Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Heb bij vorige edities wel eens wat geexpirimenteerd, maar dit hielp voor mijn gevoel niet.
Verwijderd
Transfer in

Daarbij had ik ook nog vlak voor het nieuwe seizoen begon Mikel (7 miljoen) en Yildirim (7.5 miljoen) gekocht.
Ook hield ik een grote schoonmaak, en verkocht ik een aantal spelers die te veel concurrentie hadden.
Transfer out

De verkoop van Bosschaart, Lazovic, Magrao staan al geplanned voordat het spel begint. En de inkomsten van deze transfers zijn relatief hoog.
Castelen was te vaak geblesseerd en Vincken die dit jaar bij de selectie is gevoegd is beter op de meeste punten.
Doelstelling is om de groepsronde CL door te komen, Amstel Cup winnen en meedoen om het kampioenschap vanaf het begin.
EDIT: Overigens krijg je aan het einde van het seizoen een overzicht mag grappige weetjes zoals;
- Beste aankoop
- Slechtste aankoop
En nog meer, maar bij beste aankoop stond wel een hele mooie Vitesse had een keeper gekocht voor 70K (oftewel niks), die gozer is echt goed vooral voor dat geld (Vincent Enyeama). Nu is hij 1.8 miljoen Euro waard
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 15:10 ]
Mm waarom heb ik dit nog nooit voorbij zien komen? Owjah waarschijnlijk omdat mijn spelers nog niet zo goed zijn hahaJan Willems schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:38:
[afbeelding]
Nog een handige verbetering, Team of the weak komt gewoon in je nieuwsbericht te staan, scheelt een hoop geklik
Aardige inkopen met Anderson en Kalou! Ik had niet gedacht dat die spelers naar NL zouden willen komen.
Verwijderd
wat is dat nou?:sVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:43:
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Nadat de Guzman werd verkocht door Jorien van den Herik aan Real Madrid, moest ik weer opnieuw beginnen met een toekomstig kampioensteam op te bouwen. Gelukkig kon ik voor de 19.25 miljoen Euro goede boodschappen doen.
Transfer in
[afbeelding]
Daarbij had ik ook nog vlak voor het nieuwe seizoen begon Mikel (7 miljoen) en Yildirim (7.5 miljoen) gekocht.
Ook hield ik een grote schoonmaak, en verkocht ik een aantal spelers die te veel concurrentie hadden.
Transfer out
[afbeelding]
De verkoop van Bosschaart, Lazovic, Magrao staan al geplanned voordat het spel begint. En de inkomsten van deze transfers zijn relatief hoog.
Castelen was te vaak geblesseerd en Vincken die dit jaar bij de selectie is gevoegd is beter op de meeste punten.
Doelstelling is om de groepsronde CL door te komen, Amstel Cup winnen en meedoen om het kampioenschap vanaf het begin.
EDIT: Overigens krijg je aan het einde van het seizoen een overzicht mag grappige weetjes zoals;
- Beste aankoop
- Slechtste aankoop
En nog meer, maar bij beste aankoop stond wel een hele mooie Vitesse had een keeper gekocht voor 70K (oftewel niks), die gozer is echt goed vooral voor dat geld (Vincent Enyeama). Nu is hij 1.8 miljoen Euro waard
je haal 1 juli kennedy (nog wat) van twente transfer free, en na 3 weken verkoop je hem voor 1,5.. was dat je bedoeling of overkwam het gewoon?
Ik haal ook wel vaker free transfers om ze daarna voor een paar miljoen door te verkopenVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:22:
[...]
wat is dat nou?:s
je haal 1 juli kennedy (nog wat) van twente transfer free, en na 3 weken verkoop je hem voor 1,5.. was dat je bedoeling of overkwam het gewoon?
Verwijderd
Dat kwam doordat ik de Guzman niet van plan was te verkopen, Kennedy had ik al in de winterstop gekocht maar moest zijn contract uitzitten bij heerenveen. Doordat de Guzman werd verkocht, kreeg ik het budget om betere aanvallende middenvelders te halen en kreeg Kennedy dus te veel concurrentie (Mikel, Yildirim, Anderson, Kalou)Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:22:
[...]
wat is dat nou?:s
Ja Kalou wilde basis spelen, en dat had hij natuurlijk niet bij Chelsea. Overigens eiste Kalou 70.000 pw, ik kon max 45.000 ofzoiets dus heb er een aantal premies en clausules ingepropt en toen wilde hij wel@ GdUP
Aardige inkopen met Anderson en Kalou! Ik had niet gedacht dat die spelers naar NL zouden willen komen.
Anderson had ik ook niet verwacht die was met redelijk weinig ook tevreden (32.000).
EDIT: Aan het begin van het spel heb ik nog een colombiaans talentje weten te strikken; Johan Bocanegra (schitterende naam
Voor dit seizoen heb ik de colombiaan Sherman Cardenas op het oog, die ook gratis te krijgen is. Maar hij wilde vorig seizoen niet naar Feyenoord
Chelsea heeft dit seizoen Connor Clifford gekocht een (14 jarige ier), en me scouts zeggen dat hij 1 van de beste aanvallende middenvelders van the premiership kan worden.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 15:41 ]
Betrouwbare bron? Is bij al de delen van fm al zo geweest. 100% dat er zeer spoedig een 701 patch is.Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:15:
[...]
Betrouwbare bron, of verwacht je dat?
uiteindelijk toch nog de titel gepakt met 2 punten voorsprong op Feyenoord, PSV werd op de laatste speeldag toch nog vijfde door van mij te winnen met 2-1(ik was toen al kampioen), en uiteindelijk won PSV dus ook de play-offs en de UEFA-cup.
Daarnaast heb ik ook de KNVB-beker gewonnen door van FC Utrecht te winnen.
In de CL werd ik door Chelsea uitgeschakeld in de 2de ronde; thuis 2-2 en uit 3-2 verloren na verlenging. Alle vier de doelpunten werden gemaakt door Huntelaar die tevens topscorer werd met 11 doelpunten in de CL. Hij staat nu dus in belangstelling van Inter en Valencia.
Ook Sneijder staat volop in de belangstelling; Inter, Barcelona, Man UTD, Real Madrid, Lyon en CL-winnaar Arsenal! Hopelijk kan ik beide spelers behouden. Ze mogen alleen weg voor record bedragen
Ik heb voorlopig nog maar 1 aankoop gedaan; Freddy Guarin als backup voor Maduro die een van de betere is (hij staat in belangstelling van Betis en Werder Bremen). Ik wil nog wel graag een linksback en een mulitfunctionele middenvelder kopen. Er is geld genoeg, zo'n 23 miljoen.
Het spel is veel sneller. Ik speel met een maat van me online met 5 competities en als wij continue klikken gaat die echt fucking rap door naar de volgende dag. In fm06 duurde uitslagen verwerken echt veel langer.
Interface is vele malen beter en de verbeterde scout opties + feeder clubs rocked gewoon de pan uit.
Wat ik wel zou willen zien is een goed vertaalde officiële skin naar het Nederlands. Ik ken wel Engels, maar vind het gewoon grappig om soms in het Nederland te spelen. Bijvoorbeeld: Vennegoor scoort d.m.v. een bananenschot
[ Voor 21% gewijzigd door PacinoAllstars op 19-10-2006 16:12 ]
Verwijderd
Kijk maar uit, ik weet niet hoe die voorzitter bij jullie is, maar Jorien die accepteert zelf wel een bod als hij het een mooi bedrag vindlochtejans schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:10:
Mijn eerste seizoen met Ajax zit erop:
uiteindelijk toch nog de titel gepakt met 2 punten voorsprong op Feyenoord, PSV werd op de laatste speeldag toch nog vijfde door van mij te winnen met 2-1(ik was toen al kampioen), en uiteindelijk won PSV dus ook de play-offs en de UEFA-cup.
Daarnaast heb ik ook de KNVB-beker gewonnen door van FC Utrecht te winnen.
In de CL werd ik door Chelsea uitgeschakeld in de 2de ronde; thuis 2-2 en uit 3-2 verloren na verlenging. Alle vier de doelpunten werden gemaakt door Huntelaar die tevens topscorer werd met 11 doelpunten in de CL. Hij staat nu dus in belangstelling van Inter en Valencia.
Ook Sneijder staat volop in de belangstelling; Inter, Barcelona, Man UTD, Real Madrid, Lyon en CL-winnaar Arsenal! Hopelijk kan ik beide spelers behouden. Ze mogen alleen weg voor record bedragen
Ik heb voorlopig nog maar 1 aankoop gedaan; Freddy Guarin als backup voor Maduro die een van de betere is (hij staat in belangstelling van Betis en Werder Bremen). Ik wil nog wel graag een linksback en een mulitfunctionele middenvelder kopen. Er is geld genoeg, zo'n 23 miljoen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 16:20 ]
ik lees alle reacties ik heb het spel nu ook,
maar waarom moet ik die folder verwijderen + de fake.inc
wat is dit voor file en wat gebeurd er na het verwijderen van deze file/
ik zie helehoop mensen die zeggen dat je deze moet verwijderen maar ik snap niet waarom!
Alvast bedankt!
@ niekhind
Benotti in "[Multiplatform]Football Manager 2007"
Daar staat het precies uitgelegd wat dat doet
In ieder geval, waar je FM geinstalleerd hebt.
[ Voor 63% gewijzigd door JanW op 19-10-2006 16:32 ]
Verwijderd
Als je een spel start met die file nog op je computer, wordt het NL elftal grijs om SI daar geen licentie voor heeft. Er worden dus geen 'echte' spelers geselecteerd. Verwijder je het dan selecteert het spel wel automatisch de beste Nederlanders (oftewel het NL elftal.)niekosniekos schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:28:
okeej,
ik lees alle reacties ik heb het spel nu ook,
maar waarom moet ik die folder verwijderen + de fake.inc
wat is dit voor file en wat gebeurd er na het verwijderen van deze file/
ik zie helehoop mensen die zeggen dat je deze moet verwijderen maar ik snap niet waarom!
Alvast bedankt!
De folder met foto's kan je verwijderen wanneer je niet wilt dat als je een paar jaar verder in de game bent en nieuwe spelers aan worden gemaakt, dat je dan de nieuwe Ronaldinho krijgt met een pasfoto van een 10 jarig puisterig mannetje.
Verwijderd
Al snel vond ik wat kleine bugs, zoals spelers waarvan de plaatjes omgewisseld waren, zoals Roy Hendriksen en Patrick Hobbelen bij Helmond Sport, of spelers die er simpelweg niet waren (zoals hier al eerder ge-mentioned Lucius bij Feyenoord), maar toen stuitte ik toch wel op een uiterst irritante bug. Gelijk maar even een bug-report gedaan @ SI, hopelijk kunnen het fixxxen voordat de eerste patch uitkomt:
/me @ SI FM07 Bugs Forum
Ik zou bij deze graag iedereen willen aansporen gevonden bugs te melden bij SI. Je zult er immers zelf ook profijt van ondervinden, door middel van de patches die nog uit moeten komen
Verwijderd
Zou natuurlijk ook kunnen dat ik over de optie heen kijk :x
Verwijderd
"The installer is unable to run in graphical mode. Try running the installer with -console or -silent flag."
Dan install je hem toch silent?Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:52:
Hij installeert niet onder Vista
"The installer is unable to run in graphical mode. Try running the installer with -console or -silent flag."
Verwijderd
EDIT: Maak er maar 8 van, laatste wedstrijd zelfs 3 rode kaarten. Uitgeschakeld door MVV in de Amstel Cup.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 18:48 ]
Ik heb in 7 wedstrijden ook 4x rood gekregen. En dan staat tackling op medium.Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:40:
Nu al zes wedstrijden op rij rood gekregen, bug?
Dat moet dus echt nog iets worden bijgesteld imho.
edit: correctie, 5 in 8 wedstrijden....
[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 19-10-2006 19:04 ]
Virussen? Scan ze hier!
Hoe?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Realistisch dusGandalfTheGrey schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:22:
Moeite met clubs als Palermo en rennes. welk systeem spelen jullie met Ajax?!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Stekelenburg
Emanuelson - stam - heitinga - ogararu
Roger - Maduro - Sneijder - Gabri
Babel - Huntelaar
Viel me tegen dat ik maar 7 miljoen kreeg voor transfers... heb nog niets gekocht wel 2 vrije transfers gehaald
Tim de Cler
Marcelo Salas (zat mager in m'n spitsen en hij was toch gratis en een leuke speler voor op de bank)
Zit pas in augustus dus wellicht dat er nog wat versterkingen komen. Deze ajax selectie heeft wel heel weinig kwalitatieve centrale middenvelders
[ Voor 15% gewijzigd door Razer op 19-10-2006 20:13 ]
heb ik ook last vanVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:08:
ik speel "gewoon" 4-4-2 met ajax met me vleugelmiddenvelders pijltje naar voren
Stekelenburg
Emanuelson - stam - heitinga - ogararu
Roger - Maduro - Sneijder - Gabri
Babel - Huntelaar
Viel me tegen dat ik maar 7 miljoen kreeg voor transfers... heb nog niets gekocht wel 2 vrije transfers gehaald
Tim de Cler
Marcelo Salas (zat mager in m'n spitsen en hij was toch gratis en een leuke speler voor op de bank)
Zit pas in augustus dus wellicht dat er nog wat versterkingen komen. Deze ajax selectie heeft wel heel weinig kwalitatieve centrale middenvelders
maar de FM spelers heb ik weer gehaald : Tomas Sivok en Freddy Adu ze wilden gewoon komen.
Roger AML

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ajax (4-1-2-1-2)
GK - Stekelenburg
DR - Grygera
DL - Emanuelson
DC - Stam
DC - Heitinga
DMC - Maduro
ML - Mitea (begon seizoen met Perez, maar is geblesseerd)
MR - Gabri
AMC - Sneijder
SC - Huntelaar
SC - Rosenberg
Net ff Osasuna in voorronde CL afgedroogd met 5-1 thuis.
Ik krijg echt steeds vragen van journalisten of ik interesse heb in die-en-die speler.....(omdat ie op mijn shortlist staat). Kun je hier ook iets aan doen? Is vrij irritant...
Lol...Chelsea koopt ff Káka en Cambiasso voor totaal 70M.
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 19-10-2006 20:58 ]
Roger is als ML ook erg goedVos schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:55:
Ben mijn spel ook begonnen met Ajax, later wel een keer een betere uitdaging
Ajax (4-1-2-1-2)
GK - Stekelenburg
DR - Grygera
DL - Emanuelson
DC - Stam
DC - Heitinga
DMC - Maduro
ML - Mitea (begon seizoen met Perez, maar is geblesseerd)
MR - Gabri
AMC - Sneijder
SC - Huntelaar
SC - Rosenberg
Net ff Osasuna in voorronde CL afgedroogd met 5-1 thuis.
Ik krijg echt steeds vragen van journalisten of ik interesse heb in die-en-die speler.....(omdat ie op mijn shortlist staat). Kun je hier ook iets aan doen? Is vrij irritant...
Lol...Chelsea koopt ff Káka en Cambiasso voor totaal 70M.
Villa ook naar Chelsea....46M....terwijl hij afkoopsom had van 35M haha.
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 19-10-2006 21:09 ]
Verwijderd
Ik heb het spel gewist, alle mappen weggehaald (ook die in mijn documenten), alle registry sleutels... Maar NA installeren, heb ik TOCH weer de instellingen zoals ik die had voor uninstall.
Waar slaat dat spel deze gegevens op?
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Quote van PaulC op sigames forum.OK, I think the question deserves an answer - and this is the best I can do.
There will be a patch, but we are still working on it and still assessing feedback on the boxed game. The game is in terrific shape out of the box this year, so we wont be rushing a patch out as quickly as in the last couple of years.
So in short, nothing is likely before the end of the month but we will keep you updated as and when we can. And thanks for the continued support and feedback!
Oftewel, geen releaseday patch dit jaar, want de nood is gewoon niet hoog. Er valt nog wel eea te verbeteren, maar dat zal dus tezijnertijd wel gebeuren.
Ik ga dus niet meer een dag of wat wachten maar begin nu dan gewoon een nieuw spel
[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 19-10-2006 21:55 ]
Nou... Dat gaat snel:456 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:53:
Weet iemand waar dat spel zijn data opslaat?
Ik heb het spel gewist, alle mappen weggehaald (ook die in mijn documenten), alle registry sleutels... Maar NA installeren, heb ik TOCH weer de instellingen zoals ik die had voor uninstall.
Waar slaat dat spel deze gegevens op?
C:\Documents and Settings\Marc\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2007
Andere vraag:
Hoe krijg ik dat intro niet steeds in beeld. Bij de snelkoppeling -intro achter de naam werkt niet (werkte in vorige versies wel)
[ Voor 12% gewijzigd door 456 op 19-10-2006 22:04 ]
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Opvallend is ook wel het aantal kaarten in deze competitie, dus ik ging even bij de scheidsrechters statistieken kijken..
Daniel Giminez: 25 wedstrijden gefloten, 230x geel, 32 keer rood
Verwijderd
17 punten voorsprong? Aardig gekJapie Gijs schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:19:
Zit nu bij Boca Juniors, gaat prima sta 1e met 17 punten voorsprong op de 2e.
Opvallend is ook wel het aantal kaarten in deze competitie, dus ik ging even bij de scheidsrechters statistieken kijken..
Daniel Giminez: 25 wedstrijden gefloten, 230x geel, 32 keer rooddrama
Na hoeveel wedstrijden is dit?
Dat was na 24 wedstrijden..Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:24:
[...]
17 punten voorsprong? Aardig gek.
Na hoeveel wedstrijden is dit?
Maar de competitie in Argentinie zit een beetje raar in elkaar, je hebt een eerste ronde en een laatste ronde

Alleen ben bang dat ik na dit seizoen een beetje spitsenprobleem ga krijgen, want heb nu Palermo en Delgado erin en alleen Schelotte op de bank, maar die zijn alle 3 al 33 jaar
Palacio was eigenlijk hun opvolger geweest, maar die vertrekt transfervrij na dit seizoen
Misschien ff de jeugd de kans geven
Het lijkt erop dat het inderdaad niet meer kan en ik denk dat de reden daarvoor is dat je vanuit het spel een nieuw spel kunt laden, creeren en naar het hoofdmenu kunt gaan. In voorgaande versies moest je steeds het spel afslaan en opnieuw opstarten waardoor je constant die intro te zien krijgt. Nu zul je er eigenlijk nauwelijks last van moeten hebben.456 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:59:
[...]
Andere vraag:
Hoe krijg ik dat intro niet steeds in beeld. Bij de snelkoppeling -intro achter de naam werkt niet (werkte in vorige versies wel)
Verwijderd
Hmm. Dat systeem ken ik in ieder geval niet. Volg nooit echt het Zuid-Amerikaanse voetbalJapie Gijs schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:32:
[...]
Dat was na 24 wedstrijden..
Maar de competitie in Argentinie zit een beetje raar in elkaar, je hebt een eerste ronde en een laatste rondede eerste ronde had ik zegmaar al gewonnen en nu is het weer een soort opnieuw begonnen, sta nu na 7 wedstrijden 2 punten los. Doelsaldo: 20 voor 4 tegen
![]()
Alleen ben bang dat ik na dit seizoen een beetje spitsenprobleem ga krijgen, want heb nu Palermo en Delgado erin en alleen Schelotte op de bank, maar die zijn alle 3 al 33 jaar
Palacio was eigenlijk hun opvolger geweest, maar die vertrekt transfervrij na dit seizoen
Ik vind het leuk om werkloos te beginnen en dan mezelf seizoen na seizoen op te werken.
Zodoende ben ik bij West Bromwich Albion terecht gekomen.
Ik sta 1e met 6 punten los van Coventry, half november.
We moeten dit jaar gewoon promoveren zo voortvarend gaat het.
John Hartson, overgekomen van Celtic, is echt een goudhaantje.
Die kerel is elke wedstrijd sowieso goed voor minimaal 1 doelpunt.
Ik geloof dat hij inmiddels al tegen de 30 doelpunten zit, en het seizoen bevind zich pas in november, ongelooflijk.
Wat me verder goed bevalt is het direct communiceren met spelers.
Nu kan ik veel beter hoogte krijgen of ze naar mijn club willen verkassen.
Aankopen die ik gedaan heb zijn overigens: Hans Vonk (Ajax CT), Jari Litmanen (Malmo FF) en Josep Guardiola (Werkloos).
Ze brengen allemaal de nodige ervaring mee en het zijn leuke backups voor een club als WBA.
Verwijderd
Wat bedoel je hiermee, want ik krijg die melding nog steeds als ik fullscreen wil afzetten om in windows modus te spelen?!Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:32:
Mensen die met widescreen of hogere resoluties zitten en widescreen willen spelen of mensen die zelfs met lage resoluties zitten en windowed mode willen forcen kunnen dit instellen op hun target path:
"C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\fm.exe" -small_screen -windowed
Iedereen die ingame een foutmelding krijgt bij het switchen naar windowed kan dit dus gebruiken. Zelfde command als FM 2006 eig.
Mss een ideetje voor de startpost want ken veel mensen die hier naar vragen.
Heb met chelsea gespeeld en moet zeggen dat het weer toppie is. Alleen maakt de verdediging en keeper soms hele rare fouten
Verwijderd
Minder, ik was na vanavond dus eigenlijk van plan om te wachten op de (IMO hoognodige) patch...Benotti schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:54:
[...]
Quote van PaulC op sigames forum.
Oftewel, geen releaseday patch dit jaar, want de nood is gewoon niet hoog. Er valt nog wel eea te verbeteren, maar dat zal dus tezijnertijd wel gebeuren.
Palermo is goed jonge.Japie Gijs schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:32:
[...]
Dat was na 24 wedstrijden..
Maar de competitie in Argentinie zit een beetje raar in elkaar, je hebt een eerste ronde en een laatste rondede eerste ronde had ik zegmaar al gewonnen en nu is het weer een soort opnieuw begonnen, sta nu na 7 wedstrijden 2 punten los. Doelsaldo: 20 voor 4 tegen
![]()
Ik zie dat de prijzen op CDWow ook gestegen zijn, gelukkig heb FM nog 7 euro goedkoper kunnen bestellen als dat hij nu op de lijst staat. Tijd dat ze hem verzenden
Verwijderd
Het zijn niet echt grote bugs, en het gaat om het rode kaarten/injury probleem. Maar dat laatste verschilt per persoon. Ik vind het aantal injuries wel meevallen, rode kaarten zijn er naar mijn mening wel veelsteveel, waardoor je toch belangrijke wedstrijden verliest.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:45:
Om wat voor bugs gaan het?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 09:53 ]
Hier staat het overzicht:Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:45:
Om wat voor bugs gaan het?
http://community.sigames....ms/a/frm/f/4642084852/p/1
Verwijderd
Dat is inderdaad niet zo best. Zag al eerder ergens op FOK! een screenshot met 5 rode kaarten in een kwartier tijd! En dat kan best frustrerend zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:52:
[...]
Het zijn niet echt grote bugs, en het gaat om het rode kaarten/injury probleem. Maar dat laatste verschilt per persoon. Ik vind het aantal injuries wel meevallen, rode kaarten zijn er naar mijn mening wel veelsteveel, waardoor je toch belangrijke wedstrijden verliest.
Dankje wel voor het linkjeRazer schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:57:
[...]
Hier staat het overzicht:
http://community.sigames....ms/a/frm/f/4642084852/p/1
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 10:03 ]
6 spelers geblesseerd! van het eerste team!
Het is wel handig ik meende dat er ondertussen ook al een nederlands versie beschikbaar is!
iig de language file!
Die kun je gewoon uit de demo halen, dus die is al een tijdje beschikbaarniekosniekos schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:32:
Naja met de blessures is ook vrij ververvelend had net
6 spelers geblesseerd! van het eerste team!
Het is wel handig ik meende dat er ondertussen ook al een nederlands versie beschikbaar is!
iig de language file!
Het enige echte knelpunt was wie ik als spits opstellen zou. Op het begin wisselde ik wat tussen Kone en Tardelli, waarbij Kone toch als beste uit de kast kwam. Ik heb Kluivert een wedstrijd aan laten klooien, maar dat leek nergens op en hij kreeg al vlug een vaste plek op de tribune - totdat ik door blessureleed gedwongen was om hem nog een kans te geven. Chagarijnig als ik was heb ik hem tijdens de teaminstructie wel toegensnauwd dat hij potjandorie toch maar eens presteren moest - en presteren deed hij! Hij legt in de eerste twaalf minuten van de wedstrijd tegen Osasuna er meteen drie doelpunten in, en geeft daarna nog de assist voor de 4-0. Daarna heb ik hem drie wedstrijden in de basis gehad, waarin hij steeds prima presteerde. Helaas is hij alweer geblesseerd geraakt, maar hij is net weer herstellende, zodat hij zijn plek in de basis weer terugverdienen kan.
Verder heb ik met twee miljoen Mendez getekend, die eerst alleen op huurbasis bij PSV speelde. Ook leuk: ik heb de oude Jari Litmanen half uit sentiment toch maar een contract aangeboden, zodat hij fijn samen met de binnenkort toch weer geblesseerde Kluivert herinneringen ophalen kan aan Ajax onder Van Gaal. Aldus de stand in de Eredivisie en in de Champions League. Ik verwacht geen problemen bij het binnenhalen van de landstitel, en zie nu vooral vol spanning uit naar de Champions League. Hopelijk valt de loting mee.
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Verwijderd
Is dat een volle nl-pack? Dacht dat het een limiet-versie was.Razer schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:07:
[...]
Die kun je gewoon uit de demo halen, dus die is al een tijdje beschikbaar
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Nu na een heel seizoen af te hebben niks raars ontdekt of gezien. Alle teksten klopten gewoon.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:03:
[...]
Is dat een volle nl-pack? Dacht dat het een limiet-versie was.
Verwijderd
Verwijderd
Nog steeds win ik met liverpool van de grootste clubs (bayern, chelsea, arsenal) om vervolgens met 3-0 te verliezen van de nummer 20 van de ranglijst... ik snap dat dat in het echt ook kan gebeuren, maar mijn team heeft vaak toch echt te veel moeite met lager geklasseerde ploegen (ik heb dan altijd van de doelpunten gemaakt door spelers die nog nooit voor hun club hebben gescoord)
Ook behoorlijk veel blessures atm, maar niet absurd veel.
Verwijderd
Hoe dan ook, wat een heerlijk spel!
Ben met ajax in de eredivisie 10 played 9 gewonnen 1 x gelijk
Champions League 3 played 2x gewonnen 1x verloren
won zojuist 0-4 bij real madrid
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 13:44 ]
Verwijderd
ach ik opzich wel verwacht dat er veel mankeerde.. er zijn zoveel nieuwe dingen bij, dat lang niet alles up to date kan zijn, hopen dat na de eerste opdate 2/3 weken? alles weer een stuk beter zal zijn, maar iig weer een goede stap naar de perfecte manage gamen
FM07 HERE I COME!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Dit seizoen zit er ook weer op, vrij gemakkelijk kampioen geworden. Waarbij mijn nieuwe aankopen Mikel, Anderson, Yildirim en Kalou erg belangrijk waren. Huysegems zorgde daarbij voor de doelpunten totdat hij rond maart zwaar geblesseerd werd voor 4 maanden. Toen verliep het ook allemaal wat moeizamer.
De beker werd ik in de eerste beste wedstrijd eruit geknikkerd door MVV, doordat ik 3 rode kaarten kreeg (bedankt!). In de Champions League werd ik groepswinner boven Chelsea, in de daarop volgende ronde moest ik tegen Real Madrid (die tweede waren geworden in hun poule, eerste werd Siena:|). Ik domineerde in beide wedstrijden vooral de uitwedstrijd maar ik wist niet te scoren. In de thuis wedstrijd domineerde ik opnieuw maar wist niet te scoren, Real Madrid had wel 5 schoten op doel en scoorde daaruit 3x. Erg ongelukkig uitgeschakeld dus.
Toch wel redelijk tevreden over het seizoen. Nu zitten alle grote clubs achter Kalou aan, en hij wilt ook weg. Ik zal hem pas verkopen voor 20 miljoen, dan kan ik daar weer mooi een aantal vervangers voor kopen. Als dat niet lukt hou ik hem tegen zijn wil in, in mijn team. Heb wel wat prijzengeld binnegenkregen (5 miljoen CL + iets van 3 miljoen eredivisie).
Eigenlijk wilde ik dit seizoen twee van mijn grootste talenten laten doorstromen (Milian en Bocanegra) maar beide kregen op de helft van het seizoen een zware blessure (Millian gebroken been). Hopelijk behouden ze hun potentie.
Verwijderd
Als je dit in het path van je icon zet en dan je spel opent met dat icon moet je niet meer naar de opties om full screen aan te zetten maar start hij gewoon windowed op. Dit heeft geen gevolgen als je met een ander icoontje of de exe zelf opstart natuurlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:13:
[...]
Wat bedoel je hiermee, want ik krijg die melding nog steeds als ik fullscreen wil afzetten om in windows modus te spelen?!
Verwijderd
Ik heb maar 6 landen met een kleine database, dus dat gaat redelijk snel met een goede computerVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:51:
Wat ga jij snel GdUP
Alle wedstrijden speel je? Of laat je de saaie gewoon door je assistent doen?Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:55:
[...]
Ik heb maar 6 landen met een kleine database, dus dat gaat redelijk snel met een goede computer
Verwijderd
Alle behalve de laatste 2 omdat ik toen al kampioenschap binnen had. Overigens gewoon op text mode, dus dat gaat ook weer sneller dan alle hoogtepunten.Razer schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:03:
[...]
Alle wedstrijden speel je? Of laat je de saaie gewoon door je assistent doen?
Inmiddels ook Kalou verkocht aan Man Utd, was niet meer te houden. Toch nog voor 25 miljoen, terwijl ik hem maar voor 8 heb gehaald.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 15:13 ]
Bona? of Slalom?Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:10:
[...]
Alle behalve de laatste 2 omdat ik toen al kampioenschap binnen had. Overigens gewoon op text mode, dus dat gaat ook weer sneller dan alle hoogtepunten.
Inmiddels ook Kalou verkocht aan Man Utd, was niet meer te houden. Toch nog voor 25 miljoen, terwijl ik hem maar voor 8 heb gehaald.
Verwijderd
Slalalalom
Er zijn alleen een beetje weinig goede opvolgers voor zijn positie, die naar Feyenoord willen, te koop
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 15:18 ]
Volgens mij Salamon omdat ie um gekocht had van Chelsea na het eerste seizoen
Edit: Te laat
[ Voor 4% gewijzigd door Razer op 20-10-2006 15:16 ]
maar met de Nederlandse versie nog in het Oosterpark!
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik pas 2 rode kaarten in 29 duels... met tackling soms op hard en soms op medium,....wildhagen schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:42:
[...]
Ik heb in 7 wedstrijden ook 4x rood gekregen. En dan staat tackling op medium.
Dat moet dus echt nog iets worden bijgesteld imho.
edit: correctie, 5 in 8 wedstrijden....
Leuk idee maar niet realistisch, FM zit toch best wat veel tijd in om te spelen en om nou uren zo'n ding krampachtig vast te houdenSherlock schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:57:
Zou er ook (ooit) een versie komen voor de PPC? Lijkt me wel mooi als je bijv. een CM3 op je PPC zou kunnen draaien, que processorkracht zijn ze best te vergelijken met de PC's uit die tijd...
Elect a clown, expect a circus.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Moet zeggen dat ik het een vet spel vind! En ergens ben ik ook wel blij dat ik het niet meteen 'gemasterd' heb. Wonder boven wonder, krijg ik nu net toch een nieuw contract bij Ajax. Het board is alles behalve blij met me, maar de supporters staan als een blok achter me. Ik weet alleen dat elke fout nu fataal is, so here we go
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Ik heb hem ook net gehaald en ben begonnen met een relatief kleine club,Willem 2
het eerste wat ik heb gedaan is een satelietclub aangevraagd,en heb er 1 gevonde,
een ploeg uit de 2e divisie in Italie. Daar stal ik nu me jonkies.
Heeft iemand nog tipsvoor mij
Verwijderd
Hoe kan je scouten naar spelers, er wordt bij mij geen verslag gedaan van de scouting!!
Bij een speler, laten scouten, dan kan je kiezen voor hoeveel wedstrijden, en dan moet je wachtenVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:28:
Eey mensen,
Hoe kan je scouten naar spelers, er wordt bij mij geen verslag gedaan van de scouting!!
Verwijderd
Maar ik bedoelde meer algemene scouting, weet je dat toevallig ook ?
Heeft iemand verder nog vette tips ?
Hopelijk hebben we hier ook mensen met verstand van (ik denk) Java..
Ik heb het spel aangeschaft, wil het installeren en krijg in het begin al een foutmelding:
[img=http://img167.imageshack.us/img167/5616/fm2007troublezj1.png]
Ik heb meerdere malen Java gedeinstalleerd en geinstallerd, verschillende versies etc, maar de
melding blijft zich voordoen. Ik heb hulp nodig, ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.
Specs: Opteron 144@2.7, 2GB G.sKill, 2x Maxtor 74 Gb Daar zal het allemaal niet aan liggen, ik neem aan sofwarematig met java.. Google heeft ook geen oplossingen
Alvast bedankt!
[ Voor 15% gewijzigd door BoRRel82 op 20-10-2006 19:51 ]
Ja, dat is te zien bij 'manager' -> 'scouting'.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:44:
eey thanx tom !!
Maar ik bedoelde meer algemene scouting, weet je dat toevallig ook ?
Heeft iemand verder nog vette tips ?
Even over alle rode kaarten: ik speel nu voor de lol een vriendschappelijke wedstrijd met tackling op hard, en heb na 45m pas 1x geel gehad...
En nu na 90m ook geen rood gehad, enkel 1x geel.
[ Voor 43% gewijzigd door .Tom op 20-10-2006 19:52 ]
Verwijderd
Ik krijg helaas geen plaatje te zien. Upload het anders naar http://xs.to?BoRRel82 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:48:
Hey Luitjes,
Hopelijk hebben we hier ook mensen met verstand van (ik denk) Java..
Ik heb het spel aangeschaft, wil het installeren en krijg in het begin al een foutmelding:
http://img167.imageshack....6/fm2007troublezj1.th.png
Ik heb meerdere malen Java gedeinstalleerd en geinstallerd, verschillende versies etc, maar de
melding blijft zich voordoen. Ik heb hulp nodig, ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.
Specs: Opteron 144@2.7, 2GB G.sKill, 2x Maxtor 74 Gb Daar zal het allemaal niet aan liggen, ik neem aan sofwarematig met java.. Google heeft ook geen oplossingen
Alvast bedankt!
http://img167.imageshack.us/img167/5616/fm2007troublezj1.pngVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:51:
[...]
Ik krijg helaas geen plaatje te zien. Upload het anders naar http://xs.to?
Dank, ik probeer het nogmaalsIk krijg helaas geen plaatje te zien. Upload het anders naar http://xs.to?
Mmm...melding; "Filenames including the following character are not allowed: blanks
Please rename your file and click here to try again."
http://xs.to/xs.php?h=xs308&d=06425&f=Footballm.png
http://xs308.xs.to/xs308/06425/Footballm.png
[img=http://xs308.xs.to/xs308/06425/Footballm.png]
Borrel
Edit: Tnx Tom G Ps nice topic
[ Voor 3% gewijzigd door BoRRel82 op 20-10-2006 19:57 ]
Verwijderd
Ik sta momenteel eerste met 6 wedstrijden gespeelt te hebben 3 gewonnen/3 gelijk, kom je op 12punten.
Ik vind het vrij weinig punten om meteen mee eerste te staan.
Alles draait lekker en dat met 1 aankoop Lehobang Mokoena !!
Dit topic is gesloten.