[Multiplatform]Football Manager 2007

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.363 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wordt er bij de mac versie trouwens geen demo geïnstalleerd? Ik heb tijdens de installatie -no demo- niet geselecteerd dus een demo zou geïnstalleerd moeten zijn, kan het alleen nergens vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het aan mijn game ligt, maar ik krijg vrij veel blessures en dan elke keer op dezelfde positie. Ook gele kaarten lijken sneller te vallen (en daardoor dus2x geel = rood)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Benotti schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 00:37:Een beetje Football Manager veteraan weet dat er twee dingen zijn die hij moet doen zodra FM is geinstalleerd.

1) de bestanden uit Football Manager 2007\data\db\700\lnc\all verwijderen en daarna een nieuwe game maken.

2) de map met fotos voor de newgens verwijderen :P
Wat doet dit precies? :?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

1) Verwijdert alle fakenamen
2) Zorgt er voor dat je 20-jarige wondertalent in de spits er niet uitziet als een 50-jarige man die dronken net uit het cafe komt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

2) deze map dus: Football Manager 2007\data\graphics\pictures\players\normal\regens

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Guzman is verschrikkelijk goed met dit spel >:).. Verdeelt het spel, geeft vele assists, neemt gevaarlijke vrije trappen en scoort ook redelijk veel.

Net groepsloting voor Uefa Cup (ik ben Feyenoord):
- Auxerre
- CSKA Moscow (Wonnen gister in het echt nog van Arsenal geloof ik, Vagner Love en Carvalho)
- West Ham (Tevez en Mascherano)
- Frankfurt

Lijkt meer op een CL poule

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Tss, de foto's van Jan Haak en Kees van Duyn bij FC Emmen zijn omgedraaid. Kutspel :r

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

King Nothing schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:40:
Tss, de foto's van Jan Haak en Kees van Duyn bij FC Emmen zijn omgedraaid. Kutspel :r
En Frank de Boer speelt nog in Qatar :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Wat een bagger zeg. :r

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Al iemand beschikking over goede tactieken en trainingsopzetten?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Heb het idee dat de data slechter is uitgewerkt als normaal. De posities van o.a. de spelers van Roda kloppen voor geen meter. Marcel Meeuwis aanvallende middenvelder yeah right. En Bodor linksback? :'(

Vanavond maar met de Editor aan de slag en iedereen wel z'n goede positie toekennen want dit is beetje triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Dat viel mij ook al op ja, dat de posities van spelers niet echt kloppen....ff w8en op een save game editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Vos schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:00:
Dat viel mij ook al op ja, dat de posities van spelers niet echt kloppen....ff w8en op een save game editor.
Kan toch ook gewoon met de FM Editor, als je maar één team hoeft aan te passen is dit nog goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Ik hoop ZO dat mijn lokale gamesboer 'm op voorraad heeft vanavond.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Razer schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:07:
[...]

Kan toch ook gewoon met de FM Editor, als je maar één team hoeft aan te passen is dit nog goed te doen.
Niet als je al bezig bent met een spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Ook leuk dat je jongere talentvolle spelers kan 'linken' als leerling aan een oudere speler, die dan als tutor fungeerd. Nu nog maar hopen dat ze er echt van leren :+

Dit valt te doen onder Player Interaction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Waar kan ik eigenlijk parents en feeder clubs vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Razer schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:02:
Waar kan ik eigenlijk parents en feeder clubs vinden?
Onder Affiliated Clubs, net boven History in je Team-menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Wordt er bij de mac versie wel een demo meegeleverd? Want het valt mij op dat er geen demo is geinstalleerd bij mij. Kan iemand mij duidelijkheid over geven?

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal grote clubs zitten achter deze speler aan;

Talent
Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/3962/talentrb1.th.jpg

Clubs
Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/9103/clubsky4.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Heb vandaag 'gewoon' de Nederlandse versie gekocht. Die ligt dus momenteel in de winkel.

[ Voor 65% gewijzigd door ilyc op 18-10-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan kan je ons vast wel vertellen welke winkel ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
E-Plaza, en ik hoorde dat 'ie ook bij Futurezone (R'dam) in de schappen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die ons iets kan vertellen over de skins?

En of die van FM2006 compatibel zijn met FM2007, want de turnstyle06 was imo een voltreffer =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op de site van dixons kijkt staat er ook dat hij in voorraad verkrijgbaar is dus lijkt me dat het spel daar dan ook in de winkels ligt, morgen maar even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:47:
als je op de site van dixons kijkt staat er ook dat hij in voorraad verkrijgbaar is dus lijkt me dat het spel daar dan ook in de winkels ligt, morgen maar even kijken
De releasedate is ook vervroegd naar vandaag, zie http://community.sigames..../f/521102691/m/8942020362

Zelf heb ik hem besteld bij Play.com (status nu: Processing). Tot die tijd heb ik hem gedownload. Zodra de officiele versie binnen is ga ik die installeren en een nieuwe game starten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

wildhagen schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:56:
[...]

De releasedate is ook vervroegd naar vandaag, zie http://community.sigames..../f/521102691/m/8942020362

Zelf heb ik hem besteld bij Play.com (status nu: Processing). Tot die tijd heb ik hem gedownload. Zodra de officiele versie binnen is ga ik die installeren en een nieuwe game starten.
Zie het verschil niet echt eigenlijk....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Met welke competities spelen jullie allemaal standaard geselecteerd?

Ik gebruik altijd:

Nederland
Duistland
Engeland
Italië
Spanje

En dan een grote database, of raden jullie iets anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb nu de volgende competities:

- Belgie (alle drie)
- Nederland (beide)
- Engeland (allen)
- Duitsland (alle drie)
- Frankrijk (alle drie)
- Spanje (alle drie)
- Italie (alle vier)
- Tsjechie (beide)
- Rusland (beide)
- Brazilie (alle drie)
- Argentinie (beide)
- Schotland (alle drie)
- Turkije (alle drie)

Totaal 40 competities, met een large database.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
wildhagen schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:13:
Ik heb nu de volgende competities:

- Belgie (alle drie)
enz

Totaal 40 competities, met een large database.
Dan moet het toch ook lang duren voordat je een weekje verder bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat voor een computer heb je dan wel niet? Als je zoveel competities aanzet, dan is dat leuk voor 1 seizoen, maar doorgaan tot 2015 bijvoorbeeld ben je wel een jaartje mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Razer schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:20:
[...]

Dan moet het toch ook lang duren voordat je een weekje verder bent :)
Valt wel mee, zit nu nog in juli (heb gisteren vooral een tactiek + trainingsschema gemaakt), en het loopt prima.
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:21:
En wat voor een computer heb je dan wel niet? Als je zoveel competities aanzet, dan is dat leuk voor 1 seizoen, maar doorgaan tot 2015 bijvoorbeeld ben je wel een jaartje mee bezig :)
Valt wel mee, in FM06 ging dat ook erg lekker :)

CPU = Core 2 Duo E6600 (2.4 @ 2.7 Ghz), met 2 GB RAM. Dat wil dus wel :)

Huh, ik heb een bug gevonden denk ik... ik ben een club in de derde Spaanse Divisie, en ik heb de board verzocht om een feeder en een parent club te zoeken. Nu krijg ik als feeder-clubs de keuze uit Deportivo Alaves (tweede divisie) en Valencia (Primera Division)? :? :? Dat lijkt me een beetje vreemd, zoiets zou ik eerder als parent club verwachten???

[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 18-10-2006 18:33 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb 8 comps geladen uit 4 landen en de laadtijd voor het maken van die game is al véél korter dan fm2006. Heb net 2 uur gewerkt aan tactieken, nu ff kijken of ze ook werken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand de dutch.ltc van da languages file on line zetten aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:52:
kan iemand de dutch.ltc van da languages file on line zetten aub
Dit moet hem zijn, al speel ik er zelf niet mee. http://www.dionysus.nl/fm2007dutch.rar

Ik neem aan dat het toegestaan is?

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 18-10-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Hebben jullie al duidelijke verbeteringen waargenomen dmv tutoring door oudere spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

s0k schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:04:
[...]

Onder Affiliated Clubs, net boven History in je Team-menu.
Ik kan dat dus even helemaal niet vinden :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:02:
Hebben jullie al duidelijke verbeteringen waargenomen dmv tutoring door oudere spelers?
Denk dat de meeste mensen nog in hun eerste seizoen zitten ;), en zo een verbetering kan je ook niet merken denk ik. Spelers worden zowiezo altijd beter als ze jong zijn. Die verbeteringen door middel van tutoring gaat geloof ik in de verborgen statistieken zitten (zoals prefererende acties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 13-09 11:34
Hmm, ik weet wel dat ik heel slecht ben in tacktieken... 2-0 winnen van een 3de divisie club uit frankrijk... HSV dat met 2-0 voor staat tegen je met rust... Ik speel met Ajax.

offtopic:
Kom anders even in IRC mocht iemand wat wijze lessen in tacktieken voor me hebben

[ Voor 23% gewijzigd door JanW op 18-10-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:46:
Iemand die ons iets kan vertellen over de skins?

En of die van FM2006 compatibel zijn met FM2007, want de turnstyle06 was imo een voltreffer =D
iemand? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Die stomme bug met penals nemen zit er nog steeds in, als het lang duurt voordat er commentaar komt dan gaat de penal mis. Het is echt zo easy te voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
s0k schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:02:
Ik heb wel gezien dat de jongere spelers preferred moves over kunnen nemen van hun mentor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Zover ik weet zijn die niet compatible, aangezien in fm07 skin een hoop nieuwe buttons onderin zitten die fm06 niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

s0k schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:58:
Ook leuk dat je jongere talentvolle spelers kan 'linken' als leerling aan een oudere speler, die dan als tutor fungeerd. Nu nog maar hopen dat ze er echt van leren :+

Dit valt te doen onder Player Interaction.
Hoe dan? Ik zie daar idd wel Linked Players staan onderin, maar ik kan niets daar, drop down box is disabled etc...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

wildhagen schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:34:
[...]

Hoe dan? Ik zie daar idd wel Linked Players staan onderin, maar ik kan niets daar, drop down box is disabled etc...
Ben er ook nog niet helemaal achter hoe dat zit, maar het blijkt dus dat het slechts bij bepaalde combinaties kan. Momenteel heb ik dus zo'n 8 Tutor-relaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks maar is een verslagje posten van mijn eerste seizoen als Feyenoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Huh, ik speel net met Ajax de Friendly Cup semi-finale (waarschijnlijk A'dam tournament). Ik win en ga door naar de finale staat er...echter komt er geen finale. De hele wedstrijd is ook niet meer te vinden in de fixtures lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:40:
Straks maar is een verslagje posten van mijn eerste seizoen als Feyenoord ;)
Heb je dat nu al af? Hoe lang heb je dan wel niet gespeeld? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom G schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:41:
[...]

Heb je dat nu al af? Hoe lang heb je dan wel niet gespeeld? :o
Ik heb een dagje vrij genomen :*), ik geloof iets van 7 uur ghehheheheheheh. Maar morgen begint jammer genoeg het echte leven weer ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste seizoen zit er inmiddels op, in de voorbereiding heb ik maar 1 speler aangetrokken als versterking voor het eerste team, de Argentijn Ernesto Farias van River voor 6.75 miljoen euro.
In het begin ging het erg stroef en had ik 4 punten uit 5 wedstrijden. Vooral in de eerste 10 competitie wedstrijden was de Guzman de beste en belangrijkste man. Hij zorgde voor veel assists dankzij zijn gevaarlijke corners en vrije trappen en scoorde ook belangrijke doelpunten.

Wel kwalificeerde ik me voor de UEFA Cup door Lyn te verslaan. Vooral de uitwedstrijd gaf perspectieven en zelfvertrouwen voor mijn team, ik won namelijk met 8-1. Lyn eindigde de wedstrijd met 9 man door 2 rode kaarten, wel moet vermeld worden dat de eerste rode kaart pas viel nadat ik 3-0 voorstond (37 min, irritatie?).

8-1 tegen Lyn;
http://img115.imageshack.us/img115/4072/lynfa4.jpg

De poule indeling van de UEFA was erg zwaar, eigenlijk zelfs de zwaarste poule van allemaal. Ik zat namelijk bij;
- Auxerre
- CSKA Moscow (Wonnen gister in het echt nog van Arsenal geloof ik, Vagner Love en Carvalho)
- West Ham (Tevez en Mascherano)
- Frankfurt

Eerste wedstrijd was uit tegen West Ham, deze schatte ik als zwaarste in. De wedstrijd ging erg gelijk op, 0-1, 1-1, 1-2, 2-2 en nog 2-3 voor mij vlak voor rust. Na rust werd Tevez jammer genoeg wakker, hij scoorde niet maar elke aanval ging via hem, het werd dus 3-3 en uiteindelijk 4-3 voor West Ham, mooie wedstrijd dat wel. Tevez werd overigens in december uitgeroepen tot voetballer van het jaar 2006, boven Klose en Ronaldinho.

De competitie ging gelukkig nog steeds vrij constant, ik stond af en toe vijfde maar het meest op de derde positie. De eerste positie was onmogelijk om te halen, PSV domineerde vanaf het begin. De nummer 2 kwam echter steeds dichterbij, Ajax was nog maar een paar punten verwijderd.
De Amstel Cup kreeg ik in het begin een zware wedstrijd op papier, in de derde ronde moest ik het opnemen tegen PSV uit. Deze wedstrijd verliep tegen mijn verwachting heel erg makkelijk en soepel, ik domineerde en won uiteindelijk met 3-0, 2x Huysegems en 1x de Guzman. Koeman gaf zijn spelers na de wedstrijd de volle laag via de media :D. Al 1 grote tegenstander minder in deze Cup. Ajax werd in de derde ronde uitgeschakeld door NEC en ik won in de vierde ronde via strafschoppen van hetzelfde NEC. In de daaropvolgende rondes schakelde ik Heerenveen en RKC uit om uiteindelijk in de finale tegenover Roda JC uit te moeten komen.

In de UEFA Cup overleefde ik de groepsfase en werd derde op doelpuntensaldo, in de daaropvolgende rondes schakelde ik Espanyol (uitdoelpunten) en Villareal uit (thuis verloren met 1-0 uit gewonnen met 4-2, 4x huysegems). In de kwartfinale moest ik het opnemen tegen Lyon, die ik hoger inschatte dan dat ze daadwerkelijk lieten zien. De thuiswedstrijd won ik met 1-0, ik domineerde het spel gaf weinig kansen weg maar creeerde er ook weinig. De uitwedstrijd was ik de eerste helft beter, het bleef echter 0-0. De tweede helft moest Lyon natuurlijk de druk opvoeren en pas in de 74e min scoorde ze, dankzij Benzema. Verlenging dus, in de 107e minuut scoorde Lyon de verdiende winnende treffer. Ondanks deze uitschakeling toch een redelijke prestatie.

In de competitie won ik op een belangrijk moment opnieuw van PSV uit met 1-0. PSV was toen al echter kampioen, en aangezien de playoffs in 2007 zitten deed ik het in de slotfase rustiger aan.
Mijn laatste competitiewedstrijd was tegen NEC, daarin won ik thuis van ze met 2-1. Doordat Ajax punten verloor tegen Twente werd ik tweede met 1 punt meer. Maarja dit jaar dus de playoffs (kutzooi  ) , en daarin moest ik weer tegen NEC spelen die als vijfde waren geeindigd (leuk, 3x op rij tegen NEC). De eerste playoff wedstrijd speelde ik met 1-1 gelijk, doordat ik genaaid werd met een penalty. Ook beslesseerde de Guzman zich voor de vijfde keer (geen korte blessures van een paar dagen meegerekend), en deze keer was het een gebroken enkel, 2-3 maanden :@. Maar goed dit was een uitwedstrijd, dus het bood goede perspectieven voor de thuiswedstrijd.

Ben nu bezig met de laatste wedstrijden, waaronder Amstel cup finale en playoffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Ik zit nu met AJAX in februari. Er staat een dubbele ontmoeting met Chelsea op het programma in de CL. Ik ben benieuwd :P
Verder moet ik in de halve finale van de knvb beker uit tegen Feyenoord. In de competitie staat Feyenoord na 25 wedstijden bovenaan met 1 nederlaag!. Ik sta zelf 2de op 6 punten. PSV en AZ staan respectievelijk 8ste en 9de op ruim 25 achterstand 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De play-offs zorgen er wel voor dat je de laatste fase wat anders gaat spelen misschien ja :) wel geinig opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zo tegen 020 in de finales van de playoffs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van deze melding wordt je ook niet vrolijk :(

http://img290.imageshack.us/img290/3295/fm2007pz6.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ook leuk, zojuist al benaderd om bondscoach te worden van de VS. Dus nu al 2 teams onder mijn hoede, Ajax en de VS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

OMG wat een supervet spel!

Een leuk detail vind ik dat scheidsrechters soms fouten maken en dat de trainers daar commentaar op kunnen maken. Zojuist met een buitenspelgoal gewonnen van het Roda JC van Huub Stevens, en dat is al zo'n heethoofd :o Uiteraard heeft ie meteen commentaar, en omdat het niet de eerste keer is dat ie klaagt over de scheidsrechter krijgt ie meteen een waarschuwing van de KNVB 8)
Heel realistisch, dat wel...

Dat linken met spelers is mij ook nog niet gelukt, maar dat komt vast nog wel.

BTW, die Roger van Ajax, dat is toch geen AML? Dacht dat ie altijd verdedigend speelt op het middenveld? Naja ik heb em toch al verkocht :P

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De thuis wedstrijd tegen NEC verliep moeizaam door een uitblinkende babos, bovendien mistte ik me twee centrale middenvelders (Greene geschorst, de Guzman blessure) en moest ik dus met een zwakker middenveld starten. In de 58e minuut scoort Harrysteas de 1-0, maar doordat NEC de druk opvoert in de laatste minuten scoort in 90e minuut  Romano Kerstboom. Fijn verlenging! MAAR DAN in de 121 minuut scoort Ali de fietsendief op een even Duitse manier als NEC deed. 2-1 gewonnen, moeizaam maar verdiend aangezien Babos bij NEC ineens heeft leren keepen.

En zoals al te verwachten was moest ik in de laatste fase van de playoffs tegen 020. Eerst thuis daarna uit. De eerste wedstrijd verlies ik verdient met 1-0, doelpunt Babel. Wel geeft homo Vink me nog in de 82e minuut een rode kaart voor Buijs. Maar 1-0 is nog goed te maken thuis.

In de tiende minuut van de thuis wedstrijd scoort Harrysteas tegen zijn oude club hahhaha, de vierde spits van 020 scoort tegen zijn oude club, SUPERAANKOOP! Nog voor rust verdubbeld Farias de score naar 2-0, en sta ik dus in totaal met 2-1 voor. Ook denk Stuntelaar nog 1 minuut voor rust te scoren, maar dat gaat mooi niet door dankzij Timmertje. Waar ik in de voorgaande wedstrijd rood voor kreeg, krijgt Ajax nu geel. Ik creeer uit die vrije trap een kans, keep red Ajax countered, Babel scoort. Maar in de 72e minuut scoort Farias weer, de 3-1 van deze wedstrijd, en 3-2 in totaal. Farias die normaal gesproken geen basis staat, maar doordat Huysegems geschorst was, hij wel mocht beginnen. WAAAAAAAAAAT Buitenspel! Hahaha is altijd hetzelfde, lucky kut Ajax en uit diezelfde buitenspel vrije trap scoort babel de 2-2 van de wedstrijd, de 2-3 in totaal en zijn 3e van de avond. Hahhahaa, huuuuuuuuh ook buitenspel hahahaha. En dan wordt het verlenging!!?!?!!? BUG???? Ff voor de feiten;
Ajax-Feyenoord 1-0
Feyenoord-Ajax 2-1

Is Ajax dan niet door op uitdoelpunten? Maar goed :D, de verlenging overleef ik en ik had alvast een aantal goede strafschoppen nemers erin gezet tijdens de rust (Pi-euro onderandere). Drama aankoop Marco Neuvel (wie? Ja precies) mist de eerste strafschop voor Ajax, ik scoor alles tot Heiting (ja die superspeler van het NL elftal) de derde strafschop moet nemen en ook mist, de vierde en beslissende strafschop van mijn kant wordt ingeschoten door Farias. Champions League! Schitterend en verdiend! Alleen die bug!?

2e Playoff wedstrijd tegen Ajax;
http://img119.imageshack.us/img119/5024/playoffajaxzg0.jpg

Eindstand eredivisie;
http://img233.imageshack....indstanderedivisiepn9.jpg

Selectie statistieken;
http://img115.imageshack.us/img115/5475/selectiecw1.jpg

Laatste uitslagen;
http://img273.imageshack.us/img273/8164/uitslagenir9.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine correctie Neuvel is een 'talent' uit eigen jeugd ghehehhehe...

haha zitten ze te huilen dat mijn tweede doelpunt ook buitenspel was. hahahha. Charisteas overigens man van de wedstrijd >:).

Beste speler van het seizoen; Huysegems (35 wedstrijden 24 doelpunten)
Daarna de Guzman met 38 wedstrijden, 11 doelpunten en 16 assists. Als hij niet zo vaak een blessure had was hij het geworden denk ik.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Heb je ook screens? Dat is altijd leuk om bij een verhaal te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delete

[ Voor 147% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nou, ehm, iets minder geflame in je tekst kan ook wel GdUP... Schrijf het in beschaafd nederlands, gebruik alinea's en zet er screenshots in, dat nodigt meer uit om te lezen als deze lap tekst maar heb het wel allemaal gelezen...

Even enkele voorbeelden:
Jan Willems in "[PC]Football Manager 2006 - Deel 5"
PirE in "[PC]Football Manager 2006 - Deel 5"
Tom G in "[PC]Football Manager 2006 - Deel 5"

Het is verder niet om je af te kraken, het is kritiek waar je waarschijnlijk wat aan zal hebben :) .

[ Voor 40% gewijzigd door JanW op 18-10-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende keer zal ik er uiteraard aan denken! (Y)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zucht. De verdediger-debiliteitsbug is er ook nog steeds, dat de verdedigers soms rustig weglopen van de bal, waardoor zelfs een oma met rollator de bal keurig in de netten legt...

Die klotebug zit er al in sinds FM05, word tijd dat-ie eens gefixed word.

Maar de overall-indruk tot nu toe is erg goed. Wel zou ook het aantal kaarten (vooral rode) en blessures nog iets naar beneden mogen worden bijgesteld imho.

[ Voor 23% gewijzigd door wildhagen op 18-10-2006 20:40 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
wildhagen schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:39:
Zucht. De verdediger-debiliteitsbug is er ook nog steeds, dat de verdedigers soms rustig weglopen van de bal, waardoor zelfs een oma met rollator de bal keurig in de netten legt...

Die klotebug zit er al in sinds FM05, word tijd dat-ie eens gefixed word.

Maar de overall-indruk tot nu toe is erg goed. Wel zou ook het aantal kaarten (vooral rode) en blessures nog iets naar beneden mogen worden bijgesteld imho.
Ah, ja, had er net ook al last van. Moest tegen Sparta spelen, loopt Heitinga rustig weg en schiet een Sparta speler zo binnen... Heb die wedstrijd ook 1-2 verloren, tacktiek en trainingsschema's heb ik nog niet gemaakt.

Maar is FM07 ook al te koop in de winkels? Want anders ga ik morgen even langs bij de Dynabyte en dan neem ik hem mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:56
nee hij is nog niet te koop..echter is die al wel in het illigale circuit verschenen :o

maar ik ben zojuist begonnen aan een nieuwe game...
Zonder werk begonnen >:) voor t eerst

geslecteerde competities

Nederland
Belgie
Duitsland
Engeland ( + 1e div )
Italie ( + 1e div )
Portugal
Spanje
Frankrijk
Brasil
Argentinie
Rusland

*edit*
zojuist aangenomen bij West Brom A ( 1e div ENG ) :P

[ Voor 8% gewijzigd door FDMK op 18-10-2006 20:56 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je een paar pagina's terug kan lezen is hij dus wel al te koop, de releasedatum is vervroegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ja, maar ligt het ook al in de winkels, of komen die morgen pas binnen in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand mijn verhaal heeft gelezen, maar ik moest dus in de playoff tegen Ajax;
1e wedstrijd: Ajax - Feyenoord 1-0
2e wedstrijd: Feyenoord - Ajax 2-1
Hoort Ajax dan niet door te zijn? Want bij mij werd het verlengingen, of telt bij de playoffs uitdoelpunten niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan Willems schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:31:
[...]

Zover ik weet zijn die niet compatible, aangezien in fm07 skin een hoop nieuwe buttons onderin zitten die fm06 niet had.
Idd, zie het nu net ook :(

Ik vind dus nergens waar ge de kleurtjes v/d shirts enzo kunt veranderen in de editor :( Iemand dit al tgngekomen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Ik heb het spel dus via een minder legale manier gekregen. Maar hier kan ik holland niet selecteren als land (ook zijn dat alleen maar grijze spelers die daar rond lopen).
Ik hoop dat dit gewoon aan deze versie ligt, aangezien ik van plan ben om over een paar dagen de echt versie te kopen.

Zou wel heel erg dom zijn als ze nederland er uit hebben gelaten :(

//edit

Dankjewel, stom van me om niet te zoeken |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Gorion3 op 18-10-2006 22:21 ]

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

De KNVB beker klopt niet. Alle clubs doen vanaf de 2e ronde mee, in FM stromen de Europees spelende teams pas in de 3e ronde in.

En ik word nu al schijtziek van doelpunten in blessuretijd :r 12 gespeeld en zeker 9x in de 90e minuut een goal tegen gekregen.
Gorion3 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:17:
Ik heb het spel dus via een minder legale manier gekregen. Maar hier kan ik holland niet selecteren als land (ook zijn dat alleen maar grijze spelers die daar rond lopen).
Ik hoop dat dit gewoon aan deze versie ligt, aangezien ik van plan ben om over een paar dagen de echt versie te kopen.

Zou wel heel erg dom zijn als ze nederland er uit hebben gelaten :(
Benotti in "[Multiplatform]Football Manager 2007"

[ Voor 51% gewijzigd door King Nothing op 18-10-2006 22:20 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
King Nothing schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:19:
De KNVB beker klopt niet. Alle clubs doen vanaf de 2e ronde mee, in FM stromen de Europees spelende teams pas in de 3e ronde in.

En ik word nu al schijtziek van doelpunten in blessuretijd :r 12 gespeeld en zeker 9x in de 90e minuut een goal tegen gekregen.
[...]

Benotti in "[Multiplatform]Football Manager 2007"
fake.inc verwijderen begrijp ik nog wel, maar wat heeft het voor nut om foto's van regens te verwijderen? heeft het invloed op de gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
magnifor schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:27:
[...]

fake.inc verwijderen begrijp ik nog wel, maar wat heeft het voor nut om foto's van regens te verwijderen? heeft het invloed op de gameplay?
Dat tweede moet je met een knipoog zien. Ik hoef die hoofden niet in mijn spel te hebben hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Benotti schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:30:
[...]

Dat tweede moet je met een knipoog zien. Ik hoef die hoofden niet in mijn spel te hebben hoor :+
Oke bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://i11.tinypic.com/4e0r0wk.jpg
:'(

JvH |:(

Deze feature is daarentegen wel erg nice :), opvolger van de Guzman komt eraan
http://i11.tinypic.com/2n7nrwk.jpg

[ Voor 133% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Laatst online: 10-09 07:26
Is het nog mogelijk om de attributes in absolute getallen te zien bij een speler of is het nu nog alleen maar met zo'n balkje? Zoek me helemaal rot...

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Nog een vraagje:

moet ik alle bestanden in Football Manager 2007\data\db\700\lnc\all verwijderen of alleen fake.inc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
magnifor schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:39:
Nog een vraagje:

moet ik alle bestanden in Football Manager 2007\data\db\700\lnc\all verwijderen of alleen fake.inc?
Niks moet, maar ik zou ze allemaal weggooien, is toch alleen maar licentiegeprut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Benotti schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 02:32:
[...]

Niks moet, maar ik zou ze allemaal weggooien, is toch alleen maar licentiegeprut.
Oke bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je al die bestanden in die map weggooi wat bereik je daar dan mee? Dan heb je tog alleen dan het nederlands en duitseftal weer echte namen hebben?
En nog even een vraagje, kun je na elke wedstrijd op de scheids klagen? zo ja hoe en waar doe je het.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 09:08:
En nog even een vraagje, kun je na elke wedstrijd op de scheids klagen? zo ja hoe en waar doe je het.

Alvast bedankt!
Als de scheids een twijfelachtige beslissing maakt. Komt er automatisch een berichtje waar je kunt klagen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okey gaaf, dus als ik de bestanden van deze mappen:

Football Manager 2007\data\graphics\pictures\players\normal\regens en:
2007\data\db\700\lnc\all

heb ik en geen foto's meer, en in plaats van alle nicknamen de orginele namen?
en als je die bestanden verwijderd heb, kun je dan ook het nederlands eftal coachen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Waarom zou je geen foto's meer willen hebben dan?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die fotos boeit me niet, het gaat me meer om die nicknames en de overname van het nederlands eftal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Viel me op dat Lucius niet bij de selectie van Feyenoord zit :? of ben ik nou blind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 04:46
Thunder00x schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:23:
Viel me op dat Lucius niet bij de selectie van Feyenoord zit :? of ben ik nou blind
ja klopt, foutje in het spel
ook de cler is opeen zonder contract en brandts is nog geen trainer van NAC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
geen nood mensen, ze komen altijd met een snelle patch na een week, zo een omvangrijk spel is nou is de kans eenmaal hoog dat er wat foutjes inzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
TheKHing schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:59:
Is het nog mogelijk om de attributes in absolute getallen te zien bij een speler of is het nu nog alleen maar met zo'n balkje? Zoek me helemaal rot...
Display Graphical Atributes uitvinken in de preferences.

-edit-
Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06424/wat.JPG.xs.jpg

Iemand enig idee wat hier mee bedoeld wordt?

@ Gamer04
Dat is de laatste jaren altijd zo geweest, paar dagen of een week na de release een patch.

[ Voor 30% gewijzigd door JanW op 19-10-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:43:
geen nood mensen, ze komen altijd met een snelle patch na een week, zo een omvangrijk spel is nou is de kans eenmaal hoog dat er wat foutjes inzitten :)
Betrouwbare bron, of verwacht je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:20

Sherlock

No Shit

Zo, als ik de verhalen hier eens lees dan ben ik blij dat ik nog met FM06 bezig ben. Als straks de eerste patch uit is ga ik het ook wel eens proberen :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06424/lol.JPG.xs.jpg

_/-\o_ _/-\o_

3 kansen, 3 goals, heerlijk >:) Alleen hoop ik dat we het in de thuiswedstrijd niet gaan verknallen zoals in het echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hmmm ik geloof dat ik er ook nog maar even mee wacht tot de eerste patch, voordat ik een potje begin en dan niet meer wil stoppen :9~

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand enig idee hoe je een speler een andere speler kan trainen / coachen? ik zie bij andere clubs staan dat bijvoorbeeld Stam een andere speler begeleid (timisela) om zo beter te worden maar ik kan dat nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:14:
heeft iemand enig idee hoe je een speler een andere speler kan trainen / coachen? ik zie bij andere clubs staan dat bijvoorbeeld Stam een andere speler begeleid (timisela) om zo beter te worden maar ik kan dat nergens vinden.
Ga naar Player Profile, en dan naar Player Interaction. Als er een mogelijkheid is voor zo'n relatie, staat het daar tussen, onder Player Links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ga je naar de speler die je wilt laten begeleiden, klik op Player Interaction en dan kijk je of de speler begeleid kan worden.

Te laat :X ;)

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 19-10-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar korte, negatieve puntjes opsommen:
  • Wat ik heel merkwaardig vindt is, dat de editor, minder opties heeft dan in pakweg FM2006.

Het is nu allemaal wat overzichtelijker & daar moet meestal grafisch voor ingeboet worden, maar dat geeft niet, het is nu eenmaal enkel en alleen maar een editor.

Zo heb ik me een uur suf gezocht om de "change-shirt-color" (je weet wel, de clubkleuren), wat ik nog steeds niet gevonden heb, maar ook nog niet opgegeven heb! ;)
  • Het lettertype in het spel, is imho, véél te klein, naar een oplossing voor deze ben ik ook nog opzoek. Nu lijkt het alsof dit spel bedoeld is om te spelen op een 102" LCD scherm
  • De skins dan, what happened? :? In FM2K6 had je toch een 4/5-tal keuzes qua skin. Nuja, dit is het einde van de wereld nog niet, binnen dit en een maand kunnen we wel de eerste skin-releases zien opduiken.
  • Iemand een idee waarom de java-virtual machine opgestart wordt, of is dit enkel voor de installer? Laat ons hopen, want snelheidswinst zal meestal niet vanuit de java-hoek komen :+
Voila, even het hartje gelucht, voor de rest een prachtig spel met een nog prachtigere formule.

Op naar de eerste patch, de vele onofficiele tools & updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Iemand een idee waarom de java-virtual machine opgestart wordt, of is dit enkel voor de installer? Laat ons hopen, want snelheidswinst zal meestal niet vanuit de java-hoek komen
Java is alleen voor de installatie gebruikt. Gelukkig maar.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die met widescreen of hogere resoluties zitten en widescreen willen spelen of mensen die zelfs met lage resoluties zitten en windowed mode willen forcen kunnen dit instellen op hun target path:

"C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\fm.exe" -small_screen -windowed

Iedereen die ingame een foutmelding krijgt bij het switchen naar windowed kan dit dus gebruiken. Zelfde command als FM 2006 eig.

Mss een ideetje voor de startpost want ken veel mensen die hier naar vragen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Zojuist gekwalificeerd voor de CL, thuis 1-0 verloren van Kopenhagen, maar zoals ik eerder al postte was het genoeg omdat ik uit met 3-2 won.
Leuk is dan dat je de loting live kan zien gebeuren.
Meteen een lekkere poule terechtgekomen met AC Milan, Werder Bremen en Levski Sofia. Sofia is te doen, maar die andere 2 zullen we vol tegen aan de bak moeten.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.