Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Je wat dat dit degene is zonder camera, de uitgekleede e61 dus...e62i ziet er wel leuk uit...hoop niet dat het frontje goud is alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:26:
[...]

Als jij bereik hebt voor UMTS, en je hebt ingesteld dat je telefoon onder dual modus draait -dus dat-ie automatisch switcht van UMTS naar GSM/GPRS/EDGE v.v. afhankelijk van de dekking van je netwerk- (er staat dan ook 3G onder het antennesymbooltje op je beeldscherm), maakt je browser gebruik van UMTS.
Je merkt dit doordat het dataverkeer sneller gaat, en je kunt eventueel met een headset bellen terwijl je op internet aan het surfen bent.
:)
Dus tijdens het kiezen van een toegangspunt (bij starten browser) geef ik Vodafone Live! GPRS op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Ik heb er nu ook een,

zeer stoer toestel maar ik vraag me twee dingen af.
-automatische toetsenblokering ? zijn ze dat vergeten ?
-hoe pas je het snelmenu aan onder je klok op de desktop. dacht het gister te zijn tegengekomen maar kan het niet vinden :S

heb nu binnen 15 minuten exchange mail opgezet met exchange 2007 werkt echt gigantisch snel en goed. super telefoon.

Wat ik net alleen had was dat het toestel begon te trillen en niet meer stopte, dit gebeurde terwijl ik de naam van een recipient aan het invoeren was in een SMS. uit/aan zetten loste dit op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
pt0x schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:23:
Ik heb er nu ook een,

zeer stoer toestel maar ik vraag me twee dingen af.
-automatische toetsenblokering ? zijn ze dat vergeten ?
Ik weet niet wat het is maar zo'n beetje alle S60 toestellen hebben geen autolock. Dit is op te lossen met een progje genaamd autolock.
-hoe pas je het snelmenu aan onder je klok op de desktop. dacht het gister te zijn tegengekomen maar kan het niet vinden :S
Menu -> Tools -> Settings -> Phone -> Standby modus -> Active standby Apps.
Wat ik net alleen had was dat het toestel begon te trillen en niet meer stopte, dit gebeurde terwijl ik de naam van een recipient aan het invoeren was in een SMS. uit/aan zetten loste dit op :S
Ik draai nog steeds de eerste firmware van toen het toestel net uitkwam en heb nergens last van. Alleen m'n Voip wil nog niet werken. Update 'm wel een van deze dagen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Alpha-sphere schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:06:
[...]

Ik weet niet wat het is maar zo'n beetje alle S60 toestellen hebben geen autolock. Dit is op te lossen met een progje genaamd autolock.

[...]

Menu -> Tools -> Settings -> Phone -> Standby modus -> Active standby Apps.

[...]

Ik draai nog steeds de eerste firmware van toen het toestel net uitkwam en heb nergens last van. Alleen m'n Voip wil nog niet werken. Update 'm wel een van deze dagen.
bedankt voor de tool! had ik ook wel kunnen vinden maargoed. ook bedankt voor de uitleg over de shortcuts, staat niet helemaal handig aangegeven.

als ik dan toch nadelen moet gaan bedenken is dat ook iets. de menu opbouw is wat minder efficient bijvoorbeeld mail for exchange staat weer ergens anders als de pop mail enzo.. achja, je leert het wel kennen maar ik had het anders gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag,
Kun je een e61 met azerty keypad ook omprogrammeren / omschakelen naar bijv. qwerty en dan gewoon een ander keypadje plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag,
Kun je een NOKIA E61 met azerty keypad ook omprogrammeren / omschakelen naar bijv. qwerty en dan gewoon een ander keypadje plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had onlangs deze vraag gesteld:

''Weet iemand een alternatief voor de headset Nokia HS-2R voor de E60? Ik wil graag een headset met FM Radio, aangezien de E60 geen FM Radio heeft. De HS-2R bevalt mij eigenlijk zeer matig en ik kan geen alternatief vinden. Bestaan er eigenlijk wel meer headsets met FM Radio, die de E60 ondersteunt?''

Aangezien ik hierop geen antwoord kreeg, stel ik de vraag maar hier. Immers, beide toestellen hebben geen FM Radio.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:04:
Ik had onlangs deze vraag gesteld:

''Weet iemand een alternatief voor de headset Nokia HS-2R voor de E60? Ik wil graag een headset met FM Radio, aangezien de E60 geen FM Radio heeft. De HS-2R bevalt mij eigenlijk zeer matig en ik kan geen alternatief vinden. Bestaan er eigenlijk wel meer headsets met FM Radio, die de E60 ondersteunt?''

Aangezien ik hierop geen antwoord kreeg, stel ik de vraag maar hier. Immers, beide toestellen hebben geen FM Radio.
Die zijn moeilijk te vinden hier http://www.smartphoneshop...-ad-46-audio-adapter.html staat er een maar die versterkt je fm-singaal maar aangezien die wij niet hebben. Heb ik deze gedownload http://www.tunin.fm/ en nu krijg ik alle zenders werkt prima. en gebruik mijn oude headsetje van mijn nokia 6230I ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:54:
[...]

Die zijn moeilijk te vinden hier http://www.smartphoneshop...-ad-46-audio-adapter.html staat er een maar die versterkt je fm-singaal maar aangezien die wij niet hebben. Heb ik deze gedownload http://www.tunin.fm/ en nu krijg ik alle zenders werkt prima. en gebruik mijn oude headsetje van mijn nokia 6230I ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Sjoerd
Dank je! Alleen hier moet je voor betalen toch? Dat is wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de agenda functie kan uitbreiden. Ik zie op e-series.org vaak een screenshot met een 5-things-to-do list .. is dat Papyrus?

En een ander vraagje, zijn er veel veranderingen bij firmware update van 1.3 naar 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:59:
[...]

Dank je! Alleen hier moet je voor betalen toch? Dat is wel een beetje jammer.
Nee hoor ik betaal niks ik heb het rechstreeks via internet op mijn 61 gezet. Wat je betaalt is de datatraffic (maar dat deed ik toch al is mijn internetverbinding op mijn telefoon.)

Ik heb het via radio538 en het is gratis wel ben je data kwijt aan het internet maar mijn verbinding is onbeperkt dat voor vast bedrag per maand. Dus nu heb ik dus in goede kwaliteit alle radio zenders.

Ben nu nog op zoek naar steraming tv voor op de e61.

sjoerd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:40:
[...]

Nee hoor ik betaal niks ik heb het rechstreeks via internet op mijn 61 gezet. Wat je betaalt is de datatraffic (maar dat deed ik toch al is mijn internetverbinding op mijn telefoon.)

Ik heb het via radio538 en het is gratis wel ben je data kwijt aan het internet maar mijn verbinding is onbeperkt dat voor vast bedrag per maand. Dus nu heb ik dus in goede kwaliteit alle radio zenders.

Ben nu nog op zoek naar steraming tv voor op de e61.

sjoerd
Je moet dus wel een internet abonnement hebben van de provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
ik wil graag mijn firmware updaten (telefoon toont me volgende :1.06.10.04.04 / 19-04-06 / RM-89
toestel komt van Expansys en heeft nl en engelse taal
als ik wil updaten via nokia-updater krijg ik steeds melding dat er geen nieuwe update beschikbaar is
als ik updater van nokia.com zou downloaden zou dit dan wel gaan?of bestaat er andere manier

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb denk ik een groot probleem.
Mijn telefoon reageert nergens meer op, hij start wel op maar blijft dan hangen op het standby scherm. Heb een harde reset geprobeerd maar dat helpt ook niets.

Wat kan ik nu proberen?

Update
Heb nu de geheugenkaart eruit gehaald en toestel werkt weer.
Dan zit er waarschijnlijk een virus op de kaart?

zonde dat ik dat niet vóór de reset heb gedaan :'(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:42:
[...]

Je moet dus wel een internet abonnement hebben van de provider?
Ja dat moet je wel hebben ik heb het via t-mobile voor 10 per maand. werkt prima.

sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:38:
[...]

Ja dat moet je wel hebben ik heb het via t-mobile voor 10 per maand. werkt prima.

sjoerd
Ok, ik weet genoeg. Nu heb ik nog een andere vraag.

Met het profiel 'Stil' luister ik weleens muziek. Echter gaat mijn headset soms los. De muziek speelt zich dan af met geluid. Is het mogelijk om de muziek zonder geluid af te laten spelen als er geen headset is aangesloten? Het is namelijk nogal storend voor anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom mijn geformateerde geheugenkaart wél in een digitale camera werkt, maar niet in de Nokia E61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:38:
[...]

Voor dat bedrag wordt UMTS afgekapt op 64kbps dus streaming video is dan wel een probleem denk ik. Kun je beter EDGE hebben van Telfort (ook onbeperkt voor 10 euro per maand) want dat is minstens twee keer zo snel. En misschien kapt Telfort later UMTS niet af...
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:15:
Iemand enig idee waarom mijn geformateerde geheugenkaart wél in een digitale camera werkt, maar niet in de Nokia E61?
Misschien ondersteunt de E61 alleen FAT16 en is de kaart in FAT32 geformatteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:58:
[...]

Ok, ik weet genoeg. Nu heb ik nog een andere vraag.

Met het profiel 'Stil' luister ik weleens muziek. Echter gaat mijn headset soms los. De muziek speelt zich dan af met geluid. Is het mogelijk om de muziek zonder geluid af te laten spelen als er geen headset is aangesloten? Het is namelijk nogal storend voor anderen...
Iemand? :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

hmm nogsteeds een tof toestel !

vraag me alleen af, ik gebruik pushmail en ik zou graag willen dat hij automatisch een beschikbaar (voorgeconfigureerd eventueel) netwerk kiest. als ik nu thuis ben moet ik om me mail binnen te halen eerst mijn access point om zetten naar die van thuis terwijl deze gewoon is opgeslagen.

is hier een tooltje voor ofzo ?

daarbij vindt ik een ander ding raar. ik heb 3 access point in mijn telefoon en als ik mijn browser start gaat hij vragen welke ik wil gebruiken maar niet een van die access points laat hij zien, alleen KPN internet welke ik niet wil gebruiken. dit geld ook als ik in range ben van een access point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Een klant van ons wil een zooi van dit soort apparaten gaan bestellen. Aan mij de taak om een beetje uit te zoeken hoe het werkt en daarna uitleg te geven aan die mensen. (minimaal) 1 ding krijg ik niet voor elkaar.

Om kosten te besparen leek me het volgende wel makkelijk. Wanneer de klant op het werk is, de Nokia laten syncen met Outlook 2003 (client als onderdeel van Exchange) zodat hij altijd oude mails terug kan zien.
Wanneer er mail verstuurd moet worden of gecontroleerd moet worden OF er nieuwe mail binnen is gehaald door de Exchange server, dan kan er met behulp van Outlook Web Access ingelogd worden op de Exchange server.

Leek mij een goede optie. Echter, bij het synchroniseren met bijgeleverde Nokia PC Suite 6.70.26 blijft het vakje om email te synchroniseren greyed out.

Ik vermoed dat ik nog iets op de E61 in moet stellen, maar kan niet vinden wat en waar...
Iemand wat tips? Alvast bedankt.

-edit-
Net even PC Suite geupdate naar 6.22.82.0 maar dan wordt mijn hele Nokia niet meer gevonden? :?

-edit2-
De 'nieuwste' PC Suite maar weer verwijderd en de bijgeleverde versie geinstalleerd. Nog steeds geen succes met het syncen van mail. Maar toen vond ik dit
Synchronize contact, calendar, to-do items and notes
Betekent dit dat je je dus je mail niet 'offline' kan meenemen?

[ Voor 19% gewijzigd door Mobster op 06-12-2006 16:07 ]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil graag een abbonoment van 2 jaar afsluiten voor 20 euro per maand op deze telefoon, is dit het nu nog waard?

En dan heb ik nog een vraag, is het gebruik van wifi op deze telefoon helemaal gratis?

Alvast bedankt!

, Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:33:
Hallo,

Ik wil graag een abbonoment van 2 jaar afsluiten voor 20 euro per maand op deze telefoon, is dit het nu nog waard?

En dan heb ik nog een vraag, is het gebruik van wifi op deze telefoon helemaal gratis?

Alvast bedankt!

, Marco
En hoeveel scheelt de aanschaf je dan per maand?
Ik zou NOOIT voor 2 jaar doen, gaat ie kapot na een jaar...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om zowel een blackberry server als een exchange server in te stellen? Komen in zo'n geval de afspraken op beide servers in 1 gezamenlijke agenda op het toestel terecht waardoor de agenda's op beide servers uiteindelijk ook synchroniseren?

Kan email tegelijkertijd van beide servers naar het toestel gepusht worden? Blijven de mailboxen dan gescheiden of komt alle mail dan in 1 inbox terecht?

Ik begrijp dat dit een niet veel voorkomende situatie is maar ik hoop toch dat iemand opheldering kan geven. :) Eigenlijk zou je een toestel eerst kosteloos moeten kunnen proberen :P.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met de HS-20/AD-41 headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ballebek schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:02:
[...]

En hoeveel scheelt de aanschaf je dan per maand?
Ik zou NOOIT voor 2 jaar doen, gaat ie kapot na een jaar...
Daarom heb je 2 jaar garantie.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik hem wel ga aanschaffen, alleen nog een vraag over de wifi of die echt helemaal gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt helemaal gratis is de WiFi natuurlijk niet... 'T zuipt stroom, waar je toch echt voor zult moeten betalen... ;)
Verder helemaal gratis hoor (mits je op 't netwerk van iemand anders zit, o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:37:
hmm nogsteeds een tof toestel !

vraag me alleen af, ik gebruik pushmail en ik zou graag willen dat hij automatisch een beschikbaar (voorgeconfigureerd eventueel) netwerk kiest. als ik nu thuis ben moet ik om me mail binnen te halen eerst mijn access point om zetten naar die van thuis terwijl deze gewoon is opgeslagen.

is hier een tooltje voor ofzo ?

daarbij vindt ik een ander ding raar. ik heb 3 access point in mijn telefoon en als ik mijn browser start gaat hij vragen welke ik wil gebruiken maar niet een van die access points laat hij zien, alleen KPN internet welke ik niet wil gebruiken. dit geld ook als ik in range ben van een access point.
Je kan op de telefoon ook AccessGROUPS aanmaken. Hierin kan je meerdere toegangspunten definieren. De telefoon pakt dan automatisch het toegangspunt met de hoogste prioriteit. Het standaard mail programma kan je hierop instellen. Dit is mij nog niet gelukt met de ingebakken browser, maar je kan de groep wel selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:06:
[...]

Je kan op de telefoon ook AccessGROUPS aanmaken. Hierin kan je meerdere toegangspunten definieren. De telefoon pakt dan automatisch het toegangspunt met de hoogste prioriteit. Het standaard mail programma kan je hierop instellen. Dit is mij nog niet gelukt met de ingebakken browser, maar je kan de groep wel selecteren.
Ik had hier al even mee gestoeid maar het wilde niet lukken, ik ga het nogmaals proberen.
Is de Opera browser veel beter trouwens? ik heb van een bekende gehoord dat hij zijn telefoon weer kon clearen na de installatie hiervan..

***Update:
Helaas, Ik kan via de Exchange mail client op de telefoon niet een access group selecteren, herinner me nu dat ik dit probleem eerder ook al had. wacht wel even op een nieuwe versie als die er komt. zal wel een quickfix zijn, lijkt me niet moeilijk dit ook mogelijk te maken. (nu versie 1.03(1) installed welke versie 1.3.1 is op de website van nokia)

[ Voor 23% gewijzigd door pt0x op 12-12-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Heeft iemand al een perfecte instelling gevonden voor de DivX player (http://mobile.divx.com) icm TMPGEnc 4.0 XPress (http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/index.html) of een ander encodeerprogramma.

En heeft iemand al OggPlay draaiende? http://symbianoggplay.sourceforge.net/S60V3.html
Ik moet het basisprogramma installeren zegt de E61...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-06 06:50
Ik zit eigenlijk te wachten totdat de E61i op de markt komt. Vol ongeduld moet ik zeggen want ik wil graag aan de slag met deze toestel! :X

Ik wil de E61i nemen omdat ik dat joystick niet meer wil hebben op mijn telefoon. Ik heb er slechte ervaringen mee met mijn SE K700i.

Ik heb mbv google de telecom operator XML profiel (ook wel bekend als user agent profile file) gevonden voor de E61i. Ik neem daarmee aan dat het zeer binnenkort uit zal komen. Je kan er wel wat leuke informatie in vinden. Dit kan ook wat duidelijkheid scheppen als men de specs niet helemaal weet.
( http://nds1.nds.nokia.com/uaprof/NE61i-1r100-VF3G.xml )
Zoals:
  • Bluetooth versie: 1.2
  • Scherm: 320x240
  • Max MMS Image Resolution: 1600x1200

[ Voor 3% gewijzigd door DoubleD666 op 15-12-2006 12:01 ]

• ppl
  • Niet online

ppl

Die E62 lijkt sterk op de E61. Het verschil is dat de E61 WCDMA (hier beter bekend als UMTS) heeft terwijl de E62 dat niet heeft. De E62 heeft weer HSCSD. Ik denk dat het ding dan ook de E62 is genoemd en niet de E61 om dat verschil te benadrukken.

Verwijderd

DoubleD666 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:39:
Ik zit eigenlijk te wachten totdat de E61i op de markt komt. Vol ongeduld moet ik zeggen want ik wil graag aan de slag met deze toestel! :X

Ik wil de E61i nemen omdat ik dat joystick niet meer wil hebben op mijn telefoon. Ik heb er slechte ervaringen mee met mijn SE K700i.

Ik heb mbv google de telecom operator XML profiel gevonden voor de E61i. Ik neem daarmee aan dat het zeer binnenkort uit zal komen. Je kan er wel wat leuke informatie in vinden. Dit kan ook wat duidelijkheid scheppen als men de specs niet helemaal weet.
( http://nds1.nds.nokia.com/uaprof/NE61i-1r100-VF3G.xml )
Zoals:
  • Bluetooth versie: 1.2
  • Scherm: 320x240
  • Max MMS Image Resolution: 1600x1200
hier vind je ook wat info over de nokia e61i
http://www.gsmhelpdesk.nl/pda/read.php?id=971

Verwijderd

Wie die er ook T-Mobile Pocket Internet Totaal hebben op deze telefoon heeft zijn datasnelheid de laatste tijd in de gaten gehouden!?

Officieel moet die 64kbps zijn, 8 kbyte, maar de laatste paar dagen haal is constant 340 kbps, 43 kbyte.

Enig idee iemand hoe dat zit? Of heb ik iets gemist van een upgrade van de snelheid bij PIT!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-06 06:50
Maar hier wordt ook alleen maar gegist over de specs. Wat ik uitlegde was dat je aan de user agent profile file kan zien welke specs het toestel al zeker heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Als ik een simpel Excel bestandje heb met daarin een formule en ik zet die op mijn E61 dan worden de formules niet meegenomen?! Hoe kan ik dit omzeilen. Of zorgen dat die wel worden meegenomen...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb uren lopen zoeken naar het juiste antwoord in dit topic, maar niet kunnen vinden.
Ik wil gebruik maken van mijn prive WLAN.. nu heb ik gevonden waar je een acces point aanmaakt, ook welke instellingen enzo. Maar dan moet ik de WEP key invullen. 64bit encrypted, maar als ik de hele serie getallen en letters van mijn key in wil vullen blijft hij op de helft hangen. Ik kan niet meer cijfers of letters intikken. Mijn key is dus incompleet. Zet ik de encryption op 128, dan kan ik wel mijn hele key invullen maar kom ik een aantal karakters te kort.. :/

Dat is dus mijn enige vraag, hoe krijg ik mijn key erin? (het is de wep key die achter op mijn speedtouch router staat).

PS: ik werk op een MAC is er een programma dat WEL werkt om mijn E61 te syncen met mijn Entourage????

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
ja volgens mij wel kijk ff op deze site daar staat als het goed is een mac ding tussen. www.e-series.org

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Er is (eindelijk) weer een nieuwe firmware uit voor de e61:

3.0633.09.04 (20-11-06)

Stukje van wat er te vinden hierover op internet : (e-series.org)

Improvements/changes I've noticed so far:

- Overall *much faster* UI performance - best feature/improvement so far IMO
- Browser is *much* quicker
- Mail For Exchange works fine
- If you accidentally press the voice record button on the side the application launches but doesn't start to automatically record like before~! Yay - no more accidentally recorded sound snippets
- Faster sending of SMS
- Changes to Internet Telephony Application
- NAT Support (needs to be fully confirmed)
- Better IMAP handling

Heb net de update gedaan via de Nokia Software Updater, zie nog maar weinig verschillen... Ik bekijk het de komende dagen of het beter gaat met Wi-Fi als voorheen, zijn er nog meer testpiloten O-)

[ Voor 51% gewijzigd door Tags NL op 19-12-2006 12:19 ]

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:05:
...
Ik bekijk het de komende dagen of het beter gaat met Wi-Fi als voorheen, zijn er nog meer testpiloten O-)
Yup!
Ik heb zometeen weer een een vlucht naar nokia.com, vertel je mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Twilghtzone schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:49:
Hoe installeer je de illegale tomtom 6 op je E61
- Koop een TomTom 6 pakket buiten de EU en importeer `m zonder daarvoor asiel aan te vragen.
- Stop de CD in je CD/DVD speler van je PC
- Koppel je telefoon aan de USB kabel of plaats de geheugenkaart in een kaartlezer
- Open TomTom.exe vanaf de CD en volg de handelingen
- Registreer je eventueel nog bij TomTom voor updates etc.. etc..

Klaar, veel plezier met je illegale TomTom

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
fb_slim schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:30:
[...]

Yup!
Ik heb zometeen weer een een vlucht naar nokia.com, vertel je mijn bevindingen.
Het installatieprogramma wilde eerst niet opstarten, ik heb een rare Livebox. Dus heb ik op mijn server een stream opengezet en toen kon het feest beginnen:

1. charger + CA-53 kabel in de E61
2. PC Suite starten
3. +- 44 MB downloaden en een goed vertrouwen in je phone hebben

De phone gaat uit en het witte lampje gaat branden. Daarna gaat er heel langzaam een balkje lopen. De connectie van mijn kabel met mijn phone is nogal zwak (hebben anderen dit ook, volgens mij is dit in de winkel gebeurd, ik heb pas vandaag mijn kabel voor het eerst aangesloten) dus ik heb 7 a 8 minuten doodstil gezeten. Toen hoorde ik rond 80% dat de USB uit/aan/uit/aan (en toen volgens mij weer uit) ging. Ik vreesde het ergste, maar het schijnt zo te horen want ik heb nu de nieuwe firmware draaien. Nu eerst even spelen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:23
er schijnt een nieuwe firmware beschikbaar te zijn!
Nokia update
hier is meer info te vinden: www.e-series.org/

Ik ga het vanavond uitproberen, ben nu op het werk ;)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
-Jaap-io schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:39:
er schijnt een nieuwe firmware beschikbaar te zijn!
Nokia update
hier is meer info te vinden: www.e-series.org/

Ik ga het vanavond uitproberen, ben nu op het werk ;)
Zie ook mijn post hierboven. De E61 voelt als nieuw, lekker snel (vooral de browser)! Het is echt een hele grote verbetering, maar de upgrade is bij een aantal gebruikers ook misgegaan dus weet wat je doet en doe het rustig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
fb_slim schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:56:
[...]

Het installatieprogramma wilde eerst niet opstarten, ik heb een rare Livebox. Dus heb ik op mijn server een stream opengezet en toen kon het feest beginnen:

1. charger + CA-53 kabel in de E61
2. PC Suite starten
3. +- 44 MB downloaden en een goed vertrouwen in je phone hebben

De phone gaat uit en het witte lampje gaat branden. Daarna gaat er heel langzaam een balkje lopen. De connectie van mijn kabel met mijn phone is nogal zwak (hebben anderen dit ook, volgens mij is dit in de winkel gebeurd, ik heb pas vandaag mijn kabel voor het eerst aangesloten) dus ik heb 7 a 8 minuten doodstil gezeten. Toen hoorde ik rond 80% dat de USB uit/aan/uit/aan (en toen volgens mij weer uit) ging. Ik vreesde het ergste, maar het schijnt zo te horen want ik heb nu de nieuwe firmware draaien. Nu eerst even spelen hoor...
* -Jaap-io moet maar eens gaan lezen |:(

- Mijn kabel zit idd ook wel eens een beetje losjes.
- dat van dat aan uit aan uit had ik ook bij de vorige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het ook goed gegaan!

Had de vorige keer nog niet ge-update! Dus ik werkte nog met de standaard firmware versie!

Maar goed, snellere wifi,gprs en umts verbinding opbouw en versnelde werking van de browser heeft me toch over de streep getrokken. Ook niet de minste is het feit dat de dictafoon niet direct begint met opnemen als je op het knopje drukt op de zijkant!!!

Ik heb eerst wel rustig een back-up gemaakt en toen een reset gedaan op de oude firmware en daarna rustig alle stappen doorlopen...en het werkte goed!

Voor die mensen waar het toch fout bij gaat, niet direct helemaal in paniek raken maar als hij blijft hangen druk dan op de volgende knoppen tegelijkertijd: groen + * + 3

Als het goed is dan gaat ie dan de boel formateren!

Succes met up-daten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
-Jaap-io schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:43:
[...]

* -Jaap-io moet maar eens gaan lezen |:(

- Mijn kabel zit idd ook wel eens een beetje losjes.
- dat van dat aan uit aan uit had ik ook bij de vorige update.
Ik heb dat in de winkel laten doen toen ik rare strepen in het beeld kreeg, toen hebben ze onderdelen vervangen. Heb hem nu sinds 12 juli 2006 en ik ben elke dag weer blij met dit toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
Ja, ging goed hier, dank voor de tip.
heb nu opeens WIFI-problemen, maar dat zijn ongetwijfeld nog wat instellingen die
zijn gereset door de upgrade, ff zoeken.
MAAR.... het lijkt er op dat de verselijke ECHO-BUG voorbij is.
Weet nog niet zeker, heb pas één telefoontje geprobeerd, maar zelfs met max. volume, GEEN echo.
Dat maakt de upgrade al de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:50:
[...]

Zie ook mijn post hierboven. De E61 voelt als nieuw, lekker snel (vooral de browser)! Het is echt een hele grote verbetering, maar de upgrade is bij een aantal gebruikers ook misgegaan dus weet wat je doet en doe het rustig!
Bij mij is het ook goed gegaan, en bedankt voor de tip doe het rustig aan.
Een afspraak kwam niet opdagen en ben dus lekker er even voor gaan zitten.
Eerst even een back-up gemaakt.
En toen de update gemaakt.

Wat me nu al opvalt is dat hij sneller is met de browser zeker met de bookmarks.
En gelukkig is dat zeer klote knopje van voicerecorder nu niet meer meteen actief.

Ik las dat nu ook het geluid beter moet zijn dat test ik vanavond als ik mijn headset bij de hand heb.

Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Ik heb hem zojuist eindelijk binnen gehad na zeker 15x met KPN aan de telefoon te hebben gehangen, wat een enorme prutsers zitten daar. Het is wel even wennen met het formaat ed maar wat een prachtig toestel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:23
Zelfs voor de Vodafone versie was er een nieuwe update (2 weken geleden nog niet). Het is nu versie 2.06.18.06.05 van 14-07-06 geworden.

Had een backup gemaakt (uiteraard!) maar was toch de contactpersonen kwijt én alle software die geinstalleerd was. Gelukkig via nokiasuite nog te redden.

Verschil wat ik heb kunnen zien:

Netwerk: Kiezen tussen dual, gsm, umts (was dual, umts)

Voor Push-email een speciale vodafone applicatie. Instellen kan volledig vanaf de telefoon. Werkt perfect!!

[ Voor 4% gewijzigd door winwiz op 20-12-2006 11:56 . Reden: typo en aanvulling ]

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al enig idee op wat voor termijn de e61i eraan gaat komen? Is het slim om er op te gaan wachten, ik vind namelijk 1groot gebrek aan de e61 dat de camera ontbreekt..

geen enkel ander toestel kan namelijk aan de build quality tippen van dit toestel (bv htc 620)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:58:
iemand al enig idee op wat voor termijn de e61i eraan gaat komen? Is het slim om er op te gaan wachten, ik vind namelijk 1groot gebrek aan de e61 dat de camera ontbreekt..

geen enkel ander toestel kan namelijk aan de build quality tippen van dit toestel (bv htc 620)
Over een levering van de 61i weet ik niets..maar als je echt in dit type telefoons geinteresseerd bent..lijkt me een camera niet het meest belangrijke..daar heb je wel een echte digicam voor. Want in dit type telefoon zal nooit een fatsoenlijke lens passen..ergo zullen de foto's ook niet echt mooi gaan worden!!

Dus ik zou het toch houden bij 2 lossen apparaten..wil je van beide de beste kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:10:
[...]
Over een levering van de 61i weet ik niets..maar als je echt in dit type telefoons geinteresseerd bent..lijkt me een camera niet het meest belangrijke..daar heb je wel een echte digicam voor. Want in dit type telefoon zal nooit een fatsoenlijke lens passen..ergo zullen de foto's ook niet echt mooi gaan worden!!

Dus ik zou het toch houden bij 2 lossen apparaten..wil je van beide de beste kwaliteit.
In de E70 zit wel een 2 MP lens. In de N95 (ok, geen e-type maar toch wel vergelijkbare functionaliteit + ook nog gps) gaan Nokia toch een Carl Zeis lens stoppen. In de N73 (heeft alleen geen wifi) zit eveneens zo'n lens.

De enige reden waarom ze het in de E61 niet hebben gestopt is dacht ik dat steeds meer bedrijven mobieltjes met camera's weren vanwege bedrijfsspionage.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57
Heb 'm vandaag ook binnen, fijn toestel :)

Maar wifi krijg k niet aan de praat. Ik vind verbinding, voeg 'm toe, en dan moet ik ergens anders naar toe om de instellingen oid te veranderen. Maar die andere lokatie kan ik niet vinden, heb wel wat van toegangspunten gevonden, maar als ik daar ben en wil een nieuwe toevoegen kan ik niet meer het wifi netwerk vinden dat ik net wilde toevoegen :'(

Iemand een how-to op wifi komen beschikbaar? :P

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Mijn pop port aansluiting maakt steeds slechter contact , de usb kabel kun je er maar op 1 manier in drukken.Nu is mijn vraag , hoe verwijder je de kabel het beste door hem er gewoon recht uit te trekken of door de kabel aansluiting naar beneden te drukken? (zoals vroeger bij ericsson telefoons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
janzeeschuimers schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:12:
Mijn pop port aansluiting maakt steeds slechter contact , de usb kabel kun je er maar op 1 manier in drukken.Nu is mijn vraag , hoe verwijder je de kabel het beste door hem er gewoon recht uit te trekken of door de kabel aansluiting naar beneden te drukken? (zoals vroeger bij ericsson telefoons)
Ik trek hem er shuin naar boven uit...is dat ok?

• Teleflubbie
  • Laatst online: 14-09 20:23
De batterij indicator van mijn E61 heeft een vreemd probleem.

De waarde wordt niet actueel bijgewerkt.
Ondanks veelvuldig gebruik blijft de indicator de gehele dag onveranderd (bijvb. 5 streepjes).
Pas nadat ik het toestel opnieuw boot/opstart toont het de daadwerkelijke batterij lading (bijvb 2 streepjes).

Na wat googlen zag ik diverse andere postings over dit probleem. Echter, ik zag nergens een oplossing.

Kent iemand van jullie dit probleem? Heeft iemand dit weten op te lossen?

Thanks!

• Freek
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 22:57:
Ik heb uren lopen zoeken naar het juiste antwoord in dit topic, maar niet kunnen vinden.
Ik wil gebruik maken van mijn prive WLAN.. nu heb ik gevonden waar je een acces point aanmaakt, ook welke instellingen enzo. Maar dan moet ik de WEP key invullen. 64bit encrypted, maar als ik de hele serie getallen en letters van mijn key in wil vullen blijft hij op de helft hangen. Ik kan niet meer cijfers of letters intikken. Mijn key is dus incompleet. Zet ik de encryption op 128, dan kan ik wel mijn hele key invullen maar kom ik een aantal karakters te kort.. :/

Dat is dus mijn enige vraag, hoe krijg ik mijn key erin? (het is de wep key die achter op mijn speedtouch router staat).
Ik zit dus met hetzelfde probleem als hierboven beschreven staat, iemand een oplossing hiervoor?

EDIT:

Ik heb het al opgelost, Het is een kwestie van je WEP code even omzetten naar HEX. Als je even op google zoekt zijn er genoeg sites die dat kunnen.

Ik zit nu zelf wel weer met de fout dat er een gateway fout komt :(

[ Voor 11% gewijzigd door Freek op 21-12-2006 16:07 ]

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:13:
[...]

In de E70 zit wel een 2 MP lens. In de N95 (ok, geen e-type maar toch wel vergelijkbare functionaliteit + ook nog gps) gaan Nokia toch een Carl Zeis lens stoppen. In de N73 (heeft alleen geen wifi) zit eveneens zo'n lens.

De enige reden waarom ze het in de E61 niet hebben gestopt is dacht ik dat steeds meer bedrijven mobieltjes met camera's weren vanwege bedrijfsspionage.
Dat laatste klopt ook zeker, echter zie je dus dat er een E61i komt waar wel een camera in moet zitten. De door jou genoemde andere telefoons zijn volgens mij een stukje dikker. En het aantal Mega Pixels zegt niet zoveel als je een bagger lens hebt. Dat Carl Zeiss er nu aan meedoet geeft een beetje kwaliteit, maar die zit zoals je zelf al zegt in die specifieke types. Ook dan is de kwaliteit nog steeds niet zo heel goed. Maar misschien ben ik verwend met me Panasonic Lumix met gestabiliseerde Leica lens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Correctie: Na een paar weken gezeik met KPN heb ik nu door een administratiefout 2 E61's ipv 1 ;( . Iemand een E61 kopen 8) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Fake schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:23:
Correctie: Na een paar weken gezeik met KPN heb ik nu door een administratiefout 2 E61's ipv 1 ;( . Iemand een E61 kopen 8) ?
Je hebt hem op marktplaats gezet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zou je daar niet even mee wachten? Misschien willen ze hem wel terug hebben, dit aangezien het hun toestel is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arneblk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-01-2021
Heb meerdere problemen met mijn nokia E61.
Ik krijg constant de melding `geheugen vol` (gelijk al na opstarten)
Als ik het menu `instell.` wil openen krijg ik de melding `systeemfout`. (Ik kan dus niet bij de instellingen)
Ook het menu `themes` werk niet.
Hoe en/of waar kan ik deze problemen (laten) oplossen?
Het liefst wil zou ik een verse reinstall van het OS willen.
Ik hoor graag van jullie.

2.0618.06.05
14-07-06
RM-89
Nokia E61

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
arneblk schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:01:
Heb meerdere problemen met mijn nokia E61.
Ik krijg constant de melding `geheugen vol` (gelijk al na opstarten)
Als ik het menu `instell.` wil openen krijg ik de melding `systeemfout`. (Ik kan dus niet bij de instellingen)
Ook het menu `themes` werk niet.
Hoe en/of waar kan ik deze problemen (laten) oplossen?
Het liefst wil zou ik een verse reinstall van het OS willen.
Ik hoor graag van jullie.

2.0618.06.05
14-07-06
RM-89
Nokia E61
Ik zou, na het maken van de nodige backups, eerst een 'harde reset' uitvoeren:

To hard reset and completely erase all data on the device and restore to factory settings type *#7370# (default lock code is 12345)

en vervolgens de nieuwe firmware downloaden via deze website: http://www.europe.nokia.com/A4176089

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arneblk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-01-2021
bedankt!
Ik had je onderstaande link ook gevonden, maar dacht dat dit alleen een update was en dus niet het complete OS. Ik ga je tips meteen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 23:18
arneblk schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:45:
bedankt!
Ik had je onderstaande link ook gevonden, maar dacht dat dit alleen een update was en dus niet het complete OS. Ik ga je tips meteen proberen
Hallo,

Ik wil ook de update uitvoeren maar krijg het bericht: No updates available for your phone. Raar want ik draai nog de eerste firmware versie. Iemand een idee?
Het toestel is geleverd door KPN.

Dank
Jos

1.0610.04.04
19-4-06
RM-89
Nokia E61

[ Voor 7% gewijzigd door mcmiles op 27-12-2006 14:37 ]

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Is het mogelijk om in de nieuwe browser zoals e60 , e61 en n73 om page up of page down te gebruiken via een shot cut of door bepaalde toetsen in te drukken ?
Nu moet je heel veel scrollen vooral op een forum als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die twijfelden met overstappen op de nieuwst firmware omdat Tom Tom 6 het dan misschien niet meer zou doen! Ik heb er sinds gisteren Tom Tom 6 opdraaien op de nieuwst firmware v3 en dat doet het perfect in combinatie met de Nokia LD-3W GPS ontvanger!

Kortom het is dus wel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:32:
Voor diegene die twijfelden met overstappen op de nieuwst firmware omdat Tom Tom 6 het dan misschien niet meer zou doen! Ik heb er sinds gisteren Tom Tom 6 opdraaien op de nieuwst firmware v3 en dat doet het perfect in combinatie met de Nokia LD-3W GPS ontvanger!

Kortom het is dus wel mogelijk!
Waarom zou dat een probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

kan een Nokia E61 overnemen nieuw voor een superbedrag.
Is deze beter dan de E60 want die ligt nieuw in kast en moet retour Nokia.(software probleem)
Ik twijfel iemand tips

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

heb hem maar gekocht .
Toestel nieuw 16 sec meegebeld.
Alles in de doos folie op display.

eerste indruk degelijk toestel ga er straks mee spelen.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:30:
Hoi

heb hem maar gekocht .
Toestel nieuw 16 sec meegebeld.
Alles in de doos folie op display.

eerste indruk degelijk toestel ga er straks mee spelen.

Erik
ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen, althans ik heb er nog steeds geen spijt van, top toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Zit er al een tijdje mee te spelen.
Voelt degelijk en solide aan menu wijst zichzelf.(vraagje me af of de casing van kunstof of metaal is want na een tijdje liggen voelt deze zeer koud aan.)
Ga wel een screenprotecr aanschaffen en willicht een beschermhoes,
iemand tips altijd welkom.

Erik

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:45:
Hoi

Zit er al een tijdje mee te spelen.
Voelt degelijk en solide aan menu wijst zichzelf.(vraagje me af of de casing van kunstof of metaal is want na een tijdje liggen voelt deze zeer koud aan.)
Ga wel een screenprotecr aanschaffen en willicht een beschermhoes,
iemand tips altijd welkom.

Erik
kijk hier maar eens http://www.smartphoneshop...25862/3338/nokia-e61.html

sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Inderdaad had ik gezien.
Maar welke is de mooiste en fijnste oplossing

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
heeft iemand al een oplossing voor het niet weergeven van de juiste batterij status? Hij blijft als het ware hangen, ik heb hier sinds 2 weken ook last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op zondag 31 december 2006 @ 02:11:
[...]

Waarom zou dat een probleem zijn?
Omdat er bij het schrijven van een nieuwe firmware misschien wat aan de systeemsoftware gedaan wordt van het toestel wat nog niet door Tom Tom wordt ondersteund....

Hoe en waarom het zou kunnen, daar is bij software meer dan genoeg redenen voor te bedenken, feit is dat ik op o.a. e-series.org klachten hoorde dat het NIET werkte en ik dacht ik laat hier in ieder geval even weten dat het bij mij WEL werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Laatst online: 14-09 20:23
-Jaap-io schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 09:54:
heeft iemand al een oplossing voor het niet weergeven van de juiste batterij status? Hij blijft als het ware hangen, ik heb hier sinds 2 weken ook last van :(
Nee, hier is nog geen oplossing voor. Op diverse forums wordt hier melding van gemaakt. Zelf heb ik hier ook last van. Het schijnt met alle versies van de firmware voor te komen (V1, v2 en V3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:59:
Hoi

Inderdaad had ik gezien.
Maar welke is de mooiste en fijnste oplossing

Erik
ik heb deze bevalt erg goed haal hem alleen nog eruit als ik in de auto stap.

sjoerd

http://www.smartphoneshop...case-nokia-e61-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:53:
[...]

Omdat er bij het schrijven van een nieuwe firmware misschien wat aan de systeemsoftware gedaan wordt van het toestel wat nog niet door Tom Tom wordt ondersteund....

Hoe en waarom het zou kunnen, daar is bij software meer dan genoeg redenen voor te bedenken, feit is dat ik op o.a. e-series.org klachten hoorde dat het NIET werkte en ik dacht ik laat hier in ieder geval even weten dat het bij mij WEL werkt.
Ik bedoelde ook eerder, waar je dat had gehoord. Maar ik denk dat die installaties niet goed waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Randy.W schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:18:
[...]

Nee, hier is nog geen oplossing voor. Op diverse forums wordt hier melding van gemaakt. Zelf heb ik hier ook last van. Het schijnt met alle versies van de firmware voor te komen (V1, v2 en V3).
ik had eerst het idee dat het aan mijn thema lag, maar een ander (orginele) thema mag niet baten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag een t-mobile deal gedaan.

nokia e61 met web 150 zakelijk afgesloten en uiteraard met web 'n walk erbij, kost me in totaal nog geen 25e in de maand. Toestel kreeg ik voor 50e incl een 1gb kaartje. Lijkt me toch geen slechte deal. Toestel kost normaal al zo'n 389,00 Nu heb ik voor 350 een jaar lang internet, 150 belminuten een nokia e61 en een 1gb kaartje.

kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat je voor die 9,50 onbeperkt kan internetten. Ik hoef zo eens niet de moeite gaan nemen om mijn wifi's in te gaan stellen. Of gaat surfen via wifi sneller?

Heb wel een bug, als ik bv naar www.hyves.nl wil krijg ik een java error en vervolgens klapt ie eruit en zit ik weer op mijn 'desktop'. Nog meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:42:

nokia e61 met web 150 zakelijk afgesloten en uiteraard met web 'n walk erbij, kost me in totaal nog geen 25e in de maand. Toestel kreeg ik voor 50e incl een 1gb kaartje. Lijkt me toch geen slechte deal. Toestel kost normaal al zo'n 389,00 Nu heb ik voor 350 een jaar lang internet, 150 belminuten een nokia e61 en een 1gb kaartje.

kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat je voor die 9,50 onbeperkt kan internetten. Ik hoef zo eens niet de moeite gaan nemen om mijn wifi's in te gaan stellen. Of gaat surfen via wifi sneller?

Heb wel een bug, als ik bv naar www.hyves.nl wil krijg ik een java error en vervolgens klapt ie eruit en zit ik weer op mijn 'desktop'. Nog meer mensen dit probleem?
Hyves herkent je browser niet...maar ja, hyves is toch k*t ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit topic al flink doorgespit (wat is het toch altijd idioot fijn om hier alle tips te lezen) Ik kan alleen nergens iets vinden over meerdere mailboxen. Is het niet mogelijk om meerdere mailboxen aan te maken en die te laten checken? In het boekje kan ik er niets over vinden, en ik vind op de telefoon ook nergens een optie om een tweede mailbox aan te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:09:
ik heb dit topic al flink doorgespit (wat is het toch altijd idioot fijn om hier alle tips te lezen) Ik kan alleen nergens iets vinden over meerdere mailboxen. Is het niet mogelijk om meerdere mailboxen aan te maken en die te laten checken? In het boekje kan ik er niets over vinden, en ik vind op de telefoon ook nergens een optie om een tweede mailbox aan te maken..
als je een nieuw mail account toevoegd komt die automatisch in een apparte map te staan :)

berichten > opties > instellingen > email > opties > nieuwe mailbox :)

[ Voor 6% gewijzigd door -Jaap-io op 05-01-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Jaap-io schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:22:
[...]

als je een nieuw mail account toevoegd komt die automatisch in een apparte map te staan :)

berichten > opties > instellingen > email > opties > nieuwe mailbox :)
kijk dat zocht ik! Niet de meest logische plek naar mijn inzien, je moet het maar weten... Maar dit toestel is dan ook zo'n bom aan functionaliteit.

Ik wil graag mijn hotmail gaan poppen, dit dacht ik te doen via pop3hot.com
Is dit een beetje te vertrouwen? Ik geef nanelijk niet graag mijn login gegevens af aan een externe partij.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:24:
[...]

Voor de anderen, die dit nog gaan doen:
Er is een veel makkelijkere manier voor de grootste Mail ISP's.
Via Instel.Wizzard-> Email krijg je de namen van de grootse ISP's
gepresenteerd (Gmail, Lycos, Hotmail, ga zo maar door)
Je hoeft dan alleen een minimaal aantal gegevens in te stellen.
Gemak dient de mens :)
ik heb deze ook gebruikt maar hij zegt: "Internet: server niet gevonden" als ik mijn mail wil ophalen.

hij gebruikt hier standaard voor: smtp.hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:42:

Eerlijk gezegd is met de nelheid van gprs echt internet een kwelling en daardoor zou ik toch echt naar wifi zoeken. Voor mail geen probleem, maar internet is echt traag. De deal is verder wel goed hoor. Veel plezier met je E61. Geweldig toestel.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:59:
[...]

Eerlijk gezegd is met de nelheid van gprs echt internet een kwelling en daardoor zou ik toch echt naar wifi zoeken. Voor mail geen probleem, maar internet is echt traag. De deal is verder wel goed hoor. Veel plezier met je E61. Geweldig toestel.
Ik ben vandaag flink aan de slag geweest en merk inderdaad wel het verschil tussen wlan en p.i.t.
Ik ben op zoek naar software waardoor ik ook streaming asf bestanden kan afspelen ( om het laatste journaal te kunnen bekijken ). Bestaat die software, krijg niets gegoogled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:08:
[...]

ik heb deze ook gebruikt maar hij zegt: "Internet: server niet gevonden" als ik mijn mail wil ophalen.

hij gebruikt hier standaard voor: smtp.hotmail.com
Ik gebruik geen Hotmail, maar SMTP is voor je uitgaande mail, dus het lijkt mij dat er iets
fout is gegaan. Er moet bij Hotmail wel ergens een pagina staan met aanbevolen instellingen ?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twaeker schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:38:
[...]

Ik gebruik geen Hotmail, maar SMTP is voor je uitgaande mail, dus het lijkt mij dat er iets
fout is gegaan. Er moet bij Hotmail wel ergens een pagina staan met aanbevolen instellingen ?!?!
Hotmail is allang niet meer via POP3/SMTP te benaderen, enkel nog voor betaalde accounts.
Hotmail op je telefoon gaat dus niet werken, tenzij je de webbased pagina gebruikt, die trouwens wel speciaal gemaakt is voor PDA/telefoon formaat.

Of je moet een derde partij gebruiken zoals al eerder aangegeven (pop3hot.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:43:
[...]

Hotmail is allang niet meer via POP3/SMTP te benaderen, enkel nog voor betaalde accounts.
Hotmail op je telefoon gaat dus niet werken, tenzij je de webbased pagina gebruikt, die trouwens wel speciaal gemaakt is voor PDA/telefoon formaat.

Of je moet een derde partij gebruiken zoals al eerder aangegeven (pop3hot.com).
prima, en er bestaat ook geen mogelijkheid om over een http server je mail binnen te halen neem ik aan, ik kan iig niets vinden, ik haal namelijk standaard in outlook het binnen over http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 23:18
Niemand een idee of oplossing?
mcmiles schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:33:
[...]

Hallo,

Ik wil ook de update uitvoeren maar krijg het bericht: No updates available for your phone. Raar want ik draai nog de eerste firmware versie. Iemand een idee?
Het toestel is geleverd door KPN.

Dank
Jos

1.0610.04.04
19-4-06
RM-89
Nokia E61

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier had ik ook last van. Volgens KPN zou het programma van Nokia gewoon updates moeten weergeven, maar deed dat toch niet. Als ik jou was zou ik gewoon naar KPN (evt Business Center ) gaan & daar vragen om je telefoon up te daten als het nog binnen de garantie periode valt
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.