Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+
Verwijderd
in.izymail.com
out.izymail.com
Exact hetzelfde probleem hier.mcmiles schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:33:
[...]
Hallo,
Ik wil ook de update uitvoeren maar krijg het bericht: No updates available for your phone. Raar want ik draai nog de eerste firmware versie. Iemand een idee?
Het toestel is geleverd door KPN.
Dank
Jos
1.0610.04.04
19-4-06
RM-89
Nokia E61
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
ik heb afgelopen week van de KPN mijn E61 gekregen.. deze heeft de eerste firmware 1.0610.04.04 ik las dat er al en versie 3.xxx was.. ik heb de software updater van nokia geinstalleerd, maar wat ik ook probeer de software zegt dat er geen nieuwe versie van de software is.. Kent iemand dit probleem enof weet hoe ik dit kan oplossen.. Is er wellicht een bepaalde poort die ik moet opzetten op me router?
Alvast bedankt voor julli reacties
Verwijderd
Als je iets verder terug had gelezen, had je kunnen zien dat niemand met een door KPN geleverd toestel zijn software kan updaten. En dat heeft niks met poorten oid te maken, simpelweg met het feit dat KPN schijnbaar custom software levert.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:28:
Hoi
ik heb afgelopen week van de KPN mijn E61 gekregen.. deze heeft de eerste firmware 1.0610.04.04 ik las dat er al en versie 3.xxx was.. ik heb de software updater van nokia geinstalleerd, maar wat ik ook probeer de software zegt dat er geen nieuwe versie van de software is.. Kent iemand dit probleem enof weet hoe ik dit kan oplossen.. Is er wellicht een bepaalde poort die ik moet opzetten op me router?
Alvast bedankt voor julli reacties
Verwijderd
dit werkt een stuk beter. En ziet er ook beter uit hij zit nu op de middenconsole van de auto en niet meer zo voor het raam, wat mij toch vaak het zicht ontnam en ook last had van de zon is nu dus allemaal verleden tijd
ik heb hem gekocht bij http://www.digitalsonline.nl/ voor 52 euro
Sjoerd

De naam is BRODIT Actieve Houder met Autolader voor Nokia E61
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 21:18 ]
Verwijderd
volgens mij klooit KPN nooit met software. Het enige wat ze vaak als extra sw er in zetten zijn hun eigen verbindingsinstelleningen, maar dat hoef bij een nokia ook al niet want dat doet elk toestel zelfVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:36:
[...]
Als je iets verder terug had gelezen, had je kunnen zien dat niemand met een door KPN geleverd toestel zijn software kan updaten. En dat heeft niks met poorten oid te maken, simpelweg met het feit dat KPN schijnbaar custom software levert.
Verwijderd
Er moet iets anders aan die dingen zijn, want alle KPN E50's kunnen collectief (nog) niet updaten via de NSU...en de gewone E50's wel.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:02:
[...]
volgens mij klooit KPN nooit met software. Het enige wat ze vaak als extra sw er in zetten zijn hun eigen verbindingsinstelleningen, maar dat hoef bij een nokia ook al niet want dat doet elk toestel zelf
Verwijderd
Ik heb wel eens begrepen dat KPN alle toestellen uitgebreid test, voordat ze die in hun assortiment opnemen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:02:
[...]
volgens mij klooit KPN nooit met software. Het enige wat ze vaak als extra sw er in zetten zijn hun eigen verbindingsinstelleningen, maar dat hoef bij een nokia ook al niet want dat doet elk toestel zelf
Ook hier is waarschijnlijk van een soort gelijk iets sprake: het is niet zo zeer dat KPN kloot met software, maar providers moeten de nieuwe firmware versie goedkeuren.
KPN geeft blijkbaar geen goedkeuring om de nieuwe versie te laten installeren bij klanten via de update tool van Nokia.. Erg jammer, want je kan niet (zelf) de nieuwste versie op je telefoon zetten. Je kan wel naar KPN gaan en vragen of ze daar (indien binnen de garantie gratis) de firmware willen updaten. Ook hier zal het (waarschijlijk) wel even duren voordat de nieuwe firmware beschikbaar is, maar je kan in ieder geval upgraden naar versie 2 (heb ik enige tijd geleden laten doen).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 15:52 ]
ola
SPv heb ik ook gehad. De slechtste telefoon ooit. E61 is niet te vergelijken. Echt een fantastisch telefoon. Formaat is klein beetje wennen, hij is wel plat. Maar je krijgt er veel gebruiksgemak voor terug. Ik vind m ook zeer snel. Een batterij lading gaat bij mij makkelijk 3 dagen mee. Bluetooth altijd aan en gebruik af en toe ook wifi.AjodokusK schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:38:
Mensen, even een vraag: ik heb inmiddels het hele topic doorgespit en elke review gelezen over de e61 die er zo'n beetje te vinden is en de enige twijfel die nog rest voor het overstappen op de e61 is mijn dramatische ervraring met de eerste Orange SPV. Verschrikkelijk langzaam en leeg binnen een dag. Is het inderdaad zo dat de smartphones van tegenwoordig met daarbij de E61, sinds de eerste SPV enorm verbeterd zijn? Ik zou nu overstappen van een Nokia 6230 naar de E61, dus qua formaat wordt dat erg wennen. Zijn er meer die deze overstap hebben gemaakt?
ola
[ Voor 119% gewijzigd door Ross op 16-01-2007 15:18 ]
ola
XXXVI
Heb je het volgende ook gedaan?ephymerous schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:21:
Ik heb alles instellingen voor voipbuster letterlijk ingevuld volgens het topic, maar werkt niet, iemand enig idee?
Menu->Settings->Call:Send my net call ID to Yes...
Die-hard Brexiteer
Haha lol, eraf die rotzooi maar weer...You can now make FREE calls to several countries. These calls are limited to 1 minute per call.
If you want UNLIMITED calls to our FREE destinations please go to our website and buy credit.
Die-hard Brexiteer
Je kunt dus je e61 MET hoes in deze Brodit plaatsen? Welke hoes gebruik je dan?Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:12:
Een mooie oplossing gevonden om hem in te zetten in de auto dat scheelt weer een een extra handeling. Voorheen moest ik hem eerst uit zijn hoesje halen. En zeker na een dag intensief gebruik en de tomtom had ik vaak de lader nodig die lag altijd los door heel de auto.
dit werkt een stuk beter. En ziet er ook beter uit hij zit nu op de middenconsole van de auto en niet meer zo voor het raam, wat mij toch vaak het zicht ontnam en ook last had van de zon is nu dus allemaal verleden tijd
ik heb hem gekocht bij http://www.digitalsonline.nl/ voor 52 euro
Sjoerd
[afbeelding]
De naam is BRODIT Actieve Houder met Autolader voor Nokia E61
Ik zit nog te twijfelen tussen de originele Nokia houder en deze Brodit, maar dit zou de doorslag geven......
[ Voor 5% gewijzigd door BarnOwl op 27-01-2007 18:30 ]
Jeroen
Verwijderd
Ik gebruik een leren tasje om mijn E61 die heb ik gevonden bij http://www.smartphoneshop.nlBarnOwl schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:28:
[...]
Je kunt dus je e61 MET hoes in deze Brodit plaatsen? Welke hoes gebruik je dan?
Ik zit nog te twijfelen tussen de originele Nokia houder en deze Brodit, maar dit zou de doorslag geven......
daar hebben zag ik nu ook de Brodit houder. Die ik heb. Voor +/- hetzelfde bedrag.
Bij mij werkt het wel maar het is niet echt goed voor de houder, ik haal het er nu toch maar vanaf sorry ik was iets te blij met het feit dat ik een handeling kon overslaan. Maar ik zou het tasje er toch maar vanaf halen. En zeker omdat hij anders in elke bocht of bobbel in de weg door je auto vliegt. Als je al een carkit hebt van nokia dan zou ik de houder van Nokia kopen. Heb je meteen weer een volledige carkit.
Dit tasje heb ik

succes met je keuze Sjoerd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 21:07 ]
1) thuis windows 2003 server draaien met een exchange server?
2) mail for exchange op e61 draaien?
3) het 'deze site heeft een niet vertrouw certificaat...' gedoe weten te omzeilen? Zodat je zonder de melding kan syncen...
Ik heb al via de microsoft certificate service een .cer certificate gedownload en op de e61 geinstalleerd, maar de melding 'deze site heeft een niet vertrouw certificaat...' blijft verschijnen.
Jeps... zou niet weten waar het mis gegaan isKingNothing schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 08:24:
[...]
Heb je het volgende ook gedaan?
Menu->Settings->Call:Send my net call ID to Yes...
XXXVI
1) Jabsquare schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:01:
wie heeft;
1) thuis windows 2003 server draaien met een exchange server?
2) mail for exchange op e61 draaien?
3) het 'deze site heeft een niet vertrouw certificaat...' gedoe weten te omzeilen? Zodat je zonder de melding kan syncen...
Ik heb al via de microsoft certificate service een .cer certificate gedownload en op de e61 geinstalleerd, maar de melding 'deze site heeft een niet vertrouw certificaat...' blijft verschijnen.
2) Ja
3) Ja
Ik ben er via http://www.e-series.org/archives/45 uitgekomen, hopelijk kom je er met die link ook uit!
https://powershellisfun.com
Ik heb een tijdje last van dat ik onbereikbaar ben, terwijl ik vol bereik heb en niet op offline mode sta ingesteld.
Dat merk ik vooral aan als ik in 1keer een aantal sms'sjes van T-mobile ontvang, waarin staat dat ik xxx aantal gemiste oproepen heb. En ook als ik wil bellen maar dat het niet connect en dat het even "vast loopt" bij het belscherm. Dan moet ik rebooten zodat ik weer bereikbaar ben.
Dit komt af en toe bij mij voor en ik vraag me af of iemand ook hier last van heeft?
Een vriend van me heeft de nokia e71 en heeft dit soms ook(zelfde menu enzo). Dus vraag ik me af of het aan de toestel ligt of aan provider (t-mobile)
ik heb ook de T-mobile branded E61, maar herken je probleem niet. Heb jij toevallig meer informatie over firmware upgrades voor dit branded toestel. Ik heb V2, maar kan het niet verkroppen dat ik de fabrieksgarantie moet opgeven om de update naar V3 te kunnen maken. Ik heb T-mobile al een uitgebreide mail gestuurd, maar krijg natuurlijk geen reactie. Echt een belachelijke zaak dit hele "branded" verhaal. Kan me er erg druk over maken......
bedankt Fred_Perry voor je reactie, maar dit (http://www.e-series.org/archives/45) gaat over een "certificate error" ivm installeren van mailforexchange, ik bedoel eigenlijk een melding die te maken heeft met een "niet-vertrouwd certificaat", wanneer ik ga syncen met de server.-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:08:
[...]
1) Ja
2) Ja
3) Ja
Ik ben er via http://www.e-series.org/archives/45 uitgekomen, hopelijk kom je er met die link ook uit!
Verwijderd
Beiden hebben Wifi en een E61 lijkt me toch handzamer. Een camera mis ik niet, hoewel het bij de 9500 wel fijn is dat de toetsen verborgen kunnen worden.
Een e61 typt volgens mij lekkerder, maar waar het mee meer om gaat is dat ik VPN wil kunnen gebruiken, no matter what.
De E61 zou dit ook kunnen, hoewel je dan met de developpertools aan de gang moet gaan heb ik begrepen. De 9500 beschikt hier standaard al over.
Wat zouden nu de voordelen, buiten de handzaamheid, van een e61 tov een 9500 kunnen zijn ?
Ik heb de Internet en Online certif.check beiden op No staan, na importeren van mijn .cer bestand kreeg ik geen "niet-vertrouwd certificaat" meldingen meer...bsquare schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:38:
[...]
bedankt Fred_Perry voor je reactie, maar dit (http://www.e-series.org/archives/45) gaat over een "certificate error" ivm installeren van mailforexchange, ik bedoel eigenlijk een melding die te maken heeft met een "niet-vertrouwd certificaat", wanneer ik ga syncen met de server.
Verwijderd
Hoe je dat moet instellen op je E-61 staat hier-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:02:
[...]
Ik heb de Internet en Online certif.check beiden op No staan, na importeren van mijn .cer bestand kreeg ik geen "niet-vertrouwd certificaat" meldingen meer...
http://www.e-series.org/archives/45#comments
ik heb het ook standaard uit staan moet je wel even voordat je iets nieuws op je telefoon zet even een back-up draaien gaat het dan mis heb je het zo weer terug gezet.
Sjoerd
Verwijderd
Ik krijg op de code van de telefoon geen firmware update als beschikbaar. Ik draai op dit moment:
1.0610.04.04
Kan iemand mij vertellen of er een nieuwere is ?
Men zit op dit moment al op een 3.0.x versie.
De vraag is waarom ik dit nu bij een servicepunt moet laten upgraden en hem niet kan downloaden
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 17:23 ]
Verwijderd
Ik heb Nokia even gebeld en het werd mij aangeraden om de software update bij een Service Center te laten doen.
Ik vraag mij af of er mensen zijn die er hier al VPN op draaien zonder het Nokia Device. Ik heb gezien dat je bijvoorbeeld kunt connecteren naar een Cisco, je moet hier alleen een eigen .sis voor aanmaken waar ik het spoor een beetje bijster ben.
Verwijderd
Natuurlijk heb ik 2.0x en kan niet updaten, omdat het een KPN toestel is.
Ik vond deze website, waar alle codes staan voor branded nokia's, oa de e61. Je ziet duidelijk dat er verschillende Operator varianten zijn. Alle codes die ik heb geprobeerd geven het resultaat dat er geen update te vinden is.
Ik ben ook al bij het businesscentrum geweest, ze hebben nog geen nieuwe firmware daar. Het hangt puur van KPN af wanneer de software uitkomt. Niet te voorspellen dus. Heel frustrerend, want dit was juist iets waarom ik de telefoon heb gekocht. Ik ga hier zeker werk van maken, want er wordt me functionaliteit ontnomen! Nokia Service Center zal waarschijnlijk ook niet helpen, omdat het aan de code ligt dat het niet werkt.
Als er -iemand- is die hier een oplossing voor heeft......
Iemand die dit wil / gaat porberen? Ik weet het nog niet zeker.....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 15:43 ]
Verwijderd
Bedankt voor de link trouwens
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 15:31 ]
Verwijderd
Je kunt de firmware wel updaten, vind ik net. (zie ook de edit hierboven)
Dit is de link
naar de pagina waar het hele verhaal om gaat.
Misschien dat ik het vanavond of morgen durf te proberen. Ik heb eerst een goeie NL code nodig, iemand?
Het kan misgaan, het kan goedgaan....
Verwijderd
Als het mis gaat heb je gewoon garantie... Nokia-garantie. Er is geen Nokia-medewerker die er om vraagt of hij gelocked is, ook geen Servicecenter.
Je bent al verder gekomen dan ik was
Weet jij trouwens of het mogelijk is je toestel met een USB-kabel uit te lezen, zoals ze doen op www.unlockme.co.uk ?
Niet dat ik hem wil unlocken, maar het uitlezen vond ik bij de 6210 en 6310 ook al zo leuk
Verwijderd
Ik ga zo naar huis en testen, als ik de code van een NL nokia e61 krijg, volgens mij heeft een vriendje van mij een 'vrije'......
Verwijderd
PM ?Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:00:
Nee, sorry, ik heb echt géén idee.
Ik ga zo naar huis en testen, als ik de code van een NL nokia e61 krijg, volgens mij heeft een vriendje van mij een 'vrije'......
Verwijderd
Nu is mijn toestel legaal, dus ik ben nergens bang voor, ik vraag me alleen af of dit iets met "Branded" te maken heeft
Verwijderd
De nieuwe firmware staat op mijn telefoon.
Volg de stappen die hier staan en gebruik een code van een niet 'gebrand' toestel.
Ik heb code 0523307 gebruikt. Als je op nokia.com zoekt of daar software updates voor zijn, krijg je 3.0633.09.04 te zien. Dan weet je ook dat het de juiste code is.
Let op: de usb verbinding valt weg tijdens het updaten. Gewoon wachten tot het klaar is.
Veel succes allemaal!
Verwijderd
Lijkt super goed te werken !
Dank je wel !
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 20:28 ]
Verwijderd
Zelfs de Security Code wordt op 12345 gezet
Verwijderd
kijk hier maar eens. voor het comentaar van telecomwereld.
http://www.telecomwereld.nl/nav4all.htm
En hier voor http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
voor de software en de rest van de info.
Dat scheelt je een aardig bedrag. Als je bijvoorbeeld route66 of tomtom zou kopen.
Sjoerd
Verwijderd
Was toch niet helemaal gratiz ? ach... ik heb al VDO in de autoVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:58:
Een gratis navigatiesysteem voor je nokia E61
kijk hier maar eens. voor het comentaar van telecomwereld.
http://www.telecomwereld.nl/nav4all.htm
En hier voor http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
voor de software en de rest van de info.
Dat scheelt je een aardig bedrag. Als je bijvoorbeeld route66 of tomtom zou kopen.
Sjoerd
Verwijderd
hoe bedoel je was niet helemaal gratis?Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:07:
[...]
Was toch niet helemaal gratiz ? ach... ik heb al VDO in de auto
bij de FAQ staat bij vraag 6 en 7 dit
6 Wat zijn de telecomkosten?
Vergeleken met alle andere vormen van telecomverkeer zijn de telecomkosten van Nav4All verwaarloosbaar klein.
Veel lager dan die van andere aanbieders van navigatiediensten.
7. Waarom is Nav4All gratis?
Omdat we willen dat je onze kwaliteit leert kennen. Zodat je op termijn geen ander systeem meer wilt, ook niet als je er jaarlijks een klein bedrag voor moet betalen.
Als je bij de tomtom een plusdienst gebruikt kost je dit ook bel/of datatrafic
en ik heb een onberperkt datatrafic dus het kost mij niks.
Sjoerd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 22:41 ]
Verwijderd
Kwam het vannacht ergens tegen op mijn E61 met internettenVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:35:
[...]
hoe bedoel je was niet helemaal gratis?
bij de FAQ staat bij vraag 6 en 7 dit
6 Wat zijn de telecomkosten?
Vergeleken met alle andere vormen van telecomverkeer zijn de telecomkosten van Nav4All verwaarloosbaar klein.
Veel lager dan die van andere aanbieders van navigatiediensten.
7. Waarom is Nav4All gratis?
Omdat we willen dat je onze kwaliteit leert kennen. Zodat je op termijn geen ander systeem meer wilt, ook niet als je er jaarlijks een klein bedrag voor moet betalen.
Als je bij de tomtom een plusdienst gebruikt kost je dit ook bel/of datatrafic
en ik heb een onberperkt datatrafic dus het kost mij niks.
Sjoerd
Verwijderd
Fring is een nieuwe, gratis toepassing, die zeer veelzijdig blijkt. U kunt vanuit deze toepassing gratis bellen en chatten met andere Fring-contacten. Minpunt is dat er nog maar weinig 'Fring-friends' zijn. Via Fring krijgt u echter ook toegang tot de diensten van Skype en Google Talk.
Ze hebben het getest met ons toestel
lees verder over dit onderwerp....
http://www.telecomwereld.nl/n0001663.htm
Sjoerd
Verwijderd
Beter Nimbuss nemen.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:47:
Internettelefonie
Fring is een nieuwe, gratis toepassing, die zeer veelzijdig blijkt. U kunt vanuit deze toepassing gratis bellen en chatten met andere Fring-contacten. Minpunt is dat er nog maar weinig 'Fring-friends' zijn. Via Fring krijgt u echter ook toegang tot de diensten van Skype en Google Talk.
Ze hebben het getest met ons toestel
lees verder over dit onderwerp....
http://www.telecomwereld.nl/n0001663.htm
Sjoerd
Maak jij deze apps ofzo dat je het hier allemaal post ?
Besef je je wel dat je nu je fabrieksgarantie kwijt bent? Ik heb er ook een tijdje over zitten te twijfelen om de stap te zetten, wil de garantie toch echt niet kwijt. Merk je trouwens verschil tussen firmware v2 en v3?Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:20:
Het is gelukt!
De nieuwe firmware staat op mijn telefoon.
Volg de stappen die hier staan en gebruik een code van een niet 'gebrand' toestel.
Ik heb code 0523307 gebruikt. Als je op nokia.com zoekt of daar software updates voor zijn, krijg je 3.0633.09.04 te zien. Dan weet je ook dat het de juiste code is.
Let op: de usb verbinding valt weg tijdens het updaten. Gewoon wachten tot het klaar is.
Veel succes allemaal!
Verwijderd
Ben je niet, zelfs Nokia zelf vertelde mij de branded versie bij een Servicepunt te laten upgraden.AjodokusK schreef op zondag 04 februari 2007 @ 23:42:
[...]
Besef je je wel dat je nu je fabrieksgarantie kwijt bent? Ik heb er ook een tijdje over zitten te twijfelen om de stap te zetten, wil de garantie toch echt niet kwijt. Merk je trouwens verschil tussen firmware v2 en v3?
Ik krijg het ding alleen met geen mogelijkheid als storage onder Linux gemount. Ik zie ook niets in de messages verschijnen wanneer ik hem als DataOverdracht zet.
Op Windows draait dit perfect uiteraard.
Trouwens, de 3,x zou veel stabieler moeten zijn... dus ja... of je ergeren of proberen. Je bent tweaker of niet he
OK, hij mount, device was wel aangesloten op het moment van een reboot, dus ik moet de rest nog maar zien.
Apparaat wordt trouwens gezein als SCSI-storage
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 01:43 ]
Verwijderd
Mijn grote vraag is nog steeds of er hier al mensen zijn geweest die een .sis file hebben kunnen maken om naar hun eigen VPN-gateway te connecteren.
Er is voldoende informatie over te vinden op internet, maar een juiste "howto" om de juiste stappen te kunnen bekijken heb ik nog niet kunnen vinden.
Verwijderd
Een i-variant betekend meestal alleen Wlan extra, zie de 9300 en de 9300i, enzovoorts.RiCk schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:52:
Hoe zit dat met die E61i? mogelijk zal deze volgende week worden gelanceerd. Maar ik zie er weinig nieuws aan zitten behalve de camera en het iets nieuwere toetsenbord. Zodra de e61i er is zal mogelijk de e61 ook wel iets zakken qua prijs. Qua software blijven beide toch ook hetzelfde?
Ik denk eerder dat de E62 nog een keer uit gaat komen.
Verder vind ik de E61 mooier, en zeker handiger met de joystick
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 12:05 ]
De e61 heeft WLAN, dus gaat niet op.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:04:
[...]
Een i-variant betekend meestal alleen Wlan extra, zie de 9300 en de 9300i, enzovoorts.
Ik denk eerder dat de E62 nog een keer uit gaat komen.
De e61 is uitgekomen in Amerika en sommige andere landen, dus gaat ook niet komen.
Verwijderd
Vriend van me in Canada heeft de E61 inmiddels al een jaar ofzo... zit vreselijk veel verschil in.RiCk schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:04:
[...]
De e61 heeft WLAN, dus gaat niet op.
De e61 is uitgekomen in Amerika en sommige andere landen, dus gaat ook niet komen.
De e61i is eerder een achteruitgang dan een vooruitgang zoals ik het even snel bekeken heb.
Verwijderd
Komt iemand dit bekend voor?!
Alvast bedank voor enige wijsheden!
Verwijderd
Ik had het idee dat het firmware was, aangezien zoals hier een paar posts boven beschreven de IE explorer ook kan crashen.
Verwijderd
Nee hoor ik zoek net zoals jij naar leuke dingen voor de nokia E61. En aangezien ik vanwege mijn werk de hele dag op het internet.te vinden ben.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:59:
[...]
Beter Nimbuss nemen.
Maak jij deze apps ofzo dat je het hier allemaal post ?
groetjes
sjoerd
Verwijderd
Aangezien er al een MEGA groot topic over loopt, leek het me een beetje overbodig.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:24:
[...]
Nee hoor ik zoek net zoals jij naar leuke dingen voor de nokia E61. En aangezien ik vanwege mijn werk de hele dag op het internet.te vinden ben.
groetjes
sjoerd
Weet iemand of je met een Verbindingen groep voor email kan aangeven dat hij standaard je wlan moet gebruiken, of een aantal Wlans wanneer beschikbaar en anders GRPS.
Vaker dan ieder halfuur je mail ophalen zou ook wel fijn zijn. iedere 15 min ofzo ?
Oja, "groetjes" doen we hier niet dacht ik... welkom in de wereld van echte mannen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 19:03 ]
Verwijderd
Heeft iemand een oplossing??
Verwijderd
Over beter presteren, ik denk dat het soepeler gaat allemaal, gemakkelijker verbinding en dergelijke.
één ding wil echter nog steeds niet lukken: Voipbuster goed werkend. Had ik eerst verbinding met ze en wilde het nummer niet draaien, nu krijg ik de melding "Kan niet verbinden met verbindingsnetwerk".
Iemand een idee? Er staat reeds een tientje op mijn account....
8-2-2007 update:
Het werkt. Alle SIP instellingen en profielen eruit gegooid en daarna nog eens geprobeerd, stiekem de telefoon uitgezet en hop: verbinding. Ik ben gelukkig.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 15:54 . Reden: plakkerig toestenbrod ]
De browser toont bij opstarten/openen een lijstje met beschikbare verbindingen.
In dit lijstje staan echter alleen maar WLAN of GPRS verbindingen.
De Dialup verbindingen, die ik ook heb geconfigureerd, staat hier niet tussen!
Iemand een idee hoe dit komt?
Verwijderd
ik heb onlangs ook een e61 aangeschaft en ben opzich erg tevreden. heb alleen 1 probleem en probeer dit in deze topic te vinden echter zit nu op pagina 9 van de 39 (!!!!) en heb er nog niks over gevonden.
Ik heb dus een instant email abo van tmobile wat met pushtechnology werkt net als Blackberry.
Wanneer ik echter bijlage ontvang zoals jpg dan kan ik dit niet opslaan naar de telefoon en in het mailprgramma lukt het me niet om deze te bekijken ook niet na volledige inhoud te downloaden.
Jpg kan ik verder wel bekijken via bestandsbeheer maar dus niet vanuit het mailprogramma.
weet iemand hhier raad mee?
Tot slot zou ik het ook heel fijn vinden als iemand me kon vertellen welk programma ik moet gebruiken om .tif mee te bezichtigen. Mijn faxen komen namelijk in .tif formaat op mijn mail binnen en die kan ik momenteel helaas niet bekijken
Alvast bedankt.
Verwijderd
ik heb pas een nieuwe E61 gekocht (gekregen van de kinderen), maar ik ben net niet slim genoeg om deze ingesteld te krijgen.
Ik kan echt niet met de computer overweg.
Ik heb dit topic al een paar maal door genomen, maar ik begrijp er nog niets van.
Ik heb hem al eens op het net gekregen, maar hij valt telkens weer weg, geen verbinding zegt hij, maar men labtop blijft het dan wel doen.
Dus, van al die instellingen die er moeten gebeuren begrijp ik niets.
En toch zou ik hem graag in orde willen hebben.
Is er hier misschien iemand die dat voor mij eens zou willen in orde maken, dat moet niet gratis zijn.
Ik zou dit dan wel erg op prijs stellen.
Alvast heel veel dank.
mvg
Staf
[ Voor 186% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 12:01 . Reden: Ik denk dat ik twe maal op het knopje heb gedrukt, sorry. ]
Gister bij BelCompany (Apeldoorn) wisten ze niet eens welk toestel dit was
Verwijderd
Echt hun monden vielen letterlijk open bij het woord E61 en gingen nooit meer dicht bij het zien van het apparaat
hahahaha is dat ding dan zooo onbekend... weet nog steeds niet of ik nou moet kopen ofnie; je weet nooit wat nokia binnen 2 weken (ivm dat congres) gaat presenteren..Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:57:
Ik kwam er een paar winkels mee binnen lopen voor een screenprotector.
Echt hun monden vielen letterlijk open bij het woord E61 en gingen nooit meer dicht bij het zien van het apparaat
Verwijderd
Bij deze winkel staan ze die je zoekt. En hier weten ze wel wat een nokia E61 isVerwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:57:
Ik kwam er een paar winkels mee binnen lopen voor een screenprotector.
http://www.smartphoneshop...ltra-clear-nokia-e61.html
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 16:03 ]
NEW FEATURES IN THIS RELEASE
• Configurable heartbeat interval
• Detailed admin logging
• Notification improvements for “new emails”
• Ability to set importance flag for sent messages
• Improved handling for IT Policy updates
• Support for “Send As” capability
• Support for Microsoft Exchange 2007
• Support for Microsoft Small Business Server
• Support for F-Secure
• Support for Symantec
ERROR CORRECTIONS
• Error notification for invalid certificates
• Fixes for emails queued in Outbox
• Updates for Mail for Exchange application status
• Improved error handling
Verwijderd
Ik heb ze voor de helft, 3 stuks en geschikt voor 2,8". Iets bijsnijden met een snijapparaat.Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:00:
[...]
Bij deze winkel staan ze die je zoekt. En hier weten ze wel wat een nokia E61 is![]()
http://www.smartphoneshop...ltra-clear-nokia-e61.html
Verwijderd
ik vond het hele bericht hier http://www.pocketinfo.nl/artikel/7375/.html
Ik weet nog niet of het werkt ik ga het nu downloaden en kijken wat het is.
Nou even een update er is nog geen download
Maar hij is vanaf morgen beschikbaar kijk hier maar. Wat al wel beschikbaar is een zoek-tool.
Die is wel fijn hij zoekt op het internet, maar ook in de bedrijvengids en lokaal op je eigen telefoon makkelijk als je snel een bestand of contact moet zoeken op je telefoon
http://www.mobilesearch.nokia.com/index.html
[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 18:29 . Reden: Was nog geen download te vinden op de website ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Ik denk dat je de joystick gaat missen, de knopjes er naast zijn wel handiger zo denk ik.
Verwijderd
Ik denk ook dat je joystick gaat missen, maar mooi is hij wel die E61i maar voordat de providers deze uitgeven en voordat hij naar nederland komt zal nog wel even duren.Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:50:
Tja, is dit nu echt een verbetering ?
Ik denk dat je de joystick gaat missen,
Dat scheelt me weer een TR
Overgins zijn we bijna aangekomen bij het 2e deel. Ik zou dan ook graag willen weten wat jullie nog in de ts missen en er nog graag in willen zien. Dan kan ik dat mee nemen voor het volgend deel.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:42:
hoi,
ik heb onlangs ook een e61 aangeschaft en ben opzich erg tevreden. heb alleen 1 probleem en probeer dit in deze topic te vinden echter zit nu op pagina 9 van de 39 (!!!!) en heb er nog niks over gevonden.
Ik heb dus een instant email abo van tmobile wat met pushtechnology werkt net als Blackberry.
Wanneer ik echter bijlage ontvang zoals jpg dan kan ik dit niet opslaan naar de telefoon en in het mailprgramma lukt het me niet om deze te bekijken ook niet na volledige inhoud te downloaden.
Jpg kan ik verder wel bekijken via bestandsbeheer maar dus niet vanuit het mailprogramma.
weet iemand hhier raad mee?
Tot slot zou ik het ook heel fijn vinden als iemand me kon vertellen welk programma ik moet gebruiken om .tif mee te bezichtigen. Mijn faxen komen namelijk in .tif formaat op mijn mail binnen en die kan ik momenteel helaas niet bekijken
Alvast bedankt.
Heeft alleen een camera en nog steeds Bluetooth v1.2 zie niet in waarom ik deze zou moeten aanschaffen en mijn E61 in de kast moet lazeren tussen de 20 tal andere telefoons die ik in gebruik heb gehad... JAMMER.
Wat wel grappig is offtopic:
Gisteren in Egypte had ik 12 man douane om mij heen staan voor een demonstratie van mijn telefoon, hadden ze nog nooit gezien zoiets
Ben trouwens ook heeel blij met mijn nieuwe headset, HS-69, heel mooi geluid icm de standaard musicplayer in de E61 !

[ Voor 17% gewijzigd door Uberprutser op 18-02-2007 13:12 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Hoi,
Ik heb een tijdje last van dat ik onbereikbaar ben, terwijl ik vol bereik heb en niet op offline mode sta ingesteld.
Dat merk ik vooral aan als ik in 1keer een aantal sms'sjes van T-mobile ontvang, waarin staat dat ik xxx aantal gemiste oproepen heb. En ook als ik wil bellen maar dat het niet connect en dat het even "vast loopt" bij het belscherm. Dan moet ik rebooten zodat ik weer bereikbaar ben.
Dit komt af en toe bij mij voor en ik vraag me af of iemand ook hier last van heeft?
Een vriend van me heeft de nokia e71 en heeft dit soms ook(zelfde menu enzo). Dus vraag ik me af of het aan de toestel ligt of aan provider (t-mobile)
hey ajodokusk,AjodokusK schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:57:
hoi SteveZ,
ik heb ook de T-mobile branded E61, maar herken je probleem niet. Heb jij toevallig meer informatie over firmware upgrades voor dit branded toestel. Ik heb V2, maar kan het niet verkroppen dat ik de fabrieksgarantie moet opgeven om de update naar V3 te kunnen maken. Ik heb T-mobile al een uitgebreide mail gestuurd, maar krijg natuurlijk geen reactie. Echt een belachelijke zaak dit hele "branded" verhaal. Kan me er erg druk over maken......
Ik heb zelf firmware 2.0618.06.05 en ik heb eigelijk geen idee hoe het zit, ik dacht eigelijk dat je gewoon zelf het kan updaten. Maar dat is dus met een tmobile phone niet het geval?
Ohja wat ook irritant is: Als ik een wisselgesprek heb, en ik neem mijn 2e lijn aan dan kan ik niet meer terug wisselen want als ik op wissel druk dan hang ie mijn 1ste lijn op...
iemand met zelfde probleem?
sorry voor de late reactie ben een tijdje niet meer online geweest
Verwijderd
maar nog steeds kan ik niet telefoneren via internet.
Mijn SIP instellingen:
Dienstprofiel: IETF
Standaardtoegangspunt: Mijn WiFi
Openb. gebr. naam: *naam*@voipbuster.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Wanneer nodig
Beveiliging: Nee
Proxy:
Serveradres: geen
Beveiligingsdomein: geen
Gebruikersnaam: geen
Wachtwoord: geen
Vrije routing toestaan: ja
Overdrachtstype: UDP
Poort: 5060
Registrar server:
Serveradres: sip:sip:voipbuster.com
Beveiligingsdomein: voipbuster.com
Gebruikersnaam: *naam*
Wachtwoord: *wachtwoord*
Firmware
3.0633.09.04
20-11-06
RM-89
Nokia E61
Oproepinstellingen
Identificatie verzenden: Ja
Netoproep-ID verzenden: Ja
Wachtende internetoproep: Niet actief
Melding internetoproep: Aan
Ik kan perfect verbinding maken met Voipbuster, ik kan een nummer intoetsen en kiezen voor "internetoproep", maar hierna blijft de cursor gewoon pinken achter het nummer, en gebeurt er niets meer.
Nog mensen die dit probleem hebben, en oplossingen weten?
Bedankt
Verwijderd
ik zie zo op het topic dat het merendeel van tweakers goede ervaringen heeft met de nokia E61 waardoor ik steeds meer in de verleiding kom om over een maand (wanneer ik mijn abbo mag verlengen) deze zo te zien geweldige telefoon erbij te nemen!!!.
Ik zelf heb nu de SE p990i en ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met beide toestellen en wat de verschillen / voordelen / nadelen zijn tussen deze 2.
Sjors Otten
Verwijderd
je hebt zelf de p990 dus ik hoor graag je ervaring: die van mij (en van vele anderen) was rampzalig en allang gedumpt. De E61 is stukken beter, maar wacht dan even op de 61i, die staat voor de deur en heeft een iets ander uiterlijk en in ieder geval een 2 Mpixel cameraVerwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:49:
He mensen,
ik zie zo op het topic dat het merendeel van tweakers goede ervaringen heeft met de nokia E61 waardoor ik steeds meer in de verleiding kom om over een maand (wanneer ik mijn abbo mag verlengen) deze zo te zien geweldige telefoon erbij te nemen!!!.
Ik zelf heb nu de SE p990i en ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met beide toestellen en wat de verschillen / voordelen / nadelen zijn tussen deze 2.
Sjors Otten
Verwijderd
Me de i-variant zal je waarschijnlijk achteruit gaan op het feit dat je joystick een knop is geworden.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:16:
[...]
je hebt zelf de p990 dus ik hoor graag je ervaring: die van mij (en van vele anderen) was rampzalig en allang gedumpt. De E61 is stukken beter, maar wacht dan even op de 61i, die staat voor de deur en heeft een iets ander uiterlijk en in ieder geval een 2 Mpixel camera
2MP camera... koop liever een sony camera ofzo.
Verwijderd
kwestie van smaak: de bedieningsknop van de N93 bijvoorbeeld (en de N95 krijgt die ook) vind ik prettiger dan een joystick (zoals de N73 en de E61), maar nogmaals, dat is persoonlijk. Een 2 MPixcam is redelijk te gebruiken voor snapshots.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:22:
[...]
Me de i-variant zal je waarschijnlijk achteruit gaan op het feit dat je joystick een knop is geworden.
2MP camera... koop liever een sony camera ofzo.
Ook is ie een stuk beter mee te nemen dan de P990, das net een blok zooi die je telkens mee moet slepen, de E61 voel je eigenlijk niet in je zak zitten.
Batterij gaat stuk langer mee, P990 haalde ik 1,5 hooguit 2 dagen met de E61 kom ik aan 3 tot 5 dagen.
Dat de joystick een knop is geworden: Beter! Ik ben inmiddels aan mijn 3e joystick toe (ik bel, sms en mail me de ziekte) en had laatst een blaar op me duim van die joystick
Interface is ook mooier van de E61 dan die van de P990, mailapplicatie is overzichtelijker en ga zo nog maar even door.
Touchscreen? Mis ik niet!
Mocht mijn E61 het nou begeven als die E61i net uit is gaat dat hem zeker worden.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Je instellingen zijn goed voor zover ik kan zien, maar heb je ook een tientje op je account gezet? Je krijgt geen mededeling meer tegenwoordig dat dat het probleem is.... Bij mij werkt het prima!Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:39:
Ik heb een Nokia E61, en heb de SIP instellingen gevolgd,
maar nog steeds kan ik niet telefoneren via internet.
Mijn SIP instellingen:
Dienstprofiel: IETF
Standaardtoegangspunt: Mijn WiFi
Openb. gebr. naam: *naam*@voipbuster.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Wanneer nodig
Beveiliging: Nee
Proxy:
Serveradres: geen
Beveiligingsdomein: geen
Gebruikersnaam: geen
Wachtwoord: geen
Vrije routing toestaan: ja
Registrar server:
Serveradres: sip:sip:voipbuster.com
Beveiligingsdomein: voipbuster.com
Gebruikersnaam: *naam*
Wachtwoord: *wachtwoord*
Firmware
3.0633.09.04
20-11-06
RM-89
Nokia E61
Oproepinstellingen
Identificatie verzenden: Ja
Netoproep-ID verzenden: Ja
Wachtende internetoproep: Niet actief
Melding internetoproep: Aan
Ik kan perfect verbinding maken met Voipbuster, ik kan een nummer intoetsen en kiezen voor "internetoproep", maar hierna blijft de cursor gewoon pinken achter het nummer, en gebeurt er niets meer.
Nog mensen die dit probleem hebben, en oplossingen weten?
Bedankt
Toen ze over opsturen en 4 tot 6 weken hadden heb ik op Internet zelf een originele case + innercase (of hoe dat heet) besteld voor 40 euro dus mooie nieuwe behuizing + mooie nieuwe joystickbrama schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:04:
Heb je die joystick zelf vervangen? Of viel dat onder de garantie?
Verwijderd
Waar heb je die besteld ?Ballebek schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:05:
[...]
Toen ze over opsturen en 4 tot 6 weken hadden heb ik op Internet zelf een originele case + innercase (of hoe dat heet) besteld voor 40 euro dus mooie nieuwe behuizing + mooie nieuwe joystick
Verwijderd
Waarom niet gewacht op 61i. Die komt toch elk moment uit?diotav schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:04:
Afgelopen vrijdag ook mijn toestel ontvangen met dank aan de fantastische service van GSMTrack! Nu is het alleen jammer dat deze case helaas niet op voorraad is .. of toch wel ergens anders in NL?
Heel fijn caseje, die heb ik ook bij mijn e61 besteld (ook bij die shop). 's Ochtends was de voorraad nog op, en net toen ik besloot dan maar zonder te bestellen, was ie op voorraad.diotav schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:04:
Afgelopen vrijdag ook mijn toestel ontvangen met dank aan de fantastische service van GSMTrack! Nu is het alleen jammer dat deze case helaas niet op voorraad is .. of toch wel ergens anders in NL?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Dit topic is gesloten.