Ben nu in mijn 2de seizoen met Liverpool.
Belangrijkste resultaten in het eerste seizoen:
halve finale championsleague
3de plaats in de competitie
uitgeschakeld in de 3de ronde van zowel league cup (tottenham) als FA cup (arsenal)
Aan het eind van het eerste seizoen kreeg ik last van veel blessures, waardoor de resultaten nogal bedroefend waren (eerste wedstrijd halve finale championsleague verloren met 6-2 van Arsenal).
Ook de financiele situatie van de club werd steeds slechter en de doelen voor het nieuwe seizoen zijn dan ook:
Weer minimaal halve finale championsleague (en dit keer niet kansloos onderuit gaan)
Minimaal 2de in de competitie
Meedoen voor 1 van de cups.
Om dit te behalen heb ik een aantal spelers verkocht die ik toch niet meer nodig had, waaronder Crouch, Zenden en Riise, waardoor de financiele situatie van de club nu een stuk beter is:
En 2 spelers gehaald, vooral Saviola moet belangrijk worden, want ik had nogal wat moeite met scoren vorig seizoen.
De selectie net na het begin van het seizoen:
Voor de 2de transferperiode probeer ik in ieder geval Kuyt te verkopen, en mogelijk Kewell.
Verder ga ik proberen een talentvolle spits te halen. (Scouts zijn erg enthousiast over Moore) en zo mogelijk een versterking voor het middenveld, want Cattermole zou erg veel talent moeten hebben, maar het is er tot nu toe nog niet echt uit gekomen.
Saviola en Marcelo doen het tot nu toe in ieder geval erg goed.
Marcelo:

Saviola:
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 25-10-2006 14:09
]