Heb mijn pc al een jaartje of 3, dus ik ben wel toe aan een nieuwe. Budget is zo rond de 800/900 euro. Case, Beeldscherm, muis, toetsenbord, dvd-brander, floppydrive en boxen heb ik al.
Moederbord -
Hoop dat jullie wat tips hierover kunnen geven, want ik heb echt nog geen idee, heb niet echt de voorkeur voor SLI.
Processor - AMD Athlon 64 X2 3800+ (Manchester) € 284,65
Processor uit de BB guide gehaald. Voor de komende paar jaar dual core genomen.
Geheugen - 2 x 512MB PC3200 DDR (Kingston) € 75,-
Schijnt goed geheugen te zijn, en heb er 2 genomen voor het dual channel voordeel.
Processorkoeler - Arctic Cooling Freezer 64 Pro €14,65
Lees overal dat deze boven de Zalman's wordt gekozen. Dus daar twijfel ik niet meer aan
Harde schijf -
Weet ik nog niet zeker, wil sowieso minstens 250GB anders 300GB. Twijfel tussen samsung spinpoint of Maxtor DiamondMax 10, 300GB
Videokaart - Club3D GeForce 7900 GT 256MB € 265,-
Wil gewoon lekker kunnen gamen. Ook met ook op de nieuwe games.
Voeding -
Natuurlijk moet dit geheel ook nog stroom krijgen, en ik denk dat ik met mijn Enermax 300W die ik nu in mijn pc heb zitten, niet zoveel mee kan
Hebben jullie idee voor moederbord, harde schijf en voeding?
bedankt
Moederbord -
Hoop dat jullie wat tips hierover kunnen geven, want ik heb echt nog geen idee, heb niet echt de voorkeur voor SLI.
Processor - AMD Athlon 64 X2 3800+ (Manchester) € 284,65
Processor uit de BB guide gehaald. Voor de komende paar jaar dual core genomen.
Geheugen - 2 x 512MB PC3200 DDR (Kingston) € 75,-
Schijnt goed geheugen te zijn, en heb er 2 genomen voor het dual channel voordeel.
Processorkoeler - Arctic Cooling Freezer 64 Pro €14,65
Lees overal dat deze boven de Zalman's wordt gekozen. Dus daar twijfel ik niet meer aan
Harde schijf -
Weet ik nog niet zeker, wil sowieso minstens 250GB anders 300GB. Twijfel tussen samsung spinpoint of Maxtor DiamondMax 10, 300GB
Videokaart - Club3D GeForce 7900 GT 256MB € 265,-
Wil gewoon lekker kunnen gamen. Ook met ook op de nieuwe games.
Voeding -
Natuurlijk moet dit geheel ook nog stroom krijgen, en ik denk dat ik met mijn Enermax 300W die ik nu in mijn pc heb zitten, niet zoveel mee kan
Hebben jullie idee voor moederbord, harde schijf en voeding?
bedankt