Jongens wij hebben hier tv gewoon via de bekende witte kabel, analoog dus. Beneden zit de aansluiting, daar zit een splitter in, vanuit daar loopt er één naar me ouders tv in de woonkamer en een kabel naar mijn kamer op zolder. Die kabel loopt in mijn kamer in een splitter, daaruit één mijn Bravia in en de ander naar me zusjes tv. 4 jaar geleden altijd goed beeld gehad in mijn onde tv en sinds 2 jaar is het gewoon een stuk slechter geworden. Maar nooit echt moeite mee gehad, maar nu ik sinds gisteren een Bravia heb wil ik wel een beetje normaal beeld zonder sneeuw en troep. Dus ik nieuwe tulpjes en splitters gehaald (profi coax), alle kabels opnieuw gestript maar jullie raden het natuurlijk al, beeld is eigenlijk achteruit gegaan vergeleken met gisteren.
Ik word hier dus echt serieus zwaar gek van, want als ik me bravia beneden op me ouders kabel (woonkamer) aansluit heb ik SCHITTEREND beeld. Signaal versterker er ook al keer tussen gezet, helpt ook geen mallemoer. Dus een behoorlijke domper, iemand tips of raden jullie me digitale tv aan of iets anders?
Deze topic heb ik al paar dagen geleden op wat andere sites aangemaakt, en zit vanaf toen al beetje rond te speuren op internet voor oplossingen. Nu is mijn oog gevallen op dat Mine van kpn zou daar al mijn problemen gelijk mee verholpen zijn? Heb ik dan geen kabels meer nodig die nu helemaal naar mijn kamer liggen? Ik ben zwaar nieuw op dit gebied dus graag beetje duidelijke uitleg.
Alvast bedankt.
Ik word hier dus echt serieus zwaar gek van, want als ik me bravia beneden op me ouders kabel (woonkamer) aansluit heb ik SCHITTEREND beeld. Signaal versterker er ook al keer tussen gezet, helpt ook geen mallemoer. Dus een behoorlijke domper, iemand tips of raden jullie me digitale tv aan of iets anders?
Deze topic heb ik al paar dagen geleden op wat andere sites aangemaakt, en zit vanaf toen al beetje rond te speuren op internet voor oplossingen. Nu is mijn oog gevallen op dat Mine van kpn zou daar al mijn problemen gelijk mee verholpen zijn? Heb ik dan geen kabels meer nodig die nu helemaal naar mijn kamer liggen? Ik ben zwaar nieuw op dit gebied dus graag beetje duidelijke uitleg.
Alvast bedankt.