[Multiplatform]Football Manager 2007

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.366 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

LOL, volgens dat ding heeft Ajax bij mij een waarde van 132 miljoen euro 8)7 8)7

En dan staan ze nog 'slechts' 17e ook, nummer 1 is Barcelona met een waarde van 671 miljoen.

Lijkt me alleen beetje niet heel erg realistisch zeg maar?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Barca 746M, Ajax 153M, Feyenoord 69M, PSV 69M...tjah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Real Madrid koopt in mijn game net 2 spelers, beide voor 61 miljoen euro. Dus dan denk je welke wereldsterren hebben ze nu weer aangetrokken, nou;
Goran Pandev
Daniel Agger
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:57:
Dat overzicht van rijkste clubs ter wereld is wel grappig :). Wist niet van het bestaan ervan.
Ik sta met Ajax 16e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:31:
[...]

Doe ik rond half zeven/ zeven uur :)
mag ik je erop wijzen dat het al 19:36 is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Mischien is het handig een lijstje van (betaalbare) talentjes te maken?:

spoiler:
Vanden Borre 3,5milj. Weg halen in zijn eerste seizoen, hij wordt snel meer waard, ideaal as Wingin'Back.
Pocognoli 1,5-2mil. Speelt bij atalanta, zeer sterke verdediger.
De Guzman ?? - AM. Bij feyenoord natuurlijk, maar is al relatief duur, maar het is wel een wonderkind...
Vermeer 800k - GK, speelt bij Ajax reservers/U19's wordt zeer goed en presteert constant.
Nicolas Millán 500k - Str. Is pas 15 jaar maar als je het goed doet heb je kans dat het een wonderkind wordt, en naast wordt ie sowiezo echt goed.

Mischien moeten we dit ergens op de frontpage zetten? Dit was even uit mijn hoofd er zijn er natuurlijk veel, véél meer. En ik vind dit soort lijstjes altijd wel handig.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 21:28
Goed, na een periode van alleen lezen is het nu mijn beurt om eens bijdrage te gaan leveren :)

Ik ben (zoals altijd) eerst maar eens begonnen met Ajax. (Hoe verrassend) Op dit moment loopt het wel. Ik sta op dit moment 2de achter.....NAC. Die ploeg heeft aan het begin Foppe de Haan aangetrokken, en vervolgens was de ploeg 10 wedstrijden onverslaanbaar. AZ Feyenoord PSV ze moesten er allemaal aan geloven.

Zelf ben ik nog te wisselvallig. Tegen PSV winnen we met 4-2, vervolgens spelen we 0-0 tegen Heracles.
In de CL is het helemaal huilen met de pet op: in de poule met Liverpool, HSV en Sporting hebben we inmiddels 2x verloren. Thuis met 4-0 tegen Liverpool (10 minuten voor tijd nog 1-0) en 2-0 uit tegen HSV (2x vd Vaart). Ik zal nu dan ook het gevecht moeten aangaan om de 3de plek met Sporting, dat wordt nog lastig zat.

Hoe passen jullie je elftal aan het spelen in de CL? want eigenlijk wil ik wel erg graag Europees succes halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
Hopelijk komt er een snel een patch, want die wisselvallige uitslagen kloppen geen snars van. Ik win met 4-1 van chelsea met spurs maar winnen van coventry ho maar. De CL in me tweede seizoen verliep wel realistisch en spannend :9~

Hopelijk veranderen ze dat nog:) en de snelheid van de wedstrijden als je alles op het snelst doe gaat het net te snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:52:

Gisteravond/vanacht mijn eerste seizoen met Atletico Madrid afgemaakt.
Wat toevallig, ben net gisteravond begonnen met Atletico. [mooie club :Y ]
Ik ben pas 3 oefenwedstrijden ver, taktieken, trainingen etc vergen veel tijd.
Wat mij opvalt is dat bijna de hele selectie aan mij twijveld of ik Atletico wel een stapje hoger kan krijgen omdat ik een rookie ben.
Elke wedstrijd hebben de meeste spelers hun moraal op poor.
De 3 oefenwedstrijden ruim gewonnen zonder ook maar 1 tegendoelpunt.
Ok, zegt niet veel maar Hearts uit vernederd met 7-0.

Klinkt dat herkenbaar?

[edit]

Ach, ik schijn het team niet genoeg complimentjes te geven.

[ Voor 6% gewijzigd door LoneRanger op 25-10-2006 20:47 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Vind het toch wel leuk om in Nederland te blijven, dus ik ben manager geworden van PSV. Draait lekker. Eerste 2 oefenwedstrijden makkelijk gewonnen. Ik zoek een goede vervanger voor Timmy Simons, centrale verdediger. Iemand tips? Transferbudget is atm 7 miljoen. Wil naast een vervangen voor Timmy Simons ook nog 2 andere spelers aantrekken dus zit te denken aan een 1.5-2 miljoen.

En hoe zit het met de trainingen? Hoe kun je die goed beinvloeden? Ik snap dat nog niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

vinpower schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:59:
Hopelijk komt er een snel een patch, want die wisselvallige uitslagen kloppen geen snars van. Ik win met 4-1 van chelsea met spurs maar winnen van coventry ho maar. De CL in me tweede seizoen verliep wel realistisch en spannend :9~

Hopelijk veranderen ze dat nog:) en de snelheid van de wedstrijden als je alles op het snelst doe gaat het net te snel!
Dus als jij dan van Chelsea wint zou je ook van alle anderen winnen :). Dan is het niet veel meer aan he ;). In het echt lopen de toppers ook vaak genoeg puntverlies op. Echter klopt het wel dat het soms niet echt klopt.

Ikzelf heb vaak dat ik het eerst uur dik beter ben en dan op het eind komen ineens de kansen voor de tegenpartij. Met vermoeidheid kan het niet te maken hebben want conditie blijft prima op peil. Vind ik wel merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinpower schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:37:
[...]

mag ik je erop wijzen dat het al 19:36 is O-)
Ik ga nu een screenshot maken :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
Vos schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:53:
[...]

Dus als jij dan van Chelsea wint zou je ook van alle anderen winnen :). Dan is het niet veel meer aan he ;). In het echt lopen de toppers ook vaak genoeg puntverlies op. Echter klopt het wel dat het soms niet echt klopt.

Ikzelf heb vaak dat ik het eerst uur dik beter ben en dan op het eind komen ineens de kansen voor de tegenpartij. Met vermoeidheid kan het niet te maken hebben want conditie blijft prima op peil. Vind ik wel merkwaardig.
nou van arsnenal en weet k veel welke topclubs win ik wel en de rest heb k moeite mee. Chelsea was alleen een voorbeeld;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:55:
[...]

Ik ga nu een screenshot maken :@
Waarom niet gewoon je tacktiek uploaden? Is makkelijk voor jou en voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst nu mijn opstelling. Een mooie 4-4-2 met twee topspitsen.

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06433/010101010101.jpg

En dit zijn de instellingen bij teamtactiek:

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06433/02020202020.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Heb je deze tacktiek ook nog? Dat lijkt me een leuk systeem :)

Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06432/opstelling.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom G schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:10:
Heb je deze tacktiek ook nog? Dat lijkt me een leuk systeem :)

[afbeelding]
Niet opgeslagen in ieder geval. Is gewoon zelf gepositioneerd, teamstrategie is hetzelfde als mijn post hierboven !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zo, net ff Coloccini gekocht voor de DMC positie :) voor 8M. Kan ook op de DC positie uit de voeten. Beetje roeleren met Maduro en Colo voor de big games. Topclubs als Milan, Real, Barca, ManU, Lyon, Inter, etc. wilden hem allemaal.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 25-10-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey mensen wat voor Europese competitie speel je als je 3e in Spanje eindigt en wat als je 4e eindigt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf met 78 punten 4e worden :S
Is dat geen record,met meest aantal punten buiten de top3 vallen?
Ik vind het een goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu een nieuw seizoen beginnen met Ajax (nieuw spel) en ga even andere competities selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:56:
Eey mensen wat voor Europese competitie speel je als je 3e in Spanje eindigt en wat als je 4e eindigt ?
Moet je ff kijken bij World => Europe => Champions Cup...en dan links bij coefficients (nation). Spanje staat bij mij eerste en dat geeft recht op 4 ECC plaatsen, 3 EC en 1 EV....3e en 4e is dus championsleague...voorronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx, maar omdat real finale had bereikt van champions leuge dit jaar spelen zij voorronde en ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoRRel82
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-05-2020

BoRRel82

Eat, sleep, game, repeat!

Hey mensen,

Nadat ik eerder in dit topic had gepost, omdat ik het spel niet kon instelleren, heb ik me hele pc maar opnieuw geeinstalleerd :P en het werkt nu! Ik ben in mijn eerste seizoen met Juve in de serie B, en heb het snelste doelpunt denk ik... Check dit (Italian Cup 1st rnd 8-11-2006):

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06433/Borrel.JPG

Een aantal goede en betaalbare versterkingen gehaald, Skjelbred AMRLC, Pocognoli D/WB/AML, Nélson D/WR en Dagoberto AM/AC (2 mil release fee >:) )

[ Voor 9% gewijzigd door BoRRel82 op 25-10-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik wilde Vitti graag verhuren, alleen lastig een ploeg te vinden die hem wil huren :+

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/ajax-vitti.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
BoRRel82 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:30:
Hey mensen,

Nadat ik eerder in dit topic had gepost, omdat ik het spel niet kon instelleren, heb ik me hele pc maar opnieuw geeinstalleerd :P en het werkt nu! Ik ben in mijn eerste seizoen met Juve in de serie B, en heb het snelste doelpunt denk ik... Check dit (Italian Cup 1st rnd 8-11-2006):

http://img289.imageshack....age=borreljuve0013ug0.jpg

Een aantal goede en betaalbare versterkingen gehaald, Skjelbred AMRLC, Pocognoli D/WB/AML, Nélson D/WR en Dagoberto AM/AC (2 mil release fee >:) )
Heb hier ook een doelpunt na 13 seconden, dus als het een record is een gedeeld record ;)

http://img152.imageshack.us/img152/91/13secondenrh3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoRRel82

BoRRel82

Vos schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:39:
Ik wilde Vitti graag verhuren, alleen lastig een ploeg te vinden die hem wil huren :+

[afbeelding]
Hahaha, lol _/-\o_ Wordt hij echt zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoRRel82

BoRRel82

Heb hier ook een doelpunt na 13 seconden, dus als het een record is een gedeeld record ;)

http://img152.imageshack.us/img152/91/13secondenrh3.png
LoL, Ajax Feyenoord nog wel :P Net echt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een talentje. Wordt een grote:

spoiler:
Sherman Cárdenas

Zijn stats:

http://xs208.xs.to/xs208/06434/talent.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En nog een leuke...
Daar waar ik in 06 nog moeite had om spelers te verhuren...is het nu niet klagen...Vermaelen is aardig in trek.

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/ajax-vermaelen.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 26-10-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Vos schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:13:
En nog een leuke...
Daar waar ik in 06 nog moeite had om spelers te verhuren...is het nu niet klagen...Vermaelen is aardig in trek.

[afbeelding]
Verhuren is sowieso met die feederclubs geen probleem met Ajax; Ik heb op dit moment 3 feeder clubs waar ik, inclusief 'reguliere' transfers, 20+ spelers staan. Zijn voornamelijk jonge spelers die anders in <19 of Ajax 2 zouden moeten ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja, klopt...maar de betere spelers die niet naar een feeder club willen raak je nu wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Ook zoiets stoms, bij mij speelt Feyenoord in de halve finale van de beker tegen Feijenoord Reserves.

Sinds ik ben overgestapt van een gedownloade 4-4-2 tactiek naar een gedownloade 4-5-1 tactiek loopt het als een trein. Ben negen wedstrijden ongeslagen op rij met Groningen.

Talenten genoeg in het spel

spoiler:
Pocognoli
Briceno
Mokoena
Modric
Haestad

Vooral
spoiler:
Modric
is een klasbak en ging al gauw na een jaar voor acht meloenen naar Udinese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:39:

[afbeelding]
Pablo Vitti van Central uit Argentinië?

Daar heb ik in FM06 enkele seizoenen mee gespeeld, club + speler.
Een alleskunner. Je hebt van die spitsen die alleen kunnen dribbelen, maar afleggen ho maar, laat staan afmaken. Dan heb je spitsen die enkel kunnen afmaken, maar hem dan wel een open goal moeten krijgen. Zelf een kans creeëren is echter te veel gevraagd. Dan heb je nog spitsen die eerder een assist geven dan hem zelf afmaken. Vitti is echter alles in één, althans toentertijd in mijn game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik vanavond tactieken downloaden? Loopt echt niet meer bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 08:52:
Ik heb er gisteren op thedugout.tv een erg goede guide gevonden over hoe het -waarschijnlijk- komt dat taktieken 'opeens' mislukken. Kan het helaas niet meer vinden :'(

Edit: Het was het SIGames forum, alsnog hier de link: http://community.sigames....pc/f/1519717/m/9972005362

[ Voor 15% gewijzigd door BoB_HenK op 26-10-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Ben ik ook benieuwd naar :)
Hier loopt het ook in één keer niet meer zo lekker, dus tijd om eens lekker met een andere tacktiek te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
Nog een vraagje van een newbie :

Is iedere game die je speelt ( bv al jullie verschillende games ) anders? Of verloopt zon game altijd hetzelfde ? vb: iedere game koopt een X ploeg een X speler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Qoriox schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:44:
Nog een vraagje van een newbie :

Is iedere game die je speelt ( bv al jullie verschillende games ) anders? Of verloopt zon game altijd hetzelfde ? vb: iedere game koopt een X ploeg een X speler ?
Jups altijd weer anders :) Dus echt random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoRRel82

BoRRel82

Ik speel met de altijd bekende Wordclass tactiek van de fm2006 game, werkt perfect bij mij
(juve serie b) 15 wedstrijden gespeeld, 13 gewonnen 2 gelijk. Doelpunten +49.. Belangrijk is wel dat je goede wingers hebt. Te downloaden op bijv. www.FmUnderground.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik wil een nieuw record invoegen,
Met het meest aantalpunten buiten de top 3 vallen.
Ik was zelf met 74 punten 4e geworden in mijn betis game!!
Wat vinden jullie ervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

BoRRel82 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:02:
[...]

Ik speel met de altijd bekende Wordclass tactiek van de fm2006 game, werkt perfect bij mij
(juve serie b) 15 wedstrijden gespeeld, 13 gewonnen 2 gelijk. Doelpunten +49.. Belangrijk is wel dat je goede wingers hebt. Te downloaden op bijv. www.FmUnderground.net
Juve heeft daar ook niet veel tegenstand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je andere spelers begeleiden in je team?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
heey,
Nu ik 1e ben geworden met fc groningen met 3 punten verschil van ajax,
De uefa cup heb gewonnen + de beker + de super cup van barca en de jc schaal
Draai ik in het tweede seizoen ontzettend slecht
terwijl ik het eerste seizoen nog overal van won is het nu echt duimen!
het is zo raar, heb een aantal nieuwe aankopen gedaan, dus vermoed zelf dat het team beetje bang is geworden in verband met de nieuwe jonge talenten die ik aangekocht hebt.
Ik hoop dat deze onzekerheid weggaat op het moment dat ik vaker het zelfde team laat spelen!

Overigens ben ik een sattelietclub van Barca, (nu ik niet direct weet of dat goed of juist niet goed, ze kunnen ze wel bij me stallen, en ze hebben eerste optie op mijn talenten, vind maar gaar kon het niet weigeren ofzo)

Nu in de champoins league (champions Cup, zoals euroborg in de nl versie oosterpark is)

Geen grote overwinningen meer 1-0 2-1 0-0 zijn nu uitslagen die gewoon zijn geworden. ben nu 8 wedstrijden onderweg en sta toch weer redelijk goed in de competitie maar nog niet zo fantatastisch als in het begin!
Ik hoop dat het een beetje bij trekt!

Verder draait het met Fc groningen wel flex
Als je bij fc groningen begint heb je een matig transfer budget, na het winnen van dit alles is het budget opeens 7 miljoen--ondertussen nog maar 5 door aankoop van Fernando Forestieri
Maar nu 7mil balans!

----een vraagje?
Hoeveel verdienen jullie als coach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet een centrale middenvelder hebben, die goed uit de verfkomt in een 4-4-2 opstelling.
Mag maximaal9 miljoen kosten...
Dus weet iemand er 1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:48:
Hoe kun je andere spelers begeleiden in je team?!
Precies, dat vraag ik me nou ook af. Heb twee talenten in de verdediging (Ajax) en die wil ik graag door Jaap Stam laten begeleiden. Ik hoorde dat de spelers die moeten worden begeleid een elftalstatus 'groot talent' moeten hebben en dat dan die feature naar voren komt.... Niet dus, heb me de pleuris gezocht, niet kunnen vinden. Al eerder vermeld:
s0k schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:58:
Ook leuk dat je jongere talentvolle spelers kan 'linken' als leerling aan een oudere speler, die dan als tutor fungeerd. Nu nog maar hopen dat ze er echt van leren :+

Dit valt te doen onder Player Interaction.
Niks dus... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:12:
Ik moet een centrale middenvelder hebben, die goed uit de verfkomt in een 4-4-2 opstelling.
Dus weet iemand er 1 ?
wat je kan doen is een scout gebruiken, in het spel of gewoon met de externe scout ( fm Genie Scout 2007 ) staat ook wel op FM Inside.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:12:
Dus weet iemand er 1 ?
Tomas Sivok is een stabiele VM die goed centraal speelt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
niekosniekos schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:08:
heey,
Nu ik 1e ben geworden met fc groningen met 3 punten verschil van ajax,
De uefa cup heb gewonnen + de beker + de super cup van barca en de jc schaal
Draai ik in het tweede seizoen ontzettend slecht
terwijl ik het eerste seizoen nog overal van won is het nu echt duimen!
het is zo raar, heb een aantal nieuwe aankopen gedaan, dus vermoed zelf dat het team beetje bang is geworden in verband met de nieuwe jonge talenten die ik aangekocht hebt.
Ik hoop dat deze onzekerheid weggaat op het moment dat ik vaker het zelfde team laat spelen!

Overigens ben ik een sattelietclub van Barca, (nu ik niet direct weet of dat goed of juist niet goed, ze kunnen ze wel bij me stallen, en ze hebben eerste optie op mijn talenten, vind maar gaar kon het niet weigeren ofzo)

Nu in de champoins league (champions Cup, zoals euroborg in de nl versie oosterpark is)

Geen grote overwinningen meer 1-0 2-1 0-0 zijn nu uitslagen die gewoon zijn geworden. ben nu 8 wedstrijden onderweg en sta toch weer redelijk goed in de competitie maar nog niet zo fantatastisch als in het begin!
Ik hoop dat het een beetje bij trekt!

Verder draait het met Fc groningen wel flex
Als je bij fc groningen begint heb je een matig transfer budget, na het winnen van dit alles is het budget opeens 7 miljoen--ondertussen nog maar 5 door aankoop van Fernando Forestieri
Maar nu 7mil balans!

----een vraagje?
Hoeveel verdienen jullie als coach?
http://community.sigames....pc/f/1519717/m/9972005362 heeft daar wat over te melden:
The Second Season Slump

This is why it happens.

Season One

You are Aston Villa with a post-O’Leary game rating. Thus, if 100 is Chelsea and 0 is Watford, your team has an in-game rating of circa 25. Any team with a higher rating will play attacking football against you (75% of the division). You buy a few bargains, construct a quality counter-attacking tactic and over perform a la O’Neill. You finish 4th. All well and good.

Season Two

Your in-game team rating is now up to 60 (Premiership only, your European rating is still low as you have no pedigree in the competition). Therefore, most Premiership teams, expecting to lose, play a solid defensive tactic against you. Your tactic falls down as it is solid and defensive itself and offers too few attacking options. You get frustrated; give a bad team talk or two, morale drops and results go bad. You may do well against teams that expect to beat you (as your tactic is designed to deal with that) but results against poor teams are consistently bad. Europe-wise everything is rosy as the foreign sides think they have a chance against you due to your lack of European pedigree and your tactic is therefore still suitable. At some point you a) get sacked due to poor performance b) throw the PC out the window c) start a new game or d) enter the tactical forum to find an answer.

The slump will be exacerbated if you have made a lot of new signings as they will take time to gel and spend a few months performing below expectations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]LoneRanger schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:40:

Ik heb geen problemen met het moraal van de spelers, gelukkig maar :D

Het is zeker een mooie club. 1e seizoen wordt je verwacht 9e te worden, beetje ondergewaardeerd vind ik. 2e seizoen moet ik nu 3e worden achter Real en Barca (volgens de media)

Het geld begint ook eindelijk een beetje binnen te stromen door deelname aan de CL.

Trouwens een paar mooie biedingen op Torres gehad. 30 miljoen + Van Persie van Arsenal, maar RVP wilde niet komen & Liverpool bood Kuijt + Cisse + een geldbedrag wat ik even niet meer weet. Cisse wilde wel maar Kuijt niet.

Vandaag vrij van stage, dus iedereen hier weet wel wat dat betekend... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Okej hartelijk dank,
Dus gewoon maar hopen dat ik met mijn nieuwe aankopen hier boven kan komen? en adners is het gewoon opnieuw beginnen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoRRel82

BoRRel82

Vos schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:47:
[...]

Juve heeft daar ook niet veel tegenstand :+
Dat is misschien waar, ik heb het nog niet uitgeprobeerd op hoger niveau.. Welke gebruik jij, ook een bestaande/ gedownloade tacktiek? Maar ondaks alles, is overleven in de serie B best pittig zonder veel geld, veel schuld en 17 punten in de min... ;)

Een goed cm in een 4-4-2.... Uhhhmm = Obi Mikel, Skjelbred, Gerard (Monaco - loan), Sneijder, Kahlenberg, Adu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de cd bestelt bij Bol.com

hopen dat ik hem vandaag ofzo op de mat heb liggen (dan kan ik hem nog meenemen met me laptop naar Landal voor een lang weekend).

Demo gespeeld, had wel probleempjes met zomaar uit het niets komende blessures van 7 spelers tegelijk :( (terwijl mijn training op normaal had)

Ik heb niet gekeken of Oliver Kahn nu wel Kahn heet of zoals in 2006 anders, doe ik wel even als ik de cd binnen heb

weer mooi voor de koude donkere natte herfst en winteravonden (en weekenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoB_HenK schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:14:
[...]

Ik heb er gisteren op thedugout.tv een erg goede guide gevonden over hoe het -waarschijnlijk- komt dat taktieken 'opeens' mislukken. Kan het helaas niet meer vinden :'(

Edit: Het was het SIGames forum, alsnog hier de link: http://community.sigames....pc/f/1519717/m/9972005362
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 20:05
Han schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:14:
[...]

Precies, dat vraag ik me nou ook af. Heb twee talenten in de verdediging (Ajax) en die wil ik graag door Jaap Stam laten begeleiden. Ik hoorde dat de spelers die moeten worden begeleid een elftalstatus 'groot talent' moeten hebben en dat dan die feature naar voren komt.... Niet dus, heb me de pleuris gezocht, niet kunnen vinden. Al eerder vermeld:
[...]
Niks dus... :)
Spelers die leren van een andere speler leren de moves onder 'position' van die speler wel degelijk. Als 1 van jouw spelers dus een goede move heeft bijvoorbeeld 'Places shots' dan kan de jonge speler die leren na een tijd dat gebeurt automatisch.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
wat is de ideale training voor de spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
niekosniekos schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:46:
wat is de ideale training voor de spelers?
Uiteraard heb je al in de TS gekeken, wat sites bekeken of daar trainingen tussen staan en toen pas gedacht van, hee die zijn er niet en nu ga ik mijn vraag maar eens posten... 8)7 |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Jan Willems schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:48:
[...]

Uiteraard heb je al in de TS gekeken, wat sites bekeken of daar trainingen tussen staan en toen pas gedacht van, hee die zijn er niet en nu ga ik mijn vraag maar eens posten... 8)7 |:(
eerlijk gezegd ben ik het vergeten
mijn excuses
Komt omdat ik op mijn stage ben en daar alleen maar paar nieuws sites en deze site kan bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Vooruit dat, omdat ik in een aardige bui ben vandaag, hier een link naar een van de betere trainingen voor FM...

http://www.sendspace.com/file/tb43gd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wat ook opvallend is ik kan alleen een player laten leren van een andere speler als ie in mijn U`19's squad zit, de talentjes in mijn eerste team kan ik niet laten tuttoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
LOL, net van chelsea gewonnen met West Bromwich voor de halve finale van de FA cup met 4-3.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Postius schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:22:
Wat ook opvallend is ik kan alleen een player laten leren van een andere speler als ie in mijn U`19's squad zit, de talentjes in mijn eerste team kan ik niet laten tuttoren
Zet de status van de player op Hot prospect en het gaat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Razer schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:46:
[...]

Zet de status van de player op Hot prospect en het gaat wel :)
Dat heb ik al heel vaak zien staan, ik kan je vertellen dat dat niet zo is. Ik ben er nog niet achter wat wel. Maar ik had bij Ajax Vermaelen op HP gezet, maar kon hem na een week nog niet aan Stam koppelen. Misschien dat ze in de U19 squad moeten zitten of bij de reserves.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
el-jorge schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:55:
[...]

Dat heb ik al heel vaak zien staan, ik kan je vertellen dat dat niet zo is. Ik ben er nog niet achter wat wel. Maar ik had bij Ajax Vermaelen op HP gezet, maar kon hem na een week nog niet aan Stam koppelen. Misschien dat ze in de U19 squad moeten zitten of bij de reserves.
Wat raar, bij mij heeft het wel een paar keer gewerkt. Heb het getest en toen eigenlijk verder niet meer naar omgekeken. Als ik vanavond thuis ben nog maar eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah, ik was nog aan het twijfelen, maar dat maakte geloof ik al niet meer uit ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hoebe334/JuistKlein.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Iemand op een ander forum heeft de CL gewonnen met een standaard tacktiek, 4-3-3 attacking. Ik gebruik hem ook, even 2 vriendschappelijke wedstrijden gespeeld:

Ajax 3-1 Arsenal
1 dag later: Ajax 2-2 Sevilla.

Werkt vrij goed dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom G schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:14:
Iemand op een ander forum heeft de CL gewonnen met een standaard tacktiek, 4-3-3 attacking. Ik gebruik hem ook, even 2 vriendschappelijke wedstrijden gespeeld:

Ajax 3-1 Arsenal
1 dag later: Ajax 2-2 Sevilla.

Werkt vrij goed dus :)
Ik gebruik dus ook standaard 4-3-3. maar ze scoren niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Nu wel een heel irritante bug gevonden. Heb net 1 seizoen klaar en in het begin van het nieuwe seizoen zet ik de training altijd op heel zwaar, oftewel very heavy, maar dat word elke keer terug gezet als ik verder ga. Ff een report aanmaken dus op het SI Bug forum.

Wat ik wel een handige functie vind is dat je gebleseerde spelers naar het 2de elftal kunt sturen tot ze weer fit zijn en dan automatisch terug komen.

[ Voor 6% gewijzigd door dennis112 op 26-10-2006 16:54 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:51:
Ik gebruik dus ook standaard 4-3-3. maar ze scoren niet -O-
Ik spel met Ajax standaard 4-4-2 met Huntelaar als vaste spis, de andere is of Delgado of Vitti. Huntelaar scoort elke wedstrijd, soms mrdere keren. Vitti komt ook los maar is vaak geblesseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
dennis112 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:53:
Wat ik wel een handige functie vind is dat je gebleseerde spelers naar het 2de elftal kunt sturen tot ze weer fit zijn en dan automatisch terug komen.
Waar vind ik die optie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

el-jorge schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:55:
[...]

Hier werkt het dus wel altijd....

Kan het zijn dat Stam al iemand anders gelinked heeft aan zich? Een speler kan namelijk maar aan één ander speler gelinked zijn.

Hij hoeft niet per sé in de U19's te zitten, in de reserves en de main squad werkt het ook, althans hier wel...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:12:
[...]

Ik spel met Ajax standaard 4-4-2 met Huntelaar als vaste spis, de andere is of Delgado of Vitti. Huntelaar scoort elke wedstrijd, soms mrdere keren. Vitti komt ook los maar is vaak geblesseerd :)
Wil jij je opstelling eens showen aub? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Gewoon rechtermuisknop op de geblesseerde of onfitte speler klikken en dan Move to --> Reserve squad for --> Until match fit

Dit kun je dus ook bij spelers doen die niet geblesseerd zijn maar helemaal niet fit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tom G: ik zie dat je mijn record van Oudste Speler hebt weggehaald? Was daar iets mis mee ofzo? :?

Want de mijne was ruim 41 jaar, die er nu staat is 35....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus met Bury (second division engeland, dus eigenlijk 4e divisie) en ik moet zeggen ik ga supergoed :P 14 gespeeld 11 gewonnen en 3 gelijk terwijl ik werd getipt als degredatie kandidaat nummer 1.

In eerste instantie dacht ik dat zelf ook toen ik me selectie zag maar toen na een week me voorzitter opstapte en ik een nieuwe voorzitter kreeg en een kapitaal injectie van 8miljoen euro kon ik aardig wat goedkope spelers kopen waarmee je bovenin de secondk an meedraaien (daar zijn geen superspelers voor nodig) bekendste aankoop is Agustin Delgado (Ecuadoor international, ex-southampton) en aan het einde van het seizoen komt Mendes van psv ook mijn kant op hij was ontevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:31:
Ik ben dus met Bury (second division engeland, dus eigenlijk 4e divisie) en ik moet zeggen ik ga supergoed :P 14 gespeeld 11 gewonnen en 3 gelijk terwijl ik werd getipt als degredatie kandidaat nummer 1.

In eerste instantie dacht ik dat zelf ook toen ik me selectie zag maar toen na een week me voorzitter opstapte en ik een nieuwe voorzitter kreeg en een kapitaal injectie van 8miljoen euro kon ik aardig wat goedkope spelers kopen waarmee je bovenin de secondk an meedraaien (daar zijn geen superspelers voor nodig) bekendste aankoop is Agustin Delgado (Ecuadoor international, ex-southampton) en aan het einde van het seizoen komt Mendes van psv ook mijn kant op hij was ontevreden :)
8 miljoen euro is zéker niet mis voor een ploegje als Bury :P
Krijg je dat geld wel op in de sec div? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Schijnt dat er een bug is met het trainen. Kort gezegd werkt het trainen niet lol.

http://community.sigames....f/4642084852/m/9302026662

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:36:
[...]

8 miljoen euro is zéker niet mis voor een ploegje als Bury :P
Krijg je dat geld wel op in de sec div? ;)
Nog niet, zijn niet veel goede spelers die naar me toe willen en aangezien ik het met de huidige selectie ook wel red wacht ik nog met invensteren tot ik hopelijkl gepromoveerd ben in de hoop dat er een hoop betere willen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PacinoAllstars schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:37:
Schijnt dat er een bug is met het trainen. Kort gezegd werkt het trainen niet lol.

http://community.sigames....f/4642084852/m/9302026662
Vreemd, want bij mij stijgen de attributen dus wel:

Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06434/training.JPG.xs.jpg

Misschien alleen onder sommige omstandigheden ofzo?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Dilemma,

seizoen met ajax loopt erg lekker, ch.l. overwinterd (zei het met veel mazzel) en stevig eerste in de competitie. Komt in de winter nog een leuk spitsje mijn kant op, die als talent gaat worden uitgeleend. Echter, het dilemma, Liverpool wil me hebben. krijg 50 miljoen ongeveer voor transfers en ze staan 2e in de premier league. Hebben beter geloot in de ch.l. als ajax. Maarja, ajax is mijn grote liefde.....

da word saven en vanavond na wat bezinnen maar beslissen...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
wildhagen schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:42:
[...]

[afbeelding]

Is je keeper toevallig geblesseerd geweest? Want het schijnt dat ze alleen echt stijgen na een blessure. Zal het straks zelf eens gaan controleren.

Check anders eens bij je spelers, misschien geld het niet voor keepers :P

Er zijn in ieder geval aardig wat bugjes nog aanwezig, desondanks is het wel een topgame. Wat ik nu gelezen heb schijnt feyenoord in de volgende patch helemaal geen transfer budget te hebben, want die 13 miljoen die ze nu hebben is wel een beetje erg veel van het goede 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door PacinoAllstars op 26-10-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PacinoAllstars schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:50:
[...]

Is je keeper toevallig geblesseerd geweest? Want het schijnt dat ze alleen echt stijgen na een blessure. Zal het straks zelf eens gaan controleren.
Hij is geblesseerd geweest, maar dat is al vier maanden geleden, zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06434/inj.JPG.xs.jpg

Lijkt me sterk dat dat 4 maanden later nog effect heeft?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:43:
Dilemma,

seizoen met ajax loopt erg lekker, ch.l. overwinterd (zei het met veel mazzel) en stevig eerste in de competitie. Komt in de winter nog een leuk spitsje mijn kant op, die als talent gaat worden uitgeleend. Echter, het dilemma, Liverpool wil me hebben. krijg 50 miljoen ongeveer voor transfers en ze staan 2e in de premier league. Hebben beter geloot in de ch.l. als ajax. Maarja, ajax is mijn grote liefde.....

da word saven en vanavond na wat bezinnen maar beslissen...
Heel mooi aanbod, ik heb nog helaas niets mogen ontvangen. Ben nu 2 weken onderweg bij Ajax :). Mar wat een droomelftal O+++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:58:
[...]

Heel mooi aanbod, ik heb nog helaas niets mogen ontvangen. Ben nu 2 weken onderweg bij Ajax :). Mar wat een droomelftal O+++
Nou, saven en wachten tot na mijn oefenavond bij handboog duurde me te lang:P heb gezorgd dat mijn talentje een minimum fee release clause heeft van 3 M en ben vertrokken naar liverpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:06:
[...]

Nou, saven en wachten tot na mijn oefenavond bij handboog duurde me te lang:P heb gezorgd dat mijn talentje een minimum fee release clause heeft van 3 M en ben vertrokken naar liverpool.
:D Heel slim :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
wildhagen schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:21:
Tom G: ik zie dat je mijn record van Oudste Speler hebt weggehaald? Was daar iets mis mee ofzo? :?

Want de mijne was ruim 41 jaar, die er nu staat is 35....
Oh, sorry, iemand anders had een record gepost van oudste speler, dan ben ik vergeten te kijken of die van jou ouder was :X Sorry, zal zo verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik denk waar de mensen geen rekening houden is dat niet iedereen altijd maar beter wordt. Niet iedere speler heeft de potentie goed te worden. Als voor bepaalde skills zijn max. Pot. Abl. 14 is, dan zal het niet hoger worden. Hoogstens af en toe omlaag en dan weer omhoog ivm vorm en alles. Dus of het een bug is weet ik niet maar als het weg wordt gehaald is dus het idee dat al je spelers altijd maar beter worden van trainen? Dus dan kan je van willekeurig welke jeugdspeler een superster maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik krijg cardenas maar niet gelinkt aan een speler. Zijn status staat op "Hot Prospect". Heb hem overal naar toe geplaatst, maar niets heeft gewerkt. Ik kan Cardenas maar niet linken aan een andere speler.

Weet iemand misschien de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ff over de records =>
- Grootste overwinning
- Grootste overwinning zonder tegendoelpunten

Misschien splitsing in 'competitie' en 'overall'...want tegen een hoofdklasser in de beker scoor ik natuurlijk makkelijker 10-0 dan tegen een club gedurende de competitie. In Engeland kan je als topclub zijnde een hele 'lage' club tegenkomen. Of wordt het dan te specifiek?

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 26-10-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Vos schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:47:
ff over de records =>
- Grootste overwinning
- Grootste overwinning zonder tegendoelpunten

Misschien splitsing in 'competitie' en 'overall'...want tegen een hoofdklasser in de beker scoor ik natuurlijk makkelijker 10-0 dan tegen een club gedurende de competitie. In Engeland kan je als topclub zijnde een hele 'lage' club tegenkomen. Of wordt het dan te specifiek?
Ik vind het zo eigenlijk wel goed gaan, lijkt me een beetje specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tom G schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:20:
[...]

Oh, sorry, iemand anders had een record gepost van oudste speler, dan ben ik vergeten te kijken of die van jou ouder was :X Sorry, zal zo verbeteren.
Degene die dat record maakte had het over de jongste speler, niet de oudste ;) (zie lochtejans in "[Multiplatform]Football Manager 2007")

Geeft verder niet hoor, viel me alleen ff op :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FM 07 record voor snelste goal ?
Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06434/11sec.JPG

En dit in een wedstrijd met een hoog belang voor Barcelona die ik nu coach. :)

Laatste match v/h seizoen, voor de titel. Ik sta gedeeld eerstes met Real. Beide met 74p :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verslag Barcelona 2006-2007

24/12 : Rijkaard wordt ontslagen door een meningsverschil met Laporta.

25/12 : Barcelona contacteerd Sacha Wery (ik dus ;) ). Direct aangenomen natuurlijk. :)

Als je het over het hele seizoen bekijkt is het tegengevallen. :/
Barça heeft me wel een contract tot 2009 aangeboden..
Halve finale CL er uit gevlogen omdat Valdes, Ronnie en Eto'o gekwetst waren.
Op de laatste speeldag is alles nog compleet fout gelopen, ik stond gedeeld eerstes met Real? Eindig ik nog 4des ook nog. :(

Screens :

Stand Primera Division
Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/7805/stand0607qr2.th.jpg

Selectie
Afbeeldingslocatie: http://img281.imageshack.us/img281/3199/selectie0607jd6.th.jpg

Overzicht
Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/3379/overzicht0607dw6.th.jpg

Verloop
Nu zie je hoe het afgelopen is... :(
Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/6463/verloop0607ff3.th.jpg
(Rode streep duid aan waar ik het overgenomen heb.)

Transfers & Geplande Inkomende Transfers
Heb niets van uitgaande transfers tot nu toe. Belletti is wel aan het onderhandelen met Betis.
Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/2421/transfer0607inxc3.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/4240/transfer0607in2yx0.th.jpg

De Financiën
Die gingen redelijk vlot, ik maakte elke maand winst.
Afbeeldingslocatie: http://img278.imageshack.us/img278/5849/financienen0607zg3.th.jpg

Hoogste Player-Rating
Victor Valdes komt op de 1ste plaats. Dan Eto'o en Marquez.
Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/6502/hr0607de9.th.jpg

Topscoorder
Die prijs ging naar Samuel Eto'o. Op de 2de plaats staat Ronaldinho met 19 doelpunten.
Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/6050/topscorer0607xz1.th.jpg

Screens op verzoek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

wildhagen schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:42:
[...]

[afbeelding]

trainen werkt bij mij ook gewoon hoor, ook bij spelers die niet geblesseerd zijn ofzo. Genoeg spelers waarvan de attributen blijven stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol. Heb Litmanen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn de World Cup Qualification South America wedstrijden tegelijk met de kwartfinales van de CL? |:( Iemand anders dat al meegemaakt?

Moest 5 basisspelers afstaan bij Atletico Madrid in het 2e seizoen en werd prompt geveegd uit bij Arsenal met 4-0.. Tot zover dus de Europese campagne dit seizoen ;(

*edit*

Thuiswedstrijd met 5-2 verloren met mn internationals 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:05:
Waarom zijn de World Cup Qualification South America wedstrijden tegelijk met de kwartfinales van de CL? |:( Iemand anders dat al meegemaakt?
Dat was in voorgaande versies ook zo, maar van wat ik heb gehoord is dat realistisch is. Het punt is echter dat in het echt voor die paar wedstrijden de "Europese" spelers gewoon thuis worden gelaten en Argentinie, Brazilie etc met mindere spelers spelen. Kwalificeren doen ze toch wel en het publiek lijkt het ook geen probleem te vinden.

Moet uiteraard alsnog gefixed worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Gelukkig ik ben blij,
ben toch doorgespeeld met Fc Groningen,
en het begint weer te lopen, sta nu halverwege het seizoen toch bovenaan met een goede score!
Nevland en Tuyp (scoren verdomd veel als ze invallen) iedere wedstrijd bijna 2 goals van Nevland over de afgelopen 4wedstrijden.
Enige zorgen van het bestuur is dat ik iedere maand 600k verlies maak!
Misschien heeft het er mee te maken dat de faciliteiten voor jeugd en oefencomplex wordt uitgebreid?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.