Diablo2/LoD: deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.903 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
kwakke01 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:51:
[...]

... heb dus een zealer die ook kan smiten, maar da's duidelijk een secundary skill... maar met zeal en 15% LL ga ik eigenlijk alleen dood op Physical immunes en ubermeph... dies niet leuk :(
kan je die ubers trouwens ook stunnen??

moet je wel eerst de runes voor grief hebben ;)
je kunt de ubers wel stunnen, maar als geloof ik alle unique monsters worden ze er alleen traag van ze blijven wel gwoon doorvechten en het handige van ubers is dat ze niet geknockbacked worden door je smite dus je kan aan 1 stuk door blijven smiten

@der_hans als je bedoelt dat je wacht tot je insight wordt opgehaalt
ik wil hem wel ophalen ben wel vaak online /w *frunz

[ Voor 10% gewijzigd door Frunz op 29-06-2006 17:11 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Zucht :D, weer te veel ge-diablod vandaag :D. US-East is het nu dus. Ik heb er vanochtend een smiter bijgebouwd met grief (399/34 :D), Hoz (vind ik toch nog lekkerder dan exile), fortitude, guillaumes etc. Naja, meteen even uitgeprobeerd maar ik vind hem nauwelijks beter smiten dan mijn cheapass europe smiter met guardian angel en heavens light. Enige verschil is dat die smiter 4x zo goedkoop is. Ik heb geklokt bij Duriel, Grief smiter 23 seconden, heavens light smiter 30 seconden. Doe er je voordeel mee en verkloot je geld niet aan griefs.

Het zit hem natuurlijk in het feit dat heavens light +3 skills doet en 33% cb, grief niks.

Maar, dus, even gekeken of die us-east ubers zoveel anders zijn, nee dus. 10x gesloopt en torches verkocht :).

Morgen weer hard studeren :D.

Als een (trusted!!) iemand op Europe mijn chars een keer wil gebruiken voor ubers enzo, dan mag dat wel. Mail me maar ofzo... maar dus alleen regulars hier, heb geen zin om voor 30 ist spullen te verliezen

[ Voor 5% gewijzigd door M_V op 29-06-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Rudy_V schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:17:
Zucht :D, weer te veel ge-diablod vandaag :D. US-East is het nu dus. Ik heb er vanochtend een smiter bijgebouwd met grief (399/34 :D), Hoz (vind ik toch nog lekkerder dan exile), fortitude, guillaumes etc. Naja, meteen even uitgeprobeerd maar ik vind hem nauwelijks beter smiten dan mijn cheapass europe smiter met guardian angel en heavens light. Enige verschil is dat die smiter 4x zo goedkoop is. Ik heb geklokt bij Duriel, Grief smiter 23 seconden, heavens light smiter 30 seconden. Doe er je voordeel mee en verkloot je geld niet aan griefs.

Het zit hem natuurlijk in het feit dat heavens light +3 skills doet en 33% cb, grief niks.

Maar, dus, even gekeken of die us-east ubers zoveel anders zijn, nee dus. 10x gesloopt en torches verkocht :).

Als een (trusted!!) iemand op Europe mijn chars een keer wil gebruiken voor ubers enzo, dan mag dat wel. Mail me maar ofzo... maar dus alleen regulars hier, heb geen zin om voor 30 ist spullen te verliezen
ben ik regular genoeg om met je sorc (als je die hebt) te gaan mfen??

En voor degene die mij acc name nog niet weten tis Idifimoon (SCL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Topicstarter
dis geen e-mail hé ;)

't is trouwens gelukt, 2 windows naast elkaar (voordeel van een 21inch CRT ;)
hoefde bij 1 folder alleen maar de nocdfix te installen om het te laten werken..
jippie. Moet nu alleen letten op de bandbreedte, want ik krijg nu regelmatig connection lost... explorers dan maar uit tijdens het mulen ;)
maar dit moet handig zijn; 2 mercs die samen met 1 char vechten :)

[ Voor 58% gewijzigd door kwakke01 op 29-06-2006 22:27 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we hebben weer is last van laggggggggggggggg.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Idifix schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:22:
[...]

ben ik regular genoeg om met je sorc (als je die hebt) te gaan mfen??

En voor degene die mij acc name nog niet weten tis Idifimoon (SCL)
Ik heb wel een sorc, een probeerseltje, een blizzsorc (speel voor mf altijd hammerdin). Maar de torch/anni/talset die erop zat heb ik weggegeven. Maar als je interesse hebt in een level 83 sorc die nog voor een groot deel unstatted is mag je die wel hebben. Equip zit er niet echt meer op, maar als je wil regel ik wel een talset voor je ofzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29

maartenvanfaassen[AT]hotmail.com

ik zou graag is op europe een char van je gebruiken, kank ook is met een echte super char spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzou best een keertje de ubers met je willen doen... Heb t nog nooit gedaan lijkt me wel lachen, plus de torch is natuurlijk aardig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niet weer de wijsneuz zijn, de meeste weten het vast wel, maar heb je niet 9 keys? (3 sets van 3 verschillende) nodig om een torch te scooren? Ik neem aan dat je die eerst even moet vinden wil je met die uber chars aan de gang gaan? Of heb jij er ook een berg keys op zitten? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grief op een Smiter is altijd beter qua damage, maar in PvE en met name tegen bosses owned crushing blow alles. Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn dat je weinig verschil merkt. Het wapen is niet zo van belang. Ik versloeg de Ubers met een smiter met ik dacht een Black runeword in een flail.

In PvP is Grief echter wel echt beter. Dan werkt crushing blow niet, en is de damage en wellicht open wounds belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 04:33:
ik wil niet weer de wijsneuz zijn, de meeste weten het vast wel, maar heb je niet 9 keys? (3 sets van 3 verschillende) nodig om een torch te scooren? Ik neem aan dat je die eerst even moet vinden wil je met die uber chars aan de gang gaan? Of heb jij er ook een berg keys op zitten? B)
ja
1 keyset = 3 keys (1terror, 1hate en 1 destruction)

1 keyset = lillith ----- diablo's horn
1 keyset = duriel ----- mephisto's brain
1 keyset = izual ----- baal's brain
----------------------------------------------
3 keysets = 9 keys = 1 organ set = 1 torch

in een game zonder lag zijn keyrus erg goed te doen, alleen mijn li sorc wil bij nilathak nog wel is in de problemen raken door die stomme vipers of als ik ff een corpse explosion voor mijn bakkes krijg (btw heb ik na 50+ nilathak runs nog steeds 0 (als in GEEN) destruction keys gevonden

ik vraag mij af of dat ding wel kan droppen bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Meschien moet je blizzard even mailen en de filter uitzetten ;)

Denk dat jij te maken heb met een gevalletje "pure pech"

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:17:
[...]

ja
1 keyset = 3 keys (1terror, 1hate en 1 destruction)

1 keyset = lillith ----- diablo's horn
1 keyset = duriel ----- mephisto's brain
1 keyset = izual ----- baal's brain
----------------------------------------------
3 keysets = 9 keys = 1 organ set = 1 torch

in een game zonder lag zijn keyrus erg goed te doen, alleen mijn li sorc wil bij nilathak nog wel is in de problemen raken door die stomme vipers of als ik ff een corpse explosion voor mijn bakkes krijg (btw heb ik na 50+ nilathak runs nog steeds 0 (als in GEEN) destruction keys gevonden

ik vraag mij af of dat ding wel kan droppen bij mij
Gister in m'n 3de run had ik en een terror en een destruction :) Daarna zoals ik een paar post hiervoor al duidelijk maakte weer vreselijke last van lag. Ontneemt toch een beetje je spelplezier. Mocht ik 3 x een keyset hebben zal ik hier wel ff een post doen of er mensen zin hebben om mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Derr_Hans schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:19:
Meschien moet je blizzard even mailen en de filter uitzetten ;)

Denk dat jij te maken heb met een gevalletje "pure pech"
helaas heb ik dan te maken met een gevalletje "altijd pure pech"

want ik heb gewoon nog nooit echt goed spul gevonden, nog nooit een leuke BK ring of een HoZ of een mara's of een leuke high rune, tis allemaal crap en dan ook nogo low crap

en een level 91 blizzard sorc met 500+ mf moet toch eigenlijk wel wat leuks kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:44:
[...]

Gister in m'n 3de run had ik en een terror en een destruction :) Daarna zoals ik een paar post hiervoor al duidelijk maakte weer vreselijke last van lag. Ontneemt toch een beetje je spelplezier. Mocht ik 3 x een keyset hebben zal ik hier wel ff een post doen of er mensen zin hebben om mee te gaan.
Had gister totaal geen last van lag :S
Dus heb mijn char na een moeizame begin (cowruns waren leeg) toch naar lvl 36 gekregen.
Razortail is wel fijn scheelt zeker wel een aantal points in pierce :D

nog 3 lvl's en ik kan WWS en Harmony (lvl 10 vigor en +3 to valkyrie prebuff scheel weer 3 points in valkyrie) aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
btw, ik snap nog steeds niet hoe je nou een goeie smiter moet maken, wat moet je nou allemaal maxen, kan iemand me ff stats van een goeie smiter hier neergooien, plz gewoon per skill hoeveel punten je erin hebt gedaan en waarom en hetzelfde met de str/dex/vit/energy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dalyxia schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:43:
btw, ik snap nog steeds niet hoe je nou een goeie smiter moet maken, wat moet je nou allemaal maxen, kan iemand me ff stats van een goeie smiter hier neergooien, plz gewoon per skill hoeveel punten je erin hebt gedaan en waarom en hetzelfde met de str/dex/vit/energy
van de stats heb ik ook weinig kaas gegeten
maar skills zijn niet zo moeilijk volgens mij

smite max
holy shield max
fanaticism max
defiance max (synergy voor holy shield)

dan zit je op 86 skill points samen met de prerequists (geloof dat het zo heet)
dus dan heb je nog ongeveer 10 skills points over (ga uit van rond lvl 90)
en die kan je zelf besteden

ik heb voor salvation gekozen (dikke resist), is wel handig als je samen in
uber trist zit, 1 pala met fana en 1 met salva en je kan bijna niet meer dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ligt er aan wat je wil zeal hybrid is ook goed.

Max zeal
1pt Smite
Max HShield
Max Fana aura
Maf Defiance
(88 skill points met preq.)

Zeal voor lvlen Smite voor bosses en ubers.
Rest in Sacrifice (synergy voor zeal) of smite.

Stats zijn simpel
Str genoeg voor equipment (zie arreat summit voor wat je wil)
Dex voor max block
Rest in Vita voor life.

Ga uit van lvl 85 dat zijn 96 Skillpoints te besteden met de 12Skills van Quests meegerekend.

[ Voor 44% gewijzigd door Derr_Hans op 30-06-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Derr_Hans schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:11:
Ligt er aan wat je wil zeal hybrid is ook goed.

Max zeal
1pt Smite
Max HShield
Max Fana aura
Maf Defiance

Zeal voor lvlen Smite voor bosses en ubers.
Rest in Sacrifice (synergy voor zeal) of smite.

Stats zijn simpel
Str genoeg voor equipment (zie arreat summit voor wat je wil)
Dex voor max block
Rest in Vita voor life.

Ga uit van lvl 85 dat zijn 96 Skillpoints te besteden met de 12Skills van Quests meegerekend.
jamaar met 1 punt in smite, gaan die bosses dan wel beetje snel dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Dalyxia schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:43:
Dan kijk je toch ff op het diabloii forum, paladin gedeelte. staat genoeg over smiters.

1p smite

edit:
anders reageer je snel genoeg.
Zit weinig verschil tussen 20p smite en 1p smite. De bossen sloop je toch met cb, en niet met smite damage

[ Voor 12% gewijzigd door freggell op 30-06-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dalyxia schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:18:
[...]

jamaar met 1 punt in smite, gaan die bosses dan wel beetje snel dood?
Ja met smite is het always hit en Crushing blow werkt zeeeeer aangenaamd.
Openwounds is een goede combinatie.

Daarbij heb je nog wel wat +skills items (heavens light geeft +3, HoZ +2/2 =+7skills)
Je kan ook lvl 4 zeal (5hits maar AR mis je dan) en rest smite. Maar het is de CB die het doet met smite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
ben een ongelovelijke spuit-11 lees hierboven maar

[ Voor 113% gewijzigd door Frunz op 30-06-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:00:

Had gister totaal geen last van lag :S
Dus heb mijn char na een moeizame begin (cowruns waren leeg) toch naar lvl 36 gekregen.
Razortail is wel fijn scheelt zeker wel een aantal points in pierce :D

nog 3 lvl's en ik kan WWS en Harmony (lvl 10 vigor en +3 to valkyrie prebuff scheel weer 3 points in valkyrie) aan.
Vanaf het moment dat ik snel baallies voor je wou gaan doen hield t op, de rest van de avond last gehad. Kon maar heel af en toe een game maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
haha zag je al niet zo veel games maken, normaal maak je er wel een hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:56:
haha zag je al niet zo veel games maken, normaal maak je er wel een hoop ;)
heb gister nog eff wat keys geruild.. heb nu 3 hate en 3 terror, moet du alleen nog de destructs...

en voor wat betreft de pally-built,

heb nu:
zeal :34
savcrifice :34
holy shield :31
smite :22
Fanaticism :30

doe hiermee met zeal 2242-3136 dam
en met smite 1808-1845 dam

voldoet voor mij ruimschoots

en dat bij AR 6142 en 14962 def :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:50:
[...]

heb gister nog eff wat keys geruild.. heb nu 3 hate en 3 terror, moet du alleen nog de destructs...

heb nu:

Hoeveel % CB heb je ? alleen van Gore Riders?
15% is niet echt super veel.
Wellicht de cheap "black" rw voor 40% meer?
En een 10% CB Crafted Blood Gloves :D

Zit je op 65% of heavenslight weapon 33% + 15% (gore's) + 10% crafted gloves = 58% met 3+skills
Of je geef je forti armor aan mij en je neemt zelf een duress armor (runeword) deze geeft 15%cb en 33% Openwounds samen met gore heb je dan ook nog een 43% en met een 10% crafted blood belt een totaal van 53%, klink goed toch kwakke ? krijg jij van mij een Um ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 30-06-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
kwakke01 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:50:
[...]

heb nu:

als je een run gaat doen en je zoekt nog iemand
ik wil best meedoen met me pally of barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een trade vraagje, ik zie vaak van die cold jewel trade games, maar ik heb er nu 1 gevonden niet met cold maar met +4% poison skill en -5% poison resist. Iemand een idee wat zo'n ding waard is? ik dacht zelf iets van een um. Of zit ik er nu heel ver naast? En eventueel tips waar dit soort info te halen zijn ook welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:00:
Even een trade vraagje, ik zie vaak van die cold jewel trade games, maar ik heb er nu 1 gevonden niet met cold maar met +4% poison skill en -5% poison resist. Iemand een idee wat zo'n ding waard is? ik dacht zelf iets van een um. Of zit ik er nu heel ver naast? En eventueel tips waar dit soort info te halen zijn ook welkom ;)
http://www.diabloii.co.uk/items/page_1/any/any//

Astu, poisons zijn minder waard dan cold, fire, light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Is er hier iemand die een wf te trade heeft?

Ik heb er wel een gul+mal voor over...

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
dan zit je op 86 skill points samen met de prerequists (geloof dat het zo heet)
prerequired ;)

Mijn cold sor in nu ook zo goed als af.
20 ice bolt
20 ice blast
1x ice pegel ;)
20 blizzard
20 cold mastery

dan nog 1 in frost nova, 1 warmth, 1 in freezing armor, 1 telekinesis en 1 teleport (dus maar 5 skills die niks met offensief te maken hebben :D ).
Mana shield cast ik met een +3 stokje op secondary (scheelt weer 4 pts).
Blizzard doet nu ongeveer 2400 dmg met maar +3 skills van gear.
Werkt heel aardig.
Dat is dan ook de reden waarom ik het liefst een cold sor hebt, je hebt geen peperdure items nodig.
(alhoewel ik wel 3 mal 1 gul 3 pul en 1 ohm heb ondertussen :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
prerequired ;)
Ik zou ook zeggen prerequired, maar als je eens gaat zoeken naar guides voor necro's pala's sorc's etc. Noemen ze het (mits voluitgeschreven) allemaal prerequists
Dus dacht ik... Ik heb hier zo'n boek staan, eens kijken wat wat het verschil is.
Prerequisite: something that must exist or happen before somthing else can happen or be done. (Oxford Advanced Learner's Dictionary sixth edition 2000)
Require: to need / to depend on (Oxford Advanced Learner's Dictionary sixth edition 2000)
Het is dus duidelijk het is prerequisite die andere is net iets minder goed B)

edit:
PS Als er morgen iemand online is, 's avonds ergens, die mij door hell kan helpen. Ik heb een fire / lightning sorc, zit in act2, moet daar alles nog. Ik wil best alles tele-en maar ik moet even iemand hebben die dan kan helpen met de final kill, ben ik net nog even te zwak voor. >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 01:27:
[...]

Ik zou ook zeggen prerequired, maar als je eens gaat zoeken naar guides voor necro's pala's sorc's etc. Noemen ze het (mits voluitgeschreven) allemaal prerequists
Dus dacht ik... Ik heb hier zo'n boek staan, eens kijken wat wat het verschil is.
Prerequisite: something that must exist or happen before somthing else can happen or be done. (Oxford Advanced Learner's Dictionary sixth edition 2000)
Require: to need / to depend on (Oxford Advanced Learner's Dictionary sixth edition 2000)
Het is dus duidelijk het is prerequisite die andere is net iets minder goed B)

edit:
PS Als er morgen iemand online is, 's avonds ergens, die mij door hell kan helpen. Ik heb een fire / lightning sorc, zit in act2, moet daar alles nog. Ik wil best alles tele-en maar ik moet even iemand hebben die dan kan helpen met de final kill, ben ik net nog even te zwak voor. >:)
wil best, maar ben vanaaf niet online. woensdag weer ... verders 's morgens vroeg. Heel vroeg! (zeg vanaf 5:45) dan heb je ook meteen geen lag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is tegenwoordig ongeveer een volledig Tal set waard?

Heb net een GUL gevonden bij de Helforge quest alleen jammer dat er niet zoveel runewords zijn die een GUL nodig hebben..

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:03:
Wat is tegenwoordig ongeveer een volledig Tal set waard?

Heb net een GUL gevonden bij de Helforge quest alleen jammer dat er niet zoveel runewords zijn die een GUL nodig hebben..
tal set was altijd ist waard, maar weet nu de preciese waarde niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
corpseflayer schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:16:
[...]

prerequired ;)

Mijn cold sor in nu ook zo goed als af.
20 ice bolt
20 ice blast
1x ice pegel ;)
20 blizzard
20 cold mastery

dan nog 1 in frost nova, 1 warmth, 1 in freezing armor, 1 telekinesis en 1 teleport (dus maar 5 skills die niks met offensief te maken hebben :D ).
Mana shield cast ik met een +3 stokje op secondary (scheelt weer 4 pts).
Blizzard doet nu ongeveer 2400 dmg met maar +3 skills van gear.
Werkt heel aardig.
Dat is dan ook de reden waarom ik het liefst een cold sor hebt, je hebt geen peperdure items nodig.
(alhoewel ik wel 3 mal 1 gul 3 pul en 1 ohm heb ondertussen :D ).
als je nog een leuke 2-skills pala-hoed hebt, wil ik hem wel ruilen met je voor m'n nightwing; dan is je cold-sorc tenminste compleet!

ben nu druk bezig met het naar hell brengen van m'n mules, maar heb wat ruzie met ancients quest. iemand tips? Op de een of andere manier krijg ik de quest telkens niet, terwijl ik wel al baal heb open staan??? (en ja, ik ben nog geen lvl 20, maar dat hoefde toch ook niet persé?)

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 02-07-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:05:
ben nu druk bezig met het naar hell brengen van m'n mules, maar heb wat ruzie met ancients quest. iemand tips?
Ik ben helemaal into mijn summoning necro :P Als je er zo een hebt, die kan makkelijk die gasten bezig houden, dan is de kans klein dat ie iemand aanvalt die ergens in een hoekje staat.

Maare, je krijgt de quest toch ook als je dood gaat daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:27:
[...]

Ik ben helemaal into mijn summoning necro :P Als je er zo een hebt, die kan makkelijk die gasten bezig houden, dan is de kans klein dat ie iemand aanvalt die ergens in een hoekje staat.

Maare, je krijgt de quest toch ook als je dood gaat daar?
vlogens mij krijg ik hem alleen als ik degene bent die ze heeft wakker gemaakt, maar dat vind ik dus vreemd... wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

kwakke01 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:05:
[...]

als je nog een leuke 2-skills pala-hoed hebt, wil ik hem wel ruilen met je voor m'n nightwing; dan is je cold-sorc tenminste compleet!

ben nu druk bezig met het naar hell brengen van m'n mules, maar heb wat ruzie met ancients quest. iemand tips? Op de een of andere manier krijg ik de quest telkens niet, terwijl ik wel al baal heb open staan??? (en ja, ik ben nog geen lvl 20, maar dat hoefde toch ook niet persé?)
Je moet level 20-40-60 zijn om de ancients quest te kunnen halen op de verschillende moeilijkheidsniveaus. Je kan toch naar een andere difficulty door je level1 char te laten teamen met een char dat WEL level 20 of 40 is en baal te slopen. Jij krijgt dan niet de ancients quest, maar wel de baal quest.

Dit heet een grush....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Rudy_V schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:38:
[...]

Je moet level 20-40-60 zijn om de ancients quest te kunnen halen op de verschillende moeilijkheidsniveaus. Je kan toch naar een andere difficulty door je level1 char te laten teamen met een char dat WEL level 20 of 40 is en baal te slopen. Jij krijgt dan niet de ancients quest, maar wel de baal quest.

Dit heet een grush....
yep. en dat werkt dus :) je kan gewoon in town blijven staan voor de baalquest, dus dat scheelt ook weer het risico dat je dood gaat. Blijkbaar zaten er in de vorige teams geen mensen die aan de vereisten voldeden... kan ik nu hf nightmare leegroven en hopen dat er iets meer valt dan op normal (nef).
bijkomend voordeel is dat ik meteen weer wat socket quests heb :D

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 03-07-2006 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mocht je nog een keer zoiets doen kwakke, heb nog wel een lvl 1 ventje die omhoog moet en nog 3 ventjes op nightmare die ancients kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:23:
Mocht je nog een keer zoiets doen kwakke, heb nog wel een lvl 1 ventje die omhoog moet en nog 3 ventjes op nightmare die ancients kunnen doen.
np, ben woensdag-avond weer online (vanaf zeg 20:30) dus dan wil ik je wel rushen.

heb je ook meteen weer 3 kansen op de special drop van de countess :? op NM had ik vanmorgen Amn Eth; ben benieuwd naar de Hell-drop... morgenochtend eff act 2 afmaken en dan eff meph & dia doen. voor ancients/baal gewoon eff een public game aanmaken, dat werkte vanmorgen ook :*)

[ Voor 30% gewijzigd door kwakke01 op 03-07-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Thx, =)
Jammer dat je met 1serial niet 2keer kan inloggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:13:
Thx, =)
Jammer dat je met 1serial niet 2keer kan inloggen ;)
gewoon eff een nieuw setje halen ;) bij de dixons of de MM hbben ze ze meestal wel.. Try your luck. (had al bijna een 3e setje in m'n handen maar ik heb me in kunnen houden 8)7 )

't werkt wel lekker hoor, ook bv voor het mulen; hoef je tenminste niet je ist's op de grond te gooien en hopen dat je game er nog staat ;)

Moet alleen wel alvast een reserve-toetsenbord aanschaffen voor als m'n [ALT] [TAB} toetsen versleten zijn :+

[ Voor 31% gewijzigd door kwakke01 op 03-07-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
kwakke01 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:49:
iedereen bevangen door de hitte?? :w
valt bij mij nog wel mee
kamer op het zuidoosten gordijn dicht
en met ventilator aan is het koeler dan buiten
en af en toe beetje diablo-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Sinds enige dagen ben ik voor het eerst bezig met Diablo2. Ben dus een echte diablo noob/maagd tussen iedereen hier. Maar toch durf ik het aan om een voor jullie waarschijnlijk verschrikkelijk afgezaagde vraag te stellen :X

Ik speel een Necromancer, lvl21 (of 22 weet niet zeker). Nu probeer ik Duriel te verslaan maar dat gaat niet echt. Hoe pak ik het het beste aan? Mijn idee is om als ik in zijn lair ben mijn bloodgolem op hem af te sturen, tegelijk een portal te kasten en Iron Maiden spell op duriel. Zolang de bloodgolem nog leeft (3seconden ongeveer) die toothspel op hem afvuren en nadat golem dood is zsm te porten en de opnieuw te beginnen (eerst via portal naar de cave uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Grindtegel schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:57:
Sinds enige dagen ben ik voor het eerst bezig met Diablo2. Ben dus een echte diablo noob/maagd tussen iedereen hier. Maar toch durf ik het aan om een voor jullie waarschijnlijk verschrikkelijk afgezaagde vraag te stellen :X

Ik speel een Necromancer, lvl21 (of 22 weet niet zeker). Nu probeer ik Duriel te verslaan maar dat gaat niet echt. Hoe pak ik het het beste aan? Mijn idee is om als ik in zijn lair ben mijn bloodgolem op hem af te sturen, tegelijk een portal te kasten en Iron Maiden spell op duriel. Zolang de bloodgolem nog leeft (3seconden ongeveer) die toothspel op hem afvuren en nadat golem dood is zsm te porten en de opnieuw te beginnen (eerst via portal naar de cave uiteraard).
ik gloof dat duriel healed, maar dat weet ik niet cker voor normal,
dus als jij terug in town bent gaat duriel naar full strength

maar wat heb je behalve bloodgolem nog voor skills?
en wat voor mancer ben je van plan te worden?

en je kan hier best iemand vragen om je te helpen met
je bosses (als je wil kan ik je wel helpen)

edit: geen enkele vraag is hier dom
vermeld ook ffies je acc is wel handig om je te berijken in game

[ Voor 15% gewijzigd door Frunz op 03-07-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Frunz schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:59:
[...]

ik gloof dat duriel healed, maar dat weet ik niet cker

prziez, gewoon iemand vragen ;), maar anders; wat dacht je van een iron golem (die heeft van zichzelf al thorns) en dan IM casten, of Decript, zodat ie de speciale aanval niet zovaak doet. en als je golum dood is, meteen een nieuwe casten naast Duriel. De bosses vallen altijd eerst je golum/merc aan, en dan pas jij. Daarnaasz zorgen dat je wat skellies meeneemt naar duriel, hoe meer afleiding, hoe meer tijd jij hebt om hem te killen. Met een necro moet het op zich makkelijk lukken om hem te killen. Oh ja, neem ook wat cold mages mee, dan is tie lekker langzaam, en deelt ie niet zoveel klappen uit, waardoor je skellies/golum nog een beetje de tijd hebben om te healen..

ps. wil iemand nog destruction keys ruilen voor pg's ?? heb al 3Tkeys en 3 Hkeys

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 03-07-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Frunz schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:59:
[...]

ik gloof dat duriel healed, maar dat weet ik niet cker voor normal,

edit: geen enkele vraag is hier dom
Ik wil zoveel mogelijk gaan specialiseren in summon spells. Ik heb nu mijn skills gezet op 3 skellies, 3 mage skellies, wat puntjes in de masteries van zowel skellies als golems, iron maiden, amplify dmg, teeth(1*) en bone armor (1*).

Ik wil Duriel eigenlijk in mijn eentje proberen te verslaan (als ik dat al niet meer alleen kan...) echter zitten mijn skills voornamelijk in summonen en aangezien Duriel mijn skellies in no-time afmaakt en ik ze dan niet meer kan oproepen in zijn lair is het snel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een aantal weken geleden ook maar eens begonnen met d2lod, had een aantal jaren terug ook een beetje d2 gespeeld maar dan zonder exp. en offline :Z
Blijkbaar wordt het nog aardig active gespeeld en ik moet zeggen het verschil tussen d2 offline en d2+exp online toch wel erg grooot is. Het verzamelen van spulletjes is voor mij :9~

Ben inmiddels redelijk opgeschoten, ik heb nu een lvl76 javazon, lvl53 blizz sorc en lvl26 hammerdin. Maarja het probleem waar ik met bv de javazon mee zit is met name de resistances op Hell. Ik heb niet bepaald goeie gear en dat is wel te merken :|
Momenteel speel ik vooral met de sorc, alhoewel ik daar ook niet echt verder kom (a5 nm). Dus ben maar met die sorc wat pindleskin/eldrich en countess runs aan doen. Zit nu op 176mf zonder echt speciale items.
Trouwens, tijdens een beetje research kwam ik op het d2jsp forum...is dat nu het beste voor items te kopen/verkopen of zijn er meerdere actieve sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Grindtegel schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:11:
[...]

Ik wil zoveel mogelijk gaan specialiseren in summon spells. Ik heb nu mijn skills gezet op 3 skellies, 3 mage skellies, wat puntjes in de masteries van zowel skellies als golems, iron maiden, amplify dmg, teeth(1*) en bone armor (1*).

Ik wil Duriel eigenlijk in mijn eentje proberen te verslaan (als ik dat al niet meer alleen kan...) echter zitten mijn skills voornamelijk in summonen en aangezien Duriel mijn skellies in no-time afmaakt en ik ze dan niet meer kan oproepen in zijn lair is het snel voorbij.
daarom moet je mages nemen, die staan op afstand van duriel, en dan je golem naast hem casten; duriel valt je golum aan, terwijl je mages gewoon doen wat ze moeten doen. is je golum bijna dood? nieuwe casten zodat duriel een nieuw target heeft. zorg dus dat je genoeg manapots hebt om golums te kunnen casten.. op deze manier blijven iig je mages leven, en killt duriel zichzelf op je golum (als jij IM cast). zelf zou ik in tussentijd bone spear casten om te helpen.

@meelzak: als je in de TS kijkt onder links, dan staan daar de *names van degenen die momenteel active zijn. Er is bijna niemand die je niet eff wil helpen; gewoon eff in je /f zetten en whispen.
als je niet gaat voor +skills is een set meestal de makkelijkste weg naar veel resist (of kira's guardian)

[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 03-07-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
kwakke01 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:19:
[...]

daarom moet je mages nemen, die staan op afstand van duriel, en dan je golem naast hem casten; duriel valt je golum aan, terwijl je mages gewoon doen wat ze moeten doen. is je golum bijna dood? nieuwe casten zodat duriel een nieuw target heeft. zorg dus dat je genoeg manapots hebt om golums te kunnen casten.. op deze manier blijven iig je mages leven, en killt duriel zichzelf op je golum (als jij IM cast). zelf zou ik in tussentijd bone spear casten om te helpen.
O.k. ik zal het straks eens gaan proberen, bedankt voor de adviezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
[...]

ik ben ook een summoner aan het maken en laatst stond er een hele goede guide op deze thread
ook ik ben een non boost char en ik weet niet helemaal meer hoe ik duriel heb verslagen, maar het is vooral handig om decrepify te hebben (slowed en geeft meer dmg) ook een clay golem zorgt voor slowing van de mobs (ook als tank is clay golem het beste), skellie mastery is echt een must. zorg ervoor dat die het snelst gemaxed is, geeft namelijk veel meer dmg en life op de lage lvls als summon skellie, zodat je skellies veel langer blijven leven.

en als je skellies dan nog snel dood gaan kan je ook nog life-tap casten en dan blijven ze cker langer leven

en als je nog vragen hebt: /w *frunz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Frunz schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:22:
[...]

ik ben ook een summoner aan het maken en laatst stond er een hele goede guide op deze thread
ook ik ben een non boost char en ik weet niet helemaal meer hoe ik duriel heb verslagen, maar het is vooral handig om decrepify te hebben (slowed en geeft meer dmg) ook een clay golem zorgt voor slowing van de mobs (ook als tank is clay golem het beste), skellie mastery is echt een must. zorg ervoor dat die het snelst gemaxed is, geeft namelijk veel meer dmg en life op de lage lvls als summon skellie, zodat je skellies veel langer blijven leven.

en als je skellies dan nog snel dood gaan kan je ook nog life-tap casten en dan blijven ze cker langer leven

en als je nog vragen hebt: /w *frunz
.... maar een necro vindt ik wel het meest afwachtend en het minst om te spelen :z ....
of je moet een poison necro hebben natuurlijk })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat ik zou doen is het volgende: Accepteer dat het de eerste char heel moeilijk is en begin niet gelijk met "als ik dat al niet meer alleen kan". Kijk in de topicstart naar alle links en lees een hoop. Er staan tussen die links genoeg voorbeelden van goede builds. Probeer zo'n build is na te maken, je zult zien dat dit een stuk makkelijker gaat. ;)

Alle begin is moeilijk... Maar met een beetje hulp kom je een heel eind. Wees niet bang om hulp te vragen, iedereen helpt hier iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
kwakke01 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:25:
[...]

.... maar een necro vindt ik wel het meest afwachtend en het minst om te spelen :z ....
Ik speel al meer dan 1,5 jaar WoW en heb daar als main een priest: ik hou er wel van om anderen het vuile werk op te laten knappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
kwakke01 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:25:
[...]

dat hangt natuurlijk van eigen smaak af
mij favo is een ww barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Frunz schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:28:
[...]

dat hangt natuurlijk van eigen smaak af
mij favo is een ww barb
kan niet kiezen tussen CL-sorc of zealer wil eigenlijk een zealer met [100% chance to cast lvl 30 CL on striking] :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Duriel is gewoon moeilijk op een non boost char.
Skellie necro is in begin te zwak voor duriel.

Clay golem + skellies + Amplify Damage
ClayGolem voor slow en skellie voor de damage, Cast bone armor voor wat absorb.

Lifetap wil jouw summons ook goed helpen, slaan ze duriel hebben ze meteen weer 50% health van die damage wat ze doen terug. Merc een prayer/defiance variant (combat/defence act2 merc)

Hiermee moet hij wel neer gaan.

Hitte hier wel bij baas niet (airco)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:31:
[...]

kan niet kiezen tussen CL-sorc of zealer wil eigenlijk een zealer met [100% chance to cast lvl 30 CL on striking] :D
Nou een sorc met cresent moon runeword en maxed lightning mastery , CB en Lightning en maxed enchant wil wel leuk zijn ;) ctc lvl 16 CL die volledig gesynergized wordt ;) gratis skill op een melee sorc.
Dat is een funbuild die ik wel zou willen proberen op nieuwe ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Weet iemand de timeout time?
Elektriciteit durft nog wel eens uit vallen met dit warme weer (airco en hij mag niet uit :( ).
Ik wil niet doorgemept worden als mijn pc plots uitvalt (hcl).
Is er een manier om de timeout time aan te passen (ja ik vraag om een wonder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Derr_Hans schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:44:
Duriel is gewoon moeilijk op een non boost char.
Skellie necro is in begin te zwak voor duriel.

Clay golem + skellies + Amplify Damage
ClayGolem voor slow en skellie voor de damage, Cast bone armor voor wat absorb.

Lifetap wil jouw summons ook goed helpen, slaan ze duriel hebben ze meteen weer 50% health van die damage wat ze doen terug. Merc een prayer/defiance variant (combat/defence act2 merc)

Hiermee moet hij wel neer gaan.

Hitte hier wel bij baas niet (airco)
Valt wel mee, neem een boog met veel gems erin (dat add zo 100 damage en resists hebben ze niet in normal), neem een act2 merc met een nice poleaxe (die vind je allemaal wel) en je kan hem zelfs met een sorc zonder skills verslaan.

Ik heb hem verslagen met een summon necro, coldsorc, bowazon en een hammerdin, allemaal in mijn eentje en zonder boosts en items. Dit zijn allemaal chars die op low level zwak zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Nou het is me gelukt, maar hij heeft me wel een stuk of zes keer gewiped voordat ie zelf tenonder ging. Mijn Claygollum was iedere keer al na 2 klappen dood, ik had vrijwel geen tijd om tijdig een nieuwe te casten. Maar volhouden en uiteindelijk toch neergekregen dat kreng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een lvl 88 summoning necro en ik kan je wel vertellen dat ie pas ergens rond lvl 60 lekker begon te spelen. Ik had de fout gemaakt om eerst heel veel in summoning te stoppen en niks in curse. Die curse heb je echt nodig. Dit is trouwens wel mijn tweede poging, dus ik had al goede spullen en dat was wel makkelijk. Ik ga waarschijnlijk nog een keer opnieuw beginnen, om hem nog beter te maken vooral de str / dex (of niks in doen, of voor max block gaan, heb nu niks wil max ook eens proberen) / vit verdeling (Nooit punten in energy stoppen, zonde en niet nodig)

En voor iedereen die nieuw is, kijk uit voor hell. Als je geen armor hebt dat je iets van 700 def geeft en als je niet heel hoge resistence light/cold/fire/poison hebt, wacht dan nog even. Veel opnieuw beginnen en veel spelen is handig, kom je spelende wijs zat zooi tegen. Of neem gewoon meerdere chars. Mijn spullen zijn voor 90% afkomstig van Pgems. Gewoon alle gems verzamellen die je tegen komt. Als je vol zit open je een game en met een minuut of 3 blijft die game wel even open staan. (je hoeft niks te doen in zo'n game) ga er dan uit (eerst je gems dumpen in act1 op de grond) en join dan met je mule. Dan is het niet zo'n groot probleem om ook chipped gems te sparen. (Met de lag van de laatste weken is er een kans dat de game dropped, je kan dus een vriend vragen om hulp of een 2de Diablo kopen) Runes, kan je sparen, vooral de hoge zijn super. Maar een Thul is 1 Pgem dus een el is veel, veeeel minder waard dan een chipped gem.
3 el > 1 eld
3 eld > 1 tir
3 tir > 1 nef
3 nef > 1 eth
3 eth > 1 ith
3 ith > 1 tal
3 tal > 1 ral
3 ral > 1 ort
3 ort > 1 thul = 1 pgem
3 thul + 1 chipped topaz > 1 Amn = 1 a 2 Pgems (dus niet slim om te doen)
3 amn + 1 chipped amethist > 1 sol = 2 Pgems (kortom nooit hoger gaan dan de rune waar jij nog een Pgem voor kan krijgen, sommige stoppen bij een ral)

Voor 30 Pgems heb je vandaag een pul en om runes te ruilen zit je het beste in hell en voor Pgems kan je in Nightmare echt heel leuke spullen kopen.

Dus sparen die dingen, zeker in NM heb je vrij snel Pgems bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 00:29:
ik heb nu een lvl 88 summoning necro en ik kan je wel vertellen dat ie pas ergens rond lvl 60 lekker begon te spelen. Ik had de fout gemaakt om eerst heel veel in summoning te stoppen en niks in curse. Die curse heb je echt nodig. Dit is trouwens wel mijn tweede poging, dus ik had al goede spullen en dat was wel makkelijk. Ik ga waarschijnlijk nog een keer opnieuw beginnen, om hem nog beter te maken vooral de str / dex (of niks in doen, of voor max block gaan, heb nu niks wil max ook eens proberen) / vit verdeling (Nooit punten in energy stoppen, zonde en niet nodig)

En voor iedereen die nieuw is, kijk uit voor hell. Als je geen armor hebt dat je iets van 700 def geeft en als je niet heel hoge resistence light/cold/fire/poison hebt, wacht dan nog even. Veel opnieuw beginnen en veel spelen is handig, kom je spelende wijs zat zooi tegen. Of neem gewoon meerdere chars. Mijn spullen zijn voor 90% afkomstig van Pgems. Gewoon alle gems verzamellen die je tegen komt. Als je vol zit open je een game en met een minuut of 3 blijft die game wel even open staan. (je hoeft niks te doen in zo'n game) ga er dan uit (eerst je gems dumpen in act1 op de grond) en join dan met je mule. Dan is het niet zo'n groot probleem om ook chipped gems te sparen. (Met de lag van de laatste weken is er een kans dat de game dropped, je kan dus een vriend vragen om hulp of een 2de Diablo kopen) Runes, kan je sparen, vooral de hoge zijn super. Maar een Thul is 1 Pgem dus een el is veel, veeeel minder waard dan een chipped gem.
3 el > 1 eld
3 eld > 1 tir
3 tir > 1 nef
3 nef > 1 eth
3 eth > 1 ith
3 ith > 1 tal
3 tal > 1 ral
3 ral > 1 ort
3 ort > 1 thul = 1 pgem
3 thul + 1 chipped topaz > 1 Amn = 1 a 2 Pgems (dus niet slim om te doen)
3 amn + 1 chipped amethist > 1 sol = 2 Pgems (kortom nooit hoger gaan dan de rune waar jij nog een Pgem voor kan krijgen, sommige stoppen bij een ral)

Voor 30 Pgems heb je vandaag een pul en om runes te ruilen zit je het beste in hell en voor Pgems kan je in Nightmare echt heel leuke spullen kopen.

Dus sparen die dingen, zeker in NM heb je vrij snel Pgems bij elkaar.
helemaal mijn idee, echter, rals gan ook voor 1 pgem weg, dus dat scheelt je cuben... en pg's (9ral-1thul)
daarbij, als je in de gelegenheid bent om, of 2 chars tegelijk te laten draaien, of je netwerk in te zetten; je mules naar hell brengen is wss de snelste manier om rijk te worden. ik heb 1 van mijn mules nu in NM en kreeg van de HF een UM! (nog bedankt voor het helpen hé Tollo!) ben benieuwd wat er straks op hell valt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
=) lekker hans.

Ral worden ook gebruikt voor cube recepies.
Crafted en Upgrade recepies.

Vandaar dat ral nog 1pg is ;)

Gister heb ik een Titan Quest geprobeerd, dat lijk best wel op D2 :D
Alleen 2x crash en 2x opnieuw beginnen :S

Vanaaf denk ik weer mijn bowazon baalen tot lvl 45 heb ik raven frost en dan door NM rennen :D
Moet je nog een ancient quest op NM hebben hans ? en een baal quest op normal ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:44:
=) lekker hans.

Ral worden ook gebruikt voor cube recepies.
Crafted en Upgrade recepies.

Vandaar dat ral nog 1pg is ;)

Gister heb ik een Titan Quest geprobeerd, dat lijk best wel op D2 :D
Alleen 2x crash en 2x opnieuw beginnen :S

Vanaaf denk ik weer mijn bowazon baalen tot lvl 45 heb ik raven frost en dan door NM rennen :D
Moet je nog een ancient quest op NM hebben hans ? en een baal quest op normal ? ;)
ehh, ja hoor, heb nog iig 2 mules die ik daarvoor heb staan :) moet ik ze wel erst door act 1 heen jassen. nm trav is echt een drama; heb ik m'n mule daar, staat ie te ver weg om de quest te krijgen. Staat ie te dichtbij, dan wordt ie geraakt door een hydra. swich ik om m'n mule te halen, sloopt m'n sorc-merc de hele counsil met single blows :?

na ja, de aanhouder wint hé. en 't is de moeite waard geweest :) .

ben morgen avond online, verders natuurlijk 's morgens, da's echt veel beter zonder lag... kan je tenminste spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:56:
[...]

ehh, ja hoor, heb nog iig 2 mules die ik daarvoor heb staan :) moet ik ze wel erst door act 1 heen jassen. nm trav is echt een drama; heb ik m'n mule daar, staat ie te ver weg om de quest te krijgen. Staat ie te dichtbij, dan wordt ie geraakt door een hydra. swich ik om m'n mule te halen, sloopt m'n sorc-merc de hele counsil met single blows :?

ben morgen avond online, verders natuurlijk 's morgens, da's echt veel beter zonder lag... kan je tenminste spelen !
tis klote van de lag op bnet, vandaar dat ik gister TQ maar heb geprobeerd en het viel me niet tegen, zeker wat voor jou hans ;)

maar als ik je zie dan whisper ik je wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:14:
[...]

tis klote van de lag op bnet, vandaar dat ik gister TQ maar heb geprobeerd en het viel me niet tegen, zeker wat voor jou hans ;)

maar als ik je zie dan whisper ik je wel :D
heb nog een brakke 900mhz staan hier, dus ik denk dat ik titan echt kan vergeten. anders had ik hem al gehad... :r (heb al wel stiekem gekeken :P ) krijg je met kids hé; andere/verlegde prioriteiten. Voorlopig moet ik het nog eff met D2 doen dus. Komt allemaal wel, maar niet nu... outfasen van D2 komt voor mij dus een jaartje te vroeg zeg maar. (zal wel eff een mailtje naar blizzard sturen :D )

hou idd van alles wat RPG/strategy elementen in zich heeft Heb de Diablo 1 cd dan ook helemaal grijs gedraaid, en was als een kind zo blij toen de hellfire cd uitkwam :) net zoals de cowquest en de andere easter eggs.
C&C en zo ongeveer alle clones daarvan heb ik ook gespeeld. Favouriet : Dune 2, speel ik nog wel eens voor de lol :o Maanden ge X-boxt toen ik m'n morrowwind cd had; glass armor sparen en deadric gear verzamelen is een leuke hobby :9 Heb alleen geen zin om te moeten betalen voor online gamen, dus m'n exbox staat nu stof te happen ipv dat ik daar online mee speel (HALO bv)
zijn er trouwens nog online free games die op D2 lijken (ook qua systeemeisen |:( )??

zit nog steeds te denken aan guildwars, maar volgens mij is de gameplay toch een stukje minder als bij D2LoD... :/

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 04-07-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:27
kwakke01 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:56:
[...]

je kan toch 'blijven liggen' je krijgt dan je quest gewoon. dat doe ik altijd. kan iemand me vertellen wat baal grand charms zijn? hoe zien ze eruit? wat voor eigenschappen kunnen ze krijgen bij rerollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
wei_zhu schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:21:
[...]

je kan toch 'blijven liggen' je krijgt dan je quest gewoon. dat doe ik altijd. kan iemand me vertellen wat baal grand charms zijn? hoe zien ze eruit? wat voor eigenschappen kunnen ze krijgen bij rerollen?
ze zijn groot en goudkleurig :+ normaal zijn 't geloof ik altijd gheeds, wat je krijgt als je ze rerollt... geen idee, maar als het goed is potentieel heel veel ... life dus

http://www.diabloii.co.uk..._i_lvl_94_and_higher_611/

enne, ik heb trav 4 keer gedaan, en alleen de keer dat ik bleef leven kreeg ik de quest :?

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 04-07-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
het is heel simpel. en Baalcharms zijn geen unique items. het zijn items met Clvl99

oftewel ze kunnen bv.. 1 skill 45 life hebben.. wat de max is in het spel op een GC

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:27
ok thanks
waar staat clvl en ilvl voor?? ^^
ik zie dat voor jah of ber 3 ists wordt gevraagd
dat valt best mee
ik ben net weer begonnen :)

[ Voor 23% gewijzigd door wei_zhu op 04-07-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
wei_zhu schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:11:
ok thanks
dat valt best mee
Characterlevel & Itemlevel

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 04-07-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
wei_zhu schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:11:
ok thanks
dat valt best mee
clvl staat voor char lvl
ilvl staat voor item lvl
baal, diablo, nihilatak en pindle skin droppen charms met ilvl 94 en hoger geloof ik
iig zijn het de hoogste charms die je kan krijgen en daar kan dus
een hele goede combinatie opkomen zoals al gezegd werd
en het klopt dat de hr's niet zo duur meer zijn
is geloof ik sinds een maand of 1.5 maand

edit: toch te laat :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Frunz op 04-07-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Frunz schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:14:
[...]
...
edit: toch te laat :'(
nehneh Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/cheer.gif

maar jouw reply was uitgebreider... Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/thumbsup.gif

[ Voor 38% gewijzigd door kwakke01 op 04-07-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:21:
[...]

heb nog een brakke 900mhz staan hier, dus ik denk dat ik titan echt kan vergeten. anders had ik hem al gehad... :r (heb al wel stiekem gekeken :P ) krijg je met kids hé; andere/verlegde prioriteiten. Voorlopig moet ik het nog eff met D2 doen dus. Komt allemaal wel, maar niet nu... outfasen van D2 komt voor mij dus een jaartje te vroeg zeg maar. (zal wel eff een mailtje naar blizzard sturen :D )

hou idd van alles wat RPG/strategy elementen in zich heeft Heb de Diablo 1 cd dan ook helemaal grijs gedraaid, en was als een kind zo blij toen de hellfire cd uitkwam :) net zoals de cowquest en de andere easter eggs.
C&C en zo ongeveer alle clones daarvan heb ik ook gespeeld. Favouriet : Dune 2, speel ik nog wel eens voor de lol :o Maanden ge X-boxt toen ik m'n morrowwind cd had; glass armor sparen en deadric gear verzamelen is een leuke hobby :9 Heb alleen geen zin om te moeten betalen voor online gamen, dus m'n exbox staat nu stof te happen ipv dat ik daar online mee speel (HALO bv)
zijn er trouwens nog online free games die op D2 lijken (ook qua systeemeisen |:( )??

zit nog steeds te denken aan guildwars, maar volgens mij is de gameplay toch een stukje minder als bij D2LoD... :/
Guild Wars zat ik ook aan te denken. :D
Maar ik ben bij d2:lod en Raven Shield (rainbow six) gebleven.
Nu dat TQ er is heb ik mogelijk een 3de game gevonden die ik het waard vind om te spelen.
Op een p4 2,5 Ghz en R9700 loop TQ goed, dus super eisen heeft hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:43:
[...]

Guild Wars zat ik ook aan te denken. :D
Maar ik ben bij d2:lod en Raven Shield (rainbow six) gebleven.
Nu dat TQ er is heb ik mogelijk een 3de game gevonden die ik het waard vind om te spelen.
Op een p4 2,5 Ghz en R9700 loop TQ goed, dus super eisen heeft hij niet.
voor shooters heb ik Halo 1 & 2, and als leuk alternatief brute force verder de (officiële) LodR-reeks en een zooi race-spellen (allemaal x-box) heb op de pc verders geen nieuwe games, want daarvoor had ik m'n x-boxie gekocht. Echter, online spelen is wel weer een andere dimensie en dan ook nog met je favourite game :P mjummie.

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 04-07-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al D2 characters gehad die expired waren?
Vanaf nu is je probleem opgelost met deze tool :

http://www.mmbot.net/modules.php?na...iewtopic&t=5847

http://www.autoitscript.com/forum/i...showtopic=28490

Graag jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:27:
Ook al D2 characters gehad die expired waren?
Vanaf nu is je probleem opgelost met deze tool :

http://www.mmbot.net/modules.php?na...iewtopic&t=5847

http://www.autoitscript.com/forum/i...showtopic=28490

Graag jullie reacties!
lijkt me idd pas handig als de auto-run optie erin zit, anders moet je hem zelf telkens starten, kan je net zo goed met je mules aanloggen ('k heb er niet zo veel) voor mij is 't zowiezo niet van toepassing, check ze zelf wel :) en als ik 3 maand niet gespeeld heb, heb ik m'n gear allang weggegeven aan iemand hier Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/heel-blij.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:21:
Laat ik je hiermee helpen. Als je een week of 3 regelmatig speelt en een paar weekenden doortrekt, dan heb je het hele spel gezien. Tuurlijk het ziet er super uit, een van de mooiste spellen die nu uit zijn, maar die skills zijn zoals ze zijn, je akn er weinig mee rommellen. Hetzelfde geld voor armor, en wapens. Het hele verzamel idee van diablo zit er zeker niet in. Dan is ere nog de frustratie van de manier waarop het gespeelt dient te worden. In Diablo worden de monsters moeilijker als je met meer bent, bij gildwars zijn ze al maximaal moeilijk. Dus een party met 8 (is de max) en 1 super noob erin en de hele party is zo dood. Het is net als in hell, veel monsters en heb je dan een gek die erop afrent blijven ze in diablo nog wel eens staan. Bij guildwars zijn ze iets slimmer en lopen ze veel verder. Dus 1 gek die in paniek een beetje gaat rondrennen en voor je het weet ben je zo dood. Daarbij lijkt het misschien meer op WoW (kan ik niet spelen, me videokaart snapt het niet) je hebt healers en fighters. En dan mis je echt een sorc en een necro. Geen super sterke uber characters die je na weken en weken pas kan bouwen.

En dan het grootste minpunt. Het gaat net als in Diablo met XP en lvl's maar bij lvl 20 stopt het. Daar ben je waarschijnlijk al binnen 5 avonden spelen. En dan is het spel pas op een 4de. In diablo is het nauwelijks mogelijk om lvl 99 te halen, hier is iedereen max lvl. Dus een uber noob ook.

Ik heb de indruk dat het veel op PvP is gebaseerd en dat de quests gewoon een beetje bijzaak zijn. Als je dat leuk vindt, dan kan het wel eens jou game zijn ;)

Ik hoop dat er een addon komt die het meer op diablo laat lijken, een bijna onmogelijk max lvl en super items die heel duur zijn.

En dan nog een positief puntje aan het spel, er zijn bijna wekelijks updates en eens per maand komt er echt een super update uit. Extra lvl's een in de zoveel tijd, andere skills etc. Maar hierdoor is een skill die vandaag super is, volgende week crap en is een mooie farm plek nu super en volgende week crap. Heel erg moeilijk dus als je heel weinig speelt. Dan verandert het teveel.

Maar ik heb het al bijna een jaar niet meer gespeelt, kon me echt niet meer boeien dat spel. Dus met al die updates is het nu misschien wel een stuk leuker geworden.

Hoe dan ook, het ziet er echt Super uit en is veel goedkoper en minder kinderachtig als WoW (daar is het net een tekenfilm waar je naar kijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, die anni dingen, als ik daar op ga zoeken op het net, dan zie ik dat ze droppen bij patch 1.10 Maar nu zitten we in 1.11 dus zijn die dingen alleen nog van de vorige patch of kan je ze ook nog ergens vinden? Want als ze er nog zijn vna de vorige patch, moeten ze steeds zeldzamer worden en dus ook duurder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Als je het een jaar niet gespeeld hebt is jou verhaal grotendeels irrelevant omdat nu guild wars - factions uit is. Dat werkt toch een tikje anders en uitgebreiden. En de meeste nieuwe spelers zullen juist dat gaan spelen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:33:
Even een vraagje, die anni dingen, als ik daar op ga zoeken op het net, dan zie ik dat ze droppen bij patch 1.10 Maar nu zitten we in 1.11 dus zijn die dingen alleen nog van de vorige patch of kan je ze ook nog ergens vinden? Want als ze er nog zijn vna de vorige patch, moeten ze steeds zeldzamer worden en dus ook duurder :(
anni's droppen bij uber diablo (niet die van tristram)
die komt als je in de goede server zit en er genoeg
soj's zijn verkocht

en ook in patch 1.11 droppen ze dus ze worden
niet zeldzamer

[ Voor 7% gewijzigd door Frunz op 04-07-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
ok zoals al eerder gepost bouw ik een sorc maar ik weet nog steeds niet welke skills.
ik wi ler dus mee gaan mfrunnen en miss countress maar welke tak kan ik dan het beste kiezen???

lightning is voor countess handig maar voor mephi kut.
met fire kan ik mephi makkelijk runnen maar countess niet
cold idem.

miss een leuke mix???

iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:27:
[...]

Laat ik je hiermee helpen. Als je een week of 3 regelmatig speelt en een paar weekenden doortrekt, dan heb je het hele spel gezien. Tuurlijk het ziet er super uit, een van de mooiste spellen die nu uit zijn, maar die skills zijn zoals ze zijn, je akn er weinig mee rommellen. Hetzelfde geld voor armor, en wapens. Het hele verzamel idee van diablo zit er zeker niet in. Dan is ere nog de frustratie van de manier waarop het gespeelt dient te worden. In Diablo worden de monsters moeilijker als je met meer bent, bij gildwars zijn ze al maximaal moeilijk. Dus een party met 8 (is de max) en 1 super noob erin en de hele party is zo dood. Het is net als in hell, veel monsters en heb je dan een gek die erop afrent blijven ze in diablo nog wel eens staan. Bij guildwars zijn ze iets slimmer en lopen ze veel verder. Dus 1 gek die in paniek een beetje gaat rondrennen en voor je het weet ben je zo dood. Daarbij lijkt het misschien meer op WoW (kan ik niet spelen, me videokaart snapt het niet) je hebt healers en fighters. En dan mis je echt een sorc en een necro. Geen super sterke uber characters die je na weken en weken pas kan bouwen.

En dan het grootste minpunt. Het gaat net als in Diablo met XP en lvl's maar bij lvl 20 stopt het. Daar ben je waarschijnlijk al binnen 5 avonden spelen. En dan is het spel pas op een 4de. In diablo is het nauwelijks mogelijk om lvl 99 te halen, hier is iedereen max lvl. Dus een uber noob ook.

Ik heb de indruk dat het veel op PvP is gebaseerd en dat de quests gewoon een beetje bijzaak zijn. Als je dat leuk vindt, dan kan het wel eens jou game zijn ;)

Ik hoop dat er een addon komt die het meer op diablo laat lijken, een bijna onmogelijk max lvl en super items die heel duur zijn.

En dan nog een positief puntje aan het spel, er zijn bijna wekelijks updates en eens per maand komt er echt een super update uit. Extra lvl's een in de zoveel tijd, andere skills etc. Maar hierdoor is een skill die vandaag super is, volgende week crap en is een mooie farm plek nu super en volgende week crap. Heel erg moeilijk dus als je heel weinig speelt. Dan verandert het teveel.

Maar ik heb het al bijna een jaar niet meer gespeelt, kon me echt niet meer boeien dat spel. Dus met al die updates is het nu misschien wel een stuk leuker geworden.

Hoe dan ook, het ziet er echt Super uit en is veel goedkoper en minder kinderachtig als WoW (daar is het net een tekenfilm waar je naar kijkt).
thx voor de info, dan denk ik dat het dan nix voor mij is. doe liever heel lang over een spel dat echt moeilijk is en dat ik mss nooit helemaal uit zal spelen, dan dat ik er zo doorheen ben (ik kan me Moria nog herinneren; nooit uitgespeeld, heeft me 3 jaar bezig gehouden dag en nacht that is...) en die was qua gaphics heel, héél slecht ( | was een sword, en \ was een pole... need i say more...)

@idifix
als je een mix wilt, zou ik gaan voor een cold/lightning beiden hebben een mooie area-range (met Chain lightning en orb) helm een nightwing voor de skills en extra colddam

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 04-07-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:44:
anni's droppen bij uber diablo (niet die van tristram)
die komt als je in de goede server zit en er genoeg
soj's zijn verkocht

en ook in patch 1.11 droppen ze dus ze worden
niet zeldzamer
Dat verhaal van die soj's is in patch 1.10 nooit bevestigd. Maar of het er wel of niet mee te maken heeft, wil je zeggen dat er nogsteeds zoals in de vorige versie een Uber Diablo langs kan komen? nou, dan is ie wel erg zeldzaam, ben hem nog nooit tegen gekomen en ik heb er zeker al een paar honderd uur op zitten met de patch 1.11 :( Is dat dan dome pech of klopt het dat ie zo zeldzaam is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 03:47:
[...]

Dat verhaal van die soj's is in patch 1.10 nooit bevestigd. Maar of het er wel of niet mee te maken heeft, wil je zeggen dat er nogsteeds zoals in de vorige versie een Uber Diablo langs kan komen? nou, dan is ie wel erg zeldzaam, ben hem nog nooit tegen gekomen en ik heb er zeker al een paar honderd uur op zitten met de patch 1.11 :( Is dat dan dome pech of klopt het dat ie zo zeldzaam is?
ze komen nog steeds, maar wel minder lijkt het. zal denk ik eerder komen doordat degenen die soj's kunnen betalen, al anni's hebben Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/scratchchin.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Of soj worden niet meer geduped ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:36:
Of soj worden niet meer geduped ;)
dupen mag toch niet!?!? Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/duh.gif

-edit- alle servers staan op cold, met een min. soj-sell van 47-97 (zie TS)

[ Voor 17% gewijzigd door kwakke01 op 05-07-2006 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
nee, mag ook niet maar daarom kwam die uber erg vaak.
Mensen masaal soj dupen, en verkopen op goeie server en wachten op uber dia.

denk je echt dat al die mensen de soj's zelf vinden ?
Heb er nog nooit 1 gezien :D
laat staan dat ik er 1 verkoop :D

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 05-07-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:38:
nee, mag ook niet maar daarom kwam die uber erg vaak.
Mensen masaal soj dupen, en verkopen op goeie server en wachten op uber dia.

denk je echt dat al die mensen de soj's zelf vinden ?
Heb er nog nooit 1 gezien :D
laat staan dat ik er 1 verkoop :D
was toch het verhaal van kopen/terugkopen, en dat herhalen?? maa goed, die dingen heb ik ook nog nooit gezien :(

-edit- als ik eenmaal m'n Lo/Jah of ber uit m'n HF heb, dan zal ik er eens eentje kopen :D

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 05-07-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gul is hoogste drop uit HF toch :S
Ja dat deden de mensen ook, dupe verkopen en weer terug kopen..

Anders zijn die sojs wel met een bot gevonden.
Een nachtje aan staan en maar andariel NM runnen.
Heeft grote kans om een soj te laten vallen.

een anni vind ik niet zo bijzonder, +1 skill is leuk maar met +11 maak die ene ook niets meer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:18:
Gul is hoogste drop uit HF toch :S
Ja dat deden de mensen ook, dupe verkopen en weer terug kopen..

Anders zijn die sojs wel met een bot gevonden.
Een nachtje aan staan en maar andariel NM runnen.
Heeft grote kans om een soj te laten vallen.

een anni vind ik niet zo bijzonder, +1 skill is leuk maar met +11 maak die ene ook niets meer uit ;)
NM andy voor sojs??? dat is goed te doen met een tele-char

heej, ik heb een donder en bliksemsocr; dat kan ik ook B)

gul uit hf max... oh, doemijdiemadan..

krenterig hoor :( gul, ik dacht dat ze guller waren dan dat :(

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 05-07-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Jep met de drop calculater

0.0129202% kans op een soj met 0%mf
Komt overeen met 1:7740

350% mf
0.0316256% Kans, overeen met 1:3162

wel handig om aardig wat MF te hebben :D
laat je merc andy killen (insight heeft extra 23% mf ;) )

[ Voor 32% gewijzigd door Derr_Hans op 05-07-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:44:
Jep met de drop calculater

0.0129202% kans op een soj met 0%mf
Komt overeen met 1:7740

350% mf
0.0316256% Kans, overeen met 1:3162

wel handig om aardig wat MF te hebben :D
laat je merc andy killen (insight heeft extra 23% mf ;) )
zat nu met full resist rond de 270 dacht ik, mss toch weer eff een shako scoren voor de extra mf :) op NM toch geen resist nodig ;)
HF-drop voor ist ruilen voor in m'n occu en dan nog eff een lege monarch scoren en 4 istjes erbij :P

da's weet 100% meer dan een milabrega

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gull dagger 100%mf+eventueel ist (meer als occu+ist ;) ) Shield milegbra 20% of rhyme runeword 25%
op switch is toch al 70% extra MF ;) geen 120% want je moet je ocu (50%) eraf halen ;)

Wat heb je nog meer ?
Heb nog een nagel 27% mf ergens liggen ? , chance gaurd ook, goldwrap.

heb zelf, 389% mf met gull en shield ;) MF jewel in gull nog stoppen en in shield voor nog meer.
Merc heeft shako+ptopaz 74% skullders 1.25% per clvl (ong nu 90%mf) insight 23%mf dus als hij de klap maak zit ik met 5xx% mf goed ;)

0.034997% kans
1:2857 met 550% mf

[ Voor 20% gewijzigd door Derr_Hans op 05-07-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Ej gaste, wat een hoop vragen hiero :)

Een lightsorc is de beste mf-runner voor arme sloebers. Ook meph gaat wel redelijk snel dood aan lightning. Een alternatief is een meteorb sorc, maar die kan sowieso niet de countess slopen.

Annihilus: Sojs die je verkoopt verdwijnen voor eeuwig. Een soj is ongeveer 2 ist, een anni 4-5 ist. Er worden dus PWE's (private world events) gehouden met bijvoorbeeld 80 mensen. Iedereen legt 2 Sojs in en gaat zitten wachten op de afgesproken server, dit mag dan vaak met 2 chars. Dan verkoopt iemand dus in 1x die Sojs totdat dia walkt. Met 160 sojs heb je dan altijd genoeg. Iedereen krijgt zijn 2 annis en maakt dus een anni winst. Van de sojs die overblijven (soms komt hij al na 100 sojs) wordt aan het einde van de week nog een free walk gehouden.

Als jij als niet PWE meedoener toevallig op de juiste server zit, krijg je hem ook. Ik heb hem ook nog nooit gezien helaas, ik ken ook nauwelijks hele goede diablo-spelers en zit niet bij een Dclone guild ofzo, dus das vrij logisch. Uberdia is trouwens met ieder een beetje fatsoenlijk char te slopen. Hij is makkelijker dan de dia in ubertrist en die is al vrij simpel (zeker in vergelijking met meph daar).

Over de mensen die zo bizar veel mf willen: ga niet ten koste van alles je mf naar 500 halen. Je killing power neemt spectaculair af. Ik heb mijn hammerdin een tijdje op 300 mf gehad en een tijdje op 450 (inventory vol met 7mf sc) en het verschil in drops was niet groot.

Ik heb trouwens in mijn leven 1x een soj gevonden (bij nihlathak of een van zijn exploderende vriendjes, dat kan je meestal lastig zien) en 2x een ohm. Dat is eigenlijk wel zo'n beetje de uberzooi die ik heb gevonden. Wel 8x een zaka, een Deaths fathom, maar nooit een mara, griffon, coa, tyrael.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:11:
Gull dagger 100%mf+eventueel ist (meer als occu+ist ;) ) Shield milegbra 20% of rhyme runeword 25%
op switch is toch al 70% extra MF ;) geen 120% want je moet je ocu (50%) eraf halen ;)

Wat heb je nog meer ?
Heb nog een nagel 27% mf ergens liggen ? , chance gaurd ook, goldwrap.

heb zelf, 389% mf met gull en shield ;) MF jewel in gull nog stoppen en in shield voor nog meer.
Merc heeft shako+ptopaz 74% skullders 1.25% per clvl (ong nu 90%mf) insight 23%mf dus als hij de klap maak zit ik met 5xx% mf goed ;)

0.034997% kans
1:2857 met 550% mf
swich zou dan zijn gull-ist + 4smonarch met ists = 230 mf vs 50 van de occul + spirit

heb occul 50%
3ptopazdeamonhead 72%
chance 36%
travs 32%
magic ring 25%
nagel 27%
gheed 32%
goldwrap 30%
paar sc's iets van 15% bij elkaar
dan kom ik op 319 zonder mila of gull kan ik nog m'n 3 lightningskills amu ruilen voor een mf amu, en hopen dat ik eni kan maken/betalen; scheelt ook weer 89%

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 05-07-2006 11:31 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste