Ja, http://gathering.tweakers..._message/25913268#recordswildhagen schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:05:
Doen we met FM07 trouwens weer aan records? Zo ja, dan nomineer ik mezelf even met 'snelste goal':
[afbeelding]
Hehe, ja, in het FM06 topic zijn we er mee gestart. En ik vind het erg leuk om het bij te houden, dus ik ben er verder mee gegaan in het FM07 topic. Zodra er een record is post het gewoon, dan zet ik het in de OP
is er in fm07 ook een overzichtje te krijgen van de spelers die transfervrij zijn?
ik speelde hiervoor cm01/02 altijd (
) en daar was dat heel makkelijk te vinden
ik speelde hiervoor cm01/02 altijd (
Player search doen met als parameter Contract Status op "Expired".o rey schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:23:
is er in fm07 ook een overzichtje te krijgen van de spelers die transfervrij zijn?
ik speelde hiervoor cm01/02 altijd () en daar was dat heel makkelijk te vinden
Virussen? Scan ze hier!
Bijna 1 seizoen erop zitten met ajax. Heb ondertussen al 2 records:
Grootste overwinning:
http://members.home.nl/hoogie2004/FM2007/Biggest_Win.JPG
dit was in de beker. (dit is dus 2 records??? grootste overwinning en grootste overwinning zonder tegendoelpunten?)
Meeste goals in 1 wedstrijd (belachelijk scoreverloop, en dan ook nog verliezen ook...):
http://members.home.nl/hoogie2004/FM2007/Most_Goals.JPG
Aan het eind maak ik wel een kort verslagje van het seizoen
Grootste overwinning:
http://members.home.nl/hoogie2004/FM2007/Biggest_Win.JPG
dit was in de beker. (dit is dus 2 records??? grootste overwinning en grootste overwinning zonder tegendoelpunten?)
Meeste goals in 1 wedstrijd (belachelijk scoreverloop, en dan ook nog verliezen ook...):
http://members.home.nl/hoogie2004/FM2007/Most_Goals.JPG
Aan het eind maak ik wel een kort verslagje van het seizoen
[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-10-2006 13:16 ]
Verwijderd
Zojuist heb ik Yildirim overgenomen van SC Heerenveen Hij komt naar Ajax voor een slordige 12.000.000. Staat ook meteen in de basis met de thuiswedstrijd tegen RKC
Alweer bijna een seizoen gespeeld, en wat me opvalt is dat het niveau wat moeilijker geworden is. Als je eerste een goede selectie had dan won je alles wel (behalve uberclubs) Zoals iemand voor me al zei behoorlijk wisselvallig. Aan de ene kant vind ik dat maar aan de andere kant ook niet:S
Voor de rest is het zeker vet:)
Voor de rest is het zeker vet:)
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:36:
Zojuist heb ik Yildirim overgenomen van SC Heerenveen Hij komt naar Ajax voor een slordige 12.000.000. Staat ook meteen in de basis met de thuiswedstrijd tegen RKC
Verwijderd
Hij geeft heel veel assistsVos schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:01:
[...]
is ie zo goed dan? Voor 12M zoek ik wel wat anders

Pff, ben ik 1 dag even niet thuis, kom ik vandaag op GoT, kijk ik bij FM07, zijn er alweer 4 pagina's bij gepost
.
Ben zelf even een nieuwe game begonnen met random club, kwam ik uit op Werder Bremen... Eerst even weer het spel onder de knie krijgen en dan ga ik wat moeilijkere games beginnen.
Ben zelf even een nieuwe game begonnen met random club, kwam ik uit op Werder Bremen... Eerst even weer het spel onder de knie krijgen en dan ga ik wat moeilijkere games beginnen.
[ Voor 14% gewijzigd door JanW op 21-10-2006 12:23 ]
Omdat ie zulke goede stats heeft lijkt het een topspeler. Maar in FM 2006 bijvoorbeeld, kwam hij nooit uit de verf als rechtsbuiten. Speelde toen beter als AMC en was eigenlijk alleen succesvol met vrije trappen en corners...Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:36:
het is toch hoogtijd dat de mensen van sigames paar grafische ontwerpers inhuren voor het uiterlijk, begrijp me niet verkeerd ben al jaren verslaafd aan dit spel maar het oog wil ook wat
http://www.fm07.de/en/ind...fm07&site=fm07screenshots
heb dit vorig jaar ook gezegd, en nu weer. de looks van fifa manager en de engine van cm
ps. de versie van Eidos is werkelijk om te janken zo triest haha
heb dit vorig jaar ook gezegd, en nu weer. de looks van fifa manager en de engine van cm
[ Voor 9% gewijzigd door SYQ op 21-10-2006 12:33 ]
Net een seizoen begonnen met mijn favoriete club Ajax, begin is goed. 2-3 Johan Cruijff Schaal gewonnen (winnende in de verlening, altijd lekker) en zojuist eerste duel om kwalificatie van CL met 3-0 gewonnen van een onuitspreekbare ploeg. Dus dat gaat goedkomen met een thuisduel in het vooruitzicht.
Wat me tot nu toe vooral opvalt is dat je steeds meer invloed kunt uitoefenen op het verloop van een duel en je veel kunt bereiken door "Opposition Instructions" goed in te stellen. Zoals druk zetten op de centrale verdedigers of juist backs van de tegenstander, werkt soms verbluffend goed!
Grappig is dat PSV continu blijft interesseren voor mijn transferlisted spelers, zo willen ze nu al Rosales, Mitea, Manucharyan en Vertonghen. AZ hapt ook al naar 2 van deze 4. Zou het door de invloed van Kluivert/Reiziger/Lamey/Culina/Koeman komen?
Ohja, en de teruggehaalde Richard Witschge doet het erg goed. Gehaald voor 3000 euro, en schiet ze er nu al in CL vanaf 35 meter in
Wat me tot nu toe vooral opvalt is dat je steeds meer invloed kunt uitoefenen op het verloop van een duel en je veel kunt bereiken door "Opposition Instructions" goed in te stellen. Zoals druk zetten op de centrale verdedigers of juist backs van de tegenstander, werkt soms verbluffend goed!
Grappig is dat PSV continu blijft interesseren voor mijn transferlisted spelers, zo willen ze nu al Rosales, Mitea, Manucharyan en Vertonghen. AZ hapt ook al naar 2 van deze 4. Zou het door de invloed van Kluivert/Reiziger/Lamey/Culina/Koeman komen?
Ohja, en de teruggehaalde Richard Witschge doet het erg goed. Gehaald voor 3000 euro, en schiet ze er nu al in CL vanaf 35 meter in
[ Voor 7% gewijzigd door MarkvE op 21-10-2006 12:40 ]
Ehh... eerst zeg je dat de engine van CM (van Eidos dus) zo goed is, en daarna zeg je dat die heel triest isSYQ schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:32:
Virussen? Scan ze hier!
tikfoutje, bedoel natuurlijk engine van FM
het spel is trouwens niet te volgens als je highlight mode op snelst heb, en 1 stap terug is weer te sloom. wel een missertje
het spel is trouwens niet te volgens als je highlight mode op snelst heb, en 1 stap terug is weer te sloom. wel een missertje
[ Voor 3% gewijzigd door SYQ op 21-10-2006 12:41 ]
Verwijderd
Zijn er nog altijd geen tekens, laat staan geruchten, over de release van de eerste patch?
Man toch, ge zou u bijna gratis aanbieden voor de vele ergernissen er uit te programmeren, mss moet ik dit dan wel doen
Zoals die editor, ik heb eindelijk gevonden hoe je de clubkleuren kan wijzigen, maar daarvoor heb je de primary key (unieke ID) van de club nodig, jmmr genoeg zijn deze nergens, maar dan ook nergens op te vragen/gedocumenteerd.
en ivm die java-fout eerder in dit topic: de fout gaat hem over de jvm (java virtual machine), mss eens een andere proberen?
http://java-virtual-machine.net/download.html
eerste link die ik vond
Man toch, ge zou u bijna gratis aanbieden voor de vele ergernissen er uit te programmeren, mss moet ik dit dan wel doen
Zoals die editor, ik heb eindelijk gevonden hoe je de clubkleuren kan wijzigen, maar daarvoor heb je de primary key (unieke ID) van de club nodig, jmmr genoeg zijn deze nergens, maar dan ook nergens op te vragen/gedocumenteerd.
en ivm die java-fout eerder in dit topic: de fout gaat hem over de jvm (java virtual machine), mss eens een andere proberen?
http://java-virtual-machine.net/download.html
eerste link die ik vond
Benotti in "[Multiplatform]Football Manager 2007"Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:29:
Zijn er nog altijd geen tekens, laat staan geruchten, over de release van de eerste patch?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Benotti schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:54:
[...]
Quote van PaulC op sigames forum.
Oftewel, geen releaseday patch dit jaar, want de nood is gewoon niet hoog. Er valt nog wel eea te verbeteren, maar dat zal dus tezijnertijd wel gebeuren.
Ik ga dus niet meer een dag of wat wachten maar begin nu dan gewoon een nieuw spel
Ze hebben gelijk als ze zeggen dat de nood niet hoog is, maar toch zijn er opties die er vroeger van bij het releasen er bij zaten, en nu nergens meer te bespeuren zijn (en ja, ik bedoel opnieuw die onvolledige editor
Laat ze liever lang werken aan een goede patch ipv dat we straks 3 patschen krijgen... Ik vind de nood ook niet hoog, ben nog helemaal niets tegen gekomen in m'n game
precies dat probleem heb ik ook, hopelijk word het nog opgelost:)SYQ schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:40:
tikfoutje, bedoel natuurlijk engine van FM
Ga naar opties > Instellingen > beeld en geluid > toon unieke ID's aanvinkenVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:29:
Engels:
Options > Preferences > Display and Sound > Show Unique ID's
Verwijderd
Ik heb trouwens in mijn game ontzettend veel last van blessure's. Hoort dit zo, of is dit ook een bug en kan ik er iets aan doen door een file te delten/veranderen of iets in de editor??
Heb er niet zoveel last van.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:57:
Ik heb trouwens in mijn game ontzettend veel last van blessure's. Hoort dit zo, of is dit ook een bug en kan ik er iets aan doen door een file te delten/veranderen of iets in de editor??
Heb je je training niet te hoog staan?
Virussen? Scan ze hier!
In mijn eerste seizoen na 22 wedstrijden gekapt omdat ik 16e stond met FC Utrecht.
Vanmiddag opnieuw begonnen, na 3 wedstrijden 0 punten en 18e.
Misschien dat ik vanavond eens wat serieuzer per wedstrijd ga kijken hoe ik ga spelen, want zo schiet 't niet echt op.
Vanmiddag opnieuw begonnen, na 3 wedstrijden 0 punten en 18e.
Misschien dat ik vanavond eens wat serieuzer per wedstrijd ga kijken hoe ik ga spelen, want zo schiet 't niet echt op.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Wooh, die ziet er idd netjes uit zeg... Een paar jaar geleden heb ik die wel eens gespeeld, maar toen kon ik er niet blij van worden. Dus ben ik snel weer aan de FM gegaan. Misschien is het nog eens de moeite waard. Iemand al ervaringen met andere management spellen, bijv. Fifa manager?SYQ schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:32:
het is toch hoogtijd dat de mensen van sigames paar grafische ontwerpers inhuren voor het uiterlijk, begrijp me niet verkeerd ben al jaren verslaafd aan dit spel maar het oog wil ook wat
FIFA is op zich best leuk om even snel een spelletje te doen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:25:
[...]
Wooh, die ziet er idd netjes uit zeg... Een paar jaar geleden heb ik die wel eens gespeeld, maar toen kon ik er niet blij van worden. Dus ben ik snel weer aan de FM gegaan. Misschien is het nog eens de moeite waard. Iemand al ervaringen met andere management spellen, bijv. Fifa manager?
Maar qua diepgang en overall-kwaliteit komt het niet eens in de buurt van FM.
PES schijnt ook goed te zijn, maar hier moet ik zelf nog eens een keertje naar kijken.
Virussen? Scan ze hier!
PES is erg leuk ja, maar totaal iets anders dan FM, PES moet je zelf doen, helemaal zelf spelers besturen. Ik speel het beide, vind het beide heel erg leuk
ik heb ze al wel gemaakt...mn spelers gaan iig niet achteruit, heb het verdeeld in Defender ,Midfielder , Striker en GK
vorgaande jaren had ik ook een DMC en een AMC schema bij maar ben er niet zo van overtuigd.
vorgaande jaren had ik ook een DMC en een AMC schema bij maar ben er niet zo van overtuigd.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
You must be god o//Jan Willems schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:36:
[...]
Ga naar opties > Instellingen > beeld en geluid > toon unieke ID's aanvinken
Engels:
Options > Preferences > Display and Sound > Show Unique ID's
Nu je het zegt, denk ik er ook net aan
Vielen dank
Ik heb een sattelietclub en bij die club zit een braziliaanse scout. Nu kan je bij kennis zien van de club hoeveel kennis de scouts en welke scouts hebben van dat land en dan bij Brazilie staat die scout van me sattelietclub maar hoe kan ik hem laten scouten?
is dat wel mogelijk dan? het is natuurlijk een andere club waar hij voor werkt.
dan is het een beetje zinloos om die kennis bij je eigen club neer te zetten>_<
Tuurlijk niet. Die scout werkt dan niet voor jou, maar die club kan wel hun kennis doorgeven aan jouw scouts. Jouw scouts zullen dan dus sneller dat gebied kunnen scouten.vinpower schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:35:
dan is het een beetje zinloos om die kennis bij je eigen club neer te zetten>_<
aha oke bedankt:) dan ga ik even Brazilie uitpluizen hehehe
Ik heb mijn team behoorlijk goed op de rails, sta 2e in de competitie achter NAC, ajaks en PSV laten allebei punten liggen dus de schaal zou zomaar eens richting Rotterdam kunnen komen dit jaar 
Huysegems en Charisteas vormen een dodelijk koppel voorin, waarbij Harrie als targetman speelt. Daar achter speelt de Guzman en daar achter Stijn Schaars die met lange passes de spitsen bedient. Dat werkt heel goed moet ik zeggen.
Verder heb ik zowat heel mijn technische staf de laan uitgestuurd en allemaal toppers voor teruggehaald van Arsenal Chelsea en Milan (Baresi
)
Wat is het toch een meesterlijk spel
Huysegems en Charisteas vormen een dodelijk koppel voorin, waarbij Harrie als targetman speelt. Daar achter speelt de Guzman en daar achter Stijn Schaars die met lange passes de spitsen bedient. Dat werkt heel goed moet ik zeggen.
Verder heb ik zowat heel mijn technische staf de laan uitgestuurd en allemaal toppers voor teruggehaald van Arsenal Chelsea en Milan (Baresi
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Heeft iemand trouwens al nieuwe skins voor FM07 gevonden? Ik vind de default skin namelijk niet zo mooi (lettertype te klein, icoontjes die ik niet wil etc), en aangezien er maar één skin in zit...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Huysegems is bij mij al 2 jaar de beste manDenniZ schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:10:
Ik heb mijn team behoorlijk goed op de rails, sta 2e in de competitie achter NAC, ajaks en PSV laten allebei punten liggen dus de schaal zou zomaar eens richting Rotterdam kunnen komen dit jaar
Verder heb ik zowat heel mijn technische staf de laan uitgestuurd en allemaal toppers voor teruggehaald van Arsenal Chelsea en Milan (Baresi)
Verwijderd
FM en PESTom G schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:29:
PES is erg leuk ja, maar totaal iets anders dan FM, PES moet je zelf doen, helemaal zelf spelers besturen. Ik speel het beide, vind het beide heel erg leuk
Verwijderd
Ik heb fifa manager wel is gespeeld, alleen als je FM gewend bent is het heel onduidelijk. Ik kon spelers niet echt onderscheiden (welke nou beter is). Ik zag de spelers niet beter worden na loop van tijd. Spelers inkopen leek ook erg makkelijk. Opzich een mooi spel, dat niet eens zo slecht is als je je erin verdiept denk ik.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:25:
[...]
Wooh, die ziet er idd netjes uit zeg... Een paar jaar geleden heb ik die wel eens gespeeld, maar toen kon ik er niet blij van worden. Dus ben ik snel weer aan de FM gegaan. Misschien is het nog eens de moeite waard. Iemand al ervaringen met andere management spellen, bijv. Fifa manager?
Ik ben ook al aan het zoeken maar heb helemaal niets gevonden. Hoop dat er snel mensen komen met skins, ben ook niet zo'n heel erg grote fan van de default skin.wildhagen schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:36:
Heeft iemand trouwens al nieuwe skins voor FM07 gevonden? Ik vind de default skin namelijk niet zo mooi (lettertype te klein, icoontjes die ik niet wil etc), en aangezien er maar één skin in zit...
Ik ben met heerenveen bezig. Het gaait moeizaam soms door blessures maar ik doe het wel redelijk ben de meest scorende ploeg van de ED, en dat terwijl ik na 6 wedstrijden pas 1 goal had gemaakt
. Feyenoord 4-2 dik gebeat maar 2-2 tegen excelsior
. Het wisselt en blessures zijn niet altijd bugs hoor, je kan er ook gewoon echt veel hebben.
Maar weet iemand hoe het hele tutor gedeelte zit?
Maar weet iemand hoe het hele tutor gedeelte zit?
[ Voor 35% gewijzigd door Postius op 21-10-2006 19:05 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Ik zit nu met Ajax in een uitduel tegen Heracles Almelo (rust 1-0 HA). Sneijder krijgt een rode kaart omdat hij een luchtduel won...

Hij zal wel op de tegenstander geklommen zijn anders kan die dwerg nooit een luchtduel winnen natuurlijkVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:05:
Ik zit nu met Ajax in een uitduel tegen Heracles Almelo (rust 1-0 HA). Sneijder krijgt een rode kaart omdat hij een luchtduel won...
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Slaat echt nergens op. Wedstrijd trouwens met 1-0 verlorenDenniZ schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:09:
[...]
Hij zal wel op de tegenstander geklommen zijn anders kan die dwerg nooit een luchtduel winnen natuurlijk

DenniZ schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:09:
[...]
Hij zal wel op de tegenstander geklommen zijn anders kan die dwerg nooit een luchtduel winnen natuurlijk
Of hij heeft snel even een keukentrapje gepakt...
Scorito: FC Bal op ons dak
Verwijderd
Wat vind je van deze bug?Jan Willems schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:02:
[afbeelding]
Heerlijk die bug, laat je wedstrijden verliezen...

Ongelofelijk imo, maakt het spel onspeelbaar.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 20:30 ]
Via 'player interaction' kan ik bij sommigen opgeven dat ik ze rust geef, maar bij sommigen ook niet. Weet iemand wát bepaald waarom het bij de ene speler wel en bij de ander niet kan?
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat zij geen rust nodig hebben?Vos schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:18:
Via 'player interaction' kan ik bij sommigen opgeven dat ik ze rust geef, maar bij sommigen ook niet. Weet iemand wát bepaald waarom het bij de ene speler wel en bij de ander niet kan?
Ja dat lijkt me nogal logisch. het lastige lijkt me bepalen wat wel en geen bugs zijn. Een normale rode kaart krijgen kan of zelfs 2. Veel blessures kan ook normaal zijn, nouja het is juist niet normaal maar hey das voetbal
. Das ook de reden waarom ik heb gewonnen van Atl. Madrid met Heereveen xD
Verwijderd
In de CL gaat het echt lekker op dit moment
na een keiharde uitnederlaag bij Manchester United (4-1) won ik de volgende twee wedstrijden in eigen huis !! (3-2 Galatasaray en 3-0 Benfica). Nog een paar punten en ik kan overwinteren in de CL

Ik weet niet of het iemand is opgevallen: tijdens het saven wordt er nu een back-up van je save gemaakt. Zodat we dus nooit meer het probleem hebben dat als er iets vast loopt tijdens het saven je je save kwijt bent. Leuk dat het opgelost is
Dat kon in FM06 ook al, alleen staat het nu default aan, in FM06 moest je het zelf aanzetten.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik ben momenteel bezig met De Graafschap.
ik werk niet samen met andere clubs en ik zie daardoor ook niks in mijn menu staan.
Krijg ik nog in de toekomst dat clubs zich gaan aanbieden als parent, of kan ik mijzelf aanbieden als parent (niet echt waarschijnlijk met de graafschap, maar het gaat om het idee)?
ik werk niet samen met andere clubs en ik zie daardoor ook niks in mijn menu staan.
Krijg ik nog in de toekomst dat clubs zich gaan aanbieden als parent, of kan ik mijzelf aanbieden als parent (niet echt waarschijnlijk met de graafschap, maar het gaat om het idee)?
Je kunt aan het bestuur vragen om een parent- of feeder club te zoeken. Dit kan door naar de Board Room te gaan en dan een Board Request te doen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:35:
Ik ben momenteel bezig met De Graafschap.
Dan zijn er twee mogelijkheden:
1) Het bestuur weigert. Dan houd het verder op, en kun je d'r niks aan doen.
2) Het bestuur gaat zoeken en komt met een aantal suggesties voor clubs.
In het geval van 2 kan je dan een voorkeur aangeven als er meerdere opties zijn (je kan er maar één kiezen). Daarna zal het bestuur het afronden. Tot nu toe hebben ze mijn voorkeur altijd opgevolgd, ik weet niet of ze dat ook wel eens weigeren.
Als je eenmaal een link hebt met een andere club kan je die bekijken door in het squad-screen te kiezen voor Affiliated Clubs.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Waar wordt de backup dan opgeslagen?Tom G schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:24:
Ik weet niet of het iemand is opgevallen: tijdens het saven wordt er nu een back-up van je save gemaakt. Zodat we dus nooit meer het probleem hebben dat als er iets vast loopt tijdens het saven je je save kwijt bent. Leuk dat het opgelost is
Gewoon in je normale save game map. Na het saven is de backup weer weg hoor, het is alleen even tijdens het saven
Verwijderd
Bedankt ^O^Tom G schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:49:
[...]
Gewoon in je normale save game map. Na het saven is de backup weer weg hoor, het is alleen even tijdens het saven
Hmm, mijn eerste helft van het seizoen met AZ zit er op en ik moet zeggen dat ik toch wat eigenaardigheden heb ontdekt. Mijn assistent manager meldt aan het begin van het seizoen doodleuk dat mijn selectie niet sterk genoeg is om ook maar te kwalificeren voor Europees voetbal dit seizoen en dat lijkt wel aardig te kloppen, want ik begon met 3 overwinningen, 1 gelijk en 3 verloren matches (allemaal uit overigens) tegen de kleintjes voornamelijk.
In de voorbereiding ging het ook al niet denderend en had ik al wat paniekaankopen verricht met het krappe budget van 5.8m. Door die klote 'bug' met De Cler bleef er al helemaal weinig van over, aangezien ik Jeroen Drost haalde voor 1.6m (blijkbaar niet zo transfervrij als het leek, moest dokken omdat ie onder de 24 was). Gaanderweg het seizoen raken een hele zooi sleutelspelers geblesseerd, oa Meerdink, Koevermans, Dembele, Schaars voor minimaal 4 weken of veel langer. Alleen Arveladze blijft over als centrum spits, dus dan maar overstappen op een 4-3-3 systeem met 2 buitenspelers waarvan alleen Jenner een vleugelspits genoemd mocht worden. En verrek, het loopt opeens als een trein net op het moment dat ik achterelkaar moest tegen Roda, Ajax, Feyenoord, PSV (wat een schema ook
). Allemaal met 3 of meer goals afgedroogd met een B-selectie/opstelling, alsof ze voor het eerst tegen een 4-3-3 ploeg spelen ?!?!?
En over blessures gesproken, er lijkt duidelijk iets mis daarmee bij mij, nagenoeg elke club heeft nu zo halverwege de competitie ongeveer 3 basisspelers voor 3+ weken uit de roulatie met als toppunt arme Heerenveen dat door het gemis van 7 ! basisspelers nu troosteloos 15e staat...
Het lijkt wel alsof de default trainingsschema gewoon te zwaar is ingesteld, ik heb de andere schema's namelijk met dezelfde workload samengesteld en anders kan je de malaise bij de overige teams ook niet verklaren.
In de voorbereiding ging het ook al niet denderend en had ik al wat paniekaankopen verricht met het krappe budget van 5.8m. Door die klote 'bug' met De Cler bleef er al helemaal weinig van over, aangezien ik Jeroen Drost haalde voor 1.6m (blijkbaar niet zo transfervrij als het leek, moest dokken omdat ie onder de 24 was). Gaanderweg het seizoen raken een hele zooi sleutelspelers geblesseerd, oa Meerdink, Koevermans, Dembele, Schaars voor minimaal 4 weken of veel langer. Alleen Arveladze blijft over als centrum spits, dus dan maar overstappen op een 4-3-3 systeem met 2 buitenspelers waarvan alleen Jenner een vleugelspits genoemd mocht worden. En verrek, het loopt opeens als een trein net op het moment dat ik achterelkaar moest tegen Roda, Ajax, Feyenoord, PSV (wat een schema ook
En over blessures gesproken, er lijkt duidelijk iets mis daarmee bij mij, nagenoeg elke club heeft nu zo halverwege de competitie ongeveer 3 basisspelers voor 3+ weken uit de roulatie met als toppunt arme Heerenveen dat door het gemis van 7 ! basisspelers nu troosteloos 15e staat...
Het lijkt wel alsof de default trainingsschema gewoon te zwaar is ingesteld, ik heb de andere schema's namelijk met dezelfde workload samengesteld en anders kan je de malaise bij de overige teams ook niet verklaren.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Dat de board die transfer van Gomes accepteert. In m'n '06 game had (AI-)Ajax ook een zooi PSVers gehaald voor veel geld. Leuke transfers en leuke spelers natuurlijk, maar niet echt waarschijnlijk allemaal.
Hoe zit het trouwens met de snelheid en de hoeveelheid leagues die jullie draaien? Is '07 sneller dan '06 en wordt ie na een seizoen of 10 niet alsnog traag?
Hoe zit het trouwens met de snelheid en de hoeveelheid leagues die jullie draaien? Is '07 sneller dan '06 en wordt ie na een seizoen of 10 niet alsnog traag?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 01:33 ]
Verwijderd
Het grote verschil is dat je na het starten van het spel wijzigingen kan aanbrengen ivm het simuleren van wedstrijden per league en competitie. Zo kan je enkel jou reeks in je land full laten simuleren en al de rest sneller. Dit gaat ook op voor CL, Uefa, wereldbekers etc.
En dat maakt het laden een pak sneller.
Verder heb ik ook wel het gevoel dat het allemaal een pak vlotter gaat met een groot aantal leagues. Maar ik ben dan ook een savegame van 8 seizoenen gewoon in 06.
En dat maakt het laden een pak sneller.
ik vind hem sneller dan Fm2006 maar zit pas aan einde van me 2e jaar dus nog niet echt ver, degene die al in seizoen 10 zit is toch wel erreg snel.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 01:29:
Dat de board die transfer van Gomes accepteert. In m'n '06 game had (AI-)Ajax ook een zooi PSVers gehaald voor veel geld. Leuke transfers en leuke spelers natuurlijk, maar niet echt waarschijnlijk allemaal.
Maar gaat zo snel dat je de tips die tijdens het loaden langs komen geeneens kunt lezen wat soms best irritant is.
heb een X2 3800 @ 2600mhz en volgens het display op me keyboard belast hij tijdens het verwerken van data beide cores 100%.
Met Heereveen helaas uitgeschakeld in de UEFA cup maar halve final KNVB Beker(amstel cup), tegen psv moet ik wel kunnen winnen. Alleen iedereen overschat me nogal, ik ben zelfs favoriet tegen ajax en feyenoord omdat ik 13 wedstrijden ongeslagen ben....waarvan 8 keer gelijk spel! (yay).
Aankopen lopen lekker ik kan iedereen echt ENORM aanbevelen om Mendez te kopen, hij komt voor slechts 1,8m(bij mij was dit mijn hele budget) en is een zeer goede en hard werkende DM, en je hoeft hem maar 2,6k per week te betalen. Verder heb ik Kenneth Vermeer op Goal staan
Aankopen lopen lekker ik kan iedereen echt ENORM aanbevelen om Mendez te kopen, hij komt voor slechts 1,8m(bij mij was dit mijn hele budget) en is een zeer goede en hard werkende DM, en je hoeft hem maar 2,6k per week te betalen. Verder heb ik Kenneth Vermeer op Goal staan
Net 2-0 gewonnen van Celta in de finale van de Eufa Cup, je krijgt nu veel meer opmerkingen ook van andere managers dat je het zo goed doet. Vind ik wel prettig
Goed voor me eigendunk

Verwijderd
Heb net in de winterstop Gary O'neil van portsmouth gehaald voor 11,75 miljoen euries. Het is een rechtermiddenvelder die ook in het centrum kan, werd een beetje moe van Gabri goede speler maar hij is al 4x geblesseerd geweest in een half seizoen 
lol ik moest in de kwartfinale van de amstel cup met ajax 1 tegen ajax 2 spelen
een magere 2-0 overwinning... zat er nog aan te twijfelen om ajax 2 te laten winnen ben benieuwd wat er gebeurt als die de amstel cup winnen
lol ik moest in de kwartfinale van de amstel cup met ajax 1 tegen ajax 2 spelen
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 11:58 ]

Wtf is dit gezeur? Zaterdag, woensdag, zaterdag, woensdag, zaterdag, woensdag

De fouten:
Eerste Divisie speelt op vrijdag.
Eerste Divisie speelt nooit op woensdag, 2x dit seizoen op maandag.
En de ergste: Eerste Divisie elke woensdag als er CL voetbal is

3e Ronde KNVB Beker in een weekeinde? Nee, da's altijd doordeweeks.
3e Ronde KNVB Beker en de "top"clubs stromen in? Nee, da's fout SI
3e Ronde KNVB Beker en de lagere clubs (lees 1e Div en amateurs) hebben thuisvoordeel? Ook fout.
En ja, Emmen gaat fucking slecht
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Hebben veel mensen hier last van deze bug? Of is dat alleen bij bepaalde leagues?Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:24:
[...]
Wat vind je van deze bug?
Ongelofelijk imo, maakt het spel onspeelbaar.
Moet wel zeggen dat er nog erg veel bugs in deze versie zitten. Ik zit daarom ook echt te twijfelen om al een game te starten

De Real Name Fix van FM06, een aantal bestanden die de competitienamen aanpasten werken ook perfect bij FM07. Heb hem even ge-upload en is te downloaden op deze link:
http://www.sendspace.com/file/094hd8
Misschien iets voor in de TS!?
Ik zal het zo in de TS zetten, bedankt voor het uploaden. Eerst Feyenoord - Ajax kijkenJan Willems schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:33:
De Real Name Fix van FM06, een aantal bestanden die de competitienamen aanpasten werken ook perfect bij FM07. Heb hem even ge-upload en is te downloaden op deze link:
Verwijderd
*knipTom G schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:36:
[...]
Ik zal het zo in de TS zetten, bedankt voor het uploaden. Eerst Feyenoord - Ajax kijken
[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 22-10-2006 18:24 ]
Liever niet de stand er neer zetten, mensen willen het zien in de samenvatting 
Edit je bericht even.
Edit je bericht even.
[ Voor 13% gewijzigd door .Tom op 22-10-2006 13:55 ]
Verwijderd
Enkele van je punten zijn reeds gemeld in de relevante thread op het SI FM07 Data Issues-forum. Of was jij dat zelf?King Nothing schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:08:
[afbeelding]
Wtf is dit gezeur? Zaterdag, woensdag, zaterdag, woensdag, zaterdag, woensdag![]()
De fouten:
Eerste Divisie speelt op vrijdag.
Eerste Divisie speelt nooit op woensdag, 2x dit seizoen op maandag.
En de ergste: Eerste Divisie elke woensdag als er CL voetbal isEn dan trek ik nog 4000+ toeschouwers
3e Ronde KNVB Beker in een weekeinde? Nee, da's altijd doordeweeks.
3e Ronde KNVB Beker en de "top"clubs stromen in? Nee, da's fout SI
3e Ronde KNVB Beker en de lagere clubs (lees 1e Div en amateurs) hebben thuisvoordeel? Ook fout.
Ik wacht overigens nog steeds met spelen tot de patch uitkomt. Ik heb er niet zo'n zin om elke twee minuten te moeten saven omdat er elk moment een fatal application error kan verschijnen.
Op zich wel jammer, maar ik troost me met de realiteit: Onze jongens hadden een prima middag daar in Alkmaar
Doe ik zo m'n best om de voetbalsites te ontwijken
Maargoed; Ik ben een game begonnen met Ajax en alles gaat lekker; Heb een aantal player-relations, al bleken de jonkies in eerste instantie niet heel blij met het aanstellen van een tutor (' x will give it a go'), nu bevalt het ze kennelijk wel. Zo heb ik een van mijn aankopen
spoiler:
weten te koppelen aan Gentenaar. Ook wilde Adu graag naar m'n club komen, doet het niet slecht Rybka, 17/18, GK
[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 22-10-2006 18:23 ]
Dat ben ikzelfVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:20:
[...]
Enkele van je punten zijn reeds gemeld in de relevante thread op het SI FM07 Data Issues-forum. Of was jij dat zelf?
Spel gekocht vanmiddag (koopzondag in Emmen) en gelijk een schone start. Ik was al een eindje op weg met Emmen, maar dat ging zo onnoemelijk slecht (12x rood en 60x geel in 24 wedstrijden

Landen geladen: Brazilie, Argentinie, Spanje en Italie alleen de hoogste divisie, Nederland, Engeland en Schotland helemaal. Ben begonnen bij Emmen (d'oh).
Beste vrind wette dat
Verwijderd
mijn 1e seizoen met ajax zit erop en ben meer dan tevreden met de resultaten
Kampioen eredivisie
26 gewonnen 4 gelijk 4 verloren
KNVB beker gewonnen
3-0 van feyenoord
Championsleague Kwartfinale
uit 1-1 tegen arsenal thuis verloor ik met pech 0-1
nog ff met ajax doorgaan en dan kan wat mij betreft het spel echt beginnen, met me favoriete fm clubje bury uit de english second division ^_^
Kampioen eredivisie
26 gewonnen 4 gelijk 4 verloren
KNVB beker gewonnen
3-0 van feyenoord
Championsleague Kwartfinale
uit 1-1 tegen arsenal thuis verloor ik met pech 0-1
nog ff met ajax doorgaan en dan kan wat mij betreft het spel echt beginnen, met me favoriete fm clubje bury uit de english second division ^_^
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 16:10 ]
Dat was het niet, want een speler die 'jaded and in need of rest' was, daarbij kon ik het niet kiezen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:19:
[...]
Waarschijnlijk omdat zij geen rust nodig hebben?
Ik speel met Twente. Heb net de eerste 3 competitiewedstrijden achter de rug. Tegen PSV, Ajax en Feyenoord.....hoe verzin je t?
Wel 2x winst, 1x verlies
Wel 2x winst, 1x verlies
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 22-10-2006 17:20 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ik heb nog geen game gestart. Gewoon even wachten tot de grootste bugs opgelost zijn. Ik wil de speelervaring van FM 2007 niet verpesten...PacinoAllstars schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:26:
Moet wel zeggen dat er nog erg veel bugs in deze versie zitten. Ik zit daarom ook echt te twijfelen om al een game te starten
Als je dan het bug report forum van SI af en toe leest, dan is mijn zin helemaal over

Bugs vallen heel erg mee hoor. In dat bugforum worden ook dingen tot bug gebombardeerd die dat helemaal niet zijn, of het gaat over pure GUI-aangelegenheden. En veel bugs staan ook drie, vier of nog meer malen vermeld, dat vertekent het beeld ook heel erg.
Als ik het vergelijk met FM06 zonder de releaseday patch geinstalleerd vind ik FM07 beter te spelen out of the box.
Als ik het vergelijk met FM06 zonder de releaseday patch geinstalleerd vind ik FM07 beter te spelen out of the box.
Virussen? Scan ze hier!
Je kan echt wel gewoon beginnen met spelen hoor, ik wilde ook wachten op een patch maar kon de verleiding niet weerstaan. Ben nog niks tegen gekomen en het spel bevalt me weer uitstekend!!
Hier een kandidaat voor een record, die van grootste overwinning:

[ Voor 26% gewijzigd door dennis112 op 22-10-2006 20:21 ]
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Zo veel?Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:29:
Beetje veel transferbudget voor ajax ?![]()
http://img58.imageshack.us/img58/3269/ajaxmn3.png
Om extra gevraagd? Ik krijg dan 36 miljoen en geen 60...
Verwijderd
Ja op het begin van het seizoen en rond december om extra gevraagdTom G schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:38:
[...]
Zo veel?
Om extra gevraagd? Ik krijg dan 36 miljoen en geen 60...
Verwijderd
Dit is niet meer leuk:
http://img66.imageshack.us/img66/4533/lolta8.png
misschien een 'Suikeroom'
http://img55.imageshack.us/img55/7273/slaappv2.png
http://img66.imageshack.us/img66/4533/lolta8.png
misschien een 'Suikeroom'
http://img55.imageshack.us/img55/7273/slaappv2.png
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 21:01 ]
overdrijven is ook een kunst. zulke wedstrijden gebeuren in het echt ook.Tom G schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:52:
Nu heb ik ook last van die kaarten bug![]()
[afbeelding]
Ik had meer (13x geel en 3x rood) maar ik heb die savegame al weggeflikkerd
Beste vrind wette dat
Dit topic is gesloten.