangezien ik nu ik meeste wel correct heb ingesteld, het apparaatje wel erg intensief gebruik dagelijks.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
nope, het was een italiaanse site. heb er een vertaling op los gelaten...
Maar waar rook is is meestal vuur
Maar waar rook is is meestal vuur
Zal nog even navraag doen naar de voltage, anders mogen ze hem houden.!martincm schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:19:
[...]
Ja cker niet gebruiken, voltage moet wel gelijk zijn als je originele, net als post boven mij moet dat idd 3.7v zijn.
Overigens heb ik er een van 1200mAh besteld maar die trekt denk ik de helft nog niet van wat het origineeltje doet (was volgens mij ook al eerder gemeld). Dalma houd me op de hoogte, k hoop dat die 1900mAh wel een grote verbetering is, aangezien ik nu ik meeste wel correct heb ingesteld, het apparaatje wel erg intensief gebruik dagelijks.
Weet iemand waneer de TOM TOM uitkomt van voor de n80?? IK zou hem graag erop willen hebben met dit mooie scherm
weet iemand hoe je een thema kunt verwijderen die je er zelf op hebt gezet?
Einde of na de zomer pas is al meerdere malen gemeld volgens mij.yassine schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:27:
Weet iemand waneer de TOM TOM uitkomt van voor de n80?? IK zou hem graag erop willen hebben met dit mooie scherm
Menu, instrumenten, toep.beh...TheMystery schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:48:
weet iemand hoe je een thema kunt verwijderen die je er zelf op hebt gezet?
[ Voor 28% gewijzigd door Nyana op 23-06-2006 19:50 ]
oke thxSkype schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:49:
[...]
Einde of na de zomer pas is al meerdere malen gemeld volgens mij.
[...]
Menu, instrumenten, toep.beh...
Verwijderd
Ik probeer een backup van m'n oude 6230 terug te zetten op m'n n80 mbv PC suite (back-up maken en terugzetten) maar op het moment dat ik bij "backup terugzetten" ben en dan "volgende" klik krijg ik die irritante pop-up: windows fout verzenden/niet verzenden bladiebla... Iemand hier dezelfde ervaring mee? Ik heb de software uit de TS (6.8) ook al opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft.... Behoorlijk irritant want ik wil m'n agenda terugzetten, anders kan ik alles met de hand overtikken

gebruik je usb/infrarood/bluetooth ?Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:01:
Ik probeer een backup van m'n oude 6230 terug te zetten op m'n n80 mbv PC suite (back-up maken en terugzetten) maar op het moment dat ik bij "backup terugzetten" ben en dan "volgende" klik krijg ik die irritante pop-up: windows fout verzenden/niet verzenden bladiebla... Iemand hier dezelfde ervaring mee? Ik heb de software uit de TS (6.8) ook al opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft.... Behoorlijk irritant want ik wil m'n agenda terugzetten, anders kan ik alles met de hand overtikken
Ik probeer een achtergrond full screen op mijn n80 te krijgen maar dit lukt me niet.
ben al met nokia theme studio bezig geweest en daar heb ik een standaard theme
mijn achtergrond ingezet die ik wil maar als ik heb dan op sla dat heeft hij op de
n80 nog de oude achtergrond.
iemand een idee hoe je dit voor elkaar krijgt?
mijn achtergrond ingezet die ik wil maar als ik heb dan op sla dat heeft hij op de
de achtergrond kan niet full screenTheMystery schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:11:
Ik probeer een achtergrond full screen op mijn n80 te krijgen maar dit lukt me niet.
dan moet je de onderste knoppen ook plaatjes geven en de achtergrond daar bij de klok en provider tekst ook, dus dat wordt knippen passen en plakken
wel jammer dat ze dat text to speech niet in het nederlands hebben gedaan

[ Voor 12% gewijzigd door Moning2 op 23-06-2006 20:26 ]
moet wel kunnen als je het in een theme verwerktMoning2 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:24:
[...]
de achtergrond kan niet full screen
dan moet je de onderste knoppen ook plaatjes geven en de achtergrond daar bij de klok en provider tekst ook, dus dat wordt knippen passen en plakken
wel jammer dat ze dat text to speech niet in het nederlands hebben gedaannederlandse woorden in een slechte engelse robotstem klinkt nogal verrot
moet je nokia theme studio ff op de nokia site downloaden
daarom ook die 2e zinTheMystery schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:27:
[...]
moet wel kunnen als je het in een theme verwerkt
moet je nokia theme studio ff op de nokia site downloaden
is volgens mij wel wat werk, maar je moet er wat voor over hebben
[ Voor 13% gewijzigd door Moning2 op 23-06-2006 20:31 ]
Volgens mij zijn dat soort dingen allemaal gewoon in de handleiding te vindenVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:26:
Waar kun je de toon veranderen van inkomende sms berichten??

met welk programma spelen jullie de films op de N80 af?dcell schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:18:
[...]
probeer je framerate met op 15 te zetten, ik heb vaak geen beeld en wel geluid met 25 frames
Ik krijg steeds bestand niet ondersteund
Tijd van werken, tijd van rusten
dat staat 2 paginas terug...Driek schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:37:
[...]
met welk programma spelen jullie de films op de N80 af?
Ik krijg steeds bestand niet ondersteund

Hm, ik vind de phone jammer genoeg toch net wat te traag.... Denken jullie dat de N80 sneller zal zijn als ik alle applicaties (zoals taskman, opera, etc, etc) op de externe SD installeer? Heeft het dan effect als het een 80X SD is, heeft dat enig snelheidsvoordeel in de N80?
Ik heb momenteel nog bijna 29MB vrij op intern geheugen, dus bijna niets geinstalleerd, maar t kost me toch al 30 secs om Opera 8.60 volledig te laden
(btw, sw versie: 3.0617.0.6)
Ik heb momenteel nog bijna 29MB vrij op intern geheugen, dus bijna niets geinstalleerd, maar t kost me toch al 30 secs om Opera 8.60 volledig te laden

hoe krijg je dat voor mekaargavro_g schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:08:
Hm, ik vind de phone jammer genoeg toch net wat te traag.... Denken jullie dat de N80 sneller zal zijn als ik alle applicaties (zoals taskman, opera, etc, etc) op de externe SD installeer? Heeft het dan effect als het een 80X SD is, heeft dat enig snelheidsvoordeel in de N80?
Ik heb dezelfde firmware, en ik installeer altijd alles op de memory kaart (vraag me niet waarom

enne symbian is altijd 'traag', zie het als windows op je mobiel, alles neemt even de tijd om op te starten
hmmm, als een filmpje is afgelopen in de galerij en deze wil teruggaan naar de lijst met foto's enz. en ik druk tegelijkertijd (om een of andere reden...) op het terug knopje blijft ie op Openen staan met een bewegende balk

[ Voor 31% gewijzigd door Moning2 op 23-06-2006 23:42 . Reden: Goix was niet content met mijn overmatige gebruik aan smilies... :P ]
Moest je blik met smillies leeg ofzo?Moning2 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:17:
[...]
hoe krijg je dat voor mekaarik heb de nieuwste opera (zal die wel zijn
) binnen 5 a 10 seconden draaiende
had em geinstalleerd op mijn bijgeleverde sd kaart
heb opera er al weer afgegooid want met wat plaatjes in beeld werd het scrollen koleretraag
ojah heb dezelfde firmwareen ik installeer altijd alles op de memory kaart (vraag me niet waarom
)
enne symbian is altijd 'traag', zie het als windows op je mobiel, alles neemt even de tijd om op te starten
hmmm, als een filmpje is afgelopen in de galerij en deze wil teruggaan naar de lijst met foto's enz. en ik druk tegelijkertijd (om een of andere reden) op het terug knopje blijft ie op Openen staan met een bewegende balk
gebeurd verder niks
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 23-06-2006 22:32 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Shit.. zo lang nogSkype schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:49:
[...]
Einde of na de zomer pas is al meerdere malen gemeld volgens mij.

Verwijderd
Is het bij iedereen het geval dat wanneer je muziek afspeelt geluid op maximum zet het niet echt meer mooi en goed klinkt of heb ik daar alleen last van?
Verwijderd
Uuh geldt dat niet voor ieder geluidsapparaat, als ik mn speakers van mn stereo op 100% zet klinkt t niet meer goed, maar als ik een ipod of tv op 100% zet klinkt het ook niet meer zo zuiver als op 75%.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 23:17:
Is het bij iedereen het geval dat wanneer je muziek afspeelt geluid op maximum zet het niet echt meer mooi en goed klinkt of heb ik daar alleen last van?
Daarnaast zou ik ook niet aanraden het geluidniveau op max zetten ivm het opblazen van het kleine speakertje !!
Dus kortom, ja dit heeft iedereen maar last hebben heb ik er niet van want het is doodnormaal dat je een klein stapje onder de max gaat zitten (net als met zoveel
Ik laat graag mijn emoties zien!...
heeft iemand het voor mekaar gekregen om met lifeblog te posten op bijv. blogger.com ? ik ga geen cent neertellen voor die bende van typepad...
Ik heb het geprobeerd via flickr, maar het bericht staat nog steeds niet op mijn blog

Enig idee hoe snel zij leveren? Hij is op voorraad..bmwman schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:13:
[...]
Waar heb je die weg als ik vragen mag.
Heb trouwens gisteren ook de N80 besteld bij gsmtrack... daar ist ie gratis op het moment
Verwijderd
Nou ik kan het dus nergens vindenOost! schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:35:
[...]
Volgens mij zijn dat soort dingen allemaal gewoon in de handleiding te vinden![]()
![]()
EDIT: Gevonden
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 00:45 ]
Ik kan dat video programma link echt niet vinden.. Ik zie op de site echt geen download mirrors
http://www.erightsoft.net/S5FO1.html
heb de site al 20 keer bekeken
Kan je de preciese download locatie geven

heb de site al 20 keer bekeken
[ Voor 20% gewijzigd door yassine op 24-06-2006 00:27 ]
die link reffered em weer naar die homepaginayassine schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:26:
Ik kan dat video programma link echt niet vinden.. Ik zie op de site echt geen download mirrors![]()
heb de site al 20 keer bekekenKan je de preciese download locatie geven
Verwijderd
Hi you all,
vandaag ook de N80 (zwart) bestelt bij 2call. € 35,- incl. vodafone bel&mm tegoed 22,50
Hun zijn echt de goedkoopste op het net. Maar dit is mijn eerste keer dat ik een toestel online koop in mijn leven. Heeft er iemand ervaring met deze site? Hoop dat het niet te lang duurt met de levering want ik kan niet wachten. Stond wel nog in dubio tussen N80 en de N91. Maar toch maar de N80 genomen.
greetz you all
Neosto
vandaag ook de N80 (zwart) bestelt bij 2call. € 35,- incl. vodafone bel&mm tegoed 22,50
Hun zijn echt de goedkoopste op het net. Maar dit is mijn eerste keer dat ik een toestel online koop in mijn leven. Heeft er iemand ervaring met deze site? Hoop dat het niet te lang duurt met de levering want ik kan niet wachten. Stond wel nog in dubio tussen N80 en de N91. Maar toch maar de N80 genomen.
greetz you all
Neosto
Verwijderd
Inmiddels een dag in het bezit van de N80 en ik moet zeggen hij bevalt me heel goed! Alles werkt eigenlijk perfect! Het browsen (waar ik het meest bang voor was) werkt zelfs nog beter dan op mn oude MDA Vario
Echt een super toestel!
Echt een super toestel!
Verwijderd
ik gebruik die meegeleverde usb-kabel, aangezien ik geen BT/IR heb op mn desktop.... Zou het verschil maken denk je?
Verwijderd
Is het mogelijk om in gedeelde mappen van je WLAN te komen?? Bij mijn MDA had ik daar Resco Explorer voor. Voor de N80 kan ik nog niet echt iets vinden!
Dit topic is gesloten.