• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Ik ben de cd kwijt die bij de C510 was meegeleverd en ik nu heb ik de usb driver nodig.
Wie kan mij please please helpen? Het schijnt een .inf bestandje op de cd te zijn (WCEUSBSH.INF).
Kan iemand dit bestandje of een zip van de volledige cd sturen naar c.deleeuw at gmail.com?

Ik zou u zeer zeer dankbaar zijn! Het is om naar een begrafenis te rijden in Duitsland.

Dat zeg ik!

• dsalden
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-06 20:38
cdl schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:19:
Ik ben de cd kwijt die bij de C510 was meegeleverd en ik nu heb ik de usb driver nodig.
Wie kan mij please please helpen? Het schijnt een .inf bestandje op de cd te zijn (WCEUSBSH.INF).
Kan iemand dit bestandje of een zip van de volledige cd sturen naar c.deleeuw at gmail.com?

Ik zou u zeer zeer dankbaar zijn! Het is om naar een begrafenis te rijden in Duitsland.
Je kan de driver downloaden van de internationale Mio site.
http://service.mio.com/ en dan kiezen voor "Global (English)" naar Downloads en daar in het lijstje C510 selecteren daar staat de driver vervolgens tussen om te downloaden.

A computer is almost human - except that it doesn't blame its mistakes on another computer

Verwijderd

Ik heb een MIO C710 echter sinds een paar dagen geeft ie geen enkele sateliet meer aan... hij heeft dus ook geen gps signaal en kan dus niet navigeren. Dit doet hij sinds ik hem gereset heb dmv de aan/uit knop aan de onderzijde omdat hij vorige week nog wel die 'balletjes' weer gaf van de satelieten maar had er te weinig om te navigeren.
Enig idee of een losse gps antenne misschien zou helpen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2009 20:32 ]

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:06

JME

zeg maar Jamie

Enorme kick voor dit oude topic...
Ik heb een Mio C710 maar heb de originele TMC antennekabel niet meer. Losse TMC antennes zijn me te duur, en volgens mij ook niet nodig voor de C710. Die dure antennes hebben namelijk ook een ontvanger, maar die zit bij de C710 al ingebouwd. Ik heb dus eigenlijk alleen maar een draadje nodig. Vraag is nu: kan ik gewoon een 3,5 mm jack met anderhalve meter kabel in de C710 pluggen en werkt dat dan als antenne? Wat nazoeken heeft me al geleerd dat ik een 4-polige plug moet hebben. Het maakt me niet uit als ik de audio-out niet meer kan gebruiken, die gebruik ik toch nooit.

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:34

• renzap
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
dat gaat wel werken...

maar een 4 polig 3,5mm plugje en een draadje van een metertje eraan gaat ook werken.

heb er in het verleden 1 gemaakt omdat ik aan een 2e houder kon komen en zo ook die kon laten zitten in de auto van de zaak en in de eigen auto.

Zappa Rulez :-)

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:06

JME

zeg maar Jamie

Ik heb inmiddels zo'n kort antennetje via eBay op de kop getikt. Werkt soms best leuk, maar meestal helaas niet. Ontvangst is beroerd, ben regelmatig al 30 km onderweg voordat ik überhaupt voor het eerst eens een paar signalen ontvang. Heb al meerdere keren de melding "u nadert een file" gekregen precies op het moment dat ik net achter in de rij aansluit. Echt bloedirritant!
Daarom zoek ik verder naar een andere oplossing. Het schijnt bijvoorbeeld dat je ook kan "intakken" op het signaal dat je autoradio-antenne oppikt, maar weet iemand hoe je dat doet?
Laatste vraag: gebruiken jullie de automatische zenderzoeker of stemmen jullie handmatig af op een frequentie?
Pagina: 1 2 3 Laatste