Warfare schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:41:
- Tijdens een etappe moet er water gehaald worden. Echter, het lijkt erop alsof de knecht alleen voor zichzelf water haalt. Ik begrijp dat dit ook kan om voor andere renners water te halen en niet iedereen individueel moet afzakken. Hoe werkt dit?
Voor de rest prima mee vermaakt. Weinig rare bugs tot nu toe gezien.
Gewoon op het flesje in het commando menu en dan verder niets wijzigen aan de knecht, gaat allemaal automatisch.
Als je instellingen gaat veranderen aan de knecht tijdens het water halen dan houdt hij er mee op.
Ik ben nu bezig met de Giro na de TdS die totaal gedomineerd werd door Evans.
De klimtijdrit was trouwens erg leuk om te doen, vrij rustig naar boven, verschil met het mannetje achter je terug laten lopen tot maximaal 1:00 en dan in de derde sectie echt knallen.
Ik had al mijn mannetjes in de top 60 [inclusief Cavendisch] op 1 na die ik op automatisch liet rijden.
De Giro speel ik met SDV op komplete oorlogsterkte en ik hoop mee te kunnen doen met Rico voor de overwinning met superknechten als Piepoli en Cobo.
Dan heb ik met Marchante nog een troef achter de hand maar die lijkt niet echt super in vorm.
Geen idee of dat kan verbeteren tijdens een ronde in dit spel, we zien wel.
Vandaag maar eens beginnen aan de 4e etappe met een flinke klim in het midden.
De ploegentijdrit heb ik gesimuleerd en ruim een minuut achter CSC geeindigd.
Verder zijn er nog geen rare dingen gebeurd, de etappe met een slotklim[metje] van 5km was een aankomst met een groep van +/- 50 man en werd gewonnen door F. Schleck die tevens in het roze rijdt.
De 3e etappe was 60km lang oorlog door talloze vluchtpogingen die tenslotte uitmonde in 17 vluchters verspreid over 3 of 4 groepjes.
Echte cohesie was er nooit tussen de vluchters, iedereen bleef maar proberen uit en naar andere groepjes te vluchten.
30km voor de finnish was het gedaan en won Freire de massasprint met 2 vingers in de neus en 7 fietslengtes.
Pagliarini kwam er totaal niet aan te pas, die is nu gepromoveerd als waterdrager.
selectie Saunier Duval - Scot:
Rico, Ricardo
Piepoli, Leonardo
Cañada, David
Belohvosciks, Raivan
Bertogliati, Rubens
Cobo, Juan-José
Gómez Marchante, José Ángel
Pagliarini, Luciano
Mori, Manuele
Veel mensen die aardig bergop kunnen en 2 hardrijders voor het vlakke werk en het uit de wind houden van de kopmannen.
Only fools are enslaved by time and space.