Misschien moet hij door meerdere mensen daarover aangesproken worden, dan dringt dat beter tot hem doorAnoniem: 174022 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:05:
had die JoKerS clan @ narose ff gezegd dat ze die clan pic moesten weg halen maar wat kreeg ik ? , ik vroeg gwn rustig en hij begint me voor van alles en nog wat uit te schelden
Anoniem: 168502
NPKaytjuh schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:31:
[...]
Misschien moet hij door meerdere mensen daarover aangesproken worden, dan dringt dat beter tot hem door
Probeer ff aan de naam van de master te komen als je kan dan kan fly of ik als fly niet meer ingame komt diegene erop aanspreken dat het logo beschermd is via tweakers.net en dat wij niet zo houden van lamers die zo onze ruputatie op het spel eventueel kunnen zetten.Anoniem: 174022 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:05:
had die JoKerS clan @ narose ff gezegd dat ze die clan pic moesten weg halen maar wat kreeg ik ? , ik vroeg gwn rustig en hij begint me voor van alles en nog wat uit te schelden
Gratis rose? Dan bedoelde men pservers en die mogen hier niet besproken worden tweakers heeft hier een policy tegen omdat deze eigenlijk in een grijs gebied welis waar maar wel toch illigaal worden beshouwd. de Officeele servers hebben gratis trials als je daarna verder wilt spelen met je account zal je zowiezo ten allen tijde moeten betalen.
[ Voor 10% gewijzigd door William/Ax3 op 11-06-2006 21:56 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Anoniem: 174022
ik had die naam wel , maar vergete ik gloof 0ass0 kweenie ckerWilliam/Ax3 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:50:
[...]
Probeer ff aan de naam van de master te komen als je kan dan kan fly of ik als fly niet meer ingame komt diegene erop aanspreken dat het logo beschermd is via tweakers.net en dat wij niet zo houden van lamers die zo onze ruputatie op het spel eventueel kunnen zetten.
Gratis rose? Dan bedoelde men pservers en die mogen hier niet besproken worden tweakers heeft hier een policy tegen omdat deze eigenlijk in een grijs gebied welis waar maar wel toch illigaal worden beshouwd. de Officeele servers hebben gratis trials als je daarna verder wilt spelen met je account zal je zowiezo ten allen tijde moeten betalen.
Een beetje mijn gemaakte clanpic jatten. Tssss. Hoe durft die gast.Anoniem: 174022 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:05:
Wat is zn naam, email, website? Dan gaan we die ff helemaal gek maken
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 141799
wel erg slordig engels (alles tig x erhalen) en ook niet echt het toontje van prime maar dit is nu 100% zeker,
Quote from PrimeDefender
OK lemme attend to this issue once and for all...
We are appending [EU] to ALL character names and usernames from the eROSE database because it simplifies the task of fixing dupes. If we run a script that will autoappend to all then it's faster than having to manually filter those with dupes to append the [EU] tag. So it's much faster (more efficient) to just run the script to ALL database entries.
There is no discrimination intended, really. It's just our team's decision to make things a little easier on us considering how much is required to migrate (and, note) integrate 2 disparate databases together. It solves the problem right there and then.
Please also note that, moving forward, all NEW characters created may not be tagged with an [EU] prefix. So only usernames and character names originally from the eROSE database will get that prefix.
We do not mean to discriminate, we only want to do things efficiently and save a good deal of time manually isolating dupes and having to MANUALLY append the tag.
So case closed. Thanks.
Quote from PrimeDefender
We are appending [EU] to ALL character names and usernames from the eROSE database because it simplifies the task of fixing dupes. If we run a script that will autoappend to all then it's faster than having to manually filter those with dupes to append the [EU] tag. So it's much faster (more efficient) to just run the script to ALL database entries.
There is no discrimination intended, really. It's just our team's decision to make things a little easier on us considering how much is required to migrate (and, note) integrate 2 disparate databases together. It solves the problem right there and then.
Please also note that, moving forward, all NEW characters created may not be tagged with an [EU] prefix. So only usernames and character names originally from the eROSE database will get that prefix.
We do not mean to discriminate, we only want to do things efficiently and save a good deal of time manually isolating dupes and having to MANUALLY append the tag.
So case closed. Thanks.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 11-06-2006 23:57 ]
Komt idd een beetje raar over.
Ik heb er niet echt problemen mee dat ik [EU] voor me naam krijg, is eigelijk wel handig
BTW die clan-pic jatter heet volgens mij oDASo en een andere member is MissTic dus die kun je ook nog aan spreken
Ik heb er niet echt problemen mee dat ik [EU] voor me naam krijg, is eigelijk wel handig
BTW die clan-pic jatter heet volgens mij oDASo en een andere member is MissTic dus die kun je ook nog aan spreken
mijn char zou toch bij lvl 1 beginnen dus ik heb iig geen last van discriminatie en EU voor me naam
Anoniem: 133390
Maar jij moet natuurlijk weer het buitenbeentje zijn heLocal Host schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:38:
mijn char zou toch bij lvl 1 beginnen dus ik heb iig geen last van discriminatie en EU voor me naam
Aan ene kant lijkt me het wel weer grappig als iedereen van nul weer begint
@ Luckyjan; Is het nu ook zeker dat er een nieuwe (lees: goede ;-)) mainquest er meteen in komt?
Krijg gewoon serieus weer rose kriebels, heb het serieus een paar maand niet meer gemist. Zat weinig uitdaging en vernieuwing meer in. Maar nu.... ghehe
Anoniem: 141799 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:54:
...
Quote from PrimeDefender
We are appending [EU] to ALL character names and usernames from the eROSE database...
Psychoot schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:27:
Nog ff info over pROSE. Al enige tijd geleden heb ik vernomen dat onze eROSE characters de "tag" EU- voor onze namen zouden krijgen. Dus het wordt bv EU-Psychoot.
Kan momenteel ff geen bron vinden maar zal nog eens goed zoeken
Er komt een mainquest in. Alleen niet nu meteen.Anoniem: 133390 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:51:
[...]
...
@ Luckyjan; Is het nu ook zeker dat er een nieuwe (lees: goede ;-)) mainquest er meteen in komt?
...
Lol is het nou zo moeilijk om een script te schrijven die eerst checked of een naam in beide voorkomtAnoniem: 141799 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:54:
wel erg slordig engels (alles tig x erhalen) en ook niet echt het toontje van prime maar dit is nu 100% zeker,
Quote from PrimeDefender
So case closed. Thanks.

Nouja als hun denken dat dit de betere keuze is zal dan wel. Kan me er verder niet druk om maken om [EU]Ax3 te heten ofzo. Alleen word wel leuk als je bijvoorbeeld ikhebeenlangenaam of iets heet was dus max characters al gebruikt. Word je daarlijk [EU]ikhebeenlange genoemd ofzo xD.
tja of je character werkt niet ivm teveel characters die ingevoerd woorden lol! want ik neem aan dat de laatste 4 letters dan niet auto verdwijnen;) maar dat de naam langer word gemaakt wat eigenlijk niet zou moeten kunnen (William/Ax3 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:15:
[...]
Lol is het nou zo moeilijk om een script te schrijven die eerst checked of een naam in beide voorkomt? En deze dan automatisch hernoemd? Zo van if name exist in both then -> [EU]name.eudb
Nouja als hun denken dat dit de betere keuze is zal dan wel. Kan me er verder niet druk om maken om [EU]Ax3 te heten ofzo. Alleen word wel leuk als je bijvoorbeeld ikhebeenlangenaam of iets heet was dus max characters al gebruikt. Word je daarlijk [EU]ikhebeenlange genoemd ofzo xD.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4nt0m op 12-06-2006 11:09 ]
Gewoon een kwestie van simpel migreren (door gravity) en dan is de oplossing van eu tag ervoor en klaar natuurlijk de snelste anders moet je gaan vergelijken en iets voor de uitzonderingen verzinnen + omdat er bekend werd dat je een andere naam mocht verzinnen als iemand dezelfde naam in pROSE zou hebben zijn er een aantal die aan pROSE spelers gevraagt hebben een nieuwe char met hun naam te maken zodat ze een nieuwe naam konden verzinnen (waren niet blij met hun eigen naam). Ook kan ik nog wel wat anderen problemen bedenken als je het anders doet.
Het lijkt erop dat manager primedefender van LUG nog steeds erg boos op die Matt is voor het feit dat ie het pROSE forum heeft gehacked.
Deze chat list staat gepost op het pROSE forum met als titel "Prime's Feelings, READ
CAREFULLY"
Edit. De tekst is weggehaalt daar dus doe ik dat hier ook maar
Deze chat list staat gepost op het pROSE forum met als titel "Prime's Feelings, READ
CAREFULLY"
Edit. De tekst is weggehaalt daar dus doe ik dat hier ook maar
[ Voor 79% gewijzigd door luckyjan op 12-06-2006 13:55 ]
lol opgewonden standje. Kerel moet zich niet zo druk maken.. gewoon zn werk blijven doen en niet irriteren.
Waarom maken ze niet gewoon een aparte [EU] server in pRose? :
Lijkt mij veel makkelijker eigenlijk.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ach ja blijkt ook een mens te zijn net zoals wijAnoniem: 133390 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:14:
lol opgewonden standje. Kerel moet zich niet zo druk maken.. gewoon zn werk blijven doen en niet irriteren.
Hoe drukker de community hoe beter. meer volk zorgt voor meer sfeer/concurrentie. meer gameplezier dusRakkerzero schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:17:
Waarom maken ze niet gewoon een aparte [EU] server in pRose? :
Is die Prose nu beetje bevolkt dan? Die tijd van Irose had zn charmes wel dat het overal druk was
Anoniem: 54991
In de tijd dat ik prose speelde was het afwisselend druk, met in de top toen een 20 mensen die al tegen de 70 waren toen wij nog maat tegen de 50 waren.
Mensen van rond de 50 waren er niet gek veel, en we konden dan ook lekker in junon/anima/fow terecht.
Daarintegen was het rond zant juist heel druk, daar zat echt de meute.
Het leek er wel destijds va nweg te hebben of die mensen daar niet zo'n haast hadden om te lvl'en, gezien het feit dat alle echt hoge lvl's daar toen europeanen waren.
Prijzen waren ook heel schappelijk maar ik moet zeggen dat ik nu al weet dat dat verpest gaat worden door de erose spelers.
Ik heb nog steeds een mening over heel dat craften/refinen/blues, maar dat krijg ik er echt niet doorheen.
Wel heb ik gezien met de skills dat op de punten waar ik kritiek op had ze dat nu verhelpen
Twijfel nu alleen nog om er een char naast te gaan trainen voor cleric, want ik heb zo'n gevoel alsof die erg lekker gaan spelen
Mensen van rond de 50 waren er niet gek veel, en we konden dan ook lekker in junon/anima/fow terecht.
Daarintegen was het rond zant juist heel druk, daar zat echt de meute.
Het leek er wel destijds va nweg te hebben of die mensen daar niet zo'n haast hadden om te lvl'en, gezien het feit dat alle echt hoge lvl's daar toen europeanen waren.
Prijzen waren ook heel schappelijk maar ik moet zeggen dat ik nu al weet dat dat verpest gaat worden door de erose spelers.
Ik heb nog steeds een mening over heel dat craften/refinen/blues, maar dat krijg ik er echt niet doorheen.
Wel heb ik gezien met de skills dat op de punten waar ik kritiek op had ze dat nu verhelpen
Twijfel nu alleen nog om er een char naast te gaan trainen voor cleric, want ik heb zo'n gevoel alsof die erg lekker gaan spelen
hehe daarom heb ik dus al een 2e muse op 7x staan eerst maar is ff kijken of cleric ook mana bolt ect op de een of andere manier erbij kan nemen dan is het idd erg leuk om te doen ^^. Zo niet dan bouw ik die gewoon puur als fs erbij.Anoniem: 54991 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:59:
Toen in eRose zat alles verspreid over 3 channels. Als alles in 1 channel zou gaan zitten heb je genoeg drukte hoor. Dat bedoelde ik eigenlijk met server.Anoniem: 133390 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:34:
[...]
Hoe drukker de community hoe beter. meer volk zorgt voor meer sfeer/concurrentie. meer gameplezier dus
Is die Prose nu beetje bevolkt dan? Die tijd van Irose had zn charmes wel dat het overal druk was. Als je nu op doonga's ging hunten was je vaak in je uppie... best boring
Anoniem: 123576
Ik heb de leader aan gesproken ( hij wou wel luisternaar 20 non stop dood te gaan op TG)William/Ax3 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:50:
[...]
Probeer ff aan de naam van de master te komen als je kan dan kan fly of ik als fly niet meer ingame komt diegene erop aanspreken dat het logo beschermd is via tweakers.net en dat wij niet zo houden van lamers die zo onze ruputatie op het spel eventueel kunnen zetten.
En hij kon pas weer over 2 dagen weer logo weizigen. En hij zou het doen.
Anoniem: 161527
fly is oké olé oléAnoniem: 123576 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:24:
[...]
Ik heb de leader aan gesproken ( hij wou wel luisternaar 20 non stop dood te gaan op TG)
En hij kon pas weer over 2 dagen weer logo weizigen. En hij zou het doen.
LoL, tja als ik iemand zie met ons logo hoor ik daar wat aan te doen he
Maar mijn god wat is het still in NArose zeg,,, niemand van clan online, en steets minder lol in TG.
Prose moet maar effe snel komen. Kan ik weer mooi LoT inderelen met mensen die er veel zijn. Lekker gezellig wand dat mis ik nu.
Anoniem: 51626
gaan we de clans ook opnieuw maken zodat die eu tag weg is lijkt me wel sins
lot oot langen clan namen zijn en die eu tag er denk ik niet normaal voor past
dus zal de naam wel ingekort worden
en idd heb niet meer verlangt omdat het zo stil was op na
lot oot langen clan namen zijn en die eu tag er denk ik niet normaal voor past
dus zal de naam wel ingekort worden
en idd heb niet meer verlangt omdat het zo stil was op na
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 51626 op 12-06-2006 20:43 ]
same here
ik leef ook nog 
heb me net even 30 minuutjes vermaakt in rose
nu maar eens slapen
heb me net even 30 minuutjes vermaakt in rose

nu maar eens slapen
ik ben ook weer zwaar aan het overwegen aan Prose te beginnen als het komt
ben nog even mogenlijkheden van m'n spaarcentjes aan het bekijken, maar moet toch wel te doen zijn voor minimaal 2 maandjes en dan zie ik wel hoever ik kom
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 153710
Lol die paar eurootjes per maanddaves2hd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 01:59:
ik ben ook weer zwaar aan het overwegen aan Prose te beginnen als het komtben nog even mogenlijkheden van m'n spaarcentjes aan het bekijken, maar moet toch wel te doen zijn voor minimaal 2 maandjes en dan zie ik wel hoever ik kom
Anoniem: 161022
Eyz ik leef ook nog maar heb wat problemen met me modum en kan niet internetten >< maar binnenkort zie je me weer ^^.Anoniem: 123576 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 19:38:
[...]
LoL, tja als ik iemand zie met ons logo hoor ik daar wat aan te doen he
Maar mijn god wat is het still in NArose zeg,,, niemand van clan online, en steets minder lol in TG.
Prose moet maar effe snel komen. Kan ik weer mooi LoT inderelen met mensen die er veel zijn. Lekker gezellig wand dat mis ik nu.
Over die Master oSADo van Jokers die gast had ik ook aangesproken maar deed niet echt vriendelijk tegen mij maarja Vlieg het et al opgelost dank u
*Sacardus gaat hard trainen in prose
ph4nt0m ziet nog of hij gaat trainen in pROse
mja fly gaat me anders missen
maar ik kijk die trial periode wel ff aan
Korte info vraag, kan je gewoon na lvl100 doorlvlen zonder 2nd job te doen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
sure. Tis het zelfde je visitor doorlvlen na lvl 10 ;-)SinergyX schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:13:
Waarom zou je dat willen?SinergyX schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:13:
Met oog op Evolution en mogelijk geen job maar alleen skill/stats reset, wil ik het beetje open houden welke kant ik definitief op ga
Mika wil mage worden, maar cleric lijkt toch behoorlijk leuk te worden in Evo.
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2006 10:34 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
het is wel mogelijk ja, maar 2nd job halen beinvloed wel veel qua je kracht, het is niet alleen de titel dus je mist wel iets.
btw WOOOOOOOOOT GESLAAGD voor MBO SYSTEEMBEHEERDER niveau 4
grats !!!
die opleiding heb ik ook al 5 jaar in mijn zak
Nu nog MCSE enzo kerel ^^
lol druk het er maar weer in. Laat hem eens lekker genietenLocal Host schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:11:
grats !!!
Feli Evo

als rond 22 juni zulk weer blijft wordt het nog een probleem. Momenteel 40 graden op me kamer. En ben al neit zo fan van sauna's
Anoniem: 178539
Ben ook niet egt van van Sauna's maar krijg binnekort Airco als het goed islol druk het er maar weer in. Laat hem eens lekker genieten
Feli Evo pas je wel op met bier drinken in de zon. Kan nog wel eens tegenvallen
als rond 22 juni zulk weer blijft wordt het nog een probleem. Momenteel 40 graden op me kamer. En ben al neit zo fan van sauna's
BTW: morgen begint proefwerkweek
idd kut proefwerkweek, alleen is op de 22e AFGELOPEN:D:D:D:D: dus volop pRose dan:)Anoniem: 178539 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:31:
[...]
Ben ook niet egt van van Sauna's maar krijg binnekort Airco als het goed is![]()
BTW: morgen begint proefwerkweek
succes trouwens^^
Gefeliciteerd![b][message=25939948,noline]
Ben ik vorige maand juist mee begonnen
Anoniem: 51626
gratz evo
en het is idd warm me cpu is 31 graden met forum lezen dat is i nog nooit geweest
en het is idd warm me cpu is 31 graden met forum lezen dat is i nog nooit geweest

mja maar wel weer een paar euro eruit zonder dat er iets bij komt
gratzAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:04:
het is wel mogelijk ja, maar 2nd job halen beinvloed wel veel qua je kracht, het is niet alleen de titel dus je mist wel iets.
Gratz EVO 
@daves2hd: een vakantiebaantje vinden moet niet al te moeilijk zijn imho
en hoe moet ik dan rose spelen ?Psychoot schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:07:
Gratz EVO
iig het lokkertje voor mij is dat in het begin lekker veel events zijn en het weer een "nieuwe" versie word met "verbeterde", inclusief een summon flying duck skill
[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 13-06-2006 17:18 ]
Thanx all, @blue je hebt gelijk bier is niet goed met dit weer.
jaja ik blijf gewoon in breda deze x multimedia design (CMD) op avans st. joost
Je zal heus geen 24/7 werken hoordaves2hd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:17:
[...]
en hoe moet ik dan rose spelen ?
iig het lokkertje voor mij is dat in het begin lekker veel events zijn en het weer een "nieuwe" versie word met "verbeterde", inclusief een summon flying duck skill
Ik heb ook 2 baantjes en zit nog op school. Toch maak ik de tijd om Rose te spelen. Al is het pas vanaf 00:00 tot 05:00 in de ochtend
Moet niet gekker worden. Ik heb vorig jaar systeem- netwerkbeheerder niv4 afgesloten en ik doe momenteel ook C-MD maar dan op de Hoge School ZuydAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:34:
[...]
Bier is ALTIJD goed ^^ alleen beetje water tussne door drinken heAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:34:
Thanx all, @blue je hebt gelijk bier is niet goed met dit weer.
Maar goed te zien dat we er allemaal nog zijn. En die [EU] tag in Erose in clan naam is meschien wel oke, weten ze teminste wie je bent. Maar zien we dan wel weer. Eerst wat we moeten doen is die clan op oorde brengen in Prose, word nog heel gedoe
word die [EU] tag net zoiets als de [GM] tag....dan vind ik het niet erg is wel grappig, en dan omzeil je ook het probleem van de te lange naam...bij de eigennamen dan, clannaam is ander verhaal maar dat is gewoon even 1m bij elkaar sprokkelen op z'n ergst.
Jah idd wat gaan we precies doen met de clan indelingen het komt nu allemaal wel erg dichtbij.Anoniem: 51626 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:19:
was het probleem met de clans dan indeling ofzo ?
(nog 8 dagen
Jahaa, ik leef ook nog me acount loopt morgen af en ga vandaag met school naar kamp
dus tot prose hehe
dus tot prose hehe
Opening pRose valt ongeveer precies samen met de start van m'n laatste tentamens + hertentamensKaytjuh schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:24:
[...]
Jah idd wat gaan we precies doen met de clan indelingen het komt nu allemaal wel erg dichtbij.
(nog 8 dagen) Blijft het zoals het was, gaat het gewoon van hoog naar laag of een andere indeling?
Ik denk dat we gewoon even moeten bekijken hoe het allemaal gaat lopen als we eenmaal weer spelen, en niet teveel vantevoren plannen. Ik zelf zal waarschijnlijk eerst alleen even de trial periode doen (als die er is) en dan om mezelf te beschermen pas verder gaan na die tentamens
Maar misschien is het ook weer zo verslavend dat ik wel weer door speel meteen..
Kater? Eerst water, de rest komt later
We hadden het er op school al over dat ik precies dezelfde opleiding @ same school ga doenAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:34:
[...]
Gaat nog leuk worden
Ben bang van wel. Ik had ook liever van niet. Met een trial krijg je altijd figuren die gratis de boel komen verzieken.Anoniem: 54991 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:20:
Er komt geen trial periode...
Edit. Meteen een poll hierover op het pROSE forum gezet
[ Voor 11% gewijzigd door luckyjan op 14-06-2006 12:37 ]
ja dit spel is zo verslavendHaan schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 07:57:
[...]
Maar misschien is het ook weer zo verslavend dat ik wel weer door speel meteen..
@rakker, word lachen ja ik krijg voor 24 juni te horen of ik ben aangenomen, jij had je intake gesprek deze zaterdag toch?,
en dacht dat ik je op msn had trouwens maar voeg me anders is toe erikvoosterhout@gmail.com
Anoniem: 174022
zo, mn account op NArose is verlope ga dus ook niet meer bij-betale , dan nog maar ff vermake met sandbox tot prose =)
Ja gratis altijdt^^ pm me maar ingame: SacardusjeAnoniem: 178539 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:44:
Moet iemand 50K hebben op Narose?
Vind ik mmorpg.com toch stukje beter dan (slik..) pagina puntje nl..Anoniem: 176966 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:21:
Voor een overzicht van mmorpg's kan je kijken op mmorpg
Wel vage site hoor.Anoniem: 176966 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:21:
Voor een overzicht van mmorpg's kan je kijken op mmorpg
Het minste bekende spel als tip neerzetten vind ik erg vaag.World of Warcraft
Second Life (tip)
Anarchy online
Everquest 2
Guild Wars
Lineage 2

Het is lelijk ook qua graphics.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 14-06-2006 17:05 ]
dat doen ze express, zodat door die tip toch sommigen het gaan spelen.Juist doordat het niet in trek is komt er tip te staan^^Rakkerzero schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:04:
[...]
Wel vage site hoor.
[...]
Het minste bekende spel als tip neerzetten vind ik erg vaag.![]()
Het is lelijk ook qua graphics.
misschien is de (tip) wel gratis en de andere betaald?
maar ehm tot zover ik ISP heb kunnen vervelen komt er op Prose dus een soort mening tussen de huidige rose en Evolution rose. waar ik mij dus wil af vragen of iemand scouter of hogere level hawker->bow kent in de evolution versie
in de huidige rose versie is bow nml,... ach hoef ik niet eens meer te vertellen
. scouter was dan al wel iets beter maar lijkt mij toch dat mage, raider en champ in de rose versie duidelijk een stuk sterker leek (is?).
ISP vertelde me dat het probleem met bow's die low dmg doen en alles in evolution rose gefixt was, gezien er een nieuwe versie komt neem ik aan dat het dan ook gefixt zal worden in Prose. maar betekend nog niet dat bow aan die andere 3 zomaar kan tippen
maar ehm tot zover ik ISP heb kunnen vervelen komt er op Prose dus een soort mening tussen de huidige rose en Evolution rose. waar ik mij dus wil af vragen of iemand scouter of hogere level hawker->bow kent in de evolution versie
in de huidige rose versie is bow nml,... ach hoef ik niet eens meer te vertellen
ISP vertelde me dat het probleem met bow's die low dmg doen en alles in evolution rose gefixt was, gezien er een nieuwe versie komt neem ik aan dat het dan ook gefixt zal worden in Prose. maar betekend nog niet dat bow aan die andere 3 zomaar kan tippen
Niemand heeft nog evo gespeeld atm (afgezien van de tijdelijke krose client) dus ervaring vragen is beetje nutteloosdaves2hd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:34:
misschien is de (tip) wel gratis en de andere betaald?
Maar bekijk de skills maar is op je gamak. Lijkt er op dat scout idd weer leuke char is geworden. Denk dat zodra de nieuwe arrows er zijn het hellemaal weer een leuk iets wordt. Kan zelf hier niet super over oordeelen aangezien ik nooit een dex fan ben geweest, trekt mij gewoonweg niet. Ik hou er er gewoon van om lekker zo nu en dan roode/paarse mobs te owen zeg maar
Voor mezelf ga ik kijken of je cleric nog beetje kan uitrusten met atk spells op de een of andere manier dat moet kunnen als ik dat goed zie. Daar is de tala server dus wel ff lekker voor om mee te rommelen.
@fly mooi geregeld heb je dat met die jokers dan
[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 14-06-2006 18:17 ]
Anoniem: 167538
ik ga op de tala server de "scout" en de "mage" skills uitproberen vind ze beide erg vet en wat ik van international rose zo leuk vond was de mage omdat je gewoon lekker kon skill spammen met de vele atk's die je hebt zoals wervel wind en manabolt icebolt enzovoort, verder vind ik het gewoon leuk om van een afstandje een pijltje te schieten
dus kortom ben nog wel ff bezig welke race ik uiteindelijk ga kiezen
Mja wat Ax3 zegt... ik had toevallig een bow hawkertje voor een paar dagen bij de kRose evo versie. Die char heb ik maar tot 25 ofzo gelevelled, in party's met katar hawkers deed ik niet onder.
Het kostte alleen bergen mana
mja maar de trala server is er nog niet toch? (als ik aan het jusite denk
)
en als ik begin loop ik zo een 150 levels achter ?
dus als ik dan nog ga testen loop ik 180 lvls achter XD
en als ik begin loop ik zo een 150 levels achter ?
Probeer zo veel mogelijk het oude LoT weer bij elkaar te brengen, lijkt mij voor ons het gezelligst en verder tuurlijk op lvl letten. Maar zodra Prose open is ga ik me daar pas echt zorgen over maken.Kaytjuh schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:24:
[...]
Jah idd wat gaan we precies doen met de clan indelingen het komt nu allemaal wel erg dichtbij.
(nog 8 dagen) Blijft het zoals het was, gaat het gewoon van hoog naar laag of een andere indeling?
Kunnen we trouwens Paybuycash doen. Wand vriend zijn CC is afgesloten xD
Anoniem: 179265
Een Paar van mn vrienden zeggen dat rose over 1 a 2 weken gratis wordt.
Is dat waar?
Alvast bedankt
Is dat waar?
Alvast bedankt
Geloof dat tala server het de 15e (als ik me niet vergis) al zou krijgen en dan eerste week 7x en daarna 5x xp een week dan 3x dacht ik wat daar standaard is. Bedoel met testen zo van ff tot max lvl 50 ofzo brengen zodat je wel doorhebt of het de moeite waard is om scout te gaan.daves2hd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:20:
mja maar de trala server is er nog niet toch? (als ik aan het jusite denk)
en als ik begin loop ik zo een 150 levels achter ?dus als ik dan nog ga testen loop ik 180 lvls achter XD
Maar je bent niet de enigste die vanaf 0 in prose gaat beginnen dus dat zal niet zo erg zijn. Verder de meeste high lvl's zoals ik iruja fly zullen alleen eldoen kunnen doen en dan vooral verder gaan met een 2e char. En vergeet niet er waren heel veel mensen nog tussen 70-100 als ik me goed herriner. Kom gewoon zou ik zeggen komt wel goed.
Een aantal dagen geleden vroeg iemand het ook al. Nofi maar als je met je gezonde verstand denkt, weet je dat een bedrijf winst moet maken. Zonder geld te ontvangen uit abbonementskosten gaat dit vrij lastig (oke dmv sponsoring zou het eventueel kunnen, of enkel betaalde shop zoals bij Flyff). De Rose die wij spelen wordt niet gratis, en zal het ook nooit worden als de game op deze manier uitgegeven wordt.Anoniem: 179265 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:03:
Is dat waar?
Alvast bedankt
Die paar vrienden van je bedoelen een zogenaamde Private server, die komt er idd aan als ik mag geloven wat er op het forum van die devvers staat. Alleen is GoT geen plaats om hierover te praten.
[ Voor 22% gewijzigd door Rooster op 14-06-2006 21:10 ]
NEE de officeele versies zullen nimmer meer gratis worden. Rose is niet meer in beta fase.Anoniem: 179265 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:03:
Is dat waar?
Alvast bedankt
1.We mogen hier geen links geven naar private servers (Is btw nog geeneens werkend atm). Omdat deze hetzij in een grijs gebied zich bevinden illigaal worden beschouwd. Zoals het er nu voorstaat zal er maar 1 komen welke je echt kan spelen er is nu wel een sandbox maar deze is meer bedoeld om met elkaar te praten en meer niet je kan geen beesten mollen geen skills doen geen quests doen ect.Anoniem: 179265 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:23:
1. Waar zou je die kunnen downloaden?
2.O ja en een broer van mn vriend zegt dat ie aan een code kan komen die je 100 lvls hoger maakt
En hoe weet je welk forum?
3. En hoe maak je een account voor de nieuwe rose en welke van allemaal die je kan spelen zonder te betalen is het best?
2. Kan niet. Alleen ingame GM''s kunnen mensen lvl's geven en dat doen ze niet aangezien ze voor officeele bedrijven werken en dit niet mag. Waarom zou je dit uberhaupt willen het is juist de uitdaging om zelf de moeite te doen om wat te bereiken dat maakt rose juist zo leuk.
Wij mogen hier geen illigaale hack links geven.
3. Zoals ik al hierboven zei alle officeele roses zijn p2p ze hebben wel een mogelijkheid tot een trial account welke een bepaald aantal uren/dagen teld maar daarna zal je ALTIJD moeten betalen als je met je account verder wil.
[ Voor 71% gewijzigd door William/Ax3 op 14-06-2006 20:33 ]
Anoniem: 179265
Waar zou je die kunnen downloaden?
O ja en een broer van mn vriend zegt dat ie aan een code kan komen die je 100 lvls hoger maakt
En hoe maak je een account voor de nieuwe rose en welke van allemaal die je kan spelen zonder te betalen is het best?
Edit: Ze zieden dat er een paar servers kwamen die je gewoon kan spelen zonder te betalen
O ja en een broer van mn vriend zegt dat ie aan een code kan komen die je 100 lvls hoger maakt
En hoe maak je een account voor de nieuwe rose en welke van allemaal die je kan spelen zonder te betalen is het best?
Edit: Ze zieden dat er een paar servers kwamen die je gewoon kan spelen zonder te betalen
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 179265 op 14-06-2006 20:26 ]
Anoniem: 136756
jij vraagt echt om ban

edit: dat zijn pservers... is dus illegaal

edit: dat zijn pservers... is dus illegaal
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 136756 op 14-06-2006 20:28 ]
Hoi roderick,Anoniem: 179265 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:29:
Oh ok
Ik zal t ff vragen aan hun
Bdankt voor INFO
Welkom op GoT, meschien een goed idee op voor dat je hier gaat posten het faq te lezen en de algemene voorwaarden.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
ilegale roser versies hier niet AUB
yay een wannabe admin, topic report volstaat meestal ook
Ik denk dat zodra ik een nieuwe pc heb, en natuurlijk terug van het werken zeker even kom kijken op PRose. Al is het enkel maar om de sfeer daar te proeven en scout te testen
Ik denk dat zodra ik een nieuwe pc heb, en natuurlijk terug van het werken zeker even kom kijken op PRose. Al is het enkel maar om de sfeer daar te proeven en scout te testen
Heeft geen signature.
Anoniem: 153735
yo mensen
,ik ga de 22ste ook weer beginnen met rose.ben blij als ik mijn oude char weer terug zie
.jammer dat ik op het einde van e-rose veel weg gegeven heb.maar dat komt wel terug in orde.ik en slownick zijn dus ook weer van de partij.hopelijk word het weer zo leuk als e-rose (gezellige party's en een hoop geklets met de tweakers
)
welcome back e-leet:D:D ik heb ook een probleem ik heb nog 1 zulie en al me items geschonken aan noobies:PAnoniem: 153735 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:59:
yo mensen,ik ga de 22ste ook weer beginnen met rose.ben blij als ik mijn oude char weer terug zie
.jammer dat ik op het einde van e-rose veel weg gegeven heb.maar dat komt wel terug in orde.ik en slownick zijn dus ook weer van de partij.hopelijk word het weer zo leuk als e-rose (gezellige party's en een hoop geklets met de tweakers
)
jah ik dacht er niet eens aan toen ik het dropte^^ ik dacht dat ik rose niet eens meer zou spelen in de eerste plaats. maar ik kom er wel boven op ik heb me zwaard nog op me soldier dus dan ga ik daarmee wat monsters doodmaken wat geld verzamelen en dan lenen bij iemand ofzo en dan verder met me mage:pAnoniem: 51626 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:17:
lolz das niet zo slim
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 161527 op 14-06-2006 22:52 ]
E-LEET en Slownick welcome back en we zien ons in pROSE wel weerAnoniem: 153735 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:59:
yo mensen,ik ga de 22ste ook weer beginnen met rose.ben blij als ik mijn oude char weer terug zie
)
15e is ehm vandaag dus ('t is alweer donderdag officieel gezienWilliam/Ax3 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:07:
[...]
Geloof dat tala server het de 15e (als ik me niet vergis) al zou krijgen en dan eerste week 7x en daarna 5x xp een week dan 3x dacht ik wat daar standaard is. Bedoel met testen zo van ff tot max lvl 50 ofzo brengen zodat je wel doorhebt of het de moeite waard is om scout te gaan.
Maar je bent niet de enigste die vanaf 0 in prose gaat beginnen dus dat zal niet zo erg zijn. Verder de meeste high lvl's zoals ik iruja fly zullen alleen eldoen kunnen doen en dan vooral verder gaan met een 2e char. En vergeet niet er waren heel veel mensen nog tussen 70-100 als ik me goed herriner. Kom gewoon zou ik zeggen komt wel goed.
verder neem ik aan dat er op eldeon zat te doen valt als hij komt, dus die 2e char zal denk ik niet zo 1,2,3 komen
is er ondertussen al wat meer te doen op hogere level? zoals een vervolg op main quest ?
http://home.wanadoo.nl/acmvano/lijst.htmldaves2hd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 01:03:
[...]
15e is ehm vandaag dus ('t is alweer donderdag officieel gezien)
verder neem ik aan dat er op eldeon zat te doen valt als hij komt, dus die 2e char zal denk ik niet zo 1,2,3 komenmisschien kan iemand me ehm trala wijzer maken gezien ik het afgelopen maanden niet zo nauw gevolgd heb, ik ben nogsteeds in me vaste chat cafee te vinden
(waar ISP ooknog wel is meestal en af een toe iemand die komt klagen dat het er leeg is
)
is er ondertussen al wat meer te doen op hogere level? zoals een vervolg op main quest ?op Luna was je toch redelijk snel uit gequest zonder echte quests en op eldeon was al helemaal niets te doen geloof ik naast hunten XD
Daar staan wat ditjes en datjes over prose en rose evo en op welk lvl iedereen hier zat in erose toen hij dichtging.
en eingleijk in de maanden dat je niet geweest ben heb je op de paar client veranderingen na van drillen en refinen vrij weinig gemist, het nieuwste moet nog komen en dat word rose evo en dat is vrijwel voor ons allemaal nieuw
en de high lvls is nog steeds vrij weinig te doen qua quests, er komen ook pas 2 maps van eldeon beschikbaar als die planeet opdate komt in july dus voor dan kan je ckers met de low lvls partyen en weet niet hoe groot die maps zijn maar binnen een maand goed spelen (2maanden) ben je daar ook wel doorheen als high lvl zijnde.
dit is gewoon een spel waar je altijd weer vanaf 1 kan beginnen en er ook daadwerkelijk een zicht blijft opdat je mensen weer bij kan halen met lvlen.
IK heb ook nog een hoop leuke sommige zeldzame spulletjes op mn characters zitten. Mocht er een trial komen dan kan ik mooi die spulletjes aan een medetweaker overhandigen. Anders is dikke pech.
Had namellijk nog een volledig santa pakje, waarvan de suit een Diamond [3] erin had zitten (ooit van gerwingood geweest
). Saint lvl 30 knuckles geleend van EVO en nog een paar leuke spullen.
Had namellijk nog een volledig santa pakje, waarvan de suit een Diamond [3] erin had zitten (ooit van gerwingood geweest
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 15-06-2006 18:38 ]
Ik had gister weer zon vage bui om maar wat leuke dingen uit te testen
ik had een mdrill gekocht en geprobeerd op me LDK (5) helaas failde die. Ik dacht boeie laat ik me Grand Duel Katana maar naar (5) doen, is toch me laatste week en ja hoor gelukt
ben echt tering blij nu, kreeg fairy en vroeg een ap buff en me dmg is wel leuk ^^ Helaas geen gebruik van kunnen maken me pa moest op de pc ><

Eldeon/evolution komt de 20e op tala. Heeft alles te maken met de koreanen die pas op de 19e komen.
Nu heb ik eindelijk me geregisteerd op Prose forums om Primedefender een msg/mailtje te sturen, blijk ik geen mailtje te mogen sturen en de PM stuurt mij naar een compleet lege pagina. Is er een andere manier om contact met hem op te nemen?
via luckyjanSinergyX schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:57:
Nu heb ik eindelijk me geregisteerd op Prose forums om Primedefender een msg/mailtje te sturen, blijk ik geen mailtje te mogen sturen en de PM stuurt mij naar een compleet lege pagina. Is er een andere manier om contact met hem op te nemen?
Zo ff overzichtje gemaakt wat ik nou op narose achter laat. Dealer red de 100 toch niet meer geen zin/tijd meer voor.
Eq die beide chars gebruiken:

Dealer Stats

Dealer lvl 100 eq

Mage stat

Mage eq
Eq die beide chars gebruiken:

Dealer Stats

Dealer lvl 100 eq

Mage stat

Mage eq

[ Voor 98% gewijzigd door William/Ax3 op 15-06-2006 11:44 ]
erg netjes axe;) hopen dat je in prose nog veel betere items krijgt^^
maar kunne we als eerst spelen op de tala test server of gelijk op de gewone servers?
maar kunne we als eerst spelen op de tala test server of gelijk op de gewone servers?
als de ip block weg is op de 22ste kunnen we op alles spelen, maar geloof dat tala wel op aparte client draait.Anoniem: 161527 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:28:
erg netjes axe;) hopen dat je in prose nog veel betere items krijgt^^
nou waar gaat iedereen spelen op de normale toch gewoon? en daar komen de chars tog?
De chars komen op polaris terug!Anoniem: 161527 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:36:
nou waar gaat iedereen spelen op de normale toch gewoon? en daar komen de chars tog?
@ SinergyX ik zit op m'n werk en heb zijn msn hier niet. Heb het ooit gepost op dit forum dus ff zoeken
[ Voor 20% gewijzigd door luckyjan op 15-06-2006 12:44 ]
Alles wat ik heb ervan kunnen vindenp.s. dit is het msn-id van die manager.
azngamerboi28
zo, snel ff topic doorgelezen, veel mensen die weer gaan spelen, wordt gezellig!! 
maareh, prose client is die al te downloaden en updaten etc.. scheelt weer tijd om de meute updaters voor te zijn. verder, begint evo nu op de 20ste en starten wij 22ste weer met normale? of hoe zit het precies, starten wij later met evo, evo op 20ste alleen beta testing ofzo? kon het zo snel niet vinden in topic. verder nog wat leuk nieuws (vooral voor mezelf
) komende zaterdag krijg ik me 32" lcdtv binnen... zeker leuk rose spelen daarop 
oja, nog ff snel vraagje, hoe laat start de factionwars, gemq en cf?
krijg der alweer helemaal zin in, btw, mijn erose soldaat was 106 maar dacht ik.. had ook maar weinig geld
verder zal ik per dag maar uurtje of 3-4 online zijn en kunnen spelen omdat ik op het moment weken van 45-50u draai ivm met veel mense die vakantie hebben
pluspunt hiervan, ik heb van 10-28 juli vakantie
maareh, prose client is die al te downloaden en updaten etc.. scheelt weer tijd om de meute updaters voor te zijn. verder, begint evo nu op de 20ste en starten wij 22ste weer met normale? of hoe zit het precies, starten wij later met evo, evo op 20ste alleen beta testing ofzo? kon het zo snel niet vinden in topic. verder nog wat leuk nieuws (vooral voor mezelf
oja, nog ff snel vraagje, hoe laat start de factionwars, gemq en cf?
krijg der alweer helemaal zin in, btw, mijn erose soldaat was 106 maar dacht ik.. had ook maar weinig geld
[ Voor 4% gewijzigd door 4th op 15-06-2006 14:15 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Dit topic is gesloten.