Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:55
Ik heb em in me klauwe 8) 8) wat een toestel! 8) >:)
en nu ga ik er mee kloten :P adios!

ik ben adobe reader aan het installeren... duurt alleen wel heel erg lang :? staat al een minuutje of 2 op 100% 8)7 ik annuleer em maar :/

daar komen de frustraties...
ik heb een verborgen netwerk, hoe kan ik nu een access point instellen :? die handleiding wordt ik niet wijzer van :/

heb et al :)

[ Voor 75% gewijzigd door Moning2 op 20-06-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
toch wel heel jammer van die camera! En de bouwkwaliteit. Nokia wil nog dingen gaan verbeteren in komende versies (hardwarematig). Aan welke periode moet je dan denken? Vooral die slider moeten ze eigenlijk verbeteren. Dat moet gewoon een automatische slider worden!

[ Voor 23% gewijzigd door rob1985 op 20-06-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

@ coolhead..> Zou je een foto willen plaatsen van de n80 met het hoesje :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij zeggen of er meer mensen zijn die problemen hebben met een sandisk 2Gb voor de N80. Bij mij wordt deze niet eens herkend. Kan dus niet eens formateren o.i.d.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:52

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:36:
Kan iemand mij zeggen of er meer mensen zijn die problemen hebben met een sandisk 2Gb voor de N80. Bij mij wordt deze niet eens herkend. Kan dus niet eens formateren o.i.d.
Thx
Hmm... hier kan ik je zo niet mee helpen jammer genoeg. Heb zelf zo net een Kingston 1 GB mini sd besteld. Iemand hier ervaring mee?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16

Prosperot

Today is a gift...

2call is snel zondag avond besteld en nu al mail binnen dat ie verzonden wordt
Idem hier, zondag besteld en zojuist de mail gehad dat ie is verzonden (silver) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx
Dit stond op newmobile.nl "voor MiniSD is momenteel 2 GB beschikbaar, wat niet altijd probleemloos werkt in de Nokia N80. Naast de N80 gebruiken ook de E61, E70, E50, N73, N93 en de N71 momenteel de SD-standaard. Nokia heeft gelukkig ingezien dat de SD meer voordelen biedt op onder andere snelheid, capaciteit en prijs"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Ik heb totaal geen problemen met mijn San Disk 2 Gb mem. Hij herkent hem gelijk en loopt soepel..

Mischien heb je de oude firmware en moet je ff naar een Nokia service punt gaan om hem te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kheowkul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:00
Ben net in het bezit van een zwarte N80 en er valt mij 1 ding op. Als de telefoon wordt ingeschoven vraagt hij om de toetsenblokkering te activeren. Nou vraag ik me af of er ergens kan worden ingesteld dat de telefoon automatisch op toetsenblokkering wordt gezet als de telefoon wordt ingeschoven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
wheheheh kheb em alweer laten crashen 8)7
maja, radio luisteren + bluetooth instellen + bellen + afbeelding proberen te verzenden kan nog wel es misgaan :+
kheowkul schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:56:
Ben net in het bezit van een zwarte N80 en er valt mij 1 ding op. Als de telefoon wordt ingeschoven vraagt hij om de toetsenblokkering te activeren. Nou vraag ik me af of er ergens kan worden ingesteld dat de telefoon automatisch op toetsenblokkering wordt gezet als de telefoon wordt ingeschoven??
dat is nou juist het vervelende aan de N80, dat kan niet 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door Moning2 op 20-06-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16

Prosperot

Today is a gift...

Is mLock misschien wat?

mLock just set the Keylock. The idea is an easier use of the Keylock (especially with N80).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Ik heb zojuist PC Suite 6.8 er op gezet, nu wil ik muziek overzetten, ding ziet alle mappen op mijn schijf... behalve de map met mijn muziek erin 8)7 |:( 8)7
Als ik het programma de schijf laat doorzoeken waar die map met muziek in staat vind ie ze nog niet :/
ik heb iets van 1000 mp3'tjes in die map staan, lijkt me niet dat dat er teveel zijn 8)7

iemand een oplossing of hetzelfde probleem ? 8)7

edit:
heb et al :) nieuwe map aangemaakt met dezelfde naam als de map met mn muziek, nu vind ie et wel 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Moning2 op 20-06-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
waarom via pc suite? sluit je n80 gewoon met de kabel aan en kies dan bestandsoverdracht op je n80.. werkt veel beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Helpt niet echt 8)7 Het is veel handiger om via de slide mechanisme je tel te blokeren dan op een icoontje te klikken, om het dan uiteindelijk te blokeren 8)7

Als ze nou met een programmetje komen waarmee je automtische deblokering kunt zetten. Zonder bij elke open-slide beweging te horen te krijgen of je wil blokeren of niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
p.w.vandijk schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:27:
waarom via pc suite? sluit je n80 gewoon met de kabel aan en kies dan bestandsoverdracht op je n80.. werkt veel beter :P
weet et :P maar ik wil et converteren naar eaac+, scheelt weer ruimte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
volgens mij had ik ergens in dit forum gelezen dat ze bezig waren met een app: autolock genaamd, o.i.d.
deze doet precies wt jij zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

ik heb mijn nokia N80 zwart
ze hadden hem zo liggen 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p.w.vandijk schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:27:
ja zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

veel sneller ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
Prosperot schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:14:
Is mLock misschien wat?

mLock just set the Keylock. The idea is an easier use of the Keylock (especially with N80).
Werkt idd erg makkelijk, je maakt er gewoon 1 van je snelkoppelingen van je actieve standby van en je hebt binnen 1 of 2 klikken zonder je slide te gebruiken je toetsenbord geblokkeerd

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel wordt morgen aan u verstuurd. U zult het dan donderdag of vrijdag in
huis hebben. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
eindelijk net mail gekregen van algebeld, goed nieuws, nogmaals ik heb 7 juni me bevestigingsmail gekregen en heb de zilvere besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driek schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:51:
[...]

Werkt idd erg makkelijk, je maakt er gewoon 1 van je snelkoppelingen van je actieve standby van en je hebt binnen 1 of 2 klikken zonder je slide te gebruiken je toetsenbord geblokkeerd
hij geeft een fout melding op mijn pc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:25
Heeft iemand hier ook "problemen" met de webbrowser? De mijne accepteert namelijk volgens mij geen cookies. Bij de instellingen staat cookies wel op "toestaan". Ik heb een PIT bundel en elke keer als ik de browser opnieuw start en ergens heen wil gaan, krijg ik die irritante speed manager van T-Mobile die wil weten of ik normaal wil internetten of met hun compressie ingeschakeld. Als ik naar hotmail.com ga ofzo, moet ik ook elke keer mijn login intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:24:
[...]

hij geeft een fout melding op mijn pc :?
bij mij niet. Downloaden, uitpakken, en deze keer met IR naar de N80
instaleren, klaar.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Erg vrolijk al die smilys, maar het leest wel een beetje irri. Dus zoals op de bierreclame: met mate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-09 15:19

CoolHead621

Enjoy every moment

yassine schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:26:
@ coolhead..> Zou je een foto willen plaatsen van de n80 met het hoesje :) ?
Ik zou wel willen, maar het ding was zo ruk, dat ik hem er 5 min. om heb gehad, en nu ligt hij nog op mijn werk.
Dus kan nu helaas geen foto voor je plaatsen.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Mijn 'menu' knop geeft soms nogal een beste krak als ik em indruk, hebben meerdere mensen dit ?

en mn backlight knippert ook steeds een klein beetje :'( kwordt dr helemaal gek van 8)7 lichtsensor zal wel aan het spacen zijn want tijdens het opstarten en afsluiten of als de backlight net aan is gebeurt et niet...

[ Voor 62% gewijzigd door Moning2 op 20-06-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Thx
Ik heb een Peak 2GB, deze deed ik er in, en deed het direct, telefoon gaf een piepje, en klaar was kees....
Heb geen idee waar Peak deze kaarten inkoopt.
Misschien wel bij sandisk, en heb jij misschien een rot exemplaar.
Doet hij het wel in een cardreader op je pc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
CoolHead schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:13:
[...]

Ik heb een Peak 2GB, deze deed ik er in, en deed het direct, telefoon gaf een piepje, en klaar was kees....
Heb geen idee waar Peak deze kaarten inkoopt.
Misschien wel bij sandisk, en heb jij misschien een rot exemplaar.
Doet hij het wel in een cardreader op je pc??
ej die Peak heb ik ook en die werkt ook hier goed :P
(geld is overgemaakt hoor ;))

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

funk-e schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:46:
N80 bezitters=> welk programma gebruiken jullie om muziek te luisteren? Ik vind de standaard audioplayer een beetje tegenvallen omdat ik nummers niet vooruit kan spoelen.

Weet iemand goede alternatieven?

laatmaar, gewoon lang ingdrukt houden dus :D
LOL had me effe gesmst, dan had het ik je van wat gepiel kunnen weer houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

funk-e schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:19:
[...]

ej die Peak heb ik ook en die werkt ook hier goed :P
(geld is overgemaakt hoor ;))
Oke dan! :D

Heb je nog wat coole programma's gevonden? wel met me delen he!

See ya Friday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 03:40
Nou ook al een aantal dagen in het bezit van deze magnifieke telefoon! Zit nu even met een kleine vraag:

Wie van jullie krijgt het voor elkaar om Rabobank Internet Bankieren te openen op je N80? Ik he de S60 brwoser (v 3.0, 0550) en Opera Mini V2. In de S60 brwoser slaat hij iets lokaal op en springt hij over op de 'services-broser'; welke de lokale shit opent en vervolgens niet functioneert. In opera mini krijg ik de melding dat secure connections niet ondersteund zijn......

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:33
weet iemand of dit TakeMs MINI-SD CARD 2.0Gb een goed merk is voor een geheugenkaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:51:
[...]

eindelijk net mail gekregen van algebeld, goed nieuws, nogmaals ik heb 7 juni me bevestigingsmail gekregen en heb de zilvere besteld
???? Ik heb nog geen email gekregen ? En ik heb em echt ook op 7 juni bevestigd gekregen. Hoe laat heb jij die bevestiging binnen gekregen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-BE
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ontving trouwens vandaag een mailtje van telefonie.nl dat ze een voorraadje N80's binnen hadden gekregen, waaronder dus die van mij (weken geleden gereserveerd). Naja, ik had mijne dus net een paar dagen geleden via 2call besteld... Maar misschien dus goed om te weten dat telefonie.nl nu ook voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-09 23:25
IkWilbert schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:33:
[...]

goeie review, kan niet wachten tot dat ik mijn n80 morgenmiddag kan ophalen :)
Dank voor je compliment ;) Ben vrij tevreden met deze zilveren N80 maar ik heb alleen niet de laatste firmware, wel veel last van crashes. Balen! Hoop een betere te krijgen die stabieler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:30:
@DaannO
Inmiddels is pc suite 6.8 uit
kijk maar. :P
Helemaal over het hoofd gezien. Nog bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Ik wil nog even zeggen, wat werkt de browser geweldig 8) wifi ontvangst is helaas wel wat minder, maar wat wil je... dit ding heeft alles :*)

En voor degenen die de 'speling' een probleem vinden: ga eens deaud! :9

nu ik et over deaudgaan heb, ik heb de atomfeed van geenstijl toegevoegd, wil ik verbinden, staat mijn wifi toegangspunt er niet bij :? wel de gprs toegangspunten, maar ik gebruik toch liever wifi :)

toen ik het atomfeed adres invoerde in de browser voegde hij em toe aan de webfeeds lijst en gaf een melding dat het feedtype niet werd ondersteund :/ rss werkt wel, maar ik kan alleen maar verbinden via wifi als ik de link invoer bij Adres

heb et al 8)7

[ Voor 69% gewijzigd door Moning2 op 21-06-2006 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:57:
[...]

???? Ik heb nog geen email gekregen ? En ik heb em echt ook op 7 juni bevestigd gekregen. Hoe laat heb jij die bevestiging binnen gekregen ? :)
In de morgen ergens, maar ik heb antwoord gekregen op me vraag wanneer ik em binnen zou krijgen, dus kan jij beter ook doen, want ik heb geen automatische mail gekregen van dat die verstuurd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Klopt.

Met Opera 8.60 werkt Internet Bankieren van de Rabobank wel.
gavro_g schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:47:
Nou ook al een aantal dagen in het bezit van deze magnifieke telefoon! Zit nu even met een kleine vraag:

Wie van jullie krijgt het voor elkaar om Rabobank Internet Bankieren te openen op je N80? Ik he de S60 brwoser (v 3.0, 0550) en Opera Mini V2. In de S60 brwoser slaat hij iets lokaal op en springt hij over op de 'services-broser'; welke de lokale shit opent en vervolgens niet functioneert. In opera mini krijg ik de melding dat secure connections niet ondersteund zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:25:
[...]

In de morgen ergens, maar ik heb antwoord gekregen op me vraag wanneer ik em binnen zou krijgen, dus kan jij beter ook doen, want ik heb geen automatische mail gekregen van dat die verstuurd is
Heb ik inderdaad ook gedaan..laten we hopen dat ik vandaag te horen krijg dat ie verstuurd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe het browsen gaat..? Gaat dit een beetje soepel..? Scrollen, linkje aanklikken en dat soort dingen!

Ook kun je via WLAN (als ik het goed heb begrepen) in andere 'gedeelde' pc's komen via het netwerk... toch?? Bij mijn MDA Vario heb ik daar bijvoorbeeld Resco Explorer voor waarmee ik over het netwerk kan gaan!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:54:
Kan iemand mij vertellen hoe het browsen gaat..? Gaat dit een beetje soepel..? Scrollen, linkje aanklikken en dat soort dingen!

Ook kun je via WLAN (als ik het goed heb begrepen) in andere 'gedeelde' pc's komen via het netwerk... toch?? Bij mijn MDA Vario heb ik daar bijvoorbeeld Resco Explorer voor waarmee ik over het netwerk kan gaan!
is anders al veel over geschreven in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:04:
[...]

is anders al veel over geschreven in dit topic
Hmmm kan het alleen zo gauw niet vinden :/

EDIT: Laat maar... heb het al 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een vernieuwde review van de N80 op Mobile Review, volgens mij zijn ze niet al te positief:

http://www.mobile-review.com/review/nokia-n80update-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

wat een negatiefje zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis maar net wat je er zelf van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autolock gevonden voor o.a de N80,kijken of het wat is :9
Try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Ik heb de batterij binnen 5 a 6 uur leeg gekregen 8) bluetooth constant draaiende met een aantal overdrachten, goed veel internetten via wifi, kwartiertje bellen en nog een smsje of 3, vanalles installeren en wat allemaal nog niet meer :/
toch wel redelijke tijd dus 8)

deze telefoon staat zelfs op een psp website :| :
http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=27325

zegt al genoeg ;)

Ik heb een mail verzonden met mijn gmail account op mn telefoon, de mail staat bij verzonden berichten op gmail.com, maar E-mail wordt verzonden blijft gewoon staan met een vol balkje.... :/ het is een lege mail met een filmpje als attachment, misschien is er daar iets mee want gister kon ik wel een mail verzenden met alleen wat tekst, heeft iemand anders dit ook ?

nog meer gedonder: :|
als ik bij een webfeed (rss) op see full story klik wil ie opnieuw verbinding maken, maar ik heb al verbinding via wifi en deze kan ik niet opnieuw kiezen dus ik kan niet de full story bekijken via 1 en dezelfde verbinding 8)7
en hetzelfde heb ik bij emails :'(

[ Voor 70% gewijzigd door Moning2 op 21-06-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:13:
Try
dit is wel autolock maar zelfde als het programma wat hiervoor werdt gemeld. bepaalde toets dat de telefoon opslot gaat of na een bepaalde tijd niet gebruiken dat hij opslot gaat heeft dus helaas niets te maken met het schuifmechanisme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
heeft iemand ook last van het volgende probleem:

bij mij werkt de shortcut key niet (de button naast de menu button) wanneer ik bijvoorbeeld op het internet ben geweest of andere applicaties heb geopend.

Als ik vervolgens de nokia helemaal uitschakel en vervolgens weer aandoe, werkt ie weer wel tot het moment dat ik weer ga kloten met applicaties opstarten en met name de webbrowser.

iemand ook last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de conclusie van deze uitgebreide review vertellen ze dat er eventueel hardwareupdates kunnen komen voor het slide-systeem van de N80. Bedoelen ze hiermee dat er verschillende hardwareversies van de N80 kunnen uitkomen of dat dit in een opvolger van de N80 terug te zien zal zijn (bijvoorbeeld de Nokia N83) :?

Mijn tweede vraag is of het mogelijk is dat er een betere/sterkere batterij met dezelfde afmetingen kan worden geleverd (of in de toekomst) :? Ik vind één dag bij redelijk intensief gebruik namelijk wel een groot minpunt. De twee a drie dagen van mijn okia 7610 is nog wel te doen.

Op Mobile Review.com staat ook een update van de review over de N80:

Deze is minder lovend dan die op New Mobile.nl en er staan best veel bugs in vermeld over de nieuwste firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:44:
[...]

In de conclusie van deze uitgebreide review vertellen ze dat er eventueel hardwareupdates kunnen komen voor het slide-systeem van de N80. Bedoelen ze hiermee dat er verschillende hardwareversies van de N80 kunnen uitkomen of dat dit in een opvolger van de N80 terug te zien zal zijn (bijvoorbeeld de Nokia N83) :?

Mijn tweede vraag is of het mogelijk is dat er een betere/sterkere batterij met dezelfde afmetingen kan worden geleverd (of in de toekomst) :? Ik vind één dag bij redelijk intensief gebruik namelijk wel een groot minpunt. De twee a drie dagen van mijn okia 7610 is nog wel te doen.

Op Mobile Review.com staat ook een update van de review over de N80:

Deze is minder lovend dan die op New Mobile.nl en er staan best veel bugs in vermeld over de nieuwste firmware versie.
Met een vernieuwde hardware versie bedoelen ze dat ze een N80-revisie 2 gaan uitbrengen. Er zijn dus over een tijdje twee type N80's op de markt. De eerste batch die nu in de winkel ligt en binnenkort een vernieuwde revisie met beter slide mechanisme.

Mooi balen want dan zit ik en de rest hier met een "verouderde versie"

[ Voor 5% gewijzigd door IkWilbert op 21-06-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
ik heb de volgende batterij besteld (max 1900mAh)

http://www.afterbuy.de/Af...t/start.aspx?shopid=22350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:13:
Try
Is deze autolock uitgebreider dan diegene die eerder is genoemd (dus niet een icoontje aanklikken op de dekstop?).
IkWilbert schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:47:
[...]
Met een vernieuwde hardware versie bedoelen ze dat ze een N80-revisie 2 gaan uitbrengen. Er zijn dus over een tijdje twee type N80's op de markt. De eerste batch die nu in de winkel ligt en binnenkort een vernieuwde revisie met beter slide mechanisme.

Zoiets als met de 6230 en de 6230i vermoedelijk....

[ Voor 41% gewijzigd door A3-D op 21-06-2006 11:52 ]

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:47:
[...]

volgens mij hoef je je daar geen zorgen over te maken. Nokia zal waarschijnlijk geen 2e N80 op de markt brengen. Al is het maar om claims te voorkomen: in de VS staat men dan al klaar om de eerste N80 zonder kosten te kunnen ruilen tegen de 2e versie: immers, als er een verbeterde versie komt geeft men toe dat de eerste niet goed is. Nokia zal dan met een N81 of zoiets komen met sw-aanpassingen en een andere verbeterde slide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Ik geloof er niet meer zo in. Had zelf en 1200 mAh besteld maar die doet nog niet eens de helft als wat de originele accu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Dalma schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:42:
heeft iemand ook last van het volgende probleem:

bij mij werkt de shortcut key niet (de button naast de menu button) wanneer ik bijvoorbeeld op het internet ben geweest of andere applicaties heb geopend.

Als ik vervolgens de nokia helemaal uitschakel en vervolgens weer aandoe, werkt ie weer wel tot het moment dat ik weer ga kloten met applicaties opstarten en met name de webbrowser.

iemand ook last hiervan?
hier blijft ie lekker werken, wat ik ook heb gedaan, heb je wel de nieuwste firmware ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:10:
[...]

dit is wel autolock maar zelfde als het programma wat hiervoor werdt gemeld. bepaalde toets dat de telefoon opslot gaat of na een bepaalde tijd niet gebruiken dat hij opslot gaat heeft dus helaas niets te maken met het schuifmechanisme!
Dit is wel degelijk een veel beter programma dan eerder werd genoemd !!
Het vorige programma moest je een icoontje bij je shortcuts plaatsen en dan gewoon op een icoontje klikken (net zo snel als profielen selecteren met aan/uit knop en dan blokkeren).
Echter kan je gewoon met dit programma instellen dat je phone na 20 sec uit zichzelf op toesenblokkering gaat. Dit zat standaard in bijvoorbeeld de 6230, nu kan je het zelf installeren waar ik erg blij mee ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
Skype schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:57:
[...]

Ik geloof er niet meer zo in. Had zelf en 1200 mAh besteld maar die doet nog niet eens de helft als wat de originele accu doet.
was ook maar 13 euro..ik laat het wel weten wanneer ik 'm krijg...deze van mij gaat met PIT echt binnen een halve dag op. zonder kloten houdt ie het net 2 dagen vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
Moning2 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:14:
[...]

hier blijft ie lekker werken, wat ik ook heb gedaan, heb je wel de nieuwste firmware ?
yep, nieuwste firmware.misschien gebeurt het na elke nieuwe software (game of applicatie) installatie.

zal het straks nog ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
is er trouwens ook een soort code voor restarten van de telefoon

soort van soft reset zoals je hebt op de windows mobile toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalma schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:39:
is er trouwens ook een soort code voor restarten van de telefoon

soort van soft reset zoals je hebt op de windows mobile toestellen
Uit de startpost

*#7370# geeft een harde reset

*#0000# geeft de software versie

*#06# imeinummer

*#2820# geeft het Bluetooth MAC adres

*#62209526# geeft het WLAN MAC adres

*#92702689# geeft een timer weer voor gesprekken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
lucperlee

dat heb ik al gezien, vandaar dat ik vroeg of er ook een softreset bestaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalma schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:44:
lucperlee

Sorry zag het ja

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Supreme_One1 , heb je al een email ontvangen dat ie daadwerkelijk verstuurd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Dalma schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:44:
lucperlee

soft reset: instrumenten - instellingen - telefoon - algemeen - fabrieksinstellingen :)

en dit gratis encode programma staat nog niet in de TS, heb et geprobeerd en werkt goed 8) :
http://www.erightsoft.net/Superdc.html
het heet dus SUPER (wat een naam 8)7 )

[ Voor 52% gewijzigd door Moning2 op 21-06-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Moning2 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:35:
[...]

soft reset: instrumenten - instellingen - telefoon - algemeen - fabrieksinstellingen :)

en dit gratis encode programma staat nog niet in de TS, heb et geprobeerd en werkt goed 8) :
hoe sla jij die bestanden op?
3gp of mp4?

3gp vind ik namelijk geen goede kwaliteit hebben
mo4 krijg ik niet aan de gang op de n80

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
[...]

hmm

fabrieksinstellingen?? wil ik dat wel doen.

ik heb het gewoon over een simpele restart. zonder dat ik eerst de tel uit moet doen en weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Dalma schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:51:
[...]

hmm

fabrieksinstellingen?? wil ik dat wel doen.

ik heb het gewoon over een simpele restart. zonder dat ik eerst de tel uit moet doen en weer aan
dat is heel wat anders dan een soft reset 8)7 , dat is dus gewoon herstarten, dat kan deze telefoon wel, maar dat kan volgens mij alleen met een programma die dat even nodig heeft, niet handmatig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
funk-e schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:46:
[...]

hoe sla jij die bestanden op?
3gp of mp4?

3gp vind ik namelijk geen goede kwaliteit hebben
mo4 krijg ik niet aan de gang op de n80
mp4 :) werkt hier goed
deze instellingen werken goed bij mij, ook wel degelijke kwaliteit :)
Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/7572/zomaardanhe3xh.th.png

o nee dubbelpost :|

[ Voor 37% gewijzigd door Moning2 op 21-06-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
[...]

Thnx staat er in :)

Echter, ik ga niet meer movies converter progs er in verwerken aangezien we er u al 3 in hebben staan :X
Heb hem er wel in verwerkt omdat hij freeware is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Moning2 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:04:
[...]

mp4 :) werkt hier goed
deze instellingen werken goed bij mij, ook wel degelijke kwaliteit :)
[afbeelding]

o nee dubbelpost :|
dus op 3gp2 (sony ericsson)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
funk-e schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:18:
[...]

dus op 3gp2 (sony ericsson)
jah, de n80 speelt ze af dus waarom niet :) ik ga even wat meer formaten proberen, ik vertel het wel als ik een betere heb :)

beterst:
container: mpeg-4
video codec: h263
audio codec: aac

bitrate video op 384 en de kwaliteit is al geweldig

[ Voor 19% gewijzigd door Moning2 op 21-06-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Moning2 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:19:
[...]

jah, de n80 speelt ze af dus waarom niet :) ik ga even wat meer formaten proberen, ik vertel het wel als ik een betere heb :)

beterst:
container: mpeg-4
video codec: h263
audio codec: aac

bitrate video op 384 en de kwaliteit is al geweldig
ik zal het ook ff proberen

Ik kwam trouwens dit bestandje tegen op internet, maar ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb gehaald. Het was een site van een converterprogramma, kan hem alleen niet meer vinden.

Ik heb hem even geùpload, ik vind dit wel superkwaliteit
http://henkliewes.herejezus.nl/simpsons_N80.3gp

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
funk-e schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:34:
[...]

ik zal het ook ff proberen

Ik kwam trouwens dit bestandje tegen op internet, maar ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb gehaald. Het was een site van een converterprogramma, kan hem alleen niet meer vinden.

Ik heb hem even geùpload, ik vind dit wel superkwaliteit
http://henkliewes.herejezus.nl/simpsons_N80.3gp
wel erg lage framerate, hier de eigenschappen van de video:
Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/6425/simpsons5ar.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Moning2 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:39:
[...]

wel erg lage framerate, hier de eigenschappen van de video:
[afbeelding]
kun jij ff een filmpje uploaden of mailen?
ben benieuwd naar de kwaliteit

heb namelijk niet zoveel HQ-beeldmateriaal op mn comp

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
funk-e schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:43:
[...]

kun jij ff een filmpje uploaden of mailen?
ben benieuwd naar de kwaliteit

heb namelijk niet zoveel HQ-beeldmateriaal op mn comp
Zou ik wel willen doen, maar ik zie dat alle filmpjes die ik encode het geluid totaal niet synchroon loopt :?
voorbeeld: http://rapidshare.de/files/23681899/mimesong.wmv.3GP.html

deze is trouwens in 3gp en dan mpeg4 codec en aac geluid

in de galerij geeft de telefoon ook bij elk filmpje dat ik heb geencode dat deze corrupt is (zon film icoontje in 2 stukken :/ ) maar ze doen het wel 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Moning2 op 21-06-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:57:
[...]
volgens mij hoef je je daar geen zorgen over te maken. Nokia zal waarschijnlijk geen 2e N80 op de markt brengen. Al is het maar om claims te voorkomen: in de VS staat men dan al klaar om de eerste N80 zonder kosten te kunnen ruilen tegen de 2e versie: immers, als er een verbeterde versie komt geeft men toe dat de eerste niet goed is. Nokia zal dan met een N81 of zoiets komen met sw-aanpassingen en een andere verbeterde slide.
Dit hebben ze met de 6230 toch ook gedaan (6230i).

Mogelijk dat er een N80i uitkomt? :+

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Moning2 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:53:
[...]

Zou ik wel willen doen, maar ik zie dat alle filmpjes die ik encode het geluid totaal niet synchroon loopt :?
voorbeeld: http://rapidshare.de/files/23681899/mimesong.wmv.3GP.html

deze is trouwens in 3gp en dan mpeg4 codec en aac geluid

in de galerij geeft de telefoon ook bij elk filmpje dat ik heb geencode dat deze corrupt is (zon film icoontje in 2 stukken :/ ) maar ze doen het wel 8)7
Your IP-address 85.146.158.47 is already downloading a file. You have to wait until it is finished.
Premium-accounts can download many files at the same time. Get your own Premium-Account now. Instant download-access!
If you are not downloading anything, you are using a proxy-server or a shared IP-address. A Premium-account solves this problem as well.

Hmm vaag dat rapid share, wat doe ik fout?

[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 21-06-2006 14:59 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A3-D schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:54:
[...]

dat bedoel ik dus: ze zullen geen 2 N80 op de markt brengen maar altijd met iets extra's en een extra index (i of N81). Gewoon om claims te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A3-D schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:54:
[...]

Nee dat is heel wat anders. De 6230i heeft een betere camera, push to talk, en nog wat dingetjes.

Het gaat er om dat Nokia niet zomaar een N80i kan uitbrengen met alleen een verbeterd slide mechanisme, dan erkennen ze expliciet dat de N80 niet in orde was (ik zou dan ook gaan klagen/nieuwe N80i willen) dus daarom zullen ze software upgrades doen en misschien wat hardware (betere camera/hd) zodat ze kunnen zeggen dat het echt om een ander toestel gaat. En niet alleen om het verbeteren van het slide mechanisme.

@john-hendriks, ik moet toch eens sneller gaan typen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
funk-e schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:58:
[...]

Your IP-address 85.146.158.47 is already downloading a file. You have to wait until it is finished.
Premium-accounts can download many files at the same time. Get your own Premium-Account now. Instant download-access!
If you are not downloading anything, you are using a proxy-server or a shared IP-address. A Premium-account solves this problem as well.

Hmm vaag dat rapid share, wat doe ik fout?
meerdere mensen hebben dat, ik upload em wel ergens anders :)
probeer et eens hier: http://www.megaupload.com/nl/?d=WWMRK1RS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Moning2 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:03:
[...]

meerdere mensen hebben dat, ik upload em wel ergens anders :)
probeer et eens hier: http://www.megaupload.com/nl/?d=WWMRK1RS
moet eerlijk zeggen dat ik nog best veel blokjes zie.

Trouwens, ben net even een film aan het converteren naar mp4 maar het bestand wordt nu echt groot

hij is nu al 186 mb
orgineel is 380 mb

Lijkt me dat je dat sowieso 3gp/3gp2 moet gebruiken als je nog wat ruimte wilt overhouden voor muziek ed.

(heb overigens een 2GB kaartje)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:30:
[...]
Dit is wel degelijk een veel beter programma dan eerder werd genoemd !!
Het vorige programma moest je een icoontje bij je shortcuts plaatsen en dan gewoon op een icoontje klikken (net zo snel als profielen selecteren met aan/uit knop en dan blokkeren).
Echter kan je gewoon met dit programma instellen dat je phone na 20 sec uit zichzelf op toesenblokkering gaat. Dit zat standaard in bijvoorbeeld de 6230, nu kan je het zelf installeren waar ik erg blij mee ben :)
Je hebt helemaal gelijk, werkt prima en je kan idd de tijd instellen dat de telefoon automatisch de toetsen blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
kreeg weer een email:
U zult er bij de volgende levering bijzitten.

Met vriendelijke groet,

Algebeld - Klantenservice
en vervolgens:
We hopen ze deze week weer binnen te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Algebeld - Klantenservice
laten we hopen dat die volgende levering dan snel komt :)

[ Voor 26% gewijzigd door enzoronald op 21-06-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Nog een half uurtje en dan kan ik hem ophalen. Ben nu nog op mijn werk...

Pff wat gaat de tijd langzaam zeg. Kreeg ook zojuist bevestiging dat mijn 1gig mini sd verstuurd was. Kan dus mooi voor het weekend flink aan de slag met testen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=25992397,noline]enzoronald schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:40

laten we hopen dat die volgende levering dan snel komt :)
Jah ik hoop het ook.. neem aan dat die van mij er dan ook bij zit :), volgens mij wordt die Rob van algebeld.nl helemaal gek van iedereen die hem over de levertijd van de N80 mailt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:54:
[...]

Jah ik hoop het ook.. neem aan dat die van mij er dan ook bij zit :), volgens mij wordt die Rob van algebeld.nl helemaal gek van iedereen die hem over de levertijd van de N80 mailt ;)
Haha..inderdaad zeg. Denk ook elke keer voordat ik een email stuur : "zou ik dat nu wel doen ?" En dan denk ik vervolgens ook : "ach, helpdesk is helpdesk...mail sent !" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A3-D schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:28:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, werkt prima en je kan idd de tijd instellen dat de telefoon automatisch de toetsen blokkeert.
Kan je dit niet gewoon doen via Settings - phone and sim - autolock period en dan tijd zetten?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:52:
[...]

Kan je dit niet gewoon doen via Settings - phone and sim - autolock period en dan tijd zetten?...
Inderdaad, je hebt gelijk !!
Had deze functie na 1,5 maand nog niet eens gevonden want zit wel beetje ver weg gestopt B)

Edit: hier gaat hij niet mee op toestenblokkering maar geheel op slot zodat een ander er niet mee kan gaan lopen klooien !!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:07:
[...]

Inderdaad, je hebt gelijk !!
Had deze functie na 1,5 maand nog niet eens gevonden want zit wel beetje ver weg gestopt B)

Edit: hier gaat hij niet mee op toestenblokkering maar geheel op slot zodat een ander er niet mee kan gaan lopen klooien !!
Ja inderdaad! ik dacht al waarom zeggen ze niks daarover ^_-
Dat is inderdaad wel een beetje een nadeel, maar persoonlijk vind ik het wel fijn want als hij bijv. in je broekzak zit en je haalt het eruit gaat hij niet vanzelf op toetsblock. dan moet je het eerst nog op "ja" drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF als je een toetsblocktijd heb ingesteld en je wilt niet wachten, dan kan je gewoon op power knop drukken en dan lock phone ;) ( ene laatst van onder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Die functie kende ik wel al, maar vind het irritant dat je dus elke keer de code moet invoeren om het gehele toestel vrij te geven. Het enige wat ik wil is dat er om de zoveel seconden een toetsenblokkering in werking treedt, en dit is met Autolock geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar link hier op forum is een trial version...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Ik heb dat hoesje binnen he Coolhead.. En ik moet zeggen ... Dit is echt slecht.. Echt een rot hoesje..
Ik ga ze ff belllen of ik hem mag terug sturen!

Neem tog denk ik die van ebay.. Als Jan willem van hunnik nog zo vriendelijk wil zijn om er een voor mij te reserveren.. ( ik heb je daarover alvast gemaild!)
EDIT

Heb ze gebeld en mag hem terug sturen! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door yassine op 21-06-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driek schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:29:
[...]

bij mij niet. Downloaden, uitpakken, en deze keer met IR naar de N80
instaleren, klaar.
ja werkt goed !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik het beste games van daan halen

de meeste zijn te klijn :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Wow wat een telefoon! Ik heb hem net opgehaald, de zilvere heb ik. Meteen even autolock geinstalleerd, werkt perfect!

Zijn er al ergens leuke games enzo te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Is het mogelijk om de Favoriete internet site's van firefox te syncen met de n80?
ZOu wel vet zijn :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.