Dat snapte ik ook eerst niet, maar je moet 'dubbelklikken' op een veld om in te kunnen voeren. Tenminste, op mijn C510. Overigens heb ik contacten 1 voor 1 vanaf mijn telefoon naar de Mio gestuurd via bluetooth. Dat werkte bij mij prima, misschien lukt 1 voor 1 bij jou ook? Daarbij moet ik trouwens wel zeggen dat het alleen werkte als de Mio in het hoofdmenu zat. Ik probeerde het eerst vanuit het contacts menu, maar dat werkte niet.CR35 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:16:
Me oom heeft een c710 gekocht. Nu wil ie alleen zijn contactpersonen erin hebben ivm het bellen via bluetooth. Alleen als ik ze overzet met me p910(kun je alles in 1 keer doen) dan pakt ie ze niet. Nou ja dan maar zelf invoeren. Dat kan niet! als je op contactpersonen klikt en dan op het poppetje met een plusje dan krijg je een scherm te zien waar je de informatie zou moeten kunnen invullen alleen nergens een toetsenbordje of wat dan ook en hij herkent geen handschrift. Iemand die hier wat op weet? Er zaten ook wat andere bugs in maar zijn hier al genoemd volgens mij. Hij wou hem ergens halen maar daar hadden ze geen tom tom maar hij wou volgens mij per se daar. Daarom heeft ie deze.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)