Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Anoniem: 147917 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:11:
[...]

Als je /e doet krijg je jouw naam in emote kleur te zien en kan je er zelf een tekst achter verzinnen.
dat weet ik, maar ik wil een macro maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

KunDun schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:27:
[...]

dat weet ik, maar ik wil een macro maken.
Dan schijf je /e *text* in je macro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Anoniem: 147917 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:34:
[...]

Dan schijf je /e *text* in je macro
Zover was ik ook ;)
maar wat ik dus wil is dat ik , Bv zwaai naar iemand dus /wave en dan me eigen text erachter.
Dus /wave *text*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

KunDun schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:28:
[...]

Zover was ik ook ;)
maar wat ik dus wil is dat ik , Bv zwaai naar iemand dus /wave en dan me eigen text erachter.
Dus /wave *text*
volgens mij kan dan niet.. ofwel ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

KunDun schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:28:
[...]

Zover was ik ook ;)
Dus /wave *text*
Heb je zelf al wat geprobeerd? Lijkt me niet zo moeilijk. Als je /wave doet staat er: You wave at <naam>. Dus waarom doe je dan niet gewoon /e waves at %t. *text die je er achter wilt*

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Crowmeister schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:59:
[...]

Heb je zelf al wat geprobeerd? Lijkt me niet zo moeilijk. Als je /wave doet staat er: You wave at <naam>. Dus waarom doe je dan niet gewoon /e waves at %t. *text die je er achter wilt*
Ben zelf al flink aan het stoeien geweest, zal dit eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

BootVluchteling schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:10:
[...]

gast, je kan 400G besparen.. die lodestone en die andere 2 items die je nodig heb in DM, kan de andere warlock voor je gebruiken! waarom denk je dat ik dit vertel? dit vertellen warlocks tegen mij.. je moet alleen die black dragonscales, brilliant shards en dat andere halen, totdat je bij die Q zit, dat je DM in moet...
Kerel, ik heb de quest gedaan, en jij hoort het van andere warlocks. Ik zei 200g, maar het was 250g aan shareable items, dat is dus dichterbij dan de 400g van jou. Omdat het ruim een jaar geleden was dat ik de quest had gaf ik de thottbot link voor als mensen echte info wilden. Waarom jij verkeerde info geeft? Dunno, vriendje van takiho misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
KunDun schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:32:
[...]

Ben zelf al flink aan het stoeien geweest, zal dit eens proberen
Alleen zal dat tegenover de andere factie (horde of alliance dus :P ) gewoon overkomen als "strange gestures" denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik ben een priest begonnen, en heb me alvast in het talent gebeuren verdiept. Ik ben voor plan om
http://www.wowhead.com/talent/?rZf0xZEMgtctot
te gaan gebruiken tot ik lvl 60 ben. Is dit een goede keus, ik zit op een PvE server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 104748 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:36:
Ik ben een priest begonnen, en heb me alvast in het talent gebeuren verdiept. Ik ben voor plan om
te gaan gebruiken tot ik lvl 60 ben. Is dit een goede keus, ik zit op een PvE server?
Ik zou zelf improved vamperic embrace nemen, en dan 2 minder divine fury.
Aangezien je toch geen holy damage spells gaat gebruiken als je shadow bent.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:10
Anoniem: 41820 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:04:
Jullie vinden die questline vervelend? Ik vind het juist een leuke serie originele quests. Ik begrijp wel dat als je asap je epic mount wil dat je het vervelend vind, maar je kan imo niet ontkennen dat het gewoon leuke quests zijn om te doen. En je krijgt natuurlijk de coolste mount ingame :*)

Als je snel een epic mount wil kan je ook 800G grinden en een gewoon paardje kopen :p
Vind het niet echt de coolste mount, en voor bijvoorbeeld een Orc Warlock al helemaal niet, damnz dat ziet er echt niet uit!
Raptor is de coolste mount imo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:55

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Mensen wat is een goeie Mod voor het volgen van je DPS en crits? Liefst ook gespecificeerd per verschillende attack soort. Ik had eerder zoiets maar ben de naam kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 11:21
EVILSalami schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:52:
Mensen wat is een goeie Mod voor het volgen van je DPS en crits? Liefst ook gespecificeerd per verschillende attack soort. Ik had eerder zoiets maar ben de naam kwijt.
Recap of damagemeters ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

de realm "aerie peak" is 5 dagen oud en zojuist is de world server plat gegaan 8)7 gg blizz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:54
pristine hide of the beast.. is die bij jullie allemaal greed of need bij quest..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:40
Anoniem: 104748 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:36:
Beetje rare talents imo, je gaat voor Shadow Form (waarin je dus geen holy spells can casten), maar je gaat vervolgens wel je holy spells verbeteren. Ik zou zelf alle punten in holy droppen, PvE is prima te doen zonder die talents, en voor Wand spec of Unbreakable Will en Imp. PWF en Imp. PWS gaan. Heb je imo veel meer aan.

Ik weet niet of je van plan bent te gaan PvP'en, maar zo niet kun je Silence net zo goed laten liggen en dat puntje in Imp. VE gooien. Heb zelf Silence uit m'n spec gelaten omdat ik niet PvP en het in PvE vrijwel niet gebruikte, Imp. VE was voor mij een stuk nuttiger.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:13

RaseriaN

So much choices..

Gisteren eindelijk mijn BloodFang Spaulders op kunnen pakken.
Sta nu op 7/8 van de BloodFang set en alleen nog maar de gloves en ik zie er idem uit als mn usericon ;)

Full BloodFang, Claw of the Black Drake en CTS voor de mensen die het niet zien ^^

Helaas heb je van die spelbrekers die dan heel fijn je avond verneuken met "ha! maar ik pass mooi dat laatste stukje niet voor jou!" Achja, het zal de leeftijd wel zijn denk ik zo ;)

[ Voor 42% gewijzigd door RaseriaN op 19-06-2006 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
BootVluchteling schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:52:
pristine hide of the beast.. is die bij jullie allemaal greed of need bij quest..?
Je rolled geen need of greed voor dat ding. De skinner kan het oppakken, daarna kan er handmatig gerolled worden.
Ik heb het ding 1x zien 'droppen' en we hebben toen alleen classes laten rollen die de quest konden krijgen (need dus). Classes die em willen hebben om te verkopen (greed dus) kunnen dus alleen rollen als de rest em niet kan gebruiken.

De pristine hide door de skinner laten houden is echt onzin, dan heb je zware competitie wie als eerste gaat skinnen elke keer.

[ Voor 15% gewijzigd door QuarK op 19-06-2006 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:52:
Imho voor de skinner (bij meerdere skinners rollen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:29
Zaterdagavond MC run gedaan. Hele run 0,0 Nightslayer, Ragnaros geen Bloodfang Legs en Domo geen CHT. Tevens dropte geen van de bosses Quickstrike Ring. NS chest in geen 8 weken gezien.

Maaaaar 1 trial druid is wel met 6/8 Cenarion naar huis gegaan en 1 trial tank met 5/8 Might DUH :( Verder nog hele rits aan Lock en Hunter tier 1 wat dus allemaal voor nexusbank was.

Vervolgens whipte we op Ragnaros omdat de MT en OT niet goed wisten hoe de encounter te doen i.c.m. de knockbacks waardoor Raggie 1 voor 1 de rogues sloopte en we dus zo weinig DPS overhadden dat we op 60% de sons al kregen terwijl die normaal op 30% of lager komen.

Goed whipe, repairbot anybody? Nope, moesten we dus iemand naar IF sturen om een repairbot te maken. Om 01:00 pas klaar. Normaal doen we daarna Onyxia nog even snel maar daar hadden we weinig trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:42:
Gisteren eindelijk mijn BloodFang Spaulders op kunnen pakken.
Sta nu op 7/8 van de BloodFang set en alleen nog maar de gloves en ik zie er idem uit als mn usericon ;)

Full BloodFang, Claw of the Black Drake en CTS voor de mensen die het niet zien ^^

Helaas heb je van die spelbrekers die dan heel fijn je avond verneuken met "ha! maar ik pass mooi dat laatste stukje niet voor jou!" Achja, het zal de leeftijd wel zijn denk ik zo ;)
yep, de gemiddelde leeftijd van rogues :p
Ik pass regelmatig op items, maar sneller als ik de persoon graag mag, en nee, een guildie is dus niet per defenitie je beste vriend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Heh en dat terwijl wij echt helemaal geen problemen hebben met rogue drops.
Veel bloodfang + nightslayer, 2x Drake Fang Talismans uit 5 Ebonroc kills etc. We hebben alleen nog een paar Vis'kag + CTS drops nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 108648 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:53:
[...]

yep, de gemiddelde leeftijd van rogues :p
Ik pass regelmatig op items, maar sneller als ik de persoon graag mag, en nee, een guildie is dus niet per defenitie je beste vriend :P
Ik ken de/het persoon in kwestie en ik weet dat het 16 jaar oud is (nofi, er zijn ook goede figuren!)
Zelf heb ik ook NS delen gepassed aan mensen die full set zouden halen of een setbonus er mee zouden halen.

Tegenwoordig ga ik met een andere gedachte gang aan het raiden.
Niet van "ik wil dat en dat en dat" maar van "ik zou graag willen.." dan is de teleurstelling toch wel wat kleiner ;)

@Kaap
Dude, i know your pain!
Heb zelf ook TIJDEN gewacht op de 1e Perd en CHT en op de 1e BloodFang pants. En bij ons ging de 3e QSR naar een Druid toe, omdat die toevallig meer DKP had en het 'net zo goed kon gebruiken'.

Kan je vertellen, daar word je niet vrolijk van op zon moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:54
QuarK schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:48:
[...]

Je rolled geen need of greed voor dat ding. De skinner kan het oppakken, daarna kan er handmatig gerolled worden.
Ik heb het ding 1x zien 'droppen' en we hebben toen alleen classes laten rollen die de quest konden krijgen (need dus). Classes die em willen hebben om te verkopen (greed dus) kunnen dus alleen rollen als de rest em niet kan gebruiken.

De pristine hide door de skinner laten houden is echt onzin, dan heb je zware competitie wie als eerste gaat skinnen elke keer.
het feit lag dus zo, dat er een paardenlul was, die de skin wilde ninja-en, om het te verkopen, terwijl ik de quest heb, en ik ook kan skinnen... uiteindelijk ben ik uit de raid gestapt na een paar kansloos stomme wipes, maar ik heb em voortaan niet meer in mn groep met ubrs.. vuile gore stinkende gier dat het is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 22:00
Ik zit nu op 7/8 Wrath. Mis alleen de shoulders nog, en deze zijn nog _nooit_ gedropt voor ons :X

Echt vervelend gewoon.. ook kwa andere items, want ik wil de shoulders dus echt wel hebben als ze droppen, en dus moet ik zorgen dat ik meer dkp heb dan de andere warriors, wat dus weer betekend dat ik geen andere items kan looten.

Vanavond staan Chromaggus en Nefarian op het programma, eens kijken of Chromaggus lief voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
QuarK schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:55:
Heh en dat terwijl wij echt helemaal geen problemen hebben met rogue drops.
Veel bloodfang + nightslayer, 2x Drake Fang Talismans uit 5 Ebonroc kills etc. We hebben alleen nog een paar Vis'kag + CTS drops nodig.
Wij hebben Enonroc nu ook al 6 keer gedowned en daar 2 Drake Fang Talismans uit gehaald.

Ik pass daar nog effe op omdat ik met pants en chest zit die nog niet epic zijn en dat heeft prio voor mij. Heb Pereditions en die dagger uit AQ20. Ik wacht dus nog op die dagger van Vael voor mijn offhand. Als ik die met Pereditions heb ben ik daarmee klaar en zijn GutGore, AQ 20 dagger en Lobotomizer op de nexushoop belandt, ja ik weet het, ziekelijk veel daggers heb ik dan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Tja, en dan realiseer je je opeens dat swords toch eigenlijk een betere (pve) damage output hebben...
:P

Ik snap trouwens niet de lol aan bwl farming guilds joinen. Ons guild heeft nef nog niet neer, maar we hebben alles met elkaar opgebouwd en geleerd... Niks farmen, maar wipen en oefenen.
Eerst MC, dan Onyxia, dan BWL.

[ Voor 52% gewijzigd door QuarK op 19-06-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

QuarK schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:20:
Tja, en dan realiseer je je opeens dat swords toch eigenlijk een betere (pve) damage output hebben...
Tja, en dan realiseer je je opeens dat je geen ruk van Rogues weet en dat Combat Daggers een hogere DPS/Damage output heeft dan Combat (Swords/Maces/Fists)

En ja, dat weet ik zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Phantom schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:04:
Ik zit nu op 7/8 Wrath. Mis alleen de shoulders nog, en deze zijn nog _nooit_ gedropt voor ons :X

Echt vervelend gewoon.. ook kwa andere items, want ik wil de shoulders dus echt wel hebben als ze droppen, en dus moet ik zorgen dat ik meer dkp heb dan de andere warriors, wat dus weer betekend dat ik geen andere items kan looten.

Vanavond staan Chromaggus en Nefarian op het programma, eens kijken of Chromaggus lief voor me is.
7/8 Wrath, mis nog de Breastplate en die lul-de-behanger had het lef om WEER Dragonstalker en Netherwind te droppen. Vorige week dubbel Netherwind, week daarvoor dubbel Dragonstalker of zo. AARGH. Sta ik dadelijk in Naxx te tanken met Vindicator/Conquerors, bleh.

On a positive note, na zo'n 8 maanden farmstatus EINDELIJK de EERSTE Chromatically Tempered Sword drop. We stonden echt even met de bek vol tanden. Hopelijk morgen een Dark Edge of Death's Sting van C'thun.

Oh, en nog bijna vergeten, ik hoop dat iedereen zijn of haar Attunement mats voor Naxx al binnen heeft want die komt bijna zeker deze Woensdag voor ons uit. Ik zeg heel specifiek voor ons want het kan goed zijn dat de US een weekje moet wachten *grijns*.

Daar komt nog bij dat de 22e de verwachte dag is voor het beginnen van het Pay-2-Transfer systeem, zodat je eindelijk van je Kwalitatief Uitermate Teleurstellende servertje af kan.

Beide zaken speculatief zonder verdere namen te noemen, Naxx is bijna zeker, P2T nog niet helemaal gezien de release van Naxx dus....

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 19-06-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
RaseriaN schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:22:
[...]

Tja, en dan realiseer je je opeens dat je geen ruk van Rogues weet en dat Combat Daggers een hogere DPS/Damage output heeft dan Combat (Swords/Maces/Fists)

Pre-AQ40 daggers vs swords had ik moeten zeggen.
En ik weet zeker dat BWL niveau swords een hogere damage output hebben dan BWL niveau daggers.

[ Voor 3% gewijzigd door QuarK op 19-06-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Anoniem: 114195 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:24:
[...]

On a positive note, na zo'n 8 maanden farmstatus EINDELIJK de EERSTE Chromatically Tempered Sword drop. We stonden echt even met de bek vol tanden. Hopelijk morgen een Dark Edge of Death's Sting van C'thun.
Voor ons ook nog nooit gedropt.. net als Elementium Reinforced Bulwark. Wij krijgen altijd die Taut Dragonhide meuk die niemand wil hebben.

Zelfde met Nefarian.. nog geen Asscandy gezien... wel Prestor's Talisman of Connivery en Boots of the Shadow Flame 5 keer achter elkaar.

Ach ja.. Nexus Crystals moeten we ook hebben..

[ Voor 7% gewijzigd door Mior op 19-06-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capiyol
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-06 12:51
[...]

Gast...doe eens even chillen. Dat is toch geen manier om op een opmerking met :P te reageren?

Er zijn bij ons in de guild verschillende combat swords en combat dagger rogues en de verschillen zijn echt heel klein. Het verschilt per gevecht wie er bovenaan staan (van de rogues). Het verschil door gear is volgens mij groter dan het verschil door wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Server: Twisting Nether
Guild: Minority

Afbeeldingslocatie: http://www.minority-guild.org/images/news_pic/ragnarosdown.jpg
Loot:
Itsme (Bloodfang Pants) :P
Kript (Nemesis leggings )
Evs (Perdition's Blade)
Glymerin (Onslaught Girdle)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:50

chromeeh

the Gnome

Heb zat. met een tier2 lock samen gespeeld... _/-\o_
Ik was bezig voor een IF quest in Azshara (Arcane Runes), en was lekker aan het beuken op een lvl 52 beestje toen kwam hij ineens aanrijden en me begon te helpen :)
Vooral dat laatste stuk van de quest was dat makkelijk (je moet dan naar naar zo'n helipad op zo'n klein eilandje helemaal in het zuidoosten van Azshara).

Vooral die lvl 53 ~ 55 elites die je onderweg tegen komt zijn leuk...
Maar goed... met een lvl 60 bij je zijn ze goed te doen :+

Het allerbeste is dat hij me aanbod te helpen met de quest voor m'n Epic mount als het zover is _/-\o_ _/-\o_

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
@ profiel, waarom heb je in hemelsnaam een Phantom Blade als warlock zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-06 18:43

Thermometer

Whoop Whoop!

Miles Teg schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:25:
[...]

Alleen zal dat tegenover de andere factie (horde of alliance dus :P ) gewoon overkomen als "strange gestures" denk ik.
Ik doe de ander altijd mindcontrollen en dan doe /e *text* Dat werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:50

chromeeh

the Gnome

Phantom schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:38:
[...]

@ profiel, waarom heb je in hemelsnaam een Phantom Blade als warlock zijnde?
Looks :P
Nee gekheid, heb 'm gekocht voor 10G :+
En gebruik 'm wel eens voor close combat, ik gebruik eigenlijk toch altijd m'n wand :)
Maar goed die discussie staat ook al een aantal pagina's terug dacht ik :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169044

superbassie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:05:
[...]

Vind het niet echt de coolste mount, en voor bijvoorbeeld een Orc Warlock al helemaal niet, damnz dat ziet er echt niet uit!
Raptor is de coolste mount imo :*)
NO WAY! deze is monsterlijk... dat dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ik heb ook weer eens een vraagje. Heb van het weekend een Magister belt overgenomen van iemand. Kan em de komende 7 levels nog niet gebruiken, maar vond em niet al te duur (7G). Maar is dit nu wel een lock item of meer voor een andere class. Anders doe ik em weer van de hand, want ik heb altijd ruimtegebrek in mijn inventory of bank. Dus dan zou het weer schelen.

De stats waren wel lekker in mijn ogen, maar wie ben ik.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
QuarK schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:20:
[...]

Capiyol schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:32:
[...]
Gast...doe eens even chillen. Dat is toch geen manier om op een opmerking met :P te reageren?

Er zijn bij ons in de guild verschillende combat swords en combat dagger rogues en de verschillen zijn echt heel klein. Het verschilt per gevecht wie er bovenaan staan (van de rogues). Het verschil door gear is volgens mij groter dan het verschil door wapens.
Sterker nog, ik heb een Vigor build samen met de andere dagger rogue, de andere rogues in mijn guild zijn combat sword rogues. Ik sta altijd in de top 10 maar de sword rogues staan altijd boven me.

Ben geen fan van combat specs. En ik vind daggers in PVP fijner dan swords.

Guild heeft er geen problemen mee dat we niet de meest PVE effectieve spec zijn want we verplichten niet specifieke builds. We wensen wel dat je enigzins een spec hebt die wel werkt. Shadow, full arms/fury of retri specs zijn dus wel uit den boze.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-06-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

QuarK schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:28:
[...]

Pre-AQ40 daggers vs swords had ik moeten zeggen.
En ik weet zeker dat BWL niveau swords een hogere damage output hebben dan BWL niveau daggers.
Pre-AQ40 of Post-AQ40, nog blijft de Combat Daggers bovenaanstaan met Damageoutput.
Ook al is het verschil minimaal, hij blijft bovenaan staan.
Capiyol schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:32:

Ik quote zijn bericht en ik pas hem aan met andere woorden om zijn statement te ontkrachtigen.
Ik kan je verzekeren dat Combat Daggers > Combat Swords is als je gelijke gear hebt.
(Dus geen Lobotomizer/Electrified Dagger vs Viskag/Brutal Blade oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

hebben andere guilds ook zo een last met de attendance de laatste tijd ivm lekker weer, wk en vakanties?
Wij hebben echt iedere keer te kort opzich leuk voor de redelijk nieuwe in de guild dat die eens een kansje krijgen zeker voor mc. Maar dit weekeind was wel weer droevig mc hebben we behoorlijk op farm maar toen we naar domo gingen bleek dus dat de rune bij magmadar niet uit was en dat er geen rogue meer met water was dus daar hebben we een tijdje op moeten wachten.
Toen we klaar waren bij domo gingen we dus terug lopen kreeg iemand agro van een flamepack wat we altijd aan de zijkant laten zitten. Daarbij tijdens het ressen roep ik nog 2 x let op dat je niet weer agro krijgt. Toen zijn we dus nog 2 x gewipt daar tijdens het ressen. Toen begonnen ze daar dus ook te respawnen dus ging het weer mis en was het al te laat om het nog af te maken. Wat vreselijk frustrerend is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Dampie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:52:
Ik heb ook weer eens een vraagje. Heb van het weekend een Magister belt overgenomen van iemand. Kan em de komende 7 levels nog niet gebruiken, maar vond em niet al te duur (7G). Maar is dit nu wel een lock item of meer voor een andere class. Anders doe ik em weer van de hand, want ik heb altijd ruimtegebrek in mijn inventory of bank. Dus dan zou het weer schelen.

De stats waren wel lekker in mijn ogen, maar wie ben ik.
de magister belt ziet er inderdaad netjes uit, Ga je voor de set? (dat is volgens mij een dungeon set 1)

Gisteren van 22.30 - 0.00 in brd gegaan. En we zijn alweer niet verder gegaan dan The Vault.... :( |:(
QuarK schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:21:
Magister is de mage set, maar als jij em toch al hebt moet je em gewoon gebruiken.
jup, wat hij zegt.

Maar als je echt een Wlock setje wilt hebben kan je het altijd nog met winst verkopen :+

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 19-06-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:17

On_E

Housemusic

Ik denk dat alle guilds daar last van hebben. :)

Wij moeten ook weer noodgedwongen Molten Core doen, maar dat is dan ook wel weer handig voor de nieuweren die nu wat gear kunnen krijgen voor BWL.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Magister is de mage set, maar als jij em toch al hebt moet je em gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:21:

Wij moeten ook weer noodgedwongen Molten Core doen, maar dat is dan ook wel weer handig voor de nieuweren die nu wat gear kunnen krijgen voor BWL.
en hoever waren jullie in bwl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jongens ik ga een Wlock maken hea, enne ik wil jullie vragen wat een goeie ras is voor Wlock.

Gnome - Human? (maar ik vind gnome wel grappig, female)

(wil ook een warrior, maar wacht op expansion pack. Ik ga hem dan helemaal twinken en Power levelen. :P -- nog enige tips voor tanken als warrior zijnde, kep gehoord dat sunder armor veel aggro trekt, maar een warrior waar ik vaak instances in ga.. is 13 levels lager dan mij, ik denk niet dat hij aggro vol kan houden voor mij... dus.. enige tips? :D

alvast bedankt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

QuarK schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:21:
Toppie, wat ik alleen niet snap is dat op thottbot er over level 57 wordt gesproken waar ik dacht dat het item ingame al vanaf level 53 gebruikt kon worden. Maar was niet geheel nuchter toen ik het kocht, dus daar kan het ook aan gelegen hebben. Vanavond even kijken.

Dan wat anders. Ik heb me vader aan het spelen gekregen. Momenteel is hij nog steeds aan het proberen op mijn account als ik er niet mee bezig ben, maar wil straks bij gameshop.nl zijn eigen versie aan gaan schaffen. Lijkt me helemaal te gek om samen met me ouwe de WoW wereld te verkennen. Hij moet alleen wel helemaal opnieuw beginnen (heeft ondertussen een lvl 20 mage), maar ik zal em daar wel bij helpen. Nu is mij vraag hoe ik dat het beste kan doen, ik ook een nieuw character aanmaken of gewoon met me lvl 46 warlock in zijn buurt blijven (niet groupen, want dan krijgt hij helemaal geen xp meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Anoniem: 174540 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:29:
.. Ik ga hem dan helemaal twinken en Power levelen.
Weet je eigenlijk zelf wel wat je typt allemaal? :D

Attendancy is wel minder nu, maar niet echt een probleem.. maar we zijn dan ook een redelijke casual guild, we dwingen niemand om een bepaald aantal raids per week te joinen. Dus het clearen van BWL proberen we elke week te doen (en dat lukt ook nog), en de andere avonden zien we wel of we genoeg mensen hebben voor MC/AQ20/ZG. AQ40 staat even in de koelkast.

Ik ga de komende tijd als er geen raids zijn op mn rogue pvp'en.. wil rank10 wel halen voor de geupdate set :)

[ Voor 19% gewijzigd door Mior op 19-06-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

Anoniem: 174540 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:29:
jongens ik ga een Wlock maken hea, enne ik wil jullie vragen wat een goeie ras is voor Wlock.

Gnome - Human? (maar ik vind gnome wel grappig, female)

alvast bedankt)
Ik heb zelf een gnome gekozen omdat ik die er het leukst uit vind zien. Weet niet zo heel erg goed welk ras het beste is voor een warlock, maar vind dat gnome geen verkeerde keuzen is. Je hebt tenminste een passive ability om uit traps te ontsnappen, dus dat kan zeer zeker van pas komen.

Ohja, en een gnome op een groot paard ziet er helaas niet uit. Armpjes zijn zo kort dat ik uberhaupt niet bij de teugels kan komen. Lijkt dan net alsof je helemaal geen armen meer hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door Dampie op 19-06-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dampie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:33:
[...]

Toppie, wat ik alleen niet snap is dat op thottbot er over level 57 wordt gesproken waar ik dacht dat het item ingame al vanaf level 53 gebruikt kon worden. Maar was niet geheel nuchter toen ik het kocht, dus daar kan het ook aan gelegen hebben. Vanavond even kijken.

Dan wat anders. Ik heb me vader aan het spelen gekregen. Momenteel is hij nog steeds aan het proberen op mijn account als ik er niet mee bezig ben, maar wil straks bij gameshop.nl zijn eigen versie aan gaan schaffen. Lijkt me helemaal te gek om samen met me ouwe de WoW wereld te verkennen. Hij moet alleen wel helemaal opnieuw beginnen (heeft ondertussen een lvl 20 mage), maar ik zal em daar wel bij helpen. Nu is mij vraag hoe ik dat het beste kan doen, ik ook een nieuw character aanmaken of gewoon met me lvl 46 warlock in zijn buurt blijven (niet groupen, want dan krijgt hij helemaal geen xp meer).
Hehehe, dat is leuk :D , lekker samen raiden/questen geweldig !!!! :P

wil je samen met hem questen enz. of instances in ,want een solo tour tot leven 30-40? Gaat sneller dan saampies, maar saampies is wel gezelliger , dan ook nog voip als de computers niet in dezelfde kamer staan.

als je continu samen met hem wilt grinden/questen/instance zal ik aanraden voor een nieuwe character, en als je hem soms gaat helpen met questen zal ik voor Warlock aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

attendace is idd een probleem, gezien het wk en over paar weken vakanties. word dan wel opgelost door nieuwe mensen in de guild te halen maar ook dat geeft veel problemen. zoals bij de warriors onder ons, we geven veel dkp uit omdat we simpelweg veel verschillende items nodig hebben willen we overal van waarde zijn. nadeel, zijn afgelopen maanden al 3 warriors gekomen die dan items krijgen die onze main tanks ook nodig hebben of willen hebben. probleem daarvan, die 3 warriors zijn alle 3 al uit de guild omdat ze zich opeens anders gingen gedragen.
we hebben mensen nodig, maar teveel nieuwe mensen leaven als ze een aantal goede items hebben, soms om gek van te worden.
grootste probleem, nieuwe mensen hebben nou eenmaal snel veel items nodig om uberhaubt mee te kunnen, dus ook trials hebben net zoveel recht als de rest. maar echt niet leuk af en toe. voordeel is wel dat we nu alleen minimaal full tier1 eisen voor een trial. maar dan nog, gisteren de warrior trinket in bwl die dropped, 3de keer ooit en een trial die hem krijgt is niet zo fun. is zoon beetje de enige upgrade die ik kan gebruiken. en dan met het gevoel dat die nieuwe mss wel snel leaved. best raar idee.
hoe gaan andere guilds hier mee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:54

m0nk

16-09-2003 15.15

MantaMania schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:13:
hebben andere guilds ook zo een last met de attendance de laatste tijd ivm lekker weer, wk en vakanties?
Wij hebben echt iedere keer te kort opzich leuk voor de redelijk nieuwe in de guild dat die eens een kansje krijgen zeker voor mc. Maar dit weekeind was wel weer droevig mc hebben we behoorlijk op farm maar toen we naar domo gingen bleek dus dat de rune bij magmadar niet uit was en dat er geen rogue meer met water was dus daar hebben we een tijdje op moeten wachten.
Toen we klaar waren bij domo gingen we dus terug lopen kreeg iemand agro van een flamepack wat we altijd aan de zijkant laten zitten. Daarbij tijdens het ressen roep ik nog 2 x let op dat je niet weer agro krijgt. Toen zijn we dus nog 2 x gewipt daar tijdens het ressen. Toen begonnen ze daar dus ook te respawnen dus ging het weer mis en was het al te laat om het nog af te maken. Wat vreselijk frustrerend is dat zeg.
Denk dat elke guild dat nu wel heeft. Wij ook.
Lekker weer buiten, WK op tv.. Denk dat het gewoon een kwestie van tijd is en dan komen de raids wel weer vol. Tot die tijd ZG/AQ20 avonden :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Powerlevelen werkt niet echt in dit spelletje. XP is gerelateerd aan de hoeveel schade die hij doet aan een mob en jij als lvl 46 zuigt alle XP weg als je in een groep samen zit. De eerste 20 levels zijn sowieso echt een eitje vooral als hij ze al eens eerder gedaan heeft.

Met z'n tweeen levelen is wel erg leuk trouwens. Een goeie combinatie van classes leveled enorm snel samen. Als hij weer Mage gaat is Priest/Druid/Shaman/Paladin een leuke combo, kun je ook fijn mee AoE-levelen zodra hij instant Arcane Explosion krijgt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 19-06-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zou als ik jou was op die andere account een nieuwe char starten. Jij hebt wellicht wat meer kennis van het spel en je kan hem op zijn 20 mage dus inhalen en vanaf dan samen verder spelen. Tip: maak een paladin of een priest, kun je met zijn 2'en AOE grinden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

damn dat is wel vet met je pa wow, ik hou het toch meer bij racen en vliegen met me pa maar goed :P

denk toch dat je betere kan groupen is zoveel relaxter, en vooral barrens quest e,d, rag je toch zo doorheen.
of je maakt een altje aan om eens wat anders te proberen, ik lvl samen met een vriend van mij een undead (shadow) priest atm. we zitten al op lvl 35 in 3 dagen played time, en doen toch relaxt aan.

met zijn 2en beetje Googletalk en wow, echt super is dat.
opzich nog een leuk verhaal.
we zaten met zijn 2en in STV van die crystal Crocs the wacken, ik denk dat we toen lvl 32 of 33 waren.
en er was een ally hunter ook die crocs aan het wasten, en hij was 2 of 3 lvls hoger, maar goed priest zijn toch aardig imba :). en we hadden hem een paar keer geslacht, maar hij ook 1 of 2 keer ons, toen we low on hp + mana waren. uiteindelijk als hij wij redelijk vol hp en mana waren, als hij ons zag aankomen, ging ie toch wel rennen. hadden we bedacht sluiten we hem in. dmv "mind vision" kon je mooi zien waar hij was, ik ging bovenlangs, dus die vriend van mij rent op die hunter af.
en die begint de andere kant op te rennen, echt recht op mij 1. van een afstand gelijk dot erop.
en ik fear hem zodat hij er niet tussen uit knijpt, en hij word dus rechtstreeks naar die vriend van mij gefeard. moet toch zeggen dat ik dat een vette HK vondt :)

was alleen jammer dat ie toen een paar lvl 40,. 50 vriendjes er bij riep, wij vies ganked, toen mijn 60 Mage er bij gehaald (die HS in Grom goll heeft) toen weer even wraak genomen. hehe.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:44:
[...]
Ik zou als ik jou was op die andere account een nieuwe char starten. Jij hebt wellicht wat meer kennis van het spel en je kan hem op zijn 20 mage dus inhalen en vanaf dan samen verder spelen. Tip: maak een paladin of een priest, kun je met zijn 2'en AOE grinden ook.
nadeel is, als hij even op ze Warlock wilt spelen, moet eerst zijn vader van zijn account af gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 108648 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:23:
[...]

en hoever waren jullie in bwl?
Bij Vael. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 169853 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:41:
attendace is idd een probleem, gezien het wk en over paar weken vakanties. word dan wel opgelost door nieuwe mensen in de guild te halen maar ook dat geeft veel problemen. zoals bij de warriors onder ons, we geven veel dkp uit omdat we simpelweg veel verschillende items nodig hebben willen we overal van waarde zijn. nadeel, zijn afgelopen maanden al 3 warriors gekomen die dan items krijgen die onze main tanks ook nodig hebben of willen hebben. probleem daarvan, die 3 warriors zijn alle 3 al uit de guild omdat ze zich opeens anders gingen gedragen.
we hebben mensen nodig, maar teveel nieuwe mensen leaven als ze een aantal goede items hebben, soms om gek van te worden.
grootste probleem, nieuwe mensen hebben nou eenmaal snel veel items nodig om uberhaubt mee te kunnen, dus ook trials hebben net zoveel recht als de rest. maar echt niet leuk af en toe. voordeel is wel dat we nu alleen minimaal full tier1 eisen voor een trial. maar dan nog, gisteren de warrior trinket in bwl die dropped, 3de keer ooit en een trial die hem krijgt is niet zo fun. is zoon beetje de enige upgrade die ik kan gebruiken. en dan met het gevoel dat die nieuwe mss wel snel leaved. best raar idee.
Wij nemen trials in minder dan 6/78 tier 1 niet mee naar BWL. Zodoende hebben onze vaste lui meer kans op tier 2 en worden die trials dmv ZG/AQ20 en MC alsnog uitgerust. Hun blij, oude members blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 174540 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:45:
[...]

nadeel is, als hij even op ze Warlock wilt spelen, moet eerst zijn vader van zijn account af gaan
Gewoon die lock niet meer spelen en altijd samenspelen. En hopen dat met 1.11 ook character>account transfers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:53
Anoniem: 114195 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:42:
[...]

Powerlevelen werkt niet echt in dit spelletje. XP is gerelateerd aan de hoeveel schade die hij doet aan een mob en jij als lvl 46 zuigt alle XP weg als je in een groep samen zit. De eerste 20 levels zijn sowieso echt een eitje vooral als hij ze al eens eerder gedaan heeft.

Met z'n tweeen levelen is wel erg leuk trouwens. Een goeie combinatie van classes leveled enorm snel samen. Als hij weer Mage gaat is Priest/Druid/Shaman/Paladin een leuke combo, kun je ook fijn mee AoE-levelen zodra hij instant Arcane Explosion krijgt :)
Iets wat elke mage dus vanaf patch 1.11 heeft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:48:
[...]

Iets wat elke mage dus vanaf patch 1.11 heeft :Y)
En aangezien patch 1.11 deze woensdag komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Je moet trials ook geen loot geven als ze in hun trial periode zitten... Daar is die hele trial periode toch voor, om iemand te testen? Members > trials bij loot.
En als ze hun best doen en in het guild passen krijgen ze loot... bij ons wordt iemand pas member als de officers voelen dat het goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
[...]

en dat sword build veel te saai is om te spelen :P Combat Daggers ftw <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Anoniem: 169853 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:41:
[..]
Trials(1e 14 dagen bij gemiddelde attendance) mogen alleen Needen als Members het item niet willen. Dat betekent bij locks dat ze na 1 run nog in 6/8 TR 1 lopen en bij warriors dat ze 2 weken pech hebben en daarna RAP kunnen uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:21:

On_E schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:46:

en hoever waren jullie in bwl

Bij Vael. O-)
Jep, jammer dat je nu paar weken geen tier2 bracers kan farmen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Anoniem: 114195 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:51:
[...]

En aangezien patch 1.11 deze woensdag komt :D
Dat is al zeker?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Oh! Laten we het hopen! Dan komt er weer extra info los over 1.12 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 108648 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:58:
[...]

[...]

Jep, jammer dat je nu paar weken geen tier2 bracers kan farmen :s
..

Of hadden kunnen progressen in BWL....
Oh! Laten we het hopen! Dan komt er weer extra info los over 1.12
Volgens een PC mag :

- BGs worden gesorteerd op gear (dus geen tier 0 tegen tier 2 meer)
- BGs worden gesorteerd op pre-made of PUG
- Cross-realm BGs
- Te veroveren torens e.d. in de wereld gezet voor meer world PvP

[ Voor 39% gewijzigd door On_E op 19-06-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

heb je wel gelijk in, maar wat heb je aan mensen die in tier1 rondlopen als naxx binnenkort komt? heb je dus niets aan.
daarbij, zo hebben we bv 5 warriors die in princiepe kwa gear de twins kunnen tanken. deze hebben dus eigenlijk geen items meer nodig om aan naxx te beginnen (veel beter kan niet). en de trials moeten juist betere items krijgen om uberhaubt in bwl en aq40 van nut te zijn, lat staan naxx.
dan valt het bij de warriors opzich nog wel mee, zo is bv bij de priests, rogues en hunters zo erg dat meer dan de helft trial is of nog maar een maand member.
waar het om gaat, nieuwe mensen hebben we nodig om 40man elke avond te hebben. maar willen die nuttig zijn, dan hebben ze wel betere items nodig. even simpelgezegt, tijdje terug zelfs een warrior in pre mc gear die mee kon naar C'thun, zo af en toe moet je wat als je maar met exact 40 online bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

Gohan-san schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:44:
[...]

damn dat is wel vet met je pa wow, ik hou het toch meer bij racen en vliegen met me pa maar goed :P

denk toch dat je betere kan groupen is zoveel relaxter, en vooral barrens quest e,d, rag je toch zo doorheen.
of je maakt een altje aan om eens wat anders te proberen, ik lvl samen met een vriend van mij een undead (shadow) priest atm. we zitten al op lvl 35 in 3 dagen played time, en doen toch relaxt aan.

met zijn 2en beetje Googletalk en wow, echt super is dat.
En dan te bedenken dat ik ondertussen alweer 32 jaartjes doet en die ouwe van me loopt naar de 60. Na, ik denk dat hij het beste kan rerollen naar de server waar ik het actiefst ben. Dan pik ik em wel op met mijn lvl 17 priest want hij zal waarschijnlijk een warrior of mage aanmaken, dan is het verschil nog niet al te groot en dan denk ik dat het behoorlijk snel zou moeten gaan. Eerst maar over een uurtje gameshop bellen om te zien of zij ook bezorgen en via credit card een betaling accepteren. Scheelt toch weer 15 eurootjes met de gewone winkels, waar ik WoW nog steeds zie staan voor 45 euro.

En dan hopen dat ze snel kunnen leveren en niet dat er een week wachttijd is. :*)

[ Voor 30% gewijzigd door Dampie op 19-06-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59
Gisteren Server 2nd Twin Emperors down.

we liepen een maand achter doordat er een gebrek aan attendance was...zwaar gebrek aan 'core' players die niet op kwamen dagen op wipe raids. Nu zijn we er dan weer eindelijk.
Ik moet zeggen dat het wel een piss easy fight is. Zeker niet de moeilijkste. Enige wat mij moeilijk lijkt is in het ritme van bwegen komen.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:10
On_E schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:02:
Volgens een PC mag :

- BGs worden gesorteerd op gear (dus geen tier 0 tegen tier 2 meer)
- BGs worden gesorteerd op pre-made of PUG
- Cross-realm BGs
- Te veroveren torens e.d. in de wereld gezet voor meer world PvP
Dat wordt wel nice zo te zien :D zeker die laatste, want world PvP is nog steeds het leukst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

En voor mij dit weekend ook een first-time experience ;) Ik had vrijdag besloten om maar weer eens verder te gaan met m'n L30 Warlock. Eerst even wat gequest in Desolace en Shimmering Flats en op L32 maar eens mezelf gewaagd aan STV. Na m'n eerste char had ik mezelf beloofd NOOIT meer te questen in STV en dat heb ik bij de volgende 4 characters ook volgehouden. Dit keer dacht ik er wel weer tegen te kunnen. Nog geen 10 minuten in STV en de eerste gank was alweer een feit.

*[nickname] gains Tigers Fury*
BOEM
You die.

$%#$#$, nou maar ff corpserunnen. Ik resurrect en denk slim te zijn, dus summon gelijk m'n succubus.. op 3/4de van de cast: AMBUSH!!111 en weer dood. Ik ben uitgelogd, ingelogd op m'n L60 gehaktmolen (fury warrior) en ben gelijk op de Zeppelin naar GG gesprongen. Vervolgens heb ik daar een uur lang ALLES afgeslacht wat rood was. Dit heb ik nog nooit eerder gedaan omdat ik altijd de instelling heb gehad van; wraak lost niets op. Nou, ik kan je vertellen, ik heb niet vaak met zo'n grote grijns van vermaak achter m'n pc'tje gezeten. Het toppunt was het gezamelijk ressen van een stuk of 6 lowby alliance. Helaas voor hun zat ik nog vol rage van een elite croc. Ze stonden zo lekker dicht bij elkaar, ik heb Deathwish aangegooid en heb er een Wirlwind uitgegooid, met als gevolg: 4 instagibbed ally en een rennende 5de. Hamstring erop gegooid en met walk erachter aan gehuppeld. ongeveer 3 minuten. toen ie BIJNA bij Nesingwary's was heb ik em afgeslacht. Toen ben ik weer teruggelogd en heb nog zeker 3 uur gankvrij mogen doorquesten in STV.

Dit wilde ik toch ff met jullie delen :P

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wouter schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:23:
ingelogd op m'n L60 gehaktmolen (fury warrior)
Dit toverde toch wel een glimlach op mn gezicht ;)

Ik heb hetzelfde met mijn alt, constant dat gegank in STV word je gewoon ziek van.
Daarom parkeer ik mijn Rogue altijd maar in STV/BB als ik toevallig met mn alt daar moet zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:02:

Of hadden kunnen progressen in BWL....
als je vael niet eens farmt is het imo geen noodgedwongen mc door slechte attendance ivm wk of warme weer, het is noodgedwongen mc door gear/ niveau van guild. Anders zouden wij ook al aq farmen :p

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 19-06-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:23:
En voor mij dit weekend ook een first-time experience ;) Ik had vrijdag besloten om maar weer eens verder te gaan met m'n L30 Warlock. Eerst even wat gequest in Desolace en Shimmering Flats en op L32 maar eens mezelf gewaagd aan STV. Na m'n eerste char had ik mezelf beloofd NOOIT meer te questen in STV en dat heb ik bij de volgende 4 characters ook volgehouden. Dit keer dacht ik er wel weer tegen te kunnen. Nog geen 10 minuten in STV en de eerste gank was alweer een feit.

*[nickname] gains Tigers Fury*
BOEM
You die.

$%#$#$, nou maar ff corpserunnen. Ik resurrect en denk slim te zijn, dus summon gelijk m'n succubus.. op 3/4de van de cast: AMBUSH!!111 en weer dood. Ik ben uitgelogd, ingelogd op m'n L60 gehaktmolen (fury warrior) en ben gelijk op de Zeppelin naar GG gesprongen. Vervolgens heb ik daar een uur lang ALLES afgeslacht wat rood was. Dit heb ik nog nooit eerder gedaan omdat ik altijd de instelling heb gehad van; wraak lost niets op. Nou, ik kan je vertellen, ik heb niet vaak met zo'n grote grijns van vermaak achter m'n pc'tje gezeten. Het toppunt was het gezamelijk ressen van een stuk of 6 lowby alliance. Helaas voor hun zat ik nog vol rage van een elite croc. Ze stonden zo lekker dicht bij elkaar, ik heb Deathwish aangegooid en heb er een Wirlwind uitgegooid, met als gevolg: 4 instagibbed ally en een rennende 5de. Hamstring erop gegooid en met walk erachter aan gehuppeld. ongeveer 3 minuten. toen ie BIJNA bij Nesingwary's was heb ik em afgeslacht. Toen ben ik weer teruggelogd en heb nog zeker 3 uur gankvrij mogen doorquesten in STV.

Dit wilde ik toch ff met jullie delen :P
Het parkeren van mijn lvl 60 in alt-grind gebieden met hoog risico is al standaard voor mij. Denk aan Hillsbrad, STV en Silithus. Daarnaast nog toegang tot een alliance accountje waarmee ik via General chat en whispers even de slachtpartij aankondig is doorgaans voldoende ;)

Het is inderdaad een heerlijk gevoel als die 3 lvl 50 helden (?? voor mij op m'n alt) als bange muisjes voor je wegschieten als je in je Tier 2.5 met een groot zwaard komt aanrennen. Daarna een uurtje CC-en en door het gebied laten rondrennen zodat ze weer netjes opgevoed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 108648 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:37:
[...]

als je vael niet eens farmt is het imo geen noodgedwongen mc door slechte attendance ivm wk of warme weer, het is noodgedwongen mc door gear/ niveau van guild. Anders zouden wij ook al aq farmen :p
Als we 40 man zouden hebben deden we BWL, maar omdat we vaak maar zo'n 25-35 man hebben doen we MC omdat dat ook nog wel lukt met zo'n aantal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 114195 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:38:
[...]

Het parkeren van mijn lvl 60 in alt-grind gebieden met hoog risico is al standaard voor mij. Denk aan Hillsbrad, STV en Silithus. Daarnaast nog toegang tot een alliance accountje waarmee ik via General chat en whispers even de slachtpartij aankondig is doorgaans voldoende ;)

Het is inderdaad een heerlijk gevoel als die 3 lvl 50 helden (?? voor mij op m'n alt) als bange muisjes voor je wegschieten als je in je Tier 2.5 met een groot zwaard komt aanrennen. Daarna een uurtje CC-en en door het gebied laten rondrennen zodat ze weer netjes opgevoed worden.
Het mooiste is als ik ze terug ga pakken met mijn rogue. Meestal volg ik ze even want grote kans dat ze King Banga of 1 van die named mobs moeten killen. En dan even hun healers ambushen tot BBQ.

Het mooiste is dan dat je weet dat er ergens iemand op de wereld gigantisch zit te vloeken achter zijn PC, priceless...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

helaasch leren ze het nooit en gaan ze weer lvl 30 (zoals ik) doodmeppen terwijl ik mobs aan het killen ben.. echte helden zijn dat.. 20 lvl's hoger en dan nog in stealth gaan..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

RaseriaN schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:26:
[...]

Dit toverde toch wel een glimlach op mn gezicht ;)

Ik heb hetzelfde met mijn alt, constant dat gegank in STV word je gewoon ziek van.
Daarom parkeer ik mijn Rogue altijd maar in STV/BB als ik toevallig met mn alt daar moet zijn. ;)
Mijn broer is bezig zijn Warlock alt te levellen, en hij zorgt er ook altijd wel voor dat zijn Hunter main (met 7/8 tier2) dichtbij is.

Hij is vaak aan het levellen als de raid niet doorgaat, en dan zit ik dus bijna altijd in de BGs met mijn mage. Ik krijg dan ook vrij regelmatig een /tell of ik even wil helpen met een Horde probleem. Gebeurde vooral veel toen hij nog in STV rondliep ;)

Maar ik heb er geen probleem mee om even een half uurtje wat low level Horde te verpulveren zo tussen de BGs door. Moeten ze maar van mijn broer afblijven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:40:
[...]

Als we 40 man zouden hebben deden we BWL, maar omdat we vaak maar zo'n 25-35 man hebben doen we MC omdat dat ook nog wel lukt met zo'n aantal...
als je 40 matig gegearde mensen hebt doe je geen BWL, dan doet BWL jou. Dus zoals je wel terecht opmerkte, dan maar mensen upgearen voor voor bwl in mc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 14:50
wat filmpjes over wow betreft blijf ik deze echte het leukste vinden.
http://www.youtube.com/wa...BfSgQrA&search=wow%20song

heb jij nog een leuke wow film ?

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
eendje schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:09:
helaasch leren ze het nooit en gaan ze weer lvl 30 (zoals ik) doodmeppen terwijl ik mobs aan het killen ben.. echte helden zijn dat.. 20 lvl's hoger en dan nog in stealth gaan..
Krijg je er van als je mijn alt gaat ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Levelen vanaf 58 is echt heel vervelend, sta op het punt om te stoppen met WoW.

Leuk spel maar vind er nu al een aantal dagen niets meer aan. Duurt een eeuwigheid voor je eindelijk weer een keer leveled, zoveel tijd ga ik er niet in steken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

ooh als 1.11 deze week uitkomt, ook eindelijk FP naar ratchet en nog 1 of 2 andere meende ik :)
Anoniem: 10456 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:20:
Levelen vanaf 58 is echt heel vervelend, sta op het punt om te stoppen met WoW.

Leuk spel maar vind er nu al een aantal dagen niets meer aan. Duurt een eeuwigheid voor je eindelijk weer een keer leveled, zoveel tijd ga ik er niet in steken :(
ik zou zeggen doe een paar instances, scholo , of ubrs dat soort instances, krijg je exp, loot, en leuk tijdverdrijf.
of zorg dat je veel quest in 1 gebied hebt. ik heb zelf lvl lvl 59.5 tot 60 geleveld in EPL met de quest van de argent dawn, zijn opzich leuke quests en je krijgt er exp + rep voor.

welke faction? server? ras? class? speel je eigenlijk?

[ Voor 82% gewijzigd door Valkyre op 19-06-2006 12:25 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kaap schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:16:
[...]
Krijg je er van als je mijn alt gaat ganken.
en dat krijg je omdat je mijn main gankte...

en dat maakte het rondje weer compleet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Laatst online: 29-06 14:46
Zo, ik geloof dat ik eindelijk een beetje van mijn WoW verslaving af ben, nadat ik +/- 1.5 maanden geleden gestopt ben :)

Btw, leden van hcc die nog geen WoW hebben maar wel willen bij de hcc shop kun je em met 10 euro korting krijgen

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

Van 59.5 tot 60 ben ik met wat guildies naar Tyr's Hand gegaan. Met rested bonus krijg je daar per mob (de hogere level elites boven op de heuvel) rond de 800 xp. De laatste 6 bubbels gingen in een klein half uurtje. Zelf pullen, de rogue en paladin laten slachten. Door niet in een groep te zitten krijg je zelf full xp. Ne het levellen geef je ze wat cash en de helft van de loot p.p. omdat ze zulke aardige guildies zijn.

Op mijn main heb ik het laatste stukje gegrind in WS bij de undead daar. Gaat toch het snelst als paladin zijnde, en op een gegeven moment had ik de plaguelands ook wel weer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Laatst online: 15:50
Zijn er eigelijk nog leuke Nederlandse guilds op Lightning Blade Server??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb net ff snel een warlock talent in elkaar gefixed... , is het goed, kan het wat beter, geef maar wat negatieve/positieve meningen (het liefst negatief, daar heb ik meestal ook wat aan ^^ bijv. wat moet je met da xx talent skill :/ )
alvast bedankt :)

mvg

takiho

ps: niet bedoel als flame (of uitlokken)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 19-06-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Anoniem: 172947 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:29:
Van 59.5 tot 60 ben ik met wat guildies naar Tyr's Hand gegaan. Met rested bonus krijg je daar per mob (de hogere level elites boven op de heuvel) rond de 800 xp. De laatste 6 bubbels gingen in een klein half uurtje. Zelf pullen, de rogue en paladin laten slachten. Door niet in een groep te zitten krijg je zelf full xp. Ne het levellen geef je ze wat cash en de helft van de loot p.p. omdat ze zulke aardige guildies zijn.

Op mijn main heb ik het laatste stukje gegrind in WS bij de undead daar. Gaat toch het snelst als paladin zijnde, en op een gegeven moment had ik de plaguelands ook wel weer gezien.
Eehm op die manier krijg je echt geen full xp hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 61797 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:46:
[...]

Eehm op die manier krijg je echt geen full xp hoor :D
Ehrm, jawel. Je zit niet bij hun in de groep, jij pulled en zij mollen. Heb zo een klein dozijn guildies gepowerleveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 174540 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:44:
ik heb net ff snel een warlock talent in elkaar gefixed... , is het goed, kan het wat beter, geef maar wat negatieve/positieve meningen (het liefst negatief, daar heb ik meestal ook wat aan ^^ bijv. wat moet je met da xx talent skill :/ )
Imp Curse of Agony : 3 punten verspild
Imp Drain Mana : 2 punten verspild
Imp Drain Soul : 2 punten verspild
Imp Drain Life : 3 punten verspild

Tip : kies 1 van de bestaande warlock builds : http://forums-en.wow-euro...8746&p=1&tmp=1#post168746

Voor jou lijkt SM/Ruin me het beste te zien aan wat je zelf bedacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:49:
[...]

Imp Curse of Agony : 3 punten verspild
Imp Drain Mana : 2 punten verspild
Imp Drain Soul : 2 punten verspild
Imp Drain Life : 3 punten verspild

Tip : kies 1 van de bestaande warlock builds : http://forums-en.wow-euro...8746&p=1&tmp=1#post168746

Voor jou lijkt SM/Ruin me het beste te zien aan wat je zelf bedacht had.
:D thanks thanks man _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 19-06-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Met mijn lock heb ik 58-60 gegrind in winterspring op tijgers, die kon ik lekker nog eens skinnen ook, dat ging heel aardig met een full rested bonus :)

Snel XP en snel cash :)

Met mijn warrior ben ik vorige week gerespecced naar DW Fury, en heb ik me een Dawn's Edge en een Axe of Rin'ji gekocht. Man wat gaan die mobs snel dood :D

Toen ik zaterdag in Un'Goro aan het questen was haalde ik, weliswaar rested, 44k xp per uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

johnnyv.nl schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:48:
[...]

Ehrm, jawel. Je zit niet bij hun in de groep, jij pulled en zij mollen. Heb zo een klein dozijn guildies gepowerleveled.
Toch krijg je geen full xp naar mijn idee hoor. Meer als dat je bij ze in de groep zit mayb maar ful xp kan ik me niet voorstellen, anders zou ik een lvl 50 mob op lvl 40 kunnen pullen die jij dan killled en dan zou je wel erg snel lvlen >:)

ALs ik bv als mage een lvl 1 mee zu nemen naar WPL en daar de lvl 1 laat pullen en de mage laat aoe grinden zou je dan niet binnen een dag of 4 60 zijn B) Kan ook zijn dat ik het fout heb hoor

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 19-06-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 14:36

ini

Life is what you make of it

dacht dat "taggen" niet meer werkt sinds de laatste patch.

De xp die je krijgt is op basis van de dmg die op de mob gedaan hebt dacht ik

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Anoniem: 61797 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:56:
[...]

Toch krijg je geen full xp naar mijn idee hoor. Meer als dat je bij ze in de groep zit mayb maar ful xp kan ik me niet voorstellen, anders zou ik een lvl 50 mob op lvl 40 kunnen pullen die jij dan killled en dan zou je wel erg snel lvlen >:)

ALs ik bv als mage een lvl 1 mee zu nemen naar WPL en daar de lvl 1 laat pullen en de mage laat aoe grinden zou je dan niet binnen een dag of 4 60 zijn B) Kan ook zijn dat ik het fout heb hoor
lvl 1 in WPL.. die gaat zelfs met 10 lvl 60s heel vaak dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:54

m0nk

16-09-2003 15.15

werkt idd niet meer sinds de laatste patch, wordt op basis van dmg gedaan.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.