Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
http://download.cyanide-s...Patch-PCM2008-1.0.1.4.exe======================
|| Corrections list ||
======================
Version 1.0.1.4 (07/15/2008)
-----------------------------
* CORRECTION : crash on "Scouting" menu when there is no scout
* CORRECTION : display of results in track racing when there is a dead-heat
* CORRECTION : control of right mouse click on the group button
* CORRECTION : le bouton de groupe n'amene pas a la tete du peloton
* CORRECTION : bad application of value / salary filter when searching for riders
* CORRECTION : management of budgets when team changes division
* CORRECTION : update of various leader jerseys
* CORRECTION : map of Germany
* CORRECTION : impossible to protect a rider with two team-mates
* CORRECTION : bad dates for some messages
* CORRECTION : trainer bug when changing team
* CORRECTION : bug where scouts kept their mission after being fired
* CORRECTION : display bug on record of achievements
* CORRECTION : display bug on previous race winners' page
* CORRECTION : sound volume
* CORRECTION : management of future objectives
* CORRECTION : wrong birth dates
* CORRECTION : "startlists" only required in the import directory
* CORRECTION : absence of sounds
* CORRECTION : all national teams take part in international championship
* CORRECTION : fix the save in multiplayer mode
* CORRECTION : fix crash in ladder mode on GameCenter
* CORRECTION : fix AI control instead of player control in ladder mode on GameCenter
* ADJUSTMENT : evolution of attributes
* ADJUSTMENT : new version of data base editor
* ADJUSTMENT : selection of riders for World Championships
* ADJUSTMENT : improvement of rider animations
* ADDITION : display of fatigue level caused by race planning
* ADDITION : new design for fatigue management
* ADDITION : missing national jerseys (USA, UKR, AUT, POR, RUS)
* ADDITION : un texture per rider in the options menu
* ADDITION : choice of training plan on individual rider data sheet
* ADDITION : new equipments
En een hele hoop stage fixes
of
http://www.focus-files.co...patch-pcm2008-1.0.1.4.exe
Is voor alle versies.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik weet niet of dat nu weer zo is maar je hebt kans dat je je custom db weer opnieuw moet installeren.
Verder weet ik niet welke custom patches je verder hebt maar als het om shirts e.d. gaat denk ik dat de patch verder geen invloed heeft.
Eventueel kun je ook die weer opnieuw installeren of gewoon de map even van naam veranderen voor je de patch installeerd en dan later weer renamen.
Zelf heb ik gewacht met shirts en db tot deze patch.
http://community.cyanide-...um&page=viewtopic&t=60100
* CORRECTION : protection against cheating in ladder mode on the GameCenter
The race only starts when all players have finished loading : pause in now possible.
If, at the end of the race, there is only one active player the race does not count towards the ranking. The host can no longer disconnect or wait until all other players have disconnected in order to race alone.
* CORRECTION : crash after on-line track races
* CORRECTION : evolution of fitness in career mode
* CORRECTION : certain default schedules contained errors
* CORRECTION : automatic creation of "exported_results" folder
* CORRECTION : various changes to game interface
* ADJUSTMENT : AI behaviour
* ADJUSTMENT : evolution of attributes
* ADJUSTMENT : update of database
* STAGE : cont_2hc_georgia_4.xml
* STAGE : cont_2hc_georgia_5.xml
* STAGE : cont_11_japancup.xml
* STAGE : cont_21_algarve_4.xml
* STAGE : cont_21_bessege_4.xml
* STAGE : cont_21_settimanainter_3.xml
* STAGE : cont_2hc_luxembourg_02.xml
* STAGE : cont_11_wallonie.xml
* STAGE : top_france_grandtour_stage_01.xml
* STAGE : top_italie_grandtour_stage_20.xml
* STAGE : top_liege.xml
* STAGE : top_milan_sanremo.xml
* STAGE : top_tirreno_stage_5.xml
* STAGE : top_tirreno_stage_6.xml
De reden van deze bump is dat ik op de diverse fora tegenstrijdige berichten hoor wbt de verschillen t.o.v. 2008 en ik wel benieuwd ben wat jullie ervan vinden.
Ik heb niet echt het idee dat 2009 echte verbeteringen heeft t.o.v 2008 behalve wat dingetjes in het management gedeelte.
Iemand al ervaring met PCM 2009?
Voorlopig vermaak ik me weer prima met 2008 met de PCM.daily's 2009 patch.
Weinig tijd en de veranderingen lijken elk jaar minimaal. De PCM daily 2009 patch is idd goed.
Het schijnt nu wel te kunnen dat je een nieuw team begint wat opzich wel leuk is maar daar speel ik het spel toch nooit lang genoeg voor.
Verder zijn schijnbaar de controls [layout] wat veranderd en zou de AI iets zijn verbeterd.
De volgende versie, 2010, gaat draaien op een nieuwe engine, wieweet dat dat weer wat brengt.
2008 bevalt me eigenlijk nog prima met die patch, vanavond maar eens even beginnen met de Giro 2009.
Gister eens even gekeken naar de etappe's en metname de rit naar Blokhouse ziet er erg goed uit.
Kan in ieder geval niet wachten om weer met Skill-Shimano aan de slag te gaan.
Overigens wel raar dat dit topic bij Strategy games staat? Zou meer bij Sport/Simulatie horen lijkt me.
[ Voor 13% gewijzigd door tuinïnen op 09-07-2009 09:12 ]
Het enige dat ik kan vinden is dat de AI in de bergen wat realistischer zou zijn.
Gezien ik het spel vaak maar een maandje of 2 af en toe speel vind ik dat te weinig.
Met de patch waar ik het over had heb je gewoon dit seizoen in PCM08, dus inclusief de parcoursen zoals dit jaar verreden in de Giro en de etappe's die dit jaar in de Tour en de Vuelta zitten.
Dat het hier staat zal wel te maken hebben met het feit dat er manager in de titel van het spel zit.
Het past zowel hier als in sport/simulatie, maakt niet zoveel uit.
Ok dan is het natuurlijk wel heel apart dat Football manager daar wel staatLoneRanger schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:54:
Tja voor 40 euro doe ik ook niet moeilijk alleen kan ik nergens lezen dat er grote verbeteringen in zitten.
Het enige dat ik kan vinden is dat de AI in de bergen wat realistischer zou zijn.
Gezien ik het spel vaak maar een maandje of 2 af en toe speel vind ik dat te weinig.
Met de patch waar ik het over had heb je gewoon dit seizoen in PCM08, dus inclusief de parcoursen zoals dit jaar verreden in de Giro en de etappe's die dit jaar in de Tour en de Vuelta zitten.![]()
Dat het hier staat zal wel te maken hebben met het feit dat er manager in de titel van het spel zit.
Het past zowel hier als in sport/simulatie, maakt niet zoveel uit.
Nja ik moet toch nog een goede versie hebben dus deze moet ik gewoon hebben. Hoorde alleen dat Armstrong er niet in zou zitten of met een andere naam? Zou het eigenlijk wel mooi vinden als ik een versie heb met hem erin uiteraard.
Ah, de laatste keer dat ik dat topic zocht stond die volgens mij gewoon hier.Ok dan is het natuurlijk wel heel apart dat Football manager daar wel staat

Metname die eerste 2 zien er uit alsof het foto's zijn.
Binnenkort maar eens verdiepen in de gameplay maar ik ben me er eigenlijk wel vrij zeker van dat ik hem ga aanschaffen itt de vorige editie.
Dit soort verbeteringen verdient het gewoon, dan hoeft de gameplay niet eens zo heel veel te veranderen.
Ik heb er alvast zin in.

Zit er weer op te wachten, toch altijd een prima spel. Graphics mogen leuk zijn maar is niet erg belangrijk voor deze manager game.
Niet perse nee maar nu heb ik dat spel nooit echt gespeeld voor de management ervaring maar puur om zelf wedstrijden te kunnen beinvloeden en/of na te spelen.tuinïnen schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:45:
Zit er weer op te wachten, toch altijd een prima spel. Graphics mogen leuk zijn maar is niet erg belangrijk voor deze manager game.
Wbt die gameplay zat het de afgelopen versies altijd wel goed op wat details na dus dat zal met deze ook wel weer goed komen.
PCM2009 heb ik gewoon links laten liggen omdat je net zo goed de voorganger kon spelen met een DB + shirts van 2009.
Die nieuwe engine is voor mij reden genoeg [grote verbetering] dus om hem weer te kopen en dan mag de gameplay nog steeds hetzelfde zijn want die is en was opzich goed.
Als er geen nieuwe engine was gekomen hadden ze de gameplay dus enorm moeten verbeteren wat ze vorig jaar niet hebben gedaan waardoor ik het aan me voorbij liet gaan, dat is dus eigenlijk het punt wat ik probeer te maken.
Nieuwe grafische engine + zelfde gameplay = buy
Oude engine + sterk vernieuwde gameplay = buy
Oude engine + oude gameplay = not buy
Heerlijke logica toch?
Merge wuurd 't beter
Verwijderd
Hoe zit het trouwens met de namen van de renners? Zijn dat inmiddels ook gewoon de officiele of krijg je weer van die namen met één letter anders?
Klimmen
Lekker realistisch met Sastre en 2 ploegmaats achterin dat groepje.
Gaat nog wel steeds iets te snel bergop voor mijn gevoel.
Regen
Wel jammer, had toch graag regenjacks gezien.
Het ziet er iig goed uit.
[edit]
Stage editor
Niet waar ik het voor zou kopen maar dit is wel erg gaaf!
[ Voor 15% gewijzigd door LoneRanger op 25-05-2010 13:00 . Reden: extra info ]
Nou was ik van plan hem vanmiddag aan te gaan schaffen, heeft iemand anders hem al?
Maar het ziet er wel erg goed uit (zelfs met de graphics op medium instellingen) en ik de paar Tour etappes die ik speelde had ik het idee dat een ontsnapping meer kans van slagen had dan in vorige versies.
Grafisch ziet het er echt prachtig uit en loopt vrij soepel ondanks dat mijn pc al een tijdje aan upgraden toe is.
Van de week ontdekt dat er een hele uitgebreide "patch" uit is van pcm.daily met ruim 70 teams en iets van 3000 renners. [en nog veel meer dingen]
Erg leuk, vanavond Goes-Middelburg gereden met Skil-Shimano.
Met Koen de Kort in een ontsnapping van 10 man mee gesprongen, een 2e man [Goesinnen] wilde niet lukken helaas, en metname op de smalle kasseistrookjes merkte ik dat Koen veruit de sterkste was van de kopgroep en dus gewoon weggereden op een van de stroken op zo'n 25km. [effort 80%]
Helaas niet gelukt, op 5km ingelopen door Flens en daarna het peloton van nog zo'n 80 renners wat eindigde in een soort van massasprint.
Wel nog 8ste geworden met Wagner.
Morgen maar eens een seizoen beginnen met Skil en kijken hoever ik kom en wat ik mag rijden.
Ik kwam van een C2D E4300@ 2.4 Ghz met 2 GB en draai nu een X6 1055T @ 3,5 Ghz met 4 GB.
De PCMDaily patch is idd altijd erg goed. Binnenkort maar eens een carriere starten.
Nou is me het natuurlijk duidelijk wbt pieken en conditie e.d. maar heeft het effect/nut om "rode conditie" renners te laten rijden om op te bouwen naar een piek?
In de voorselectie zoals die in het profiel zijn ingeladen zitten bij mij namelijk vaak rode renners, soms omdat ik anders niet genoeg renners aan de start krijg maar soms heb ik ook wel voldoende renners die een betere conditie hebben.
Nou snap ik dat dat in een carrière van invloed kan zijn maar is dat ook zo bij een los seizoen?
Er wordt nml wel aangegeven dat je de fitheid/conditie van een renner zelf in het oog moet houden.
Ik ben inmiddels aanbeland in de ster van Bessege en met v. Hummel een mooie 5e plek behaald in een sprint en met Goesinnen 8e in het klassement na 2 etappe's.
Er zijn overigens diverse topsprinters aanwezig zoals Hushovd, Freire,Cavendish en Bennati maar niet allemaal in supervorm.
Inmiddels selecteer ik gewoon op hoogste vorm maar dat betekend in dit geval wel dat ik 5 sprinters in m'n team heb.
Vanavond ook weer een erg leuke etappe waar er in de eerste 50KM diverse groepjes het geprobeerd hebben en ik uiteindelijk met Rooijakkers in de goede groep zat met o.a. Breschel, v. Avermaet en Pineau wat uiteindelijk 8km voor de finish werd teruggepakt.
Nou had ik zelf zitten sparen vanaf 50km van het einde met Rooijakkers om een aanval te plaatsen op zo'n 25km voor de finish met een max. voorsprong van 30 seconden en dat een redelijk aantal kilometers.
Overigens lees ik op de diverse fora dat metname de heuvel klasiekers zoals AGR en LBL eindigen in massasprinten maar ook in PR wil het nogal eens voorkomen.
Ik heb het zelf nog niet getest maar dat zou idd wel jammer zijn, verder vermaak ik me er prima mee.
Ben nu in mijn carriere net bij Romandie aangekomen.
Voor de carriere modus geldt in ieder geval dat de fitheid zowel door races, als door training bepaald wordt. Training bepaalt het grootste deel 0-80, maar de laatste 81-100 kan je alleen door wedstrijden te rijden bereiken. "Rode" renners rijden bij meestal alleen in dienst van de kopman of om wedstrijdritme op te doen.
In AGR bleef bij mij het peloton lang bijeen, maar door het hoge tempo van mijn team scheurde het op het eind helemaal uit elkaar en kon Gesink naar de overwinning rijden. Tijdens de Waalse Pijl begon er wel een grote groep (60 man) aan de Muur, LBL was het ook weer een redelijk grote groep.
Echt een massasprint is het niet, meer een sprint tussen de favorieten (Gilbert, Vino, Cunego) en kort daarachter het uitgedunde peloton.
Vooral dat vet gedrukte stukje zorgt er b.v. voor dat je je sprinters/kopman vooraan wilt houden in de finale of richting de voet van een klim.Nadat vorig jaar de 3D-landschappen flink al onder handen waren genomen, zijn nu in “Pro Cycling Manager – Seizoen 2011” de renners aan de beurt. De 3D-modellen bieden nu een waarheidsgetrouwe afspiegeling van echte coureurs qua gewicht en lengte, en tegelijk is de variëteit aan verschillende type renners aanzienlijk vergroot. De geometrie van de fietsen is aangepast aan het verfijnde uiterlijk van de coureurs, met een enorme stapel prachtige frames en wielen tot gevolg. Zo is de 3D-ervaring in dit spel nog mooier, intenser en realistischer geworden.
De echter lijkende renners vertonen tijdens de koers ook verdacht menselijke trekjes, met dank aan de AI en enkele belangrijke grafische verbeteringen. Zo kunnen renners niet meer dwars door opponenten heen fietsen, wat er op neer komt dat ze zich echt een weg door het peloton zullen moeten banen als ze naar voren willen. De strijd om het bergklassement is logischer geworden, nu alleen nog serieuze kandidaten om de eer (en de punten) strijden; iemand die voor het Algemeen Klassement gaat, zal zich niet langer onnodig inspannen om een paar bergpuntjes bij elkaar te sprokkelen. Ook de laatste kilometers zijn onder handen genomen, zodat we een meer waarheidsgetrouw beeld krijgen van massasprints. Dit alles maakt de koersen niet alleen spannender, ze zijn ook nog eens mooi om te zien – ook al omdat het aantal 3D-koersen verhoogd is met 75%. De grotere variëteit aan race-omgevingen zorgt er weer voor dat meer koersen in een bij de streek passend landschap verreden worden.
Zover ik gezien heb hebben ze dit jaar de licenties prima voor elkaar op Team Leopard na.
Trailer:
Ik heb hem al in de pre-order staan zodat ik hem woensdag op donderdagnacht kan gaan downloaden.
Verwijderd