na even afwezig te zijn ben ik weer thuis.
Ik speel sinds kort ook FM 2007. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Ik wil een aantal spelers niet meer hebben. Verkopen lukt niet dus wil ik ze ontslaan. De enige manier die ik kan vinden is om dat contract eenzijdig te verbreken, maar dat kost geld.
Is er een manier om de spelers te ontslaan zonder dat ik daar geld voor hoef te betalen? (En nee, ik ga niet wachten tot het contract van die spelers is verlopen want dan ben ik weer 2 seizoenen verder
)
Ik heb wel gezocht via google, maar kon niks vinden...
Ik wil een aantal spelers niet meer hebben. Verkopen lukt niet dus wil ik ze ontslaan. De enige manier die ik kan vinden is om dat contract eenzijdig te verbreken, maar dat kost geld.
Is er een manier om de spelers te ontslaan zonder dat ik daar geld voor hoef te betalen? (En nee, ik ga niet wachten tot het contract van die spelers is verlopen want dan ben ik weer 2 seizoenen verder
Vragen om 'Mutual termination'. En als je spelers kwijt wil moet je status sowieso op 'not needed' zetten. En dan aanbieden voor weinig aan clubs, moet lukken lijkt meMrBerger schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:18:
Ik speel sinds kort ook FM 2007. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Is er een manier om de spelers te ontslaan zonder dat ik daar geld voor hoef te betalen? (En nee, ik ga niet wachten tot het contract van die spelers is verlopen want dan ben ik weer 2 seizoenen verder)
Kijk, ik had er niet aan gedacht op de status op not needed te zetten...Vos schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:20:
[...]
Vragen om 'Mutual termination'. En als je spelers kwijt wil moet je status sowieso op 'not needed' zetten. En dan aanbieden voor weinig aan clubs, moet lukken lijkt me.
Ga ik morgen maar eens mee bezig. Bedankt!
Verwijderd
Het gaat echt heerlijk met mij als coach bij Ajax. CL-groep ben ik als eerste geëindigd, voor manchester United. Ik mag trots zijn op mezelf
welk systeem speel je? Heb je training ingespeeld?Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:39:
Het gaat echt heerlijk met mij als coach bij Ajax. CL-groep ben ik als eerste geëindigd, voor manchester United. Ik mag trots zijn op mezelf
Verwijderd
4-3-3. En qua trainingen niets aangepast.GandalfTheGrey schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 00:00:
[...]
welk systeem speel je? Heb je training ingespeeld?
Dit is mijn opstelling
Huntelaar
Babel Yildirim
Mitea Sneijder Gabri
Lindenbergh Stam Vermaelen Grygera
Stekelenburg
Na 1 januari krijg ik dus Gomez (PSV) en Defour (Genk)
Volgens mij is dit spel iets te wisselvallig ofzo, ik snap er geen bal meer van.
Een speler van mijn tegenstander doet een two-footed tackle op een speler van mij (waarbij die ook nog eens voor 4 weken-2 maanden uit de running is), en krijgt een waarschuwing. Daarna doet een verdediger van mij hetzelfde (waarbij de tegenstander geen blessure oploopt), en krijgt direct rood??? Waar slaat die inconsequentie op?
Daarnaast nog een vraag, ik ben niet zo goed bekend met de IRL-regels van voetbal. Maar als een tegenstander een doorgebroken speler neerhaalt in de penaltybox krijgt hij toch ook altijd direct rood (plus een penalty)? Dat gebeurde bij mij zojuist ook, maar hij kreeg alleen geel (en ik een penalty, die ik scoorde
)?
Een speler van mijn tegenstander doet een two-footed tackle op een speler van mij (waarbij die ook nog eens voor 4 weken-2 maanden uit de running is), en krijgt een waarschuwing. Daarna doet een verdediger van mij hetzelfde (waarbij de tegenstander geen blessure oploopt), en krijgt direct rood??? Waar slaat die inconsequentie op?
Daarnaast nog een vraag, ik ben niet zo goed bekend met de IRL-regels van voetbal. Maar als een tegenstander een doorgebroken speler neerhaalt in de penaltybox krijgt hij toch ook altijd direct rood (plus een penalty)? Dat gebeurde bij mij zojuist ook, maar hij kreeg alleen geel (en ik een penalty, die ik scoorde
Virussen? Scan ze hier!
Hier hetzelfde, maar dan met Inter, Shaktar en OlympiakosVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:39:
ST: Babel/Huntelaar (Grax, Rosenberg)
ML/MR/AMC ingevuld door spelers als Adu, Sneijder, Gabri, Roger, Hernandez, Emanuelson (Lindenbergh linksback)
Lindenbergh
Emanualson, Heitinga, Grygera,Stam,
Stekelenburg
Verder geen wijzigingen in de trainingsschema's
Verwijderd
Eey mensen
Als je een kleine spits heb maar wel heel doelgericht, welke opstelling is dan het beste(het gaat om Real Betis)
Als je een kleine spits heb maar wel heel doelgericht, welke opstelling is dan het beste(het gaat om Real Betis)
Ik denk een wat grotere spits naast hem voor de lange ballen. Kan die grote als targetman gebruiken zodat de kleine kan afrondenVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:58:
Eey mensen
Volgens mij wel ja.wildhagen schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:43:
Daarnaast nog een vraag, ik ben niet zo goed bekend met de IRL-regels van voetbal. Maar als een tegenstander een doorgebroken speler neerhaalt in de penaltybox krijgt hij toch ook altijd direct rood (plus een penalty)? Dat gebeurde bij mij zojuist ook, maar hij kreeg alleen geel (en ik een penalty, die ik scoorde)?
[ Voor 38% gewijzigd door .Tom op 23-10-2006 11:17 ]
Verwijderd
Mooie opstelling. is die Adu nog wat?BoB_HenK schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:48:
[...]
Hier hetzelfde, maar dan met Inter, Shaktar en OlympiakosSpeel in een 4-4-2 Diamond (Attacking), meestal met:
ST: Babel/Huntelaar (Grax, Rosenberg)
ML/MR/AMC ingevuld door spelers als Adu, Sneijder, Gabri, Roger, Hernandez, Emanuelson (Lindenbergh linksback)
Lindenbergh
Emanualson, Heitinga, Grygera,Stam,
Stekelenburg
Verder geen wijzigingen in de trainingsschema's
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:04:
Kent iemand een goede centrale middenvelder, ik heb er met spoet 1 nodig.
Niet te duur
spoiler:
Wesley Sneijder, Hedwiges Maduro.
Hoeveel kost Juninho?Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:12:
[...]
Mooie opstelling. is die Adu nog wat?Heb trouwens nu Juninho van lyon gekocht
![]()
[ Voor 32% gewijzigd door .Tom op 23-10-2006 12:15 ]
Verwijderd
Het is net echt voetbal!Een speler van mijn tegenstander doet een two-footed tackle op een speler van mij (waarbij die ook nog eens voor 4 weken-2 maanden uit de running is), en krijgt een waarschuwing. Daarna doet een verdediger van mij hetzelfde (waarbij de tegenstander geen blessure oploopt), en krijgt direct rood??? Waar slaat die inconsequentie op?

Het moet niet gekker worden! Ook hier weer net echt... verschilt per scheidsrechter..Daarnaast nog een vraag, ik ben niet zo goed bekend met de IRL-regels van voetbal. Maar als een tegenstander een doorgebroken speler neerhaalt in de penaltybox krijgt hij toch ook altijd direct rood (plus een penalty)? Dat gebeurde bij mij zojuist ook, maar hij kreeg alleen geel (en ik een penalty, die ik scoorde)?
Verwijderd
Na een weekend feest weer FM opgestart, en ga ik aan mijn 3e seizoen beginnen met Feyenoord. Voor de supercup tegen Vitesse. Ik verlies de wedstrijd weer, dankzij jawel, een rode kaart.
Nou.... dit belooft wat als ik zo alle topics door lees, en de fora op SIGames lees. Ik ga FM2007 zo proberen, wilde hem gaan kopen, maar wacht nog even totdat de eerste patch er is. Want anders is het speelplezier met deze "oneffenheden" er al gauw af
Verwijderd
Ik heb hem voor 20 miljoen mogen aannemenTom G schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:14:
[...]
spoiler:Wesley Sneijder, Hedwiges Maduro.
[...]
Hoeveel kost Juninho?
Niet te duur en dan noem jij die 2Tom G schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:14:
[...]
spoiler:Wesley Sneijder, Hedwiges Maduro.
[...]
Hoeveel kost Juninho?

spoiler:
Edgar Davids kan je voor 2,1 weghalen bij tottenham, en anders kijk je even op de transferlijst of daar nog wat op staat.
Als ie met een topploeg speelt zijn die niet al te duurJan Willems schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:00:
[...]
Niet te duur en dan noem jij die 2![]()
...
spoiler:Edgar Davids kan je voor 2,1 weghalen bij tottenham, en anders kijk je even op de transferlijst of daar nog wat op staat.
Nog wel 2 dure mannetje, maar wel heel goed:
spoiler:
Kalou (Chelsea) en Bodmer
Verwijderd
Ook een hele mooie aankoop. Ga ik vanavond zeker even proberen aan te schaffen. Bedankt. Dan heb ik echt een heerlijke middenveld.Jan Willems schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:00:
[...]
Niet te duur en dan noem jij die 2![]()
...
spoiler:Edgar Davids kan je voor 2,1 weghalen bij tottenham, en anders kijk je even op de transferlijst of daar nog wat op staat.
Nou, en mijn eigen record is ook weer verbroken (15 ipv 13 kaarten):wildhagen schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:58:
Het record "Meeste kaarten in 1 wedstrijd (beide teams" van Roy1985 is verbroken....
[afbeelding]

En dan was het nog niet eens Nederland-Portugal....
[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 23-10-2006 13:29 ]
Virussen? Scan ze hier!
En voor als mensen nog spelers zoeken hier een erg handige link, ik zet het even in een spoiler voor de mensen die het niet willen zien:
Tijdens het spelen van de demo heb ik met Valencia een record overwinning behaald. Het werd 12-0 tegen de semiprofs van Sabadell tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De overwinning had wellicht nog hoger kunnen zijn als ik in de 67e minuut niet mijn hele basiselftal gewisseld had om ook de reserves aan het werk te zien.
http://img392.imageshack.us/img392/9950/120ar7.jpg
Vriendschappelijke wedstrijden tellen niet mee voor de recordsStenilsoN schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:37:
Tijdens het spelen van de demo heb ik met Valencia een record overwinning behaald. Het werd 12-0 tegen de semiprofs van Sabadell tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De overwinning had wellicht nog hoger kunnen zijn als ik in de 67e minuut niet mijn hele basiselftal gewisseld had om ook de reserves aan het werk te zien.
Net bij heereveen mijn eerste seizoen afgesloten. Na een heel seizoen 4de te hebben gestaan laatste 7 wedstrijden niks gewoon
als 10de geeindigt, maaaaar wel de knvb beker gewonnen! En Mendez en Gabri komen nu, dus mijn ploeg is in term van kwaliteit en ervaring flink versterkt want ik heb veel talent. Nu wat beter gebalanceerd. Kan niet wachten op seizoen 2.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Dat kun je wel zeggen ja. Ik heb daarom zojuist nog maar even mijn ongenoegen geuit op het SI FM07 Bugs Forum:Tekn0z schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:36:
Nou.... dit belooft wat als ik zo alle topics door lees, en de fora op SIGames lees. Ik ga FM2007 zo proberen, wilde hem gaan kopen, maar wacht nog even totdat de eerste patch er is. Want anders is het speelplezier met deze "oneffenheden" er al gauw af
/me @ SI FM07 Bugs Forum
Dat is balen, dan maar m'n spelers op scherp zetten voor de competitiewedstrijd tegen Barcelona!Tom G schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:08:
[...]
Vriendschappelijke wedstrijden tellen niet mee voor de records
Die is zeker wel wat, helaas is ie op dit moment nog 2-3 maanden geblesseerdVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:12:
[...]
Mooie opstelling. is die Adu nog wat?Heb trouwens nu Juninho van lyon gekocht
![]()
spoiler:
Nicolas Millan (FC)
Denk dat dit een toppertje wordt. 15 jaar nu, stats schieten omhoog, Finishing/First touch 20, Passing 17, Technique 16, en een hele rits stats tussen de 10 en 13, beloofd wat 
Andrea Zagnini (ST/17), redelijk, gaat m.i. niet snel genoeg vooruit
Giovanni Hernandez (AMRLC, 30), gehaald als backup, inmiddels 10(18) wedstrijden gespeeld, gaat best lekker.
Nathan Sturgis (DRLC, 18), gehaald en direct bij Omniworld gestald, daar 27 wedstrijden gespeeld, gaat redelijk vooruit
Olexandr Rybka (GK, 17) gehaald en bij de nieuwe link Vitoria Setubal gestald; Speelt daar regelmatig en zeker niet onverdienstelijk
Wang Dale (GK, 17). 17 en nu al Chinees prof. Ook gestald bij Omniworld
Jari Litmanen (AMC, 35), gehaald als 'last resort' (letterlijk). Met name vanwege zijn status en omdat ik hem aan de staff wil toevoegen
Peter Tol (ST, 17), gehaald op aanraden van een scout, als het niets is ie hij zo weer weg
Junior Ross (AMR/ST, 20); Zag er veelbelovend uit, coaches waren lovend, speelt bij Omniworld
Didier Digard (DC/DM, 20) gehaald omdat ik 'm nog uit FM06 kende, prima verdedigende stats, fysiek moet nog wel verbeteren, maar beloofd zeker wat.
Josmer Altidore (ST, 17); Keek toevallig bij USA<20 en zag hem. Koopje voor 120k
Andrea Zagnini (ST/17), redelijk, gaat m.i. niet snel genoeg vooruit
Giovanni Hernandez (AMRLC, 30), gehaald als backup, inmiddels 10(18) wedstrijden gespeeld, gaat best lekker.
Nathan Sturgis (DRLC, 18), gehaald en direct bij Omniworld gestald, daar 27 wedstrijden gespeeld, gaat redelijk vooruit
Olexandr Rybka (GK, 17) gehaald en bij de nieuwe link Vitoria Setubal gestald; Speelt daar regelmatig en zeker niet onverdienstelijk
Wang Dale (GK, 17). 17 en nu al Chinees prof. Ook gestald bij Omniworld
Jari Litmanen (AMC, 35), gehaald als 'last resort' (letterlijk). Met name vanwege zijn status en omdat ik hem aan de staff wil toevoegen
Peter Tol (ST, 17), gehaald op aanraden van een scout, als het niets is ie hij zo weer weg
Junior Ross (AMR/ST, 20); Zag er veelbelovend uit, coaches waren lovend, speelt bij Omniworld
Didier Digard (DC/DM, 20) gehaald omdat ik 'm nog uit FM06 kende, prima verdedigende stats, fysiek moet nog wel verbeteren, maar beloofd zeker wat.
Josmer Altidore (ST, 17); Keek toevallig bij USA<20 en zag hem. Koopje voor 120k
De enige speler vertrokken is Anne van der Kolk. Gentenaar mag vertrekken, omdat hij blijft mekkeren omdat hij niet in de basis staat, Roorda is gehaald als vervanger, al zoek ik nog wel een betere 2e keeper. Verder zijn behalve de hierboven genoemde spelers de volgende spelers gestald bij Ominworld of Vitoria Setubal:
Omniworld
Donovan Slijngard
Marijn Sterk
Vurnon Anita
Rydell Poepon
Matthew Lam
Murat Yildirim
Renaldo Jongbloet
Vitoria Setubal
Nicolea Mitea
Michael Krohn-Dehli.
Bovendien komt Tardelli aan het einde van het jaar over, doet het dit jaar goed in de competitie
Zelf doe ik het 20w/7g/1v ook niet slecht, sta 11 en 19 punten voor op PSV en Vitesse. Halve finale Amstel Cup wordt tegen Willem II gespeeld en na een aggegrate resultaat van 4-1 tegen Bordeaux wacht de kwartfinale CL tegen Arsenal
Verwijderd
ja is een bug de kaarten, SI is hiervan op de hoogte. er zal spoedig een data patch komen met alle relevante updates, zo missen ook een paar spelers (brandts, lucius ed.) en is feyenoord veel te goed gemaakt, en AZ te slecht. maar dat zit er binnenkort dus aan te komen. ben ook een vervente aanhanger van deze game, maar wist NIET dat er een topic over was hier op Tweakers!
Even een kort vraagje. Ben vandaag begonnen met FM2007 en wil mijn oude FM2006 tactieken importeren. Heb het net geprobeerd en het lijkt te werken. Of zijn er nog dingen die ik handmatig moet controleren?
In principe kan dat gewoon.PirE schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:16:
Even een kort vraagje. Ben vandaag begonnen met FM2007 en wil mijn oude FM2006 tactieken importeren. Heb het net geprobeerd en het lijkt te werken. Of zijn er nog dingen die ik handmatig moet controleren?
Alleen liep dat bij mij niet helemaal lekker, nienand kon opeens meer een bal goed trappen met die tactiek (4-4-2 Diamond-variant) die in FM06 goed werkte.
Ben nu maar opnieuw begonnen met het opbouwen van een tactiek dus. Voorlopig even op basis van een 4-3-1-2.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
De bug waarover ik hierboven sprak (en ook al in de demo zat!!!) is erkend door SI en zal gefixt worden met de (nu al) langverwachte patch. Wat nog wel een maandje duren zal, ik schat einde november, begin december.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:24:
[...]
Wat vind je van deze bug?
Ongelofelijk imo, maakt het spel onspeelbaar.
De fout zit hem in het feit dat de inkomsten van season tickets van de allereerste maand (enkel het eerste jaar dus) verloren gaan, ze worden niet verrekend in de balans. Wat een pak scheelt in je finances uiteraard.
Ik heb de mannen van SI alvast gesmeekt om een fix te maken nog vóór de patch uitkomt
Wie doet mee?
De link kan traag laden (of helemaal niet), niet opgeven, integendeel, F5 rammen bitte

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 16:37 ]
AZ staat hier netjes 4e (achter Vitesse, PSV en mijn Ajax), terwijl Feyenoord 10e is. Niet geheel onrealistischVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:12:
ja is een bug de kaarten, SI is hiervan op de hoogte. er zal spoedig een data patch komen met alle relevante updates, zo missen ook een paar spelers (brandts, lucius ed.) en is feyenoord veel te goed gemaakt, en AZ te slecht. maar dat zit er binnenkort dus aan te komen. ben ook een vervente aanhanger van deze game, maar wist NIET dat er een topic over was hier op Tweakers!
Ik weet het niet zeker maar ik heb het gevoel dat de goals die gemaakt worden tijdens de playoffs meetellen voor de topscorers titel in fm2007.
terwijl dit in realiteit (geloof ik) niet zo is.
heb namelijk aan het einde van het seizoen (voor de playoffs) de topscorers lijst gecheckt en ik ben er bijna zeker van dat een paar spelers na de playoffs opeens meer doelpunten hadden en dat toen de topscorer award weg gegeven werd die data van na de playoffs werd overgenomen.
terwijl dit in realiteit (geloof ik) niet zo is.
heb namelijk aan het einde van het seizoen (voor de playoffs) de topscorers lijst gecheckt en ik ben er bijna zeker van dat een paar spelers na de playoffs opeens meer doelpunten hadden en dat toen de topscorer award weg gegeven werd die data van na de playoffs werd overgenomen.
Verwijderd
Heb met Ajax Figueroa voor een kleine 6miljoen gekocht en ik moet zeggen, ik was tevreden met het koppel Babel - Huntelaar maar Fiqueroa - Huntelaar is helemaal dodelijk ze gaan er achter elkaar in
Als leuke backup achter Stam - Heitinga heb ik Hofland gekocht 
seizoen 2 inmiddels
9 played 8 won 1 lose
championsleague 2 played 2 won!
seizoen 2 inmiddels
9 played 8 won 1 lose
championsleague 2 played 2 won!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 17:53 ]
Verwijderd
Zo het is 1 januari 2007 en de volgende spelers zijn aangekomen
Ze staan direct allemaal in de basis wegens teveel geblesseerde spelers. Het gaat om:
Gomes
Defour
Figueora
Gomes
Defour
Figueora
Gisteren ook Fm 2007 op m'n MacBook geinstalleerd. Naaistreek dat de versie die in NL te koop is, niet voor Mac gemaakt is. Zo werd ik dus een beetje gedwongen het spel te moeten verkrijgen via de niet officiele weg. Nu is mijn vraag: de versie die ik nu heb, is in het Engels. Is het mogelijk om alles over te zetten naar Nederlands? Ik heb een Mac, dus weet niet of het daar wel mogelijk mee is...
Verwijderd
@ Gabliboeba : Wat is je email?
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 18:47 ]
Verwijderd
Ikzelf heb het nog niet getest, maar op een gewone PC (en eventueel MAC dunno) zou het mogelijk moeten zijn via deze file in je installatiefolder/data/languages te zetten in het nederlands te spelen.Gabliboeba schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:42:
Gisteren ook Fm 2007 op m'n MacBook geinstalleerd. Naaistreek dat de versie die in NL te koop is, niet voor Mac gemaakt is. Zo werd ik dus een beetje gedwongen het spel te moeten verkrijgen via de niet officiele weg. Nu is mijn vraag: de versie die ik nu heb, is in het Engels. Is het mogelijk om alles over te zetten naar Nederlands? Ik heb een Mac, dus weet niet of het daar wel mogelijk mee is...
Proberen maar zou ik zeggen
iddBoB_HenK schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:42:
[...]
AZ staat hier netjes 4e (achter Vitesse, PSV en mijn Ajax), terwijl Feyenoord 10e is. Niet geheel onrealistisch
Vitesse (met name Lazovic) is wel erg sterk. Ik ben Ajax, en heb 2 keer gelijkgespeeld, 4-4 en 2-2. Alle goals van Vitesse gescoord door Lazovic.
Ik heb met Collins John ook een uitstekende spits, gekocht. Scoort met Huntelaar aan de lopende band. Mijn andere goede aankoop is Linderoth, momenteel aas ik nog op Marcello, maar mijn saldo laat dat even niet toe.
Ik heb een mailtje gestuurd naar je gmail account.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:47:
@ Gabliboeba : Wat is je email?
Als ik de link volg zie ik een lap tekst met hele rare tekensVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:48:
[...]
Ikzelf heb het nog niet getest, maar op een gewone PC (en eventueel MAC dunno) zou het mogelijk moeten zijn via deze file in je installatiefolder/data/languages te zetten in het nederlands te spelen.
Proberen maar zou ik zeggen
Verwijderd
Probeer dan eens rechtermuisknop -> doel opslaan als ?Gabliboeba schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:45:
[...]
Ik heb een mailtje gestuurd naar je gmail account.
[...]
Als ik de link volg zie ik een lap tekst met hele rare tekensMaar niks geen download
Veel geluk ermee
Nee, niks. Dan krijg ik een index.php bestandjeVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:51:
[...]
Probeer dan eens rechtermuisknop -> doel opslaan als ?
Veel geluk ermee
edit. Ik heb het via m'n windows pc gekopieerd naar m'n Mac. Eens kijken of het bestandje werkt.
[ Voor 17% gewijzigd door Gabliboeba op 23-10-2006 20:10 ]
Pff, soms heb je van die momenten...
...dat het zelfs met Chelsea niet over rozen gaat...
Na al vervelende keepersproblemen te hebben gehad, was Cech eindelijk weer terug en ik gooi hem meteen onder de lat (alles beter dan Hilario..). Terry echter was ook geblesseerd en mijn verdediging rammelde echt aan alle kanten, totaal geen lijn (leiderschap) in te vinden. Dan krijg je dus zo'n wedstrijd:
http://img120.imageshack....484/10232006205146mb0.jpg
Das dan lekker
Dat mag je twee weken later dus lekker proberen te fixen, maar ja, Boulahrouz is geschorst, Terry nog altijd geblesseerd en nu Carvalho dus ook. Kortom, geen centrale verdedigers meer, en dat terwijl je met twee goals verschil moet winnen
Dan speel je dus thuis en kom je op 1-0 voor waarna Ashley Cole denkt dat het handig is om een bal breed te spelen: 1-1
Uiteindelijk kom je dan nog wel 2-1 voor, maar moet Lampard een paar minuten voor tijd zijn frustratie naar buiten brengen
http://img200.imageshack....791/10232006205527mh2.jpg
Dat je er dan uiteindelijk nog twee scoort en met 8-7 totaal doorgaat, zorgt er alleen maar voor dat je er nog minder van snapt
...dat het zelfs met Chelsea niet over rozen gaat...
Na al vervelende keepersproblemen te hebben gehad, was Cech eindelijk weer terug en ik gooi hem meteen onder de lat (alles beter dan Hilario..). Terry echter was ook geblesseerd en mijn verdediging rammelde echt aan alle kanten, totaal geen lijn (leiderschap) in te vinden. Dan krijg je dus zo'n wedstrijd:
http://img120.imageshack....484/10232006205146mb0.jpg
Das dan lekker

Dat mag je twee weken later dus lekker proberen te fixen, maar ja, Boulahrouz is geschorst, Terry nog altijd geblesseerd en nu Carvalho dus ook. Kortom, geen centrale verdedigers meer, en dat terwijl je met twee goals verschil moet winnen

Dan speel je dus thuis en kom je op 1-0 voor waarna Ashley Cole denkt dat het handig is om een bal breed te spelen: 1-1

Uiteindelijk kom je dan nog wel 2-1 voor, maar moet Lampard een paar minuten voor tijd zijn frustratie naar buiten brengen
http://img200.imageshack....791/10232006205527mh2.jpg
Dat je er dan uiteindelijk nog twee scoort en met 8-7 totaal doorgaat, zorgt er alleen maar voor dat je er nog minder van snapt
Haha, ik denk dat ik het gevonden heb waarom je sommige spelers wel kan linken aan andere spelers.
Je moet de spelers die je wil laten leren de status 'decent young player' of 'hot prospect' geven, dan komt de optie tevoorschijn onder Player Interaction.
Helaas niett zelf uitgevonden, maar gevonden op http://community.sigames..../f/521102691/m/1362007562. Heb het net getest en idd, het lijkt te werken
Je moet de spelers die je wil laten leren de status 'decent young player' of 'hot prospect' geven, dan komt de optie tevoorschijn onder Player Interaction.
Helaas niett zelf uitgevonden, maar gevonden op http://community.sigames..../f/521102691/m/1362007562. Heb het net getest en idd, het lijkt te werken
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik sta eerste (Ajax), tweede is Heerenveen, derde is AZ, vierde is PSV en Feyenoord is vijftiende (dit na 23 duels.BoB_HenK schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:42:
[...]
AZ staat hier netjes 4e (achter Vitesse, PSV en mijn Ajax), terwijl Feyenoord 10e is. Niet geheel onrealistisch
Verwijderd
Ik heb geen mail ontvangen helaas.Gabliboeba schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:45:
[...]
Ik heb een mailtje gestuurd naar je gmail account.
Verwijderd
Damn, die Figueora en Ribéry, FORZA AJAX!!
Zojuist in de Amsterdam ArenA met 5-0 gewonnen van ADO
3x Figueora
1x Ribéry
1x own goal
3x Figueora
1x Ribéry
1x own goal
5-0 thuis winnen van Liverpool, das pas leukVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:21:
Damn, die Figueora en Ribéry, FORZA AJAX!!
3x Figueora
1x Ribéry
1x own goal
3x Ballack
1x Villa
1x Adriano
Het is inmiddels allemaal gelukt met de talen.
Speel met FC Groningen. Sta na 7 gespeelde wedstrijden op de 13e plaats in de eredivisie. Daarnet een gewelige overwinning gebekt op de nr. 1, AZ. 4-0 gewonnen!
Voor de Euro Cup ook gewonnen van Panathinaikos.
Speel met FC Groningen. Sta na 7 gespeelde wedstrijden op de 13e plaats in de eredivisie. Daarnet een gewelige overwinning gebekt op de nr. 1, AZ. 4-0 gewonnen!
Voor de Euro Cup ook gewonnen van Panathinaikos.
Verwijderd
krijg bericht dat ik hem pas een contract aan kan bieden als hij 17 is?BoB_HenK schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:56:
[...]
spoiler:Nicolas Millan (FC)Denk dat dit een toppertje wordt. 15 jaar nu, stats schieten omhoog, Finishing/First touch 20, Passing 17, Technique 16, en een hele rits stats tussen de 10 en 13, beloofd wat
Selecteer op "full time" ipv youngster.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 01:06:
[...]
krijg bericht dat ik hem pas een contract aan kan bieden als hij 17 is?
Dan kan je hem een contract aanbieden (welk pas ingaat leeftijd 17, maar je kan hem dan wel al halen)
Overigens is
spoiler: title
Sherman Cardenas
ook een topper, maar die wil nog niet komen omdat hij nog niet uitgeleerd is (17 jaar) ... inmiddels heeft AC Milan ook intresse, dus dat gaat nog lastig worden...
wijze woorden
Verwijderd
Overigens is
ja die is zeker wel goed voor een 17 jarige. Bij mij wilde inter hem ook hebben.
spoiler: title
Sherman Cardenas
ja die is zeker wel goed voor een 17 jarige. Bij mij wilde inter hem ook hebben.
Zo, eindelijk zit mijn eerste FM07-seizoen er ook weer op 
Ik speel met twee clubs: Nottingham Forest (zelf gekozen) en Reims (via Randomize Team gekregen).
Ik zal beginnen met Nottingham Forest.
Op zich was de selectie redelijk op peil, maar ik wilde nog wel wat versterkingen hebben. Zo is er een AMR (Brkovic) gekomen, evenals 4 spelers on loan. En halverwege het seizoen heb ik nog een GK (Supple) en een ST (Teddy Sheringham, ja, die van 40 jaar, ex-Engels elftal, ex-Manchester United, ex-Tottenham, hij wilde wel komen naar mij
) gehaald. Hiertegenover staat het vertrek van 4 overtollige spelers.
De missie was heel erg bescheiden: zowel de board als supporters verwachten slechts dat ik even de league ga winnen.
In de FA Cup (1e ronde) en Carling Cup (2e ronde) ging het niet bepaald lekker, maar hierop concentreerde ik me ook niet zo.
In de Johnstone's Paint Trophy (vroeger LDV Vans) ging het aanmerkelijk beter, ik wist de South Final te winnen, en in de Overall Final moest ik tegen Carlisle. Met heel veel mazzel (een eigenlijk onterechte penalty), wist ik deze met 1-0 te winnen. Voor de eerste keer in de geschiedenis van de club
In de competitie liep het ronduit wisselvallig. Ik gebrukte in eerste instantie de 4-4-2 Diamond Attack-tactiek die ik in Fm06 ook altijd met veel succes gebruikte. Maar het werkte hier dus totaal NIET, opeens kon geen enkele speler meer een bal voor open doel inschieten. Na wat gepielhannes begon ik daarna over te schakelen naar een andee tactiek, dit keer een 4-3-1-2. Die loopt in ieder geval beter, maar er moet nog wel wat gefinetuned worden, het is imho allemaal nog net even te wisselvallig.
Hierdoor heb ik dus helaas geen promotie kunnen afdwingen. De board en vooral de supporters willen me nu wel even gaan kielhalen, wurgen, ophangen en daarna nog even vierendelen, maar ik mag (voorlopig?) nog wel even aanblijven....
Voor volgend jaar moet ik dus wel promotie gaan halen, anders vrees ik dat ik naar een andere baan op zoek moet.
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer:

Eervolle vermelding. Geen slechte stats voor die leeftijd, zeker niet als hij maar 90K kost:

--
Dan mijn Reims-game.
Alles wat ik hierboven over niet-werkende tactieken zei gaat hier nog wat meer op. Doelstelling was een safe midtable positie, maar het resultaat was dat ik het hele seizoen in de degradatiezone heb doorgebracht. Op een gegeven moment kwamen de beruchte Vote of Confidences. Ik heb er wonderbaarlijk drie overleefd, maar na de vierde kon ik toch mijn biezen pakken.
Ik ben sinds een week nu aangenomen bij KV Oostende in de Belgische tweede divisie, er moet nog één wedstrijd worden gespeeld, dus daar valt nog weinig over te zeggen verder...
---
Dan wil ik me nog even melden met twee records, namelijk "jongste speler" en "oudste speler":
Ik speel met twee clubs: Nottingham Forest (zelf gekozen) en Reims (via Randomize Team gekregen).
Ik zal beginnen met Nottingham Forest.
Op zich was de selectie redelijk op peil, maar ik wilde nog wel wat versterkingen hebben. Zo is er een AMR (Brkovic) gekomen, evenals 4 spelers on loan. En halverwege het seizoen heb ik nog een GK (Supple) en een ST (Teddy Sheringham, ja, die van 40 jaar, ex-Engels elftal, ex-Manchester United, ex-Tottenham, hij wilde wel komen naar mij
De missie was heel erg bescheiden: zowel de board als supporters verwachten slechts dat ik even de league ga winnen.
In de FA Cup (1e ronde) en Carling Cup (2e ronde) ging het niet bepaald lekker, maar hierop concentreerde ik me ook niet zo.
In de Johnstone's Paint Trophy (vroeger LDV Vans) ging het aanmerkelijk beter, ik wist de South Final te winnen, en in de Overall Final moest ik tegen Carlisle. Met heel veel mazzel (een eigenlijk onterechte penalty), wist ik deze met 1-0 te winnen. Voor de eerste keer in de geschiedenis van de club
In de competitie liep het ronduit wisselvallig. Ik gebrukte in eerste instantie de 4-4-2 Diamond Attack-tactiek die ik in Fm06 ook altijd met veel succes gebruikte. Maar het werkte hier dus totaal NIET, opeens kon geen enkele speler meer een bal voor open doel inschieten. Na wat gepielhannes begon ik daarna over te schakelen naar een andee tactiek, dit keer een 4-3-1-2. Die loopt in ieder geval beter, maar er moet nog wel wat gefinetuned worden, het is imho allemaal nog net even te wisselvallig.
Hierdoor heb ik dus helaas geen promotie kunnen afdwingen. De board en vooral de supporters willen me nu wel even gaan kielhalen, wurgen, ophangen en daarna nog even vierendelen, maar ik mag (voorlopig?) nog wel even aanblijven....
Voor volgend jaar moet ik dus wel promotie gaan halen, anders vrees ik dat ik naar een andere baan op zoek moet.
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer:

Eervolle vermelding. Geen slechte stats voor die leeftijd, zeker niet als hij maar 90K kost:

--
Dan mijn Reims-game.
Alles wat ik hierboven over niet-werkende tactieken zei gaat hier nog wat meer op. Doelstelling was een safe midtable positie, maar het resultaat was dat ik het hele seizoen in de degradatiezone heb doorgebracht. Op een gegeven moment kwamen de beruchte Vote of Confidences. Ik heb er wonderbaarlijk drie overleefd, maar na de vierde kon ik toch mijn biezen pakken.
Ik ben sinds een week nu aangenomen bij KV Oostende in de Belgische tweede divisie, er moet nog één wedstrijd worden gespeeld, dus daar valt nog weinig over te zeggen verder...
---
Dan wil ik me nog even melden met twee records, namelijk "jongste speler" en "oudste speler":

Virussen? Scan ze hier!
Hallo,
ik ben helemaal nieuw in de FM wereld en heb een vraag : na alle vorige posts gelezen te hebben , vraag ik me af of het handig is om nu een seizoen te starten, of op de patch te wachten. Lees hier en daar dat er nog behoorlijk wat bugs in het spel zitten.
ik ben helemaal nieuw in de FM wereld en heb een vraag : na alle vorige posts gelezen te hebben , vraag ik me af of het handig is om nu een seizoen te starten, of op de patch te wachten. Lees hier en daar dat er nog behoorlijk wat bugs in het spel zitten.
Je kan gewoon beginnen, bugs vallen wel mee vind ik, ik heb van géén één bug last gehadQoriox schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:23:
Hallo,
Bij mij zitten er nergens foto;s van spelers bij (nl competitie) bij anderen wel? en hoe kan ik deze toevoegen?
Dat probleem had ik niet, hij kwam op z'n 14e naar AjaxVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 01:06:
[...]
krijg bericht dat ik hem pas een contract aan kan bieden als hij 17 is?
Had trouwens een raar probleem met
spoiler:
. Kreeg toen ik hem een contract aanbod 'array out of bounds', waarna ik alleen een raar contract kon aanbieden dat nog minder opties had dan een staff contract. Als gevolg zat hij wel bij Ajax, maar nergens te vinden in m'n teams Didier Digard

Ben er helaas wel in de kwartfinale CL uitgeknikkerd
Is een bekende bug, die er al sinds FM05 (!) inzit....Kreeg toen ik hem een contract aanbod 'array out of bounds', waarna ik alleen een raar contract kon aanbieden dat nog minder opties had dan een staff contract. Als gevolg zat hij wel bij Ajax, maar nergens te vinden in m'n teams
Oplossing is idd zoal je al aangeeft: nogmaals proberen. Dan werkt het meestal wel.
Virussen? Scan ze hier!
Nee, is geen bug.magnifor schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:14:
Ik begrijp iets niet:
[afbeelding]
Is het een bug?
zo niet, kan iemand mij dit uitleggen?
Dan heb je spelers verkocht. Een deel van de verkoopprijs van die spelers gaat weer terug naar je transfer budget (in jouw geval, 100 procent dus). Hoeveel dat is, verschilt van club tot club en hangt van omstandigheden af (schuld/winst etc).
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 24-10-2006 14:17 ]
Virussen? Scan ze hier!
Nou, toch maar een kleine mini-update dan.
Ik heb Oostende overgenomen toen ze nog één reguliere wedstrijd moesten spelen. Die verloor ik overigens (2-0 tegen OH Leuven).
Maar Oostende had zich wel gekwalificeerd voor de nacompetitie. Hier zaten in de groep ook nog Deinze, FC Antwerp en Mons.
Dit verliep zo:

Ik heb dus toch nog promotie naar de Eerste Klasse afgedwongen
Qua selectie is de ploeg redelijk gebalanceerd, er moet alleen een extra verdediger komen (vertrekt er een), en ook in de spits wil ik een nieuwe speler (loaned spelers gaan terug).
In de Cup was men al uitgeschakeld.
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer:
Ik heb Oostende overgenomen toen ze nog één reguliere wedstrijd moesten spelen. Die verloor ik overigens (2-0 tegen OH Leuven).
Maar Oostende had zich wel gekwalificeerd voor de nacompetitie. Hier zaten in de groep ook nog Deinze, FC Antwerp en Mons.
Dit verliep zo:

Ik heb dus toch nog promotie naar de Eerste Klasse afgedwongen
Qua selectie is de ploeg redelijk gebalanceerd, er moet alleen een extra verdediger komen (vertrekt er een), en ook in de spits wil ik een nieuwe speler (loaned spelers gaan terug).
In de Cup was men al uitgeschakeld.
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer:

Virussen? Scan ze hier!
Ik mocht aan het einde van het seizoen een budget kiezen:wildhagen schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:17:
[...]
Nee, is geen bug.
Dan heb je spelers verkocht. Een deel van de verkoopprijs van die spelers gaat weer terug naar je transfer budget (in jouw geval, 100 procent dus). Hoeveel dat is, verschilt van club tot club en hangt van omstandigheden af (schuld/winst etc).

Daar koos ik 10 miljoen. Heb wel een speler verkocht voor 18k.
Zou er bij transfer budget (season) die 10 miljoen niet moeten staan?
Hey hoezo heeft niemand hier nog:
Gehaald?
Je kan hem voor 3 miljoen halen en hij is ongeveer 1 van de allerbeste Wingin backs in het hele spel. En hij is pas 19. Hij was in 06 al goed maar hier is ie nog beter geworden.
En bij Atlanta speelt:
Ook pas 18 jaar te halen voor anderhalf miljoen en hij groeit uit tot een wonderkind als je het goed doet.
spoiler:
Vanden Borre
Gehaald?
Je kan hem voor 3 miljoen halen en hij is ongeveer 1 van de allerbeste Wingin backs in het hele spel. En hij is pas 19. Hij was in 06 al goed maar hier is ie nog beter geworden.
En bij Atlanta speelt:
spoiler:
Pocognoli
Ook pas 18 jaar te halen voor anderhalf miljoen en hij groeit uit tot een wonderkind als je het goed doet.
Die eerste speelt bij mij al in de basis bij ajax. die tweede heb ik nog nooit van gehoord, maar zal eens kijkenPostius schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:44:
Hey hoezo heeft niemand hier nog:
spoiler:Vanden Borre
Gehaald?
En bij Atlanta speelt:
spoiler:Pocognoli
Zien er beide goed uit! ff scouten 
Talentvolle keeper voor heel weinig:
Talentvolle keeper voor heel weinig:
spoiler:
Miguel Angel Fraga van de club Morelia
[ Voor 59% gewijzigd door Vos op 24-10-2006 15:21 ]
Verwijderd
Heb het spel sinds vrijdag, begonnen met Haarlem, maar nog niet echt de tijd gehad om er echt even voor te gaan zitten. Vanavond is het vrouwtje aan het macrameën
, dus heb het rijk alleen voor mezelf en mijn nieuwe liefde fm2007.
Na een allerbelabberst begin (voorbereiding alles gewonnen, in de beker 4-0 van het altijd lastige IJsselmeervogels uit gewonnen met 4-0 - volgende ronde tegen Spakenburg
- kan geen toeval zijn) waarbij ik de eerste 2 wedstrijden bijzonder overtuigend met 5-1 en 5-1 heb verloren is het tot nu toe nog weinig Hosanna bij Haarlem. Sta redelijk troosteloos 13e in de Jupiler League na 8 wedstrijden, 2 gewonnen, 3 gelijk en 2 verloren met een doelsaldo van -11.
Ben wel een feeder-relatie aangegaan met PSV, en heb her en der 7 spelers gehuurd. Voor het astronomische bedrag van € 1.000,- de bijna bejaarde Dirk-Jan Derksen overgenomen. Gouden greep want inmiddels clubtopscorer met 4 goals
, maar waarschijnlijk zegt dit meer over de rest van de selectie dan over onze Derk-Jan. Verheug me op een seizoen onderaan, degraderen kan toch niet, so no worries...
Tot nu toe is FM2007 helemaal top. De bugs hebben het me nog niet echt lastig gemaakt, dat doet de spelersgroep zo ook wel!

Na een allerbelabberst begin (voorbereiding alles gewonnen, in de beker 4-0 van het altijd lastige IJsselmeervogels uit gewonnen met 4-0 - volgende ronde tegen Spakenburg

Ben wel een feeder-relatie aangegaan met PSV, en heb her en der 7 spelers gehuurd. Voor het astronomische bedrag van € 1.000,- de bijna bejaarde Dirk-Jan Derksen overgenomen. Gouden greep want inmiddels clubtopscorer met 4 goals
Tot nu toe is FM2007 helemaal top. De bugs hebben het me nog niet echt lastig gemaakt, dat doet de spelersgroep zo ook wel!
Bij mij was haarlem 2de geworden geloof ik in mijn eerste seizoen maar net niet gepromoveerd.
Is het bij jullie ook zo dat Ajax en Feyenoord de meest enge spelers halen?
Feyenoord heeft die argentijn Lopèz gehaald, bij ajax ballen Appiah en nog 2 andere van het franse nationale elftal die echt TE goed zijn, en ez hadden bijna ribbery gehad...gelukkig won ik nog van ze. Maar Ajax heeft in de CL Inter met 3-0 afgedroogt uit.....Terwijl ze villa en Ibrahimovic in de spits hadden inter.
Feyenoord heeft die argentijn Lopèz gehaald, bij ajax ballen Appiah en nog 2 andere van het franse nationale elftal die echt TE goed zijn, en ez hadden bijna ribbery gehad...gelukkig won ik nog van ze. Maar Ajax heeft in de CL Inter met 3-0 afgedroogt uit.....Terwijl ze villa en Ibrahimovic in de spits hadden inter.
Na het debakel van feyenoord afgelopen zondag voel ik mij genoodzaakt er weer een topclub van te maken.
Mijn doel is dan ook om een compleet nieuw team van jong talent neer te zetten, dat uiteindelijk weer moet uit groeien tot een echte wereld topper.
Mijn transfers:

Dagoberto heeft een release fee van 2 miljoen dus kan je voor weinig knaken een top spitsje halen. Viti kost geen drol en scoort ook al gelijk en wellicht de beste aankoop is eyeama. Deze keeper zal uiteindelijk timmers vervangen en een topper worden
Tja dan heb je sosa nog voor als spits wat ook een waar talent is.
Opstelling

Moet idd nog wat versterking halen, maar heb nog maar één miljoentje wellicht volgend seizoen of in de winter als ik een paar prutsers verkocht heb dat ik van den borre kan halen + een mexicaans talent verdedigende midden.
Nu heb ik echter nog 1 vraag. Is die Nederlandse taal die je kan downloaden nou een beetje correct? Als ik als commentaar zie staan dat spits X met een bananenschot scoort kan ik toch echt niet serieus kijken meer
Mijn doel is dan ook om een compleet nieuw team van jong talent neer te zetten, dat uiteindelijk weer moet uit groeien tot een echte wereld topper.
Mijn transfers:
Dagoberto heeft een release fee van 2 miljoen dus kan je voor weinig knaken een top spitsje halen. Viti kost geen drol en scoort ook al gelijk en wellicht de beste aankoop is eyeama. Deze keeper zal uiteindelijk timmers vervangen en een topper worden
Opstelling
Moet idd nog wat versterking halen, maar heb nog maar één miljoentje wellicht volgend seizoen of in de winter als ik een paar prutsers verkocht heb dat ik van den borre kan halen + een mexicaans talent verdedigende midden.
Nu heb ik echter nog 1 vraag. Is die Nederlandse taal die je kan downloaden nou een beetje correct? Als ik als commentaar zie staan dat spits X met een bananenschot scoort kan ik toch echt niet serieus kijken meer
Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen met Heereveen om na 26 min rood te scoren, en alsnog 4-0 te winnen van Breda, heb er geloof ik nog een screeniexD
Verwijderd
2e?Postius schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:30:
Bij mij was haarlem 2de geworden geloof ik in mijn eerste seizoen maar net niet gepromoveerd.
Ik kijk het vanavond even aan hoe het met Haarlem vaart en anders wordt het de Conference North/South in Engeland. De lol is er na alle voorgaande edities een beetje af om meteen met Ajax of Man Utd aan de slag te gaan. In fm2006 een beetje het lagere niveau ontdekt. 20 keer lastiger en houdt het wat echter. Tegen de tijd dat je ooit eens een topploeg bent, is het zoeken naar toppers ook wat lastiger. Tegen die tijd zitten de topspelers van nu al achter de geraniums en wordt het echt zoeken naar nieuwe toptalenten!
Wat is er overigens gebeurt met die braziliaan Genro. Was altijd top spits, maar kan hem niet meer vinden met grote db
Zit er gewoon in hoor:PacinoAllstars schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:54:
Wat is er overigens gebeurt met die braziliaan Genro. Was altijd top spits, maar kan hem niet meer vinden met grote db

Edit: ik heb dus wel de Braziliaanse competitie geladen (bovenste twee divisies).
[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 24-10-2006 16:00 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik ken die hele spits niet...was goed in '06?PacinoAllstars schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:54:
Blijkbaar moet je Brazilie meeladen..ik zie hem nl. ook niet en heb geen brazilie geladen.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 24-10-2006 15:57 ]
Ja, hij was heel goed ook in fm06Vos schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:56:
[...]
Ik ken die hele spits niet...was goed in '06?
Blijkbaar moet je Brazilie meeladen..ik zie hem nl. ook niet en heb geen brazilie geladen.
Ik was in de veronderstelling dat als je grote db koos hij automatisch alles mee laad? Maar blijkbaar is dit niet het geval
[ Voor 9% gewijzigd door PacinoAllstars op 24-10-2006 16:03 ]
Verwijderd
Bij het opstarten van een nieuw spel kan je aanvinken welke nationaliteiten je alle spelers van wil laden. Scheelt je weer een competitie die op de achtergrond meedraait.PacinoAllstars schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:02:
[...]
Ja, hij was heel goed ook in fm06
Ik was in de veronderstelling dat als je grote db koos hij automatisch alles mee laad? Maar blijkbaar is dit niet het geval
Verwijderd
Vanvond ga ik mijn seizoen afmaken met Ajax. Even kampioen worden, dit is helaas mijn enige prijs aangezien ik met 0-1 heb verloren van Vitesse in de halve final Gatorade Cup. CL ben ik in de eerste knockout verslagen door Real Madrid (2-5 in twee duels) maar wel als eerste geplaatst. Best knap, ben dus erg tevreden over mijn eerste seizoen.
Je bedoelt toch load all players from??? Ik kan dan idd één land selecteren en als ik nou bijvoorbeeld ook argentinie wil???? Ik kan er dan maar één selecteren toch?Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:12:
[...]
Bij het opstarten van een nieuw spel kan je aanvinken welke nationaliteiten je alle spelers van wil laden. Scheelt je weer een competitie die op de achtergrond meedraait.
Beetje onzin dat als ik grote databse kies ik niet alle namen krijg. Moet ik nu elke competitie gaan laden als ik extra namen wil hebben ofzo? Waar slaat die database grotew uberhaubt op als ik niet alle namen krijg bij de allergrootste
Nee, je kan er zoveel nemen als je wilt. Hij zet ze zelf netjes achter elkaar.PacinoAllstars schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:15:
[...]
Je bedoelt toch load all players from??? Ik kan dan idd één land selecteren en als ik nou bijvoorbeeld ook argentinie wil???? Ik kan er dan maar één selecteren toch?
Grote database slaat op de competities die je selecteert, dus spelers uit die landen. Hoe groter de database, hoe meer 'obscure' spelers er bij zitten.Beetje onzin dat als ik grote databse kies ik niet alle namen krijg. Moet ik nu elke competitie gaan laden als ik extra namen wil hebben ofzo? Waar slaat die database grotew uberhaubt op als ik niet alle namen krijg bij de allergrootste
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Spelen meerdere van jullie met meerdere competities en zoja, wat is het voordeel?
Speel nu alleen maar met de database van Nederland.
Verwijderd
Ik begin mezelf echt te storen aan de fouten die in FM2007 zitten.
Seizoen 1:
Met RBC 8e geworden en gepromoveerd d.m.v periodetitel.
Seizoen 2 (En nu komt het):
Na 10 wedstrijden is de stand in de eredivisie
1. Helmond ( Kans dat dit in het echt zou gebeuren is echt 0%)
2. Vitesse
3. AZ
..
8. Ajax
9. RBC (ik)
13. Feyenoord (Dit is ook erg onwaarschijnlijk)
17. PSV (In het echt kan dit dus echt nooit)
Ook heb ik al 2x gezien dat een speler in het elftal van de week stond terwijl die speler die week niet had gespeeld. Ook al een fout in het spel.
Seizoen 1:
Met RBC 8e geworden en gepromoveerd d.m.v periodetitel.
Seizoen 2 (En nu komt het):
Na 10 wedstrijden is de stand in de eredivisie
1. Helmond ( Kans dat dit in het echt zou gebeuren is echt 0%)
2. Vitesse
3. AZ
..
8. Ajax
9. RBC (ik)
13. Feyenoord (Dit is ook erg onwaarschijnlijk)
17. PSV (In het echt kan dit dus echt nooit)
Ook heb ik al 2x gezien dat een speler in het elftal van de week stond terwijl die speler die week niet had gespeeld. Ook al een fout in het spel.
Verwijderd
Ik heb meerdere competities geladen (Ned, Eng, Dui, Ita, Spa, Arg en Bra) met het idee om eens een keer een lang spel te spelen en als het kan van baan te wisselen. Dat is voor mij het voordeel...Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:20:
Spelen meerdere van jullie met meerdere competities en zoja, wat is het voordeel?
Heb ik gelijk een vraag. Klopt het dat je bepaalde landen in het begin alleen op view-only kan zetten en dat je ze na verloop van tijd om kan zetten naar playable... of heb ik weer eens een forum door zitten lezen met een biertje teveel op

Dat kan in FM07 ja (FM06 nog niet).Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:25:
[...]
Heb ik gelijk een vraag. Klopt het dat je bepaalde landen in het begin alleen op view-only kan zetten en dat je ze na verloop van tijd om kan zetten naar playable... of heb ik weer eens een forum door zitten lezen met een biertje teveel op?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Mooi, dan ga ik vanavond gelijk wat leagues omzetten naar view only. Scheelt denk ik wel in de snelheid van het spel. Krijg nu onderin in de newsbar (heet dat ding zo
Nog maar een half uurtje werken (

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 16:33 ]
Verwijderd
Aha. Dus het heeft zeker voordelen, dacht dat het ook al kon als je 1 land had geselecteerd. Niet dusVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:25:
[...]
Ik heb meerdere competities geladen (Ned, Eng, Dui, Ita, Spa, Arg en Bra) met het idee om eens een keer een lang spel te spelen en als het kan van baan te wisselen. Dat is voor mij het voordeel...
Heb ik gelijk een vraag. Klopt het dat je bepaalde landen in het begin alleen op view-only kan zetten en dat je ze na verloop van tijd om kan zetten naar playable... of heb ik weer eens een forum door zitten lezen met een biertje teveel op?

O thx, ik zie het ja, dan ga ik maar opnieuw beginnen en wel al de landen ladenwildhagen schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:17:
[...]
Nee, je kan er zoveel nemen als je wilt. Hij zet ze zelf netjes achter elkaar.
[...]
Grote database slaat op de competities die je selecteert, dus spelers uit die landen. Hoe groter de database, hoe meer 'obscure' spelers er bij zitten.
Verwijderd
Geloof dat ik hem ook maar eens aan moet gaan schaffen. Ziet er erg goed uit allemaal. Heb laatste tijd weinig tijd om te spelen, maar als ik het zo zie moet ik maar eens tijd gaan maken
. Mijn verslaving maar weer eens aanwakkeren.
ff verhaal over mijn 1e seizoen Ajax.
Eerst de aankopen (de laatste 2 in winterstop):

De verkochte spelers (in winterstop):

De competitie ging erg goed. De wedstrijden tegen de toppers gingen nagenoeg allemaal gewonnen. Tegen de mindere goden liet ik zo nu en dan nog wat liggen. Uiteindelijk 10 punten voorsprong.
Speler(s) van het jaar: 1.Sneijder, 2. Huntelaar, 3.Tamerus
Topscoorder(s): Huntelaar, Dembélé, Lazovic (allen 17)

De CL begon met een thuiswedstrijd tegen Zurich...die gingen gelijk de gehaktmolen in met 6-0. Hierna volgde een gelijkspel uit tegen Arsenal, waarbij ik nog kans had op winst. Uit in Georgios Karaiskakis tegen O.Piraeus had ik het zeer moeilijk. Via een penal in de 88e min. wist ik hier 1-2 te winnen. Thuis volgde een 4-1 winst tegen Piraeus met 3x KJH. Uit tegen Zurich was Perez de man met een goal en assist wat een 0-3 winst opleverde. Wat nog volgde was de topper thuis tegen Arsenal voor winst in de poule, ik had genoeg aan een gelijkspel. Via Gilberto Silva in de 84e min. won Arsenal met 1-2.

Ik moest in de 1e KO ronde tegen AC Milan. Thuis won ik mede door een rode kaart van Kaká met 3-1. (De Mul 1-0, Grygera 2-0, Heitinga 3-0, Kaladze 3-1).
De uitpot. In de 18e minuut een hachelijk moment voor Seedorf, een rode kaart! Ik kwam vlak na rust via Sneijder op 0-1. Milan was de betere ploeg en drukte flink. Nadat ze vervolgens De Mul, Huntelaar en Delgado eruit geschopt hadden scoorde Suazo 1-1. Verder kwamen ze niet en ik was door!
De loting voor de kwartfinale volgde.....de stadsgenoot Inter kwam uit de koker. In een uitverkocht Giuseppe Meazza scoorde Recoba al na 2 minuten al de 1-0. Gabri zorgde 2 minuten echter al voor de uiteindelijke uitstand. De wedstrijd ging heel gelijk op en gaf mij hoop de voor thuiswedstrijd. Babel was MoM.
De thuiswedstrijd.....Sneijder scoorde in de 10e min. met een pegel van 30 meter, waarna Inter er niet meer aan te pas kwam. Torres botvierde dit in de 41e min. met een tackle op Sneijder, rood. In de 2e helft was Inter de bovenliggende partij en zorgde Materazzi voor de 1-1 eindstand. Penals volgden...
Maxwell mistte de winnende penal voor Inter (hij kon het niet over zijn hart krijgen
). In de 7e serie was het Zanetti die mistte en Grygera die scoorde.
In de halve finale wachtte Real Madrid op mij. Thuis won ik met 4-2 na een 3-0 en 4-1 voorsprong. MoM was Iaquinta met 3 goals. Die 2 tegengoals baarden mij echter zorgen...
Voor 75.000 dolle spanjaarden begon ik uitstekend aan de pot maar werd er niet gescoord. Dé man van Real, Raúl zorgde in de 23e minuut voor een tegenvaller...1-0. Ik kreeg genoeg kansen, maar mijn spitsen zaten dit keer te slapen. Raúl echter niet.....in de 73e minuut scoorde hij 2-0. Ik kon het tij niet meer keren en ging eruit op 'away goals'.
De uitschakeling in de CL:

Mijn team (eind van het seizoen):
Eerst de aankopen (de laatste 2 in winterstop):

De verkochte spelers (in winterstop):

De competitie ging erg goed. De wedstrijden tegen de toppers gingen nagenoeg allemaal gewonnen. Tegen de mindere goden liet ik zo nu en dan nog wat liggen. Uiteindelijk 10 punten voorsprong.
Speler(s) van het jaar: 1.Sneijder, 2. Huntelaar, 3.Tamerus
Topscoorder(s): Huntelaar, Dembélé, Lazovic (allen 17)

De CL begon met een thuiswedstrijd tegen Zurich...die gingen gelijk de gehaktmolen in met 6-0. Hierna volgde een gelijkspel uit tegen Arsenal, waarbij ik nog kans had op winst. Uit in Georgios Karaiskakis tegen O.Piraeus had ik het zeer moeilijk. Via een penal in de 88e min. wist ik hier 1-2 te winnen. Thuis volgde een 4-1 winst tegen Piraeus met 3x KJH. Uit tegen Zurich was Perez de man met een goal en assist wat een 0-3 winst opleverde. Wat nog volgde was de topper thuis tegen Arsenal voor winst in de poule, ik had genoeg aan een gelijkspel. Via Gilberto Silva in de 84e min. won Arsenal met 1-2.

Ik moest in de 1e KO ronde tegen AC Milan. Thuis won ik mede door een rode kaart van Kaká met 3-1. (De Mul 1-0, Grygera 2-0, Heitinga 3-0, Kaladze 3-1).
De uitpot. In de 18e minuut een hachelijk moment voor Seedorf, een rode kaart! Ik kwam vlak na rust via Sneijder op 0-1. Milan was de betere ploeg en drukte flink. Nadat ze vervolgens De Mul, Huntelaar en Delgado eruit geschopt hadden scoorde Suazo 1-1. Verder kwamen ze niet en ik was door!
De loting voor de kwartfinale volgde.....de stadsgenoot Inter kwam uit de koker. In een uitverkocht Giuseppe Meazza scoorde Recoba al na 2 minuten al de 1-0. Gabri zorgde 2 minuten echter al voor de uiteindelijke uitstand. De wedstrijd ging heel gelijk op en gaf mij hoop de voor thuiswedstrijd. Babel was MoM.
De thuiswedstrijd.....Sneijder scoorde in de 10e min. met een pegel van 30 meter, waarna Inter er niet meer aan te pas kwam. Torres botvierde dit in de 41e min. met een tackle op Sneijder, rood. In de 2e helft was Inter de bovenliggende partij en zorgde Materazzi voor de 1-1 eindstand. Penals volgden...
Maxwell mistte de winnende penal voor Inter (hij kon het niet over zijn hart krijgen
In de halve finale wachtte Real Madrid op mij. Thuis won ik met 4-2 na een 3-0 en 4-1 voorsprong. MoM was Iaquinta met 3 goals. Die 2 tegengoals baarden mij echter zorgen...
Voor 75.000 dolle spanjaarden begon ik uitstekend aan de pot maar werd er niet gescoord. Dé man van Real, Raúl zorgde in de 23e minuut voor een tegenvaller...1-0. Ik kreeg genoeg kansen, maar mijn spitsen zaten dit keer te slapen. Raúl echter niet.....in de 73e minuut scoorde hij 2-0. Ik kon het tij niet meer keren en ging eruit op 'away goals'.
De uitschakeling in de CL:

Mijn team (eind van het seizoen):

Omdat de records nog niet ingevuld zijn, zal ik ze maar voor mijn rekening nemen in het begin
Hoogste puntengemiddelde (aantal punten / aantal wedstrijden over een seizoen)
Meeste doelpunten in 1 seizoen (als team dus)
Minste tegendoelpunten in 1 seizoen (ook als team neem ik aan)
http://members.home.nl/ho...2007/League_2007-2008.JPG
edit:
Hierboven heeft dus minder tegengoals en meer punten, dan hou ik alleen nog de meeste doelpunten over....
Ik was in mijn eerste jaar uitgeschakeld in de ch.l. door real madrid, en tweede jaar door milan, de lotingen zitten me daar al 2 jaar niet echt mee....
Hoogste puntengemiddelde (aantal punten / aantal wedstrijden over een seizoen)
Meeste doelpunten in 1 seizoen (als team dus)
Minste tegendoelpunten in 1 seizoen (ook als team neem ik aan)
http://members.home.nl/ho...2007/League_2007-2008.JPG
edit:
Hierboven heeft dus minder tegengoals en meer punten, dan hou ik alleen nog de meeste doelpunten over....
Ik was in mijn eerste jaar uitgeschakeld in de ch.l. door real madrid, en tweede jaar door milan, de lotingen zitten me daar al 2 jaar niet echt mee....
[ Voor 28% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-10-2006 17:10 ]
Ik heb 4 punten meer...en 1 doelpunt minder tegen ^^
(jij weer 1 meer voor)
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 24-10-2006 17:08 ]
Verwijderd
@ Vos: mooie samenvatting. en oja, ik ben ook door Real Madrid uitgeschakeld (1e KO-ronde) 5-2
Dat kan niet. Wanneer je een league bij het maken van het spel selecteert als view-only, worden er geen spelers van geladen en kun je nooit in dat land managen.
Wat je wel kunt doen, is dat land als playable laden en daarna de competitie uitzetten bij Options-> Detail Level.
Dit topic is gesloten.